Tuurlijk, ze heten alleen netnietNANO'sJeaust schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:09:
[...]
Heb je ook mexicano's om weg te spoelen met koud pils? Uiteraard betaal ik met shitcoins
En de frikandellen heten McAfeetjes?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Sind @Gondor weet dat een frikandel pinda een "jos brinkie" heet gaat hij schuimbekken en valt door de stress flauw als iemand een frikandel wil. Ik heb ze daarom maar tijdelijk van de kaart gehaald.
Er loopt een pool waarbij gegokt wordt waarom hij hier last van heeft
Homofoob
Smetvrees
Zijn de 2 meest gekozen antwoorden, ik persoonlijk denk dat het komt door zijn deelname aan het programma "wedden dat" waar hij door aan billen te voelen iemand moest zoeken. Hoe en wat weet ik ook niet exact meer, maar in dezelfde aflevering zie je op de achtergrond een piep jonge, maar duidelijk herkenbare @Verwijderd als een soort dominoday-mus een record poging omzeep helpen.
Men zegt dat hij na de tackel van de beveiliging daar het visioen kreeg om NANO te kopen. persoonlijk denk ik dat hij het verkeerd begreep en het de nano group moest zijn een biotechbedrijf aan de poolse beurs, wat zich bezig houd met kanker onderzoek, volgens de legende kon hij instappen voor bijna niets per aandeel.
De positie CEO is hem aangeboden, maar hij rende met 2 middelvingers in de lucht.. THATS NO LAMBO BITCHES naar buiten.
https://en.nanogroup.eu/
[ Voor 66% gewijzigd door twain4me op 13-10-2020 01:59 ]
Je wordt expert!A87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:30:
[...]
bybit met 10 euro. zit nu short.. ging vanmiddag long 1% winst
Nou deal, ik stuur jou 1 ETH en jij stuurt mij elke dag 0.5 ETH terug. Jij goede man!Ali Baba 1001 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:13:
[...]
Stuur mij 1 ETH, en ik stuur je 0,5 ETH terug. Echt waar. Wollah. Elke dag opnieuw.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Midlife crisis...twain4me schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:24:
[...]
Ik denk dat ik aan het einde van corona maar een failliete kroeg koop. lekker zelf gevangen zeebaars op het dagmenu. voor een paar ADA.
@Verwijderd als meubilair in de hoek van de bar aan de Schultenbräu waar hij met zijn laatste NANO zorgt dat de kruk niet meer kan wiebelen.
@Taro in zijn, tegen die tijd, tesla cabrio. Komt op vrijdag voor een broodje bal en een mooie koude beugelfles.
@A87 is 3 dagen geleden knockout geslagen door @PilatuS en hebben we daarna aan de kapstok gehangen.
@Slux ligt te slapen onder de airhockey, zijn brug staat op de slooplijst. Diezelfde airhockey tafel is vastgelopen omdat @Stokstaart probeerde te betalen met HOT
Achter de barspiegel een kaart met palmbomen en een hangmat, de afzenden @RaptorXS dat staat alleen niet op de kaart, meer dan HAHAHAHA staat er niet op, maar we weten allemaal prima waar het vandaan komt.
@Tominatie Eet altijd alleen maar een broodje hamburger, de sause altijd in een appart bakje. sinds de crash van de shitcoins, kan hij niet meer tegen klef brood.
De midlife cisis van @Pelox tjsa, daar valt weinig over te zeggen zonder in de lach te schieten....
SHITCOINS and DREAMS
Nu alleen nog een locatie..

Zero.
Uit de dood herrezen ?twain4me schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:09:
ik mag zelf ook niet ontbreken.
https://www.dumpert.nl/item/7346813_db9fe4d9
[Afbeelding]
Een Meme is altijd onsterfelijk, vergeten worden kan niet meer..
Haha ja toen ik het later teruglas, zag ik dat het ook zo geinterpreteerd kan worden maar gelukkig was @Crypts zodanig geshockeerd van wollah, dat het hem niet opviel. Was alleen gisteren geldig, dus sorry boysHaruHaru schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:15:
[...]
Nou deal, ik stuur jou 1 ETH en jij stuurt mij elke dag 0.5 ETH terug. Jij goede man!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Eindelijk op Kucoin dust wisselen voor KCS. Zie het nog niet in de app wel op de web in je trading asset overview.
Kan niet. De Turk in mij is heel erg aanhoudend en zegt: Staat niet beschreven dat het alleen voor die dag was, dus deal gaat gewoon door. Het staat ook niet in kleine letters beschreven.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:14:
[...]
Haha ja toen ik het later teruglas, zag ik dat het ook zo geinterpreteerd kan worden maar gelukkig was @Crypts zodanig geshockeerd van wollah, dat het hem niet opviel. Was alleen gisteren geldig, dus sorry boys
Wat een koppig volk ook heHaruHaru schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Kan niet. De Turk in mij is heel erg aanhoudend en zegt: Staat niet beschreven dat het alleen voor die dag was, dus deal gaat gewoon door. Het staat ook niet in kleine letters beschreven.

Anyway, wat zijn tegenwoordig je cruptopareltjes?
Target 1 hitBever! schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:42:
[...]
Ik zit er ook in, bedankt voor de call. target 1: 31,76 target 2 39,17
50/50 gevecht. Dus ja, beide willen etAli Baba 1001 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:03:
[...]
Wat een koppig volk ook heluister maar gewoon naar die Kaaskop in je. Maar ja die is ook niet vies van gratis geld dus zal ook wel weer een argument hebben....
![]()
Anyway, wat zijn tegenwoordig je cruptopareltjes?
Ik zit in ICX (staking), QNT, ADA (staking) & ZIL (vanaf morgen non-custodial staking) en heb onlangs UTK & VIDT toegevoegd aan mijn portfolio. Dit zijn mijn HODL pareltjes. Laatste 2 houd ik wel even bij met hun nieuws en ontwikkelingen, anders zet ik ze om in ZIL & ADA
Quant Network (QNT) is mijn wel slapende beest. Zeer grote potentie. (small shilling)
en jij?
[ Voor 6% gewijzigd door HaruHaru op 13-10-2020 13:39 ]
Verwijderd
Prachtvent. Dat hij moge rusten in vrede!twain4me schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:09:
ik mag zelf ook niet ontbreken.
https://www.dumpert.nl/item/7346813_db9fe4d9
[Afbeelding]
En ik? Ik snap er allemaal niks van! Heb gewoon een hodl-pot al anderhalf jaar of zo, Vooral BTC en ETH en verder LTC, XRP, XLM, ADA, XMR, IOTA, KMD, LINK. Voor een deel krijg ik CEL, de rest stijgt daalt en slaapt...ik laat ook alles staan, maar ga wel weer wat toevoegen binnenkortHaruHaru schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:36:
[...]
50/50 gevecht. Dus ja, beide willen et
Ik zit in ICX (staking), QNT, ADA (staking) & ZIL (vanaf morgen non-custodial staking) en heb onlangs UTK & VIDT toegevoegd aan mijn portfolio. Dit zijn mijn HODL pareltjes. Laatste 2 houd ik wel even bij met hun nieuws en ontwikkelingen, anders zet ik ze om in ZIL & ADA
Quant Network (QNT) is mijn wel slapende beest. Zeer grote potentie. (small shilling)
en jij?
KMD zit ik ook aan te denken om toe te voegen aan portfolio. Ziet er uit ook solide uit. Makkelijk te staken ookAli Baba 1001 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 14:39:
[...]
En ik? Ik snap er allemaal niks van! Heb gewoon een hodl-pot al anderhalf jaar of zo, Vooral BTC en ETH en verder LTC, XRP, XLM, ADA, XMR, IOTA, KMD, LINK. Voor een deel krijg ik CEL, de rest stijgt daalt en slaapt...ik laat ook alles staan, maar ga wel weer wat toevoegen binnenkort
BTC voeg ik altijd elke maand extra toe.
Had vannacht mijn short open van 10 euro naar 12. ff een zak snoep gewoon
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 13-10-2020 15:37 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wat een handig overzicht, waar haal je die? Is het dynamisch?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Allemaal shitcoins

Kheb die eerste 4-5 bekeken @ Binance en ze zijn dood of iig hard gedumpt sinds listing.
[ Voor 10% gewijzigd door uNoTopia op 13-10-2020 16:42 ]
Kreeg vandaag ook een weer een nieuwe airdrop, voor de 2de keer covid-19.
Eerste keer in Maart/April en nu weer, eerste keer had ik een beetje hoofdpijn maar nu helemaal niks echt 0.0.
Het is dat ik mij moet laten testen vanwege het schorriemorrie waar ik mee omga, anders had ik het nooit gedaan, volgens mij testen ze niet eens als je geen klachten hebt.

Eerste keer in Maart/April en nu weer, eerste keer had ik een beetje hoofdpijn maar nu helemaal niks echt 0.0.
Het is dat ik mij moet laten testen vanwege het schorriemorrie waar ik mee omga, anders had ik het nooit gedaan, volgens mij testen ze niet eens als je geen klachten hebt.
Het is wel even de vraag hoe serieus mensen zulke dingen nog nemen en of het dan ook wel echt invloed gaat hebben. Hij is de laatste tijd zo enorm veel achterlijke meuk aan het tweeten dat ik mij afvraag of zo'n tweet nog iets uithaalt. Nou was ie altijd al belachelijke zooi aan het tweeten, maar sinds ie terug is uit het ziekenhuis is het nog extremer geworden.
Edit: Als hij nou zou tweeten dat er een deal is met info over die deal is het anders, maar dit is gewoon een random brainfart.
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 13-10-2020 17:56 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Iedereen wat fiat klaarstaan om vanavond direct na de aankondiging een nieuwe iPhone 12 Pro Max te bestellen? 
BNB lijkt wat af te remmen, maar kan maar zo verder doorschieten:
/f/image/OkMT281togejFnuK0C20woFk.png?f=fotoalbum_large)
En true...
/f/image/OkMT281togejFnuK0C20woFk.png?f=fotoalbum_large)
En true...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zou jou willen aanraden om de RSR info die reeds is aangereikt in dit topic nog eens aandachtig door te lezen.uNoTopia schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:40:
[...]
Allemaal shitcoins
Kheb die eerste 4-5 bekeken @ Binance en ze zijn dood of iig hard gedumpt sinds listing.
Ik loop te knallen met 12 dollar en 1% winst uitgestapt
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 13-10-2020 18:09 ]
- Taro
- Niet online
Heb je een dagelijkse routine wat betreft het wisselen van je avatar? Klik je iedere dag weer de volgende aan?A87 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:08:
Ik loop te knallen met 12 dollar en 1% winst
Vergeet overigens niet je crypto bij Box 3 op te geven met dergelijke bags.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Taro handenwrijvend Naar zijn AAPL stock pf aan het staren...Taro schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:56:
Iedereen wat fiat klaarstaan om vanavond direct na de aankondiging een nieuwe iPhone 12 Pro Max te bestellen?
Vluchtig gekeken op reserve.org en die hele website ademt "2017 ICO mania". Het is allemaal vaag, heeft geen unieke eigenschappen en het moet dan overtuigend overkomen door een groot en professioneel team ofzo.WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:07:
[...]
Zou jou willen aanraden om de RSR info die reeds is aangereikt in dit topic nog eens aandachtig door te lezen.
No offense en iedereen moet lekker zelf bepalen in welke coins 'ie investeert. Power to you als je hier wel doorheen kan kijken en een nieuw pareltje identificeert. Maar voor mij is dit gewoon een poepcoin die ik lekker links laat liggen. Net zoals de rest in dat rijtje.
- Taro
- Niet online
Om eerlijk te zijn denk ik dat Tim het niveau van Steve niet kan evenaren en Apple op termijn een bedrijf gaat worden dat alleen nog Me-Too producten (Niet te verwarren met #MeToo ...EnderQ schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:22:
[...]
Taro handenwrijvend Naar zijn AAPL stock pf aan het staren...
Gezien goud zilver en btc duiken rest van bnb geclosed. 1e target was spot onTaro schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:56:
[Afbeelding]
En true...
[Afbeelding]
box 3 is voor mensen met 3 miljoenTaro schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:10:
[...]
Heb je een dagelijkse routine wat betreft het wisselen van je avatar? Klik je iedere dag weer de volgende aan?
Vergeet overigens niet je crypto bij Box 3 op te geven met dergelijke bags.
Krijg over een week m'n nieuwe Pixel 5 binnen. Geen apple meuk voor mij..Taro schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:56:
[Afbeelding]
En true...
[Afbeelding]
Iphone 7 werkt nog prima na 5 jaarStokstaart schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:29:
[...]
Krijg over een week m'n nieuwe Pixel 5 binnen. Geen apple meuk voor mij..
Heb ik ook lang geroepen maar sinds ik via werk verplicht werd een Iphone te gebruiken ben ik daar toch anders over gaan denken. Die meuk werkt gewoon altijd. Vriendin heb ik sinds kort ook om, wilde er ook niet aan en was van plan nieuwe Garmin te kopen maar wat is ze blij met haar nieuwe Apple watch. Zitten nu presentatie te kijken en er komt ook een nieuwe Iphone 12 pro voor haar, mijn 11 is nog prima.Stokstaart schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:29:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
- Taro
- Niet online
@Crypts Same here, ik was altijd Android/Google fan, maar dat werd niet gesupport. Toen nog een tijd lang met 2 telefoons rondgelopen, een zakelijke en privé. Toen maar gecombineerd tot één telefoon en sinds die tijd erg tevreden met Apple.
De 8 Plus ga ik vervangen door een 12 Pro (Max). Was altijd erg tevreden over de Samsung Note 3 icm groot scherm dat ik ooit had. Vroeger liep ik ook rond met DSLR camera's, tegenwoordig maak ik alle foto's ook gewoon met de telefoon, scheelt veel gesjouw en de kwaliteit wordt steeds beter.
De iWatch 3 moet ik ook maar eens gaan vervangen door een 6. "Vroeger" wilde ik altijd direct de nieuwste generatie, maar het blijft allemaal veel langer snel en goed genoeg, een mooie ontwikkeling
De 8 Plus ga ik vervangen door een 12 Pro (Max). Was altijd erg tevreden over de Samsung Note 3 icm groot scherm dat ik ooit had. Vroeger liep ik ook rond met DSLR camera's, tegenwoordig maak ik alle foto's ook gewoon met de telefoon, scheelt veel gesjouw en de kwaliteit wordt steeds beter.
De iWatch 3 moet ik ook maar eens gaan vervangen door een 6. "Vroeger" wilde ik altijd direct de nieuwste generatie, maar het blijft allemaal veel langer snel en goed genoeg, een mooie ontwikkeling
heb pixel 3a, scherm is echt ff te kleine met 5.8 inch. <aarja 330 euro en wel 8 core cpuStokstaart schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:29:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 13-10-2020 21:35 ]
Vriendin heeft een 6 en is er erg tevreden mee. Zegt niet zo gek veel omdat het haar eerste is maar toch.Taro schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:17:
@Crypts Same here, ik was altijd Android/Google fan, maar dat werd niet gesupport. Toen nog een tijd lang met 2 telefoons rondgelopen, een zakelijke en privé. Toen maar gecombineerd tot één telefoon en sinds die tijd erg tevreden met Apple.
Ze gebruikt nu een Iphone 7 die ze voor tijdelijk heeft gekocht om de watch te laten werken en elke dag is het 'oh wacht, zo simpel?' en 'ik kan dit en dat en het werkt gewoon'. Heel grappig wel.
Kritische kanttekening voor het als reclame wordt gezien, heb al jaren een Ipad air maar gebruik het ding zelden. Heb hem aan vriendin gegeven maar die gebruikt hem ook zelden. Sterker nog, ik weet niet eens waar het ding is op het moment.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ok, sinds je alles streaming / via de cloud kan doen is het een stuk beter geworden. Weet nog dat ik wat muziek op een iphone wilde zetten. Wat ik daarvoor moest doen in tegenstelling tot mn android die ik gewoon als usb stick kon inpluggen.. PffCrypts schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 20:07:
[...]
Heb ik ook lang geroepen maar sinds ik via werk verplicht werd een Iphone te gebruiken ben ik daar toch anders over gaan denken. Die meuk werkt gewoon altijd. Vriendin heb ik sinds kort ook om, wilde er ook niet aan en was van plan nieuwe Garmin te kopen maar wat is ze blij met haar nieuwe Apple watch. Zitten nu presentatie te kijken en er komt ook een nieuwe Iphone 12 pro voor haar, mijn 11 is nog prima.
Heb nu ook een iphone van mn werk naast mn android maar vind toch echt android nog steeds fijner. Behalve in de auto aangezien apple carplay net even wat beter werkt dan android auto.
Vet, net mijn Reddit moons geswapt voor wat nano:
https://www.reddit.com/r/...nd_banano_with_no_fees_no
Natuurlijk gebruiken op eigen risico, ik heb de nanoflappen in ieder geval wel ontvangen in m'n wallet
https://www.reddit.com/r/...nd_banano_with_no_fees_no
Natuurlijk gebruiken op eigen risico, ik heb de nanoflappen in ieder geval wel ontvangen in m'n wallet
Niet om vervelend te doen, maar wanneer ik in dit topic op RSR zoek zie ik enkel berichten van jou die deze coin promoot en alleen laat weten wanneer hij stijgt. Pas deze week is dat echt het geval. Maar vanaf 3M, of 6M view zie je wel dat hij wel fors is teruggevallen. Zou wel een signaal kunnen zijn dat hij z'n dieptepunt heeft bereikt.WiLLoW_TieN schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:02:
RSR gaat lekker....nu nog op coinbase…
[Afbeelding]
Ja het is een shitcoin, maar ook die kunnen tijdelijk pumpen.lucatoni schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:28:
[...]
Niet om vervelend te doen, maar wanneer ik in dit topic op RSR zoek zie ik enkel berichten van jou die deze coin promoot en alleen laat weten wanneer hij stijgt. Pas deze week is dat echt het geval. Maar vanaf 3M, of 6M view zie je wel dat hij wel fors is teruggevallen. Zou wel een signaal kunnen zijn dat hij z'n dieptepunt heeft bereikt.
Hier lees je dat dit project niks unieks biedt: https://reserve.org/about
Crypto fout #1: kopen omdat iets stijgtWiLLoW_TieN schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:02:
[Afbeelding]
En weer m'n dagelijkse +0.5 BNB aan rente ontvangen van de launchpad, €20 van de BSC pannekoekenfabriek.
Tegelijkertijd meedoen met de volgende shitcoin lottery, en straks 5% cashback met de Binance kaart.
Allemaal sterk afhankelijk van de waarde van BNB, maar die doet al weken gemiddeld +1% per dag.
CZ for life
Tegelijkertijd meedoen met de volgende shitcoin lottery, en straks 5% cashback met de Binance kaart.
Allemaal sterk afhankelijk van de waarde van BNB, maar die doet al weken gemiddeld +1% per dag.
CZ for life
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die die van jou inmiddels al shipped? Mijne is nog steeds issued, en die support is ook niet echt behulpzaamSmartCazeX schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:08:
Heeft iemand al de Ruby Steel Card van Crypto.com ontvangen? Zo ja, hoe lang duurt het voordat je deze ontvangt? Mijn aanvraag dateert al van 21 augustus en staat nog steeds op Issued.

Nee, die staat nog steeds op issued. Het is al bijna 2 maanden. Elders op Reddit las ik dat iemand 4 maanden op zijn kaart moet wachten. Inmiddels heb ik bij Vivid een kaart aangevraagd en binnen 1 week ontvangen. De Vivid alsmede MCO Card ga ik vervolgens aan Curve koppelen. Bij Vivid krijg je 1% cashback welke vervolgens wordt "omgezet" naar aandelen. Door deze aan Curve te koppelen kun je een willekeurig kaart selecteren om te betalen. Bij Curve krijg je ook 1% cashback, dus al met al best lucratief. Beter iets dan niet zeg ik maar.
- Taro
- Niet online
Dat zijn flinke rode candles vanaf 16:20... Op de 1D Bitcoin chart moet er op dit punt support worden gevonden anders is 11k next, daarna 10.7k. Dat wordt dan de 4e test van de 1D MA99 in korte tijd. Ik zit sinds gisteren in fiat, maar weer even aankijken.
Ik werd net ff gestophunt verdomme.. toen weer short gegaan
Zie je zo wel weer als je geliquideerd bent, vriend.A87 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:23:
Ik werd net ff gestophunt verdomme.. toen weer short gegaan
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ben jij Dirty harry?Liberteh schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:28:
[...]
Zie je zo wel weer als je geliquideerd bent, vriend.
Heb ook nog een emmertje bnb staan, wat ben je nu precies aan het doen? Pannekoeken?Gelukszoekr schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:47:
En weer m'n dagelijkse +0.5 BNB aan rente ontvangen van de launchpad, €20 van de BSC pannekoekenfabriek.
CZ for life
Van mijn BNB is:Boefs schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:33:
[...]
Heb ook nog een emmertje bnb staan, wat ben je nu precies aan het doen? Pannekoeken?
20% aan het staken voor ALPHA
20% aan het staken voor VENUS
20% aan het staken voor Flamingo
20% aan het rentenieren op de flexible staking wallet & WING staking.
20% aan het pannekoeken-bakken meer hierover lees je hier:
https://medium.com/@staki...-pancakeswap-fe3e64b1874e
Zolang de pannekoeken toko doet wat ie moet doen krijg je hier (met 20% van je totale BNB) zo'n beetje dagelijks het rendament wat je met de rest in een week pakt. Bizar
[ Voor 14% gewijzigd door Gelukszoekr op 14-10-2020 19:19 ]
Ter info : mail van Tabtrader met de vraag om je API keys asap te verwijderen. Mogelijks een hack geweest.
REN doet +75% deze week, maar daar ook geen woord over.WiLLoW_TieN schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 07:02:
[Afbeelding]
Jouw shitcoin is niet beter dan mijn shitcoin

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Twee dingen die ik graag wil delen.
1. CRO doet ff een flinke duit in het zakje door staking rewards van 16-20% te verlagen naar 6% flat.
Ze hebben blijkbaar de community groot genoeg om af te bouwen op rewards. Wellicht komen ze binnenkort met andere lokkertjes, maar voor alsnog is dit niet goed voor de koers van CRO op het moment.
2. Ik heb een haat-liefde-verhouding met Binance. Wil altijd schoppen tegen de marktleider, omdat dat nou eenmaal mijn D66/PvdA-hersenkronkel is ofzo....daarom was ik als enige in mijn klas in de jaren '90 ook enorm fan van Radiohead
Maar ze doen het heel slim en trekken de markt steeds meer naar ze toe.....en dat gaat heel snel. Dus....ik moet er weer aan geloven....
Reden: De token BNB is tripple deflationair (fixed supply, groeiende vraag, coin burning). Het platform groeit en groeit. Had al eerder BNB, maar verkocht. Probeer het nu opnieuw. Heb wat winst en wat posities verkocht om flink wat BNB te kopen (positie is nu gelijk aan mijn CRO stake). Ik wil het aantal BNB de komende tijd gelijk houden en de winsten (rente, farming, whatever ze bedenken) in sats stoppen.
CZ just take my money, you bastard
1. CRO doet ff een flinke duit in het zakje door staking rewards van 16-20% te verlagen naar 6% flat.
Ze hebben blijkbaar de community groot genoeg om af te bouwen op rewards. Wellicht komen ze binnenkort met andere lokkertjes, maar voor alsnog is dit niet goed voor de koers van CRO op het moment.
2. Ik heb een haat-liefde-verhouding met Binance. Wil altijd schoppen tegen de marktleider, omdat dat nou eenmaal mijn D66/PvdA-hersenkronkel is ofzo....daarom was ik als enige in mijn klas in de jaren '90 ook enorm fan van Radiohead
Reden: De token BNB is tripple deflationair (fixed supply, groeiende vraag, coin burning). Het platform groeit en groeit. Had al eerder BNB, maar verkocht. Probeer het nu opnieuw. Heb wat winst en wat posities verkocht om flink wat BNB te kopen (positie is nu gelijk aan mijn CRO stake). Ik wil het aantal BNB de komende tijd gelijk houden en de winsten (rente, farming, whatever ze bedenken) in sats stoppen.
CZ just take my money, you bastard
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 14-10-2020 21:23 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb vorige week nog gekeken naar Ren. Besloot deze over te slaan omdat ik het niet gewoon niet goed snap. Die heeft in jouw portfolio denk ik wel aardig de kar getrokken de afgelopen 2 weken. netjes!Mooooody schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:00:
[...]
REN doet +75% deze week, maar daar ook geen woord over.
Jouw shitcoin is niet beter dan mijn shitcoin
Ik snap ook niet veel van de pannekoekenfabriek. Maar ik zie 900% apy en ben dan snel overtuigd om een gokje te wagen
Je zou je kunnen inlezen op REN en snappen dat het een blijvertje is (voor het moment).Gelukszoekr schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:05:
[...]
Ik heb vorige week nog gekeken naar Ren. Besloot deze over te slaan omdat ik het niet gewoon niet goed snap. Die heeft in jouw portfolio denk ik wel aardig de kar getrokken de afgelopen 2 weken. netjes!
Ik snap ook niet veel van de pannekoekenfabriek. Maar ik zie 900% apy en ben dan snel overtuigd om een gokje te wagen
Is in mijn PF gewoon een hold, al 2 jaar lang. En elke dag meer overtuigd dat het een hold blijft.
Je moet ff dark pools begrijpen en het feit dat het erg belangrijk is.
[ Voor 27% gewijzigd door Mooody op 14-10-2020 22:15 ]
Ik wou net zeggen, ik heb zijn filmpie gezien uiteraard. Maar aan het eind had ik nog niet een bepaald gevoel erbij. En dat is voor mij wel belangrijk als ik iets wil kopen voor de med-term. Anders ben ik veel te verschillig, en verkoop ik het zo weer als het dumpt, of ik wat anders interessants voorbij zie komen. Beetje zelfkennisMooooody schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:08:
[...]
Je zou je kunnen inlezen op REN en snappen dat het een blijvertje is (voor het moment).
Is in mijn PF gewoon een hold, al 2 jaar lang. En elke dag meer overtuigd dat het een hold blijft.
Je moet ff dark pools begrijpen en het feit dat het erg belangrijk is. Deze man kan het wel uitleggen:
YouTube: REN Ready to RALLY?? TOP Defi Pick!! 📈
REN is natuurlijk geen nieuwe shitcoin.Gelukszoekr schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:16:
[...]
Ik wou net zeggen, ik heb zijn filmpie gezien uiteraard. Maar aan het eind had ik nog niet een bepaald gevoel erbij. En dat is voor mij wel belangrijk als ik iets wil kopen voor de med-term. Anders ben ik veel te verschillig, en verkoop ik het zo weer als het dumpt, of ik wat anders interessants voorbij zie komen. Beetje zelfkennis
Als je 'm vrij vroeg had gepakt zou je 1000%+ hebben kunnen pakken en wellicht meer. Daarbij blijven ook altijd (heel irritant) sommige shitcoins plakken, omdat ze iets nieuws te melden hebben.
Uitzoomen en kijken naar de belangrijke zaken in dit nieuwe wereldje. Bitcoin heeft een functie, ETH heeft de developers, daarna is het kijken naar niches. In mijn ogen heeft REN, net zoals Chainlink een niche te pakken.
Nog een niche: ETH scaling. Loopring, OMG, xDAI. Als ik het mis heb, word ik er graag op afgerekend over enkele maanden
[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 14-10-2020 22:43 ]
Ben het met je eens dat de nieuwe niche ETH scaling wordt. Zit zelf ook in loopring en stake (xDai).Mooooody schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:21:
[...]
REN is natuurlijk geen nieuwe shitcoin.
Als je 'm vrij vroeg had gepakt zou je 1000%+ hebben kunnen pakken en wellicht meer. Daarbij blijven ook altijd (heel irritant) sommige shitcoins plakken, omdat ze iets nieuws te melden hebben.
Uitzoomen en kijken naar de belangrijke zaken in dit nieuwe wereldje. Bitcoin heeft een functie, ETH heeft de developers, daarna is het kijken naar niches. In mijn ogen heeft REN, net zoals Chainlink een niche te pakken.
Nog een niche: ETH scaling. Loopring, OMG, xDAI. Als ik het mis heb, word ik er graag op afgerekend over enkele maanden
Vooral ook na de reality check van vitalik laatst, gaat nog wel even duren voordat ETH de scaling zelf oplost.
Maar denk dat het algehele sentiment op de beurzen toch leidend blijven voor wat betreft de richting komende weken.
Over die REN video:Mooooody schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:08:
[...]
Je zou je kunnen inlezen op REN en snappen dat het een blijvertje is (voor het moment).
Je moet ff dark pools begrijpen en het feit dat het erg belangrijk is.
min 5:00 hij noemt dat het trustless is, in tegenstelling tot wbtc. Maar ook bij REN heb je geen controle meer over je BTC dus weg = weg?
min 12:20 zogenaamd 10 stappen vs 4 stappen. Maar neems bij de "oude manier" het kopen van BTC mee...

Algemeen: een darknode runnen kost je 100k REN maar verder kan je niks met REN. Als de DEFI hype afkoelt en er bijna tot geen nieuwe mensen een node willen runnen, dan is er dus 0 vraag. Ehhh
Nee dus. REN was in 2018 en 2019 een flinke hype voordat defi bestond. Dus heeft in essentie weinig met het hypewoord defi te maken.uNoTopia schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:32:
[...]
Over die REN video:
min 5:00 hij noemt dat het trustless is, in tegenstelling tot wbtc. Maar ook bij REN heb je geen controle meer over je BTC dus weg = weg?
min 12:20 zogenaamd 10 stappen vs 4 stappen. Maar neems bij de "oude manier" het kopen van BTC mee...![]()
Algemeen: een darknode runnen kost je 100k REN maar verder kan je niks met REN. Als de DEFI hype afkoelt en er bijna tot geen nieuwe mensen een node willen runnen, dan is er dus 0 vraag. Ehhh
Simpel gezegd is het de beste manier om Bitcoin liquide te maken. Of dat uiteindelijk zo zal zijn, zal tijd uitwijzen. Investeerders/traders geloven er blijkbaar wel in, want REN wordt flink gekocht wanneer het dipt.
100k REN was enkele maanden geleden prima haalbaar, maar de koers heeft het voor gezorgd dat je nu blij moet zijn met 10k REN. Dat is voor een long term hoddler natuurlijk goed nieuws.
En het mooie van alles is dat niemand er over praat, omdat het blijkbaar te ingewikkeld is

[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 14-10-2020 23:58 ]
Da's geen nieuws aangezien de adressen met balans gewoon openbaar zijn. Coinbase is nog niet eens de grootste als je zelf even gaat kijken: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Bnb ziet er wel goed uit nu 
Edit. Jammer wordt naar beneden getrokken door de omgeving
Edit. Jammer wordt naar beneden getrokken door de omgeving
[ Voor 50% gewijzigd door Bever! op 15-10-2020 12:35 ]
Ik weet niet of DeFi ooit gaat afkoelen, het is een evolutionair process waarbij continu lessen worden geleerd tijdens het gebruik. Zo ook met crypto munten. Er zijn nog heel wat hobbels over te gaan in de crypto wereld. Maar ik zie vaak genoeg dat men de wetten der natuur op zo'n manier kan buigen waardoor het niet breekt maar het wel zodanig werkbaar kan zijn.uNoTopia schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:32:
[...]
Alles wat distributed is, zit vol met wiskundige problematieken. Alles wordt veel lastiger, maar de wil is er. Mensen kunnen buiten de overheid gewoon iets bedenken wat gedecentraliseerd werkt... en nu met Bitcoin is daarmee een kickstart geweest. En DeFi is de volgende stap... waarin heel breed veel innovatie kan komen. Je krijgt enorm veel DeFi kopieen, net als er veel shitcoins zijn. Maar, begrijp ook dat de natuur ook zo werkt qua evolutie. Je krijgt kinderen, een sterk kinder met iets andere DNA heeft misschien meer kan om te overleven dan een kind met zwak DNA wat zorgt voor minder geoptimaliseerd voortplantings mechanism.
Dus uiteindelijk groeit dat. Is het een hype? Ik denk zelf van niet. Het is een evolutionair process waarbij je kleine hype bubbeltjes hebt, maar die sterven dan af ten koste van de goede ideeën.
Het is gewoon een gigantische experiment.
Wat bedoel je met nee dus?Mooooody schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 23:49:
[...]
Nee dus. REN was in 2018 en 2019 een flinke hype voordat defi bestond. Dus heeft in essentie weinig met het hypewoord defi te maken.
Simpel gezegd is het de beste manier om Bitcoin liquide te maken. Of dat uiteindelijk zo zal zijn, zal tijd uitwijzen. Investeerders/traders geloven er blijkbaar wel in, want REN wordt flink gekocht wanneer het dipt.
100k REN was enkele maanden geleden prima haalbaar, maar de koers heeft het voor gezorgd dat je nu blij moet zijn met 10k REN. Dat is voor een long term hoddler natuurlijk goed nieuws.
En het mooie van alles is dat niemand er over praat, omdat het blijkbaar te ingewikkeld is
REN was in 2018/2019 een flinke hype zeg je. De prijs van REN is toen ook aardig gestegen inderdaad.
Wat ik die gast in die video hoor zeggen is dat REN toen een heel ander doel had en dat ze nu geswitched zijn naar een defi model. Sindsdien is REN harder gestegen en die stijging is dus 100% defi gerelateerd.
Prima als REN goed werkt enzo, maar je hebt dus geen REN nodig om er gebruik van te maken en de darknodes verdienen fees in de native currencies, niet in REN. Dus die REN tokens/coins/whatevers dienen geen ander doel dan ze te stacken tot 100k om een darknode te worden. Mochten er (tijdelijk) geen mensen zijn die voor de 100k willen gaan, waar gaat de prijs heen dan? Bezit van REN <100k lijkt mij 100% speculatief.
Verder: ik zeg niet dat REN een slecht project is ofzo, daar ken ik het niet goed genoeg voor. Maar ik zie REN coins een beetje als XRP tokens, die worden ook niet gebruikt.
Het klinkt mij alsof je na 2017 met crypto in aanraking gekomen bent. Ik denk dat je vooral jezelf overtuigd met je DeFi betoging.Immutable schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:31:
[...]
Ik weet niet of DeFi ooit gaat afkoelen, het is een evolutionair process waarbij continu lessen worden geleerd tijdens het gebruik. Zo ook met crypto munten. Er zijn nog heel wat hobbels over te gaan in de crypto wereld. Maar ik zie vaak genoeg dat men de wetten der natuur op zo'n manier kan buigen waardoor het niet breekt maar het wel zodanig werkbaar kan zijn.
Alles wat distributed is, zit vol met wiskundige problematieken. Alles wordt veel lastiger, maar de wil is er. Mensen kunnen buiten de overheid gewoon iets bedenken wat gedecentraliseerd werkt... en nu met Bitcoin is daarmee een kickstart geweest. En DeFi is de volgende stap... waarin heel breed veel innovatie kan komen. Je krijgt enorm veel DeFi kopieen, net als er veel shitcoins zijn. Maar, begrijp ook dat de natuur ook zo werkt qua evolutie. Je krijgt kinderen, een sterk kinder met iets andere DNA heeft misschien meer kan om te overleven dan een kind met zwak DNA wat zorgt voor minder geoptimaliseerd voortplantings mechanism.
Dus uiteindelijk groeit dat. Is het een hype? Ik denk zelf van niet. Het is een evolutionair process waarbij je kleine hype bubbeltjes hebt, maar die sterven dan af ten koste van de goede ideeën.
Het is gewoon een gigantische experiment.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Eerste 2 alinea's kan ik je volgen, totdat je het over XRP hebtuNoTopia schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:46:
[...]
Wat bedoel je met nee dus?
REN was in 2018/2019 een flinke hype zeg je. De prijs van REN is toen ook aardig gestegen inderdaad.
Wat ik die gast in die video hoor zeggen is dat REN toen een heel ander doel had en dat ze nu geswitched zijn naar een defi model. Sindsdien is REN harder gestegen en die stijging is dus 100% defi gerelateerd.
Prima als REN goed werkt enzo, maar je hebt dus geen REN nodig om er gebruik van te maken en de darknodes verdienen fees in de native currencies, niet in REN. Dus die REN tokens/coins/whatevers dienen geen ander doel dan ze te stacken tot 100k om een darknode te worden. Mochten er (tijdelijk) geen mensen zijn die voor de 100k willen gaan, waar gaat de prijs heen dan? Bezit van REN <100k lijkt mij 100% speculatief.
Verder: ik zeg niet dat REN een slecht project is ofzo, daar ken ik het niet goed genoeg voor. Maar ik zie REN coins een beetje als XRP tokens, die worden ook niet gebruikt.
XRP wordt inderdaad niet gebruikt. De prijs is puur speculatief.
REN daarentegen wordt gekocht om een darknode te kunnen draaien. Deze darknodes zijn live en leveren de pool holders gewoon geld op. Ik snap de vergelijking daarom niet zo goed.
Mensen die geen darknode (kunnen) draaien, speculeren er uiteraard op dat de wens om een darknode te draaien zal stijgen en dus de vraag naar de REN tokens zal stijgen. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat er geen "darkpole staking" geintroduceerd zal worden, waarbij je ook met bijv. 5k of 10k REN token een deel van een darkpool kan onderhouden.
Er is blijkbaar een organisch groeiende vraag naar de token, dus het lijkt op zijn minst interessant om te onderzoeken als potentieel investeringsobject.
Is een Darknode hetzelfde als een masternode? Heb namelijk 2 jaar geleden eens lopen kijken om een EUNO masternode op te zetten. Uiteindelijk niet gedaan, met de redenatie dat masternode bezitters de coins verkopen om hun investering eruit te halen. Denk dat wanneer ik 2 jaar geleden het wel had gedaan ik met een mooie winst had gezeten (en een masternode).Mooooody schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 09:16:
[...]
Eerste 2 alinea's kan ik je volgen, totdat je het over XRP hebt
XRP wordt inderdaad niet gebruikt. De prijs is puur speculatief.
REN daarentegen wordt gekocht om een darknode te kunnen draaien. Deze darknodes zijn live en leveren de pool holders gewoon geld op. Ik snap de vergelijking daarom niet zo goed.
Mensen die geen darknode (kunnen) draaien, speculeren er uiteraard op dat de wens om een darknode te draaien zal stijgen en dus de vraag naar de REN tokens zal stijgen. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat er geen "darkpole staking" geintroduceerd zal worden, waarbij je ook met bijv. 5k of 10k REN token een deel van een darkpool kan onderhouden.
Er is blijkbaar een organisch groeiende vraag naar de token, dus het lijkt op zijn minst interessant om te onderzoeken als potentieel investeringsobject.
"Darkpool node" moest het zijnlucatoni schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 10:06:
[...]
Is een Darknode hetzelfde als een masternode? Heb namelijk 2 jaar geleden eens lopen kijken om een EUNO masternode op te zetten. Uiteindelijk niet gedaan, met de redenatie dat masternode bezitters de coins verkopen om hun investering eruit te halen. Denk dat wanneer ik 2 jaar geleden het wel had gedaan ik met een mooie winst had gezeten (en een masternode).
Het is in principe een master node voor een darkpool. Een darkpool schud alle "kaarten" door elkaar, om ervoor te zorgen dat transacties anoniem kunnen worden verwerkt.
Mijn redenering is dat wanneer het hele blockchaingebeuren echt waarde zal krijgen voor bedrijven, ze afgeschermde transacties vereisen. REN i.c.m. Chainlink zie ik als een onmisbare gateway voor bedrijven en instituties. Nu voornamelijk met renBTC, maar de toepassingen worden ongetwijfeld uitgebreid.
Public offchain data -> Chainlink -> REN -> private onchain data
Twee weken geleden werd dan ook (zoals verwacht) hun samenwerking bevestigd:
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 15-10-2020 11:30 ]
Ik kreeg zojuist een mail van "coinbase" met 10.000 ETH giveaway om 50 miljoen users te vieren. dikke bullshit natuurlijk afzender is support@coin-base.nl. kleine waarschuwing voor scam dus.
Vraag: vanmorgen heb ik een dikke BNB naar een niet bestaand adres gestuurd (volgens mij het token contract adres van BUSD ofzo), de withdraw is completed op binance maar de transactie is failed:
https://bscscan.com/tx/0x...d3e67f919735ccb1406af7d70
Komt de BNB dan weer terug naar mijn binance-wallet of is die voor altijd verloren?
Vinkt deze blunder ook af op zijn cryptoblunderbingekaart
Komt de BNB dan weer terug naar mijn binance-wallet of is die voor altijd verloren?
[ Voor 8% gewijzigd door raq op 15-10-2020 13:24 ]
De tijd leert of het tij keert
Ligt het aan mij dat ik dit redelijk ingewikkeld vind?Gelukszoekr schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:17:
[...]
Van mijn BNB is:
20% aan het staken voor ALPHA
20% aan het staken voor VENUS
20% aan het staken voor Flamingo
20% aan het rentenieren op de flexible staking wallet & WING staking.
20% aan het pannekoeken-bakken meer hierover lees je hier:
https://medium.com/@staki...-pancakeswap-fe3e64b1874e
Zolang de pannekoeken toko doet wat ie moet doen krijg je hier (met 20% van je totale BNB) zo'n beetje dagelijks het rendament wat je met de rest in een week pakt. Bizar

Bij een failed transactie is de transactie niet uitgevoerd (geweigerd door netwerk) en heeft Binance de BNB's nog op eigen wallets staan. Denk dat je wel support nodig hebt om te zorgen dat ze deze weer op je account bijschrijven.raq schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:23:
Vraag: vanmorgen heb ik een dikke BNB naar een niet bestaand adres gestuurd (volgens mij het token contract adres van BUSD ofzo), de withdraw is completed op binance maar de transactie is failed:
Dat mensen er nog intrappenSkywalker88 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:11:
Ik kreeg zojuist een mail van "coinbase" met 10.000 ETH giveaway om 50 miljoen users te vieren. dikke bullshit natuurlijk afzender is support@coin-base.nl. kleine waarschuwing voor scam dus.
Omdat mensen erg hebberig zijn en niet nadenken.
Totaal offtopic (ben ik wel vaker, sorryy)
Maar ik lees net dat Dexter een nieuw seizoen krijgt!!! Yeahhh

Hoezo totaal offtopic??Ali Baba 1001 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:15:
Totaal offtopic (ben ik wel vaker, sorryy)
https://dexter.exchange
Waarom zou dat waarde krijgen voor bedrijven en waarom zouden bedrijven dit precies willen gebruiken ?Mooooody schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:26:
[...]
Mijn redenering is dat wanneer het hele blockchaingebeuren echt waarde zal krijgen voor bedrijven, ze afgeschermde transacties vereisen. REN i.c.m. Chainlink zie ik als een onmisbare gateway voor bedrijven en instituties. Nu voornamelijk met renBTC, maar de toepassingen worden ongetwijfeld uitgebreid.
[Afbeelding]
Afgeschermde transacties ? waarom zou men dat willen of vereisen ? dacht dat we juist naar transparantie wouden.
Als iets niet na 10 jaar doorgebroken is dan zal dat ook de komende 10 jaar niet gebeuren.
Een psychopathische wallet/exchange mèt geweten. Dus er zullen geen shitcoins gelist worden. I’m in!Mooooody schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:23:
[...]
Hoezo totaal offtopic??
https://dexter.exchange
Ligt eraan wat je van Tezos vindt.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
Een psychopathische wallet/exchange mèt geweten. Dus er zullen geen shitcoins gelist worden. I’m in!
Naja, ik weet niet wat ik ervan moet vinden
Nooit gekeken dus geen idee. Ik begin vanavond aan een Russische serie: To the lake. Die is van 2019 en gaat dus over een pandemie.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:42:
[...]
Naja, ik weet niet wat ik ervan moet vindenmaar als Dexter zijn naam aan hun ontleend heeft, dan moet het wel spannend zijn! Enige serie ooit die ik per se moest downloaden zodra er een aflevering uit was
Woensdag is toch dump dag ?Pelox schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:59:
Het is toch donderdag.. when dump..
Want alle crypto projecten gaan over payment? Slechts een fractie gelukkig. Met transacties bedoel ik data transacties. Welke toepassingen er zijn? Oneindig veel in principe.Slux schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
Waarom zou dat waarde krijgen voor bedrijven en waarom zouden bedrijven dit precies willen gebruiken ?
1 klein voorbeeldje: Onroerend goed landelijk vastleggen ipv in gemeentelijke kadasters. Hiervoor is een blockchaintoepassing ideaal. Zal gemeenten veel geld kunnen besparen. Bij een dergelijke toepassing (en eigenlijk vrijwel alle overheids -en bedrijfszaken) wil je geen gegevens van burgers publiekelijk op de chain hebben.
In de gezondheidszorg kun ook voldoende bedenken, etc.
Valt ook veel te lezen over toepassingen van blockchain in het dagelijks leven, heel interessant...
Zo werkt het gelukkig niet altijd. Internettechnologie bestond bijv al in de jaren ‘60, maar kwam pas in de jaren ‘90 de huiskamers binnen.Afgeschermde transacties ? waarom zou men dat willen of vereisen ? dacht dat we juist naar transparantie wouden.
Als iets niet na 10 jaar doorgebroken is dan zal dat ook de komende 10 jaar niet
[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 15-10-2020 20:52 ]
- Taro
- Niet online
BNB zit met de huidige koers tegen de bovenkant van de candles aan van de vorige high van 13-9 t/m 15-9. Of de koers gaat vanaf hier weer terug naar beneden met een double top, of er volgt een uitbraak en dan wordt 37.xx een optie.
De weekly:
De weekly:
/f/image/sMqyQbwWQJVXfkNQu6nbACTG.png?f=fotoalbum_large)
Gezien inderdaad en ik wacht op actie!Taro schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 18:06:
BNB zit met de huidige koers tegen de bovenkant van de candles aan van de vorige high van 13-9 t/m 15-9. Of de koers gaat vanaf hier weer terug naar beneden met een double top, of er volgt een uitbraak en dan wordt 37.xx een optie.
De weekly:
[Afbeelding]
Edit: x10 short wish me luck
Edit2: iets te strakke stop-loss dus ben er alweer uit

[ Voor 6% gewijzigd door uNoTopia op 15-10-2020 18:44 ]
De payments zijn de enige die succes kunnen hebben als een store of value, overige projecten zijn imo juist kansloos, bedrijven die zo nodig met een blockhain willen werken omdat het interessant klinkt, gebruiken wel hun eigen versie of op basis van een echt bestaand bedrijf, i.p.v. een vaag muntje wat op CMC staat.Mooooody schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 17:32:
[...]
Want alle crypto projecten gaan over payment? Slechts een fractie gelukkig. Met transacties bedoel ik data transacties. Welke toepassingen er zijn? Oneindig veel in principe.
1 klein voorbeeldje: Ontroerend goed landelijk vastleggen ipv in gemeentelijke kadasters. Hiervoor is een blockchaintoepassing ideaal. Zal gemeenten veel geld kunnen besparen. Bij een dergelijke toepassing (en eigenlijk vrijwel alle overheids -en bedrijfszaken) wil je geen gegevens van burgers publiekelijk op de chain hebben.
In de gezondheidszorg kun ook voldoende bedenken, etc.
Valt ook veel te lezen over toepassingen van blockchain in het dagelijks leven, heel interessant...
[...]
Zo werkt het gelukkig niet altijd. Internettechnologie bestond bijv al in de jaren ‘60, maar kwam pas in de jaren ‘90 de huiskamers binnen.
Zo ie zo hebben ze daar geen coin voor nodig, alles wat op CMC staat is er alleen om mee te speculeren.
Een simpele DB blijft nog altijd de beste oplossing voor 99.9% van toepassingen, blockchian toepassingen zoals ze op CMC staan zoeken alleen maar naar oplossingen voor problemen die er niet eens zijn.
Ik geloof best dat er vast wel ergens een echte toepassing voor is, maar die zal niet uit iets komen wat op CMC staat, voor die toepassingen heb je echt geen coin nodig die je kan staken of pannenkoeken of sushi mee kan maken.
Een internet was nog te begrijpen voor de mens, de huidige crypto hype snapt bijna niemand zo ingewikkeld maken ze het, echt het tegenovergestelde van wat het moet zijn en waarvoor het gemaakt is.
Er zijn zoveel projecten voorbij gekomen de laatste jaren niks heeft het gehaald, Bitcoin blijft meester.
De vraag is alleen hoe komen ze aan je email adres...Skywalker88 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:11:
https://haveibeenpwned.com/Heisenbug schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:11:
[...]
De vraag is alleen hoe komen ze aan je email adres...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!