Alles wijst op een scam, en dan kan je er wel vanuit gaan dat het zo is, zag iets over okex maar kon er op de website van okex niks over vindenuNoTopia schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:28:
Kan iemand uitleggen waarom XYFI geen scam is? Ik zeg het bewust even te negatief.
En wat is het verschil tussen YFI en XYFI?
Geen info hier, op een lijst met alle forks van YFI: https://hackmd.io/GbweEJE7RDi6ef-K7h8XOg?view
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Eens.Slux schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:43:
Verschil is dat er een X voor staat en een supply van 40k zou moeten hebben
Disclaimer: Sarcastisch uiteraard, erg oppassen met XYFI, alles riekt naar een scam.
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 14:52 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Iemand moet onze (gratis referral) bags pumpen, hé...Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:51:
[...]
Eens.
Disclaimer: Sarcastisch uiteraard, erg oppassen met XYFI, alles riekt naar een scam.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
- Taro
- Niet online
Go YFI(I) ! 
Zou overigens wel fijn zijn als Binance ook een punt ipv komma gaat accepteren afhankelijk van de instellingen. Ik voer vaak aantallen in via het numpad, maar ik eindig regelmatig bijna met 10-100x teveel coins als ik niet oplet, moet echt heel bewust de komma apart invoeren.
Edit: Inmiddels weer all-in, incl. BTC, ETH en BNB.

Zou overigens wel fijn zijn als Binance ook een punt ipv komma gaat accepteren afhankelijk van de instellingen. Ik voer vaak aantallen in via het numpad, maar ik eindig regelmatig bijna met 10-100x teveel coins als ik niet oplet, moet echt heel bewust de komma apart invoeren.
Edit: Inmiddels weer all-in, incl. BTC, ETH en BNB.

:fill(white):strip_exif()/f/image/bmcK2oE5kUtafGpF2IAnk7rg.png?f=user_large)
[ Voor 120% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 16:35 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Niet online
Ik hoop dat het niet waar is voor de mensen die een gokje wagen :-)
https://crypto-corner.com/2020/09/24/xyfi-scam-project/
- Taro
- Niet online
Wat achtergrond informatie over $FIL: https://twitter.com/NicoDeva_/status/1317689811046522880.
Hoop niet dat iemand die bitcoins gekocht heeft.dunn0w schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:57:
Ik hoop dat het niet waar is voor de mensen die een gokje wagen :-)
https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Dus de meningen lijken hier wel hetzelfde, XYFI is waarschijnlijk een scam? Dan ben ik toch benieuwd waarom men een gokje waagt op dit project. Ik blijf er lekker van weg.
- Taro
- Niet online
@dunn0w Ik zal je eerlijk zeggen: Als het geen scam blijkt te zijn verbaast mij dat nog meer dan andersom.
Ik heb er vanaf de eerste seconde rekening mee gehouden (en dat hier ook benoemd) dat ik mijn geld kwijt ben en dat is prima. Iets met high risk & high reward
@Slux Heeft geen energie- en waterrekening, geen vrouw die dagelijks veel geld vraagt (los van de alimentatie uiteraard), geen hypotheek en kan zich dus nog meer scam veroorloven dan ik.
Maar veel andere cryptocurrency zijn niet veel beter. Is een YFI 40k waard terwijl de eigenaar zegt dat dit nooit zijn doel was? YFFI 2k? UNI 3,1 USD? En Sushi, XVS en ALPHA? Uiteindelijk gaat het om buy low en sell high, ik vertrouw maar weinig projecten.
ETH en ADA vertrouw ik door de mensen erachter en Bitcoin omdat het al lang bestaat, er veel miners zijn, veel nodes, etc. maar zelfs Binance, NEO, Justin Sun en anderen richten maar te pas en te onpas nieuwe cryptocurrency op om geld te verdienen. Ik denk dat je naïef bent als je denkt dat XYFI echt iets toevoegt in deze wereld. Maar je gokt uiteindelijk met je eigen geld en daarom vind ik het voor mijzelf te verantwoorden.
Of de mensen achter XYFI zichzelf over enkele weken/maanden nog oprecht aan kunnen kijken: Ik denk het niet. Grote kans dat ze dat prima vinden vanaf hun privé eiland met een aantal instanties achter zich aan. Maar dat is voor mij persoonlijk dan ook een heel duidelijke grens: Gokken met mijn eigen geld is prima, maar anderen belazeren doe ik niet aan mee.
Ik heb er vanaf de eerste seconde rekening mee gehouden (en dat hier ook benoemd) dat ik mijn geld kwijt ben en dat is prima. Iets met high risk & high reward
@Slux Heeft geen energie- en waterrekening, geen vrouw die dagelijks veel geld vraagt (los van de alimentatie uiteraard), geen hypotheek en kan zich dus nog meer scam veroorloven dan ik.
Maar veel andere cryptocurrency zijn niet veel beter. Is een YFI 40k waard terwijl de eigenaar zegt dat dit nooit zijn doel was? YFFI 2k? UNI 3,1 USD? En Sushi, XVS en ALPHA? Uiteindelijk gaat het om buy low en sell high, ik vertrouw maar weinig projecten.
ETH en ADA vertrouw ik door de mensen erachter en Bitcoin omdat het al lang bestaat, er veel miners zijn, veel nodes, etc. maar zelfs Binance, NEO, Justin Sun en anderen richten maar te pas en te onpas nieuwe cryptocurrency op om geld te verdienen. Ik denk dat je naïef bent als je denkt dat XYFI echt iets toevoegt in deze wereld. Maar je gokt uiteindelijk met je eigen geld en daarom vind ik het voor mijzelf te verantwoorden.
Of de mensen achter XYFI zichzelf over enkele weken/maanden nog oprecht aan kunnen kijken: Ik denk het niet. Grote kans dat ze dat prima vinden vanaf hun privé eiland met een aantal instanties achter zich aan. Maar dat is voor mij persoonlijk dan ook een heel duidelijke grens: Gokken met mijn eigen geld is prima, maar anderen belazeren doe ik niet aan mee.
Goede punten @Taro, voor mij is het niet belangrijk of een project uniek is, maar het gaat mij wel om de intentie en de use case. Als XYFI een goed verhaal heeft voor het forken en er developers zijn die hier achter staan, dan kan het project uiteindelijk alsnog falen maar is het geen scam in mijn ogen.
Edit: en er is niks mis met een gokje wagen, eigen verantwoording enzo. Maar dan moet je ook geen coin shillen bijv hier of op Twitter. Gelukkig gebeurt dat hier ook niet, dat is wel fijn in dit topic.
Edit: en er is niks mis met een gokje wagen, eigen verantwoording enzo. Maar dan moet je ook geen coin shillen bijv hier of op Twitter. Gelukkig gebeurt dat hier ook niet, dat is wel fijn in dit topic.
[ Voor 25% gewijzigd door uNoTopia op 18-10-2020 17:48 ]
BSV en dat Bcash zijn net zo, BSV nog wat meer dan dat Bcash.uNoTopia schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:40:
Dus de meningen lijken hier wel hetzelfde, XYFI is waarschijnlijk een scam? Dan ben ik toch benieuwd waarom men een gokje waagt op dit project. Ik blijf er lekker van weg.
@Taro Heeft precies uitgelegd waarom ik mee doe 1 kleine correctie alimentatie heb ik ook niet, mini Sluxjes zal niet goed zijn voor deze wereld, of misschien is het anders om
Use cases zijn 2019/2018 tegenwoordig gaat het om de logo's.uNoTopia schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 17:47:
Goede punten @Taro, voor mij is het niet belangrijk of een project uniek is, maar het gaat mij wel om de intentie en de use case. Als XYFI een goed verhaal heeft voor het forken en er developers zijn die hier achter staan, dan kan het project uiteindelijk alsnog falen maar is het geen scam in mijn ogen.
VET is zo mooi voorbeeld van een usecase, voegt niks toe.
Ik verwacht niet dat het enige invloed heeft op crypto, iedereen weet inmiddels wel dat die Trump toch wel voor zijn 2de termijn gaat.WiLLoW_TieN schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:39:
Wat doen jullie rond 23:30 op 2-11 alles naar fiat of alles naar BTC i.v.m Trump vs Biden ?
- Taro
- Niet online
Gaan Bitcoin en Ethereum er zo voor? Zou goed kunnen, dit is de derde poging, op alle lagere timeframes ziet het er goed uit, totdat je verder uitzoomed, dan moeten er nog wat hordes worden genomen...
Inmiddels de YFI(I)'s omgezet naar BTC en ETH. Stop losses ingesteld omdat op dit soort punten er ook ineens enorme rode candles kunnen verschijnen.
Edit: Kleine terugval, hopelijk houdt 11.455 het met evt. een kleine wick...
Inmiddels de YFI(I)'s omgezet naar BTC en ETH. Stop losses ingesteld omdat op dit soort punten er ook ineens enorme rode candles kunnen verschijnen.
/f/image/FJ6oiPUHwE9Pgsw1YcDUcwsa.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 62% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 20:31 ]
Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:16:
Gaan Bitcoin en Ethereum er zo voor? Zou goed kunnen, dit is de derde poging, op alle lagere timeframes ziet het er goed uit, totdat je verder uitzoomed, dan moeten er nog wat hordes worden genomen...
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/DVSa6aPWdpbnbMpphQmR8a5E.jpg?f=fotoalbum_large)
vrij zwakke PA imho
- Taro
- Niet online
Eens, ik geef het 51% kans op omhoog, 48% op omlaag en 1% op sideways voor de komende 12 uur
Maar het moet nu wel gebeuren, anders verwacht ik vannacht of morgenochtend een rode candle.
Edit: Om eerlijk te zijn: Ik neig ernaar om onder de 11.425 een short te openen.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 20:58 ]
Ik add wat op mn bestaande short van 11.7Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:54:
[...]
Eens, ik geef het 51% kans op omhoog, 48% op omlaag en 1% op sideways voor de komende 12 uur
Maar het moet nu wel gebeuren, anders verwacht ik vannacht of morgenochtend een rode candle.
Edit: Om eerlijk te zijn: Ik neig ernaar om onder de 11.425 een short te openen.
- Taro
- Niet online
Goed bezig
Zojuist verkocht en een short geopend, heb er te weinig vertrouwen in.
nog een plaatje wat grotere zoom, broadening ascendingTaro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:12:
[...]
Goed bezig
Zojuist verkocht en een short geopend, heb er te weinig vertrouwen in.
:strip_exif()/f/image/Ld007tHjSgQ4TM7fuFMvtwZA.jpg?f=fotoalbum_large)
- Taro
- Niet online
@Bever! Wanneer verwacht je de short te sluiten? +-11.270, 11.320 of hoger/lager?
<11k, eens kijken hoe hij zich houdt.. vind goud ook niet overtuigend nu dus verwacht wel wat daling.Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:16:
@Bever! Wanneer verwacht je de short te sluiten? +-11.270, 11.320 of hoger/lager?
Chainlink x Tesla
Dat moet @Taro toch geweldig vinden
YouTube: Link My Ride Demo
Ik ga het filmpje eens bekijken
Dat moet @Taro toch geweldig vinden
YouTube: Link My Ride Demo
Ik ga het filmpje eens bekijken
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
- Taro
- Niet online
@Ali Baba 1001 Ja, maar, ik ben een paar maanden geleden al benaderd door een kickstarter project dat hetzelfde kon doen en of ik daar reclame voor wilde maken. En met wat Siri shortcuts kan ik hetzelfde bereiken, zelfs op een Apple Watch.
Mits je https://coinmarketcap.com...u-control-your-tesla-car/ bedoelt uiteraard.
Is gewoon het aanspreken van de Tesla API, dat kan iedere programmeur doen. Als Chainlink dit nodig heeft om de koers omhoog te krijgen dan vermoed ik dat ze geen verdere toekomst voor hun product meer zien
Mits je https://coinmarketcap.com...u-control-your-tesla-car/ bedoelt uiteraard.
Is gewoon het aanspreken van de Tesla API, dat kan iedere programmeur doen. Als Chainlink dit nodig heeft om de koers omhoog te krijgen dan vermoed ik dat ze geen verdere toekomst voor hun product meer zien
Als altijd weer een interessant antwoord, maar voor mij is het sowieso allemaal sjienees.Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:22:
@Ali Baba 1001 Ja, maar, ik ben een paar maanden geleden al benaderd door een kickstarter project dat hetzelfde kon doen en of ik daar reclame voor wilde maken. En met wat Siri shortcuts kan ik hetzelfde bereiken, zelfs op een Apple Watch.
Is gewoon het aanspreken van een API, dat kan iedere programmeur doen. Als Chainlink dit nodig heeft om de koers omhoog te krijgen dan vermoed ik dat ze geen verdere toekomst voor hun product meer zien
Ik zag het voorbijkomen, crypto + Tesla, dan ren ik naar Tweakers om het te delen en jou te taggen
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
- Taro
- Niet online
@Ali Baba 1001 Wordt uiteraard gewaardeerd!
Als het vandaag geen invloed op de LINK prijs heeft, dan hopelijk wel op de Tesla aandelen maandag
Al vermoed ik dat de aankondiging van de "refresh" van de verschillende Tesla modellen de afgelopen week nog best wel iets voor de koers kan gaan betekenen omdat het verschil tov de concurrentie weer wat groter is geworden.
Als het vandaag geen invloed op de LINK prijs heeft, dan hopelijk wel op de Tesla aandelen maandag
lol, vanaf 0:30 zie je iemand met een Monero vlag zwaaien: https://www.nu.nl/283783/...ij-protest-in-londen.html
Haha ik ga ze niet verkopen.DaCoTa schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:00:
[...]
Weak hands. Ik neem je bitcoin wel van je over.
lekker laten broeden. Geen haast
- Taro
- Niet online
Corné van Zeijl (Beursanalist, o.a. RTL7) herhaalt dit nu ook, maar wel met de volgende toevoeging:

Als maar voldoende mensen het herhalen... En 300 extra punten om te vallen. Gelukkig loopt de short al
How to lie with charts part one. Left chart is on Marketwatch, which compares 1987 and now. The right one is the actual one. pic.twitter.com/UGrKn1j1WQ
— Corné van Zeijl (@beursanalist) 18 oktober 2020
Als maar voldoende mensen het herhalen... En 300 extra punten om te vallen. Gelukkig loopt de short al
[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 22:16 ]
Zit ook long tsla, prachtige chart.. 600 soonTaro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:32:
@Ali Baba 1001 Wordt uiteraard gewaardeerd!
Als het vandaag geen invloed op de LINK prijs heeft, dan hopelijk wel op de Tesla aandelen maandagAl vermoed ik dat de aankondiging van de "refresh" van de verschillende Tesla modellen de afgelopen week nog best wel iets voor de koers kan gaan betekenen omdat het verschil tov de concurrentie weer wat groter is geworden.
- Taro
- Niet online
Mooie wicks, grote kans dat de koers daar de komende paar uur heen gaat:
/f/image/UocLz8IHqkHNVVTtR3XMeddE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UocLz8IHqkHNVVTtR3XMeddE.png?f=fotoalbum_large)
75 #YFI (1,129,181 USD) transferred from unknown wallet to #Binance
— Whale Alert (@whale_alert) 18 oktober 2020
Tx: https://t.co/HnyjeruHKh
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 23:12 ]
- Taro
- Niet online
Ah, ok, helder...
:fill(white):strip_exif()/f/image/fCthdAHiR7WAGSvnBI4IaQny.png?f=user_large)
Al die DeFi tokens heb ik in eerste instantie even overgeslagen want ik vond ze wat onvoorspelbaar. Maar nu ik nieuwsgierig wordt is er zoveel dat ik niet goed keer kan bedenken op welk paard ik wel een gokje wil inzetten. YFI is hier een beetje de favoriet? Ik hoor veel minder over FARM, MTA en SNX.
En wat is het verschil met Yield farming tokens als LINK, KNC, LRC, MLN, REN, UMA, en UNI?
Hoewel ik dacht dat dit hetzelfde was, schijnt dat toch weer iets anders te zijn dan lending platforms zoals AAVE, COMP, MKR, CREAM etc.
Is er ergens een (uptodate) stoomcursus waardoor ik het allemaal weer begrijp?
En wat is het verschil met Yield farming tokens als LINK, KNC, LRC, MLN, REN, UMA, en UNI?
Hoewel ik dacht dat dit hetzelfde was, schijnt dat toch weer iets anders te zijn dan lending platforms zoals AAVE, COMP, MKR, CREAM etc.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
- Taro
- Niet online
@Sando Het lijkt erop dat die hype wel even voorbij is. Misschien kan je ze het beste gewoon shorten? 
@Mooooody Kan je er verder het meeste over vertellen denk ik.
@Mooooody Kan je er verder het meeste over vertellen denk ik.
Verwijderd
Ik werd er zo moe van dat ik alles maar in Bitcoin heb geklapt.Sando schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:56:
Al die DeFi tokens heb ik in eerste instantie even overgeslagen want ik vond ze wat onvoorspelbaar. Maar nu ik nieuwsgierig wordt is er zoveel dat ik niet goed keer kan bedenken op welk paard ik wel een gokje wil inzetten. YFI is hier een beetje de favoriet? Ik hoor veel minder over FARM, MTA en SNX.
Ik gok erop dat deze hoger staat bij de volgende hype die na DeFi komt, zodat ik de nieuwe generatie altcoins relatief voordeliger in kan slaan
Het was op donderdag 15 oktober 2020, drie dagen geleden, dat het IMF een opvallende oproep deed. Dit IMF is vandaag zondag 18 oktober nog in vergadering officieel. Het zou wel eens kunnen dat er morgen, maandag, onrust op de financiële markten gaat heersen. Vandaar dat we dit nieuws nog brengen voor de lezers en bezoekers van Biflatie.IMF roept op tot een ´nieuw Bretton Woods´/Invloed op de financiële markten maandag 19 oktober 2020?
* Weg, en hierbij het vriendelijke verzoek om te stoppen met het posten van die random onzin
*
[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 20-10-2020 11:09 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Word jij niet moe van jezelf door het altijd maar weer bedenken hoe je oftopic hier een reactie achterlaat?
ik had er via referals ook wat bij elkar gesprokkeld. waar kan je ze zien? in mn metamask wallet zie ik ze niet iig?Slux schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:49:
[...]
Samen met die ik bij elkaar had gesprokkeld via die refers heb ik er nu 60.
Geloof er niks van dat het wat gaat doen, dan had je bij de eerste YFI moeten zitten.
hmm.. toch iets verkeerd gedaan denk ik want ik zie ze niet op etherscan staan,
edit teveel last van griep want ik zie ze nu wel staan
https://xyearn.finance/sales-dashboardjasper7878 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:03:
[...]
ik had er via referals ook wat bij elkar gesprokkeld. waar kan je ze zien? in mn metamask wallet zie ik ze niet iig?
In dat linkje wat @Liberteh net poste of in je wallet, tenminste bij mij staan ze in de coinbase wallet.jasper7878 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:03:
[...]
ik had er via referals ook wat bij elkar gesprokkeld. waar kan je ze zien? in mn metamask wallet zie ik ze niet iig?
Zou er ver van weg blijven voor de rest, alles wijst op een scam, leuk als je ze gratis binnen haalt, of zo dom bent als Slux om ze ook te kopen, maar stop er geen geld in.
Stel ze worden wel gelist op een exchange dan kan je altijd nog kijken maar nu zou ik het echt niet doen.
Verwijderd
Ik zie dat mijn buyorder op DGB vannacht is gefilled op 193 sats.
Deze stond al een paar weken.
I'm back in the game
Pumpje naar 280 soon please.
Deze stond al een paar weken.
I'm back in the game
Pumpje naar 280 soon please.
De airdrop is geclaimed maar nog niet uitgedeeld naar mijn weten. Alleen te zien via dat dashboard.Slux schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:39:
[...]
In dat linkje wat @Liberteh net poste of in je wallet, tenminste bij mij staan ze in de coinbase wallet.
Zou er ver van weg blijven voor de rest, alles wijst op een scam, leuk als je ze gratis binnen haalt, of zo dom bent als Slux om ze ook te kopen, maar stop er geen geld in.
Stel ze worden wel gelist op een exchange dan kan je altijd nog kijken maar nu zou ik het echt niet doen.
Het saldo in je Coinbase wallet is je aankoop. Uniswap oid
AFAIK
Ik denk dat hij leeft op reacties zoals de jouwe.lucatoni schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 07:01:
[...]
Word jij niet moe van jezelf door het altijd maar weer bedenken hoe je oftopic hier een reactie achterlaat?
Verwijderd
Hodlers vs deep stateLiberteh schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:58:
lol, vanaf 0:30 zie je iemand met een Monero vlag zwaaien: https://www.nu.nl/283783/...ij-protest-in-londen.html
Wat een zooitje. De wereld zoals wij die kennen is echt in rap tempo aan het afbrokkelen.
.message[data-owner-id="192015"] {lucatoni schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 07:01:
[...]
display:none
}
Problem solved
Waar voer ik dit in Sluxie? Ik vraag dit voor een vriend.Slux schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:30:
[...]
.message[data-owner-id="192015"] {
}
Problem solved
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
https://tweakers.net/instellingen/customcss/Stokstaart schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:40:
[...]
Waar voer ik dit in Sluxie? Ik vraag dit voor een vriend.
Deze is ook nog wel handig
div.communityBlogs a[href*="https://kain.tweakblogs.net/"] { display:none; }
div.communityBlogs a[href*="https://tweakers.net/gallery/182977/"] { display:none; }
div.trackeritem a[href*="https://kain.tweakblogs.net/"] { display:none; }
.message[data-owner-id="182977"] {
}
div.communityBlogs a[href*="https://kain.tweakblogs.net/"] { display:none; }
div.communityBlogs a[href*="https://tweakers.net/gallery/182977/"] { display:none; }
div.trackeritem a[href*="https://kain.tweakblogs.net/"] { display:none; }
.message[data-owner-id="182977"] {
}
Niet genoeg karma

Hier ook maar eens wat pannenkoeken gaan bakken. Net als in het echt was de eerste pannenkoek mislukt doordat ik al mijn BNB om had gezet naar Cake zodat ik geen 50/50 verhouding aan kon houden... Was prima op te lossen door weer terug te swappen en nu staan de pannenkoeken lekker op het vuurtje te bakken hoorGelukszoekr schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 23:16:
Ok, ik had nog niet eerder iets met de high-risk DeFi bende gedaan...
Maar had wat speelgeld (20BNB), dus dacht. Laat ik eens pannenkoeken bakken![]()
Dus, men dumpt wat BNB op exchange.pancakeswap.finance. Je koopt wat CAKE zodat er een 50/50 verhouding ontstaat. Je dumpt deze aan de liquiditeitspool en we gaan los.
Je krijgt nu CAKE FLIP. Met deze FLIP coin ga je farmen voor CAKE (zo'n 1000% APY atm).
Dan stake je CAKE voor SYRUP. (Currently, the rewards for staking CAKE is 25% of block emissions divided proportionately.) En dan voor de échte "sous chef" ervaring knal je je SYRUP in een pool voor nieuwe Binance Smart Chain coins
Geen idee hoe of wat, maar ik ga het eens een weekje aankijken. Dit is wel weer crypto op z'n best hoor
Rendement is niet slecht als ik het zo zie! Meer dan de launchpools op Binance tot nu toe. Dit was wel een handige tutorial die mij heeft geholpen: https://medium.com/@staki...-pancakeswap-fe3e64b1874e
Snap alleen nog niet wat de echte bennfits zijn om mijn Cakes weer te staken voor Syrup? Tot nu toe verkoop ik mijn Cake lekker op Binance en misschien dat ik later wel wat ga staken
Pas op met Cake farmen!Egeau schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
Hier ook maar eens wat pannenkoeken gaan bakken. Net als in het echt was de eerste pannenkoek mislukt doordat ik al mijn BNB om had gezet naar Cake zodat ik geen 50/50 verhouding aan kon houden... Was prima op te lossen door weer terug te swappen en nu staan de pannenkoeken lekker op het vuurtje te bakken hoor![]()
Rendement is niet slecht als ik het zo zie! Meer dan de launchpools op Binance tot nu toe. Dit was wel een handige tutorial die mij heeft geholpen: https://medium.com/@staki...-pancakeswap-fe3e64b1874e
Snap alleen nog niet wat de echte bennfits zijn om mijn Cakes weer te staken voor Syrup? Tot nu toe verkoop ik mijn Cake lekker op Binance en misschien dat ik later wel wat ga staken
Door de volatiliteit van Cake verlies je momenteel flink op de inleg in de pool.
Veiliger is nu gewoon Cake te staken. De rewards te restaken, Met SYRUP TWT staken, TWT weer verkopen voor Cake, Cake weer staken, rente op rente op rente op rente
Check dit:
https://twitter.com/Jordanjdo92/status/1317966013149990917
[ Voor 47% gewijzigd door Gelukszoekr op 19-10-2020 15:48 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ben te dom voor deze crypto wereld.Gelukszoekr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:45:
[...]
Veiliger is nu gewoon Cake te staken. De rewards te restaken, Met SYRUP TWT staken, TWT weer verkopen voor Cake, Cake weer staken, rente op rente op rente op rente

[ Voor 20% gewijzigd door uNoTopia op 19-10-2020 15:50 ]
Oh de ironie "ik zie wel aan het slowchat Topic wanneer bitcoin pumpt"
Het zal je indicator maar zijn
https://s.tensorcharts.com/QPUHjqlq.jpg
Het zal je indicator maar zijn
https://s.tensorcharts.com/QPUHjqlq.jpg
[ Voor 31% gewijzigd door Liberteh op 19-10-2020 15:56 ]
Mja ziet er erg mooi uit maar er kan een hoop gebeuren in een jaar.. "When something sounds too good to be true, it usually is.." De prijs kan inderdaad naar $ 0,30, maar ook naar $ 0,003.
Met garanties zou ik mijn geld meteen in Cake klappen, maar helaas..
Zeker, altijd goed in de gaten houden dit soort dingen. Voor nu raad ik dan ook aan NIET CAKE TE FARMEN. Volatiliteit is funest voor je inleg.Stokstaart schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:57:
[...]
Mja ziet er erg mooi uit maar er kan een hoop gebeuren in een jaar.. "When something sounds too good to be true, it usually is.." De prijs kan inderdaad naar $ 0,30, maar ook naar $ 0,003.
Met het staking, restaking is er een stuk minder risico. De koers mag met bijna 2% per dag gemiddeld zakken om nog steeds goed te zitten. Het is hier niet alleen afhankelijk van de koers van Cake maar ook van de Cake- Launchpad coins. Op dit moment krijg je TWT er gratis bij (190% apy). Binnenkort waarschijnlijk Swipe SXP.
Het is ook te goed om waar te zijn. Gebruik wat gokgeld en lag zolang het duurt de billen uit je broek.
In crypto lijdt men ook aan een bepaalde vorm van dementie. Totale rampen zijn snel vergeten. Vorige maand was YFI het gesprek van de dag, hoor je ineens weinig meer over. Staat op 15K vanaf een top van 44K, genoeg mensen die nu flink op verlies staan of verlies hebben moeten nemen.Stokstaart schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:57:
[...]
Er zullen in dit topic wel een aantal mensen zijn die er winst aan over houden, maar nieuw geld gaat direct rekt. Niet goed voor het grote plaatje, adoptie. En dat is wat we nodig hebben om BTC naar 100K te krijgen, het is niet genoeg dat alleen @Verwijderd iedere maand voor 5 tientjes bijkoopt.
Ik heb Stylish chrome extensie, geen karma nodig dan.Stokstaart schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:47:
[...]
Niet genoeg karmaKunnen jullie mij allemaal even plussen?
Beter dus ook gewoon Cake te kopen op Binance en dan te staken? Of eerst een paar daagjes farmen en dan met je 'gratis' cake staken? Dan loop je ook minder risico lijkt me?Gelukszoekr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:45:
[...]
Pas op met Cake farmen!
Door de volatiliteit van Cake verlies je momenteel flink op de inleg in de pool.
Check dit:
https://twitter.com/Jordanjdo92/status/1317966013149990917
Je kan ook gewoon op de pancakeswap exchange wisselen. Maar inderdaad. Zet gewoon wat Cake in staking, gebruik de Syrup in de syrop pool, en wissel regelmatig (voor mij 3x per dag) alles om naar Cake om te restaken.Egeau schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:18:
[...]
Beter dus ook gewoon Cake te kopen op Binance en dan te staken? Of eerst een paar daagjes farmen en dan met je 'gratis' cake staken? Dan loop je ook minder risico lijkt me?
Gelukszoekr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:21:
[...]
Je kan ook gewoon op de pancakeswap exchange wisselen. Maar inderdaad. Zet gewoon wat Cake in staking, gebruik de Syrup in de syrop pool, en wissel regelmatig (voor mij 3x per dag) alles om naar Cake om te restaken.

Even serieus dat kan toch nooit lang goed gaan?
Waarschijnlijk niet maar daarom snel op de boom meeliften en zorgen dat je een heldere exit strategie hebt. Dan de pannenkoeken en cake poeiers en stroop de deur uit doen voordat het over datum isSlux schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:31:
[...]
En dat mensen dit ook nog serieus kunnen nemen, crypto termen zijn blijkbaar op dus gaan ze maar over op de pannenkoeken met stroop.
Even serieus dat kan toch nooit lang goed gaan?
Jullie allemaal al klaar voor de grote CBDC ICO ? 
(IMF net een online stream gehad, over digitale currency en over distributed ledger technologie)
Toen ging BTC ook gelijk dik 1 % omhoog.
(IMF net een online stream gehad, over digitale currency en over distributed ledger technologie)
Toen ging BTC ook gelijk dik 1 % omhoog.
[ Voor 57% gewijzigd door Immutable op 19-10-2020 16:52 ]
Dat staken doet me erg denken aan valuta waar je bij die banken enorme rentes hebt, maar de inflatie is ook gigantisch. De vraag is, wanneer komt de DUMP bij dat soort munten waardoor je zulke gigantisch inflatie hebt waardoor je zogenaamde "hoge" rendement helemaal tot niets verpulvert zal worden... Ponzi much?Gelukszoekr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:04:
[...]
Zeker, altijd goed in de gaten houden dit soort dingen. Voor nu raad ik dan ook aan NIET CAKE TE FARMEN. Volatiliteit is funest voor je inleg.
Met het staking, restaking is er een stuk minder risico. De koers mag met bijna 2% per dag gemiddeld zakken om nog steeds goed te zitten. Het is hier niet alleen afhankelijk van de koers van Cake maar ook van de Cake- Launchpad coins. Op dit moment krijg je TWT er gratis bij (190% apy). Binnenkort waarschijnlijk Swipe SXP.
Het is ook te goed om waar te zijn. Gebruik wat gokgeld en lag zolang het duurt de billen uit je broek.
Verwijderd
5 tientjes, I wish. Dat is ruim 20% van mijn maandloon...TuutjDrie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:08:
[...]
In crypto lijdt men ook aan een bepaalde vorm van dementie. Totale rampen zijn snel vergeten. Vorige maand was YFI het gesprek van de dag, hoor je ineens weinig meer over. Staat op 15K vanaf een top van 44K, genoeg mensen die nu flink op verlies staan of verlies hebben moeten nemen.
Er zullen in dit topic wel een aantal mensen zijn die er winst aan over houden, maar nieuw geld gaat direct rekt. Niet goed voor het grote plaatje, adoptie. En dat is wat we nodig hebben om BTC naar 100K te krijgen, het is niet genoeg dat alleen @Verwijderd iedere maand voor 5 tientjes bijkoopt.
50 cent, dan houdt het wel op.
Het enige dat ik tot nu toe heb gevonden is dat farming écht high risk is, en dat Cake uit staking halen duur is (een halve BNB). Dus alleen met geld dat je kan missen. Ik verwacht nog wel een pump als er een goede coin op de launchpad aka stroop-pool komt.Immutable schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:45:
[...]
Dat staken doet me erg denken aan valuta waar je bij die banken enorme rentes hebt, maar de inflatie is ook gigantisch. De vraag is, wanneer komt de DUMP bij dat soort munten waardoor je zulke gigantisch inflatie hebt waardoor je zogenaamde "hoge" rendement helemaal tot niets verpulvert zal worden... Ponzi much?
Helder! Ik blijf nog even farmen tot ik wat meer Cake heb. Ondertussen heb ik de reeds gefarmde Cake's in staking staan voor de Syrup en ondertussen stake ik Syrup voor gratis Trust Wallet Token. Ga nog eens goed teruglezen wat ik nu allemaal aan het doen ben haha. Gelukkig is het voor mij ook wat 'play money' dus we zien wel waar het schip strand.Gelukszoekr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:21:
[...]
Je kan ook gewoon op de pancakeswap exchange wisselen. Maar inderdaad. Zet gewoon wat Cake in staking, gebruik de Syrup in de syrop pool, en wissel regelmatig (voor mij 3x per dag) alles om naar Cake om te restaken.
:strip_exif()/f/image/ptxHkUK68HEvRriVID888m28.jpg?f=fotoalbum_large)
Ohja nog een dingetje. 1SYROP = 1 CAKE, maar verkoop geen Syrop voor Cake. Dat zou een loophole zijn in het smart contract maar fucked je met fee's.
Ohja, er is ook net nog voor $75k aan pannekoeken geburned. PAMP IT
https://bscscan.com/tx/0x...a0e5672ccf0ecc156cce9214f
Ohja, er is ook net nog voor $75k aan pannekoeken geburned. PAMP IT
https://bscscan.com/tx/0x...a0e5672ccf0ecc156cce9214f
noob vraag: maar zijn deze acties die je nu benoemt allemaal op het Ethereum netwerk? Oftewel, hoe zijn de transactiekosten?Gelukszoekr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:04:
[...]
Zeker, altijd goed in de gaten houden dit soort dingen. Voor nu raad ik dan ook aan NIET CAKE TE FARMEN. Volatiliteit is funest voor je inleg.
Is op de Binance Smart Chain. Elke transactie kost om en nabij een dubbeltje en duurt gemiddeld 5 secondenlucatoni schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:02:
[...]
noob vraag: maar zijn deze acties die je nu benoemt allemaal op het Ethereum netwerk? Oftewel, hoe zijn de transactiekosten?
[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 19-10-2020 17:04 ]
Aah, dat is verwaarloosbaar! Thanks voor de tip, ik ga me er eens in verdiepen. Wil ook een pannekoekenbakker worden.Gelukszoekr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:03:
[...]
Is op de Binance Smart Chain. Elke transactie kost om en nabij een dubbeltje en duurt gemiddeld 5 seconden
Het unstaken van cake is net zo duur als het staken. (tenminste de vorige keer dat ik iets eruit haalde,tenzij dat nu verandert is) Als je niet eerst je syrup uit de syrup pool haalt, dan krijg je hele hoge bedragen te zien en gaat de transactie mis.Gelukszoekr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 16:50:
[...]
Het enige dat ik tot nu toe heb gevonden is dat farming écht high risk is, en dat Cake uit staking halen duur is (een halve BNB). Dus alleen met geld dat je kan missen. Ik verwacht nog wel een pump als er een goede coin op de launchpad aka stroop-pool komt.
Yes, heerlijk om je niet echt druk te hoeven maken om de fees.Gelukszoekr schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:03:
[...]
Is op de Binance Smart Chain. Elke transactie kost om en nabij een dubbeltje en duurt gemiddeld 5 seconden
Syrup uit staking halen kost inderdaad wel een halve BNB zie ik nu. Is dat bewust zo geprogrammeerd of is dat nu eenmaal een dure transactie om uit te voeren? Neig naar het eerste (wat ik overigens ook wel snap vanuit de Pannenkoekenbakkers-eigenaren)
Ik denk dat dit bewust is. Dit is wat ik heb gevonden de enig echt dure transactie. Hier zal het team aan verdienenEgeau schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:10:
[...]
Yes, heerlijk om je niet echt druk te hoeven maken om de fees.
Syrup uit staking halen kost inderdaad wel een halve BNB zie ik nu. Is dat bewust zo geprogrammeerd of is dat nu eenmaal een dure transactie om uit te voeren? Neig naar het eerste (wat ik overigens ook wel snap vanuit de Pannenkoekenbakkers-eigenaren)
We gaan nog maar eens richting de 12 000
(terwijl amerikaanse markten in dalende lijn zijn)

[ Voor 14% gewijzigd door wdbtje op 19-10-2020 17:52 ]
12K incoming?
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
- Taro
- Niet online
Short maar gesloten
Is er eigenlijk al een update van Okex. Best bizar dat withdraws nog steeds disabled zijn, maar als je op de website kijkt ze net doen alsof er niks aan het handje is. Je bent nu toch wel stom wanneer je coins naar okex openmaakt.
@Taro heb jij je extra Xyfi al binnen? Ze zijn gestart met distributie:
https://etherscan.io/addr...e02ef2ea909f031#tokentxns
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
- Taro
- Niet online
Ik heb er 10 gekocht en gecheat met de referrals, dus ik verwacht niets extra.spok9 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:48:
Verwijderd
Ik heb ook nog niets binnen van de referral tokens.spok9 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:48:
Alleen 727 luckcash en 1427 xrekt.
Krijg last van Fomo.
Zit al een tijdje in Fiat te wachten op de dip van btc.
Als hij support vind boven de 11.8k blijft toch maar weer instappen..
En dan weer down uiteraard
Zit al een tijdje in Fiat te wachten op de dip van btc.
Als hij support vind boven de 11.8k blijft toch maar weer instappen..
En dan weer down uiteraard
- Taro
- Niet online
Het XYFI dashboard geeft bij mij een saldo van 0,12 weer en 0 aankopen, maar via Metamask zie ik 10 stuks. Klopt niet zoveel van. Ach, heb ook liever dat ze die programmeertijd besteden aan een superieur product
Check, die 5 die je gisteren bijgekocht hebt zijn dus ook al in je wallet aangekomenTaro schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:35:
Het XYFI dashboard geeft bij mij een saldo van 0,12 weer en 0 aankopen, maar via Metamask zie ik 10 stuks. Klopt niet zoveel van. Ach, heb ook liever dat ze die programmeertijd besteden aan een superieur product
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
- Taro
- Niet online
Ja, was via Uniswap, stonden er direct in. Alleen die eerste 5 heb ik via hun adres gekocht.spok9 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:54:
[...]
Check, die 5 die gisteren bijgekocht hebt zijn dus ook al in je wallet aangekomen
De prijs van bitcoin gaat omhoog omdat het ransomware is reviews: Hoe ransomware veranderd is: van foto's versleutelen naar miljardeni...
hee hee hee
hee hee hee
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Whasse, whasse, whasse, whatsaaaaaaaaaaaaap.
XRP = trash
Mooi. Hoe meer fomo des te meer ik mijn grafiek op Log moet zetten. Op naar de 100k stable price. (met een flinke overshoot, net also de vorige 20k was..)rainier15 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:33:
Krijg last van Fomo.
- Taro
- Niet online
Funds are #SAFU?
:fill(white):strip_exif()/f/image/wgN8pcGEgEQ3gV5ccnw9godd.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wgN8pcGEgEQ3gV5ccnw9godd.png?f=user_large)
We are aware of some temporary difficulties accessing https://t.co/QILSkzx7ac.
— Binance (@binance) 20 oktober 2020
Rest assured our team is working on it.
In the meantime, please use the desktop app:
Windows:https://t.co/yoJb8w4ulO
Mac:https://t.co/tr2OHaYVBK
Thank you for your patience.
[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 09:30 ]
Zou mooi zijn met mijn 0,36 XYFIWiLLoW_TieN schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:56:
[...]
Why werd XYFI gelist en ging gelijk door naar $500![]()
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Inleg uit de pannekoekenfabriek gehaald.
1300 CAKE overgehouden voor moon of earthcore
1300 CAKE overgehouden voor moon of earthcore
Joe, mooi geweest. Mooie eindsprint meegenomen vanaf maart dit jaar. Zojuist alles verkocht en overgemaakt naar de harde centen rekening! Wellicht tot ooit! (weet ik vrijwel zeker, maar voor nu even een pauze na 3,5 jaar hodlen.)
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Netjes. Gefeliciteerd met de winst! (neem ik aan)ScreamGT schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:33:
Joe, mooi geweest. Mooie eindsprint meegenomen vanaf maart dit jaar. Zojuist alles verkocht en overgemaakt naar de harde centen rekening! Wellicht tot ooit! (weet ik vrijwel zeker, maar voor nu even een pauze na 3,5 jaar hodlen.)
We beginnen net johScreamGT schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:33:
Mooie eindsprint meegenomen vanaf maart dit jaar.

Gefeliciteerd
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!