[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Liberteh schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:58:
Hmm dit komt me bekend voor. Ik ga nu Bullflag roepen en dan zegt iemand anders dat dit het ook goed niet kan zijn en dan storten we weer in... net als de vorige keer. Wedden? Het is een bearflag (kijken of dat helpt..) :)
Ik men dit patroon eerder te hebben gezien en dat zou betekenen; 1000 omhoog (dat is ie nu) en dan weer 1700 omlaag. :/

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:29

Liberteh

All your base belong to me

When in doubt: zoom out.
*kijkt naar interactieve S2F model op https://digitalik.net/btc/*

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/MWODLqm6/

[ Voor 27% gewijzigd door Liberteh op 10-10-2020 12:44 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin is op de top van 3-9-2020 afgeketst, next stop ~11.750 kan maar zo. Ik ben net op 11.300 weer extra ingestapt, dus van mij mag het verder omhoog, maar ik heb er niet heel veel vertrouwen in.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 10-10-2020 12:35 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:37
Taro schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:33:
Bitcoin is op de top van 3-9-2020 afgeketst, next stop ~11.750 kan maar zo. Ik ben net op 11.300 weer extra ingestapt, dus van mij mag het verder omhoog, maar ik heb er niet heel veel vertrouwen in.
Ik heb een long lopen vanaf 10.845, SL nu nog op 10.750 omdat ik een retest van de 10.8 nog wel zie gebeuren.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Altijd weer wat. De web GUI is bugged bij Bitmex. Vrijwel iedereen heeft 0.0 balance staan.
Op de achtergrond is het er nog wel maar ik denk dat we blij moeten zijn dat de meeste funds er al uitgetrokken waren en de exchange een stuk minder significant is geworden in het wereldje de afgelopen weken.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heeft Arthurtje de funds mee genomen @Liberteh ? lmao ja ik ben er sinds een tijdje ook vertrokken. Alle funds safe op de Ledger en bezig een nieuw account in te richten op Bybit. Daar had ik nog een klein deel staan. Gaan we daar lekker verder 👌

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 14:33:
Heeft Arthurtje de funds mee genomen @Liberteh ? lmao ja ik ben er sinds een tijdje ook vertrokken. Alle funds safe op de Ledger en bezig een nieuw account in te richten op Bybit. Daar had ik nog een klein deel staan. Gaan we daar lekker verder 👌
Z'n vakantiegeld moet ergens vandaan komen, toch ;)
Haha, ik vind Bitmex zo kinderlijk eenvoudig en fijn om op te traden dat ik mijn speelgeld daar laat staan.
Verder nu inderdaad voornamelijk over naar Binance voor de serieuze posities. Al heb ik ook zo weer serieuze balance van speelgeld gemaakt bij Bitmex. Daarom houd ik er zo van....

Mijn emotie voor onderwater posities is allang verdwenen. Niet snel genoeg kunnen reageren of iets kunnen vinden (Binance) is echt enorm frustrerend!! Oefening baart kunst merk ik wel maar ik was één van de eerste op Binance destijds en het is me toch een gedrocht qua mogelijkheden geworden....

Arthur zou overigens officieel afscheid genomen hebben van Bitmex nadat de aanklachten bekend werden dus als het goed is zit hij niet meer schouderdiep in de pot te roeren.

[ Voor 25% gewijzigd door Liberteh op 10-10-2020 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja eens @Liberteh ik vind Bitmex ook super fijn werken. Ik gok dat ze hier ook wel weer uit komen. Wellicht dat ik er ooit weer ga traden. Maar gaat wel tijd worden dat ze sommige zaken eens op orde krijgen. Bybit werkt BIJNA net zo lekker als Bitmex, maar dan zonder de overloads. Al eens geprobeerd?

Ik heb ook leuk wat knaken uit de scamwicks kunnen vissen bij tijden bij Bitmex. Zal ze missen 😂

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DAMAGE schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:00:
Ja eens @Liberteh ik vind Bitmex ook super fijn werken. Ik gok dat ze hier ook wel weer uit komen. Wellicht dat ik er ooit weer ga traden. Maar gaat wel tijd worden dat ze sommige zaken eens op orde krijgen. Bybit werkt BIJNA net zo lekker als Bitmex, maar dan zonder de overloads. Al eens geprobeerd?

Ik heb ook leuk wat knaken uit de scamwicks kunnen vissen bij tijden bij Bitmex. Zal ze missen 😂
Bybit al eens geprobeerd maar werd hem toen niet voor mij. Ze worden allemaal langzaam maar zeker beter dus zal binnenkort weer eens een poging wagen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cn_HMEuaNDxEwGg5Kx7spps3Pa4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bXNjUnopIrSr8Lz4ST154dfz.png?f=user_large

Sinds 1 oktober probeer ik ook een dagelijkse trade te maken. Op zich lukt het bepalen van de entry wel, maar voor de exit heb ik nog geen idee. Daar moet ik maar eens wat meer over lezen. Ik deed in het begin maar wat, en nu reken ik er 3% bovenop als sell-price. Stop loss heb ik niet - want Bitvavo - vandaar ook dat alles in euro's is.

6 oktober ging het opeens hard naar beneden en heb ik m'n NEO nog net in een wick naar boven (heet dat zo?) weten te verkopen.

De ICX-verkoop op 9-10 was trouwens gekocht op 6-10, dus het is geen day-trading maar meer "zo snel mogelijk".

Volgende stap is om te kijken naar verlies-nemen en om naar binance te verhuizen zodat ik stop-losses eens kan uitproberen.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@zwartewoud Mooie winning spree :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

zwartewoud schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:04:
[Afbeelding]

Sinds 1 oktober probeer ik ook een dagelijkse trade te maken. Op zich lukt het bepalen van de entry wel, maar voor de exit heb ik nog geen idee. Daar moet ik maar eens wat meer over lezen. Ik deed in het begin maar wat, en nu reken ik er 3% bovenop als sell-price. Stop loss heb ik niet - want Bitvavo - vandaar ook dat alles in euro's is.

6 oktober ging het opeens hard naar beneden en heb ik m'n NEO nog net in een wick naar boven (heet dat zo?) weten te verkopen.

De ICX-verkoop op 9-10 was trouwens gekocht op 6-10, dus het is geen day-trading maar meer "zo snel mogelijk".

Volgende stap is om te kijken naar verlies-nemen en om naar binance te verhuizen zodat ik stop-losses eens kan uitproberen.
Mooie spree, inderdaad!
Gebruik je hiervoor dan de EUR tradingpairs om te verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwartewoud
Liberteh schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:14:
[...]

Mooie spree, inderdaad!
Gebruik je hiervoor dan de EUR tradingpairs om te verkopen?
Klopt. Alle trades zijn van en naar EUR. Ik ga binnenkort naar Binance over. Dan zal het tegen BTC of USDT zijn.

@Taro. Bedankt, dit lukte mede door jou tips (zoals de Binance 3m chart met MA's). Ik volg het forum al een paar maanden nu.

Edit: Alleen die BNB-trade niet. Die was al op Binance, tegen USDT.

[ Voor 7% gewijzigd door zwartewoud op 10-10-2020 16:20 ]

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Goed bezig. Zijn de fees daar al van af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
uNoTopia schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:22:
Goed bezig. Zijn de fees daar al van af?
Dit is met fees er vanaf. Bij de laatste paar trades staat de sell price op 3% hoger als de buy. Daar blijft dus 2.57% van over blijkbaar.

Dan nog een vraag: hoe kan ik op Binance, als sowieso mogelijk is, een sell order aanmaken, die dan gelijk verkoopt bij een bepaalde prijs? Op Bitvavo moet ik namelijk elke keer kijken of er een buy is geweest en dan handmatig een sell order aanmaken. Kan dat ook in 1x?

[ Voor 31% gewijzigd door zwartewoud op 10-10-2020 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Niet moon maar canis majoris godverdomme

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 10-10-2020 16:31 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
zwartewoud schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

Dit is met fees er vanaf. Bij de laatste paar trades staat de sell price op 3% hoger als de buy. Daar blijft dus 2.57% van over blijkbaar.

Dan nog een vraag: hoe kan ik op Binance, als sowieso mogelijk is, een sell order aanmaken, die dan gelijk verkoopt bij een bepaalde prijs? Op Bitvavo moet ik namelijk elke keer kijken of er een buy is geweest en dan handmatig een sell order aanmaken. Kan dat ook in 1x?
Stop limit sell order.

1: Bepaal een 'stop prijs'.
2: Bepaal een 'limit prijs'
3: Bepaal de hoeveelheid die je wil verkopen.

Als de markt de stopprijs (1) aantikt, dan zal 'ie een limit sell order aanmaken (2 + 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
En zie ook de topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
uNoTopia schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:33:
[...]

Stop limit sell order.

1: Bepaal een 'stop prijs'.
2: Bepaal een 'limit prijs'
3: Bepaal de hoeveelheid die je wil verkopen.

Als de markt de stopprijs (1) aantikt, dan zal 'ie een limit sell order aanmaken (2 + 3)
Thanks. Ik heb inderdaad ook de TS gelezen. Maar ik denk toch dat mijn vraag een beetje anders is. Ik wil namelijk alles kunnen instellen (dus de buy en de sell) als 1 transactie. Dus ik heb bijvoorbeeld nog geen elke YFI. Nu wil ik een order plaatsen die koopt en daarna een sell order plaatst. Kan dit, of heb ik een lesje begrijpend lezen nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
zwartewoud schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

Thanks. Ik heb inderdaad ook de TS gelezen. Maar ik denk toch dat mijn vraag een beetje anders is. Ik wil namelijk alles kunnen instellen (dus de buy en de sell) als 1 transactie. Dus ik heb bijvoorbeeld nog geen elke YFI. Nu wil ik een order plaatsen die koopt en daarna een sell order plaatst. Kan dit, of heb ik een lesje begrijpend lezen nodig?
Nee, dat kan jammer genoeg niet op Binance op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@zwartewoud Dat kan niet in 1x. Via een Binance OCO order kan je wel een profit sell en een stop loss instellen op dezelfde coins, maar je kunt niet het kopen en verkopen tegelijk automatiseren. Tenzij je met een bot aan de slag gaat die je op die manier instelt of programmeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@zwartewoud op Binance zullen de fee's wel behoorlijk schelen dus blijft er nog meer over voor jou. Vooral met een klein plukje BNB en de fee's in BNB afrekenen voor extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
Toch jammer. Als de buy-price gehit wordt midden in de nacht, en de coin moont nog een beetje door met daarna een dip als ik weer wakker ben, dan is dat wel pech hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:46:
@zwartewoud op Binance zullen de fee's wel behoorlijk schelen dus blijft er nog meer over voor jou. Vooral met een klein plukje BNB en de fee's in BNB afrekenen voor extra korting.
Klopt, als je een account maakt met een referral code met 20% korting en 25% korting krijgt voor het betalen van fees met BNB, kan je het basistarief naar beneden krijgen naar 0,06% per transactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Kan allemaal prima als je het zelf programmeert en tegen de API aan gaat zitten lullen. (Dit is wel Tweakers, hé....)

[ Voor 15% gewijzigd door Liberteh op 10-10-2020 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:46:
Ik heb inderdaad een keer de fout gemaakt al m'n BNB in staking te zetten, waardoor er niks meer overbleef voor de korting. Was vooral balen met DOT, aangezien je die per stuk moet verkopen. Als Binance er dan 0.2 DOT vanaf haalt, dan blijf je met 0,8 aan dust zitten.

Edit: Dit was met het DOT-BTC tradingpair. Ik zie dat dit nu is aangepast. Ik kreeg in ieder geval mijn 21.8 DOT niet in de verkooporder. Dit moest (toen) een exact rond aantal zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door zwartewoud op 10-10-2020 16:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:35
zwartewoud schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:53:
[...]

Ik heb inderdaad een keer de fout gemaakt al m'n BNB in staking te zetten, waardoor er niks meer overbleef voor de korting. Was vooral balen met DOT, aangezien je die per stuk moet verkopen. Als Binance er dan 0.2 DOT vanaf haalt, dan blijf je met 0,8 aan dust zitten.

Edit: Dit was met het DOT-BTC tradingpair. Ik zie dat dit nu is aangepast. Ik kreeg in ieder geval mijn 21.8 DOT niet in de verkooporder. Dit moest (toen) een exact rond aantal zijn.
Die dust kun je weer mooi inwisselen voor BNB >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Heisenbug schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:02:
[...]

Die dust kun je weer mooi inwisselen voor BNB >:)
CZ? Is that you?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

WHAHAHAHA DUMP EEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT AAHAHhaahahahahahahah ponziiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:30

Bever!

3

A87 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:51:
WHAHAHAHA DUMP EEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTT AAHAHhaahahahahahahah ponziiii
Je doelt op de halve procent dump op de 1 min chart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:07:
[...]

Je doelt op de halve procent dump op de 1 min chart?
The MEEEEEGAA dump is comming

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
A87 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:09:
[...]

* Taro start een 100x long

Ik heb een 3x long op Bitcoin en BNB lopen, totaal voor 80% in BTC, ETH en BNB en 20% in fiat.

Vanavond de hele avond weg, dus Bitcoin kan maar beter stabiel blijven of verder stijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 10-10-2020 18:12 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

A87 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:09:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwvv26QX663KtIixGRVng8gCJGk=/x/filters:max_bytes(5120):strip_icc():strip_exif()/u/192015/crop5f624783df21d_cropped.jpeg?f=community

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:10:
[...]

Ik heb een 3x long op Bitcoin en BNB lopen, totaal voor 80% in BTC, ETH en BNB en 20% in fiat.

Vanavond de hele avond weg, dus Bitcoin kan maar beter stabiel blijven of verder stijgen.
A87 kan beter stabiel blijven :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Taro schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:10:
[...]

Taro moet jij niet het goede voorbeeld geven en thuis blijven in deze zieke tijden :7

Waar is het feestje? Ali Baba wil ook wel een beetje *O*

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Dit is best goed nieuws voor Bitcoin. Steeds meer bedrijven zien Bitcoin als een asset.

"A “Tsunami” Of Institutional Investors Is Coming Following Square’s $50 Million Investment In Bitcoin, Tyler Winklevoss Predicts"

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Ali Baba 1001 Ik ga met een aantal anderen naar een vriend toe die een paar maanden geleden een dubbele longtransplantatie heeft gehad, dus die valt niet in de risicocategorie hoor ;)

Deden we vóór corona iedere maand, even gezellig pokeren en elkaar geld afhandig maken. Maar om hem nou nog langer niet te bezoeken...

Verder geef ik het goede voorbeeld, we gaan met mondkapjes op in de auto erheen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Taro schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:04:
@Ali Baba 1001 Ik ga met een aantal anderen naar een vriend toe die een paar maanden geleden een dubbele longtransplantatie heeft gehad, dus die valt niet in de risicocategorie hoor ;)

Deden we vóór corona iedere maand, even gezellig pokeren en elkaar geld afhandig maken. Maar om hem nou nog langer niet te bezoeken...

Verder geef ik het goede voorbeeld, we gaan met mondkapjes op in de auto erheen!
Ook nog uitstootvrij in de Tesla hoop ik :p

Veel plezier en ook succes met pokeren;
Sterkte en beterschap aan je vriend, heftig zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:10:
[...]

Ook nog uitstootvrij in de Tesla hoop ik :p

Veel plezier en ook succes met pokeren;
Uiteraard! En thx, komt vast goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:04:

Haha heerlijk lekker genieten en lekker bluffen aan die pokertafel :7

Dat zijn de mooiste avondjes :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Zhou schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:02:
Dit is best goed nieuws voor Bitcoin. Steeds meer bedrijven zien Bitcoin als een asset.

"A “Tsunami” Of Institutional Investors Is Coming Following Square’s $50 Million Investment In Bitcoin, Tyler Winklevoss Predicts"
Dit is alleen geen nieuws, dit is een shill van de Winklevoss twins. Het echte nieuws is als er na Microstrategy & Square steeds meer partijen bekend maken dat ze in BTC zijn gestapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Hier komt THE MEEEEEGAAAAAAAAAAAAA DUMPPP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
A87 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:37:
Hier komt THE MEEEEEGAAAAAAAAAAAAA DUMPPP
Gast..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik vind heel eerlijk dat hij geen gast meer mag zijn.Totaal verknipt.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Crypts schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Ik vind heel eerlijk dat hij geen gast meer mag zijn.Totaal verknipt.
Ja het is beyond trolling nu. Is er een landelijk meldpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:10
Ok, ik had nog niet eerder iets met de high-risk DeFi bende gedaan...

Maar had wat speelgeld (20BNB), dus dacht. Laat ik eens pannenkoeken bakken :D

Dus, men dumpt wat BNB op exchange.pancakeswap.finance. Je koopt wat CAKE zodat er een 50/50 verhouding ontstaat. Je dumpt deze aan de liquiditeitspool en we gaan los.

Je krijgt nu CAKE FLIP. Met deze FLIP coin ga je farmen voor CAKE (zo'n 1000% APY atm).
Dan stake je CAKE voor SYRUP. (Currently, the rewards for staking CAKE is 25% of block emissions divided proportionately.) En dan voor de échte "sous chef" ervaring knal je je SYRUP in een pool voor nieuwe Binance Smart Chain coins

Geen idee hoe of wat, maar ik ga het eens een weekje aankijken. Dit is wel weer crypto op z'n best hoor

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

had 2 Monster energy drinks op, werd ff leip :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
dikke bnb?
komop pompen die eth fees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mhm, BNB stijging is een wick geworden. Weer terug de driehoek in, wel mooi om te zien dat die bovenste lijn echt iets doet. Hopelijk later alsnog een uitbraak (ook afhankelijk van Bitcoin), anders weer de onderkant van de driehoek opzoeken a 26.25-26.75 USD. Dat zie ik dan als een extra inkoopmoment, maar enorm afhankelijk van de Bitcoin koers of dit gaat lukken of niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFdJDnp2NA5ip5IB0Rtm7frVHqw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9r7wGbmTRe7omF7SnlcY2W9S.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alameda, de partij achter FTX, schijnt een aantal grote posities in te hebben genomen via AAVE en daarvoor coins te hebben geborrowed. De aannames zijn dat men short zit, maar je kunt ook lenen om long te gaan. Nu roept men op om ze rekt te laten gaan door koersmanipulatie.

Zou dus wat leuke koersbewegingen voor de betreffende cryptocurrency tot gevolg kunnen hebben.

[Twitter: https://twitter.com/classicmacro/status/1315014440908095488]
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ej_eqitX0AEaqQC?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:02:
Alameda, de partij achter FTX, schijnt een aantal grote posities in te hebben genomen via AAVE en daarvoor coins te hebben geborrowed. De aannames zijn dat men short zit, maar je kunt ook lenen om long te gaan. Nu roept men op om ze rekt te laten gaan door koersmanipulatie.

Zou dus wat leuke koersbewegingen voor de betreffende cryptocurrency tot gevolg kunnen hebben.

[Twitter]
[Afbeelding]
Snap ik niet als ze hun eigen derivaten platform hebben waarom aankloten met lend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bever! schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:21:
[...]

Snap ik niet als ze hun eigen derivaten platform hebben waarom aankloten met lend
Mogelijk omdat dat als marktmanipulatie kan worden gezien als je dat op je eigen platform doet. Verder is het sowieso maar een gerucht, heb nog geen 100% bewijs gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooie Bitcoin wick, benieuwd of er nog een nieuwe poging volgt. Dit kan erg positief uitpakken, maar blijf voorzichtig.

Ik hou ergens wel rekening met een groene candle richting de 11.9/12k. Maar waarschijnlijk eerst nog wat getwijfel, rode candles, opkopen ervan, etc. rond het huidige punt.

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 11-10-2020 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

executive director of the Council on Compulsive Gambling of New Jersey thought he’d seen it all.
Then the day traders started showing up.
“In the last three months, I’ve talked with a 60-year-old retired stockbroker who invested his $5 million pension in sexy Internet stocks and has just $100,000 left,” says Ed Looney.

“I’ve talked to a housewife who lost her children’s college tuition,” he continues. “I’ve counseled a 27-year-old who works in the brokerage field and wiped out $40,000 that he and his wife had saved. They have a seven-month-old; he was ready to kill himself.”

Psychologists and financial professionals — even those who run online discount brokerage operations — are becoming concerned about the number of day traders turning from amateur stock pickers to full-blown addicts.
“It’s like crack cocaine — it’s much more addicting than other kinds of gambling,” says Mr. Looney.
https://www.investmentnew...-gambling-counselors-1944

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2020 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Ik heb een vraag
Ik heb wat bitcoin naar me Ledger gestuurd , heb het wel ontvangen maar staat not confirmed bij .
Doe ik iets verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
chang1982 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:30:
Ik heb een vraag
Ik heb wat bitcoin naar me Ledger gestuurd , heb het wel ontvangen maar staat not confirmed bij .
Doe ik iets verkeerd ?
Not confirmed betekend normaal gesproken dat de transactie nog niet volledig bevestigd is. Als je het uren terug hebt verzonden is het anders, maar als het 15 minuten terug was dan moet je nog even wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

PilatuS schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:34:
[...]

Not confirmed betekend normaal gesproken dat de transactie nog niet volledig bevestigd is. Als je het uren terug hebt verzonden is het anders, maar als het 15 minuten terug was dan moet je nog even wachten.
Na 16:22 gok ik...
https://jochen-hoenicke.de/queue/#0,24h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is weer druk op het netwerk inderdaad.

Als hij niet voldoende fee's heeft gebruikt kan ie lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
Even geduld hebben dus .
Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

chang1982 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:50:
Even geduld hebben dus .
Bedankt alvast
Is nu als het goed is binnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chang1982
Ja klopt ik heb het 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

ik heb rond de 238 ada (cardano) in kraken, echter krijg ik het er niet vanaf. Iemand die ook dit probleem heeft? Hij zegt error 900 insufficient funds, en dat er slechts 0 ada beschikbaar zijn. Wat is dit voor raars?

edit:
- support zegt dat ik nog een open order had staan, weghalen van die order lostte het probleem op.

[ Voor 50% gewijzigd door Salvatron op 11-10-2020 19:07 ]

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1Kb
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 09:25

1Kb

@Salvatron heb je nog een koop/verkoop order open staan?

Edit: laat maar, had edit niet gezien.

[ Voor 26% gewijzigd door 1Kb op 11-10-2020 19:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Wat een waardeloze (sport)zondag...
Maar ja, van F1 weten we van dat het een saaie optocht is (ja, ook vandaag), van Nadal weten we ook dat hij onverslaanbaar is op RG (maar omg dat het zo makkelijk zou gaan...), en het NL Elftal...pfff, daar maak ik geen woorden aan vuil.

En dan blijkt Geertje weer getweet te hebben en lijkt het er ook op dat we weer zwaardere maatregelen krijgen...

Maar crypto boys and girls, dat gaat vandaag wel lekker zeg :) gewoon deze lijn dagelijks vasthouden en dan kunnen we over een paar weken lekker gaan touren in de lambo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

REN knalt er weer vandoor.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Ja, het leven is een gok. Aandelen kopen is een gok, kinderen verwekken is een gok, oversteken is een gok.
Wat is je punt precies? :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alles even naar fiat omgezet, incl. de BNB launchpool. BTC @ 11.378 en BNB @ 28.5.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 11-10-2020 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 16:07
Taro schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:39:
Alles even naar fiat omgezet, incl. de BNB launchpool. BTC @ 11.378 en BNB @ 28.5.
Verwacht je een daling op btc?
Of neem je pauze van het traden?

Ik zit ook al paar dagen het grootste deel in fiat.
Met het idee dat btc gaat dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
rainier15 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:56:
[...]
Verwacht je een daling op btc?
Dat, de koers ging richting een afgrond op de 3m chart, dus nu kijken of ik weer instap, of nog wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Waarom kijken jullie naar die timeframes? Je bent er toch niet op tijd bij en het zegt niks over de iets langere termijn. Het kan een halfuur later ineens weer volledig omslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
uNoTopia schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:17:
Waarom kijken jullie naar die timeframes? Je bent er toch niet op tijd bij en het zegt niks over de iets langere termijn. Het kan een halfuur later ineens weer volledig omslaan.
De ene persoon kijkt naar jaren, de andere naar maanden of weken, en weer iemand anders anders kijkt naar de 3 minuten. Iedereen heeft zo zijn eigen manier van bezig zijn met crypto en het ene is niet gelijk beter dan het andere. Als je iedere 5 minuten kan instappen of uitstappen, waarom zou je dan in een run omlaag willen zitten als je denkt dat die gaat komen ? Als je een trade maakt van een paar dagen of wat dan ook en je denkt dat tijdelijke top even is gevonden, dan stap je toch lekker even uit ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:22:
[...]

De ene persoon kijkt naar jaren, de andere naar maanden of weken, en weer iemand anders anders kijkt naar de 3 minuten. Iedereen heeft zo zijn eigen manier van bezig zijn met crypto en het ene is niet gelijk beter dan het andere. Als je iedere 5 minuten kan instappen of uitstappen, waarom zou je dan in een run omlaag willen zitten als je denkt dat die gaat komen ? Als je een trade maakt van een paar dagen of wat dan ook en je denkt dat tijdelijke top even is gevonden, dan stap je toch lekker even uit ?
Daarnaast klopt Taro's onderbuikgevoel aardig vaak. Ik zal morgen wel weer wakker worden met een uitgestopte long (wel in profit). Ieder heeft inderdaad zn eigen strategie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
uNoTopia schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:17:
Ik had een 3x long op zowel Bitcoin als BNB lopen, die heb ik dus gesloten op 11.378 en 28.5. Aangezien de koers nu lager staat kan ik weer goedkoper inkopen en met een 3x long gaat het vrij hard omlaag hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Ja het is ook niet perse goed of fout maar dan moet je er wel echt dicht op zitten. Ben zelf liever van de langere trends zodat je niet elke minuut naar de charts staart. 2017, nooit meer!

Hmmm maar ik zou misschien toch wat vaker terug naar € moeten..

Acties:
  • +26 Henk 'm!

Verwijderd

‘Levensgevaarlijke’ patiënt ontsnapt uit kliniek.

De forensisch psychiatrische kliniek waar ARK hodlers verblijven is in ernstige verlegenheid gebracht, nu blijkt dat afgelopen zaterdag een veroordeelde psychiatrisch patiënt is ontsnapt. De man is sindsdien spoorloos en de politie is naarstig op zoek naar hem. Zonder medicijnen is de man levensgevaarlijk, zegt zijn familie. Burgemeester P. Onziscam van de stad heeft bij de kliniek aangedrongen op openheid van zaken.

Het zou gaan om de 32 jarige A. 87, een ernstig verwarde man die door zijn ziektebeeld extreem wantrouwig is tegenover iedere vorm van investeringsmogelijkheden. In zijn zaak die leidde tot veroordeling leek hij zich vooral te focussen op cryptocurrency investeerders en traders. Volgens zijn psychiater is hij geobsedeerd door anarchistische waanideeën en heeft hij ongeveer ieder half uur hallucinaties en psychosen zonder zijn medicatie.

'Hij is er van overtuigd dat de financiële wereld waarin wij ons bevinden hetzelfde is als een paardenrace die nooit lijkt te stoppen.' Aldus zijn psychiater, K. Eerhonderdlong. 'Natuurlijk kent ons monetaire en financiële stelsel imperfecties, maar niet elke vorm van investeren is per definitie automatisch een ponzi constructie. En daarnaast zijn er natuurlijk weldenkende mensen onder ons die wél een deel van hun vermogen in aandelen, edelmetalen of cryptocurrency stallen zonder daar direct een verslaving aan over te houden.'

'A. 87 lijkt dat niet te kunnen bevatten door een ernstige afwijking aan het deel van zijn hersenen die onder andere zintuigelijke informatie van de buitenwereld verwerkt.' Aldus dhr. K. Eerhonderdlong. 'Toen hij hier werd opgenomen zag hij telkens Arthur Hayes, CEO van handelsplatform Bitmex, achter de openstaande deur van mijn behandelkamer. Knetteridioot dit figuur.'

De politie is inmiddels een onderzoek gestart en staat open voor tips. Korpschef S. Hortripple 'Indien u hem denkt te zien, benader hem niet vooral niet zelf maar neem zo spoedig mogelijk contact op met uw lokale politiebureau. Deze man is levensgevaarlijk en schuwt het niet om ernstig fysiek geweld in te zetten om uw geld afhandig te maken. Hiermee denkt hij u te beschermen tegen iedere vorm van gokverslaving en ponzi pyramide constructies.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:28:
[...]

Daarnaast klopt Taro's onderbuikgevoel aardig vaak. Ik zal morgen wel weer wakker worden met een uitgestopte long (wel in profit). Ieder heeft inderdaad zn eigen strategie..
Klopt :)

Vanuit TA gezien is het ook helemaal geen gekke plek voor verder omlaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9plwXhymXdF1KGKAmDhSQhKevE=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gi5jX0GRavkLXeKHcnSeOEP7.jpg?f=fotoalbum_medium

Weet ie toch verder omhoog te gaan kan je altijd nog ergens een dipje kopen en weer instappen of de breakout kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Pompen die gas fees! lekker traden yeeey :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:40:
‘Levensgevaarlijke’ patiënt ontsnapt uit kliniek.
Zeer interessante exitstrategie van A. 87. Ik heb begrepen dat hij in een fiat is gesignaleerd. Volgens de geruchten is hij op zoek naar zangeres Maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
The weekly close komt weer dichtbij. De 11.5 K. zou wel lekker zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

RaptorXS schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 00:58:
The weekly close komt weer dichtbij. De 11.5 K. zou wel lekker zijn. :9
Als je naar de weekly (candles) zelf kijkt dan is dit meer dan goed genoeg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

BNB bullish :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik zie weinig niet bullish zijn momenteel....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
BNB doet een groene, dan kijk je even op Binance Launchpad waarom en inderdaad, een nieuwe blafcoin lottery..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwartewoud
Boefs schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:14:
BNB doet een groene, dan kijk je even op Binance Launchpad waarom en inderdaad, een nieuwe blafcoin lottery..
Ik heb m'n BNB met 9% winst verkocht. Dan maar geen launchpad :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Boefs schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:14:
Wederom fabeltastisch, dubbel defi, injective. Geen pannenkoek hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

knakworst schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:46:
[...]

Wederom fabeltastisch, dubbel defi, injective. Geen pannenkoek hoor!
Pannenkoekenruilcoin bestaat namelijk al, heel toevallig ook gelaunched bij binance.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Verrekt daar toast ik een sushi op vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:48
Even een klein bedrag uitgekeerd vanuit binance voor het bekostigen van een vr setje icm met HL: Alyx. Ik ben er dus even niet. #hodl

*update: zo vreselijk vet niet normaal..

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 12-10-2020 14:14 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik ben eergisteren begonnen met de Binance pannekoekenruil. Het is een soort 3-traps rakket.

Voor de beeldvorming. Ik heb voor €900 aan waarde er in zitten. De rewards zijn momenteel €30 per dag. En dat gaat elke dag iets omhoog.

Dus als het nog éven blijft draaien, de koerst gelijk blijft, dan kan ik na 28 dagen m'n inleg eruit halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Jongens ik heb jullie hulp nodig. Er is een nieuw project gelanceerd (naam niet belangrijk). Nu was er een twitter post voor de top 3 investeerders, de eerste 3 die zouden reageren en eth overmaken krijgt het dubbel aantal coins overgemaakt. Ik heb blijkbaar als eerste een verzoek ingediend en maximaal aantal eth overgemaakt en heb daadwerkelijk mijn coins zojuist ontvangen. Ik zit nu op een exchange te kijken en technisch gezien is er vraag en kan zeg 6% kwijt/verkopen op huidige koers. Als ik alles verkoop dan ben ik klaar voor de rest van mijn leven. Hoe dit aan te pakken? Gedeeltes verkopen met kleine stapjes en/of prijs droppen tot nul? Er zijn 100 miljard in omloop maar heb er wel een behoorlijk aantal gekregen. Wat is wijsheid? Project is pas aantal dagen oud. Edit: Zit verdomme te zweten achter mijn computer :/

[ Voor 3% gewijzigd door Yub op 12-10-2020 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Yub schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:04:
Als ik alles verkoop dan ben ik klaar voor de rest van mijn leven. Hoe dit aan te pakken? Gedeeltes verkopen met kleine stapjes en/of prijs droppen tot nul? Er zijn 100 miljard in omloop maar heb er wel een behoorlijk aantal gekregen. Wat is wijsheid? Project is pas aantal dagen oud. Edit: Zit verdomme te zweten achter mijn computer :/
Simpel alles verkopen want dan ben je voor rest van je leven klaar.

Stuur je ons nog even een kaartje van je privé eiland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Jongens ik heb jullie hulp nodig. Er is een nieuw project gelanceerd (naam niet belangrijk). Nu was er een twitter post voor de top 3 investeerders, de eerste 3 die zouden reageren en eth overmaken krijgt het dubbel aantal coins overgemaakt. Ik heb blijkbaar als eerste een verzoek ingediend en maximaal aantal eth overgemaakt en heb daadwerkelijk mijn coins zojuist ontvangen. Ik zit nu op een exchange te kijken en technisch gezien is er vraag en kan zeg 6% kwijt/verkopen op huidige koers. Als ik alles verkoop dan ben ik klaar voor de rest van mijn leven. Hoe dit aan te pakken? Gedeeltes verkopen met kleine stapjes en/of prijs droppen tot nul? Er zijn 100 miljard in omloop maar heb er wel een behoorlijk aantal gekregen. Wat is wijsheid? Project is pas aantal dagen oud. Edit: Zit verdomme te zweten achter mijn computer :/
Ik zou eerst een significant deel verkopen en kijken wat het met de prijs doet. Zou zonde zijn als een groot deel voor 0.00001 verkocht wordt omdat er geen andere orders meer in het orderboek zitten.

Als er vraag is zullen er vanzelf nieuwe limit kooporders komen.

[ Voor 3% gewijzigd door uNoTopia op 12-10-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Als er voldoende vraag is en je kan zo goed als alles kwijt tegen de huidige koers zou ik het wel weten en met pensioen gaan. Hoe langer je wacht des te meer mensen gaan hetzelfde doen en drijven zo de prijs naar beneden. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Slux schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:10:
[...]

Simpel alles verkopen want dan ben je voor rest van je leven klaar.

Stuur je ons nog even een kaartje van je privé eiland ?
Zover ik kan terug gaan in het orderbook kan ik 'maar' 132 miljoen coins kwijt verder kan ik helaas niet terug gaan dus weet niet of er nog meer orders staan onderin. Ik moet dit optimaal zien te dumpen :/

Kaartje kan er dan wel van af, als dit lukt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:14:
[...]

Als er voldoende vraag is en je kan zo goed als alles kwijt tegen de huidige koers zou ik het wel weten en met pensioen gaan. Hoe langer je wacht des te meer mensen gaan hetzelfde doen en drijven zo de prijs naar beneden. ;)
Als er voldoende vraag is, daar zit het hem vaak in.

Was een tijdje terug hier ook iemand die zoiets had meegemaakt coins zaten vast oid de waarde toen was een hoop btc de waarde nu is 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar het project, en hoe je erbij komt? Ik leer pas over nieuwe coins als ze op Binance komen of het hard geshilled wordt op Twitter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

uNoTopia schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:18:
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar het project, en hoe je erbij komt? Ik leer pas over nieuwe coins als ze op Binance komen of het hard geshilled wordt op Twitter.
Je krijgt straks antwoord. Moet even goed nadenken over de verkoop. Ik wil mijn baas op het bureau kunnen schijten einde van de maand. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 15:17:
[...]

Als er voldoende vraag is, daar zit het hem vaak in.

Was een tijdje terug hier ook iemand die zoiets had meegemaakt coins zaten vast oid de waarde toen was een hoop btc de waarde nu is 0.0
Ik heb het nog een keer gelezen en snap het nu beter denk ik. Als hij alles dumpt gaat de prijs naar nul maar is hij wel binnen voor de rest van zijn leven. Dumpen die hap zou ik zeggen. :P

Of lees ik het niet goed? Het is wat warrig geschreven allemaal.

Pagina: 1 ... 67 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!