Ineos kan niet overal winnen. Daarom vandaag in het nieuws dat ze het F1 team van Mercedes hebben opgekocht.KlaasjeNL schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
[...]
Inderdaad. Bernal eraf door o.a. van Aert.
https://www.gpfans.com/nl...eos-en-sir-jim-ratcliffe/
[ Voor 17% gewijzigd door PatrickC op 13-09-2020 17:04 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat vraag ik me ook af. We zijn om 15:13 van start gegaan.RKD schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
Je zit toch ook met de 2 uurs regel?
Met dank aan die leuke race in Canada waar Button op een gegeven moment laatste was en uiteindelijk won.Transportman schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:03:
[...]
2 uur is pure racetijd die tijdens rode vlaggen niet doorloopt. Er is ook nog een limiet van 4 uur vanaf de start, die wel doorloopt tijdens rode vlaggen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
WHICH ONES??!?!
Gezicht van Christian Horner op zijn borst.warp schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:01:
Zo, dus Abiteboul loopt straks met een McLaren logo op z'n voorhoofd?
Moet ie wel fatsoenlijk startenwowly schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:03:
Hopelijk pakt albon zijn podium!!!! Go Albon!!!
Brazilië 2016 duurde ook iets van 3,5u, toch? Heb ik toen nog moeten downloaden, omdat mijn Ziggo-box maar twee uur op had genomen om later terug te kijken.GertjanO schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:03:
[...]
Die 2 uur is netto race tijd. De totale tijd, inclusief code rood is maximaal 4 uur. Dit geheel kan dus doorgaan tot 10 over 7 (nog ruim 2 uur dus).
Ik hoor hem al weer gieren....SomerenV schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:03:
Oh man wat een race![]()
Ik kan maar 1 reactie bedenken:
[Afbeelding]
Wat een held die gast
Ik zie hier alweer een videofuck filmpje van verschijnen
[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 13-09-2020 17:05 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
kim en gro zaten op 1 ronde. en staan tussen bottas en albon.Sir_Lion schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:04:
Lapped cars to the front of the Q.
WHICH ONES??!?!
Helaas gebeurt er tussen de SC's weinig enerverends op een paar inhaalacties van RIC en de inhaalacties op LEC na.
"When you grow up your heart dies"
Ja die had ook rode vlaggen maar liep volgens mij tegen de 2 uur rij tijd aan.Yonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:04:
[...]
Brazilië 2016 duurde ook iets van 3,5u, toch? Heb ik toen nog moeten downloaden, omdat mijn Ziggo-box maar twee uur op had genomen om later terug te kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 13-09-2020 17:06 ]
Mijn boefje is liev!
Ah vandaar dan dat GRO weggereden werd. Zie nu dat deze al vooraan staat.demonic schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:04:
[...]
kim en gro zaten op 1 ronde. en staan tussen bottas en albon.
8 Uitvallers dan
hetzelfde zal nu niet meer gebeuren.. want er rijden nog maar 12 auto's xDDataGhost schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:05:
Interessant als ze weer achter de SC zouden willen starten (zoals gesuggereerd wordt). Ik zie de eerste race met 3 rode vlaggen al voor me
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar goed, moet ik nu ALB onboard kijken (zie hoe hij bij de start mogelijk wegzakt). Of BOT? Of juist NOR om PER en ALB te zien???
;-)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Canada 2011? duurde volgens mij nog langer.soeppie schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:05:
[...]
Ja die had ook rode vlaggen maar liep volgens mij tegen de 2 uur rij tijd aan.
Eerder de Chardonnay...simons schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:10:
Wow dat bitterballen-vet is naar je hersenen gestegen!
Maar gun na alle ellende het Leclerc en Vettel meer dan de taxi's, Bottas wordt wat ik begrijp genaaid door zijn team met niemand anders in de buurt, het zou vooraan nog eens spannend worden...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nu kan BOT de slipstreams pakken?timjong93 schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:06:
Zou wel een tegenvaller voor bottas zijn als ze achter de sc starten, dat gaf Hamilton net de mogelijkheid in te halen. Zie niet zo goed in wat er anders is nu.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Verwijderd
Kunnen nu dan een keer de Mercs eraf?
RIC
ALB
PER/NOR
zou wel leuk zijn, toch?
Ik hoop maar dat Albon en zijn Red Bull allebei meewerken tijdens de start though.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Volgens mij in ieder geval de alpha tauri, tenminste dat dacht ik terug horen.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:07:
Het is nu wel afwachten of de coureurs nog van banden gaan wisselen.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Die was langer dan 4 uur zelfs. Daarna kwam de 4 uur regel volgens mij ook.sjaool schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:06:
[...]
Canada 2011? duurde volgens mij nog langer.
I served in a company of heroes.
5 uur 3 kwartier ofzo idd?sjaool schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:06:
[...]
Canada 2011? duurde volgens mij nog langer.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
BOT heeft eerder vandaag laten zien dat je heel lang kunt wachten met gas geven.
Dat doet hij het hele seizoen al hoortimjong93 schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:09:
[...]
BOT heeft eerder vandaag laten zien dat je heel lang kunt wachten met gas geven.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Herinner me dat ik zoiets ooit als 8 jarige voor mijn zusje bij de gasterennen van de skiklas gedaan heb, anderen in haar groepje werden gek en ze zijn er nooit achtergekomen...Vuvuzela schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:03:
Als Max nou ff de helm van Alex pakt. En hem z'n 1e podium bezorgt.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
...
Nee, goed 4 uur...
Ik word oud...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Hahahaha!mnarijnm schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:09:
https://twitter.com/NightFoxFire/status/1305160880850644992
Not gonne say anything else
Mijn boefje is liev!
BOT en een herstart... Hm....ScorpionSquad schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:08:
In elk geval een kans om Hamilton terug te pakken voor Bottas. Hopelijk kan ie zijn eerste start herhalen.
Ik hoop maar dat Albon en zijn Red Bull allebei meewerken tijdens de start though.
We hebben idd nog geen spin gehad van Vettel om de bingokaart vol te krijgen.Yonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:11:
Even kijken: ik voorspel dat er voor het einde van de race nog een Ferrari uitvalt.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat doen ze met zo een Total loss karkas?
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Weggooien. Dit is niet meer te redden.
Maar nu is het Bottas...Vuvuzela schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:13:
Nummer 2 heeft het tot nu toe steeds gedaan bij de start.
Daar gaan we weer. Round 3, fight!
Ik bedoel vanuit de staande start natuurlijk..timjong93 schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:09:
[...]
Die hebben vorige week al pech gehad. Blijft geen feestmr thee schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:13:
Beide Mercedesen eraf aub😃
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
- DaniëlWW2
- Niet online
Onderdelen hergebruiken, rest aan Ferrari geven. * Jolke rent.
PSN: xMaurice93
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Het is wel een spektakel geworden zo

RIC zelfs iets sneller naar 200km/u dan HAM.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
En dat zonder DRS.Vos schreef op zondag 13 september 2020 @ 17:17:
Ricciardo kansloos zeg, jammer.

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.