Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 102 Laatste
Acties:
  • 291.191 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:32
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:24:
[...]

Ik blijf het herhalen maar er is helemaal niks gezonds aan crypto, als iemand nou ook nog iets zegt over 'organische' groei krijg ik na flinke jeuk ook nog eens dikke uitslag. Het is allemaal puur speculatie, niet meer en niet minder. ;) ;)
prima, boeit me allemaal niets, zolang we maar stinkend rijk worden.......gratizzzz gelddddddd

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:28
anti elppa schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:25:
[...]

prima, boeit me allemaal niets, zolang we maar stinkend rijk worden.......gratizzzz gelddddddd
Geld boeit me niet.

420.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Vrijdag de 13e ziet er voorlopig goed uit...dat was de vorige vrijdag de 13e wel anders he in maart...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
anti elppa schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:25:
[...]

Heel goed. Sorry voor de ferme taal maar ik moet toch een beetje over mijn cryptoschaapjes blijven herderen voor we onzelf ineens serieus gaan nemen of nog erger, denken dat we ook maar iets kunnen voorspellen en compleet rekt gaan dankzij TA.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:35:
[...]
Ik mis Klaas met zijn XRP en zijn blinde liefde voor Brad Garlinghouse soms wel een beetje. :+
Heeft Klaas ook Pieten? En zijn ze zwart?
Mijn rovers wel. Maar Ali Baba en de 40 Zwarte Rovers bekt gewoon niet lekker.

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:52:
Vrijdag de 13e ziet er voorlopig goed uit...dat was de vorige vrijdag de 13e wel anders he in maart...
Fuckieduckie, had het helemaal niet in de gaten. :D
Dat krijg je er nou van als je beiden thuis werkt. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:55:
[...]

Heeft Klaas ook Pieten? En zijn ze zwart?
Mijn rovers wel. Maar Ali Baba en de 40 Zwarte Rovers bekt gewoon niet lekker.
Geen idee, ik weet alleen dat hij een aan homo-erotisch grenzende fascinatie voor ome Brad had. Of Klaas zijn pietje zwart was geen idee. Uitgaande van zijn oerhollandse naam zou ik zeggen van niet maar je weet het maar nooit met dat gespuis op internet, anoniem kun je je als vanalles voor doen. Misschien zat hij wel in een gouden string met slurfje te posten al doende nagels lakkend en werd hij erotisch gemasseerd door een transgender in maatpak. Alles kan tegenwoordig, je weet het gewoon niet. :P

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De hogere refreshrate van de actuele candle op Binance is wel beter zo dan max eenmaal per seconde. Jammer dat die van Bitcoin nu richting de 16k beweegt...

Even een vrijdagmiddag dipje onder de 16k om vanavond/vannacht weer verder te gaan?

Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven

• Crypts
Taro schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:09:
De hogere refreshrate van de actuele candle op Binance is wel beter zo dan max eenmaal per seconde. Jammer dat die van Bitcoin nu richting de 16k beweegt...

Even een vrijdagmiddag dipje onder de 16k om vanavond/vannacht weer verder te gaan?
Eerder vandaag zat hij er al even onder. ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:18:
[...]

Eerder vandaag zat hij er al even onder. ;)
Sommige mensen moeten nog werken he :) Maar op Binance volgens mij niet?

Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 31-05 18:20
De gezonde correctie

• Crypts
Taro schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:19:
[...]

Sommige mensen moeten nog werken he :) Maar op Binance volgens mij niet?
Geen idee, ik hou CB als referentie aan. :)

• Crypts
Je doet het erom he? :P

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:02:
[...]

Geen idee, ik weet alleen dat hij een aan homo-erotisch grenzende fascinatie voor ome Brad had. Of Klaas zijn pietje zwart was geen idee. Uitgaande van zijn oerhollandse naam zou ik zeggen van niet maar je weet het maar nooit met dat gespuis op internet, anoniem kun je je als vanalles voor doen. Misschien zat hij wel in een gouden string met slurfje te posten al doende nagels lakkend en werd hij erotisch gemasseerd door een transgender in maatpak. Alles kan tegenwoordig, je weet het gewoon niet. :P
Dat tegenwoordig alles kan, dat vind ik dan niet kunnen ;)
Dat een muntje die ik niet heb +1200% doet in een dag, dat vind ik al helemaaal niet kunnen...
8)7

Wat een gezonde groei vertegenwoordigd dit koerspatroon. En wat een prachtige gezonde correctie. Dit is zó gezond voor Bitcoin.

Organischer kan bijna niet. Als het nog organischer zou groeien zou het een krop sla zijn.

Regelrechte adoptie wat je hier ziet ontstaan. Dit overstijgt speculatie. :P

I live inside that bubble, reality of the naive.

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 23:29
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:55:
[...]

Fuckieduckie, had het helemaal niet in de gaten. :D
Dat krijg je er nou van als je beiden thuis werkt. :+
Zo kwam ik er onlangs achter dat de zomer voorbij is.

• Crypts
uNoTopia schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:42:
[...]

Zo kwam ik er onlangs achter dat de zomer voorbij is.
Voor mij met 25 graden nog niet al denken mijn Cypriotische buren daar anders over. :+
Gelukkig zijn mijn andere buren Engelsen die zelfs soms de regen van thuis missen, het kan verkeren. :P

• Crypts
verwijderd69 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:41:
[...]

Wat een gezonde groei vertegenwoordigd dit koerspatroon. En wat een prachtige gezonde correctie. Dit is zó gezond voor Bitcoin.

Organischer kan bijna niet. Als het nog organischer zou groeien zou het een krop sla zijn.

Regelrechte adoptie wat je hier ziet ontstaan. Dit overstijgt speculatie. :P

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:48
YfDFI.finance schiet er ook door vandaag!!

• Crypts
ThijsM schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:13:
YfDFI.finance schiet er ook door vandaag!!
My goodie, die defishit is net als Binance zijn launchpad, er is gewoon geen houden aan. :/

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:24:
[...]

Ik blijf het herhalen maar er is helemaal niks gezonds aan crypto, als iemand nou ook nog iets zegt over 'organische' groei krijg ik na flinke jeuk ook nog eens dikke uitslag. Het is allemaal puur speculatie, niet meer en niet minder. ;) ;)
Geldt dat ook voor tech bedrijven die hetzelfde verloop in waarde laten zien, van studenten zolderkamertje tot multinational en marktleider.

• Crypts
Dark Matter schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:34:
[...]

Geldt dat ook voor tech bedrijven die hetzelfde verloop in waarde laten zien, van studenten zolderkamertje tot multinational en marktleider.
Als die groei voort komt uit exponentieel toenemende verkopen zou ik zeggen dat dat gezond en organisch is ja. :)

• Dark Matter
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:41:
[...]

Als die groei voort komt uit exponentieel toenemende verkopen zou ik zeggen dat dat gezond en organisch is ja. :)
En bij crypto, waar het gebruik is gestegen van twee personen tot een veelvoud, is het speculatie?
En dat Paypal bitcoin toevoegt voor zijn gebruikers of dat Microstrategy bitcoin als store of value op de balans zet, doet er niet toe.

Om de waarde van bitcoin in perspectief te plaatsen, Apple heeft 200 miljard cash reserves. Dat is bijna evenveel als de totale waarde van bitcoin. En dan heb je het over vrij beschikbaar geld van 1 bedrijf.

Wat als bitcoin de wereldwijde backbone van het financiële systeem wordt.....

[Voor 39% gewijzigd door Dark Matter op 13-11-2020 19:26]

• Crypts
Dark Matter schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:13:
[...]

En bij crypto, waar het gebruik is gestegen van twee personen tot een veelvoud, is het speculatie?
En dat Paypal bitcoin toevoegt voor zijn gebruikers of dat Microstrategy bitcoin als store of value op de balans zet, doet er niet toe.

Om de waarde van bitcoin in perspectief te plaatsen, Apple heeft 200 miljard cash reserves. Dat is bijna evenveel als de totale waarde van bitcoin. En dan heb je het over vrij beschikbaar geld van 1 bedrijf.
Crypto's zijn geen aandelen dus ik weet niet precies waar je naar toe wil? :?

• Dark Matter
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:26:
[...]

Crypto's zijn geen aandelen dus ik weet niet precies waar je naar toe wil? :?
Als je bitcoin koopt, kun je dat gerust vergelijken met een aandeel in de technologie en de daarmee samenhangende waarde en waardegroei van die technology.

Je koopt een stukje aandeel in de technologie.

[Voor 6% gewijzigd door Dark Matter op 13-11-2020 19:30]

• Crypts
Dark Matter schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:28:
[...]

Als je bitcoin koopt, kun je dat gerust vergelijken met een aandeel in de technologie en de daarmee samenhangende waarde en waardegroei van die technology.

Je koopt een stukje aandeel in de technologie.
Je koopt een stukje aandeel in het bedrijf wat deze technologie ontwikkeld. Met Bitcoin koop je Bitcoin, een decentrale valuta. Als je dit verschil niet ziet kan ik je ook niet verder helpen. Crypto's zijn simpelweg geen aandelen in bedrijven die technologie of producten ontwikkelen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sterker nog, van een bedrijf verwacht je dat ze ieder jaar beter presteren, van Bitcoin hoeven we dat niet te verwachten ;)

Qua snelheid dan he... Wat betreft de prijs gaat het prima.

[Voor 20% gewijzigd door Taro op 13-11-2020 20:01]

• Dark Matter
  • Niet online
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:40:
[...]

Je koopt een stukje aandeel in het bedrijf wat deze technologie ontwikkeld. Met Bitcoin koop je Bitcoin, een decentrale valuta. Als je dit verschil niet ziet kan ik je ook niet verder helpen. Crypto's zijn simpelweg geen aandelen in bedrijven die technologie of producten ontwikkelen.
Als die analogie niet klopt, dat een plukje bitcoin een aandeel in de technologie bitcoin vertegenwoordigt, waarom wordt de totale waarde dan wel in market cap uitgedrukt?

Blijkbaar ben ik niet de enige die het zo ziet.

• Crypts
Dark Matter schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:35:
[...]

Als die analogie niet klopt, dat een plukje bitcoin een aandeel in de technologie bitcoin vertegenwoordigt, waarom wordt de totale waarde dan wel in market cap uitgedrukt?

Blijkbaar ben ik niet de enige die het zo ziet.
Market cap is aantal munten of aandelen vermenigvuldigd met de prijs per munt of aandeel. Dat staat nog steeds volledig los van elkaar. Ik snap niet zo goed wat je niet begrijpt, Bitcoin is geen bedrijf, het is geen Tesla of Apple. Met het kopen van Bitcoin vergaar je geen aandelen, krijg je niks voor het zeggen en hoef je niet te rekenen op dividenten. Bitcoin is geen bedrijf.
Je koopt geen aandeel in de technologie, je speculeert op waardestijging in de toekomst.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-03 15:28

iVibes

We Were Meant to Fly

Je koopt gewoon een stukje van de raket die naar de moon gaat..... zo moeilijk is het allemaal niet...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Dark Matter
  • Niet online
iVibes schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:41:
Je koopt gewoon een stukje van de raket die naar de moon gaat..... zo moeilijk is het allemaal niet...
Precies!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:41:
[...]

Market cap is aantal munten of aandelen vermenigvuldigd met de prijs per munt of aandeel. Dat staat nog steeds volledig los van elkaar. Ik snap niet zo goed wat je niet begrijpt, Bitcoin is geen bedrijf, het is geen Tesla of Apple. Met het kopen van Bitcoin vergaar je geen aandelen, krijg je niks voor het zeggen en hoef je niet te rekenen op dividenten. Bitcoin is geen bedrijf.
Je koopt geen aandeel in de technologie, je speculeert op waardestijging in de toekomst.
En zolang we zowel de aandelen als de crypto in fiat uitdrukken, komen we er ook nooit van af.
Zouden er al platforms zijn waar je aandelen met crypto kunt kopen..?

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
iVibes schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:41:
Jemig wat denken jullie klein.... Ik was van plan een stuk maan te kopen.. die raket lease ik net als mijn Tesla wel van mijn bff elon tegen die tijd.

• Dark Matter
  • Niet online

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:42
Alle UNI pas weg gedaan die gaat nu best lekker :p.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 08:17
Zcash op coinbase earn

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
Altijd lekker eh. Zijn er nog meer van die verdien sites?

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-05 18:30
DJ-Promo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:32:
Alle UNI pas weg gedaan die gaat nu best lekker :p.
Tijd om terug te kopen. Sell low buy high :+

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:03
Huh die heb al een tijd geleden geclaimed? Nieuwe munten nieuwe kansen?

https://i.imgur.com/tWCACH5.jpg

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Pas maar op:

India 'gold man' battered to death

An Indian man who bought one of the world's most expensive shirts made entirely of gold has been allegedly battered to death, police said.

Datta Phuge shot into the global limelight in 2013 when he bought a shirt made with more than 3kg of gold and worth $250,000 (£186,943).

A money lender based in western Pune, Mr Phuge was called "the gold man".

Four persons have been detained for questioning. Police suspect a dispute over money led to the murder.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

ik vind het mooi...

Zeker mooi :9

Nu komt het erop aan. Wat gaat Bitcoin doen? Gaan we écht zo parabolisch op een gegeven moment dat de run van 2017 slechts een klein speldenprikje op de kaart wordt? Zoals de 2014 run vergeleken met die van 2017?

In hoeverre geloven we in Bitcoin? Hoe sterk is de techniek, het netwerk, hoe waardevol? Verkopen we te vroeg omdat we bezwijken onder de druk van de fiat waarde van de PF, of reizen we tot het eind van de maan? Of vallen we juist gigantisch terug door nog niet eerder ontdekte vulnerabilities in de code? Of gaan sommige alts straks parabolisch met onvoorstelbare prijzen die we nog nooit eerder zagen? 500 dollar voor een UNI bijvoorbeeld. Alles kan. Het is en blijft crypto.

Willen we over een jaar of 3-4 überhaupt nog dollars of euro's?

Het wordt interessant straks. Heel benieuwd welke paden er bewandeld gaan worden. 8)

I live inside that bubble, reality of the naive.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De Bitcoin prijs was slechts 12 dagen in zijn geschiedenis hoger dan nu.
De explosieve winsten van Bitcoin worden sterk weerspiegeld door het aantal dagen dat de munt boven de $ 16.320 is geweest.

De Bitcoin prijs, die momenteel rond $ 16.320 beweegt, bevindt zich slechts 12 dagen op dit niveau of hoger in de gehele geschiedenis van 4.332 dagen van de munt, en vertegenwoordigt slechts 0,28% van de levensduur van de cryptocurrency.

Crypto analyseplatform Messari publiceerde gegevens waarin stond dat de slotkoers slechts op 12 andere dagen hoger was dan $ 16.320, waarvan er 10 plaatsvonden tussen 7 december en 20 december 2017, met de hoogste sluiting op 16 december op $ 19.378. Elke belegger die tegen het hoogste punt ooit van $ 20.089 kocht, zou nog steeds 18,35% lager zijn. Daarentegen zouden beleggers die op 15 december 2018 tegen het dieptepunt van $ 3.126 in deze cyclus kochten, 424% gestegen zijn.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

verwijderd69 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:37:
[...]

Zeker mooi :9

Nu komt het erop aan. Wat gaat Bitcoin doen? Gaan we écht zo parabolisch op een gegeven moment dat de run van 2017 slechts een klein speldenprikje op de kaart wordt? Zoals de 2014 run vergeleken met die van 2017?

In hoeverre geloven we in Bitcoin? Hoe sterk is de techniek, het netwerk, hoe waardevol? Verkopen we te vroeg omdat we bezwijken onder de druk van de fiat waarde van de PF, of reizen we tot het eind van de maan? Of vallen we juist gigantisch terug door nog niet eerder ontdekte vulnerabilities in de code? Of gaan sommige alts straks parabolisch met onvoorstelbare prijzen die we nog nooit eerder zagen? 500 dollar voor een UNI bijvoorbeeld. Alles kan. Het is en blijft crypto.

Willen we over een jaar of 3-4 überhaupt nog dollars of euro's?

Het wordt interessant straks. Heel benieuwd welke paden er bewandeld gaan worden. 8)
Het mooie is dat niemand weet waar we naartoe gaan, en dat maakt het spelletje juist zo leuk...

Ik heb in ieder geval genoeg blikken witte bonen in tomatensaus en zakjes cup-a-soup ingeslagen voor de reis naar de maan... en morgen om 20.00 uur gaan we allemaal op ons balkon staan om te klappen voor Bitcoin.... als dat geen vette bull run wordt dan weet ik het ook niet meer....
8)

[Voor 56% gewijzigd door iVibes op 14-11-2020 00:57]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:40
Crypts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:35:
[...]
Ik mis Klaas met zijn XRP en zijn blinde liefde voor Brad Garlinghouse soms wel een beetje. :+
Gelijk heeft ie!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

Pagina: 1 ... 100 101 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee