Grappige was, toen Max vorig jaar vergelijkbaar zeer laat (i.e. vlak voor de S/F) pas op het gas ging, was het verhaal dat FIA dit de standaard moet maken.cheiron schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:36:
FIA mag wel even serieus kijken naar hoe het tweede ongeluk ontstaat en daar regelgeving voor ontwikkelen.
Lijkt mij een goed plan. Op een of andere manier lukt red bull het niet om die extra stap te maken.
Maar ff zonder gein: waarom was er groen voordat Bottas gestart was? Is dat automatisch bij start/finish na een safety car of is dit fout wedstrijdleiding?
Hoeveel auto’s gaan er finishen vandaag ?
Max zei hetzelfde probleem als Monza.Exocet schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:36:
[...]
En waarschijnlijk nog hetzelfde probleem ook...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
VER nu bij Sky:
Formation lap engine already stalled. [...] Probably same issue as Monza [...]
over het ongeluk met kimi: "That doesn''t matter, if you get into a situation like this [...] I would probably have retired anyway."
over het ongeluk met kimi: "That doesn''t matter, if you get into a situation like this [...] I would probably have retired anyway."
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Iedereen die F2, F3, Baku heeft gezien weet hoe de restarts gaan. Iedereen verwachtte het, de fans, de commentators, de meeste rijders. Dat een paar onervaren sukkels achterin het veld zitten te slapen maakt de regels niet slecht. Wat Bottas deed was niets mis mee.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat lijkt me wel. Volgende race is toch Rusland waar je makkelijk kan inhalen. Verder is Rusland doodsaai dus we hebben het ook nodig.sjaool schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:37:
Wat betreft de motor van Max, denk ik dat hij volgende race een nieuwe krijgt en dat deze richting Japan verhuist.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als de lampen uit zijn mag de leider het tempo bepalen.Tommiiee schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
Maar ff zonder gein: waarom was er groen voordat Bottas gestart was? Is dat automatisch bij start/finish na een safety car of is dit fout wedstrijdleiding?
Verschil tussen het ziggo interview en het sky interview. Niet iedereen luistert hier naar hetzelfde interviewsimons schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:37:
[...]
Je geeft hiermee wel een beetje extra invulling aan de woorden van Max... het woordje "nu" geeft een andere stemming aan wat Max zei, nu is nu, maar straks is het weer anders.
Max zei letterlijk "ik heb er geen zin meer in".
Daarbij vond ik hem echt inhouden.
KUB op 1st.....xNikobellicx schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
Hoeveel auto’s gaan er finishen vandaag ?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Race van Max was al over voor die crash.. Dus dat boeit m niet.Gemini NL schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:37:
[...]
Opvallend mild voor RAI/GRO en consorten mbt de crash. Hij vindt dat het door RB zelf komt: door de falende motor rijdt hij zichzelf daardoor klem. Denkt dat hij anders toch wel was uitgevallen.
I served in a company of heroes.
Hetzelfde ook eerder bij Ziggovliegnerd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
VER nu bij Sky:
"It's called a motor race." - M. Masi 2021

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb f1tv.com op de onboard cam van Grosjean staan, zit ik straks in ieder geval eerste rang
Wat was het record ooit qua uitvallers?
4 wagens maar over de finish?
Gaan we vandaag dit overtreffen?
Very likely for a standing start op de boordradio van Bottas
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Is HAM weer een uitstapje aan het maken met die assistente?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zelfde verhaal als 5 minuten geleden bij ziggo dus.vliegnerd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
VER nu bij Sky:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
HAM zei nog op de boardradio dat dit gebeurt als er te langzaam wordt gereden....Zegt hij, die altijd kruipt bij een SC restart

Waiting on the world to change
Dat snap ik, maar dat deed Bottas dus. Maar nog voordat Bottas op zijn gas ging werd het al groen. Daarom gaven ze achterin al gas..MikeyMan schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
[...]
Als de lampen uit zijn mag de leider het tempo bepalen.
Het zelfde verhaal vertelde hij ook bij Jack.vliegnerd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
VER nu bij Sky:
"When you grow up your heart dies"
Moeten ze op de auto voor hun staren en niet op het lichtje in de lucht.Vos schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:36:
[...]
Mag dus officieel gezien. Maar dit roept wel om regels. De lamp op start/finish knippert groen, dat zien de mensen achterin.
Als je 2e staat voor een stoplicht en je ziet licht op groen springen, dan ga je toch ook niet zonder kijken vol gas vertrekken....al zeker niet met ~1000pk onder je reet...
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Is dat dan een Ferrari of een Mercedes?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Je zal maar Christian Horner heten, en denken wat voor een fuckup je er dit jaar van hebt gemaakt. Eerst een slechte auto, vervolgens een onbetrouwbare wagen creeren in de loop van het seizoen. Niet best. Zeker niet met een dergelijk budget.......
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Monaco 1982?streamnl schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:39:
Ik zie de FIA die regel ook nog wel aanpassen.MikeyMan schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
[...]
Als de lampen uit zijn mag de leider het tempo bepalen.
'Dit is natuurlijk niet normaal, dat dit nu twee wedstrijden achter elkaar gebeurt.simons schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:37:
[...]
Je geeft hiermee wel een beetje extra invulling aan de woorden van Max... het woordje "nu" geeft een andere stemming aan wat Max zei, nu is nu, maar straks is het weer anders.
Max zei letterlijk "ik heb er geen zin meer in".
Daarbij vond ik hem echt inhouden.
Dus Op dit moment ben ik er even klaar mee en heb ik er niet zoveel zin in'
[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 13-09-2020 15:41 ]
Haters everywhere but I don’t really care
volgensmij had hij het over het laat op groen gaan van die SC lichten en niet over het langzaam rijden...pinda powerrr schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:39:
HAM zei nog op de boardradio dat dit gebeurt als er te langzaam wordt gereden....Zegt hij, die altijd kruipt bij een SC restart
In Spa, denk ik? 1998 ofzo?streamnl schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:39:
Dit is tot op heden een érg duur weekend voor de teams met al die schade..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
toch fijn dat hij exact hetzelfde bij Ziggo zeivliegnerd schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
VER nu bij Sky:
Het rechte stuk is behoorlijk breed. Waarom rijden ze allemaal in één rechte lijn? Als je aan de zijkant rijdt zie je toch veel meer en heb je de ruimte!
- DaniëlWW2
- Niet online
[Streamable: https://streamable.com/1gsbbe]
https://streamable.com/1gsbbe
[Streamable: https://streamable.com/66qkd4]
https://streamable.com/66qkd4
https://streamable.com/rneucv
https://streamable.com/lcxidc
[Streamable: https://streamable.com/qolmdq]
https://streamable.com/qolmdq
https://streamable.com/1gsbbe
[Streamable: https://streamable.com/66qkd4]
https://streamable.com/66qkd4
https://streamable.com/rneucv
https://streamable.com/lcxidc
[Streamable: https://streamable.com/qolmdq]
https://streamable.com/qolmdq
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze staren dan toch juist op degene voor hen? Want ze gaan allemaal op het gasSadisticPanda schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:39:
[...]
Moeten ze op de auto voor hun staren en niet op het lichtje in de lucht.
Als je 2e staat voor een stoplicht en je ziet licht op groen springen, dan ga je toch ook niet zonder kijken vol gas vertrekken....al zeker niet met ~1000pk onder je reet...
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 13-09-2020 15:42 ]
Zou Hamilton expres zo'n slecht zijn gestart om een slipstream te voorkomen?
Hij heeft nu volgens mij een betere startpositie.
Hij heeft nu volgens mij een betere startpositie.
Ze hebben in ieder geval de betrouwbaarheid bij de snelste auto met een Honda motor niet op orde. Als je kampioen wil worden is betrouwbaarheid cruciaal. Je hoeft niet eens alle races te winnen naar je moet er wel staan als je concurrent een (zeldzame) steek laat vallen.Vos schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:37:
[...]
Want dit heeft met de party mode te maken? Lijkt me niet... Zie de overige Honda's.
Die gozer met dat brandblussertje ook.demonic schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:40:
Marschalls krijgen de williams niet aan de kant.
Williams komt hem zelf ophalen..[Afbeelding]
Monaco was toch ook iets van 3 ofzo, in de tijd van Niki ?streamnl schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:39:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat is ook slecht te noemen, maar volgens mij betekend groen dat in dit geval Bottas bepaald wanneer hij op het gas gaat, als dat maar voor start / finish is?Tommiiee schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
...
Wat is "Voltooid leven" in het Oostenrijks?DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:35:
[...]
Die zetten het op een lopen. Marko is oud dus die gaat eraan.
Mooi om de ervaring van Kimi en Seb te zien die de bui al zagen hangen en maar even afstand hebben gehouden.
Verwijderd
Dus een nieuwe start vanaf de grid...?
Nieuwe chaos in de eerste bochten, wederom minus 4 auto's en de rest gegarandeerd in de punten?
Nieuwe chaos in de eerste bochten, wederom minus 4 auto's en de rest gegarandeerd in de punten?
En dan gaat het regelmatig over de twee grootste talenten in de F1 op dit moment, Verstappen en Leclerc, beiden in een auto die niet vooruit komt. Nee, dit zal lekker fans aantrekken.
Waiting on the world to change
Met een beetje mazzel rijden alle overblijvers in de punten...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Denk ook wel dat dat realistisch is. Als die motor het gewoon had gedaan was er daar geen crash geweest.sjaool schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:39:
[...]
Het zelfde verhaal vertelde hij ook bij Jack.
Eigenlijk moet RBR/Honda de schade aan de wagens die achterop klapten vergoeden, omdat ze zelf ondeugdelijk materiaal op de baan hebben gezet
Opmerkelijk genoeg rijden er nog steeds 2 Ferrari's die kans maken op een finish.
Wel vermakelijk dat we nu al 2 races na elkaar een rode vlag hebben. Geeft voldoende te kijken voor ons.
Ben wel klaar met dat spelletje bij de (her)start met langzaam rijden. Dit moet anders.
Verder heeft Honda huiswerk.
Ben wel klaar met dat spelletje bij de (her)start met langzaam rijden. Dit moet anders.
In dat shot van achteren zie je dat Vettel en Raikkonen op de laatste rij dus wel opletten. Puur ervaring lijkt mij en snappen hoe een koploper hier een herstart zou doen.
Vraagje: neem aan dat Max na de vorige race een volledig nieuwe PU heeft gekregen toch? Hoe kan het dan hetzelfde issue zijn...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vuile kant, niet optimaal en je wil de tow van je tegenstander gebruiker voor wat extra boost...zeker in de achterste regionen waar elke pk telt...Tk55 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:40:
Het rechte stuk is behoorlijk breed. Waarom rijden ze allemaal in één rechte lijn? Als je aan de zijkant rijdt zie je toch veel meer en heb je de ruimte!
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Helemaal mee eens. Maar ik zie het verband met de party mode niet.Jorick schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:41:
[...]
Ze hebben in ieder geval de betrouwbaarheid bij de snelste auto met een Honda motor niet op orde. Als je kampioen wil worden is betrouwbaarheid cruciaal. Je hoeft niet eens alle races te winnen naar je moet er wel staan als je concurrent een (zeldzame) steek laat vallen.
Hoe balen het ook is dat Max is uitgevallen. Italië is tot nu toe niet saai.
Toch wel een wacky races gevoel vandaag, beetje chaos is leuk maar man-o-man
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Niet helemaal, hij zei dat dit gebeurt als de lampen van de safety car te laat uit gaan. Niet het langzame rijden.pinda powerrr schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:39:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Is dat zo? Oké, ik dacht altijd dat het geel bleef totdat de leider weer gas geeft.Luxicon schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:41:
[...]
Dat is ook slecht te noemen, maar volgens mij betekend groen dat in dit geval Bottas bepaald wanneer hij op het gas gaat, als dat maar voor start / finish is?
Naar mijn weten geen nieuwe PU.hoevenpe schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:42:
Vraagje: neem aan dat Max na de vorige race een volledig nieuwe PU heeft gekregen toch? Hoe kan het dan hetzelfde issue zijn...
Er wordt hier trouwens lekker gebeukt, bijna ouderwets zou ik willen zeggen. Is ook al wel weer een tijdje geleden.
Halo heeft wel nut gehad zo te zien.DoeEensGek schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:40:
[Streamable: Replay 2020-09-13 15-35-44]https://streamable.com/lcxidc
Herstart gezien vanuit Sainz.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is automatisch na een SC, de start/finish is dan eigenlijk het einde van het gebied met de gele vlag en daarom automatisch een groene vlag.Tommiiee schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
Is dat stuurtje weggooien geen boete waard? Of is de boete voor het niet terugplaatsen?
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 13-09-2020 15:43 ]
Die tellen ook mee als normale rondjes. Er zijn nu al 7 (?) rondjes gereden en nog geen geracet.poor Leno schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:41:
Eigenlijk zouden SC rondjes niet mee moeten tellen.. kun je lachen met de banden en brandstof enzo
Kan ook elektronisch zijn, motor die spontaan in “charge” schiet. (Charge lampje ging aan). Dacht eerst dat zn versnellingsbak bleef hangen maar hij schakelde wel gewoon door.hoevenpe schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:42:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat laatste.Yonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:43:
Is dat stuurtje weggooien geen boete waard? Of is de boete voor het niet terugplaatsen?
Woudloper schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:42:
Wel vermakelijk dat we nu al 2 races na elkaar een rode vlag hebben. Geeft voldoende te kijken voor ons.
Dat mensen achterin niet opletten/gecoached worden is een ander probleem.
PSN
boete is voor niet terug plaatsen, ze mogen het stuur dus gewoon weggooien.Yonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:43:
Ze kunnen bij Honda beter elke twee races een nieuwe motor inzetten en de gridstraf voor lief nemen. Verstappen heeft dan nog wat te doen tijdens de race, inhalen bijvoorbeeld. Ook een mooi statement tegen de regels.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Mooi moment met de rode vlag om bitterballen klaar te maken!
Niet terug plaatsen van het stuur is een boete.Yonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:43:
Dit is inderdaad gevaarlijk, maar de enige manier om dit structureel op te lossen is door de "begin overtake" lijn aan het begin van het rechte stuk te leggen ipv op de start finish.cheiron schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:30:
Grosjean heeft wel een punt. Dit is echt gevaarlijk
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Je wil Verstappen toch niet de kosten injagen?Yonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:43:
...
Waar ben ik welkom?AW_Bos schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:44:
Mooi moment met de rode vlag om bitterballen klaar te maken!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat heeft hij buiten beeld vast nog wel gedaan, maar de frustratie kwam er uit. Zo'n boete maakt toch geen verschil daarin.Yonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:43:
Groen betekend alleen dat de baan vrij is.Tommiiee schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:38:
PSN
Illegal_Alien schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:41:
[...]
Monaco was toch ook iets van 3 ofzo, in de tijd van Niki ?
- Fewest finishers (actual) 3 Monaco 1996 Monaco Grand Prix (21 starters. Seven cars were classified, only three actually crossed the finish line)
- Fewest finishers (classified) 4 Monaco 1966 Monaco Grand Prix (16 starters)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hij moet zelfs niet op het gas, maar dan mag men hem vanaf dat punt inhalen. Hij mag alleen geen gevaarlijke actie ondernemen zoals vol op de remmen gaan staan.YakuzA schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:44:
[...]
Hij moet alleen voor start/finish op het gas.
Dat mensen achterin niet opletten/gecoached worden is een ander probleem.
terugplaatsen is is verplicht. hoe je het stuurtje eruit haalt om uit te kunnen stappen moet je zelf wetenYonix schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:43:
Ik stap nu in de auto richting Woerden
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
- DaniëlWW2
- Niet online
Inmiddels denk ik dat de gecombineerde schade over de €5 miljoen zal zijn gegaan en nog geen ronde echt geracet.
Maar om 15:55 beginnen we weer met een start op de grid...

Het probleem is dat ze achterop geen zicht hadden hier. Dat is wat dit is. Omdat ze geen zicht hadden en geen support vanaf de zijlijn kregen dan krijg je dit.JackBol schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:44:
[...]
Dit is inderdaad gevaarlijk, maar de enige manier om dit structureel op te lossen is door de "begin overtake" lijn aan het begin van het rechte stuk te leggen ipv op de start finish.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Geen Linschoten
Tientje op wederom een sc in datzelfde rondje!DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:46:
Inmiddels denk ik dat de gecombineerde schade over de €5 miljoen zal zijn gegaan en nog geen ronde echt geracet.![]()
⏩ PVOutput☀️
Hopelijk duurt die rode vlag nog 22 minuten, kan ik mooi Ajax afkijken voordat de race verder gaat
Teletubby stijl "Nog een keertje!"DaniëlWW2 schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:46:
<>
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als auto's niet ineens gaan afremmen zou het goed moeten gaan.Gé Brander schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:46:
[...]
Het probleem is dat ze achterop geen zicht hadden hier. Dat is wat dit is. Omdat ze geen zicht hadden en geen support vanaf de zijlijn kregen dan krijg je dit.
...
Zo, die Latifi praat sneller dan dat ie rijdt (interview bij Ziggo, verder niet naar geluisterd).
Als de overtake lijn aan het begin van het rechte stuk ligt, hoeft bottas niet tot halverwege het rechte stuk te weaven om Hamilton geen tow te geven maar moet hij direct op het gas.Gé Brander schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:46:
[...]
Het probleem is dat ze achterop geen zicht hadden hier. Dat is wat dit is. Omdat ze geen zicht hadden en geen support vanaf de zijlijn kregen dan krijg je dit.
EDIT: Wat Ho Pin net dus vertelt op Ziggo.
[ Voor 4% gewijzigd door JackBol op 13-09-2020 15:49 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
De grote Kamphuis show. Ik heb m ook aan maar Tour etappe is leuker.Krukar schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:47:
Hopelijk duurt die rode vlag nog 22 minuten, kan ik mooi Ajax afkijken voordat de race verder gaat
⏩ PVOutput☀️
Vorige week was er iets met een hitte probleem. Verstappen riep ook iets over een paar sensoren vrijdagavond. Honda had het allemaal gefixed... tja...hoevenpe schreef op zondag 13 september 2020 @ 15:42:
Wel vaag dat de motor het tijdens quali doet en tijdens de race weer kuren heeft. Neem aan dat ze tijdens de trainingen een andere motor gebruikte.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nu snap ik ook waarom GRO altijd achteraan rijdt. Kan hij mooi de crashes evalueren voor het clubje waar hij in zit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.