[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Wie niet.
gewoon je wachtwoord elk jaar veranderen, dan is het niet zo'n issue

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
FijneKerst schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

Wie niet.
Wachtwoord2018...
Wachtwoord2019...
Wachtwoord2020...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
FijneKerst schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

Wie niet.
Het went, ik sta er inmiddels met 4 verschillende hacks op :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:25

spok9

Groen...

Taro schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:29:
[...]

Het went, ik sta er inmiddels met 4 verschillende hacks op :)
Bijna iedereen toch :) Maakt niets uit als je overal een ander wachtwoord gebruikt en twee-factor voor belangrijke dingen :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Slux schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:45:
[...]

De payments zijn de enige die succes kunnen hebben als een store of value, overige projecten zijn imo juist kansloos, bedrijven die zo nodig met een blockhain willen werken omdat het interessant klinkt, gebruiken wel hun eigen versie of op basis van een echt bestaand bedrijf, i.p.v. een vaag muntje wat op CMC staat.

Zo ie zo hebben ze daar geen coin voor nodig, alles wat op CMC staat is er alleen om mee te speculeren.

Een simpele DB blijft nog altijd de beste oplossing voor 99.9% van toepassingen, blockchian toepassingen zoals ze op CMC staan zoeken alleen maar naar oplossingen voor problemen die er niet eens zijn.

Ik geloof best dat er vast wel ergens een echte toepassing voor is, maar die zal niet uit iets komen wat op CMC staat, voor die toepassingen heb je echt geen coin nodig die je kan staken of pannenkoeken of sushi mee kan maken.

Een internet was nog te begrijpen voor de mens, de huidige crypto hype snapt bijna niemand zo ingewikkeld maken ze het, echt het tegenovergestelde van wat het moet zijn en waarvoor het gemaakt is.
Je hebt helemaal gelijk dat wellicht de grootste bedrijven rondom blockchain veelal in samenwerking met of onder de paraplu van grote tech bedrijven zullen worden opgericht.

Maar je mist wat belangrijke dingen imo...

1) Het gewone volk zal niet kunnen investeren in startups die ontstaat rondom blockchain, die geen crypto muntje op de markt poepen. Grote bedrijven hebben altijd de grootste share en verdienen daar flink aan. Zo gaat het altijd, early investors trekken aan het langste eind. Dankzij CMC (zoals jij het samenvat) heeft het gewone volk in ieder geval de kans om early adopter te zijn. Dat is al een flinke stap vooruit.

2) Een project i.s.m. grote bedrijven kan ook prima een "crypto munt" beginnen om op deze huidige testnet (want dat is dit allemaal) flink te experimenten op kosten van de beleggers (wij).
NB: Bedrijven als Google, Microsoft, IBM e.d. zijn de laatste jaren gaan samenwerken met enkele projecten. Dat doen ze niet als er niets te halen valt.

3) Het gegeven dat je je eigen "crypto munt" kunt beginnen en zonder of met weinig funding een geweldig idee kunt exploiteren, is natuurlijk exact in lijn van de gedachte van de Satoshi white paper. (Power to the klootjesvolk) Daarbij is een vrije marktwering een groot goed. Beide zou je moeten toejuichen toch? (BTC is momenteel in handen van whales die de prijs manipuleren voor hun eigen welzijn. BTC is verre van de heilige graal die het wilde zijn.)

Dat er heel veel troep ontstaat is daar debet aan. Aan ons de taak om de pareltjes eruit proberen te plukken. Want om te zeggen dat er naast Bitcoin geen enkel idee van de afgelopen 10 jaar bestaansrechts heeft, gaat wel een beetje ver toch?
Er zijn zoveel projecten voorbij gekomen de laatste jaren niks heeft het gehaald, Bitcoin blijft meester.
Meester in wat? Fundamentals? Investeringsasset? BTC is bedacht als decentralised payment solution, daar is het (nog) niet echt meester in. We hebben de definitie van BTC zelf omgebogen naar "digitaal goud", dat zie ik nergens in de white paper staan. Ook logisch, want hoe BTC nu fungeert, maakt het de rijken (whales) alsnog steeds rijker. De initiele usecase en toekomstvisie van BTC is erg ver te zoeken.

De meeste mensen zitten er in voor het geld, niet omdat ze de banken haten.
Sinds 2015 is bijv. ETH een betere investering geweest dan BTC. Zo zijn er elk jaar wel projecten die (veel) meer rewards opleveren dan BTC. Beetje diversifiëren kan geen kwaad imo.

Feit is gewoon dat wanneer BTC gaat pompen (15k+), er een mooie alt run achteraan komt. Niet om de fundamentals, maar gewoon omdat mensen hebberig zijn. Nu al posities verkennen en innemen is niet onverstandig imo.

[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 15-10-2020 21:58 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:56
Crypts schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Ligt het aan mij dat ik dit redelijk ingewikkeld vind? 8)7
Tis echt niet zo spannend als het lijkt. Vergeet de pancaceswap. Verder zijn het enkel wat simpele klikken op Binance

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ondertussen zit BTC netjes boven de 10,5k en kunnen we weer omhoog kijken :D

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Of omlaag kijken :) Ik hover met de vingers boven de market buy knop, maar ik wacht nog even af. Eerst door het huidige niveau heen komen.

Op de weekly was het huidige punt ook bij de run naar de 14k betrokken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xwxLLBk9t0zuWwv1AzXmRqc-Vcs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hLJmtS4U5fSIHZFDwMp2RzdX.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-10 19:50
WBTC komt naar Coinbase.. Weet iemand hoe dat zit met de invloed op de supply van BTC? Neemt de voorraad BTC af naarmate de voorraad WBTC in omloop toe neemt?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stokstaart schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:12:
WBTC komt naar Coinbase.. Weet iemand hoe dat zit met de invloed op de supply van BTC? Neemt de voorraad BTC af naarmate de voorraad WBTC in omloop toe neemt?
Bitcoin kan niet van de blockchain verdwijnen of vernietigd worden, dus die blijven wel beschikbaar. Maar ik neem aan op een adres dat beheerd wordt door de Wrapped BTC ERC-20 contract eigenaren. Is een aanname hoor.

Edit: Yup ->
To accomplish a Bitcoin-to-WBTC swap and back, a merchant sends BTC to a custodian. The custodian confirms that this merchant has deposited a certain amount of BTC on the Bitcoin blockchain. A matching amount of WBTC is then minted by a custodian and can be used by the merchant.
Maar die custodian kan natuurlijk alsnog de ingeleverde Bitcoins uitgeven en dan blijf jij zitten met je token op het ERC-20/ETH gebeuren als je ze als laatste om wil zetten. De vraag is hoelang een token ipv echte Bitcoin die waarde blijft behouden. Ik begrijp waarom men het doet, ik zie de voordelen, maar eigenlijk breng je alleen fiat waarde over naar een ander protocol.

[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 15-10-2020 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:12:
Voorraad is gelijk, maar je haalt je BTC wel van de exchanges. (uit de omloop)
Als je jouw BTC inwisselt voor WBTC, renBTC of whatever, verkoop je in feite je BTC aan het betreffende protocol of pool. Je BTC is (tijdelijk) van de markt, zit in de pool en is omgezet naar een synthetische token.

Wel lachen met z'n allen. Je koopt je synthetische token (BTC) met synthetische fiat (EUR). Daarna ruil je je synthetische BTC om naar synthetische WBTC. Je bent dus eigenlijk tot in de derde macht verzonnen geld aan het rondgooien :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 15-10-2020 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Mooooody schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:24:
[...]

Voorraad is gelijk, maar je haalt je BTC wel van de exchanges. (uit de omloop)
Als je jouw BTC inwisselt voor WBTC, renBTC of whatever, verkoop je in feite je BTC aan het betreffende protocol of pool. Je BTC is (tijdelijk) van de markt, zit in de pool en is omgezet naar een synthetische token.

Wel lachen met z'n allen. Je koopt je synthetische token (BTC) met synthetische fiat (EUR). Daarna ruil je je synthetische BTC om naar synthetische WBTC. Je bent dus eigenlijk tot in de derde macht verzonnen geld aan het rondgooien :P
Precies. Mijn vraag is dan: waar gaat dit heen en wat doet t met het vertrouwen in btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 22:37:
[...]

Precies. Mijn vraag is dan: waar gaat dit heen en wat doet t met het vertrouwen in btc.
In principe is dit alleen maar gunstig voor BTC.

1) Meer toepassingen waar BTC een rol speelt = meer vraag naar BTC
2) Meer toepassingen = (indirect) lagere functionele supply van BTC

Als er met BTC wordt rondgegooid, gaat er ook weleens wat mis (verloren keys, permanent losses e.d.)
Dus hoe meer BTC wordt gebruikt in defi (e.d.), hoe kleiner de werkelijke total supply gaat worden op den duur.

Lekker kloten met BTC. Ik juich het toe _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 15-10-2020 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Hey, mijn LEND is automatisch omgezet naar AAVE op Binance...
Heel mijn excel weer naar de kut.... %#*&@^#*&@

[ Voor 11% gewijzigd door FijneKerst op 15-10-2020 22:54 ]

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
3x short op Bitcoin geopend @ 11.531. Verder in fiat. Ik vermoed dat ik er deze keer naast ga zitten, maar dat is dan maar zo.

@FijneKerst CTRL+R ? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 15-10-2020 23:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Komt vast wel goed... ;)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EkX0DSYWAAAK9ai?format=jpg&name=small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 21:05
Op deze manier worden onze hardverdiende centjes toch wel verrekte snel minder waard ten opzichte van de... euh... alles wat geen fiatgeld is eigenlijk.
Hopelijk geldt dat ook voor mijn aflossingsvrije hypotheek.
De bank zegt dat ik die pas af hoef te betalen als ik mijn huis weer verkoop.
Nou, als het zo doorgaat hoef ik enkel mijn Ferrari-rode Opel Kadett Supersport met RBS (rechterbuitenspiegel) over 20 jaar verkopen aan €150.000,- om mijn aflossingsvrije gedeelte hypotheek af te betalen :P
Edit: Snel miljonair zien te worden allemaal, want over enkele jaren is er niets bijzonders meer aan en vallen de chicks er niet meer voor... En miljardair is dan meteen weer zo'n grote stap he.

[ Voor 9% gewijzigd door toilet_paper op 16-10-2020 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 18:48
Iemand een idee waarom Filecoin ineens zo wordt gehyped?

Edit: mainnet gaat nu blijkbaar live.

[ Voor 26% gewijzigd door Heisenbug op 16-10-2020 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heisenbug schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:57:
Iemand een idee waarom Filecoin ineens zo wordt gehyped?

Edit: mainnet gaat nu blijkbaar live.
En op Binance gelist op 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Pelox schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:59:
Het is toch donderdag.. when dump..
Aah daar is hij toch nog.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:24

Bever!

3

PilatuS schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:18:
[...]

En op Binance gelist op 19:00.
Die decentrale opslag is toch amper wat, zie storj enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Pelox schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 06:52:
[...]

Aah daar is hij toch nog.
Troubles bij okex, kan geen muntje meer van weg omdat een private key holder niet te bereiken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:29

Liberteh

All your base belong to me

Bever! schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:50:
[...]

Troubles bij okex, kan geen muntje meer van weg omdat een private key holder niet te bereiken is
Ik vernam gisteren (Je weet wel: Donderdag @Pelox2002) nog dat de meeste whales hun munten hier hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Liberteh op 16-10-2020 08:17 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Benieuwd wat het OKex nieuws met de koers gaat doen. Als ze die private key niet terugkrijgen/vinden, dan zal de markt daar wel op reageren, of zou de huidige daling daar al een gevolg van zijn en op vooruitlopen?

Bitcoin is vooralsnog niet voorbij de candle body's van de 14k run gekomen en daar nu op afgeketst. Short staat op +15%, stop loss in profit ingesteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/94gmcmbryRk_243vXFHspNjHYt8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cCgTwLukfHhIEuwU0UvCzUAL.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:40:
Benieuwd wat het OKex nieuws met de koers gaat doen. Als ze die private key niet terugkrijgen/vinden, dan zal de markt daar wel op reageren, of zou de huidige daling daar al een gevolg van zijn en op vooruitlopen?

Bitcoin is vooralsnog niet voorbij de candle body's van de 14k run gekomen en daar nu op afgeketst. Short staat op +15%, stop loss in profit ingesteld.
[Afbeelding]
Ben dan inderdaad benieuwd hoe de markt reageert op definitief minder bitcoins in omloop ;)
Ik had gister een long geopend, die is er vannacht netjes uit gestopt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Liberteh op 16-10-2020 08:51 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hoe kan het nou dat er maar 1 iemand is die bij de private keys kan... Ik snap dat je niet wil dat iedereen toegang heeft, maar het zouden altijd minimaal 2 of 3 personen moeten zijn die toegang hebben. Als deze meneer morgen wordt aangereden door een bus, zijn alle funds van Okex dan ontoegankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
7 dingen die je moet weten over het opschorten van OKEx opnames.
bron: https://www.bitcoinsaltco...chorten-van-okex-opnames/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Azer schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:03:
Hoe kan het nou dat er maar 1 iemand is die bij de private keys kan... Ik snap dat je niet wil dat iedereen toegang heeft, maar het zouden altijd minimaal 2 of 3 personen moeten zijn die toegang hebben. Als deze meneer morgen wordt aangereden door een bus, zijn alle funds van Okex dan ontoegankelijk?
Je kan tegenwoordig best makkelijk shared custody doen dat je x aantal keys aanmaakt waarvan er minimaal 2 of meer moeten tekenen. Echt best wel dom dit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Blijkbaar wordt de UNI bounce gekoppeld aan het Okex verhaal, beetje onwaarschijnlijk imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Godver dat zou niet best zijn als er zo veel munten vast komen te staan op Okex dan wordt de boel nog schaarser :') Hoop niet dat er hier mensen zijn die daar veel knaken hebben staan. Pleur nou in godsnaam het grootste deel van je munten op je eigen Ledger. Tuurlijk een deel zal je altijd op een exchange hebben staan maar er zijn zo veel manieren om dat beter te kunnen doen tegenwoordig.

Slecht nieuws doet de laatste tijd trouwens nauwelijks nog iets met de koers. Goed teken wel.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Denk dat het uiteindelijk wel goed komt.
Ze dom acht ik de Chinezen niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oeps :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oh, het werkt weer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Stokstaart schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:07:
Blijkbaar wordt de UNI bounce gekoppeld aan het Okex verhaal, beetje onwaarschijnlijk imho.
Uni was gisteren de Palm Beach Confidential pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
spok9 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:18:
[...]

Uni was gisteren de Palm Beach Confidential pick.
Ah vandaar, thnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI zit op de 1D weer mooi op de bodem van enige tijd geleden. Aangezien het daarnaast ook weekend is/wordt weer een poging wagen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Naba8e7WNXNdYFm06vtaXxvWPiU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vHOn7WjhFQTCcgJS15JaxH4p.png?f=fotoalbum_large

Zowel in YFI, YFII, DOT als ONT gestapt. Bitcoin short gesloten (+13%) en ik hou de betreffende BTC. Verder nog grotendeels in fiat.

Edit: Wat kl*te zeg op Binance, als je Spot en Margin orders voor verschillende munten door elkaar heen gebruikt op verschillende tabs en regelmatig F5'ed eindig je dus maar zo met een DOT margin 1x order, waardoor je een Bitcoin 3x margin repay order niet meer kunt voldoen. Zou mooi zijn als je hier niet iedere keer op hoeft te letten...

[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 16-10-2020 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro dat zijn meestal wel de mooie plekjes om in te stappen inderdaad. Wel rekening mee houden dat ALS hij daar doorheen zakt hij ook nog eens stuk lager kan uitkomen. (ik bedoel dan gaat het vaak hard)

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 16-10-2020 19:19 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

lucatoni schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Bij een failed transactie is de transactie niet uitgevoerd (geweigerd door netwerk) en heeft Binance de BNB's nog op eigen wallets staan. Denk dat je wel support nodig hebt om te zorgen dat ze deze weer op je account bijschrijven.
Tnx.
Zonder tussenkomst van support zijn de funds van de mislukte transactie geretourneerd gisteravond.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DAMAGE schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:19:
@Taro dat zijn meestal wel de mooie plekjes om in te stappen inderdaad. Wel rekening mee houden dat ALS hij daar doorheen zakt hij ook nog eens stuk lager kan uitkomen. (ik bedoel dan gaat het vaak hard)
Ik ben inmiddels ook behoorlijk afgehard, komt goed ;)

Heb om de avonden wat spannender te maken met deze beperkte Bitcoin range en met de DeFi hype achter de rug ook maar online pokeren aan de hobby toegevoegd. Mijn vrouw is vorige week erg hoog geëindigd, dus ik ga nu voor de derde keer proberen hoger dan haar te eindigen, want ik moet natuurlijk ook door naar de volgende ronde :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro Online poker is inderdaad heel tof. Jaaaaaren geleden ook poker aan het grinden geweest. Inclusief Holdem Manager om alle gespeelde handen bij te houden en te analyseren, veel boeken, en ga maar door. Leuk om gewoon voor de lol wat potjes te spelen of om je er vuistdiep in onder te dompelen in alle strategieën etc die erbij horen. Ik speelde op een gegeven moment 12 tafels tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat overigens ook wel meehelpt: Op YFI inzetten met een waarde van 40k of 13,6k betekent ook maar 1/3e van de inzet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro als je jouw grafiekje goed bekijkt zie je daar wel eerst een wick op ongeveer 128xx stoppen, waar dus support ligt (als je naar links kijkt zie je dat dat mooi overeen komt met de bodem van die impulse - swing high) maar daarna zie je wel een fail to gain met daarop een rejection. Tsja. Keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

YouTube: The Tangle in Taipei with Arthur Hayes and Nouriel Roubini

Grappig hoe Arthur beschrijft wat er nu gebeurd bij OKEX...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Flink ingekocht in de dip, hopelijk wordt het geen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEL-LqZm_wDPy-yTUwJckee2y2w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rQ9h2aedDI6xNhCu7A6GSbux.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 06-10 23:22
Wat gebruiken jullie voor charting / analyze / backtesting / algo?

Ik ben wel gek op MetaTrader 4/5 maar echt een goede connectie met crypto hebben die niet. Tradingview is wel leuk qua charting, maar qua backtesting en scripting is het nogal rukjes. Ook al kun je er wel leuke indicatoren mee bouwen.

Zat een beetje verder te kijken, maar kom niet zoveel tegen wat echt goede connecties heeft met o.a. binance.
Ik kwam op Quantower uit, relatief nieuw bedrijf dus en kan er niet zoveel over vinden verder op het internet.
Quantower komt van een ontwikkelaar van Protrader vandaan... dus opzich daardoor ook weer niet heel onbekend maar toch.

Iemand nog alternatieven? Het liefst waar je goed zelf indicatoren kan schrijven in o.a. een normale programmeertaal, algo's kunt schrijven, backtesting kan doen met binance als broker/exchange connected.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Immutable schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:16:
Wat gebruiken jullie voor charting / analyze / backtesting / algo?
Een dobbelsteen, doet het doorgaans prima :)

Ik gebruik om eerlijk te zijn alleen MA's. vorige support/resistance niveaus en triangles.

Ff duimen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wlni49YsMai8cA0qOjfMatSzT30=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mSyEVySI7k0YVbSrMmsriSmp.png?f=user_large

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 16-10-2020 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Misschien ot? maar...a.s. maandag de 19e oktober is het black monday.
Heb als wat oudere dat in 1987 meegemaakt en hopelijk krijgt het aankomende maandag geen vervolg.

[quote]Zwarte Maandag (Black Monday) op 19 oktober 1987 was de eerste beurskrach na de Tweede Wereldoorlog. Het begon op de Hong Kong Stock Exchange en nadat de beurzen in West-Europa een paar uur later waren geopend, weer een paar uur later op de beurzen in de Verenigde Staten en Canada en vervolgens ook in Australië en Nieuw-Zeeland.

De Dow Jones Industrial Average (Dow Jones) daalde 22,6% (508 punten) op één dag; dit was de grootste procentuele daling op een dag in haar geschiedenis. Eind oktober daalden de aandelenkoersen met 41,8% in Australië, 22,5% in Canada, 45,8% in Hongkong en 26,4% in het Verenigd Koninkrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@RaptorXS Lijkt mij prima ontopic. Klinkt als een prima kans om een short te openen, of te holden natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:48

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
RaptorXS schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:35:
Misschien ot? maar...a.s. maandag de 19e oktober is het black monday.
Heb als wat oudere dat in 1987 meegemaakt en hopelijk krijgt het aankomende maandag geen vervolg.

[quote]Zwarte Maandag (Black Monday) op 19 oktober 1987 was de eerste beurskrach na de Tweede Wereldoorlog. Het begon op de Hong Kong Stock Exchange en nadat de beurzen in West-Europa een paar uur later waren geopend, weer een paar uur later op de beurzen in de Verenigde Staten en Canada en vervolgens ook in Australië en Nieuw-Zeeland.

De Dow Jones Industrial Average (Dow Jones) daalde 22,6% (508 punten) op één dag; dit was de grootste procentuele daling op een dag in haar geschiedenis. Eind oktober daalden de aandelenkoersen met 41,8% in Australië, 22,5% in Canada, 45,8% in Hongkong en 26,4% in het Verenigd Koninkrijk.
zo ontopic ben ik niet vaak :+

Dit soort geschiedenis hoort bij de howto bitcoin 101 ik blijf de volkswagen short squeeze 2008 ook zoon geniaal leermoment vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:37:
@RaptorXS Lijkt mij prima ontopic. Klinkt als een prima kans om een short te openen, of te holden natuurlijk ;)
Mijn verliezen waren best wel heftig, meer dan 20K. op 1 dagje, gelukkig waren het wel guldens en geen euro's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@RaptorXS Gelukkig zijn er altijd momenten om het later weer goed te maken. Hodl :)

Zoals deze... Sommige mensen weten ook iedere kans te benutten...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EkempHIUcAAqPq8?format=png&name=small

En iemand anders:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EkejNWIXgAAyu3Q?format=png&name=medium

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 16-10-2020 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Afbeeldingslocatie: https://zh-prod-1cc738ca-7d3b-4a72-b792-20bd8d8fa069.storage.googleapis.com/s3fs-public/styles/inline_image_desktop/public/inline-images/bfmF123_0.jpg?itok=Jc1D3KSF
Geen zorgen toch...... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat stukje in het groen van een half jaar kan je op nog 63 plekken vinden de afgelopen 30 jaar.

TA onzin vinden en dan dit posten waarbij dit plaatje echt compleet niets zegt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:16:
[...]

Dat stukje in het groen van een half jaar kan je op nog 63 plekken vinden de afgelopen 30 jaar.

TA onzin vinden en dan dit posten waarbij dit plaatje echt compleet niets zegt....
Nostalgie en trauma's uit het verleden != TA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:21:
[...]

Nostalgie en trauma's uit het verleden != TA :)
Dat de beurs ergens weer gaat crashen, dat zal sowieso gebeuren. Alleen als je 1 jaar terug kan gaan en exact dit plaatje kan maken op dat moment. Dan 1 jaar en 4 maanden terug en weer exact dit plaatje kan maken. Dit dan nog 50x kunnen herhalen de afgelopen tig jaar, dan is het gewoon een nutteloos plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dat gedeelte van de BNB dip aankoop hoop ik in ieder geval morgenochtend verkocht te hebben :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OPo8zlBTSJujEY4CshrEoSVbB6U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bpXxIDoG3y1sOstTAknNxYaf.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vHNScXkkbtNb_s28eI9Wmz2kfQI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r1juD6AJPMAMmFG1aq6uBjYk.png?f=fotoalbum_large

Wel mooi die Tradingview charts, beter dan de standaard Binance versie.

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 17-10-2020 00:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ben je nou aan het TA-en? Waar moet het heen met de wereld, de bejaarden van tegenwoordig :N

Voor de zekerheid :+

Edit: is was al opgemerkt, moet eerst alle berichten lezen voordat ik post

[ Voor 7% gewijzigd door Gondor op 17-10-2020 00:34 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Afgelopen drie maanden aan het holden geweest. Geen rendement.

Ik ga in de zomer van 2021 maar weer eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik zou uitkijken met funds op chinese exchanges.. Druk op okex zal vast niet alleen staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

XVS wordt weer lekker gepumpt gevolgd door FOMO. Zoo brengt het farmen wel wat op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat de crash van 1987 zo groot was kwam door de introductie van computer gestuurd handelen (algoritmes), die zorgden voor een overvloed aan sell orders.
De algoritmes van vandaag de dag zijn wel iets geavanceerder, en ook wordt de handel bij een te snelle daling tegenwoordig stilgelegd. Dus een herhaling van 1987 zullen we niet zo snel zien, tenzij er een wereldoorlog uitbreekt of iets dergelijks.

https://isgeschiedenis.nl...krach-van-19-oktober-1987

Black Swan events zijn leuk om over te fantaseren, maar kun je niet echt rekening mee houden bij je portefeuille strategie. Daarvoor zijn ze te sporadisch, buiten dat het goede aankoop momenten zijn.
Echter daar maken de meest beleggers geen gebruik van, omdat de meeste bearish/bang zijn.

Wie van jullie heeft bitcoin gekocht tijdens de corona-dip, en deze binnen een aantal maanden met 100% of meer winst verkocht?
Dat was nou zo een black swan event dat je had kunnen uitbuiten, en die heeft mij een hele bitcoin opgeleverd.

[ Voor 24% gewijzigd door Dark Matter op 17-10-2020 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

jzoin2 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:23:

BTC was op 17-07 maar 9k hoor.................

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zojuist toch maar besloten om mij bij het hardware wallet kamp aan te gaan sluiten en het Ledger Nano X + Nano S - Backup Pack aangeschaft.

Ik parkeer daar sowieso de crypto van de kids op en wie weet lukt het mij om wat cryptocurrency voor langere termijn te gaan bewaren buiten de exchanges om. Ik heb meer vertrouwen in Binance en Coinbase dan in bijv. OKex, maar je weet waar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Taro schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:44:
Zojuist toch maar besloten om mij bij het hardware wallet kamp aan te gaan sluiten en het Ledger Nano X + Nano S - Backup Pack aangeschaft.

Ik parkeer daar sowieso de crypto van de kids op en wie weet lukt het mij om wat cryptocurrency voor langere termijn te gaan bewaren buiten de exchanges om. Ik heb meer vertrouwen in Binance en Coinbase dan in bijv. OKex, maar je weet waar nooit.
*O* Welkom in het team!

Ik vind de daily wat onheilspellend op dit moment :/

[ Voor 5% gewijzigd door spok9 op 17-10-2020 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 23:21
jzoin2 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:23:

Weak hands. Ik neem je bitcoin wel van je over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik heb meer vertrouwen in Binance en Coinbase dan in bijv. OKex, maar je weet waar nooit.
Vergeet een Kraken en Bitstamp niet, ik heb zelf weer meer vertrouwen in Huobi dan een Binance maar das persoonlijk, ik ken geen exchange die beter werkt ik laat zo ie zo geen grote bedragen op zulke exchanges staan, daar gebruik ik alleen Kraken, Bitstamp en Coinbase voor.

Wat is er loos met Okex trouwens ?Zag dat @bever het ook over had, ik vind hem wel ok, zelfs beter dan Binance maar daar is niet veel voor nodig bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:11:
[...]
Wat is er loos met Okex trouwens ?Zag dat @bever het ook over had, ik vind hem wel ok, zelfs beter dan Binance maar daar is niet veel voor nodig bij mij :P
Iemand met toegang tot een (gedeelte van een) private key is verwikkeld in een onderzoek en kan er niet bij. Dus withdrawals waren (en zijn?) niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:13:
[...]

Iemand met toegang tot een (gedeelte van een) private key is verwikkeld in een onderzoek en kan er niet bij. Dus withdrawals waren (en zijn?) niet mogelijk.
Oh dat gebeurt toch wel vaker dacht dat CZ het zelfde had gedaan een tijdje terug.
Funds are safu :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:13:
[...]

Er kwam al vrij snel een whale alert transactie voorbij waar er flink veel BTC van Okex naar Binance ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Even een tip voor gebruikers van Uniswap.

https://honeyswap.org/#/swap

Honeyswap is een zijstap op het xDAI netwerk. Veel lagere fees dankzij hun ETH scaling tech.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 17-10-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Mooooody schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:59:
Even een tip voor gebruikers van Uniswap.

https://honeyswap.org/#/swap

Honeyswap is een zijstap op het xDAI netwerk. Veel lagere fees dankzij hun ETH scaling tech.
In dezelfde adem mag Anyswap (Fusion netwerk) dan ook wel genoemd worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 12:56

Wat ik al jaren een deel op de Ledger heb staan, is nu eigenlijk niet meer het geval. Ik heb zo goed als alles in BNB. Een redelijk risico dus, maar met al die acties is de yield gewoon goed

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Nieuwe dieven gevaar
https://www63.zippyshare.com/scaled/chZ0BKEB/file.html

[ Voor 95% gewijzigd door A87 op 18-10-2020 00:13 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 21:05
Als je BTC op de 1hr bekijkt in combinatie met de RSI, is de boel weer aardig aan het flatlinen, volume ook laag, dus ik verwacht op korte termijn weer wat prijsactie, hopelijk zoveel dat we uit deze range kunnen breken.
Op de 4hr ook te zien, alleen wat minder sterk.
Benieuwd of dat vóór maandag zal gebeuren. Of er komt vannacht of morgen eerst weer zo'n hartslag-achtig hickupje van 1of 2% zowel naar boven als naar onder en weer terug naar dit niveau...
Beetje meer volatiliteit zou mooi zijn, in zo'n kleine range sideways als de laatste dagen waag ik me niet aan BTC trades. Saai dus.
Maar meer dan een %je of 4 à 5 zal het denk ik niet zijn, want ik denk zelf dat de echte prijsactie pas weer komt als er meer duidelijkheid is omtrent de verkiezingen in de VS, de Brexit en corona. 'T is allemaal nog vrij onzeker.
Tweakers posts/uur indicator staat ook wel vrij laag atm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als je op de BTC Daily bij 10500 USD kijkt, dan zien we misschien wel een weerstand in support veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo, dat was even wegkijken met YFI, in de min gestaan, maar de eerste sell order boven de 14k is inmiddels geraakt. Ook BNB, BTC, DOT en ONT sell orders geraakt die ik in de dip had gekocht, YFII nog niet.

De resterende orders zet ik om in stop losses, met de stop in profit, want het kan natuurlijk prima verder omhoog :)

Edit: Mooie groene candles ineens, vooral ook bij ETH. Zowel de BTC daily, weekly als monthly groen, maar nog wel wat hordes te nemen voor een volgende echte run.

@Dark Matter Even ruimschoots door de 11.500 knallen, en ook direct met dezelfde candle de punten t/m 12.275 uit de 14k run vermorzelen, dan zie ik weer kansen op een vervolg/nieuwe bullrun :) Zoveel is dat overigens niet in Bitcoin termen, er is wel vaker 850 Dollar op een dag bijgekomen.

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
$HATE inmiddels op 631 USD en $XYFI naar 0? Hopelijk is die net als $HATE laatst geforked, of ben ik nu eindelijk écht gescammed? Ik heb het geld van beide direct afgeschreven, dus prima, maar zou natuurlijk mooi zijn als het uiteindelijk richting YFI(I) bedragen gaat :)

De 2e investeringsronde van XYFI is gesloten, zie ook https://xyearn.finance/sales-dashboard. Mogelijk zijn ze nog aan het ERC-20 contract aan het sleutelen en volgt er een nieuwe variant, ik zie het wel.

$HATE: https://info.uniswap.org/...938357112f419dc5943687886
$XYFI: Deze doet het wel: https://info.uniswap.org/...7509a469865fba56e1420ea1b en deze toont 0 en stond eerder op >10 USD/stuk: https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5

[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 08:45:
Zo, dat was even wegkijken met YFI, in de min gestaan, maar de eerste sell order boven de 14k is inmiddels geraakt. Ook BNB, BTC, DOT en ONT sell orders geraakt die ik in de dip had gekocht, YFII nog niet.

De resterende orders zet ik om in stop losses, met de stop in profit, want het kan natuurlijk prima verder omhoog :)

Edit: Mooie groene candles ineens, vooral ook bij ETH. Zowel de BTC daily, weekly als monthly groen, maar nog wel wat hordes te nemen voor een volgende echte run.

@Dark Matter Even ruimschoots door de 11.500 knallen, en ook direct met dezelfde candle de punten t/m 12.275 uit de 14k run vermorzelen, dan zie ik weer kansen op een vervolg/nieuwe bullrun :) Zoveel is dat overigens niet in Bitcoin termen, er is wel vaker 850 Dollar op een dag bijgekomen.
Xyfi is nog niets over te zeggen, nog steeds geen liquiditeit. Over twee dagen gaan die lui van Xyfi zelf liquiditeit aan de pool toevoegen, vanaf dan kunnen we er pas iets over zeggen.

Kijk trouwens eens naar de swaps die gedaan worden, het zijn er weinig, maar wel een paar: 0.1 eth voor 3 Xyfi.

[ Voor 5% gewijzigd door spok9 op 18-10-2020 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
spok9 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:07:
[...]

Xyfi is nog niets over te zeggen, nog steeds geen liquiditeit. Over twee dagen gaan die lui van Xyfi zelf liquiditeit aan de pool toevoegen, vanaf dan kunnen we er pas iets over zeggen.
Maar weet je of dat op dit contract is? https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5.

Of volgt er een nieuw contract met airdrop?

En waar lees je bovenstaande? Want hun website noemt wel een en ander (het scam niveau is overigens al een stuk lager geworden, veel meer linkjes werken nu wel ;) ).
spok9 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:07:
[...]
Kijk trouwens eens naar de swaps die gedaan worden, het zijn er weinig, maar wel een paar: 0.1 eth voor 3 Xyfi.
Ja, maar die knakker heeft dus voor 18 Dollar 3 XYFI, dat is ver onder de "ICO" prijs :)

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:10:
[...]

Maar weet je of dat op dit contract is? https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5.

Of volgt er een nieuw contract met airdrop?

En waar lees je bovenstaande? Want hun website noemt wel een en ander (het scam niveau is overigens al een stuk lager geworden, veel meer linkjes werken nu wel ;) ).
Dat is het goede contract inderdaad, die andere lijkt me een scam (laatste activiteit ook al ruim 70 dagen geleden, waarvan de laatste actie het leeghalen van de pool is).

Op Twitter delen ze nieuws: https://twitter.com/xyearnfinance

Edit: volg van die andere uniswap link maar eens de links naar het contract op Etherscan, klopt niks van.

[ Voor 7% gewijzigd door spok9 op 18-10-2020 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
spok9 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:15:
[...]

Dat is het goede contract inderdaad, die andere lijkt me een scam (laatste activiteit ook al ruim 70 dagen geleden, waarvan de laatste actie het leeghalen van de pool is).

Op Twitter delen ze nieuws: https://twitter.com/xyearnfinance
Thx, ik ga ze volgen.

Twijfel om er nog 0,5 ETH tegenaan te gooien, krijg je nu 11 XYFI voor :) Maar als ik de Twitter replies lees blijven de alarmbellen afgaan, dus ik doe het maar niet.

Nou vooruit, 0,19 ETH ingeleverd voor 5 extra, heb nu 10 XYFI. Ik zal vast een "Ik was bij de XYFI scam, jij ook?" t-shirt laten drukken.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 18-10-2020 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:17:
[...]

Thx, ik ga ze volgen.

Twijfel om er nog 0,5 ETH tegenaan te gooien, krijg je nu 11 XYFI voor :) Maar als ik de Twitter replies lees blijven de alarmbellen afgaan, dus ik doe het maar niet.

Nou vooruit, 0,19 ETH ingeleverd voor 5 extra, heb nu 10 XYFI. Ik zal vast een "Ik was bij de XYFI scam, jij ook?" t-shirt laten drukken.
Yolo *O*

Ik zie de kans nog steeds als 50/50 dat we de tokens iig nog kunnen verpatsen en ga ze met het oog op een mogelijke exit scam zeker niet te lang houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 21:49
Wat vinden de mensen hier van de laatste Cypherium updates? Eind oktober lijkt mainnet er wel te komen en het geleidelijke release schema zorgt ervoor dat er niet gelijk een grote dump komt. Twijfel om meer te investeren. Aan de andere kant.... Ze hebben wel een aantal verassingen, zo is public sale zonder legitieme reden verlengd en is het natuurlijk afwachten of geplande deadlines gehaald gaan worden. Twijfel dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
spok9 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:45:
[...]

Yolo *O*

Ik zie de kans nog steeds als 50/50 dat we de tokens iig nog kunnen verpatsen en ga ze met het oog op een mogelijke exit scam zeker niet te lang houden :)
Idd, soms moet je een gokje wagen.

In december worden ze op OKex gelist geven ze zelf aan, mooie combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:17:
[...]

Thx, ik ga ze volgen.

Waar kan je voor 0.5 11 XYFI kopen ?

Dat was een stuk makkelijker geweest dan hoe ik ze nu met verschillende refers heb verdiend :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee hoe het komt maar ik ben van de ene op de andere dag even helemaal uitgekeken op crypto... Zomaar pats boem ineens.

Wel lekker rustig zo. Alles in Bitcoin en 1 a 2 keer per dag even kijken wat de koersen ongeveer doen.

Crypto winterslaap. Ben ik dan toch een beer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:37:
Geen idee hoe het komt maar ik ben van de ene op de andere dag even helemaal uitgekeken op crypto... Zomaar pats boem ineens.

Wel lekker rustig zo. Alles in Bitcoin en 1 a 2 keer per dag even kijken wat de koersen ongeveer doen.

Crypto winterslaap. Ben ik dan toch een beer?
Koersen kijk ik sowieso niet naar. Als de megasuperhyperbullrun eenmaal bezig is, merk je dat vanzelf wel hier op het forum :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:35:
[...]

Waar kan je voor 0.5 11 XYFI kopen ?

Dat was een stuk makkelijker geweest dan hoe ik ze nu met verschillende refers heb verdiend :X
Uniswap: https://app.uniswap.org/#/swap met custom token contract: 0x738e0c78e759611956894edca8a41955f2701ac5.

Inmiddels staat de prijs ook alweer een stuk hoger, dus niet meer op 0 USD weergegeven: https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 23:01

Met al het gedoe laatst en ik de lokale wallets met flinke blockchains zat ben zit ik ook te kijken naar een Ledger. Denk wel om er gewoon 1 te kopen, mocht die stuk gaan kun je toch een andere kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DJ-Promo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:28:
[...]

Met al het gedoe laatst en ik de lokale wallets met flinke blockchains zat ben zit ik ook te kijken naar een Ledger. Denk wel om er gewoon 1 te kopen, mocht die stuk gaan kun je toch een andere kopen.
Klopt, nu wel, over enkele jaren mogelijk niet meer, dan worden ze schaars en dus duurder ( ;) ). En dat backup pack is in verhouding goedkoper dan nu los een X of S kopen en later nog één. Better safe than sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:57:
[...]

Uniswap: https://app.uniswap.org/#/swap met custom token contract: 0x738e0c78e759611956894edca8a41955f2701ac5.

Inmiddels staat de prijs ook alweer een stuk hoger, dus niet meer op 0 USD weergegeven: https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5
Dacht ik koop er wat bij ook maar ik krijg deze melding
Price Impact to high

Enig idee wat ik fout doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:36:
[...]

Dacht ik koop er wat bij ook maar ik krijg deze melding
Price Impact to high

Enig idee wat ik fout doe ?
Ja, je koopt teveel :) Er is onvoldoende liquiditeit, waardoor je aankoop de prijs substantieel opdrijft.

Kreeg die melding ook, gewoon negeren en accepteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:04:
[...]

Ja, je koopt teveel :) Er is onvoldoende liquiditeit, waardoor je aankoop de prijs substantieel opdrijft.

Kreeg die melding ook, gewoon negeren en accepteren.
Hmm ik ben echt een complete noob hier in zie ik al. waar gaat die XYFI heen als ik ze via een coinbase wallet koop ?

Edit volgens mij heb ik net 140 euro weggegooid _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 18-10-2020 12:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Okay ik zie ze nu in het grijs in mijn coinbase wallet staan, paar keer teveel geklikt geloof ik want heb er nu 49

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:41:
Okay ik zie ze nu in het grijs in mijn coinbase wallet staan, paar keer teveel geklikt geloof ik want heb er nu 49
Hahaa heerlijk. Een XYFI whale.

Nu alleen nog ff holden tot ze 10k zijn Slux. Een kind kan de was doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:41:
Heb je nu de prijs met 5 dollar gepumpt? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 12:26
Ik heb er nu kennelijk 2 via een 'omweg'.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y4goU_ggWe2umsTweH0BGDs79r0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sKrLKhHc3YDlxKvXu1G7PLlZ.jpg?f=user_large
Me Crypto N00B 🤣

My money is on RSR 🚀 too the 🌘
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F2ze7BC-8KWCC8V6qBV0Nj5idIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CLfXecX6rgnNTmoEgHSko13J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Heb je nu de prijs met 5 dollar gepumpt? _O-
Samen met die ik bij elkaar had gesprokkeld via die refers heb ik er nu 60.

Geloof er niks van dat het wat gaat doen, dan had je bij de eerste YFI moeten zitten.

hmm.. toch iets verkeerd gedaan denk ik want ik zie ze niet op etherscan staan, :?
edit teveel last van griep want ik zie ze nu wel staan

[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 18-10-2020 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoma
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-03-2021
Hallo, hier ben ik weer even met een vraag.
Ik wil graag EWT kopen, nu zie ik dat ik via uniswap/metamask wel etherium kan swappen voor EWTB, het bridge token van EWT. Wat koop ik dan precies? Ik bedoel mocht de prijs stijgen in de toekomst zou ik ze ook weer terug kunnen swappen in een stablecoin toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Kan iemand uitleggen waarom XYFI geen scam is? Ik zeg het bewust even te negatief.

En wat is het verschil tussen YFI en XYFI?

Geen info hier, op een lijst met alle forks van YFI: https://hackmd.io/GbweEJE7RDi6ef-K7h8XOg?view

[ Voor 11% gewijzigd door uNoTopia op 18-10-2020 14:31 ]

Pagina: 1 ... 70 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!