Hahaha succes
Sorry daarvoor. Kan even niet nadenken/schrijvenCrypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:23:
[...]
Ik heb het nog een keer gelezen en snap het nu beter denk ik. Als hij alles dumpt gaat de prijs naar nul maar is hij wel binnen voor de rest van zijn leven. Dumpen die hap zou ik zeggen.![]()
Of lees ik het niet goed? Het is wat warrig geschreven allemaal.
ik las iets over 132milloen coins met een een total supply van 100 miljard,Crypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:23:
[...]
Ik heb het nog een keer gelezen en snap het nu beter denk ik. Als hij alles dumpt gaat de prijs naar nul maar is hij wel binnen voor de rest van zijn leven. Dumpen die hap zou ik zeggen.![]()
Of lees ik het niet goed? Het is wat warrig geschreven allemaal.
Ik ben niet zo goed in rekenen maar als je met 132 miljoen al binnen bent op een supply van 100miljard dan staat ie dik in de top 10 van de coins.
Ik zou dat drolletje toch nog even in houden als ik jou was, misschien heb je je baas toch nog nodig na volgende maand
Om welke coin gaat het? Dan kunnen we ook het orderboek even bekijken voor je...Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:25:
[...]
Sorry daarvoor. Kan even niet nadenken/schrijven
Als de investeerders zo met geld smijten wat is de waarde dan nog?
Dumpen die handel en pakken wat je pakken kan. Voor je het weet is de waarde 0.Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:25:
[...]
Sorry daarvoor. Kan even niet nadenken/schrijven
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Blijkbaar is het de allereerste transactie volgens ethscan. Gewoon puur geluk dus. Ze zijn vooral actief op Chinese en Koreaanse exchanges. Even zien of ik daar kan registeren, daar is de waarde namelijk iets hoger. Denk nu dat er nog een swap moet plaatsvinden aangezien ik de eerste transactie heb uitgevoerd..
Verwijderd
Hey @Yub, vriend, maatje, wat leuk om te lezen dit!
Ik zou alles grondig aanpakken en wellicht even contact zoeken met iemand die verstand van zaken heeft, ook met belastingen e.d.
Zoals ikzelf. Ik kan je daar prima mee helpen vanaf Hawaï, onder het genot van een geheel verzorgde 2 weekse all-inclusive verblijfplaats met uitgaansbudget.
Zo ben ik dan ook wel weer, nooit te beroerd om een goede vriend even te ondersteunen.
Ik zou alles grondig aanpakken en wellicht even contact zoeken met iemand die verstand van zaken heeft, ook met belastingen e.d.
Zoals ikzelf. Ik kan je daar prima mee helpen vanaf Hawaï, onder het genot van een geheel verzorgde 2 weekse all-inclusive verblijfplaats met uitgaansbudget.
Zo ben ik dan ook wel weer, nooit te beroerd om een goede vriend even te ondersteunen.
Aanbod geaccepteerd. Wat belastingen? Ik doe een John McAfee exitVerwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:40:
Hey @Yub, vriend, maatje, wat leuk om te lezen dit!
Hoppa, en weer bijna 300,- er bij in luttele minuten.
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Wat is er toch aan de hand de laatste sinds 15:30... stables, maar ook alts flink omhoog.ScreamGT schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:48:
Hoppa, en weer bijna 300,- er bij in luttele minuten.
Let wel goed op dat het geen scam is. Bij mij staan alle signalen op rood.Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:04:
Ik heb blijkbaar als eerste een verzoek ingediend en maximaal aantal eth overgemaakt en heb daadwerkelijk mijn coins zojuist ontvangen. Ik zit nu op een exchange te kijken en technisch gezien is er vraag en kan zeg 6% kwijt/verkopen op huidige koers. Als ik alles verkoop dan ben ik klaar voor de rest van mijn leven.
Verwijderd
Hahaha nee geintje ik heb de ballen verstand van financiën maar ik heb in de gaten dat het het niet om tientjes gaat.Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:47:
[...]
Aanbod geaccepteerd. Wat belastingen? Ik doe een John McAfee exit
Dus wees ff voorzichtig wat je hier post, en mocht het je lukken om alles op de rekening te krijgen zou ik zeker even iemand inschakelen die hier verstand van heeft, ook even je trades etc bijhouden als bewijs.
En gefeliciteerd trouwens, mooi verhaal dit
Moon!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn allemaalYub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:39:
Blijkbaar is het de allereerste transactie volgens ethscan. Gewoon puur geluk dus. Ze zijn vooral actief op Chinese en Koreaanse exchanges. Even zien of ik daar kan registeren, daar is de waarde namelijk iets hoger. Denk nu dat er nog een swap moet plaatsvinden aangezien ik de eerste transactie heb uitgevoerd..
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Da's best knap als je niet weet om welk project het gaat.knakworst schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:51:
[...]
Let wel goed op dat het geen scam is. Bij mij staan alle signalen op rood.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik zou je ook niet uitnodigen voor de financiën maar meer voor de entertainmentVerwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:52:
[...]
Hahaha nee geintje ik heb de ballen verstand van financiën maar ik heb in de gaten dat het het niet om tientjes gaat.
Dus wees ff voorzichtig wat je hier post, en mocht het je lukken om alles op de rekening te krijgen zou ik zeker even iemand inschakelen die hier verstand van heeft, ook even je trades etc bijhouden als bewijs.
En gefeliciteerd trouwens, mooi verhaal dit
Ze kunnen mij overigens op de kop houden. Ik kan nog geen windows wachtwoord onthouden
Als iemand zegt stuur ETH en krijg coins dan gaat bij iedereen toch wel een belletje af toch ?Crypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:01:
[...]
Da's best knap als je niet weet om welk project het gaat.
Alhoewel in Cyprus zijn ze daar ook goed in
Klinkt 100% als een scam, maar in crypto weet je nooit. Heb je de coins effectief op je adres staan? En de coin is effectief gelist op blijkbaar verschillende exchanges? Want zo o nieuw zijn ze dan toch niet?
Dank je. Ik weet het. Stuur mij 2 eth en ik stuur je 4 terug verhaaltjes etc.. Project is echt al iets langer actief maar ze willen het van de grond krijgen vandaar een soort give away achtige oplossing icm nieuwe launch.
Ze staan niet op CMC? Want ik zie daar geen projecten met +/- 100mld supply, behalve DOGE dan :-)Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:09:
[...]
Dank je. Ik weet het. Stuur mij 2 eth en ik stuur je 4 terug verhaaltjes etc.. Project is echt al iets langer actief maar ze willen het van de grond krijgen vandaar een soort give away achtige oplossing icm nieuwe launch.
Staan op CMC met een lagere circulating supply. Natuurlijk weet ik dat ze kunnen dumpen, maar dat wil ik ze voor zijn.croc schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Ze staan niet op CMC? Want ik zie daar geen projecten met +/- 100mld supply, behalve DOGE dan :-)
Hoe is het volume? Kan je niet een paar mooie limit orders inladderen en een flinke smak met sl klaar zetten?
Dan verkoop je een groot deel of de prijs nou omhoog of omlaag gaat..
Dan verkoop je een groot deel of de prijs nou omhoog of omlaag gaat..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je kan ook voor whale spelenYub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:16:
[...]
Staan op CMC met een lagere circulating supply. Natuurlijk weet ik dat ze kunnen dumpen, maar dat wil ik ze voor zijn.
Ik zou wel een betrouwbare exchange kiezen (als je keus hebt) en je eerste laten verifieren op het hoogst mogelijke level.Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:39:
Precies, minste wat je kan doen dan is ff die order book leegdumpen en ons mee laten profiterenlucatoni schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:35:
[...]
Je kan ook voor whale spelenBoel laten crashen, en daar al je muntjes tegen een goedkopere prijs weer terugkopen
Eigenlijk, zit ik mij nu te bedenken, zou je de actie ook bij een aantal exchanges tegelijk moeten doen wil je het maximale eruit halen.croc schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:43:
[...]
Precies, minste wat je kan doen dan is ff die order book leegdumpen en ons mee laten profiteren
Dus dumpen die handel, hoe vaak moeten we het nog zeggen?Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:16:
[...]
Staan op CMC met een lagere circulating supply. Natuurlijk weet ik dat ze kunnen dumpen, maar dat wil ik ze voor zijn.

Dump now or cry later.
https://www56.zippyshare.com/v/RypvN659/file.html video
Your deposit has been confirmed.
Deposit amount: 0.00097855 BTC
Account balance:0.00097904 BTC
[ Voor 135% gewijzigd door A87 op 12-10-2020 16:58 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
WhaleA87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:54:
https://www56.zippyshare.com/v/RypvN659/file.html video
Mogguh.
Moon
Lambo
Popcorn
Moon
Lambo
Popcorn
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Gelukkig dat ik op jullie expertise kan terugvallen. Volgens mij ben ik in een hele slimme scam gestapt.
Ik ben nog aan het onderzoeken hoe ze te werk gaan. Maar in het kort wat ik nu weet:
1) Er is een bestaand project wat ook op exchanges staat en CMC gelist en ook gelinkt in hun Twitter account.
2) Twee weken geleden kom ik via een volger in contact met een airdrop twitter account.
3) Nu vandaag komt de tweet naar voren en ze zoeken de eerste 3 investeerders die ook het dubbele krijgen.
4) Er hebben al twee gereageerd, dus ik denk; Why not! Ik investeer tenslotte vaak bij nieuwe projecten (Soort van vertrouwen was gekweekt nadat ik het een tijdje volgde en af en toe voorbij zag komen in mijn overzicht).
5) Het wallet adres heeft mijn eth ontvangen. 5 minuten later maken ze een nieuw eth contract aan.
6) Ik heb vervolgens het nieuwe smartcontract adres gevonden en voeg deze toe.
7) Ik zie daadwerkelijk mijn coins na het toevoegen van custom token in metamask.
8 ) Ik heb dus blijkbaar het nieuwe smartcontract 'geactiveerd' en daar gaan ze nu verder onder promoten?
9) Hoe ben ik daar achter gekomen? Ik heb de twitter reacties gelezen en alle eth adressen nagetrokken en zie dat 98% niet bestaat.. (1 tweet bijvoorbeeld heeft 1400 reacties)
10) Ik ben genaaid en dat was maar voor een heel klein bedrag.
11) Kut. Dit is wel heel slim opgezet dat moet ik ze nageven. Ben echt niet de domste volgens mij maar dit gaat nog heel veel slachtoffers maken..
12) U bent gewaarschuwd!
Ik ben nog aan het onderzoeken hoe ze te werk gaan. Maar in het kort wat ik nu weet:
1) Er is een bestaand project wat ook op exchanges staat en CMC gelist en ook gelinkt in hun Twitter account.
2) Twee weken geleden kom ik via een volger in contact met een airdrop twitter account.
3) Nu vandaag komt de tweet naar voren en ze zoeken de eerste 3 investeerders die ook het dubbele krijgen.
4) Er hebben al twee gereageerd, dus ik denk; Why not! Ik investeer tenslotte vaak bij nieuwe projecten (Soort van vertrouwen was gekweekt nadat ik het een tijdje volgde en af en toe voorbij zag komen in mijn overzicht).
5) Het wallet adres heeft mijn eth ontvangen. 5 minuten later maken ze een nieuw eth contract aan.
7) Ik zie daadwerkelijk mijn coins na het toevoegen van custom token in metamask.
8 ) Ik heb dus blijkbaar het nieuwe smartcontract 'geactiveerd' en daar gaan ze nu verder onder promoten?
9) Hoe ben ik daar achter gekomen? Ik heb de twitter reacties gelezen en alle eth adressen nagetrokken en zie dat 98% niet bestaat.. (1 tweet bijvoorbeeld heeft 1400 reacties)
11) Kut. Dit is wel heel slim opgezet dat moet ik ze nageven. Ben echt niet de domste volgens mij maar dit gaat nog heel veel slachtoffers maken..
12) U bent gewaarschuwd!
Niet echt een verrassing, het aloude gezegd blijkt weeral perfect op te gaan. Stel je altijd de vraag waarom iemand zoiets zou doen, zeker als je al gelist bent enz?Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:13:
Gelukkig dat ik op jullie expertise kan terugvallen. Volgens mij ben ik in een hele slimme scam gestapt.
Ik heb dus blijkbaar het nieuwe smartcontract 'geactiveerd' en daar gaan ze nu verder onder promoten?
12) U bent gewaarschuwd!
Heb je deze vorm al voorbij zien komen? Ik hang namelijk al wat langer rond op twitter. Niet eerder gezien deze.croc schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:16:
[...]
Niet echt een verrassing, het aloude gezegd blijkt weeral perfect op te gaan. Stel je altijd de vraag waarom iemand zoiets zou doen, zeker als je al gelist bent enz?
F#ck wat ben ik dom vandaag

Kom ooooppp 12K
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Maar goed dat je die drol niet hebt neergelegd bij je baasYub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:18:
[...]
Heb je deze vorm al voorbij zien komen? Ik hang namelijk al wat langer rond op twitter. Niet eerder gezien deze.
Zodra iemand vraagt om coins over te maken waarna ze jouw andere coins terugsturen of jouw coins verdubbelen etc, is het gegarandeerd een scam. Gelukkig geef je aan dat je slechts met een klein bedrag bent ingestapt, dus hopelijk is het geen hele dure les geweest.Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:18:
[...]
Heb je deze vorm al voorbij zien komen? Ik hang namelijk al wat langer rond op twitter. Niet eerder gezien deze.
Stel je voor jaSlux schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:21:
[...]
Maar goed dat je die drol niet hebt neergelegd bij je baas
Ik kan me nog de truuc herinneren van de gelekte Ethereum wallets... Daar zaten dan nog ERC-20 tokens in en deze zou je kunnen overmaken naar een andere wallet. Alleen.... Gas ontbreekt.. Dus je moet Ethereum storten. Als je dat dan deed ging een bot hier sneller mee aan de haal als dat jij een transactie kon starten voor die shitcoins.Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:18:
[...]
Lang verhaal kort: het maakt niet uit hoe ze het doen... je moet altijd opletten want weg = weg.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Double top in the making voor BTC?
Nope, het is ook niet letterlijk een "Maak X bedrag over en ontvang X terug" oplichting. Hier zit een sluwe omweg in. Dit is hoog staatlje social engineering wat ze hier toepassen. De persoon die ik volg is normaal ook niet de domste, daar begon het namelijk mee.Azer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:23:
[...]
Zodra iemand vraagt om coins over te maken waarna ze jouw andere coins terugsturen of jouw coins verdubbelen etc, is het gegarandeerd een scam. Gelukkig geef je aan dat je slechts met een klein bedrag bent ingestapt, dus hopelijk is het geen hele dure les geweest.
Nee, maar ik hang dan ook niet heel vaak rond op Twitter. Maar zoals gezegd, het "stuur iets en je krijgt meer terug, gewoon, zomaar" stinkt zo hard dat de pamper van mijn peuter er niet tegen op kan.Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:18:
[...]
Uiteraard, tot het niet zo is.Stokstaart schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:26:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Hij gaat nu dik door de 11.500, wordt een groen dagje zo. Iets met FOMO begint te broeien.Stokstaart schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:26:
Edit: En er weer dik onder. Hold your breath.
[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 12-10-2020 17:32 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
@Yub Altijd mee oppassen, als het te mooi is om waar te zijn dan is dat inderdaad ook zo.
Uit de openingspost/topicstart:
Pas op, scams!
Op Twitter, YouTube en andere locaties probeert men regelmatig mensen op te lichten. Denk hierbij voornamelijk aan de "Stuur 0,5 ETH op en krijg 5 ETH terug!" achtige oproepen. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. Trap hier niet in, niemand gaat jou gratis meer cryptocurrency of geld geven in ruil voor je kleine inleg, je zult de coins die je opstuurt 100% zeker kwijtraken, hoe mooi het aanbod ook klinkt. Helaas zijn hier wereldwijd al vele duizenden mensen ingetrapt.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Bedankt voor de pijnlijke herinnering. Ik kan eigenlijk hier nu alleen maar om lachen. Het heeft mij nu namelijk weer iets slimmer gemaakt.Taro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:32:
@Yub Altijd mee oppassen, als het te mooi is om waar te zijn dan is dat inderdaad ook zo.
[...]
@Jaapio, vakantie gaat niet door
Stock2Flow: https://digitalik.net/btc/
- Taro
- Niet online
Volgens mij wordt er as we speak richting de blauwe lijn afgebogen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Werd tijd, we lopen een beetje achter. When 16k?Taro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:38:
[...]
Volgens mij wordt er as we speak richting de blauwe lijn afgebogen
Verwijderd
Jammer maar helaas, het is niet anders.Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:36:
[...]
Bedankt voor de pijnlijke herinnering. Ik kan eigenlijk hier nu alleen maar om lachen. Het heeft mij nu namelijk weer iets slimmer gemaakt.
@Jaapio, vakantie gaat niet door
Dan maar een krat bier op mijn kosten en een midweekje all-exclusive lokale camping toch
Waar meld ik me aan?Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:44:
[...]
Jammer maar helaas, het is niet anders.
Dan maar een krat bier op mijn kosten en een midweekje all-exclusive lokale camping toch

Alhoewel, met die gelekte maatregelen zou het wel eens 2021 kunnen worden. Naja, toch geen campingweer nu..
Verwijderd
Via twitter, de 'Zend een krat bier naar Jaapio en ontvang een uitnodiging voor de camping!' actie.
Too soon?!
RIP Yub. Veel kwijt of valt dat wel mee? Klotevraag eigenlijk dus voel je vrij om hem te negeren.
Mss ja. Hij gaf zelf aan dat het gelukkig niet veel was. Kan relatief zijn natuurlijk.uNoTopia schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:50:
[...]
Too soon?!
RIP Yub. Veel kwijt of valt dat wel mee? Klotevraag eigenlijk dus voel je vrij om hem te negeren.
Too soon man. De scammer moet nog gaan pinnen en feesten op mijn kosten! Nope, een paar honderd euro maaruNoTopia schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:50:
[...]
Too soon?!
- Taro
- Niet online
Over scams gesproken, de uber ponzi $HATE is na de contract swap weer tot leven gekomen, staat nu op $430/stuk:
https://info.uniswap.org/...938357112f419dc5943687886
Het klonk ook echt te mooi om waar te zijn. Ik ben op een andere manier voor bijna €4k gescamt. Op het laatste moment bij zinnen gekomen.
Wel netjes dat je het ook eerlijk meld dat het een scam was. Voor alle lurkers hier, let op. Het is een groot mijnenveld dat crypto!
Wel netjes dat je het ook eerlijk meld dat het een scam was. Voor alle lurkers hier, let op. Het is een groot mijnenveld dat crypto!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lurkers?Gelukszoekr schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:22:
Het klonk ook echt te mooi om waar te zijn. Ik ben op een andere manier voor bijna €4k gescamt. Op het laatste moment bij zinnen gekomen.
Bedoel je, iedereen is hier een lurker?
Of spreek je diegenen aan die zichzelf als lurker zien?

Wat is een lurker eigenlijk? Het begin rijmt op Turk, dus kan niet veel goeds zijn
Just kidding he.
Go go cryp-to!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Misschien een beetje ouderwetse term. Maar wel een wiki pagina!Ali Baba 1001 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:28:
[...]
Lurkers?
Bedoel je, iedereen is hier een lurker?![]()
Of spreek je diegenen aan die zichzelf als lurker zien?![]()
Wat is een lurker eigenlijk? Het begin rijmt op Turk, dus kan niet veel goeds zijn![]()
Just kidding he.
Go go cryp-to!
Wikipedia: Lurker.
Oh haha top, had het nog niet gegoogled. Wist echt niet wat het is, dus weer wat geleerdGelukszoekr schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:30:
[...]
Misschien een beetje ouderwetse term. Maar wel een wiki pagina!
Wikipedia: Lurker.
Ben benieuwd wat XYFI straks voor ons gaat doenTaro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:20:
Over scams gesproken, de uber ponzi $HATE is na de contract swap weer tot leven gekomen, staat nu op $430/stuk:

Kwam ook op Reddit weer een slimmerik tegen.Taro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:32:
[...]
Die had via Ebay een USB stick met 1 BTC erop voor 2000 dollar gekocht. Toen hij de USB stick ontving stond er niets op en hij vroeg zich af of hij genaaid was.

- Taro
- Niet online
@Edwin__ Tenzij er een logo op staat met "1 BTC", dan kom je er nog mee weg als aanbieder
Doet '1 BTC' merknaam vastleggen.Taro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:55:
@Edwin__ Tenzij er een logo op staat met "1 BTC", dan kom je er nog mee weg als aanbieder
Is dat hetzelfde als stuur 0,5 ETH en ik stuur 1 ETH terug?Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:46:
[...]
Via twitter, de 'Zend een krat bier naar Jaapio en ontvang een uitnodiging voor de camping!' actie.
Verwijderd
Nee hoorCrypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:02:
[...]
Is dat hetzelfde als stuur 0,5 ETH en ik stuur 1 ETH terug?
Stuur mij 1 ETH, en ik stuur je 0,5 ETH terug. Echt waar. Wollah. Elke dag opnieuw.Crypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:02:
[...]
Is dat hetzelfde als stuur 0,5 ETH en ik stuur 1 ETH terug?
Verwijderd
Er zijn veel mensen die het nu willen hebben blijkbaar.Chaes schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:13:
Iemand een verklaring voor de recente stijgingen?
Oh ok. Ik dacht dat A87 er allicht wat mee te maken heeft.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:17:
[...]
Er zijn veel mensen die het nu willen hebben blijkbaar.
Open deur, maar goed. The HODL continues.Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:17:
[...]
Waarom pagina's aan info doorlezen als je het ook gewoon kan vragen? Waarom wist ik dit niet eerder?!Chaes schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:13:
Oja, "Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst."
[ Voor 22% gewijzigd door Liberteh op 12-10-2020 19:25 ]
Er hapt altijd wel iemand...Liberteh schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:24:
[...]
[...]
Waarom pagina's aan info doorlezen als je het ook gewoon kan vragen? Waarom wist ik dit niet eerder?!
Oja, "Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst."
Had 1% winst op een tientje.. ging naar de supermarkt was 80 euro kwijt
Zit je nog op bitmex?A87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:48:
Geen......speld....Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:17:
[...]
Wollah? Ik heb je hoog zitten Ali maar hier gaat iets mis.Ali Baba 1001 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:13:
[...]
Stuur mij 1 ETH, en ik stuur je 0,5 ETH terug. Echt waar. Wollah. Elke dag opnieuw.
Kwijt?.. Je weet niet waar het gebleven is?A87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:48:
Das wel sneu idd..
Beter opletten he in de supermarkt... altijd gevaarlijk daar.
Hoelang heb je er over gedaan om de 3-traps op te zetten? En ik zie dat de gas fees (via metamask) weer aardig naar de moon zijn gegaan. Duurt wel even voordat het dan rendabel wordt:sGelukszoekr schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:06:
Ik ben eergisteren begonnen met de Binance pannekoekenruil. Het is een soort 3-traps rakket.
Voor de beeldvorming. Ik heb voor €900 aan waarde er in zitten. De rewards zijn momenteel €30 per dag. En dat gaat elke dag iets omhoog.
Dus als het nog éven blijft draaien, de koerst gelijk blijft, dan kan ik na 28 dagen m'n inleg eruit halen
bybit met 10 euro. zit nu short.. ging vanmiddag long 1% winst
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 12-10-2020 20:32 ]
Waarom niet een conditional order? Nu short gaan is ook gewoon gokken in mijn boekje..A87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:30:
[...]
bybit met 10 euro. zit nu short.. ging vanmiddag long
80 euro kwijt aanboodschappen. Leven is DUUR DUUR DUUR. vorige week ook al iets van 80 kwijt aan boodschappen. En dan moet je ook nog sparen voo traden enso POeeeeeeeFijneKerst schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:00:
[...]
Kwijt?.. Je weet niet waar het gebleven is?
Das wel sneu idd..
Beter opletten he in de supermarkt... altijd gevaarlijk daar.
Als ze nou die uitkering wat hoger maken, hoef je ook niet zo veel te doen
Dan hoef je ook niet proberen een trader te worden
[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 12-10-2020 20:38 ]
short limit op 11705 (yolo bedrag hoor)..Stokstaart schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:33:
[...]
Waarom niet een conditional order? Nu short gaan is ook gewoon gokken in mijn boekje..
Ik denk omdat er mogelijk toch weer een stimulus package aan zit te komen en het nieuws rondom institutionele investeerders.Chaes schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:13:
Uhm.. 2 minuten ofzo?Steinhemmer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:11:
[...]
Hoelang heb je er over gedaan om de 3-traps op te zetten? En ik zie dat de gas fees (via metamask) weer aardig naar de moon zijn gegaan. Duurt wel even voordat het dan rendabel wordt:s
En gas fees? HA! Dit is BSC (Binance Smart Chain). Geen Ethereum. Daarom erg snel op te zetten en lage fees
@Verwijderd kunnen we al stoppen met werken? Ik ben het wel een beetje zat.
Verwijderd
Ja hoor geen probleem. Je moet het dan doen met wat minder, maar als je wat snoekbaars ernaast vangt en af en toe wat hortensias tussen het riet zet dan kun je prima leven met bijstandje.twain4me schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:49:
Hmmmm, ik denk niet dat de waf daar voldoende hoog voor is, wel leuk om de karperstokken weer van zolder te halen..Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:56:
[...]
Ja hoor geen probleem. Je moet het dan doen met wat minder, maar als je wat snoekbaars ernaast vangt en af en toe wat hortensias tussen het riet zet dan kun je prima leven met bijstandje.
Als je in de horeca werkt kan dat vanaf morgen.twain4me schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:49:
Zero.
Ik wilde al voorstellen om een cryptocafe te openen, maar dat schiet natuurlijk ook niet opPelox schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:02:
[...]
![]()
![]()
Als je in de horeca werkt kan dat vanaf morgen.

[YouTube: Spanish Town]Pelox schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:02:
[...]
Ik denk dat ik aan het einde van corona maar een failliete kroeg koop. lekker zelf gevangen zeebaars op het dagmenu. voor een paar ADA.Pelox schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:02:
[...]
@Verwijderd als meubilair in de hoek van de bar aan de Schultenbräu waar hij met zijn laatste NANO zorgt dat de kruk niet meer kan wiebelen.
@Taro in zijn, tegen die tijd, tesla cabrio. Komt op vrijdag voor een broodje bal en een mooie koude beugelfles.
@A87 is 3 dagen geleden knockout geslagen door @PilatuS en hebben we daarna aan de kapstok gehangen.
@Slux ligt te slapen onder de airhockey, zijn brug staat op de slooplijst. Diezelfde airhockey tafel is vastgelopen omdat @Stokstaart probeerde te betalen met HOT
Achter de barspiegel een kaart met palmbomen en een hangmat, de afzenden @RaptorXS dat staat alleen niet op de kaart, meer dan HAHAHAHA staat er niet op, maar we weten allemaal prima waar het vandaan komt.
@Tominatie Eet altijd alleen maar een broodje hamburger, de sause altijd in een appart bakje. sinds de crash van de shitcoins, kan hij niet meer tegen klef brood.
De midlife cisis van @Pelox tjsa, daar valt weinig over te zeggen zonder in de lach te schieten....
SHITCOINS and DREAMS
Nu alleen nog een locatie..
Bitcoin loopt weer te hard van stapel. Zal wel bij 12K grote retest volgen
Of het nu hard of traag omhoog gaat. Maakt echt niet uit. Het kan zomaar weer een klap omlaag gaan.mengenli schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:41:
Bitcoin loopt weer te hard van stapel. Zal wel bij 12K grote retest volgen
Heb je ook mexicano's om weg te spoelen met koud pils? Uiteraard betaal ik met shitcoinstwain4me schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:24:
[...]
Ik denk dat ik aan het einde van corona maar een failliete kroeg koop. lekker zelf gevangen zeebaars op het dagmenu. voor een paar ADA.
@Verwijderd als meubilair in de hoek van de bar aan de Schultenbräu waar hij met zijn laatste NANO zorgt dat de kruk niet meer kan wiebelen.
@Taro in zijn, tegen die tijd, tesla cabrio. Komt op vrijdag voor een broodje bal en een mooie koude beugelfles.
@A87 is 3 dagen geleden knockout geslagen door @PilatuS en hebben we daarna aan de kapstok gehangen.
@Slux ligt te slapen onder de airhockey, zijn brug staat op de slooplijst. Diezelfde airhockey tafel is vastgelopen omdat @Stokstaart probeerde te betalen met HOT
Achter de barspiegel een kaart met palmbomen en een hangmat, de afzenden @RaptorXS dat staat alleen niet op de kaart, meer dan HAHAHAHA staat er niet op, maar we weten allemaal prima waar het vandaan komt.
@Tominatie Eet altijd alleen maar een broodje hamburger, de sause altijd in een appart bakje. sinds de crash van de shitcoins, kan hij niet meer tegen klef brood.
De midlife cisis van @Pelox tjsa, daar valt weinig over te zeggen zonder in de lach te schieten....
SHITCOINS and DREAMS
Nu alleen nog een locatie..
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!