Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Vobis

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
- Taro
- Niet online
Hebben wij hier nooit gehad, maar ik geloof dat ik daar weinig aan gemist heb
De winkel waar ik werkte heeft meerdere formules en franchises overleefd, o.a. een Electroworld (niet veel soeps) en uiteindelijk een Expert geworden (Prima, stuk professioneler).
Ik koop tegenwoordig alles online, maar ben dan gelukkig wel mans genoeg om zelf onderzoek te doen ipv tijd van een winkel op te eisen om het daarna ergens anders te gaan kopen. Wat heb ik een hekel gekregen aan dergelijke mensen

On-topic: Blijven we allemaal holden vannacht?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Daarom zijn zo goed als alle computerwinkels kapot gegaan. Vobis, Funprice, MyCom, Paradigit en alle andere. Het werden winkels waar mensen voor advies kwamen. Een half uur lang alles willen weten en dan voor 15 euro goedkoper online bestellen. Dit met marge's van enkele procenten op computerhardware, is einde winkels.Taro schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:15:
[...]
Ik koop tegenwoordig alles online, maar ben dan gelukkig wel mans genoeg om zelf onderzoek te doen ipv tijd van een winkel op te eisen om het daarna ergens anders te gaan kopen. Wat heb ik een hekel gekregen aan dergelijke mensen
:fill(white):strip_exif()/f/image/PyNsNWOjCXRQStcAnPDuE61C.png?f=user_large)
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen ?Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:23:
Ik denk dat ik het nog wel een nachtje aan durf te kijken![]()
[Afbeelding]
Hard long gaan (met een strakke stop loss) op 11457 met hoge leverage. Ik raad het niet persé iemand anders aan maar in de bull run bewegingen is dit kinderspel voor me.Slux schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:31:
[...]
Hoe heb je dat precies voor elkaar gekregen ?
Ik had deze positie ook kunnen hebben met een $11300 entry maar ik ben er een paar keer uit geshaked.
Nu hopen op geen FBI logo @ bitmex.com binnenkort
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Nee joh, gaat alleen maar hoger.Pelox schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:00:
Komt er weer een bart aan of zo?
XRP = trash
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Ik denk dat we nu echt gaan accelereren..Pelox schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:00:
Komt er weer een bart aan of zo?
Cross of isolated?Liberteh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:23:
Ik denk dat ik het nog wel een nachtje aan durf te kijken![]()
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
>14k morgenochtend?
- Taro
- Niet online

Welterusten crypto, cu @ the 🌚
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Haha, wat moet ik er dan mee? Op de bank zetten?

Dood of de gladiolen. Let's go!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
24 uur geleden zaten we nog in de 11...
https://voordeelgereedschapshop.nl/
"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A2r3kD6fRxWYLl8Nc5iEthQi.jpg?f=user_large)
Edit: Beter plaatje.
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 22-10-2020 01:27 ]
Hoger dan verwacht om eerlijk te zijn! Nu hopelijk snel door de 14k en dan steady richting de ATH en daarna gaan we weer op price discovery modus.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 06:57:
Damn toch ver boven de $13200 geëindigd...
[Afbeelding]
Beetje op de zaken vooruitlopend maar hebben jullie een helderen: profit taking strategie als er weer een nieuwe ATH aan komt? Ik vond dit artikel wel interessant: https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3
Meer input is altijd welkom
Deze staat volgens mij al in de TS. En vind ik eerlijk gezegd meer een DCA strategie dan een profit taking strategie voor hodlers..Egeau schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:16:
[...]
Hoger dan verwacht om eerlijk te zijn! Nu hopelijk snel door de 14k en dan steady richting de ATH en daarna gaan we weer op price discovery modus.
Beetje op de zaken vooruitlopend maar hebben jullie een helderen: profit taking strategie als er weer een nieuwe ATH aan komt? Ik vond dit artikel wel interessant: https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3
Voor mij ligt het er een beetje aan wat er als eerste komt... 100k btc of het FBI logo op de Bitmex site.Egeau schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:16:
[...]
Hoger dan verwacht om eerlijk te zijn! Nu hopelijk snel door de 14k en dan steady richting de ATH en daarna gaan we weer op price discovery modus.
Hoedan ook, ik kan sowieso achteraf zeggen "Ik was dabei", hoe het ook eindigd.
Profits rond de 100k, vanaf 90 dus uit gaan cashen. Hopen op een 150-200k wick maar da's dromen.
Het was ook dromen dat btc naar 100k ging totdat we door deze move eindelijk een rode opwaardse stip gemaakt hebben op het S2F model waar ik al zo lang stiekem in wil geloven

Zelf ook al gepost enkele maanden geleden en wordt nu echt wel relevant, ik koop alleen niet meer bij met fiat vanaf de bankrekening, dus moet is zien hoe ik profits kan veilig stellen met die strategie, en dan die profits wanneer nodig terug gebruiken om bij te kopen...Egeau schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:16:
[...]
De afgelopen maanden trekt eth over het algemeen binnen niet al te veel tijd wel weer bij en is de performance uiteindelijke juist hoger dan btc.Steinhemmer schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:21:
Zie wel dat ETH behoorlijk achterblijft....reden om even te switchen van btc naar ETH?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Die Wrapped Bitcoin is staat toch gelijk aan een echte Bitcoin maar dan als ERC token? Je kan dan toch niet beide opnemen in de totals crypto market cap? Ik kan toch ook niet 1 Bitcoin wrappen en dan de wrapped & BTC verkopen voor 2x +- 12K? Of kijk ik er nu iets te simplistisch tegenaan?
Je hebt ze ook niet beide in bezit. Het zou zo moeten werken dat je een BTC opstuurt (deze gaat in een kluis en wordt in feite bevroren) en je krijgt een wrapped bitcoin terug.Egeau schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:13:
Wellicht een 'domme' vraag maar ik zat nog eens op CMC te kijken en zag WBTC op plek 19 staan met een marketcap van 1.3miljard en vroeg me af waarom deze coin bijdraagt aan de totale crypto market cap?
Die Wrapped Bitcoin is staat toch gelijk aan een echte Bitcoin maar dan als ERC token? Je kan dan toch niet beide opnemen in de totals crypto market cap? Ik kan toch ook niet 1 Bitcoin wrappen en dan de wrapped & BTC verkopen voor 2x +- 12K? Of kijk ik er nu iets te simplistisch tegenaan?
Het lijkt me inderdaad wel te leiden tot een onjuiste total MC. Voor zover ik weet is het niet zo dat de circulating supply van BTC afneemt als jij een wBTC laat minten.
- Taro
- Niet online
De wick van vannacht is tot dezelfde hoogte gekomen als de high van 8-7-2019. Als die horde genomen kan worden, dan is 14k next, daarna 20k.toilet_paper schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:31:
Normaal is de 13 niet zo populair maar deze is wel lekker hoor.
24 uur geleden zaten we nog in de 11...
/f/image/Xym3MF8uw07vEdD8lx9xXMtU.png?f=fotoalbum_large)
Zo snel naar 20k lijkt me niet wenselijk en ook niet sustainable eerlijk gezegd. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik hoop dat we wat geleidelijker naar boven gaan..Taro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:40:
[...]
De wick van vannacht is tot dezelfde hoogte gekomen als de high van 8-7-2020. Als die horde genomen kan worden, dan is 14k next, daarna 20k.
[Afbeelding]
Haha ik kan nu zoveel meer genieten van dit liedje.TuutjDrie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:38:
Vannacht een mooie pump gezien voorbij de vorige korte termijn top, lijkt mij mooi! Deze lijkt mij wederom op zijn plaats:
[YouTube: Technotronic - Pump Up The Jam (Official Video)]

[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 22-10-2020 10:44 ]
Zou mooi zijn, in een duidelijke opwaartse trend traden blijkt toch vaak het meest rendabel voor mij.Taro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:40:
[...]
De wick van vannacht is tot dezelfde hoogte gekomen als de high van 8-7-2020. Als die horde genomen kan worden, dan is 14k next, daarna 20k.
Afgelopen 24 uur ook aardig extra BTC weten binnen te harken, met grotere posities en hogere margin dan dat ik in een sideways trend doorgaans toepas. Die opwaartse curve speelde erg mooi uit.
Lekker traden zo heur :-)
Is de kans niet groot dat men bij 12.999 sell orders hebben staan en dat we dus weer een grote correctie kunnen verwachten??Taro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:40:
[...]
[Afbeelding]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ah ja, that makes sense wat betreft het wrappen betreft. Weer wat geleerd!Stokstaart schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:37:
[...]
Je hebt ze ook niet beide in bezit. Het zou zo moeten werken dat je een BTC opstuurt (deze gaat in een kluis en wordt in feite bevroren) en je krijgt een wrapped bitcoin terug.
Het lijkt me inderdaad wel te leiden tot een onjuiste total MC. Voor zover ik weet is het niet zo dat de circulating supply van BTC afneemt als jij een wBTC laat minten.
Moet zeggen dat ik pas sinds kort wat meer op dit forum incheck maar ik vind het tot nu toe een mooie mix tussen wat serieuze zaken en af en toe wat moon roepen. Wilde dat toch even kwijt aangezien dit zeker niet overal het geval is
Absoluut, we hebben een mooie community hierEgeau schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:07:
[...]
Ah ja, that makes sense wat betreft het wrappen betreft. Weer wat geleerd!
Moet zeggen dat ik pas sinds kort wat meer op dit forum incheck maar ik vind het tot nu toe een mooie mix tussen wat serieuze zaken en af en toe wat moon roepen. Wilde dat toch even kwijt aangezien dit zeker niet overal het geval is
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik mis de context hoor, maar de market cap is toch een berekening van Prijs * circulating supply? Dus voor PIVX (0,36 * 56.700.000) = 20.800.000. De ranking is gebaseerd op deze 20 miljoen. Daling is van toepassing wanneer prijs of circulating supply verandert (of wanneer ander coins stijgen ...)Crypts schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:13:
Stomme vraag wellicht maar ik ben wat cijfers aan het vergelijken tussen PIVX en onze eigen coin (die daar een fork van is) en mij viel op dat de ranking van PIVX op CMC enorm gedaald is. Nu plaats 346 gebaseerd op market cap. Iemand enig idee wat daar mis is gegaan?
Hoop dat je hier wat aan hebt.
https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5
https://etherscan.io/toke...a76efe8a21e02ef2ea909f031
Daarmee is niet gezegd dat het geen scam is trouwens, voor een goede rugpull is liquiditeit op Uniswap nodig
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Mijn ogen zijn even op ETH nuWhySoSerious schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:31:
Ondertussen wordt de 13K weer getest.
Edit: vandaag weer 400B MC?
[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 22-10-2020 12:34 ]
Daar heb ik er niet zo veel van. Daarom spring ik zo op de fiets om een Too Good To Go box te halen I guessStokstaart schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:32:
[...]
Mijn ogen zijn even op ETH nu
Edit: vandaag weer 400B MC?
[ Voor 3% gewijzigd door croc op 22-10-2020 12:40 ]
Countries where #Bitcoin has hit a new ATH in their local currency:
— Alistair Milne (@alistairmilne) 22 oktober 2020
Brazil - pop. 209million
Turkey - pop. 82m
Argentina - pop. 44.5m
Sudan - pop. 41m
Angola - pop. 30m
Venezuala - pop. 29m
Zambia - pop. 17m
Soon:
Russia
Colombia
... then all other fiat currencies
Euhm? ATH? How? We komen van de 20k af?Richh schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:01:
Om even in perspectief te zetten waarom juist Bitcoin er nu toe doet
[Twitter]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Devaluatie
Een paar jaar terug kreeg je maar een paar Turkse lira voor je euro, nu zijn het er al bijna 10.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Omdat het fiat-geld in de bovengenoemde landen zo hard in waarde is gedaald.
Om in de Braziliaanse Real 1 BTC te kopen ten tijde van de vorige ATH, was je bedrag X R$ kwijt.
Om in de Braziliaanse Real nu 1 BTC te kopen, ben je meer dan bedrag X R$ kwijt.
Ah ja las het anders.Richh schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:10:
[...]
Omdat het fiat-geld in de bovengenoemde landen zo hard in waarde is gedaald.
Om in de Braziliaanse Real 1 BTC te kopen ten tijde van de vorige ATH, was je bedrag X R$ kwijt.
Om in de Braziliaanse Real nu 1 BTC te kopen, ben je meer dan bedrag X R$ kwijt.
Je kan het weer opnemen wanneer je maar wilt na 1 dag of al na 1 uur onder de stake knop staat eer redeem linkje.croc schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:37:
Iemand een korte uitleg over hoe het farmen met BNB werkt op Binance? Heb wat meer BNB gekocht in de dip dan ik nodig heb om te gebruiken voor men fees. Ik dacht ik kijk eens naar die Launchpool dinges. Als ik bvb Alpha bekijk, dan wordt er per dag 650k Alpha als rewards gegeven, en er is +/- 1636k BNB gestaked. Dat is dus ~0.39 Alpha per gestakede BNB per dag? En die zitten nu nog ongeveer 7 dagen vast waarna je je BNB terug krijgt? Zoiets?
De exacte rekensom weet ik niet maar dit zijn mijn cijfers van een paar dagen nu
Ik probeer het nu een beetje uit met 2 bnb in XVS heb nu 0.06 XVS verwacht uiteindelijk met iets van 0.12 XVS te eindigen per uur komt er iets meer dan 0.0005 XVS bij
Lijkt te kloppen. Heb nu 1 BNB gestaked voor 1u en heb 0.0165 Alpha als reward, dat is dus exact 1/24e van die 0.39 Alpha die ik hierboven berekend had. Interessant wel, kan je BNB traden en staken tussen je buy en sell point.marco4all schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:20:
[...]
Je kan het weer opnemen wanneer je maar wilt na 1 dag of al na 1 uur onder de stake knop staat eer redeem linkje.
De exacte rekensom weet ik niet maar dit zijn mijn cijfers van een paar dagen nu
Ik probeer het nu een beetje uit met 2 bnb in XVS heb nu 0.06 XVS verwacht uiteindelijk met iets van 0.12 XVS te eindigen per uur komt er iets meer dan 0.0005 XVS bij
Dat kan met Coinbase.calloncallon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:51:
Sorry maar even een beginners vraagje tussendoor. Momenteel heb ik een Bitstamp account waar af en toe trade. Ik koop dan bitcoins op een bepaald niveau en verkoop deze dan hoger, of althans dat is mijn insteek haha. Dit alles op enkel Bitstamp, verder gebruik ik geen exchanges. De fees van Bitstamp staan op 0,5% tot $20.000 per transactie, dus dit is zowel kopen als verkopen? Ik hou meestal 1 BTC aan omdat het zodoende voor mij overzichtelijk blijft. Ik vroeg me echter af of ik nu niet heel omslachtig bezig ben en of er geen goedkopere manieren zijn? Binance is een goedkopere oplossing? Ik vind het wel fijn om gelijk uit te kunnen te betalen naar fiat/euro's en via mn bankrekening geld storten op mn 'bitcoinrekening'. Misschien weten jullie nog andere opties?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Binance is helemaal de shizzle imo. Veel acties, lage fee's nederlandstalig, goede supportcalloncallon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:51:
Sorry maar even een beginners vraagje tussendoor. Momenteel heb ik een Bitstamp account waar af en toe trade. Ik koop dan bitcoins op een bepaald niveau en verkoop deze dan hoger, of althans dat is mijn insteek haha. Dit alles op enkel Bitstamp, verder gebruik ik geen exchanges. De fees van Bitstamp staan op 0,5% tot $20.000 per transactie, dus dit is zowel kopen als verkopen? Ik hou meestal 1 BTC aan omdat het zodoende voor mij overzichtelijk blijft. Ik vroeg me echter af of ik nu niet heel omslachtig bezig ben en of er geen goedkopere manieren zijn? Binance is een goedkopere oplossing? Ik vind het wel fijn om gelijk uit te kunnen te betalen naar fiat/euro's en via mn bankrekening geld storten op mn 'bitcoinrekening'. Misschien weten jullie nog andere opties?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hmm oke ik ga denk maar een account maken op Binance. Had even gekeken op Coinbase maar daar zijn de fees ook 0.5%. Ik zou graag gaan daytraden en dan zit je volgens mij beter op Binance.Gelukszoekr schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:53:
[...]
Binance is helemaal de shizzle imo. Veel acties, lage fee's nederlandstalig, goede support
Zeker als je wat BNB koopt en dat gebruikt voor de trade fee's ben je goedkoop af idd.calloncallon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:00:
[...]
Hmm oke ik ga denk maar een account maken op Binance. Had even gekeken op Coinbase maar daar zijn de fees ook 0.5%. Ik zou graag gaan daytraden en dan zit je volgens mij beter op Binance.
Coinbase is inderdaad één van de meest dure exchanges._Brake_ schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:22:
Serieus, bij Coinbase betaal je 1,5%? Dan stap ik ook over naar Binance.
Huoibi is ook goedkoop volgens mij en betrouwbaar_Brake_ schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:22:
Serieus, bij Coinbase betaal je 1,5%? Dan stap ik ook over naar Binance.
Snap niet zo dat mensen naar fee's kijken maar dat zal wel aan mij liggen, ik heb er een paar keer naar gekeken en zit gemiddeld op 1 tot 2 btc per maand en kan niet echt zeggen dat ik er iets van merk.
Winst nemen, stop loss zetten of even niets? Rek lijkt er even uit te zijn
Als je elke dag 1BTC koopt en verkoopt dan maakt het toch uit hoeveel fee je moet betalen? Bij 0.5% zit je op circa $60 * 2 = $120. Bij 0.25% zit je dus op $60 in totaal. Bij een BTC schommeling van $200 per dag scheelt dit wel aardig wat. Of zit ik nou helemaal fout?!Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:25:
[...]
Huoibi is ook goedkoop volgens mij en betrouwbaar![]()
Snap niet zo dat mensen naar fee's kijken maar dat zal wel aan mij liggen, ik heb er een paar keer naar gekeken en zit gemiddeld op 1 tot 2 btc per maand en kan niet echt zeggen dat ik er iets van merk.
1 tot 2 btc aan fees? Holymoly.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:25:
[...]
Huoibi is ook goedkoop volgens mij en betrouwbaar![]()
Op Twitter is er ook weer een soort van een teken van leven bij xyearn.finance. Twitter-Link.spok9 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:25:
Er is liquiditeit voor Xyfi aan Uniswap toegevoegd, zie:
https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5
https://etherscan.io/toke...a76efe8a21e02ef2ea909f031
Daarmee is niet gezegd dat het geen scam is trouwens, voor een goede rugpull is liquiditeit op Uniswap nodig
XYFI is ook aan Blockfolio toegevoegd, we laten ons verassen...Burn_and_Fire schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:48:
[...]
Op Twitter is er ook weer een soort van een teken van leven bij xyearn.finance. Twitter-Link.
naar mijn ING rekening in €€€€€,€€ kom er niet uit...? Graag wat hulp via PB desnoods.
Kijk even in de topicstart. Zelf onlangs gebruik gemaakt van Kraken en dat was erg goedkoop en snel.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:59:
Op mijn geverifieerde Binance account staat een redelijk bedrag in USDT hoe krijg ik die nu
naar mijn ING rekening in €€€€€,€€ kom er niet uit...? Graag wat hulp via PB desnoods.
Alleen moet Kraken nog even USDT via het Tron netwerk gaan ondersteunen dan kun je ze vanuit Binanace gratis naar Kraken sturen.
Kan niet via Binance. crypto overmaken naar exchanges die dat wel supporten (zou niet USDT doen, volgens mij relatief hoog transactie fee). Kraken, Bitstamp, Bitavo heb ik in het verleden gebruikt. Dan weer omzetten naar Euro.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:59:
Op mijn geverifieerde Binance account staat een redelijk bedrag in USDT hoe krijg ik die nu
Je hebt op een of andere manier toch ook coins op Binance gekregen?WiLLoW_TieN schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:59:
Toch een leuke 35% winst ermee
Rechtstreeks naar de Trouwerij pot
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
https://www.binance.com/n...r-Payments-Clearjunction-
Al die omwegen ga je niet redden voor een euri
Ja ik had het al eens een keer gepost, ik trade nog vrij veel crypto en kom daar nog wel op uit, maar wat ik al zij ik merk er niks van vanwege het aantal trades en volume, ik heb momenten gehad dat ik wel 50 trades op een dag had, gemiddeld zit ik nu op +/- 10
Ik ben verhuist, gezeur met hangjeugd en hun feestjes, kon niet meer lekker slapen, leef tegenwoordig in mijn KantaVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 15:54:
[...]
Haha echt he.
Het gaat goed onder die brug
Lekker hoor! Nu dus alleen nog maar staken meer cake en syrup? Of de 1300 al verkocht?Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:06:
Inleg uit de pannekoekenfabriek gehaald.
1300 CAKE overgehouden voor moon of earthcore
Als je gaat rekenen zal je toch zien dat de fee's flink uit zullen maken. Zeker op 1 BTC of meer is het verschil tussen kleine percentages enorm veel geld. Die 0.5% die eerder werd genoemt tegenover 0.15% komt uit op 1000'en dollars.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:06:
[...]
Ja ik had het al eens een keer gepost, ik trade nog vrij veel crypto en kom daar nog wel op uit, maar wat ik al zij ik merk er niks van vanwege het aantal trades en volume, ik heb momenten gehad dat ik wel 50 trades op een dag had, gemiddeld zit ik nu op +/- 10
Stiekem toch weer wat extra Cake aangeschaft. Die staking rewards icm de syrup pool is té lekkerEgeau schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:27:
[...]
Lekker hoor! Nu dus alleen nog maar staken meer cake en syrup? Of de 1300 al verkocht?
Gelukkig ja. Ik was al bang dat ik genoegen moest gaan nemen met 0.23% APY op m'n BNB. Of mazzel moest hebben met wat trading. Ik kan weer rustig slapen tot half november zie ikPelox schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:08:
Nieuw staking muntje op binance CTK
Ik moet toch traden of het nou 0.5 of 0.15 is maakt mij niet uit, ik zit trouwens niet in die tier's die hier genoemd worden.PilatuS schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
Als je gaat rekenen zal je toch zien dat de fee's flink uit zullen maken. Zeker op 1 BTC of meer is het verschil tussen kleine percentages enorm veel geld. Die 0.5% die eerder werd genoemt tegenover 0.15% komt uit op 1000'en dollars.
ik kijk er echt nooit naar, het is dat ik bij coinbase zie wat ik per maand trade en betaal maar verder kijk ik er niet naar nooit gedaan ook, ook niet bij de Giro.
Je kan alleen maar besparen op de fee's door veel te traden
Verwijderd
Maar denk toch dat veel redelijk zware westerse jongens liever wat meer fee's betalen dan hun vermogen (deels) tijdelijk op een Chinese exchange klappen.
En ja, daar betaal je dan voor.
Ben ik het niet mee eens, hoe meer je handelt hoe minder last je er van hebtAzer schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:52:
Fee's maken enorm veel uit als je veel handelt. Stel dat je een handelsvolume hebt van 1 miljoen euro per maand. Als je dan bij bitstamp zit, moet je daar 0.5% over betalen, wat dus neerkomt op €7500 euro. Bij Binance ben je met een dergelijk volume VIP1 en betaal je slechts 0.054% of 0.06%. Dat betekent dat je slechts tussen de €810 en €900 hoeft te betalen.
Een miljoen zit je al gauw aan.
Niet mee eens, ik zie dat juist andersom. Hoe meer je handelt, hoe hoger het totaalbedrag aan fees is dat je moet betalen en hoe belangrijker het dus is om hier op te letten. Besparen op fee's is een hele makkelijke manier om geld te besparen en nog winstgevender te worden. Naar mijn mening snijdt je jezelf in de vingers als je hier niet op let.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:57:
[...]
Ben ik het niet mee eens, hoe meer je handelt hoe minder last je er van hebt![]()
Een miljoen zit je al gauw aan.
Ik ben maar een kleintje en trade idd +/-90% op eu exchanges om die reden maar dat heeft echt niks met de e fee's te maken, ik ken meerdere vrij grote handelaren die hoor ik er ook nooit over.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:55:
Dat met de fee's klopt allemaal.
Maar denk toch dat veel redelijk zware westerse jongens liever wat meer fee's betalen dan hun vermogen (deels) tijdelijk op een Chinese exchange klappen.
En ja, daar betaal je dan voor.
Verwijderd
De één klapt zijn tank vol voor 1,73 de liter, de ander voor 1,43.
Allebei brengt je van A naar B, maar je kunt er wel degelijk mee besparen.
Dat het mensen niet interesseert is een 2e. Dat geld gaat naar de exchange of naar jezelf. Zo simpel is het gewoon.
Als je 1 trade maakt en daar 100% op pakt, dan maakt het weinig uit ja.mohaa51 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:56:
Wat kan 1% fee je schelen als je rendement meer als 100% is vraag ik mij af
Maak je 100 trades voor 100%, dan maakt het heel veel uit. 500 euro per maand betalen of 5000 euro per maand betalen aan fee's. Ik snap niet hoe iemand kan zeggen dat dit niets uitmaakt.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!