Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
NANOEgeau schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:25:
[...]
Of Nano?Fast, feeless (plakken ze er zelf wel een fee op zodat ze er nog wat aan verdienen) Ach ik mag het hopen.. Nano is nog steeds my fall in love coin..
Ik heb ze niet meer maar koop ze met alle liefde 2x zo duur terug. Zo'n mooi muntje.
Waarom zou je willen betalen met een instabiele asset als NanoEgeau schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:25:
[...]
Of Nano?Fast, feeless (plakken ze er zelf wel een fee op zodat ze er nog wat aan verdienen) Ach ik mag het hopen.. Nano is nog steeds my fall in love coin..
Of is de munt Nano meer het protocol onder het platform? De "value pool" van het protocol waarop een eventuele stabiele betaalmethode kan worden gebruikt.
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 21-10-2020 14:33 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Even dimmen nou makker. Gewoon van NANO houden.Mooooody schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:31:
[...]
Waarom zou je willen betalen met een instabiele asset als Nano
Of is de munt Nano meer het protocol onder het platform? De "value pool" van het protocol waarop een eventuele stabiele betaalmethode kan worden gebruikt.
Kritische vragen stel je maar als het allemaal in kannen en kruiken is en NANO op 200 dollar staat.
PayPal stapt in
[ Voor 7% gewijzigd door Agorias op 21-10-2020 14:34 ]
Vind het kutVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:34:
[...]
Even dimmen nou makker. Gewoon van NANO houden.
Kritische vragen stel je maar als het allemaal in kannen en kruiken is en NANO op 200 dollar staat.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Dan heb je het logo nog niet genoeg bekeken
Maar je hebt wel een valide punt.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2020 14:47 ]
Zero.
Normaal zie ik vaak de correlatie niet zo maar in dit geval lijkt het idd 1 op 1 met elkaar gelinkt. Goed nieuws wel, PP is een grote speler en dit maakt het een stuk laagdrempeliger.Slux schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:51:
Litecoin en Bitcoin reageren wel op het nieuws zo te zien
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Instabiel, waar heb je het over? Gaat toch al jaren stabiel omlaagMooooody schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:31:
[...]
Waarom zou je willen betalen met een instabiele asset als Nano
Welke ledger heb je besteld en van waar?Taro schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:57:
MOON!!
Vannacht niet alle lage buy orders ingevuld, maar vanochtend heel vroeg ook de resterende +-33% weer omgezet in BTC. Door het gisteren hoog uitstappen, lager inkopen en weer iets hoger inkopen speel ik op 0,0x BTC na quitte, dus prima zo
Ledger's zijn ook binnen, dus vanavond maar even wat veiligstellen.
Wil zelf ook wat btc en eth op de ledger zetten en paar jaar niet naar omkijken.
Moet ze om de zoveel tijd wel update met nieuwe firmware etc?
Een ledger koop je alleen op ledger.comAlcides schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Welke ledger heb je besteld en van waar?
Wil zelf ook wat btc en eth op de ledger zetten en paar jaar niet naar omkijken.
Persoonlijk zou ik er altijd twee kopen, voor off-site backup
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
En zo hoort hetBever! schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:16:
Niemand interesseert zich nog voor die coins als btc zo groeit
Altijd spannend tot hoever exponentiele groei het kan houden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb net een sellorder geplaatst op 27699 , lets goRichh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:18:
[...]
En zo hoort het![]()
Altijd spannend tot hoever exponentiele groei het kan houden.
Dit is best wel huge, trouwens!
Mwoah... over het algemeen wordt ik niet echt warm of koud van BTC fluctuaties zoals deze. Het is leuk als hij stijgt, maar vergeleken met altcoins maakt BTC altijd maar zeer kleine bewegingen. Met altcoins kun je daarom over het algemeen veel meer geld verdienen (en verliezen) dan met Bitcoin. Ik vind de markt op dit moment dan ook erg saai.Bever! schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:16:
Niemand interesseert zich nog voor die coins als btc zo groeit
Da's een mooie groene piemel.Bever! schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:21:
kijk hem gaan w00t
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Want?
Die is gisteren uitgestapt
Nooit uitstappen voor dat Bitcoin een nieuwe ATH.
Toen ik het nieuws hier zag had ik voor een joetje litecoin gekocht, staat al een paar cent in de plus
de Gulden is een scam-coin he!Slux schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:33:
[...]
Toen ik het nieuws hier zag had ik voor een joetje litecoin gekocht, staat al een paar cent in de plus
Fixed that for you
Overigens snap ik ScreamGT best hoor; het is gewoon jammer voor hem dat er dan net zo'n bullrun de dag daarna ontstaat.
[ Voor 28% gewijzigd door Richh op 21-10-2020 16:35 ]
En ik zou het zo weer doen! Soms moet je gewoon genoegen nemen met wat je op dat moment hebt. Uiteindelijk kan het altijd beter, maar om dat na te streven lijkt mij zeer vermoeiend
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Kijk dat is de juiste instelling. Vroeger hing er een kaartje op school met de tekst 'spijt is voor loosers'.ScreamGT schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
En ik zou het zo weer doen! Soms moet je gewoon genoegen nemen met wat je op dat moment hebt. Uiteindelijk kan het altijd beter, maar om dat na te streven lijkt mij zeer vermoeiend
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0Q7ZSBQSEcYRLCHLQTmIHksw.jpg?f=user_large)
Ze accepteerden geen Bitcoin, maar dat wou ik toch niet uitgeven.
Is dat ook een moon-goatee of hangt er een washandje aan je radiator?Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:38:
Om deze stijging te vieren heb ik zojuist een moon-hawk in laten scheren.
[Afbeelding]
Ze accepteerden geen Bitcoin, maar dat wou ik toch niet uitgeven.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
HOT heeft dit jaar toch een 100%'tje gedaan. Mijn koopprijs was € 0.00026000 en dat heb ik weer verkocht tegen € 0.00052882. Voor de rest ken ik deze munt niet, zit pas sinds dit jaar in crypto.Soeski schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:02:
[...]
HOT staat gelukkig nog niet op deadcoins.com - niet dat dit per se zegt dat er iets mis mee is. Ook niet dat het niet zo is, maar ze komen nog regelmatig met blogs en het forum leeft ook nog echt. Er komt een tokenswap aan naar HoloFuel binnenkort. Ben benieuwd.
Ik zag wel Harmony - ONE staan op deadcoins. Als scam gemarkeerd. Word ik niet zo blij van... daar heb ik ook een bedrag in euro's inzitten van bijna 4 cijfers. Diep rood uiteraard
Het kan altijd erger - ik heb ook nog CMT (CyberMiles)....
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
Verwijderd
Dat is helaas een washandjeStokstaart schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:41:
[...]
Is dat ook een moon-goatee of hangt er een washandje aan je radiator?
Ik zou al mijn Bitcoin direct inruilen voor een volle baardgroei. Helaas kun je niet alles hebben in dit leven, mijn zoontje van 7 heeft al meer baardgroei dan mij. Heeft ie van zijn moeder.
Als ik een baard had wist ik het wel. Dan kocht ik een boot en zou ik de 7 zeeën bevaren met een papagaai op mijn schouder en 2 hete chicks aan mijn zijde.
Klinkt alsof je de 7 zeeën gaat bevaren met je vrouw die een papagaai op haar schouder heeft.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:50:
[...]
Dat is helaas een washandje![]()
Ik zou al mijn Bitcoin direct inruilen voor een volle baardgroei. Helaas kun je niet alles hebben in dit leven, mijn zoontje van 7 heeft al meer baardgroei dan mij. Heeft ie van zijn moeder.
Als ik een baard had wist ik het wel. Dan kocht ik een boot en zou ik de 7 zeeën bevaren met een papagaai op mijn schouder en 2 hete chicks aan mijn zijde.
Klopt op de hot/usdt kan je best leuke ritjes maken.zwartewoud schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:47:
[...]
HOT heeft dit jaar toch een 100%'tje gedaan. Mijn koopprijs was € 0.00026000 en dat heb ik weer verkocht tegen € 0.00052882. Voor de rest ken ik deze munt niet, zit pas sinds dit jaar in crypto.
Maar nu eerst BTC naar de m000n
Aan je zijde heb je er niets aan. Je moet ze aan je houten poot rijgen!Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:50:
[...]
Dat is helaas een washandje![]()
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
"Currently"DaCoTa schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:47:
Oh f*ck PayPal. Dat is gewoon Coinbase, maar dan groter en slechter en nuttelozer.
[Afbeelding]
Ennehh, PayPal gaat die BTC wel degelijk aankopen natuurlijk. Miljoenen mensen kunnen zo eenvoudig invloed uitoefenen op de BTC-koers. Daar zit wel degelijk waarde in.
Ja, ik heb nog wat YFI, maar flink meer BTC. Alsnog zou ik het nu wel prima vinden als BTC even sideways gaat vanaf hier zodat andere coins ook meeprofiteren. YFI zit op een best kritisch level. Bounce zou leuk zijn.hansdegit schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:52:
Iemand nog in YFI? Blijft maar lager gaan
Bitcoin kopen was altijd te moeilijk maar diezelfde mensen hadden wel een paypal account.Richh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:55:
[...]
"Currently"
Ennehh, PayPal gaat die BTC wel degelijk aankopen natuurlijk. Miljoenen mensen kunnen zo eenvoudig invloed uitoefenen op de BTC-koers. Daar zit wel degelijk waarde in.
Meer woorden hoef je er niet aan te spenderen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ja, fair enoughLiberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:56:
[...]
Bitcoin kopen was altijd te moeilijk maar diezelfde mensen hadden wel een paypal account.
Meer woorden hoef je er niet aan te spenderen.
Toch is er wel degelijk een groep die wel Paypal heeft, maar crypto een stap te ver vind.
In mijn geval mijn hele familie (ja, ze willen nog niet. Ik kan ze niet dwingen, hé.... alleen aanbieden om te helpen maar het kan nog steeds naar 0 gaan héRichh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:58:
[...]
Ja, fair enough
Toch is er wel degelijk een groep die wel Paypal heeft, maar crypto een stap te ver vind.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Nano X & Nano S dmv een Backup Pack, via Cryptomaan.nl omdat die helder waren over de levertijd en Ledger.com niet. Maar alles is netjes en origineel verpakt binnengekomen, dus ik vertrouw het wel.Alcides schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:32:
[...]
Welke ledger heb je besteld en van waar?
Er komen inderdaad updates voor uit, dus af en toe nieuwe firmware erop zetten. Maar ik zou het sowieso om de zoveel maanden even controleren, even opladen, etc.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik denk inderdaad ook dat het woordje 'currently' erg belangrijk hierin is. Het is in de software wereld heel gebruikelijk dat je eerst een afgeslankte versie van het product uitrolt en naarmate de tijd vordert meer features gaat uitrollen.Richh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:55:
[...]
"Currently"
Hoe meer je tegelijkertijd wilt uitrollen hoe groter de kans op problemen, en het laatste wat zo een dienst wilt is problemen.
- Taro
- Niet online
Deze dagen koester ik altijd, hier kan je niet tegenop werken
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wat een dag. Hoop dat dit de rustigste is de komende maanden
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Als ik jou doe geloven stijgt deze coin alleen maar, maar dat komt wellicht dat je dalingen niet benoemt. Zowel op week en maand view is het allemaal niet zo bijzonder. Typisch een shitcoin graphWiLLoW_TieN schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:23:
Gaat lekker met mijn SH*T-coin ( RSR ) ingekocht ooit op $ 0,00589
[Afbeelding]
Dat is flink, ik doe het je niet naSlux schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:36:
Zo ik kan weer een stukje vlees kopen vandaag toch 2 euro verdiend met mijn oude liefde Litecoin
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Lijkt wel op een of meerdere whales die deze shitcoin tussen 80-110 sats houden.lucatoni schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:38:
[...]
Als ik jou doe geloven stijgt deze coin alleen maar, maar dat komt wellicht dat je dalingen niet benoemt. Zowel op week en maand view is het allemaal niet zo bijzonder. Typisch een shitcoin graph
Heb al jaren de tijd gehad om na te denken over de vraag wanneer ik verkoop. Gaat toch wel om een leuk bedragje. Wil ik de zekerheid en cash, of wil ik het er nog veel langer op gokken...
Heb me wel voorgenomen dat ik nog 0.10 BTC sowieso bewaar, voor het geval dat het echt ooit nog de tonnen in gaat. Ooit moet je ergens tevreden mee zijn natuurlijk.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Website offline? Kan de site niet bereiken. Error 525.
Toch een scam zoals al gesuggereerd werd?
[ Voor 9% gewijzigd door ThijsM op 21-10-2020 19:10 ]
Paxos Trust opent for paypal posities op de crypto markts.Richh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:55:
[...]
"Currently"
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
ik zie het niet?Stokstaart schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:11:
Wow op phemex is de 13.4k al aangetikt.[Afbeelding]
Pak maar een keer dikke profit. Je bent te verliefd op deze coin, dat is gevaarlijkWiLLoW_TieN schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:23:
Gaat lekker met mijn SH*T-coin ( RSR ) ingekocht ooit op $ 0,00589
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Funds are gonu.ThijsM schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:06:
XYFI
maar..
HODL!!! .. nog 7 maanden
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Huh, ik heb m op phemex toch echt op meerdere time frames staan..
Oh excuus ik zie die wick nu pasStokstaart schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:17:
[...]
Huh, ik heb m op phemex toch echt op meerdere time frames staan..
Euh... de stats onderkennen je probleem niet.Petje72 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:23:
lol BTC stijgt weer eens als een dolle, hele blockchain taait vast. Ik wacht nu al 7 uur op een eerste confirmation van transactie gedaan deze middag. Fee is vrij hoog, omgerekend nu $12. BTC faalt technisch big time.
https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h
- Taro
- Niet online
Ik ben nu de Ledger in gebruik aan het nemen, terwijl ik voor de 2e keer snel XYFI probeer te verkopen (Petje72 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:23:
lol BTC stijgt weer eens als een dolle, hele blockchain taait vast. Ik wacht nu al 7 uur op een eerste confirmation van transactie gedaan deze middag. Fee is vrij hoog, omgerekend nu $12. BTC faalt technisch big time.
als je de grafiek bekijkt dan zou je zeggen dat het meevalt, maar toch wacht ik al 7u op een 1e conf.. maar ja, geen drama , is wat BTC die naar cold storage gaat.Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:26:
[...]
Euh... de stats onderkennen je probleem niet.
https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h
Xyfi hebben een aantal telegram groups daar is activiteit niet direct een uitleg hoe en wat vaak wel snelst met info.ThijsM schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:06:
XYFI
Welke fee heb je toegevoegd?Petje72 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:28:
[...]
als je de grafiek bekijkt dan zou je zeggen dat het meevalt, maar toch wacht ik al 7u op een 1e conf.. maar ja, geen drama , is wat BTC die naar cold storage gaat.
Ik gebruikte een (prut)wallet: Coinomi, hoogste/snelste fee gekozen, kwam uit op iets van 0.0009 BTC, achterlijk hoog.
Zo lang?FijneKerst schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:17:
Dit kan nooit lang goed gaan zo hahaha.
maar..
HODL!!! .. nog 7 maanden
Dit is nog maar het begin
Dan komt het zeker goedPetje72 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:28:
[...]
als je de grafiek bekijkt dan zou je zeggen dat het meevalt, maar toch wacht ik al 7u op een 1e conf.. maar ja, geen drama , is wat BTC die naar cold storage gaat.
Wellicht is er wat anders aan de hand?
- Taro
- Niet online
Dat gaat mooi als test naar de Ledger.
Geen idee wat er aan de hand is, zat wat te klooien met Coinomi. Ik had wat oude BTC privatekeys gevonden en daar bleek nog wat BCH op te zitten, keys geimporteerd: ging goed. BCH swapped naar BTC in coinomi: ging ook goed. BTC in Coinomi wallet naar mijn cold storage address, ook goed, althans, transactie staat in de chain te wachten op zijn 1e confLiberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:34:
[...]
Dan komt het zeker goedDe grafiek is vrij makkelijk te interpreteren. Als ik btc koop bij mijn broker zitten de fee's altijd boven de 100 satoshi's per vbyte. Daarom betaal ik liever soms wat meer qua spotprijs als ik acuut bitcoins wil kopen want ik mag er vrijwel altijd vanuit gaan dat het er vlot is. Ik zal nu wellicht 3-4 blokken moeten wachten maar dat is het ook wel. Het is relatief rustig. Als het echt rood wordt gaat men pas teveel betalen.
Wellicht is er wat anders aan de hand?
Wil je tx id delen? Ik wil wel eens kijkenPetje72 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:38:
[...]
Geen idee wat er aan de hand is, zat wat te klooien met Coinomi. Ik had wat oude BTC privatekeys gevonden en daar bleek nog wat BCH op te zitten, keys geimporteerd: ging goed. BCH swapped naar BTC in coinomi: ging ook goed. BTC in Coinomi wallet naar mijn cold storage address, ook goed, althans, transactie staat in de chain te wachten op zijn 1e conf
Nee die ga ik niet delen, haha, ziet iedereen het saldo op mijn coldstorage.Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:46:
[...]
Wil je tx id delen? Ik wil wel eens kijken
Maar bedankt voor je hulp. Het komt wel goed. In het verleden wel eens vaker last van gehad en uiteindelijk komt het allemaal wel aan.
Kijk zelf ff op blockstream.info dan. Daar staat een estimated block bij maar je hebt meer aan de satoshi per vbyte waarde want dan kan je je transactie ongeveer opzoeken in de Johoe's mempool grafiekPetje72 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:55:
[...]
Nee die ga ik niet delen, haha, ziet iedereen het saldo op mijn coldstorage.![]()
Maar bedankt voor je hulp. Het komt wel goed. In het verleden wel eens vaker last van gehad en uiteindelijk komt het allemaal wel aan.
- Taro
- Niet online
Die 0,52 BNB kan over een jaar wel > 100 Euro waard zijn, wie het kleine niet eert...
Dit is een alternatief voor het S2F model, mooie berekening
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 21-10-2020 20:26 ]
Waarom je XYFI scam eruit gedaan ?Taro schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:36:
Zowel XYFI als HATE kunnen omzetten naar ETH, pfoe
Dat gaat mooi als test naar de Ledger.
- Taro
- Niet online
Had geld nodig voor een gouden HDMI kabel gesmeed door elfen bij maanlicht voor mijn nieuwe OLED TV.
Die zijn belangrijk idd ik had ze van alli, 8k kabels gemaakt door kinderen bij maanlicht, doen het net zo goedTaro schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Had geld nodig voor een gouden HDMI kabel gesmeed door elfen bij maanlicht voor mijn nieuwe OLED TV.
Kreeg je nog wat voor je XYFI tjes ?
Digitaal = binair he.. Het signaal komt door, of nietTaro schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:36:
[...]
Niet die gesmeed zijn door elven in maanlicht, duuuuh!Stokstaart schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:44:
[...]
Digitaal = binair he.. Het signaal komt door, of nietHDMI kabels met gouden randjes voor een 'beter' signaal zijn oplichting.
is ook zo maar er zit toch wel verschil in de kwaliteit ook al beweren andere van niet, ik had altijd kabels van de action maar met mijn tv had ik toch wel de nodige problemen, met alliexpress 8k kabels was het opgelost, kijk maar in het LG OLED topicStokstaart schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:44:
[...]
Digitaal = binair he.. Het signaal komt door, of nietHDMI kabels met gouden randjes voor een 'beter' signaal zijn oplichting.
- Taro
- Niet online
+-0,03 ETH per XYFI, maar dat was al met 5,88% price impact.
Zie op Twitter alleen maar gezeur van mensen die niets hebben ontvangen en ETH stijgt nu toch harder, kan ze altijd weer terugkopen als de koers een keer boven de 20 USD uit komt.
@Bikkel10 Ik zal hem je wel even showen als hij binnen is
- Taro
- Niet online
Maar ik ben er nooit ingetrapt, ik gebruik nog steeds de HDMI kabel die 4 jaar geleden bij het KPN kastje werd geleverd
Ik ook, tijdens mijn studie. Vraag maar niet waarTaro schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:59:
@Stokstaart Ik heb vroeger als bijbaantje in een elektronica winkel gewerkt. Kwam je bij ons langs voor uitleg en kocht je de TV ook bij ons, dan kon je de "superieure" gouden digitale kabel er gratis bij krijgen (inkoopprijs <7,50 Euro). Kwam je bij ons voor uitleg, kocht je hem daarna ergens anders online en kwam je daarna dezelfde kabel kopen omdat je die was vergeten mee te bestellen en vandaag het EK wilde kijken, dan was die 32,95 Euro. Zie het als spugen in het eten in een restaurant als iemand het je moeilijk maakt.
Maar ik ben er nooit ingetrapt, ik gebruik nog steeds de HDMI kabel die 4 jaar geleden bij het KPN kastje werd geleverdAl verwacht ik wel dat als ik echt 4K 120 FPS via HDMI 2.1 met HDR10+ wil kijken, dat ik dan even een iets nieuwere kabel moet gaan halen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/6lAqv9gLK0x4ITKsINwDcNvb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CrRsagZn7GdaIpvSQQWvcuvl.png?f=fotoalbum_large)