Ik wil niet het zinloos 'discussie' aanwakkeren die begon vanwege het niet willen/kunnen begrijpen van de essentie van (theoretisch) 'gemiddeld' om vervolgens de Correctheid van theorie te proberen ondermijnen met wat wij vinden wat realistisch is. Gelukkig heeft theorie geen last van wat wij vinden dat realistisch is of niet.
Maar ik heb op vandaag mijn werk geduldig gewacht tot ik thuis achter mijn laptop kon zitten voor schermafdrukken om dit te posten.
[...]
We snappen dat het een voorbeeld is, maar geven enkel aan dat de gemiddelde rendement van 1 procent (met compound) per dag zwaar onrealistisch is. De suggestie werd gewekt dat dat best mogelijk is.
[...]
<knip>
----------------------
Deze percentages zijn niet realistisch.
Als dat toch zo makkelijk is, laat dan eerst maar eens een portefeuille met serie van trades zien, die je dit rendement geven. En dat mag gerust een portefeuille van 1 EUR zijn, dan kijken we volgend jaar Oktober wel of dat idd meer dan 3 EUR is geworden.
[...]
<knip>
Waarom zou je settelen voor die magere 365%, als je kunt compounden tot 3700%?
Als het toch zo makkelijk is.
Onrealistisch /= onmogelijk
Challange excepted, en natuurlijk had al ik veel eerder een push bericht gehad van mijn glazen bol en was al begonnen en hieronder het resultaat.
Afgerond aankoop van wat SDS voor 1,20 sdusd, dat is iets meer dan 1 euro, ik hoop dat het me vergeven wordt dat het niet precies 1 euro is.
En hieronder paar verkoop orders van ongeveer de helft van dat aankoop maar dan niet naar sdusd maar naar neo:
Dus totaal resultaat is 7,5 NEO, met de dag waarde van neo van 17,40usd is dat ongeveer 113,48 euro.
Van 1,04 euro naar 113,48 euro in ongeveer half jaar is
((113,48 - 1,04)/1,04)*100 = ca 10811% winst
En dan te bedenken dat ik hooguit matig ben in traden, ik heb wel geluk gehad, maar hey je /jullie zeiden niet dat er geen gebruik gemaakt mocht worden van geluk. En als iets met geluk kan is het dus nog steeds niet onmogelijk.
Het was echt makkelijk hoor, zelfs jij kan het: Order invoeren, paar weken en/of maanden wachten en herhalen en wel de goede kiezen hè (geluk factor).
Resultaat is een dikke vette moon lambo percentage, ik ga echt paar lambo op schaal modellen kunnen gaan kopen met de winst als het zo doorgaat

vingers still crossed.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-