4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Of anders driver wissel met Albon.
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 13-09-2020 15:30 ]
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 13-09-2020 15:31 ]
...
Herhaling van de klappers in de herstart.
Mag pace zelf bepalen. Inhalen mag pas na de streep.Vos schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:30:
Wat zijn de SC regels? Wanneer moet de nr1 op zijn gas? Officieel na de streep?
De achterste auto's begonen al te versnellen...
BOEM
Schakel maar over op HAMvliegnerd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:28:
Ik dacht, laat ik nu ff SAI onboard kijken, nu VER weg is...
Laat maar...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vandaag is rood....Quad schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:30:
2x Italië, 2x rode vlag...
Italië heeft ook wel iets met rood, zou dat het zijn?
Waiting on the world to change
Ze willen toch met de rode vlaggen voor Ferrari kunnen zwaaien.Quad schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:30:
2x Italië, 2x rode vlag...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ook zeker niet de eerste keer...Krukar schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:29:
Gaat GRO nou serieus lopen klagen over deze crash, na het veroorzaken van de vorige crash?
De Hulk kan weer als Rambo-huurling ingevlogen worden!DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:31:
Oke, zowel Grosjean als Giovinazzi eruit schoppen volgende race en einde van het seizoen vervangen. WTF is dit?
En wel terecht hoor, hij zit er met zn neus bovenop.Krukar schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:29:
Gaat GRO nou serieus lopen klagen over deze crash, na het veroorzaken van de vorige crash?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tussen de Safety Car lijnen uit mijn hoofd.Vos schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:30:
Maar normaal gesproken gaan ze vrij vroeg op het gas, nu wachtte Bottas wat langer.
Moeten ze maar opletten als ze achterop komen scheuren..
-
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
DNF is DNF. Ook teveel problemen om nu ineens op te lossen natuurlijk.DoubleDutch schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:31:
Mogen ze de auto van Max nu in de pitstraat maken? 🤔
Daardoor kan de eerste pas net voor S/F op het gas.
Ik gun het Ferrari wel, Leclerc minimaal naar P3
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou bedankt
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
En terecht. Te bizar dat bottas zolang zo langzaam mag rijden!Krukar schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:29:
Levensgevaarlijk!
Grosjean heeft hier helemaal gelijk. (ongeacht of hij de vorige crash mede schuldig was of niet)
- DaniëlWW2
- Niet online
Die komen zo wel. Het gaan er alleen heel veel zijn want het was chaos.De_Bastaard schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:32:
Iemand al beelden overigens ? Streamable? Center parcs en geen ziggo 😂
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
MaldonadoYonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:33:
Ik lees net dat Maldonado interesse heeft in een rentree in de F1. Moet kunnen als je dit zo ziet.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-09-2020 15:34 ]
⏩ PVOutput☀️
I served in a company of heroes.
Ik verwacht regels dat de restarts aangepast gaan worden, zonder dit soort vertragen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Elect a clown, expect a circus.
Flickr PSN ID= cheironnl
Sky (F1TV) zegt dat het allebei zou kunnen... Horen we nog.Illegal_Alien schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:33:
Standing start hierna toch weer?
Das gewoon slechte voorbereiding.De_Bastaard schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:32:
Iemand al beelden overigens ? Streamable? Center parcs en geen ziggo 😂
Die moet niets, maar er mag pas ingehaald worden vanaf de start/finish lijn die ver op de rechte licht. Dus Bottas heeft alle recht om traag te gaan.Vos schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:30:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
als Maldonado terug komt skip ik denk ik serieus een paar seizoenen F1, tot GRO, MAL en GIO alle 3 weer weg zijnYonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:33:
Ik lees net dat Maldonado interesse heeft in een rentree in de F1. Moet kunnen als je dit zo ziet.
Verwijderd
Zometeen is het dus even voor de 16.00u en de race moet eigenlijk nog beginnen... met 14 auto's

Verplaatsen van de SC-lijn zou het ook al moeten oplossen.gambieter schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:33:
Wow. Dat was te idioot voor woorden.
Ik verwacht regels dat de restarts aangepast gaan worden, zonder dit soort vertragen.
Ja, hier mocht het weer. Wel beperkt natuurlijk.Slasher schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:33:
Zie ik nu publiek op de tribunes?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Idd. Het mag niet gebeuren, lijkt zelfde probleem als in Monza. Hij is er nu ff klaar mee en heeft er geen zin meer in voor nu.
⏩ PVOutput☀️
Procedure zou standing start moeten zijn. Zie vorige week.vliegnerd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:34:
[...]
Sky (F1TV) zegt dat het allebei zou kunnen... Horen we nog.
Die rijden vooraanhoevenpe schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:32:
Waarom overkomt dit Mercedes nooit...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik had hier wel even voor gewaarschuwd willen worden, dan had ik even met vertraging gekeken om hier doorheen te spoelenVerwijderd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:34:
Goed...
Zometeen is het dus even voor de 16.00u en de race moet eigenlijk nog beginnen... met 14 auto's
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 13-09-2020 15:35 ]
Ja. Het is de eerste race dit seizoen waar een beperkt aantal (2.880 per dag) bezoekers worden toegelaten, verdeeld over de drie tribunes.Slasher schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:33:
Zie ik nu publiek op de tribunes?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Voor de fans...als Ferrari het einde haalt -> puntenVerwijderd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:34:
Goed...
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Gezien de herstart net, lijkt een staande start mij het meest logisch.vliegnerd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:34:
[...]
Sky (F1TV) zegt dat het allebei zou kunnen... Horen we nog.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die zetten het op een lopen. Marko is oud dus die gaat eraan.Chiron schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
RBR is alvast een nieuw motorhome aan het bestellen voor Max?
Welke taal? Even voor de niet Ziggo kijkers?
Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Waiting on the world to change
Mag dus officieel gezien. Maar dit roept wel om regels. De lamp op start/finish knippert groen, dat zien de mensen achterin.poor Leno schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
Wacht.. bOttas lopt de boel op te houden en is niet Under Investigation??
PU issues, waarschijnlijk hetzelfde als in Monza, hij is er klaar mee.MirKos1987 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
Wat zei Max? Wij kijken met Engels commentaar.
Om het even kort samen te vatten.
En waarschijnlijk nog hetzelfde probleem ook...dutchgio schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
En terecht. 2 keer achter elkaar uitvallen met motorproblemen is 'not done'.
...
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ligt vooral aan de plek van waaraf ze weer mogen gaan inhalen, normaal ligt die niet op 2/3 van het rechte stuk maar veel meer aan het begin.gambieter schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:33:
Wow. Dat was te idioot voor woorden.
FTFYChiron schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
RBR is alvast een nieuw motorhome aan het bestellen voor Max?
Zekers, dat is een mogelijkheid. Minimum snelheid misschien?RoD schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:34:
Verplaatsen van de SC-lijn zou het ook al moeten oplossen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Medelijden met het publiek voor deze chaotische raceg0tanks schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
[...]
Ja. Het is de eerste race dit seizoen waar een beperkt aantal (2.880 per dag) bezoekers worden toegelaten, verdeeld over de drie tribunes.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Flickr PSN ID= cheironnl
+ GASiichel schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:36:
NFA voor VER/RAI/GRO
Die deed niets verkeerd. Enige wat hij niet mag doen is plots hard remmen en dat heeft hij niet gedaan.poor Leno schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
Wacht.. Bottas lopt de boel op te houden en is niet Under Investigation??
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Denk wel dat er wat stevige gesprekken gevoerd gaan worden jaDaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
[...]
Die zetten het op een lopen. Marko is oud dus die gaat eraan.
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Problemen op weg naar de grid, goede start, vermogen weg, waarschijnlijk hetzelfde probleem als in Monza en die crash maakt niet uit omdat hij toch wel uit zou gaan vallen en langzaam was.MirKos1987 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
Wat zei Max? Wij kijken met Engels commentaar.
Niks mis met wat Bottas aan doen was, dat de mensen achterin al gas geven terwijl de leiders nog rustig aan doen dat is het probleem.poor Leno schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
Wacht.. Bottas lopt de boel op te houden en is niet Under Investigation??
Steam - PTR83
Je geeft hiermee wel een beetje extra invulling aan de woorden van Max... het woordje "nu" geeft een andere stemming aan wat Max zei, nu is nu, maar straks is het weer anders.Quad schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:34:
[...]
idd. Het mag niet gebeuren, lijkt zelfde probleem als in Monza. Hij is er nu ff klaar mee en heeft er geen zin meer in voor nu.
Max zei letterlijk "ik heb er geen zin meer in".
Daarbij vond ik hem echt inhouden.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Omdat die vooraan rijden. Dit gedrag proberen we koste wat kost te voorkomen bij file vorming. Dit is echt super gevaarlijk.hoevenpe schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:32:
Waarom overkomt dit Mercedes nooit...
Want dit heeft met de party mode te maken? Lijkt me niet... Zie de overige Honda's.Jorick schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:37:
Beetje karma voor RBR wel. Lobbyen bij de FIA (samen met andere teams) om de party mode af te schaffen en dan zelf je spul niet voor elkaar hebben. Misschien dat Albon de eer nog kan redden maar hoop eigenlijk dat Leclerc podium gaat rijden.
Opvallend mild voor RAI/GRO en consorten mbt de crash. Hij vindt dat het door RB zelf komt: door de falende motor rijdt hij zichzelf daardoor klem. Denkt dat hij anders toch wel was uitgevallen.pinda powerrr schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
[...]
Welke taal? Even voor de niet Ziggo kijkers?
Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.