Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Veel plezier met de winsten, dan gaan wij nog even door.......ScreamGT schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:33:
Joe, mooi geweest. Mooie eindsprint meegenomen vanaf maart dit jaar. Zojuist alles verkocht en overgemaakt naar de harde centen rekening! Wellicht tot ooit! (weet ik vrijwel zeker, maar voor nu even een pauze na 3,5 jaar hodlen.)

Tot snel! Het startsignaal is gegeven in Maart. We zijn nu 9% de baan rond, zeg maar.ScreamGT schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:33:
Joe, mooi geweest. Mooie eindsprint meegenomen vanaf maart dit jaar. Zojuist alles verkocht en overgemaakt naar de harde centen rekening! Wellicht tot ooit! (weet ik vrijwel zeker, maar voor nu even een pauze na 3,5 jaar hodlen.)
Het beste advies dat ik je zou kunnen geven is: laat je niet teveel afleiden door alle ruis.
Maar je bent al uitgestapt.
Die harde centen rekeningen zijn overigens ook nulletjes en ééntjes
[ Voor 6% gewijzigd door Liberteh op 20-10-2020 13:21 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Als je het mij vraagt een spelletje om ETH goedkoop in te kunnen slaan voor de 2.0 rally.. Daarnaast is de BTC dominantie flink aan het toenemen.Bever! schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:35:
Eth schiet omlaag en btc doet niet veel, iets in het nieuws ofzo?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Greyscale heeft gisteren een SEC goedkeuring voor ethereum trust gekregen. Dus die zijn er vooral bij gebaat dat dit nu gebeurd. Verder het effect van een reject op de daily MA99Stokstaart schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:37:
[...]
Als je het mij vraagt een spelletje om ETH goedkoop in te kunnen slaan voor de 2.0 rally.. Daarnaast is de BTC dominantie flink aan het toenemen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
25K rondom de kerst is het beste wat BTC zou kunnen overkomen. Bij het kerstdiner (als dat door kan gaan vanwege COVID) eindelijk weer kunnen glimmen van trots dat jij het in 2014 tot en met 2017 helemaal goed hebt gezien toen je op 1K-5K-10K-15K-19K of welke prijs dan ook BTC kocht.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-10-2020 14:13 ]
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 20-10-2020 15:44 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Problem solvedSlux schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:30:
[...]
.message[data-owner-id="192015"] {
display:none
}
Problem solved
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet gek met dat (gebrek aan) volume. Wel jammer overigens want elke fiat ramp is welkom.Slux schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:19:
Binance Jersey stop ermee.
Nu weer compleet Chinees ?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Voor fiat had je er ook niks aan want je kan niks kopen vanwege dat volume, ik had me eens aangemeld om daar BNB te kopen drama was dat.Crypts schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:24:
[...]
Niet gek met dat (gebrek aan) volume. Wel jammer overigens want elke fiat ramp is welkom.
Coinbase en kraken werken voor mij het beste.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
De meeste alts dalen en Bitcoin stijgt: Vaak een goed teken, het geld stroomt naar Bitcoin waardoor een verdere Bitcoin stijging weer mogelijk isBever! schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:35:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
https://www.telegraaf.nl/...ljoeneninvestering-squareBever! schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:35:
REDACTIE DFT - De prijs van cryptomunt bitcoin loopt dinsdag op tot bijna $12.000 per stuk. Online platform Square investeerde voor $50 miljoen in de munten.
Haha, ja! Dat is het! De Telegraaf loopt de bitcoin te shillen.LAA schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:21:
[...]
https://www.telegraaf.nl/...ljoeneninvestering-square
REDACTIE DFT - De prijs van cryptomunt bitcoin loopt dinsdag op tot bijna $12.000 per stuk. Online platform Square investeerde voor $50 miljoen in de munten.
< 12k is zo historie!
Ik had liever alts ook zien stijgen,nieuw geld dat de markt binnenkomt en kunnen we weer eens $1000 candles zienTaro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:12:
[...]
De meeste alts dalen en Bitcoin stijgt: Vaak een goed teken, het geld stroomt naar Bitcoin waardoor een verdere Bitcoin stijging weer mogelijk is

Hopelijk zijn die dagen nog niet voorbij...
[ Voor 5% gewijzigd door wdbtje op 20-10-2020 17:36 ]
- Taro
- Niet online
Ik zit sinds het sluiten van de short gisteren all-in Bitcoin, dus meer kan ik helaas niet doen
@wdbtje Die dagen komen vast nog wel
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 17:40 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Bedoelde dat BTC en Alts prijzen beide stijgen, wat erop neerkomt dat er nieuw geld de markt betreedTaro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:37:
@wdbtje Die dagen komen vast nog welNieuw geld in altcoins != meer geld in Bitcoin en uiteindelijk bepaalt Bitcoin nog steeds de algemene koers. Dus iedereen aub ook wat geld in Bitcoin steken ipv alleen in altcoins aub.
- Taro
- Niet online
Ja, dat is het beste van 2 werelden, daar gaan we voorwdbtje schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:41:
[...]
Bedoelde dat BTC en Alts prijzen beide stijgen, wat erop neerkomt dat er nieuw geld de markt betreed
KMD inwisselen voor BTC dus?TuutjDrie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:10:
Als iedereen zijn pannenkoeken even snel zou willen inwisselen voor keiharde BTC dan rammen we zo door naar de 12.5K.
25K rondom de kerst is het beste wat BTC zou kunnen overkomen. Bij het kerstdiner (als dat door kan gaan vanwege COVID) eindelijk weer kunnen glimmen van trots dat jij het in 2014 tot en met 2017 helemaal goed hebt gezien toen je op 1K-5K-10K-15K-19K of welke prijs dan ook BTC kocht.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
- Taro
- Niet online

- Taro
- Niet online
This is going to get a lot of attention once someone translates this. https://t.co/8jjEv6auhE $fil testnet coins moved on to exchanges & were sold. Gate & Huobi seem to be the biggest. Binance & poloniex limited damage.
— Ƀitcoin Chris (@CryptoChrisG) 20 oktober 2020
Basically miners dumped their testnet coins crashing the price then complained they should change the locking schedule since more supply was on market. Filecoin had to accept the miners proposals & 25% immediately unlocked. How did testnet coins become real? Was there code bug?
— Ƀitcoin Chris (@CryptoChrisG) 20 oktober 2020
Hele thread hier te lezen: https://twitter.com/CryptoChrisG/status/1318408472879190016.
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 18:42 ]

- Taro
- Niet online
Edit: Andere 50% op 11.977 de deur uitgedaan. Nu met de vinger boven de market buy knop, of weer lager inkopen.
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 19:13 ]
Als we 11.7k zien dan knal ik nog wat extra op mijn $11.450 long.Taro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:54:
50% Bitcoin verkocht op 11.966. Vinger boven de market buy en sell knoppen. De kans op nog een dip richting de 11.7xx is reëel, meestal moet er weer even een nieuwe aanloop worden genomen om de resistance te breken. Hopelijk kan ik daar weer instappen en anders koop ik hoger wel weer opnieuw in.
Lastig in deze 12k hype mode
Hoop. Kijk uit daarmee. Kan leiden tot wanhoop. @Verwijderd weet er waarschijnlijk alles van.Chaes schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:30:
Hoop dat de alts binnenkort ook weer eens gaan moonen.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
- Taro
- Niet online
Met andere woorden: Jouw keuze
En boven de 12k...Taro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:54:
50% Bitcoin verkocht op 11.966.
Edit: Andere 50% op 11.977 de deur uitgedaan. Nu met de vinger boven de market buy knop, of weer lager inkopen.
- Taro
- Niet online
En weer onder mijn verkoopprijs
De alts zakken nog verder weg. Mocht Bitcoin deze poging niet slagen, dan kan dat nog weleens een bloedbad worden voor de alts.
[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 19:56 ]
- Taro
- Niet online
Nee, mooi moment om BNB bij te kopenlucatoni schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:53:
[...]
Mag hopen dat je weer in btc zit dan, want we gaan er nu wel doorheen.
Edit: Of toch niet, BNB op de 1D MA25 aanbeland, maar als ik de Tradingview driehoek erbij haal van laatst, dan weet ik het zo net nog niet. Haal wel iets bij, niet teveel.
/f/image/0JQK326gvDis74ZWfyz08bmc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OAYqu6vrIsIIEdbGCx5OB9N6.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 20:04 ]
- Taro
- Niet online
Aan de andere kant. Als je BTC mag geloven, zitten we nog steeds lekker in een bull market. De alts hobbelen daar straks wel weer achteraan als BTC het volgende level te pakken heeft.
Echte alt market zal toch pas kunnen beginnen nadat BTC op 14/15k staat denk ik. Dan gaat er flink gecashed worden. (als in: een deel cashen en een deel vergokken in alts)
[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 20-10-2020 20:18 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik kan 'm recoveren met mijn 24-word recovery phrase, maar dan moet ik wel eerst een nieuwe kopen denk ik. Ik heb ook nog ergens een backup ledger liggen, anders maar eens kijken of die het wel doet.
- Taro
- Niet online
[Twitter: https://twitter.com/zhusu/status/1318601736701972481]
Hard reset van je Ledger werkt ook niet? Die dingen raken hardwarematig eigenlijk nooit defect, kan een software issue zijn.orf schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:29:
Mijn ledger doet het niet meer. Het is lang geleden dat ik die geopend heb, maar bij deze koers wilde ik maar eens even checken hoe het er mee staat en misschien de helft naar een exchange overmaken.
Ik kan 'm recoveren met mijn 24-word recovery phrase, maar dan moet ik wel eerst een nieuwe kopen denk ik. Ik heb ook nog ergens een backup ledger liggen, anders maar eens kijken of die het wel doet.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zero.
Blockfolio is je vriend.Pelox schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:36:
Keek een aantal keer vluchtig naar mijn total value te kijken op binance.. alles staat in de min maar mijn totale waarde was al heel de dag hoger dan gisteren.. tot ik nu net weer keek. Blijkbaar ververst de totale waarde niet automatisch. Ineens zag ik de echte waarde. Bedankt binance voor de niet actuele data. Even in de gaten houden dus.
- Taro
- Niet online
Verwijderd
Nee joh valt best mee. Ik heb mijn alts grotendeels omgezet naar Bitcoin, zodat ik nu nieuwe alts kan halen zoals mijn recente aanschaf van DigiByte op 193 sats. Alles gaat volgens plan, mijn BTC verdampt lekker snel.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:42:
[...]
Hoop. Kijk uit daarmee. Kan leiden tot wanhoop. @Verwijderd weet er waarschijnlijk alles van.
Ik heb inmiddels mij hopium geconcentreerd en gedroogd in vlokken, deze wil ik nog verder concentreren met 98% pure ethanol zodat ik de hopium rechtstreeks kan injecteren.
Al die hopium roken begint namelijk zijn tol te eisen voor mijn kostbare longen. Die hou ik liever gezond, dan kan ik er wellicht nog 1 verpatsen voor crypto.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kc7hGu4aSZB4HIUCA9DybwKk.jpg?f=user_large)
De geconcentreerde vlokken zijn wel rood, de ironie.
Wat is er mis met je Ledger? Ik heb laatst de mijne na een jaar of 2 weer onder het stof vandaan gehaald, en toen kon ik alleen nog maar connecten via de officiele Ledger Live app, en alle andere Chrome plugins werken niet meer (gelukkig maar).orf schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:29:
Mijn ledger doet het niet meer. Het is lang geleden dat ik die geopend heb, maar bij deze koers wilde ik maar eens even checken hoe het er mee staat en misschien de helft naar een exchange overmaken.
ALs je nog op een oude firmware zit moet je je Ledger eerst even updaten alvorens deze gebruikt kan worden i.c.m. de Ledger Live Software.
Nee die houd ik gewoon, maar ik heb voornamelijk BTC.
Echter zit BTC niet in de consolidatie fase, of aan het einde ligt eraan welke timeframe, (waarin normaal gesproken de ALTS gaan stijgen) dus de kans is zeer miniem. En longs YFI, dat is perfect short coin. Don't fight the trend.Taro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:44:
@uNoTopia Mogelijk is de fiat waarde nog niet veel lager worden ivm Bitcoin stijging? Ik zou zelf al nooit zo lang in een dergelijke coin blijven zitten, maar dit is naar mijn idee niet het moment om in alts te (blijven) zitten. Of Bitcoin, of fiat. Als Bitcoin binnen een paar uur nog veel verder stijgt, dan worden de meeste alts nog verder kapot getrokken. Mocht Bitcoin stabiliseren dan worden de alts mogelijk weer groen. En bij een Bitcoin daling zullen de meeste alts ook dalen.
Met andere woorden: Jouw keuze
[ Voor 11% gewijzigd door Immutable op 21-10-2020 08:04 ]
Er is een keer of 5 een daily close boven de 12k geweest, maar volgens mij hield het nooit langer dan een dag stand, vrijwel iedere keer zakte het al de volgende dag flink terug. Weekly close was nooit boven de 12k.lucatoni schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:39:
Benieuwd of we nu langer boven de 12K blijven. Laatste keer was het een dag of 5.
Dat zijn dus twee interessante metrics
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Toevalligerwijs dat er vrijwel geen stevige scamwicks meer zijn sinds dat vast staat. We lekker naar boven karren tot punten waarbij we het eigenlijk (op basis van recente ervaringen) niet verwachten.lucatoni schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:22:
Vrees alleen voor Okex. Vrij grote exchange, en al 5 dagen geen withdrawal mogelijkheid. Zou me niks verbazen als die op korte termijn dichtgaat (verbaasd me zowiezo dat een regulator nog niet heeft ingegrepen).
Ik zeg niet dat er een verband is maar het is wel bijzonder.
Of de Bitmex Trading desk is gewoon op zwart gegaan. Dat kan natuurlijk ook.
Ik ben de stack KMD aan het uitbreiden, staat nu op ATL. Las ergens dat de marketing machine aangezet gaat worden in q4.TuutjDrie schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:48:
[...]
Nee die houd ik gewoon, maar ik heb voornamelijk BTC.
Verder aan het nadenken hoe ik met mijn overgebleven USDT's ga infomo'en de komende dagen en daarnaast hoe ik een beetje zonder kleerscheuren uit wat alts kan stappen naar BTC.
De tijd leert of het tij keert
Yep, nog altijd op een mooie parabolische groeilijn. Zou me niks verbazen als we nog een keer zo omhoog knallen en uiteindelijk stabiliseren een stukje boven de 12k.knakworst schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:09:
Vandaag ziet het er wel goed uit voor Bitcoin, ik denk dat we er voorlopig boven blijven.
Enige wat ik niet aan zag komen is dat hot op 4 sats zou staan op dit moment. Maar gelukkig heb ik die al heel lang niet meer. Vond het wel een goed idee. Heb je ooit zo'n Port gekocht?PHPResource schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:19:
Moet zeggen dat ik deze totaal niet zag aankomen door de recente wereldwijde perikelen. Ik was zelfs een beetje bearish geworden en wat winst afgeroomd. Enfin, Hodl!
Die gaat echt door het putje idd, en ik heb er nogal een bak van zeg. Volgens mij de allergoedkoopste alt die er nu is? Krijg regelmatig een signaal over flinke stijging van HOT. Gaat 'ie van 4 naar 5 sats - 25% PUMP!Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
Enige wat ik niet aan zag komen is dat hot op 4 sats zou staan op dit moment. Maar gelukkig heb ik die al heel lang niet meer. Vond het wel een goed idee. Heb je ooit zo'n Port gekocht?
Er was iemand hier heel enthousiast over HOT, maar die is alleen maar gezakt sindsdien. Zal wel gedelist gaan worden en opgedoekt.
[ Voor 11% gewijzigd door Soeski op 21-10-2020 11:07 ]
Ah ja HOT. Goed idee maar dat gaat hem niet meer worden. Heb er ook nog een bagje van maar die kan bij het grof vuil.Soeski schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:58:
[...]
Die gaat echt door het putje idd, en ik heb er nogal een bak van zeg. Volgens mij de allergoedkoopste alt die er nu is? Krijg regelmatig een signaal over flinke stijging van HOT. Gaat 'ie van 4 naar 5 sats - 25% PUMP!
Er was iemand hier heel enthousiast over HOT, maar die is alleen maar gezakt sindsdien. Zal wel gedelist gaan worden en opgedoekt.
Was het eigenlijk al een beetje vergeten,of verdrongen dat kan ook.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Poeh nee, vond het een leuk project maar TA technisch allerminst interessant op een gegeven moment. Wel leuk om een keer 1 miljoen coins te hebben gehadLiberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:42:
[...]
Enige wat ik niet aan zag komen is dat hot op 4 sats zou staan op dit moment. Maar gelukkig heb ik die al heel lang niet meer. Vond het wel een goed idee. Heb je ooit zo'n Port gekocht?
1,15 miljoen hier inmiddels... flink bijgekocht niet lang geleden... op 11 sats ofzo. Ik bedoel - hoe laag kan je gaan? Nou, gewoon naar 0, hoezo?PHPResource schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Poeh nee, vond het een leuk project maar TA technisch allerminst interessant op een gegeven moment. Wel leuk om een keer 1 miljoen coins te hebben gehad
*kijkt naar Crude Oil* minus $25 blijkbaar.Soeski schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:34:
[...]
1,15 miljoen hier inmiddels... flink bijgekocht niet lang geleden... op 11 sats ofzo. Ik bedoel - hoe laag kan je gaan? Nou, gewoon naar 0, hoezo?
Enne https://deadcoins.com/
Die site kende ik nog niet. Zag overigens dat ik op Okex nog een klein deel ITC (iot chain). Die hebben volgens mij ook de benen genomen en hebben na 3 april niks meer gepost en hebben de officiele telegram groep zonder admins achtergelaten.....Zater er nog meer mensen in het verleden op deze shit coin?Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:41:
[...]
*kijkt naar Crude Oil* minus $25 blijkbaar.![]()
Hij doet helemaal niks meer. Ik heb het geprobeerd op mijn Windows desktop, op mijn macbook en ik heb mijn oude macbook tevoorschijn gehaald omdat ik zeker weet dat hij het daarop deed.paul-s83 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:10:
[...]
Wat is er mis met je Ledger? Ik heb laatst de mijne na een jaar of 2 weer onder het stof vandaan gehaald, en toen kon ik alleen nog maar connecten via de officiele Ledger Live app, en alle andere Chrome plugins werken niet meer (gelukkig maar).
ALs je nog op een oude firmware zit moet je je Ledger eerst even updaten alvorens deze gebruikt kan worden i.c.m. de Ledger Live Software.
Gelukkig heb ik een backup op een andere plek liggen. Die haal ik vandaag maar even op.
HOT staat gelukkig nog niet op deadcoins.com - niet dat dit per se zegt dat er iets mis mee is. Ook niet dat het niet zo is, maar ze komen nog regelmatig met blogs en het forum leeft ook nog echt. Er komt een tokenswap aan naar HoloFuel binnenkort. Ben benieuwd.Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:41:
[...]
Ik zag wel Harmony - ONE staan op deadcoins. Als scam gemarkeerd. Word ik niet zo blij van... daar heb ik ook een bedrag in euro's inzitten van bijna 4 cijfers. Diep rood uiteraard
Het kan altijd erger - ik heb ook nog CMT (CyberMiles)....
[ Voor 4% gewijzigd door Soeski op 21-10-2020 12:05 ]
Chainlink staat daar oon tussenLiberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:41:
[...]
Chainlink seeks to solve the "Oracle Problem", however; has failed to bring the project to fruition after multiple investor injections. Sergey Nazarov has claimed false partnerships, one of which being with Google, that have been repudiated to encourage further investments into the project while simultaneously withholding 650 million link tokens of the 1 billion that were to enter. Further, Chainlink has recently suffered a major blow to their project as US cryptocurrency trading platform Coinbase has chosen to go with Open Oracle.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als je een upgrade wil, kun je overstappen naar Specter Desktop. Dan gebruik je je eigen bitcoin node om transacties te broadcasten, in samenwerking met een HWW zoals Ledger. Dan gaat er geen informatie meer naar de servers van Ledger. Ook heb je daar betere coin control.paul-s83 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:10:
[...]
Wat is er mis met je Ledger? Ik heb laatst de mijne na een jaar of 2 weer onder het stof vandaan gehaald, en toen kon ik alleen nog maar connecten via de officiele Ledger Live app, en alle andere Chrome plugins werken niet meer (gelukkig maar).
Misschien HOT maar eens aanmelden? Zag dat Dragonchain er ook op staat maar die zijn ook nog actief.Soeski schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:02:
[...]
HOT staat gelukkig nog niet op deadcoins.com - niet dat dit per se zegt dat er iets mis mee is. Ook niet dat het niet zo is, maar ze komen nog regelmatig met blogs en het forum leeft ook nog echt. Er komt een tokenswap aan naar HoloFuel binnenkort. Ben benieuwd.
Ik zag wel Harmony - ONE staan op deadcoins. Als scam gemarkeerd. Word ik niet zo blij van... daar heb ik ook een bedrag in euro's inzitten van bijna 4 cijfers. Diep rood uiteraard
Het kan altijd erger - ik heb ook nog CMT (CyberMiles)....
Ja ik heb ook nog wat ITC maar INT was altijd (fingers crossed) mijn IoT pareltje.lucatoni schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:56:
[...]
Die site kende ik nog niet. Zag overigens dat ik op Okex nog een klein deel ITC (iot chain). Die hebben volgens mij ook de benen genomen en hebben na 3 april niks meer gepost en hebben de officiele telegram groep zonder admins achtergelaten.....Zater er nog meer mensen in het verleden op deze shit coin?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
- Taro
- Niet online
Vannacht niet alle lage buy orders ingevuld, maar vanochtend heel vroeg ook de resterende +-33% weer omgezet in BTC. Door het gisteren hoog uitstappen, lager inkopen en weer iets hoger inkopen speel ik op 0,0x BTC na quitte, dus prima zo
Ledger's zijn ook binnen, dus vanavond maar even wat veiligstellen.
Dat is toch wel heel groot nieuws!spok9 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:56:
Wow, Paypal gaat crypto ondersteunen!
https://www.reuters.com/a...ptocurrency-idUSKBN2761L6
Wow tering ! Dat is inderdaad bullish nieuws !!!
spok9 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:56:
Wow, Paypal gaat crypto ondersteunen!
https://www.reuters.com/a...ptocurrency-idUSKBN2761L6
Ik vraag me wel af hoeveel mensen daadwerkelijk crypto zou gebruiken om betalingen te doen, meeste mensen zien het als 'investering' imoPayPal customers will also be able to use cryptocurrencies to shop at the 26 million merchants on its network starting in early 2021, the company said in a statement.
Bitcoin als betaalmogelijkheden, overal waar je met Paypal kan betalen, dat is huge

"Vandaag kondigde het Engelse beursgenoteerde fintech-bedrijf Mode Global Holdings PLC plannen aan om een flinke bitcoin (BTC) aankoop te doen als onderdeel van hun nieuwe strategie".
Dan nog is er weer een stapje dichterbij mass adoption, een flinke stap naar mijn mening... Schept veel vertrouwen en is een gigantische poort openen voor mensen die nooit crypto hebben aangeschaft.wdbtje schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:01:
[...]
[...]
Ik vraag me wel af hoeveel mensen daadwerkelijk crypto zou gebruiken om betalingen te doen, meeste mensen zien het als 'investering' imo
Zit je nog steeds met het probleem van 1 of 2 euro per transactie? Is altijd meer dan 0 op dit moment.spok9 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:01:
[...]
Bitcoin als betaalmogelijkheden, overal waar je met Paypal kan betalen, dat is hugeSettlement in fiat natuurlijk, maar dit is echt groot nieuws. Daarnaast kan je binnenkort dus ook crypto kopen op het Paypal platform
Verwijderd
Bcash, serieus?PayPal, which has secured the first conditional cryptocurrency license from the New York State Department of Financial Services, will initially allow purchases of bitcoin and other cryptocurrencies called ethereum, bitcoin cash and litecoin, it said. It partners with Paxos Trust Company to offer the service.
Neem aan dat ze naast BTC ook USDC en/of DAI gaan ondersteunen. Beide worden een warm hart toedragen door Coinbase. Coinbase heeft connecties met PayPal.wdbtje schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:01:
[...]
[...]
Ik vraag me wel af hoeveel mensen daadwerkelijk crypto zou gebruiken om betalingen te doen, meeste mensen zien het als 'investering' imo
Ik zie mezelf ons wel over een jaar of 2 jaar met stable coins betalen. Kan heel groot gaan worden als mensen de voordelen zien t.o.v. huidig digitaal geld. (1 wereldwijde valuta, geen middleman nodig, aantrekkelijke rentes). Donder op met je digitale gecentraliceerde Dollar en Yen

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 21-10-2020 14:10 ]
Lijkt me sterk die hebben amper volume en zijn niet echt bekend bij het grote publiekMooooody schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:09:
[...]
Neem aan dat ze naast BTC ook USDC en/of DAI gaan ondersteunen. Beide worden een warm hart toedragen door Coinbase. Coinbase heeft connecties met PayPal.
Ik zie mezelf ons wel over een jaar of 2 jaar met stable coins betalen. Kan heel groot gaan worden als mensen de voordelen zien t.o.v. huidig digitaal geld. (1 wereldwijde valuta, geen middleman nodig, aantrekkelijke rentes). Donder op met je digitale gecentraliceerde Dollar en Yen
Omdat Coinbase denk ik.
Die zit nog tot de nek in die shitcoins (met name Bcash en Litecoin).
Kan hard gaan. Lijkt me ook sterk dat USDT dé stable coin gaat worden. Die hebben bewezen dat ze niet helemaal koosjer zijn.Slux schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:11:
[...]
Lijkt me sterk die hebben amper volume en zijn niet echt bekend bij het grote publiek
Of wordt het Paxos?
https://www.coindesk.com/...r-new-service-sources-say
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 21-10-2020 14:14 ]
Is ook zo maar een BTC, ETH, LTC hebben zich over de laatste jaren wel bewezen, bcash snap ik niet zo.Mooooody schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:12:
[...]
Kan hard gaan. Lijkt me ook sterk dat USDT dé stable coin gaat worden. Die hebben bewezen dat ze niet helemaal koosjer zijn.
Dat zijn de coins die het meest als eerst ingezet worden, de rest volgt meestal later.
[ Voor 50% gewijzigd door Slux op 21-10-2020 14:17 ]
Wellicht jou lievelings muntje VechainSlux schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:15:
[...]
Is ook zo maar een BTC, ETH, LTC hebben zich over de laatste jaren wel bewezen, bcash snap ik niet zo.
Dat zijn de coins die het meest als eerst ingezet worden, de rest volgt meestal later.
Ik zat aan NANO te denken maar je hebt gelijk, VET hoe kon ik die nou vergeten

VET is the future nadat NANO doorbreekt
Of Nano?
Verwijderd
Dat zou zomaar kunnen, in het artikel wordt Paxos Trust Company wel genoemd als partner die de aankoop service gaat verlenen.Mooooody schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:12:
[...]
Kan hard gaan. Lijkt me ook sterk dat USDT dé stable coin gaat worden. Die hebben bewezen dat ze niet helemaal koosjer zijn.
Of wordt het Paxos?
https://www.coindesk.com/...r-new-service-sources-say
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!