[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.374 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:06

ScreamGT

joejoe

Richh schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:07:
[...]

We beginnen net joh -O-

Gefeliciteerd :) hopelijk ga je er wat leuks van doen, ik lees namelijk dat sommigen het alleen maar gewoon extra aflossen op hun hypotheek. Saai!!1!
In ieder geval een nieuwe badkamer in het nieuwe huis :+ En een leuke reis wanneer mogelijk.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:22
ScreamGT schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:33:
Joe, mooi geweest. Mooie eindsprint meegenomen vanaf maart dit jaar. Zojuist alles verkocht en overgemaakt naar de harde centen rekening! Wellicht tot ooit! (weet ik vrijwel zeker, maar voor nu even een pauze na 3,5 jaar hodlen.)
Veel plezier met de winsten, dan gaan wij nog even door.......

Afbeeldingslocatie: https://dvh1deh6tagwk.cloudfront.net/finder-au/wp-uploads/2020/05/b-s2f-all.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:29

Liberteh

All your base belong to me

ScreamGT schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:33:
Joe, mooi geweest. Mooie eindsprint meegenomen vanaf maart dit jaar. Zojuist alles verkocht en overgemaakt naar de harde centen rekening! Wellicht tot ooit! (weet ik vrijwel zeker, maar voor nu even een pauze na 3,5 jaar hodlen.)
Tot snel! Het startsignaal is gegeven in Maart. We zijn nu 9% de baan rond, zeg maar. :)

Het beste advies dat ik je zou kunnen geven is: laat je niet teveel afleiden door alle ruis.
Maar je bent al uitgestapt.

Die harde centen rekeningen zijn overigens ook nulletjes en ééntjes :9

[ Voor 6% gewijzigd door Liberteh op 20-10-2020 13:21 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:24

Bever!

3

Eth schiet omlaag en btc doet niet veel, iets in het nieuws ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-10 19:50
Bever! schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:35:
Als je het mij vraagt een spelletje om ETH goedkoop in te kunnen slaan voor de 2.0 rally.. Daarnaast is de BTC dominantie flink aan het toenemen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Stokstaart schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Als je het mij vraagt een spelletje om ETH goedkoop in te kunnen slaan voor de 2.0 rally.. Daarnaast is de BTC dominantie flink aan het toenemen.
Greyscale heeft gisteren een SEC goedkeuring voor ethereum trust gekregen. Dus die zijn er vooral bij gebaat dat dit nu gebeurd. Verder het effect van een reject op de daily MA99

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 16:23
Als iedereen zijn pannenkoeken even snel zou willen inwisselen voor keiharde BTC dan rammen we zo door naar de 12.5K.

25K rondom de kerst is het beste wat BTC zou kunnen overkomen. Bij het kerstdiner (als dat door kan gaan vanwege COVID) eindelijk weer kunnen glimmen van trots dat jij het in 2014 tot en met 2017 helemaal goed hebt gezien toen je op 1K-5K-10K-15K-19K of welke prijs dan ook BTC kocht.

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-10-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik begon er bijna aan te twijfelen of we nog omhoog gingen bij de rode stippen gedeelte op de S2F chart... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

en weer omlaag .. 10.8k door altcoins dumps

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 20-10-2020 15:44 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik ga m'n karma inleveren en die CSS code ff opzoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Slux schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:30:
[...]

.message[data-owner-id="192015"] {
display:none
}

Problem solved ;)
Problem solved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
We zitten weer boven de 10.000 euro :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Binance Jersey stop ermee.

Nu weer compleet Chinees ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:19:
Binance Jersey stop ermee.

Nu weer compleet Chinees ?
Niet gek met dat (gebrek aan) volume. Wel jammer overigens want elke fiat ramp is welkom. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Laatst online: 21:49
Bitcoin is aardig in beweging. Zou mij niks verbazen als we de 12K vandaag gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:24:
[...]

Niet gek met dat (gebrek aan) volume. Wel jammer overigens want elke fiat ramp is welkom. :)
Voor fiat had je er ook niks aan want je kan niks kopen vanwege dat volume, ik had me eens aangemeld om daar BNB te kopen drama was dat.

Coinbase en kraken werken voor mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Om half 6 komt Pelosi met een bericht over de onderhandelingen van het stimulus pakket. Ik geloof niet zo heel zeer in de invloed op de btc prijs maar mocht je je afvragen hoe dat afloopt: https://www.bloomberg.com/live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
De meeste alts dalen en Bitcoin stijgt: Vaak een goed teken, het geld stroomt naar Bitcoin waardoor een verdere Bitcoin stijging weer mogelijk is :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-07-2022

LAA

https://www.telegraaf.nl/...ljoeneninvestering-square

REDACTIE DFT - De prijs van cryptomunt bitcoin loopt dinsdag op tot bijna $12.000 per stuk. Online platform Square investeerde voor $50 miljoen in de munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

LAA schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:21:
[...]

https://www.telegraaf.nl/...ljoeneninvestering-square

REDACTIE DFT - De prijs van cryptomunt bitcoin loopt dinsdag op tot bijna $12.000 per stuk. Online platform Square investeerde voor $50 miljoen in de munten.
Haha, ja! Dat is het! De Telegraaf loopt de bitcoin te shillen.
< 12k is zo historie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Bijna 12K Bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-10 17:20
Taro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:12:
[...]

De meeste alts dalen en Bitcoin stijgt: Vaak een goed teken, het geld stroomt naar Bitcoin waardoor een verdere Bitcoin stijging weer mogelijk is :)
Ik had liever alts ook zien stijgen,nieuw geld dat de markt binnenkomt en kunnen we weer eens $1000 candles zien *O*
Hopelijk zijn die dagen nog niet voorbij...

[ Voor 5% gewijzigd door wdbtje op 20-10-2020 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Benieuwd welk percentage van de toeschouwers nu zit toe te kijken hoe anderen het slechten van de 12k voor ze regelen vs hoeveel er zelf aan meehelpen door in Bitcoin te zitten of Bitcoin te kopen.

Ik zit sinds het sluiten van de short gisteren all-in Bitcoin, dus meer kan ik helaas niet doen :) Hopelijk is het voldoende.

@wdbtje Die dagen komen vast nog wel :) Nieuw geld in altcoins != meer geld in Bitcoin en uiteindelijk bepaalt Bitcoin nog steeds de algemene koers. Dus iedereen aub ook wat geld in Bitcoin steken ipv alleen in altcoins aub.

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 17:40 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
Taro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:37:

@wdbtje Die dagen komen vast nog wel :) Nieuw geld in altcoins != meer geld in Bitcoin en uiteindelijk bepaalt Bitcoin nog steeds de algemene koers. Dus iedereen aub ook wat geld in Bitcoin steken ipv alleen in altcoins aub.
Bedoelde dat BTC en Alts prijzen beide stijgen, wat erop neerkomt dat er nieuw geld de markt betreed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
wdbtje schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:41:
[...]

Bedoelde dat BTC en Alts prijzen beide stijgen, wat erop neerkomt dat er nieuw geld de markt betreed :)
Ja, dat is het beste van 2 werelden, daar gaan we voor :) Of men zet meer stablecoins om in andere cryptocurrency, er staat echt nog voldoende "fiat" op exchanges paraat om de Bitcoin koers een stuk te laten stijgen zonder dat daarvoor nieuw geld nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
12k is op verschillende exchanges aangetikt :) mooie parabolische lijn er naar toe. Altijd spannend waar we op stabiliseren, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
TuutjDrie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:10:
Als iedereen zijn pannenkoeken even snel zou willen inwisselen voor keiharde BTC dan rammen we zo door naar de 12.5K.

25K rondom de kerst is het beste wat BTC zou kunnen overkomen. Bij het kerstdiner (als dat door kan gaan vanwege COVID) eindelijk weer kunnen glimmen van trots dat jij het in 2014 tot en met 2017 helemaal goed hebt gezien toen je op 1K-5K-10K-15K-19K of welke prijs dan ook BTC kocht.
KMD inwisselen voor BTC dus? :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kom maar door met die enorme groene candle! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nog meer gezellig nieuws rondom $FIL:

Hele thread hier te lezen: https://twitter.com/CryptoChrisG/status/1318408472879190016.

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
50% Bitcoin verkocht op 11.966. Vinger boven de market buy en sell knoppen. De kans op nog een dip richting de 11.7xx is reëel, meestal moet er weer even een nieuwe aanloop worden genomen om de resistance te breken. Hopelijk kan ik daar weer instappen en anders koop ik hoger wel weer opnieuw in.

Edit: Andere 50% op 11.977 de deur uitgedaan. Nu met de vinger boven de market buy knop, of weer lager inkopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:54:
50% Bitcoin verkocht op 11.966. Vinger boven de market buy en sell knoppen. De kans op nog een dip richting de 11.7xx is reëel, meestal moet er weer even een nieuwe aanloop worden genomen om de resistance te breken. Hopelijk kan ik daar weer instappen en anders koop ik hoger wel weer opnieuw in.
Als we 11.7k zien dan knal ik nog wat extra op mijn $11.450 long. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Oei ik zit nog voor een deel in YFI, sinds 1.3 (nu 1.1). Pijnlijk, vraag me nu af of ik verlies moet nemen of toch nog even aanzien (of misschien zelfs nog iets bijkopen?)

Lastig in deze 12k hype mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:00

Chaes

#HODL

Hoop dat de alts binnenkort ook weer eens gaan moonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Chaes schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:30:
Hoop dat de alts binnenkort ook weer eens gaan moonen.
Hoop. Kijk uit daarmee. Kan leiden tot wanhoop. @Verwijderd weet er waarschijnlijk alles van.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@uNoTopia Mogelijk is de fiat waarde nog niet veel lager worden ivm Bitcoin stijging? Ik zou zelf al nooit zo lang in een dergelijke coin blijven zitten, maar dit is naar mijn idee niet het moment om in alts te (blijven) zitten. Of Bitcoin, of fiat. Als Bitcoin binnen een paar uur nog veel verder stijgt, dan worden de meeste alts nog verder kapot getrokken. Mocht Bitcoin stabiliseren dan worden de alts mogelijk weer groen. En bij een Bitcoin daling zullen de meeste alts ook dalen.

Met andere woorden: Jouw keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Bitmex over 12k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:54:
50% Bitcoin verkocht op 11.966.

Edit: Andere 50% op 11.977 de deur uitgedaan. Nu met de vinger boven de market buy knop, of weer lager inkopen.
En boven de 12k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
En weer onder mijn verkoopprijs :)

De alts zakken nog verder weg. Mocht Bitcoin deze poging niet slagen, dan kan dat nog weleens een bloedbad worden voor de alts.

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Taro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:51:
[...]

En weer onder mijn verkoopprijs :)
Mag hopen dat je weer in btc zit dan, want we gaan er nu wel doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
lucatoni schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:53:
[...]

Mag hopen dat je weer in btc zit dan, want we gaan er nu wel doorheen.
Nee, mooi moment om BNB bij te kopen :)

Edit: Of toch niet, BNB op de 1D MA25 aanbeland, maar als ik de Tradingview driehoek erbij haal van laatst, dan weet ik het zo net nog niet. Haal wel iets bij, niet teveel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NssNH7CqI1tebv-Zm3GWN__6Dlc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0JQK326gvDis74ZWfyz08bmc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kgpGZKSfUuf8ROW5Iv46pX5z6v4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OAYqu6vrIsIIEdbGCx5OB9N6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door Taro op 20-10-2020 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin nu weer richting de 11.960, dan naar 11.7xx/8xx en een volgende poging wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Toch wat meer winst moeten pakken op de alts. Maar ben helaas een luie trader :P

Aan de andere kant. Als je BTC mag geloven, zitten we nog steeds lekker in een bull market. De alts hobbelen daar straks wel weer achteraan als BTC het volgende level te pakken heeft.

Echte alt market zal toch pas kunnen beginnen nadat BTC op 14/15k staat denk ik. Dan gaat er flink gecashed worden. (als in: een deel cashen en een deel vergokken in alts)

[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 20-10-2020 20:18 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

Mijn ledger doet het niet meer. Het is lang geleden dat ik die geopend heb, maar bij deze koers wilde ik maar eens even checken hoe het er mee staat en misschien de helft naar een exchange overmaken.

Ik kan 'm recoveren met mijn 24-word recovery phrase, maar dan moet ik wel eerst een nieuwe kopen denk ik. Ik heb ook nog ergens een backup ledger liggen, anders maar eens kijken of die het wel doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooie cryptische voorspelling: Bitcoin 20.000 en ETH op 300, of Bitcoin op 20k op de 300e dag van het jaar: 27 oktober, precies over een week. Laten we hopen op dat laatste :)
[Twitter: https://twitter.com/zhusu/status/1318601736701972481]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

orf schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:29:
Mijn ledger doet het niet meer. Het is lang geleden dat ik die geopend heb, maar bij deze koers wilde ik maar eens even checken hoe het er mee staat en misschien de helft naar een exchange overmaken.

Ik kan 'm recoveren met mijn 24-word recovery phrase, maar dan moet ik wel eerst een nieuwe kopen denk ik. Ik heb ook nog ergens een backup ledger liggen, anders maar eens kijken of die het wel doet.
Hard reset van je Ledger werkt ook niet? Die dingen raken hardwarematig eigenlijk nooit defect, kan een software issue zijn.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:18
Keek een aantal keer vluchtig naar mijn total value op binance.. alles staat in de min maar mijn totale waarde was al heel de dag hoger dan gisteren.. tot ik nu net weer keek. Blijkbaar ververst de totale waarde niet automatisch. Ineens zag ik de echte waarde. Bedankt binance voor de niet actuele data. Even in de gaten houden dus.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:36:
Keek een aantal keer vluchtig naar mijn total value te kijken op binance.. alles staat in de min maar mijn totale waarde was al heel de dag hoger dan gisteren.. tot ik nu net weer keek. Blijkbaar ververst de totale waarde niet automatisch. Ineens zag ik de echte waarde. Bedankt binance voor de niet actuele data. Even in de gaten houden dus.
Blockfolio is je vriend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Begonnen met DCA'en richting de 11.750.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:42:
[...]

Hoop. Kijk uit daarmee. Kan leiden tot wanhoop. @Verwijderd weet er waarschijnlijk alles van.
Nee joh valt best mee. Ik heb mijn alts grotendeels omgezet naar Bitcoin, zodat ik nu nieuwe alts kan halen zoals mijn recente aanschaf van DigiByte op 193 sats. Alles gaat volgens plan, mijn BTC verdampt lekker snel.

Ik heb inmiddels mij hopium geconcentreerd en gedroogd in vlokken, deze wil ik nog verder concentreren met 98% pure ethanol zodat ik de hopium rechtstreeks kan injecteren.

Al die hopium roken begint namelijk zijn tol te eisen voor mijn kostbare longen. Die hou ik liever gezond, dan kan ik er wellicht nog 1 verpatsen voor crypto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mwjz-twP8pa0JPN8KHzXyf-ZjXc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kc7hGu4aSZB4HIUCA9DybwKk.jpg?f=user_large

De geconcentreerde vlokken zijn wel rood, de ironie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:04
orf schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:29:

Wat is er mis met je Ledger? Ik heb laatst de mijne na een jaar of 2 weer onder het stof vandaan gehaald, en toen kon ik alleen nog maar connecten via de officiele Ledger Live app, en alle andere Chrome plugins werken niet meer (gelukkig maar).

ALs je nog op een oude firmware zit moet je je Ledger eerst even updaten alvorens deze gebruikt kan worden i.c.m. de Ledger Live Software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Benieuwd of we nu langer boven de 12K blijven. Laatste keer was het een dag of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 06-10 16:23
Nee die houd ik gewoon, maar ik heb voornamelijk BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23:22
Taro schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:44:
@uNoTopia Mogelijk is de fiat waarde nog niet veel lager worden ivm Bitcoin stijging? Ik zou zelf al nooit zo lang in een dergelijke coin blijven zitten, maar dit is naar mijn idee niet het moment om in alts te (blijven) zitten. Of Bitcoin, of fiat. Als Bitcoin binnen een paar uur nog veel verder stijgt, dan worden de meeste alts nog verder kapot getrokken. Mocht Bitcoin stabiliseren dan worden de alts mogelijk weer groen. En bij een Bitcoin daling zullen de meeste alts ook dalen.

Met andere woorden: Jouw keuze ;)
Echter zit BTC niet in de consolidatie fase, of aan het einde ligt eraan welke timeframe, (waarin normaal gesproken de ALTS gaan stijgen) dus de kans is zeer miniem. En longs YFI, dat is perfect short coin. Don't fight the trend.

[ Voor 11% gewijzigd door Immutable op 21-10-2020 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:25

spok9

Groen...

lucatoni schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:39:
Benieuwd of we nu langer boven de 12K blijven. Laatste keer was het een dag of 5.
Er is een keer of 5 een daily close boven de 12k geweest, maar volgens mij hield het nooit langer dan een dag stand, vrijwel iedere keer zakte het al de volgende dag flink terug. Weekly close was nooit boven de 12k.

Dat zijn dus twee interessante metrics :D

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Vandaag ziet het er wel goed uit voor Bitcoin, ik denk dat we er voorlopig boven blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Laten we het hopen

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Lol wat is hier gebeurd dan.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fiZ8T60ZScqP7nuUw1V2YPc2iHg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VU5b8Dfh3kPzLERmJI5IoWMn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Vrees alleen voor Okex. Vrij grote exchange, en al 5 dagen geen withdrawal mogelijkheid. Zou me niks verbazen als die op korte termijn dichtgaat (verbaasd me zowiezo dat een regulator nog niet heeft ingegrepen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

lucatoni schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:22:
Vrees alleen voor Okex. Vrij grote exchange, en al 5 dagen geen withdrawal mogelijkheid. Zou me niks verbazen als die op korte termijn dichtgaat (verbaasd me zowiezo dat een regulator nog niet heeft ingegrepen).
Toevalligerwijs dat er vrijwel geen stevige scamwicks meer zijn sinds dat vast staat. We lekker naar boven karren tot punten waarbij we het eigenlijk (op basis van recente ervaringen) niet verwachten.

Ik zeg niet dat er een verband is maar het is wel bijzonder.
Of de Bitmex Trading desk is gewoon op zwart gegaan. Dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

TuutjDrie schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:48:
[...]

Nee die houd ik gewoon, maar ik heb voornamelijk BTC.
Ik ben de stack KMD aan het uitbreiden, staat nu op ATL. Las ergens dat de marketing machine aangezet gaat worden in q4.

Verder aan het nadenken hoe ik met mijn overgebleven USDT's ga infomo'en de komende dagen en daarnaast hoe ik een beetje zonder kleerscheuren uit wat alts kan stappen naar BTC.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
knakworst schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:09:
Vandaag ziet het er wel goed uit voor Bitcoin, ik denk dat we er voorlopig boven blijven.
Yep, nog altijd op een mooie parabolische groeilijn. Zou me niks verbazen als we nog een keer zo omhoog knallen en uiteindelijk stabiliseren een stukje boven de 12k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Moet zeggen dat ik deze totaal niet zag aankomen door de recente wereldwijde perikelen. Ik was zelfs een beetje bearish geworden en wat winst afgeroomd. Enfin, Hodl!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

PHPResource schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:19:
Moet zeggen dat ik deze totaal niet zag aankomen door de recente wereldwijde perikelen. Ik was zelfs een beetje bearish geworden en wat winst afgeroomd. Enfin, Hodl!
Enige wat ik niet aan zag komen is dat hot op 4 sats zou staan op dit moment. Maar gelukkig heb ik die al heel lang niet meer. Vond het wel een goed idee. Heb je ooit zo'n Port gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:19
Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:42:
[...]

Enige wat ik niet aan zag komen is dat hot op 4 sats zou staan op dit moment. Maar gelukkig heb ik die al heel lang niet meer. Vond het wel een goed idee. Heb je ooit zo'n Port gekocht?
Die gaat echt door het putje idd, en ik heb er nogal een bak van zeg. Volgens mij de allergoedkoopste alt die er nu is? Krijg regelmatig een signaal over flinke stijging van HOT. Gaat 'ie van 4 naar 5 sats - 25% PUMP! :+
Er was iemand hier heel enthousiast over HOT, maar die is alleen maar gezakt sindsdien. Zal wel gedelist gaan worden en opgedoekt. :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Soeski op 21-10-2020 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Blij dat ik mijn 1.5 mil hot een hele tijd geleden verkocht heb.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Soeski schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Die gaat echt door het putje idd, en ik heb er nogal een bak van zeg. Volgens mij de allergoedkoopste alt die er nu is? Krijg regelmatig een signaal over flinke stijging van HOT. Gaat 'ie van 4 naar 5 sats - 25% PUMP! :+
Er was iemand hier heel enthousiast over HOT, maar die is alleen maar gezakt sindsdien. Zal wel gedelist gaan worden en opgedoekt. :'(
Ah ja HOT. Goed idee maar dat gaat hem niet meer worden. Heb er ook nog een bagje van maar die kan bij het grof vuil. ;(
Was het eigenlijk al een beetje vergeten,of verdrongen dat kan ook. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:42:
[...]

Poeh nee, vond het een leuk project maar TA technisch allerminst interessant op een gegeven moment. Wel leuk om een keer 1 miljoen coins te hebben gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
PHPResource schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:25:
[...]

Poeh nee, vond het een leuk project maar TA technisch allerminst interessant op een gegeven moment. Wel leuk om een keer 1 miljoen coins te hebben gehad :+
1,15 miljoen hier inmiddels... flink bijgekocht niet lang geleden... op 11 sats ofzo. Ik bedoel - hoe laag kan je gaan? Nou, gewoon naar 0, hoezo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Soeski schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:34:
[...]

1,15 miljoen hier inmiddels... flink bijgekocht niet lang geleden... op 11 sats ofzo. Ik bedoel - hoe laag kan je gaan? Nou, gewoon naar 0, hoezo? :o
*kijkt naar Crude Oil* minus $25 blijkbaar. :)
Enne https://deadcoins.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:41:
[...]

Die site kende ik nog niet. Zag overigens dat ik op Okex nog een klein deel ITC (iot chain). Die hebben volgens mij ook de benen genomen en hebben na 3 april niks meer gepost en hebben de officiele telegram groep zonder admins achtergelaten.....Zater er nog meer mensen in het verleden op deze shit coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

paul-s83 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:10:
[...]
Wat is er mis met je Ledger? Ik heb laatst de mijne na een jaar of 2 weer onder het stof vandaan gehaald, en toen kon ik alleen nog maar connecten via de officiele Ledger Live app, en alle andere Chrome plugins werken niet meer (gelukkig maar).

ALs je nog op een oude firmware zit moet je je Ledger eerst even updaten alvorens deze gebruikt kan worden i.c.m. de Ledger Live Software.
Hij doet helemaal niks meer. Ik heb het geprobeerd op mijn Windows desktop, op mijn macbook en ik heb mijn oude macbook tevoorschijn gehaald omdat ik zeker weet dat hij het daarop deed.

Gelukkig heb ik een backup op een andere plek liggen. Die haal ik vandaag maar even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
[...]

HOT staat gelukkig nog niet op deadcoins.com - niet dat dit per se zegt dat er iets mis mee is. Ook niet dat het niet zo is, maar ze komen nog regelmatig met blogs en het forum leeft ook nog echt. Er komt een tokenswap aan naar HoloFuel binnenkort. Ben benieuwd.
Ik zag wel Harmony - ONE staan op deadcoins. Als scam gemarkeerd. Word ik niet zo blij van... daar heb ik ook een bedrag in euro's inzitten van bijna 4 cijfers. Diep rood uiteraard ;)
Het kan altijd erger - ik heb ook nog CMT (CyberMiles).... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Soeski op 21-10-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:05
[...]

Chainlink staat daar oon tussen :+

Chainlink seeks to solve the "Oracle Problem", however; has failed to bring the project to fruition after multiple investor injections. Sergey Nazarov has claimed false partnerships, one of which being with Google, that have been repudiated to encourage further investments into the project while simultaneously withholding 650 million link tokens of the 1 billion that were to enter. Further, Chainlink has recently suffered a major blow to their project as US cryptocurrency trading platform Coinbase has chosen to go with Open Oracle.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21
paul-s83 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:10:
[...]

Als je een upgrade wil, kun je overstappen naar Specter Desktop. Dan gebruik je je eigen bitcoin node om transacties te broadcasten, in samenwerking met een HWW zoals Ledger. Dan gaat er geen informatie meer naar de servers van Ledger. Ook heb je daar betere coin control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Soeski schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:02:
[...]

HOT staat gelukkig nog niet op deadcoins.com - niet dat dit per se zegt dat er iets mis mee is. Ook niet dat het niet zo is, maar ze komen nog regelmatig met blogs en het forum leeft ook nog echt. Er komt een tokenswap aan naar HoloFuel binnenkort. Ben benieuwd.
Ik zag wel Harmony - ONE staan op deadcoins. Als scam gemarkeerd. Word ik niet zo blij van... daar heb ik ook een bedrag in euro's inzitten van bijna 4 cijfers. Diep rood uiteraard ;)
Het kan altijd erger - ik heb ook nog CMT (CyberMiles).... :)
Misschien HOT maar eens aanmelden? Zag dat Dragonchain er ook op staat maar die zijn ook nog actief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
lucatoni schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:56:
[...]

Die site kende ik nog niet. Zag overigens dat ik op Okex nog een klein deel ITC (iot chain). Die hebben volgens mij ook de benen genomen en hebben na 3 april niks meer gepost en hebben de officiele telegram groep zonder admins achtergelaten.....Zater er nog meer mensen in het verleden op deze shit coin?
Ja ik heb ook nog wat ITC maar INT was altijd (fingers crossed) mijn IoT pareltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Heerlijke prijzen van alts op dit moment :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Wow, Paypal gaat crypto ondersteunen!

https://www.reuters.com/a...ptocurrency-idUSKBN2761L6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MOON!!

Vannacht niet alle lage buy orders ingevuld, maar vanochtend heel vroeg ook de resterende +-33% weer omgezet in BTC. Door het gisteren hoog uitstappen, lager inkopen en weer iets hoger inkopen speel ik op 0,0x BTC na quitte, dus prima zo :)

Ledger's zijn ook binnen, dus vanavond maar even wat veiligstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:10

WhySoSerious

Be the change.

BTC afterburners go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Dat is toch wel heel groot nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
lucatoni schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:59:
[...]

Wow tering ! Dat is inderdaad bullish nieuws !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
PayPal customers will also be able to use cryptocurrencies to shop at the 26 million merchants on its network starting in early 2021, the company said in a statement.
Ik vraag me wel af hoeveel mensen daadwerkelijk crypto zou gebruiken om betalingen te doen, meeste mensen zien het als 'investering' imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

lucatoni schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:59:
[...]

Bitcoin als betaalmogelijkheden, overal waar je met Paypal kan betalen, dat is huge *O* Settlement in fiat natuurlijk, maar dit is echt groot nieuws. Daarnaast kan je binnenkort dus ook crypto kopen op het Paypal platform :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
En nog een bedrijf die Bitcoin gaat kopen, Mode Global Holdings PLC.

"Vandaag kondigde het Engelse beursgenoteerde fintech-bedrijf Mode Global Holdings PLC plannen aan om een flinke bitcoin (BTC) aankoop te doen als onderdeel van hun nieuwe strategie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
wdbtje schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

[...]

Ik vraag me wel af hoeveel mensen daadwerkelijk crypto zou gebruiken om betalingen te doen, meeste mensen zien het als 'investering' imo
Dan nog is er weer een stapje dichterbij mass adoption, een flinke stap naar mijn mening... Schept veel vertrouwen en is een gigantische poort openen voor mensen die nooit crypto hebben aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
spok9 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Bitcoin als betaalmogelijkheden, overal waar je met Paypal kan betalen, dat is huge *O* Settlement in fiat natuurlijk, maar dit is echt groot nieuws. Daarnaast kan je binnenkort dus ook crypto kopen op het Paypal platform :)
Zit je nog steeds met het probleem van 1 of 2 euro per transactie? Is altijd meer dan 0 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PayPal, which has secured the first conditional cryptocurrency license from the New York State Department of Financial Services, will initially allow purchases of bitcoin and other cryptocurrencies called ethereum, bitcoin cash and litecoin, it said. It partners with Paxos Trust Company to offer the service.
Bcash, serieus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

wdbtje schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

[...]

Neem aan dat ze naast BTC ook USDC en/of DAI gaan ondersteunen. Beide worden een warm hart toedragen door Coinbase. Coinbase heeft connecties met PayPal.

Ik zie mezelf ons wel over een jaar of 2 jaar met stable coins betalen. Kan heel groot gaan worden als mensen de voordelen zien t.o.v. huidig digitaal geld. (1 wereldwijde valuta, geen middleman nodig, aantrekkelijke rentes). Donder op met je digitale gecentraliceerde Dollar en Yen :X

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 21-10-2020 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:09:
[...]

Neem aan dat ze naast BTC ook USDC en/of DAI gaan ondersteunen. Beide worden een warm hart toedragen door Coinbase. Coinbase heeft connecties met PayPal.

Ik zie mezelf ons wel over een jaar of 2 jaar met stable coins betalen. Kan heel groot gaan worden als mensen de voordelen zien t.o.v. huidig digitaal geld. (1 wereldwijde valuta, geen middleman nodig, aantrekkelijke rentes). Donder op met je digitale gecentraliceerde Dollar en Yen :X
Lijkt me sterk die hebben amper volume en zijn niet echt bekend bij het grote publiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Omdat Coinbase denk ik.
Die zit nog tot de nek in die shitcoins (met name Bcash en Litecoin).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 21:34
PayPal gaat crypto's ondersteunen

https://ca.reuters.com/ar...rency-idCAKBN2761L6-OCATC

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Slux schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:11:
[...]

Lijkt me sterk die hebben amper volume en zijn niet echt bekend bij het grote publiek
Kan hard gaan. Lijkt me ook sterk dat USDT dé stable coin gaat worden. Die hebben bewezen dat ze niet helemaal koosjer zijn.

Of wordt het Paxos?

https://www.coindesk.com/...r-new-service-sources-say

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 21-10-2020 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:12:
[...]

Kan hard gaan. Lijkt me ook sterk dat USDT dé stable coin gaat worden. Die hebben bewezen dat ze niet helemaal koosjer zijn.
Is ook zo maar een BTC, ETH, LTC hebben zich over de laatste jaren wel bewezen, bcash snap ik niet zo.
Dat zijn de coins die het meest als eerst ingezet worden, de rest volgt meestal later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zou dan eerder aan de gemini dollar denken, maar zie niet echt het nut van zulke coins om als crypto betaal middel te gebruiken.

[ Voor 50% gewijzigd door Slux op 21-10-2020 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:15:
[...]

Is ook zo maar een BTC, ETH, LTC hebben zich over de laatste jaren wel bewezen, bcash snap ik niet zo.
Dat zijn de coins die het meest als eerst ingezet worden, de rest volgt meestal later.
Wellicht jou lievelings muntje Vechain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Ik zat aan NANO te denken maar je hebt gelijk, VET hoe kon ik die nou vergeten |:(

VET is the future nadat NANO doorbreekt :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:09
lighting_ schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Of Nano? :+ Fast, feeless (plakken ze er zelf wel een fee op zodat ze er nog wat aan verdienen) Ach ik mag het hopen.. Nano is nog steeds my fall in love coin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:12:
[...]

Of wordt het Paxos?

https://www.coindesk.com/...r-new-service-sources-say
Dat zou zomaar kunnen, in het artikel wordt Paxos Trust Company wel genoemd als partner die de aankoop service gaat verlenen.
Pagina: 1 ... 72 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!