[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Hahaha succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Crypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:23:
[...]

Ik heb het nog een keer gelezen en snap het nu beter denk ik. Als hij alles dumpt gaat de prijs naar nul maar is hij wel binnen voor de rest van zijn leven. Dumpen die hap zou ik zeggen. :P

Of lees ik het niet goed? Het is wat warrig geschreven allemaal.
Sorry daarvoor. Kan even niet nadenken/schrijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:23:
[...]

Ik heb het nog een keer gelezen en snap het nu beter denk ik. Als hij alles dumpt gaat de prijs naar nul maar is hij wel binnen voor de rest van zijn leven. Dumpen die hap zou ik zeggen. :P

Of lees ik het niet goed? Het is wat warrig geschreven allemaal.
ik las iets over 132milloen coins met een een total supply van 100 miljard,
Ik ben niet zo goed in rekenen maar als je met 132 miljoen al binnen bent op een supply van 100miljard dan staat ie dik in de top 10 van de coins.

Ik zou dat drolletje toch nog even in houden als ik jou was, misschien heb je je baas toch nog nodig na volgende maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:24
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:25:
[...]

Om welke coin gaat het? Dan kunnen we ook het orderboek even bekijken voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaglevNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-09 15:32
Als de investeerders zo met geld smijten wat is de waarde dan nog?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:25:
[...]

Dumpen die handel en pakken wat je pakken kan. Voor je het weet is de waarde 0.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Blijkbaar is het de allereerste transactie volgens ethscan. Gewoon puur geluk dus. Ze zijn vooral actief op Chinese en Koreaanse exchanges. Even zien of ik daar kan registeren, daar is de waarde namelijk iets hoger. Denk nu dat er nog een swap moet plaatsvinden aangezien ik de eerste transactie heb uitgevoerd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hey @Yub, vriend, maatje, wat leuk om te lezen dit!

Ik zou alles grondig aanpakken en wellicht even contact zoeken met iemand die verstand van zaken heeft, ook met belastingen e.d.

Zoals ikzelf. Ik kan je daar prima mee helpen vanaf Hawaï, onder het genot van een geheel verzorgde 2 weekse all-inclusive verblijfplaats met uitgaansbudget.

Zo ben ik dan ook wel weer, nooit te beroerd om een goede vriend even te ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:40:
Hey @Yub, vriend, maatje, wat leuk om te lezen dit!

Ik zou alles grondig aanpakken en wellicht even contact zoeken met iemand die verstand van zaken heeft, ook met belastingen e.d.

Zoals ikzelf. Ik kan je daar prima mee helpen vanaf Hawaï, onder het genot van een geheel verzorgde 2 weekse all-inclusive verblijfplaats met uitgaansbudget.

Zo ben ik dan ook wel weer, nooit te beroerd om een goede vriend even te ondersteunen.
Aanbod geaccepteerd. Wat belastingen? Ik doe een John McAfee exit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 22:06

ScreamGT

joejoe

Hoppa, en weer bijna 300,- er bij in luttele minuten.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-10 22:35
ScreamGT schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:48:
Hoppa, en weer bijna 300,- er bij in luttele minuten.
Wat is er toch aan de hand de laatste sinds 15:30... stables, maar ook alts flink omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:24

knakworst

Get more sats!

Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:04:
Ik heb blijkbaar als eerste een verzoek ingediend en maximaal aantal eth overgemaakt en heb daadwerkelijk mijn coins zojuist ontvangen. Ik zit nu op een exchange te kijken en technisch gezien is er vraag en kan zeg 6% kwijt/verkopen op huidige koers. Als ik alles verkoop dan ben ik klaar voor de rest van mijn leven.
Let wel goed op dat het geen scam is. Bij mij staan alle signalen op rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:47:
[...]

Aanbod geaccepteerd. Wat belastingen? Ik doe een John McAfee exit :P
Hahaha nee geintje ik heb de ballen verstand van financiën maar ik heb in de gaten dat het het niet om tientjes gaat.

Dus wees ff voorzichtig wat je hier post, en mocht het je lukken om alles op de rekening te krijgen zou ik zeker even iemand inschakelen die hier verstand van heeft, ook even je trades etc bijhouden als bewijs.

En gefeliciteerd trouwens, mooi verhaal dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Moon!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:39:
Blijkbaar is het de allereerste transactie volgens ethscan. Gewoon puur geluk dus. Ze zijn vooral actief op Chinese en Koreaanse exchanges. Even zien of ik daar kan registeren, daar is de waarde namelijk iets hoger. Denk nu dat er nog een swap moet plaatsvinden aangezien ik de eerste transactie heb uitgevoerd..
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn allemaal :P hoop natuurlijk dat alles klopt. Ik zou zeggen: pak wat je pakken kan, maar wees wel op je hoede.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
knakworst schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

Let wel goed op dat het geen scam is. Bij mij staan alle signalen op rood.
Da's best knap als je niet weet om welk project het gaat. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:52:
[...]

Hahaha nee geintje ik heb de ballen verstand van financiën maar ik heb in de gaten dat het het niet om tientjes gaat.

Dus wees ff voorzichtig wat je hier post, en mocht het je lukken om alles op de rekening te krijgen zou ik zeker even iemand inschakelen die hier verstand van heeft, ook even je trades etc bijhouden als bewijs.

En gefeliciteerd trouwens, mooi verhaal dit :)
Ik zou je ook niet uitnodigen voor de financiën maar meer voor de entertainment ;)

Ze kunnen mij overigens op de kop houden. Ik kan nog geen windows wachtwoord onthouden :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:01:
[...]

Da's best knap als je niet weet om welk project het gaat. :D
Als iemand zegt stuur ETH en krijg coins dan gaat bij iedereen toch wel een belletje af toch ?
Alhoewel in Cyprus zijn ze daar ook goed in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Klinkt 100% als een scam, maar in crypto weet je nooit. Heb je de coins effectief op je adres staan? En de coin is effectief gelist op blijkbaar verschillende exchanges? Want zo o nieuw zijn ze dan toch niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Dank je. Ik weet het. Stuur mij 2 eth en ik stuur je 4 terug verhaaltjes etc.. Project is echt al iets langer actief maar ze willen het van de grond krijgen vandaar een soort give away achtige oplossing icm nieuwe launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:09:
[...]

Dank je. Ik weet het. Stuur mij 2 eth en ik stuur je 4 terug verhaaltjes etc.. Project is echt al iets langer actief maar ze willen het van de grond krijgen vandaar een soort give away achtige oplossing icm nieuwe launch.
Ze staan niet op CMC? Want ik zie daar geen projecten met +/- 100mld supply, behalve DOGE dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

croc schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:10:
[...]

Ze staan niet op CMC? Want ik zie daar geen projecten met +/- 100mld supply, behalve DOGE dan :-)
Staan op CMC met een lagere circulating supply. Natuurlijk weet ik dat ze kunnen dumpen, maar dat wil ik ze voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-10 19:50
Hoe is het volume? Kan je niet een paar mooie limit orders inladderen en een flinke smak met sl klaar zetten?
Dan verkoop je een groot deel of de prijs nou omhoog of omlaag gaat..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:24

Bever!

3

gekke PA vandaag! wel vermakelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 21:49
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Staan op CMC met een lagere circulating supply. Natuurlijk weet ik dat ze kunnen dumpen, maar dat wil ik ze voor zijn.
Je kan ook voor whale spelen :) Boel laten crashen, en daar al je muntjes tegen een goedkopere prijs weer terugkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:39:
Ik zou wel een betrouwbare exchange kiezen (als je keus hebt) en je eerste laten verifieren op het hoogst mogelijke level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
lucatoni schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:35:
[...]

Je kan ook voor whale spelen :) Boel laten crashen, en daar al je muntjes tegen een goedkopere prijs weer terugkopen :)
Precies, minste wat je kan doen dan is ff die order book leegdumpen en ons mee laten profiteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
croc schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:43:
[...]

Precies, minste wat je kan doen dan is ff die order book leegdumpen en ons mee laten profiteren :+
Eigenlijk, zit ik mij nu te bedenken, zou je de actie ook bij een aantal exchanges tegelijk moeten doen wil je het maximale eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:16:
[...]

Dus dumpen die handel, hoe vaak moeten we het nog zeggen? 8)7

Dump now or cry later. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www56.zippyshare.com/v/RypvN659/file.html video

Your deposit has been confirmed.

Deposit amount: 0.00097855 BTC

Account balance:0.00097904 BTC

[ Voor 135% gewijzigd door A87 op 12-10-2020 16:58 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 06-10 16:23
A87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 16:54:
https://www56.zippyshare.com/v/RypvN659/file.html video

Your deposit has been confirmed.

Deposit amount: 0.00097855 BTC

Account balance:0.00097904 BTC
Whale

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mogguh.

Moon

Lambo

Popcorn

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Gelukkig dat ik op jullie expertise kan terugvallen. Volgens mij ben ik in een hele slimme scam gestapt.

Ik ben nog aan het onderzoeken hoe ze te werk gaan. Maar in het kort wat ik nu weet:

1) Er is een bestaand project wat ook op exchanges staat en CMC gelist en ook gelinkt in hun Twitter account.
2) Twee weken geleden kom ik via een volger in contact met een airdrop twitter account.
3) Nu vandaag komt de tweet naar voren en ze zoeken de eerste 3 investeerders die ook het dubbele krijgen.
4) Er hebben al twee gereageerd, dus ik denk; Why not! Ik investeer tenslotte vaak bij nieuwe projecten (Soort van vertrouwen was gekweekt nadat ik het een tijdje volgde en af en toe voorbij zag komen in mijn overzicht).
5) Het wallet adres heeft mijn eth ontvangen. 5 minuten later maken ze een nieuw eth contract aan.
6) Ik heb vervolgens het nieuwe smartcontract adres gevonden en voeg deze toe.
7) Ik zie daadwerkelijk mijn coins na het toevoegen van custom token in metamask.
8 ) Ik heb dus blijkbaar het nieuwe smartcontract 'geactiveerd' en daar gaan ze nu verder onder promoten?
9) Hoe ben ik daar achter gekomen? Ik heb de twitter reacties gelezen en alle eth adressen nagetrokken en zie dat 98% niet bestaat.. (1 tweet bijvoorbeeld heeft 1400 reacties)
10) Ik ben genaaid en dat was maar voor een heel klein bedrag.
11) Kut. Dit is wel heel slim opgezet dat moet ik ze nageven. Ben echt niet de domste volgens mij maar dit gaat nog heel veel slachtoffers maken..

12) U bent gewaarschuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:13:
Gelukkig dat ik op jullie expertise kan terugvallen. Volgens mij ben ik in een hele slimme scam gestapt.

Ik ben nog aan het onderzoeken hoe ze te werk gaan. Maar in het kort wat ik nu weet:

1) Er is een bestaand project wat ook op exchanges staat en CMC gelist en ook gelinkt in hun Twitter account.
2) Twee weken geleden kom ik via een volger in contact met een airdrop twitter account.
3) Nu vandaag komt de tweet naar voren en ze zoeken de eerste 3 investeerders die ook het dubbele krijgen.
4) Er hebben al twee gereageerd, dus ik denk; Why not! Ik investeer tenslotte vaak bij nieuwe projecten (Soort van vertrouwen was gekweekt nadat ik het een tijdje volgde en af en toe voorbij zag komen in mijn overzicht).
5) Het wallet adres heeft mijn eth ontvangen. 5 minuten later maken ze een nieuw eth contract aan.
6) Ik heb vervolgens het nieuwe smartcontract adres gevonden en voeg deze toe.
7) Ik zie daadwerkelijk mijn coins na het toevoegen van custom token in metamask.
8) Ik heb dus blijkbaar het nieuwe smartcontract 'geactiveerd' en daar gaan ze nu verder onder promoten?
9) Hoe ben ik daar achter gekomen? Ik heb de twitter reacties gelezen en alle eth adressen nagetrokken en zie dat 98% niet bestaat.. (1 tweet bijvoorbeeld heeft 1400 reacties)
10) Ik ben genaaid en dat was maar voor een heel klein bedrag.

11) Kut. Dit is wel heel slim opgezet dat moet ik ze nageven. Ben echt niet de domste volgens mij maar dit gaat nog heel veel slachtoffers maken..

12) U bent gewaarschuwd!
Niet echt een verrassing, het aloude gezegd blijkt weeral perfect op te gaan. Stel je altijd de vraag waarom iemand zoiets zou doen, zeker als je al gelist bent enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

croc schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:16:
[...]

Niet echt een verrassing, het aloude gezegd blijkt weeral perfect op te gaan. Stel je altijd de vraag waarom iemand zoiets zou doen, zeker als je al gelist bent enz?
Heb je deze vorm al voorbij zien komen? Ik hang namelijk al wat langer rond op twitter. Niet eerder gezien deze.

F#ck wat ben ik dom vandaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Kom ooooppp 12K

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:18:
[...]

Heb je deze vorm al voorbij zien komen? Ik hang namelijk al wat langer rond op twitter. Niet eerder gezien deze.

Maar goed dat je die drol niet hebt neergelegd bij je baas ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

Zodra iemand vraagt om coins over te maken waarna ze jouw andere coins terugsturen of jouw coins verdubbelen etc, is het gegarandeerd een scam. Gelukkig geef je aan dat je slechts met een klein bedrag bent ingestapt, dus hopelijk is het geen hele dure les geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Slux schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:21:
[...]

Maar goed dat je die drol niet hebt neergelegd bij je baas ;)
Stel je voor ja :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:29

Liberteh

All your base belong to me

[...]

Ik kan me nog de truuc herinneren van de gelekte Ethereum wallets... Daar zaten dan nog ERC-20 tokens in en deze zou je kunnen overmaken naar een andere wallet. Alleen.... Gas ontbreekt.. Dus je moet Ethereum storten. Als je dat dan deed ging een bot hier sneller mee aan de haal als dat jij een transactie kon starten voor die shitcoins.

Lang verhaal kort: het maakt niet uit hoe ze het doen... je moet altijd opletten want weg = weg.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Double top in the making voor BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Azer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:23:
[...]

Zodra iemand vraagt om coins over te maken waarna ze jouw andere coins terugsturen of jouw coins verdubbelen etc, is het gegarandeerd een scam. Gelukkig geef je aan dat je slechts met een klein bedrag bent ingestapt, dus hopelijk is het geen hele dure les geweest.
Nope, het is ook niet letterlijk een "Maak X bedrag over en ontvang X terug" oplichting. Hier zit een sluwe omweg in. Dit is hoog staatlje social engineering wat ze hier toepassen. De persoon die ik volg is normaal ook niet de domste, daar begon het namelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
[...]

Nee, maar ik hang dan ook niet heel vaak rond op Twitter. Maar zoals gezegd, het "stuur iets en je krijgt meer terug, gewoon, zomaar" stinkt zo hard dat de pamper van mijn peuter er niet tegen op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Stokstaart schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:26:
Uiteraard, tot het niet zo is. :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:24

knakworst

Get more sats!

Stokstaart schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:26:
Hij gaat nu dik door de 11.500, wordt een groen dagje zo. Iets met FOMO begint te broeien.

Edit: En er weer dik onder. Hold your breath.

[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 12-10-2020 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Yub Altijd mee oppassen, als het te mooi is om waar te zijn dan is dat inderdaad ook zo.

Uit de openingspost/topicstart:

Pas op, scams!

Op Twitter, YouTube en andere locaties probeert men regelmatig mensen op te lichten. Denk hierbij voornamelijk aan de "Stuur 0,5 ETH op en krijg 5 ETH terug!" achtige oproepen. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. Trap hier niet in, niemand gaat jou gratis meer cryptocurrency of geld geven in ruil voor je kleine inleg, je zult de coins die je opstuurt 100% zeker kwijtraken, hoe mooi het aanbod ook klinkt. Helaas zijn hier wereldwijd al vele duizenden mensen ingetrapt.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Taro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:32:
@Yub Altijd mee oppassen, als het te mooi is om waar te zijn dan is dat inderdaad ook zo.

[...]
Bedankt voor de pijnlijke herinnering. Ik kan eigenlijk hier nu alleen maar om lachen. Het heeft mij nu namelijk weer iets slimmer gemaakt.

@Jaapio, vakantie gaat niet door :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Volgens mij wordt er as we speak richting de blauwe lijn afgebogen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:38:
[...]

Volgens mij wordt er as we speak richting de blauwe lijn afgebogen :)
Werd tijd, we lopen een beetje achter. When 16k? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:36:
[...]

Bedankt voor de pijnlijke herinnering. Ik kan eigenlijk hier nu alleen maar om lachen. Het heeft mij nu namelijk weer iets slimmer gemaakt.

@Jaapio, vakantie gaat niet door :>
Jammer maar helaas, het is niet anders.

Dan maar een krat bier op mijn kosten en een midweekje all-exclusive lokale camping toch :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:44:
[...]

Jammer maar helaas, het is niet anders.

Dan maar een krat bier op mijn kosten en een midweekje all-exclusive lokale camping toch :*)
Waar meld ik me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
:w Ook present!

Alhoewel, met die gelekte maatregelen zou het wel eens 2021 kunnen worden. Naja, toch geen campingweer nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via twitter, de 'Zend een krat bier naar Jaapio en ontvang een uitnodiging voor de camping!' actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
Aanmelden kan op die Twitter account van Yub :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
croc schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:47:
Aanmelden kan op die Twitter account van Yub :+
Too soon?!

RIP Yub. Veel kwijt of valt dat wel mee? Klotevraag eigenlijk dus voel je vrij om hem te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
uNoTopia schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:50:
[...]

Too soon?!

RIP Yub. Veel kwijt of valt dat wel mee? Klotevraag eigenlijk dus voel je vrij om hem te negeren.
Mss ja. Hij gaf zelf aan dat het gelukkig niet veel was. Kan relatief zijn natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

uNoTopia schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:50:
[...]

Too soon?!

Too soon man. De scammer moet nog gaan pinnen en feesten op mijn kosten! Nope, een paar honderd euro maar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Top op 11.7 11.8? Stay tuned for more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Over scams gesproken, de uber ponzi $HATE is na de contract swap weer tot leven gekomen, staat nu op $430/stuk:
https://info.uniswap.org/...938357112f419dc5943687886

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 14:38
Het klonk ook echt te mooi om waar te zijn. Ik ben op een andere manier voor bijna €4k gescamt. Op het laatste moment bij zinnen gekomen.

Wel netjes dat je het ook eerlijk meld dat het een scam was. Voor alle lurkers hier, let op. Het is een groot mijnenveld dat crypto!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Gelukszoekr schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:22:
Het klonk ook echt te mooi om waar te zijn. Ik ben op een andere manier voor bijna €4k gescamt. Op het laatste moment bij zinnen gekomen.

Wel netjes dat je het ook eerlijk meld dat het een scam was. Voor alle lurkers hier, let op. Het is een groot mijnenveld dat crypto!
Lurkers?
Bedoel je, iedereen is hier een lurker? :(
Of spreek je diegenen aan die zichzelf als lurker zien? :X
Wat is een lurker eigenlijk? Het begin rijmt op Turk, dus kan niet veel goeds zijn :9

Just kidding he.
Go go cryp-to!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ali Baba 1001 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:28:
[...]

Lurkers?
Bedoel je, iedereen is hier een lurker? :(
Of spreek je diegenen aan die zichzelf als lurker zien? :X
Wat is een lurker eigenlijk? Het begin rijmt op Turk, dus kan niet veel goeds zijn :9

Just kidding he.
Go go cryp-to!
Misschien een beetje ouderwetse term. Maar wel een wiki pagina!
Wikipedia: Lurker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Gelukszoekr schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:30:
[...]

Misschien een beetje ouderwetse term. Maar wel een wiki pagina!
Wikipedia: Lurker.
Oh haha top, had het nog niet gegoogled. Wist echt niet wat het is, dus weer wat geleerd d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:20:
Over scams gesproken, de uber ponzi $HATE is na de contract swap weer tot leven gekomen, staat nu op $430/stuk:
https://info.uniswap.org/...938357112f419dc5943687886
Ben benieuwd wat XYFI straks voor ons gaat doen oOo oOo *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 28-09 21:48
Taro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:32:

[...]
Kwam ook op Reddit weer een slimmerik tegen.

Die had via Ebay een USB stick met 1 BTC erop voor 2000 dollar gekocht. Toen hij de USB stick ontving stond er niets op en hij vroeg zich af of hij genaaid was. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Edwin__ Tenzij er een logo op staat met "1 BTC", dan kom je er nog mee weg als aanbieder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 28-09 21:48
Taro schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 18:55:
@Edwin__ Tenzij er een logo op staat met "1 BTC", dan kom je er nog mee weg als aanbieder :)
Doet '1 BTC' merknaam vastleggen. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:46:
[...]

Via twitter, de 'Zend een krat bier naar Jaapio en ontvang een uitnodiging voor de camping!' actie.
Is dat hetzelfde als stuur 0,5 ETH en ik stuur 1 ETH terug? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:02:
[...]

Nee hoor >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:02:
[...]

Stuur mij 1 ETH, en ik stuur je 0,5 ETH terug. Echt waar. Wollah. Elke dag opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Iemand een verklaring voor de recente stijgingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chaes schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:13:
Er zijn veel mensen die het nu willen hebben blijkbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:17:
[...]

Oh ok. Ik dacht dat A87 er allicht wat mee te maken heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

[...]

Open deur, maar goed. The HODL continues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
ik zie de miner fees weer stijgen, ik mine dus ik ben blij :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Waarom pagina's aan info doorlezen als je het ook gewoon kan vragen? Waarom wist ik dit niet eerder?!
Oja, "Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst."

[ Voor 22% gewijzigd door Liberteh op 12-10-2020 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Liberteh schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:24:
[...]

[...]

Waarom pagina's aan info doorlezen als je het ook gewoon kan vragen? Waarom wist ik dit niet eerder?!
Oja, "Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst."
Er hapt altijd wel iemand... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Had 1% winst op een tientje.. ging naar de supermarkt was 80 euro kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

A87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:48:
Zit je nog op bitmex?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

Geen......speld.... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:13:
[...]

Stuur mij 1 ETH, en ik stuur je 0,5 ETH terug. Echt waar. Wollah. Elke dag opnieuw.
Wollah? Ik heb je hoog zitten Ali maar hier gaat iets mis. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

A87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 19:48:
Kwijt?.. Je weet niet waar het gebleven is?
Das wel sneu idd..
Beter opletten he in de supermarkt... altijd gevaarlijk daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Gelukszoekr schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:06:
Ik ben eergisteren begonnen met de Binance pannekoekenruil. Het is een soort 3-traps rakket.

Voor de beeldvorming. Ik heb voor €900 aan waarde er in zitten. De rewards zijn momenteel €30 per dag. En dat gaat elke dag iets omhoog.

Dus als het nog éven blijft draaien, de koerst gelijk blijft, dan kan ik na 28 dagen m'n inleg eruit halen
Hoelang heb je er over gedaan om de 3-traps op te zetten? En ik zie dat de gas fees (via metamask) weer aardig naar de moon zijn gegaan. Duurt wel even voordat het dan rendabel wordt:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

bybit met 10 euro. zit nu short.. ging vanmiddag long 1% winst

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 12-10-2020 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
A87 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:30:
[...]

bybit met 10 euro. zit nu short.. ging vanmiddag long
Waarom niet een conditional order? Nu short gaan is ook gewoon gokken in mijn boekje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

FijneKerst schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:00:
[...]

Kwijt?.. Je weet niet waar het gebleven is?
Das wel sneu idd..
Beter opletten he in de supermarkt... altijd gevaarlijk daar.
80 euro kwijt aanboodschappen. Leven is DUUR DUUR DUUR. vorige week ook al iets van 80 kwijt aan boodschappen. En dan moet je ook nog sparen voo traden enso POeeeeeee

Als ze nou die uitkering wat hoger maken, hoef je ook niet zo veel te doen
Dan hoef je ook niet proberen een trader te worden

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 12-10-2020 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Stokstaart schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:33:
[...]

Waarom niet een conditional order? Nu short gaan is ook gewoon gokken in mijn boekje..
short limit op 11705 (yolo bedrag hoor).. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:35
Ik denk omdat er mogelijk toch weer een stimulus package aan zit te komen en het nieuws rondom institutionele investeerders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Steinhemmer schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:11:
[...]

Hoelang heb je er over gedaan om de 3-traps op te zetten? En ik zie dat de gas fees (via metamask) weer aardig naar de moon zijn gegaan. Duurt wel even voordat het dan rendabel wordt:s
Uhm.. 2 minuten ofzo?

En gas fees? HA! Dit is BSC (Binance Smart Chain). Geen Ethereum. Daarom erg snel op te zetten en lage fees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
@Verwijderd kunnen we al stoppen met werken? Ik ben het wel een beetje zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

twain4me schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:49:
Ja hoor geen probleem. Je moet het dan doen met wat minder, maar als je wat snoekbaars ernaast vangt en af en toe wat hortensias tussen het riet zet dan kun je prima leven met bijstandje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:56:
[...]

Ja hoor geen probleem. Je moet het dan doen met wat minder, maar als je wat snoekbaars ernaast vangt en af en toe wat hortensias tussen het riet zet dan kun je prima leven met bijstandje.
Hmmmm, ik denk niet dat de waf daar voldoende hoog voor is, wel leuk om de karperstokken weer van zolder te halen.. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
twain4me schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 22:49:
Als je in de horeca werkt kan dat vanaf morgen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Pelox schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:02:
[...]
|:( |:(

Ik wilde al voorstellen om een cryptocafe te openen, maar dat schiet natuurlijk ook niet op |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[...]

[YouTube: Spanish Town]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

[...]

Ik denk dat ik aan het einde van corona maar een failliete kroeg koop. lekker zelf gevangen zeebaars op het dagmenu. voor een paar ADA.

@Verwijderd als meubilair in de hoek van de bar aan de Schultenbräu waar hij met zijn laatste NANO zorgt dat de kruk niet meer kan wiebelen.
@Taro in zijn, tegen die tijd, tesla cabrio. Komt op vrijdag voor een broodje bal en een mooie koude beugelfles.
@A87 is 3 dagen geleden knockout geslagen door @PilatuS en hebben we daarna aan de kapstok gehangen.
@Slux ligt te slapen onder de airhockey, zijn brug staat op de slooplijst. Diezelfde airhockey tafel is vastgelopen omdat @Stokstaart probeerde te betalen met HOT
Achter de barspiegel een kaart met palmbomen en een hangmat, de afzenden @RaptorXS dat staat alleen niet op de kaart, meer dan HAHAHAHA staat er niet op, maar we weten allemaal prima waar het vandaan komt.
@Tominatie Eet altijd alleen maar een broodje hamburger, de sause altijd in een appart bakje. sinds de crash van de shitcoins, kan hij niet meer tegen klef brood.
De midlife cisis van @Pelox tjsa, daar valt weinig over te zeggen zonder in de lach te schieten....

SHITCOINS and DREAMS

Nu alleen nog een locatie.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Bitcoin loopt weer te hard van stapel. Zal wel bij 12K grote retest volgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
mengenli schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:41:
Bitcoin loopt weer te hard van stapel. Zal wel bij 12K grote retest volgen
Of het nu hard of traag omhoog gaat. Maakt echt niet uit. Het kan zomaar weer een klap omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
twain4me schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:24:
[...]

Ik denk dat ik aan het einde van corona maar een failliete kroeg koop. lekker zelf gevangen zeebaars op het dagmenu. voor een paar ADA.

@Verwijderd als meubilair in de hoek van de bar aan de Schultenbräu waar hij met zijn laatste NANO zorgt dat de kruk niet meer kan wiebelen.
@Taro in zijn, tegen die tijd, tesla cabrio. Komt op vrijdag voor een broodje bal en een mooie koude beugelfles.
@A87 is 3 dagen geleden knockout geslagen door @PilatuS en hebben we daarna aan de kapstok gehangen.
@Slux ligt te slapen onder de airhockey, zijn brug staat op de slooplijst. Diezelfde airhockey tafel is vastgelopen omdat @Stokstaart probeerde te betalen met HOT
Achter de barspiegel een kaart met palmbomen en een hangmat, de afzenden @RaptorXS dat staat alleen niet op de kaart, meer dan HAHAHAHA staat er niet op, maar we weten allemaal prima waar het vandaan komt.
@Tominatie Eet altijd alleen maar een broodje hamburger, de sause altijd in een appart bakje. sinds de crash van de shitcoins, kan hij niet meer tegen klef brood.
De midlife cisis van @Pelox tjsa, daar valt weinig over te zeggen zonder in de lach te schieten....

SHITCOINS and DREAMS

Nu alleen nog een locatie.. :+
Heb je ook mexicano's om weg te spoelen met koud pils? Uiteraard betaal ik met shitcoins
Pagina: 1 ... 68 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!