Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
En ik snap niet dat mensen zeggen dat het wel uit maaktPilatuS schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:09:
[...]
Als je 1 trade maakt en daar 100% op pakt, dan maakt het weinig uit ja.
Maak je 100 trades voor 100%, dan maakt het heel veel uit. 500 euro per maand betalen of 5000 euro per maand betalen aan fee's. Ik snap niet hoe iemand kan zeggen dat dit niets uitmaakt.
Nogmaals als je veel trade betaal je zo ie zo geen 1% en om grote bedragen naar een voor mij onbetrouwbare Aziatische exchange te zetten om een paar euro te besparen zie ik niet zitten, krijg ik alleen maar zweet handjes van, laatst nog met YFI gedaan zat met hardkloppingen achter de knopen, dat heb ik ook met die ledgers, niks voor mij.
Iedere maand 4000 euro minder betalen maakt je niet uit ? Dat kan, maar vind ik persoonlijk wat vreemdSlux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:19:
[...]
En ik snap niet dat mensen zeggen dat het wel uit maakt
Tuurlijk als je veel trade ga je ook minder fee's betalen. Zit je in een goede tier en is het verschil 0.04%, ja dat maakt niet heel veel uit inderdaad. Verder speelt de betrouwbaarheid van de exchange ook zeker mee en dat mag ook wat kosten. Alleen los van dat kunnen fee's flink oplopen. Helemaal die 0.5% of 0.15% tussen 2 verschillende exchanges.Nogmaals als je veel trade betaal je zo ie zo geen 1% en om grote bedragen naar een voor mij onbetrouwbare Aziatische exchange te zetten om een paar euro te besparen zie ik niet zitten, krijg ik alleen maar zweet handjes van, laatst nog met YFI gedaan zat met hardkloppingen achter de knopen, dat heb ik ook met die ledgers, niks voor mij.
ik kan ook voor een elektrische kanta gaan die laad je voor een kwartje op, een daar haal je ook 350 mee alleen de beleving is heel anders.
Nee, maar alleen aan de airdrop meegedaan.Pelox schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 16:38:
Heeft er al iemand die xfyi ontvangen?? Ben gewoon benieuwd
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Klopt, het moet werken voor mij en dat doen de exchanges waar ik op trade, binance is gewoon niet mijn ding, ik zit ook grotendeels in eur pairsPilatuS schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:22:
[...]
Iedere maand 4000 euro minder betalen maakt je niet uit ? Dat kan, maar vind ik persoonlijk wat vreemd
[...]
Tuurlijk als je veel trade ga je ook minder fee's betalen. Zit je in een goede tier en is het verschil 0.04%, ja dat maakt niet heel veel uit inderdaad. Verder speelt de betrouwbaarheid van de exchange ook zeker mee en dat mag ook wat kosten. Alleen los van dat kunnen fee's flink oplopen. Helemaal die 0.5% of 0.15% tussen 2 verschillende exchanges.
Als je weinig trade kan ik mij voorstellen dat fee's belangrijk zijn maar een beetje trader zit zo aan een paar miljoen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Deze uitspraak snap ik nog steeds niet. Naar mijn mening zijn de fee's juist belangrijk als je veel trade. Als je slechts een paar trades per maand maakt en daar hoge winstpercentages op probeert te pakken, dan maken de fee's niet veel uit. Als je aan het scalpen bent en 10-50 trades per dag maakt waarbij je winstpercentages veel kleiner zijn, dan maken fee's enorm veel uit.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:29:
[...]
Als je weinig trade kan ik mij voorstellen dat fee's belangrijk zijn maar een beetje trader zit zo aan een paar miljoen
Op Binance betaal je fee's ook met BNB. Dan moet je telkens weer BNB kopen en dan zie je de fee's goed.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:29:
[...]
Klopt, het moet werken voor mij en dat doen de exchanges waar ik op trade, binance is gewoon niet mijn ding, ik zit ook grotendeels in eur pairs
Ik snap dan weer niet hoe je denkt dat het bij meer traden minder belangrijk is. Als je 100 trades maakt betaal je 100x fee's en als je 4 trades maakt betaal je 4x fee's. Hoe meer trades hoe meer je betaald. Misschien dat je het minder merkt, maar het verschil wordt groter en niet kleiner met meer trades.Als je weinig trade kan ik mij voorstellen dat fee's belangrijk zijn maar een beetje trader zit zo aan een paar miljoen
Verwijderd
En dan ben jij naar eigen zeggen nog maar een kleine jongen...Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:29:
[...]
Klopt, het moet werken voor mij en dat doen de exchanges waar ik op trade, binance is gewoon niet mijn ding, ik zit ook grotendeels in eur pairs
Wat maakt dat mij?
Een fijnstofdeeltje op de bacterie op de dode huisvlieg onder de motorkap van jouw canta denk ik.
Ik heb al jaren zo ledger verschillende zelfs maar ik zit er idd altijd met zweet handjes achter, dat en grote bedragen op voor mij vage exchanges, krijg ik het meeste stres van in cryptoland.DAMAGE schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:30:
@Slux Krijg je hartkloppingen van een Ledger ja? Dat zou juist je veilige thuisbasis moeten (kunnen) zijn. Snap wel wat je bedoelt hoor. Maar als je er een beetje bekend mee raakt en je knikkert er eens wat kleine bedragen op zie je dat het best fijn werkt allemaal.
Tegenwoordig laat ik alles op de exchanges staan.
Het maakt toch niet uit of ik 10 of 100 trades doe fee's moet je toch wel betalen, die bedragen zijn te verwaarlozen, als ik op een Binance zou traden dan bespaar ik wat 2k? ( nog niet eens denk ik met de tiers waar ik in zit) en dan met de stress zitten dat een BNB of andere pair onderuit gaat ? nee geef mij maar lekker EUR pairs ik heb trouwens vaak genoeg mee gemaakt dat ik in LTC of BTC pairs zat en er een dip kwam, weg was mijn winst.Azer schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:33:
[...]
Deze uitspraak snap ik nog steeds niet. Naar mijn mening zijn de fee's juist belangrijk als je veel trade. Als je slechts een paar trades per maand maakt en daar hoge winstpercentages op probeert te pakken, dan maken de fee's niet veel uit. Als je aan het scalpen bent en 10-50 trades per dag maakt waarbij je winstpercentages veel kleiner zijn, dan maken fee's enorm veel uit.
Het bedrag blijft het zelfde of ik nou 1btc of 10x 0.10btc tradePilatuS schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:34:
[...]
Op Binance betaal je fee's ook met BNB. Dan moet je telkens weer BNB kopen en dan zie je de fee's goed.
[...]
Ik snap dan weer niet hoe je denkt dat het bij meer traden minder belangrijk is. Als je 100 trades maakt betaal je 100x fee's en als je 4 trades maakt betaal je 4x fee's. Hoe meer trades hoe meer je betaald. Misschien dat je het minder merkt, maar het verschil wordt groter en niet kleiner met meer trades.
Als je 10x 0.1 BTC trade ipv 1x 1 BTC betaal je 10x meer.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:44:
[...]
Het bedrag blijft het zelfde of ik nou 1btc of 10x 0.10btc trade
Edit: Da's natuurlijk niet waar want het aantal BTC is 10x kleiner. Alleen bij 10x 1 BTC of 1x 1 BTC is het verschil 10x. Maak je dezelfde trade meerdere keren betaal je iedere keer dat je trade het dubbele van een enkele trade bij een gelijk aantal BTC.
[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 22-10-2020 17:51 ]
Ninja edit, 1% blijft 1% jaPilatuS schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:47:
[...]
Als je 10x 0.1 BTC trade ipv 1x 1 BTC betaal je 10x meer.
Edit: Da's natuurlijk niet waar want het aantal BTC is 10x kleiner. Alleen bij 10x 1 BTC of 1x 1 BTC is het verschil 10x. Maak je dezelfde trade meerdere keren betaal je iedere keer dat je trade het dubbele van een enkele trade bij een gelijk aantal BTC.
Nu vanaf Bitstamp een International wire transfer naar mijn ING rekening.
En die staat op Waiting to be processed
Nog bedankt voor de hulp via PB's
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Edit inderdaad ja, alleen niets verwijderd
Die 1% blijft inderdaad 1%. Alleen bij veel traden, dus zeg 100 trades betaal je 100x die 1%. Maak je 5 trades is het maar 5x die 1%. Iemand die 1 BTC koopt en over 1 jaar weer verkoopt hoeft niet echt op fee's te letten want hij betaald maar 1x die fee's. Koop je die 1 BTC 200x in de maand dan betaal je ook 200x meer het percentage aan fee's. Dan maakt welke exchange prettig en vertrouwd is natuurlijk ook wat uit, alleen 200x 0.1% betalen of 200x 0.2% betalen is een enorm verschil. Hoe meer trades je maakt hoe vaker je de fee's betaald dus hoe meer het uitmaakt.
Zit wat ik ja, maar als je nu bijvoorbeeld in een BTC pair zit en er komt weer zo mooie rode kaars aan dan is je winst toch weg ? dan heb je misschien een euro bespaard op je fee maar je totale EUR PF is direct een stuk minder waard.Azer schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:51:
Als je andere exchanges fijner vind werken of liever in EUR pairs trade, dan is dat een prima reden om niet op Binance te traden. Wat betreft de fee's denk ik niet dat we elkaar kunnen overtuigen. Zelf betaal ik liever zo min mogelijk, zodat er meer winst voor mezelf overblijft.
Jij doet het om BTC te sparen en kijkt denk ik naar je totale BTC, ik kijk en reken alleen in EUR en voor een gedeelte in USD en nooit in crypto want daar heb ik niks aan, kan er niks mee voor de rest, alles betalen we in euro hier.
Hoe doe je het met je bot ? daar maak je toch ook een hoop trades mee ? en dus fee's ik denk dat je ook liever meer volume draait om in lagere tiers te komen daarmee, of zie ik dat verkeerd ?
Ik snap je gedachte maar ik denk er toch anders over, hoe meer ik trade hoe hoger mijn winst is, niet altijd natuurlijk vaker niet dan wel eerlijk gezegd, maar aan het eind van de maand hou ik wel meer over met mijn daytrades dan dat ik verdien op coins die ik hold.PilatuS schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:59:
[...]
Edit inderdaad ja, alleen niets verwijderdZag dat ik fout zat met wat ik zei.
Die 1% blijft inderdaad 1%. Alleen bij veel traden, dus zeg 100 trades betaal je 100x die 1%. Maak je 5 trades is het maar 5x die 1%. Iemand die 1 BTC koopt en over 1 jaar weer verkoopt hoeft niet echt op fee's te letten want hij betaald maar 1x die fee's. Koop je die 1 BTC 200x in de maand dan betaal je ook 200x meer het percentage aan fee's. Dan maakt welke exchange prettig en vertrouwd is natuurlijk ook wat uit, alleen 200x 0.1% betalen of 200x 0.2% betalen is een enorm verschil. Hoe meer trades je maakt hoe vaker je de fee's betaald dus hoe meer het uitmaakt.
Zelfde met de reguliere beurs, ik trade heel veel met een Alfen daar verdien ik net zo goed op als jaren terug met een Litecoin, ik heb ook een LT potje Alfen en die doet het lang niet zo goed.
Voorheen trade ik alleen op de BTC markt. Daar heb je inderdaad het probleem wat jij hierboven omschrijft. Het kan dan zijn dat je hele goede trades doet, maar in EUR uiteindelijk verlies hebt omdat de BTC koers naar beneden gaat. Vanaf september heb ik mijn bot aangepast, zodat deze meerdere markten kan ondersteunen en nu handel ik op zowel de BTC markt als de USDT markt. Hierbij heb ik nu ongeveer 80% van mijn portfolio omgezet van BTC naar USDT. Op het USDT gedeelte van mijn portfolio heb ik nu alleen nog last van koerswisselingen tussen de USD/EUR, maar over het algemeen schommelt deze niet zo heel veel heen en weer. EUR markten heeft Binance bijna niet en als ze er wel zijn hebben ze bijna geen volume.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:00:
[...]
Zit wat ik ja, maar als je nu bijvoorbeeld in een BTC pair zit en er komt weer zo mooie rode kaars aan dan is je winst toch weg ? dan heb je misschien een euro bespaard op je fee maar je totale EUR PF is direct een stuk minder waard.
Jij doet het om BTC te sparen en kijkt denk ik naar je totale BTC, ik kijk en reken alleen in EUR en voor een gedeelte in USD en nooit in crypto want daar heb ik niks aan, kan er niks mee voor de rest alles betalen we in euro hier.
Hoe doe je het met je bot ? daar maak je toch ook een hoop trades mee ? en dus fee's ik denk dat je ook liever meer volume draait om in lagere tiers te komen daarmee, of zie ik dat verkeerd ?
Mijn bot maakt over het algemeen heel veel trades, maar op dit moment is de altcoin markt niet zo goed om op te handelen, dus dan maakt hij een stuk minder trades. In augustus heb ik dagen gehad van 300 trades per dag, maar in de huidige markt maakt hij ongeveer tussen de 50 en 70 trades per dag.
Omdat mijn bot over het algemeen lage winstpercentages heeft per trade, zijn fee's enorm belangrijk. Op dit moment ben ik VIP1 op Binance. De fee verschillen tussen VIP0 en VIP1 zijn niet zo heel groot.
Als je op vrijwel iedere trade winst pakt en daarmee makkelijk de fee's voor iedere trade kan betalen, dan merk je de fee's inderdaad niet echt want het is ietjes minder winst.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:05:
[...]
Ik snap je gedachte maar ik denk er toch anders over, hoe meer ik trade hoe hoger mijn winst is, niet altijd natuurlijk vaker niet dan wel eerlijk gezegd, maar aan het eind van de maand hou ik wel meer over met mijn daytrades dan dat ik verdien op coins die ik hold.
Zelfde met de reguliere beurs, ik trade heel veel met een Alfen daar verdien ik net zo goed op als jaren terug met een Litecoin, ik heb ook een LT potje Alfen en die doet het lang niet zo goed.
Als waar jij nu trade de fee's 50% omlaag zouden gaan zou je dat met veel trades flink merken in je winst. Ook weer afhankelijk van de winst per trade natuurlijk. Stel je pakt gemiddeld op een trade 1% dan merk je 0.1% of 0.2% aan fee's flink. Da's een verschil van 10% extra winst per trade. Maak je meer trades ga je het ook meer merken. Op een trade van 5% winst is het verschil tussen de fee's veel kleiner en merk je het ook minder. Minder verdienen bij een gelijk aantal trades met lagere fee's is natuurlijk niet waar.Dus dan kan ik wel besparen zoals jullie zeggen, maar dan verdien ik ook minder
https://blog.kraken.com/p...stant-transfers-eur-only/
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ik heb voor mijn situatie Binance en Coinbase even vergeleken en als Maker ontloopt het elkaar nog niet eens zoveel, maar als Taker is Coinbase meer dan 2x zo duur.
Laat ik het erop houden dat jij iedere maand minimaal een 77" OLED misloopt
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
M'n opa zei altijd: maakt mij niet uit hoe duur de benzine wordt, tank toch altijd voor 2 tientjesDAMAGE schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:10:
@Verwijderd Ja om die reden tank ik dus nooit langs de snelweg. Enkel als dat echt zou moeten. Maar is nog nooit voor gekomen. Jank gewoon die tank vol en dan race ik heen en weer. Of anders mocht dat nodig zijn voor ik terug rijd eerst nog even tanken in het gehucht waar ik op dat moment verblijf en dan terug rijden.
Edit:
Eens kijken of dit uit gaat spelen voor BTC:
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
https://twitter.com/XYearnFinance/status/1319259139453952004
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ach ja elke maand een nieuwe tv heb je ook niks aan heTaro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:33:
@Slux Jij merkt het nu op het geheel niet, maar als je na 1 jaar het verschil berekent tussen wat het je heeft gekost en anders gekost zou hebben, dan schrik je denk ik wel.
Ik heb voor mijn situatie Binance en Coinbase even vergeleken en als Maker ontloopt het elkaar nog niet eens zoveel, maar als Taker is Coinbase meer dan 2x zo duur.
Maar wanneer we naar de maan gaan...dan komt er een thuisbioscoop
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
- Taro
- Niet online
Met de hoeveelheid NERF gun pijltjes die hier iedere dag tegen het scherm aan tikken wel hoorAli Baba 1001 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:48:
[...]
Ach ja elke maand een nieuwe tv heb je ook niks aan he
P.s. MOOOOOONN!!
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 22-10-2020 18:52 ]
Dat zijn er een hoop 300 en nu met gemiddeld 50 ( en dan zeggen mensen dat ik veel tradeAzer schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:09:
[...]
Voorheen trade ik alleen op de BTC markt. Daar heb je inderdaad het probleem wat jij hierboven omschrijft. Het kan dan zijn dat je hele goede trades doet, maar in EUR uiteindelijk verlies hebt omdat de BTC koers naar beneden gaat. Vanaf september heb ik mijn bot aangepast, zodat deze meerdere markten kan ondersteunen en nu handel ik op zowel de BTC markt als de USDT markt. Hierbij heb ik nu ongeveer 80% van mijn portfolio omgezet van BTC naar USDT. Op het USDT gedeelte van mijn portfolio heb ik nu alleen nog last van koerswisselingen tussen de USD/EUR, maar over het algemeen schommelt deze niet zo heel veel heen en weer. EUR markten heeft Binance bijna niet en als ze er wel zijn hebben ze bijna geen volume.
Mijn bot maakt over het algemeen heel veel trades, maar op dit moment is de altcoin markt niet zo goed om op te handelen, dus dan maakt hij een stuk minder trades. In augustus heb ik dagen gehad van 300 trades per dag, maar in de huidige markt maakt hij ongeveer tussen de 50 en 70 trades per dag.
Omdat mijn bot over het algemeen lage winstpercentages heeft per trade, zijn fee's enorm belangrijk. Op dit moment ben ik VIP1 op Binance. De fee verschillen tussen VIP0 en VIP1 zijn niet zo heel groot.
Als je de bot niet zou hebben zou je ook niks verdienen, hij moet toch draaien en daar betaal je fee's voor, ik zie het als de brandstof en bij sommige loopt ie gewoon beter op 98 dan op die goedkope 95 meuk.
Of laat ik het anders zeggen sommige kunnen gewoon niet overweg met 95 en moeten juist op 98 draaien en lopen zelfs nog beter op 102.
Om de BNB trading fee korting te krijgen hoef je niet op de BNB markt te traden. Je kan op elke markt traden die je maar wilt (BTC, USDT, you name it). Je betaald enkel de fee's met BNB.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:53:
[...]
Dat zijn er een hoop 300 en nu met gemiddeld 50 ( en dan zeggen mensen dat ik veel trade) dan betaal je ook een hoop fee's en zet je een hoop volume om waarschijnlijk, maar wat ik lees bespaar je niet eens het maximale door met BNB te traden ? Dan zit er toch geen verschil met bijvoorbeeld mij ? en kan je ook niet zo goed op bijvoorbeeld een kraken of coinbase traden ?
Als je de bot niet zou hebben zou je ook niks verdienen, hij moet toch draaien en daar betaal je fee's voor, ik zie het als de brandstof en bij sommige loopt ie gewoon beter op 98 dan op die goedkope 95 meuk.
Of laat ik het anders zeggen sommige kunnen gewoon niet overweg met 95 en moeten juist op 98 draaien en lopen zelfs nog beter op 102.
Moest ff kijken wat dat zijn haha...heb geen kids en toen ik zelf een kid was waren we al blij met een fatsoenlijke bal en wat knikkersTaro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:50:
[...]
Met de hoeveelheid NERF gun pijltjes die hier iedere dag tegen het scherm aan tikken wel hoor
P.s. MOOOOOONN!!
Edit: ik neem aan dat dit gewoon als speelgoed voor volwassenen telt
:strip_exif()/f/image/iBr5acoIjzMNReGEGIs0oWUi.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 22-10-2020 19:26 ]
Ja dat zal ongetwijfeld maar ik schrik meer als ik zie wat ik aan trades heb verknalt dan die ''paar'' centen die ik aan fee's kwijt was/ben.Taro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:33:
@Slux Jij merkt het nu op het geheel niet, maar als je na 1 jaar het verschil berekent tussen wat het je heeft gekost en anders gekost zou hebben, dan schrik je denk ik wel.
Ik denk dat ik juist een 77 verdien doordat ik lekker trade dan dat ik ergens moet traden omdat het goedkoper is maar die exchange niet voor mij werkt.
Wat ik al aangaf ik heb zo vaak mijn winst zien verdampen in crypto door die rode kaarsen dat ik daar pallets 77 oledjes van had kunnen kopen, nu betaal ik zoals jullie zeggen teveel, maar het is voor mij een verkeerde besparing en het boeit mij echt niet, wel als wat @PilatuS zegt de fee's ineens procenten omhoog gaan, want dan blijft er niks van de winst over maar zo lang ik daar niks van merk, vind ik het best.
of ik nou 10 euro of 8 euro verdien waar 2 euro fee van af is, winst is winst voor mij zo kijk ik naar traden.
Maar ik snap jullie gedachtes voor de rest, ik denk er alleen anders over.
Misschien zeg ik over een paar maanden dat ik toch op de fee's ga letten.
Ah ok, je trade ook alleen op binance vanwege de fee's ? nooit bang om je centjes op Aziatische exchanges te laten staan ?Azer schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:00:
[...]
Om de BNB trading fee korting te krijgen hoef je niet op de BNB markt te traden. Je kan op elke markt traden die je maar wilt (BTC, USDT, you name it). Je betaald enkel de fee's met BNB.
ik vraag mij af of er echt heel veel verschil zit tussen onze fee's op maand basis, denk dat het toch wel mee valt uiteindelijk.
Niet alleen vanwege de fee's, ook vanwege het hoge handelsvolume, de vele tradingpairs en de goede API die ze hebben. Vroeger heb ik ook gewerkt met de Bitstamp en Bittrex API's, maar die werken toch minder fijn, het volume is lager en ze bieden minder tradingpairs aan. Coinbase of Kraken kan ik niks over zeggen, die heb ik nooit gebruikt.Slux schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:25:
[...]
Ah ok, je trade ook alleen op binance vanwege de fee's ? nooit bang om je centjes op Aziatische exchanges te laten staan ?
ik vraag mij af of er echt heel veel verschil zit tussen onze fee's op maand basis, denk dat het toch wel mee valt uiteindelijk.
Uiteindelijk is elke exchange is risico. Natuurlijk ben ik wel bang om een keer alles kwijt te raken, maar qua beveiliging heeft Binance het wel goed op orde. De keren dat ze gehacked zijn, hebben ze alles netjes terugbetaald. Mijn grootste zorg is dat ze een keer heel hard aangepakt zullen worden door een regulator.
Haha vandaag mijn eerste deposit met euros naar Kraken en ik wist niet dat dit nieuw was maar had het gekozen als manier...wdbtje schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:22:
Net een mail binnen gekregen van kraken, fijn dat er nu geen dag meer moet gewacht worden tot de funds uiteindelijk op je kraken account staan.
https://blog.kraken.com/p...stant-transfers-eur-only/
Leek me ook snel te gaan werken maar vanaf ING nog niks doorgekomen sinds vanmiddag, vraag me dus af of zij dat "instant"deel wel ondersteunen
Edit: zo te lezen pas 2022 als ik het goed begrijp?
https://www.ing.com/Newsr...n-Payments-Initiative.htm
[ Voor 10% gewijzigd door MantaMaartuh op 22-10-2020 21:17 ]
Het is vrij druk op de blockchain. Bij Binance moest ik vrij lang wachten op deposit met iDeal terwijl mijn maatje het die middag 10 min. later had. Het blijft een "instant" blockchain transactieMantaMaartuh schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:15:
[...]
Haha vandaag mijn eerste deposit met euros naar Kraken en ik wist niet dat dit nieuw was maar had het gekozen als manier...
Leek me ook snel te gaan werken maar vanaf ING nog niks doorgekomen sinds vanmiddag, vraag me dus af of zij dat "instant"deel wel ondersteunen
Edit: zo te lezen pas 2022 als ik het goed begrijp?
https://www.ing.com/Newsr...n-Payments-Initiative.htm
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Fiat storting naar EUR is toch niet op de blockchain? :-)Liberteh schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 21:22:
[...]
Het is vrij druk op de blockchain. Bij Binance moest ik vrij lang wachten op deposit met iDeal terwijl mijn maatje het die middag 10 min. later had. Het blijft een "instant" blockchain transactie
One can dream...
- Taro
- Niet online
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
- Taro
- Niet online
In tegenstelling tot de 12.2k top die ik in augustus noemde heb ik er nu best wel vertrouwen in dat Bitcoin >14k mogelijk is. Normaal gesproken was ik tussendoor al weer tig keer uitgestapt, maar heb op het omzetten van wat XVS naar BNB en het investeren in wat extra ETH na de afgelopen dagen verder niets getrade. De koers beweegt op zichzelf al prima zo en daar kan je niet tegenop traden, op mogelijk een long na

🚨 🚨 25,000,000 #USDT (25,055,941 USD) transferred from Tether Treasury to #Binance
— Whale Alert (@whale_alert) 22 oktober 2020
Tx: https://t.co/rAw375ymfI
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 22-10-2020 22:48 ]
Misschien dat over over een paar jaar een Vegeta meme voor ETH langskomt, maar tegen die tijd liggen we met een cocktail op de hood van onze lambo te chillen op het strand van Bali.
Wil je 'm rechtstreeks van Binance hebben? Ik heb goede ervaringen met Kraken als on- en off-ramp (vlotte afhandeling, nooit gezeur). Eventueel dus omzetten in BTC of andere currency en dan versluizen naar een andere club?WiLLoW_TieN schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:59:
Op mijn geverifieerde Binance account staat een redelijk bedrag in USDT hoe krijg ik die nu
naar mijn ING rekening in €€€€€,€€ kom er niet uit...? Graag wat hulp via PB desnoods.
- Taro
- Niet online
2 stappen: Via een EUR pair zoals BTC, ETH of BNB je cryptocurrency omzetten naar Euro en dan via de withdrawal optie naar je rekening. De volgende werkdag staat het er al op.
Toch wel zonder assists hè?Ali Baba 1001 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:13:
[...]
Moest ff kijken wat dat zijn haha...heb geen kids en toen ik zelf een kid was waren we al blij met een fatsoenlijke bal en wat knikkers
Edit: ik neem aan dat dit gewoon als speelgoed voor volwassenen teltff afschakelen en als ik klaar ben wil ik 13.5K zien.
[Afbeelding]
Binnen een paar uur vorige week bij mij, 2 maanden geleden duurde het 1 dag.Taro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:43:
@DW23 & @WiLLoW_TieN Je kunt tegenwoordig vanaf Binance direct naar je Euro rekening overboeken voor 1 Euro. Dat is echt de makkelijkste optie om te adviseren.
2 stappen: Via een EUR pair zoals BTC, ETH of BNB je cryptocurrency omzetten naar Euro en dan via de withdrawal optie naar je rekening. De volgende werkdag staat het er al op.
Zero.
Ik schakel uiteraard zelf; ABS en traction control staan wel aan (nog).
13,5K nog niet aangetikt helaas, maar ja komt wel. Marketcap wel 399,9 miljard net...waar gaat dit eindigen
Wegens gezondheidsproblemen heb ik een tijdje in m'n kelder gezeten en heb ik jullie helaas niet kunnen plezieren met mijn technisch onderbouwde 'moooooon' geblaat.
Ik zit nog steeds in de medische molen maar hoorde zoveel bullish geroezemoes hier dat ik m'n kelderluikje weer op een kiertje gezet heb. Ik hoop dat het goed met jullie gaat allemaal en vind het heel fijn om jullie geraaskal weer tot mij te nemen.
Heel voorzichtig probeer ik m'n raket ook weer aan te slingeren maar laat ik beginnen met een goed gefundeerde analyse; mooooooooon!
-- it's good to be back --
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Werkt best goed ik heb in een maand tijd 81 FLM gestaked via Launchpoolcroc schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:37:
Iemand een korte uitleg over hoe het farmen met BNB werkt op Binance? Heb wat meer BNB gekocht in de dip dan ik nodig heb om te gebruiken voor men fees. Ik dacht ik kijk eens naar die Launchpool dinges. Als ik bvb Alpha bekijk, dan wordt er per dag 650k Alpha als rewards gegeven, en er is +/- 1636k BNB gestaked. Dat is dus ~0.39 Alpha per gestakede BNB per dag? En die zitten nu nog ongeveer 7 dagen vast waarna je je BNB terug krijgt? Zoiets?
When lambo?iVibes schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:58:
Goedenavond cryptobroeders,
Wegens gezondheidsproblemen heb ik een tijdje in m'n kelder gezeten en heb ik jullie helaas niet kunnen plezieren met mijn technisch onderbouwde 'moooooon' geblaat.
Ik zit nog steeds in de medische molen maar hoorde zoveel bullish geroezemoes hier dat ik m'n kelderluikje weer op een kiertje gezet heb. Ik hoop dat het goed met jullie gaat allemaal en vind het heel fijn om jullie geraaskal weer tot mij te nemen.
Heel voorzichtig probeer ik m'n raket ook weer aan te slingeren maar laat ik beginnen met een goed gefundeerde analyse; mooooooooon!

iVibes schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:58:
Zero.
Ik rijd nu een tijdje zonder assists, vooral het rechtervoetje is wennen, nu nog steeds. Ik wens je alvast succesAli Baba 1001 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:57:
[...]
Ik schakel uiteraard zelf; ABS en traction control staan wel aan (nog).
13,5K nog niet aangetikt helaas, maar ja komt wel. Marketcap wel 399,9 miljard net...waar gaat dit eindigen
ik ga er achter komen, mijn launchpool avontuur vandaag gestart door wat BNB in CTK te gooien, als ik alles goed begrepen heb gaat dat morgen lopen.mitchel schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:59:
[...]
Werkt best goed ik heb in een maand tijd 81 FLM gestaked via Launchpool
Hopelijk staat BNB dan ook nog weer hoger dan vandaag tegen de tijd dat ze weer vrij komen
- Taro
- Niet online
Neem dan nog een nachtje XVS meeAcidrain schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:10:
[...]
ik ga er achter komen, mijn launchpool avontuur vandaag gestart door wat BNB in CTK te gooien, als ik alles goed begrepen heb gaat dat morgen lopen.
CTK begint pas over 2 dagen. Pak anders eerst een andere coin die al loopt. Ze betalen uit per uur! Heb je morgenvroeg al gelijk wat gratis coinsAcidrain schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:10:
[...]
ik ga er achter komen, mijn launchpool avontuur vandaag gestart door wat BNB in CTK te gooien, als ik alles goed begrepen heb gaat dat morgen lopen.
Hopelijk staat BNB dan ook nog weer hoger dan vandaag tegen de tijd dat ze weer vrij komen
[ Voor 7% gewijzigd door mitchel op 22-10-2020 23:17 ]
Goeie, thanks ben al aan het klikkenmitchel schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:16:
[...]
CTK begint pas over 2 dagen. Pak anders eerst een andere coin die al loopt. Ze betalen uit per uur! Heb je morgenvroeg al gelijk wat gratis coins
- Taro
- Niet online
Time until farming starts:
00: 02: 40: 49
Begint dus al om 02:00 vannacht, dacht dat het niet de lokale tijd was die ze weergeven, maar is dus wel zo. Ik zet het morgenochtend om 7:00 direct om
Verwijderd
Welkom terug cryptobroeder en hopelijk gaat het ook goed met jou!iVibes schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:58:
Je bent nog op tijd, we hebben een plaatsje voor je vrij gehouden achter in de raket.
We zijn net 1cm van de grond, enjoy the ride
Thanks @VerwijderdVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:23:
[...]
Welkom terug cryptobroeder en hopelijk gaat het ook goed met jou!
Je bent nog op tijd, we hebben een plaatsje voor je vrij gehouden achter in de raket.
We zijn net 1cm van de grond, enjoy the ride
Ik heb m'n ov-chipkaart al ingecheckt en stap graag in. Achterin heb je meestal de meeste beenruimte dus dat zit wel goed!
Ride on!
Good to have you back & beterschap!iVibes schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:58:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
BTC zal netjes richting de 14k gaan de komende tijd. Alts met een goed verhaal gaan er achteraan (verliezen niet teveel). Alts met veel lucht kunnen hun koffers pakken.
Na dit runnetje ongetwijfeld weer een mooie flow in de media, waardoor 20k in zicht gaat worden. Ik gok mid 2021 op 20k. Niet cashen, want dan begint price discovery
Alt picks: Chainlink, REN en xDAI.
[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 22-10-2020 23:52 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
- Taro
- Niet online
:fill(white):strip_exif()/f/image/MSgLpAGwzxQMW1tPz7xSkxKE.png?f=user_large)
Netjes!Taro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:48:
Kon het toch niet latenHopelijk nu wel weer verder omhoog...
[Afbeelding]
Was dit een loss geweest, hadden we het dan ook geweten?
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 22-10-2020 23:56 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Misschien niet, maar hij laat het wel regelmatig weten als ie wel verlies paktMooooody schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:53:
[...]
Nu is er nog niet zo veel BNB gestaked in certik als in XVS, dus je eigen aandeel is hoger.
Ik gooi dus maar al mijn BNB in die certik om een mooie bag te hebben voor de listing.
Leuk om soms een goeie trade te laten zien, maar je moet eigenlijk constant positief kunnen traden... Bij jou twijfel ik daar op een of andere manier niet zo aan, maar het is niet gemakkelijk. Dus niet specifiek aan jou gericht, maar een positieve trade posten zegt niet zoveelTaro schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:48:
Kon het toch niet latenHopelijk nu wel weer verder omhoog...
[Afbeelding]
Ben met mijn 0,1 BTC Bybit accountje die ik voor de Bybit Brawl dit jaar had geopend (in de brawl zelf ietwat negatief geëindigd vanwege de competitiedruk, te graag willen enzo, maar wel fun en je leert jezelf en je fouten kennen) een 1% per dag challenge aangegaan.
Werkt best goed. Je hebt dan een doel en wordt voorzichtiger omdat je die 1% wilt halen.
Normaal gesproken ben ik meer van de swings, want te weinig tijd.
Dit account is om te oefenen en het gaat aardig.
Er zitten uiteraard missers tussen maar over het geheel is het zaak om per dag 1% omhoog te gaan in BTC waarde.
Aanrader om winstgevend te leren traden.
:strip_exif()/f/image/QrdHozAqz161KeagmsNjEk0l.jpg?f=fotoalbum_large)
Klinkt misschien wat opschepperig maar dat is wel wat je uiteindelijk wilt kunnen als je eenmaal aan het handelen gaat.
Dagelijks de "dust to BNB" conversie gebruikt om de shitcoins direct te verkopen. Dat ziet er dan zo uit:

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Iedereen stapt nu uit XVS staking en gaat naar het nieuwste project.. mijn XVS rewards gaan nu per uur lekker omhoogFiat Lambo schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:47:
Mijn ervaring met XVS staking was dat de rewards in het begin hoger waren, en dan langzaam zakken.
Nu is er nog niet zo veel BNB gestaked in certik als in XVS, dus je eigen aandeel is hoger.
Ik gooi dus maar al mijn BNB in die certik om een mooie bag te hebben voor de listing.

Je hebt USDT gekocht?Chris.nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:23:
van €200 wel $235 weten te maken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En vandaag al in de min, hij staat op $236,77 op het moment.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ja, zag ik ook. Alpha BNB staking is ook al van 16% naar 24% gegaan...marco4all schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 07:02:
[...]
Iedereen stapt nu uit XVS staking en gaat naar het nieuwste project.. mijn XVS rewards gaan nu per uur lekker omhoog
Ziet er uit als een prima tactiek, helemaal omdat BNB het prima doet.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 01:49:
Ik kan niet traden. Ik heb wel door de jaren heen wat geld in deze wereld gepompt. De afgelopen periode bijna alles in BNB gezet. En op de Lanchpad verdeeld over de verschillende coins.
Dagelijks de "dust to BNB" conversie gebruikt om de shitcoins direct te verkopen. Dat ziet er dan zo uit:
[Afbeelding]
"The SwipeWallet app now supports #BEP20 #BSC deposits for all supported coins. Simply use the same address you normally use to deposit ERC20 based supported cryptocurrencies to deposit #BinanceSmartChain BEP20 based ones such as $SXP, #ETH, etc."
Yfi is sowieso risky, onafhankelijk van btc.uNoTopia schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:09:
Ik heb het vermoeden dat YFI aan het bottomen is. Mooi moment, maar nog wel risky als BTC voor vuurwerk blijft zorgen.
Zero.
Traden is erg populair in de crypto-markt, echter tonen cijfers aan dat het HODLen van Bitcoin (BTC) ook erg winstgevend geweest is, ondanks het feit dat het nog ver verwijderd is van het hoogste punt ooit van ongeveer $20.000 in 2017. Het is namelijk zo dat de koningsmunt 98,5% van de dagen sinds het begin winstgevend is geweest, volgens gegevens van LookIntoBitcoin.com.
Het is zelfs zo dat het aantal adressen met winst een nieuw record bereikt heeft. Zo waren er begin deze week 30.403.795.667 adressen die winst hadden (van de ongeveer 32,38 miljoen Bitcoin-adressen in totaal met een saldo), wat een nieuwe all-time high markeerde.
#TeamHODL
Wat een vaag bericht klopt niks vanRaptorXS schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:23:
HODLEN VAN BITCOIN IS IN 98,5% VAN DAGEN WINSTGEVEND GEBLEKEN.
Traden is erg populair in de crypto-markt, echter tonen cijfers aan dat het HODLen van Bitcoin (BTC) ook erg winstgevend geweest is, ondanks het feit dat het nog ver verwijderd is van het hoogste punt ooit van ongeveer $20.000 in 2017. Het is namelijk zo dat de koningsmunt 98,5% van de dagen sinds het begin winstgevend is geweest, volgens gegevens van LookIntoBitcoin.com.
Het is zelfs zo dat het aantal adressen met winst een nieuw record bereikt heeft. Zo waren er begin deze week 30.403.795.667 adressen die winst hadden (van de ongeveer 32,38 miljoen Bitcoin-adressen in totaal met een saldo), wat een nieuwe all-time high markeerde.
#TeamHODL
Ik las de eerste zin en dacht A97 heeft een bi-polairtje gedaan en is weer Bull maar ik was vergeten dat ik hem helemaal niet meer kon zien hier, haha. En het was hem ook helemaal niet.RaptorXS schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:23:
HODLEN VAN BITCOIN IS IN 98,5% VAN DAGEN WINSTGEVEND GEBLEKEN.
#TeamHODL
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Sinds wanneer moeten Altcoins een goed verhaal hebben? Is dat nieuw?Mooooody schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:45:
BTC zal netjes richting de 14k gaan de komende tijd. Alts met een goed verhaal gaan er achteraan (verliezen niet teveel). Alts met veel lucht kunnen hun koffers pakken.
Denk dat de meeste traders (zoals ik) hier geen f*ck om geven...
long term hodlers misschien iets meer...
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 23-10-2020 14:31 ]
Het klopt wel, maar het geeft een vertekend beeld om maar een zo hoog mogelijk percentage te kunnen noemen.
Die 98.5% moet je zo zien: Van alle dagen dat BTC bestaat had je met 98.5% van die dagen winst als je had gekocht en niet had verkocht. Dus had je gekocht op 10 dollar en niet verkocht, had je nu winst. Had je gekocht op 25 dollar, 100 dollar, 150 dollar, enz. Alleen als je gekocht hebt boven de huidge koers en ATH had je nu verlies, da's die 1.5%. Maarja, hoeveel mensen hebben nou gekocht op 5 dollar of 15 dollar en hebben niet verkocht ? Da's het deel waarbij het vertekend wordt. Je pakt de tijd dat BTC heel lang heel laag heeft gestaan en dan hard roepen: Als je toen had gekocht had je winst. Verder kijkt het niet naar hoeveel mensen waar hebben gekocht. De groep die tussen de 5 dollar en 500 dollar heeft gekocht en niet heeft verkocht is extreem klein, maar die tijd is meer dan de helft van de tijd dat BTC bestaat. Dus 98.5% klink leuk, maar zo goed als niemand op de planeet die in helft daar van valt.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
de mark is véél dynamischer dan dat. Er spelen veel meer en andere balangen mee.Hyp Hyper schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:49:
Ik denk dat de enige mensen die de (bijna) volledige winst gepakt hebben, die mensen zijn die hun bitcoins later terug hebben gevonden op een oude computer e.d. of al genoeg geld hadden om zich er niet druk om te maken dat ze ze nog niet verzilverd hadden.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 23-10-2020 16:50 ]
Zero.
- Taro
- Niet online
Die woordkeuze is een stuk beter dan de eerste variant van gisterenMooooody schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:53:
[...]
Netjes!
Ja, in dit geval zeker omdat ik al aangaf dagenlang geen trades te hebben gemaakt. Maar uiteraard wel later en in een andere vorm, omdat ik dan had gewacht met opnieuw inkopen. En dat had vandaag prima gekund zo te zien. Was de koers direct of vandaag verder gestegen: Dan had ik weer hoger ingekocht.
Ik heb 4 dagen geleden ook aangegeven dat ik mijn short verliesgevend heb gesloten terwijl ik dat niet had hoeven melden.
En zoals altijd, ik ben volledig transparant, hierbij mijn PNL & BTC/USDT handelsexport. Hopelijk wordt dat rode blokje van vandaag nog groen, kan nu pas achter de knoppen zitten
Ik kan overigens met Chrome niet meer inloggen op Binance, met Edge wel, maar dan is ook direct alles Nederlands en ik zie andere opties, vaag
:fill(white):strip_exif()/f/image/8exSKSjjDmjBE36518dUpkeh.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/HDAJig8MNGF8AN8AT9Pdwq1F.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/7TUqSNZEsI0pF81OjtqitUV9.png?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 23-10-2020 18:50 ]
Ik verwacht dat hij binnenkort weer gaat stijgen aangezien ik zojuist mijn LRC heb gedumpt.Pelox schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:50:
LRC gaat hem niet meer worden zeker? Ik dacht eindelijk weer een pareltje te hebben na xrp, xvg, hot, dmg, flm.. #bagholder

Ben toch maar voor BNB gegaan en op binance er mee gaan staken. Levert tenminste nog wat gratis coins op!
- Taro
- Niet online
Anderen ook last van? De chat die ik hierover met ze had is dus ook afgebroken door het automatisch uitloggen.
Nadat je de 2FA code invoert zie je het eerste login scherm weer verschijnen...
- Taro
- Niet online
Vreemd, met Chrome incognito modus werkt het inloggen ook. Ik zie ook verder geen foutmelding en zelfs na het wissen van de cache etc. lukt het niet. Nou, dan maar even met 2 browsers open de avond doorkomen, zal vast zichzelf wel oplossen
Probeer het eens via de legacy site (de oude look)Taro schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:10:
[...]
Vreemd, met Chrome incognito modus werkt het inloggen ook. Ik zie ook verder geen foutmelding en zelfs na het wissen van de cache etc. lukt het niet. Nou, dan maar even met 2 browsers open de avond doorkomen, zal vast zichzelf wel oplossen
https://www.binance.com/en/legacy/BTC_USDT
Tijdje terug veel gezeik gehad met inlogen op de nieuwe site, via de legacy link kwam ik er dan wel in..
- Taro
- Niet online
Helaas, werkt niet. Inlogscherm lijkt voor zowel de oude als nieuwe versie ook hetzelfde te zijn.Acidrain schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:14:
[...]
Probeer het eens via de legacy site (de oude look)
https://www.binance.com/en/legacy/BTC_USDT
Tijdje terug veel gezeik gehad met inlogen op de nieuwe site, via de legacy link kwam ik er dan wel in..
Ik kijk het wel even aan, thx
Er kan nog wat gebeuren , vandaag is of word hij gelist op WazirX een Indiaas exchange .Pelox schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:50:
LRC gaat hem niet meer worden zeker? Ik dacht eindelijk weer een pareltje te hebben na xrp, xvg, hot, dmg, flm.. #bagholder
Er komt binnenkort een mobile app , en de Loopring Protocol 3.6 komt er aan.
Hmm dan hebben ze die glitch gefixt. Bummer, via de legacy kreeg je eerst ook de oude login pagina te zien.
Blijkbaar zijn ze hun site pages aan het fixen qua links.
Had toevallig een klein beetje HNT en dacht waarom niet, dus heb de quiz ingevuld.
Enig idee wat de campaign met de koers zal gaan doen?
Verwijderd
Locked savings zijn link, helemaal met een volatiel bewegende Bitcoin maar eigenlijk altijd gewoon, tenzij je een stable pakt...Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:54:
Ik denk, probeer eens wat met een FIL locked savings. (88% APY - 14d locked). Maar FIL is na anderhalve dag alweer 25% aan waarde verloren. Wat een shitcoin deluxe haha
Ik zou me daar persoonlijk niet snel aan wagen.
I know. Het was niet veel. En gewoon ff proberen. Ach, wie weet staat het ding over 12 dagen weer in de plusVerwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:07:
[...]
Locked savings zijn link, helemaal met een volatiel bewegende Bitcoin maar eigenlijk altijd gewoon, tenzij je een stable pakt...
Ik zou me daar persoonlijk niet snel aan wagen.
Verwijderd
Met een stijgende coin kan het leuk uitpakken natuurlijk. Maar het blijft riskant.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 19:10:
[...]
I know. Het was niet veel. En gewoon ff proberen. Ach, wie weet staat het ding over 12 dagen weer in de plus
Maargoed dat is soms misschien ook wel leuk, een gokje wagen.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!