[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
EnderQ schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:01:
[...]

Dus meer zelf management, begrijp ik, maar het zou wel kunnen denk ik, ik bedoel in ieder geval kan je, dus ook in algemene zin iemand, een groeiend vermogen vergaren en toch maandelijks genoeg afromen om rond te komen, zonder day trader te zijn.
Dat denk ik zeker, een passief inkomen dus. Heb hier meerdere keren langs zien komen dat sommigen van de opbrengst van masternodes kunnen leven. Of eind 2017 iemand die 10.000 NEO had naast een aantal andere crypto, die kon prima van het dividend (/staking) rondkomen.

Velen van ons kunnen er in goede maanden ook prima van leven, zelfs door het naast hun werk te doen. Ik zou dit in ieder geval nooit fulltime willen doen, tenzij het uiteraard betekent dat ik over 2 jaar met pensioen kan :)

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 08-10-2020 19:33 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik er van zou moeten leven dan was ik binnen een maand dood door ondervoeding :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:09:
[...]

No shit, Sherlock.

Het is een voorbeeld van 2 dagen, niet iedere dag, niet het gemiddelde van iedere dag en ook niet het gemiddelde per dag van 2 jaar.
Maar toen je het opschreef, dacht je dat je berekening klopte. Maar die klopte niet, of je er nu een draai aangeeft of niet.

Rekenwonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin short geopend, wordt mogelijk een dubbele Bart (of een Bart met grote oren?)...

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 08-10-2020 20:27 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dark Matter schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 19:58:
[...]

Maar toen je het opschreef, dacht je dat je berekening klopte. Maar die klopte niet, of je er nu een draai aangeeft of niet.

Rekenwonder.
Het is geen berekening, het is een voorbeeld, net zoals die 6% een voorbeeld is. Niets beters te doen dan mierenneuken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
In dezelfde tijd dat jullie het over 0,56% verschil hebben, had je >1% met Bitcoin kunnen verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:34:
In dezelfde tijd dat jullie het over 0,56% verschil hebben, had je >1% met Bitcoin kunnen verdienen :)
PilatuS wel ja.
Ff lijntje trekken, fibonacci curve, en dan snipen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 21:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Aparte opmerking terwijl je zelf voor een rekenkundig gemiddelde gaat. Het geometrische gemiddelde is hier van toepassing: 0,88% winst over twee dagen is 1,00880,5 => ~0,439% winst per dag :Y)

En nu is het afgelopen met moddergooien :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
Taro schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:34:
Of een retest van de bovenkant driehoek.. Ik blijf nog even bullish, heb het zo gemist! :D

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stokstaart schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:40:
[...]

Of een retest van de bovenkant driehoek.. Ik blijf nog even bullish, heb het zo gemist! :D
Ik zeg niet dat ik bearish ben, ik verwacht(te) alleen op korte termijn een daling om te benutten zodat ik met meer Bitcoin de bullrun kan vervolgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:42:
[...]

Ik zeg niet dat ik bearish ben, ik verwacht(te) alleen op korte termijn een daling om te benutten zodat ik met meer Bitcoin de bullrun kan vervolgen :)
Telt het opschuiven van de SL op mijn UNI trade ook? Zijn weliswaar wel uitgestelde sats maar toch 25% in de plus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stokstaart schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:46:
[...]

Telt het opschuiven van de SL op mijn UNI trade ook? Zijn weliswaar wel uitgestelde sats maar toch 25% in de plus :9
Het gaat uiteindelijk om de waarde van je pf, die stijgt ook zonder dat je een trade sluit. Dus ja, telt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
.oisyn schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:40:
[...]

Aparte opmerking terwijl je zelf voor een rekenkundig gemiddelde gaat. Het geometrische gemiddelde is hier van toepassing: 0,88% winst over twee dagen is 1,00880,5 => ~0,439% winst per dag :Y)

En nu is het afgelopen met moddergooien :P
Ik zat er in ieder geval dichterbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Dark Matter Ik zag een ninja edit van @.oisyn, er stond eerst 0,44% :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Taro schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:10:
@Dark Matter Ik zag een ninja edit van @.oisyn, er stond eerst 0,44% :)
Juist (afgerond) antwoord met een foute berekening was bij wiskunde nog steeds fout :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
In verband met een verbouwing al een aantal dagen zo goed als niets meegekregen van de crypto's... zit nog met een groot gedeelte in busd staking.. Geen idee wat de huidige situatie is, let je even niet op dan lig je er echt uit merk ik, wat betreft het traden dan.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
.oisyn schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:12:
[...]

Juist (afgerond) antwoord met een foute berekening was bij wiskunde nog steeds fout :P
Geweldig! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:35
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ej1JyeIXgAAiWMB?format=jpg&name=large

REKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
OUCH. Lijkt erop dat een backdoortje in het protocol zat? Of is dit geen yield farm muntje?

Wel een prachtige buy daar beneden, meestal vindt er nog wel een mooie bounce plaats..

[ Voor 12% gewijzigd door Stokstaart op 08-10-2020 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:24

spok9

Groen...

Hoeveelste defi coin is dit nu die zo’n geintje laat zien? :X

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Scamcoins ipv Scamwicks. Weer eens wat nieuws!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:35
Stokstaart schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:05:
[...]

OUCH. Lijkt erop dat een backdoortje in het protocol zat? Of is dit geen yield farm muntje?

Wel een prachtige buy daar beneden, meestal vindt er nog wel een mooie bounce plaats..
Ze hebben een exit scam gepleegd.

Maar het vreemde is dat dit project al een aantal maanden oud is. Team is niet anoniem en ze hebben onlangs nog een audit laten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heisenbug schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:04:
[...]

Maar het vreemde is dat dit project al een aantal maanden oud is. Team is niet anoniem en ze hebben onlangs nog een audit laten doen.
Het is wachten op een nieuwsbericht dat zo'n exitscammer eens bezoek krijgt van iemand die heel veel geld heeft verloren door die scam en verhaal komt halen met een honkbalknuppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Heisenbug schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:04:
[...]

Maar zie op CMC ook iets over een swap van SBREE naar BREE? Vaag verhaal, blij dat ik er niet in zat iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Als BTC nou door de 11k breekt en UNI gaat net zo lekker mee als nu.. Oei :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 21:49
PilatuS schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:31:
[...]

Het is geen berekening, het is een voorbeeld, net zoals die 6% een voorbeeld is. Niets beters te doen dan mierenneuken ?
We snappen dat het een voorbeeld is, maar geven enkel aan dat de gemiddelde rendement van 1 procent (met compound) per dag zwaar onrealistisch is. De suggestie werd gewekt dat dat best mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lucatoni schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:48:
[...]
We snappen dat het een voorbeeld is,
Daar denkt iemand blijkbaar anders over :P Of hij wil gewoon gelijk hebben, kan ook.
maar geven enkel aan dat de gemiddelde rendement van 1 procent (met compound) per dag zwaar onrealistisch is. De suggestie werd gewekt dat dat best mogelijk is.
Daar heb ik ook al op gereageerd hoor :) Daarbij heb ik ook vermeld dat volledige compound, dus iedere keer alles wat je verdient vol in blijven zetten niet realistisch is. Ook alles wat je hebt per trade inzetten is geen goede manier om te traden. Los van dat kan je met het geld wat je wel inzet prima 1% per dag doen. Als je een paar uur per dag of langer gaat traden, op tijd verlies pakt en dan de goede en slechte dagen tegenover elkaar zet, dan is gemiddeld 1% per dag best te doen. Die 1% per dag kan echt prima, maar er zitten inderdaad wel wat haken en ogen aan waarbij die volledige compound het inderdaad niet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:46

Bever!

3

Taro schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 20:25:
Bitcoin short geopend, wordt mogelijk een dubbele Bart (of een Bart met grote oren?)...
Zou maar zo kunnen.. Zou wel erg sneaky zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bever! schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:08:
[...]

Zou maar zo kunnen.. Zou wel erg sneaky zijn :o
Short loopt nog steeds, dus van mij mag het zo uitpakken :)

BNB uit stake gehaald, klein gedeelte voor de ALPHA lottery, op de rest een stop loss gezet. Ik gok nog steeds op een uitbraak naar boven, maar ik weet niet of Bitcoin roet in het eten gaat gooien, dus ik ben voorzichtig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HezLTwe30x7StM-4n_cYozabkrg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/je1apPU50syMXb6KHjfEuN3B.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:59:
[...]

Daar denkt iemand blijkbaar anders over :P Of hij wil gewoon gelijk hebben, kan ook.

[...]

Daar heb ik ook al op gereageerd hoor :) Daarbij heb ik ook vermeld dat volledige compound, dus iedere keer alles wat je verdient vol in blijven zetten niet realistisch is. Ook alles wat je hebt per trade inzetten is geen goede manier om te traden. Los van dat kan je met het geld wat je wel inzet prima 1% per dag doen. Als je een paar uur per dag of langer gaat traden, op tijd verlies pakt en dan de goede en slechte dagen tegenover elkaar zet, dan is gemiddeld 1% per dag best te doen. Die 1% per dag kan echt prima, maar er zitten inderdaad wel wat haken en ogen aan waarbij die volledige compound het inderdaad niet gaat worden.
Compounden kan prima toch, ipv het rendement uit te keren, gebruik je het voor de volgende trade.
Dat lijkt me niet zo moeilijk

Dat vervolgens de bedragen op een gegeven moment te groot worden, zonder de prijs te beïnvloeden geloof ik graag.
Bij die dagelijkse 1%, 365% per jaar, spreek je over 500.000.000 EUR na 10 jaar bij een inleg van 100 EUR. Dus ja, traden met multi-tig miljoenen veranderd de zaak op een gegeven moment.

Maar je kunt nog altijd gaan uitproberen tot hoever je kunt gaan. En je kunt dit trucje natuurlijk ook verdelen over meerder muntjes tegelijk. 200 muntjes met 1.000 EUR ieder, is ook al 200.000 EUR.

Lijkt mij dat 1000 EUR toch wel mogelijk moet zijn per muntje, zonder de prijs te beïnvloeden.
Vervolgens nog een aantal keer van 100.000 EUR 200.000 EUR maken, en je bent binnen.

----------------------

Deze percentages zijn niet realistisch.

Als dat toch zo makkelijk is, laat dan eerst maar eens een portefeuille met serie van trades zien, die je dit rendement geven. En dat mag gerust een portefeuille van 1 EUR zijn, dan kijken we volgend jaar Oktober wel of dat idd meer dan 3 EUR is geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 21:49
Dark Matter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:32:
[...]

Compounden kan prima toch, ipv het rendement uit te keren, gebruik je het voor de volgende trade.
Dat lijkt me niet zo moeilijk

Dat vervolgens de bedragen op een gegeven moment te groot worden, zonder de prijs te beïnvloeden geloof ik graag.
Bij die dagelijkse 1%, 365% per jaar, spreek je over 500.000.000 EUR na 10 jaar bij een inleg van 100 EUR. Dus ja, traden met multi-tig miljoenen veranderd de zaak op een gegeven moment.

Maar je kunt nog altijd gaan uitproberen tot hoever je kunt gaan. En je kunt dit trucje natuurlijk ook verdelen over meerder muntjes tegelijk. 200 muntjes met 1.000 EUR ieder, is ook al 200.000 EUR.

Lijkt mij dat 1000 EUR toch wel mogelijk moet zijn per muntje, zonder de prijs te beïnvloeden.
Vervolgens nog een aantal keer van 100.000 EUR 200.000 EUR maken, en je bent binnen.

----------------------

Als dat toch zo makkelijk is, laat dan eerst maar eens een portefeuille met serie van trades zien, die je dit rendement geven. En dat mag gerust een portefeuille van 1 EUR zijn, dan kijken we volgend jaar Oktober wel of dat idd meer dan 3 EUR is geworden.
Klopt, dat is niet realistisch inderdaad. En er zit zelfs nog een foutje in je berekening: Met compound is het niet 365% op jaarbasis, maar 3700%. Dus na 1 jaar zou je dan niet op 3 euro zitten, maar al op 37!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ik heb gisteren 0.1 YFI gekocht isolated x5 via borrow. Waarom blijft Binance 999 risk ratio aangeven bij m'n isolated margin wallet?

Bij borrowed staat ook 0.000000 :? kan ik ergens checken of dit wel goed is gegaan? 99% zeker dat ik hier wel het juiste heb gedaan namelijk.

Volgens mij ben ik een pannekoek. Alleen als je short leen je, als je isolated x5 koopt en je hebt BTC dan gaat het gewoon van je BTC af. Wel raar dat het 999 risk is?

[ Voor 61% gewijzigd door uNoTopia op 09-10-2020 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
lucatoni schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:18:
[...]

Klopt, dat is niet realistisch inderdaad. En er zit zelfs nog een foutje in je berekening: Met compound is het niet 365% op jaarbasis, maar 3700%. Dus na 1 jaar zou je dan niet op 3 euro zitten, maar al op 37!
idd, en dankjewel.

Waarom zou je settelen voor die magere 365%, als je kunt compounden tot 3700%?
Als het toch zo makkelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Zou wel zuur zijn als het lukt en je maar 1 euro hebt ingezet :o

[ Voor 4% gewijzigd door croc op 09-10-2020 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dat holden is ook echt niks voor mij met crypto, ik zit nog in YFI en YFIII paar dagen niet naar omgekeken en zag dat ik even dat ik even een paar muntjes in de min heb gestaan.. :F
Denk je dat je na jaren crypto traden wel wat slimmer bent geworden, nou niet dus..
Geluk dat het weer omhoog is gegaan anders was had ik een bitmex 2 blunder te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:25:
Dat holden is ook echt niks voor mij met crypto, ik zit nog in YFI en YFIII paar dagen niet naar omgekeken en zag dat ik even dat ik even een paar muntjes in de min heb gestaan.. :F
Denk je dat je na jaren crypto traden wel wat slimmer bent geworden, nou niet dus..
Geluk dat het weer omhoog is gegaan anders was had ik een bitmex 2 blunder te pakken.
Hodlen met shitcoins....
Dat is idd niet verstandig.

One coin to rule them all.

Bitcoin!

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Matter op 09-10-2020 12:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dark Matter schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:27:
[...]

Hodlen met shitcoins....
Dat is idd niet verstandig.

One coin to rule them all.

Bitcoin!
Litecoin
Ja ik weet het maar toch trapte ik er weer in.

Ja Litecoin toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorzichtig met die gure shitcoins Slux... Als Bitcoin naar de andere kant was uitgebroken had je echt REKT kunnen zijn.

Hopelijk doen ze er nog wat mooie percentages bij de komende dagen (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
YFI is weer op de goede weg maar ik deel deze blunder met je. Voor miij moet ie alleen nog een keer twee doen voor ik iets van winst heb. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist weer ingestapt op BTC.

Had beter gekund dit stablecoin avontuur :+

Maargoed plan was in te stappen op rond 9.8 of 11k, afhankelijk van de uitbraak richting.

Dusja dan moet je er ook voor gaan toch...

Nu doormoonen aub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:13:
Ik ben zojuist weer ingestapt op BTC.
Thx voor de headsup, ik open snel een short :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:15:
[...]

Thx voor de headsup, ik open snel een short :+
Nee man, moet je doen over 2 uur op 13k 8) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

knakworst

Get more sats!

Hij lijkt nu echt de 11k door te breken. Ben benieuwd waar we eindigen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
knakworst schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:17:
Hij lijkt nu echt de 11k door te breken. Ben benieuwd waar we eindigen vandaag.
Ik denk dat we snel de 12k testen, volgens mij zit voornaamste resistance nu rond 12.2k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

raq schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:18:
[...]

VIDT heb ik al een tijdje, stijgt steeg lekker. Wordt tijd dat die vol door de 10000sat heen knalt, coin heeft ook een behoorlijk volume op kucoin.
Wat je met VIDT moet (behalve traden rekt-gaan) en waarom men het hebben wil, weet ik niet. Had iets te maken met identitymanagement op de blockchain dacht ik en gelinkt aan LTO ofzo?

Ik had de stille hoop dat die ooit op binance kwam, maar tegenwoordig kom je daar enkel op als je een vage uniswap-coin bent
Nu dus gelist in de 'innovation zone' op binance. *O*

Sinds de Kucoin-hack was VIDT niet meer verhandelbaar op Kucoin, terwijl bij andere coins de trading en deposits na een paar dagen weer in de lucht kwam. Trading ging vanmorgen weer open en even later de melding van Binance dat VIDT gelist wordt vandaag, en gelijk bijna +100%. Waarom dit zo moet gaan, begrijp ik niet, maar voor nu vind ik het best.
Stuur snel m'n muntjes naar Binance om te kijken of ik zo'n piek kan meepakken.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

raq schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Sinds de Kucoin-hack was VIDT niet meer verhandelbaar op Kucoin, terwijl bij andere coins de trading en deposits na een paar dagen weer in de lucht kwam. Trading ging vanmorgen weer open en even later de melding van Binance dat VIDT gelist wordt vandaag, en gelijk bijna +100%. Waarom dit zo moet gaan, begrijp ik niet, maar voor nu vind ik het best.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OJyaPgVPHFa8SrxeZyHUnThQPy0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HBr5lKyyG9fG8oT8ZezrUpGz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:19

ScreamGT

joejoe

Ja lekker man, zo door die 11k heen gefist.

hatseflatse.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
YFII 24h Change
0.08959 +73.70% lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 20:10
Ik heb prijs op de Binance Shitcoin Lottery

10k ALPHA voor $200. Wat zal de prijs zijn morgen? Een x4 op m'n inleg zou toch leuk zijn :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
raq schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Waar kan ik zien per wanneer we VIDT kunnen verhandelen? Wil ook die piek wel eens meepakken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-10 22:35
Egeau schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:46:
[...]

Waar kan ik zien per wanneer we VIDT kunnen verhandelen? Wil ook die piek wel eens meepakken :)
https://www.binance.com/e...f51474904ab76e155d48a921d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq

raq

[...]

Volgens mij over 7 minuten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Rond 5 op vrijdagmiddag komt de man met de hamer vaak voor bitcoin, ben benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren terwijl ik in de auto zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohaa51
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 02-10 09:38
Stokstaart schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:09:
Rond 5 op vrijdagmiddag komt de man met de hamer vaak voor bitcoin, ben benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren terwijl ik in de auto zit..
Vandaag geen man met de hamer, maar man met een fles helium :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
[...]

Piek omlaag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq

raq

Ja, zeg dat wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
Snap er soms echt niets van, de meeste wazige coins gaan als een raket. Bij VIDT zit er in ieder geval nog iets van een 'verdienmodel' en werkend product met klanten achter de coin maar dat dan weer in elkaar..

Hadden iets meer met yield farming, DeFi and staking moeten roepen dan was het vast goed gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Egeau schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:38:
[...]

Snap er soms echt niets van, de meeste wazige coins gaan als een raket. Bij VIDT zit er in ieder geval nog iets van een 'verdienmodel' en werkend product met klanten achter de coin maar dat dan weer in elkaar..

Hadden iets meer met yield farming, DeFi and staking moeten roepen dan was het vast goed gegaan :P
De meeste van die nieuwe coins bloeden na de eerste listing pump. Soms duurt het wat langer.en soms gaat het vrij snel, maar bloeden doen ze allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Het zou me niet verbazen als ETH de richting weer heeft bepaald en BTC ook een pumpje naar boven gaat doen..

Acties:
  • +17 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lff6-7Jlyfy2UI6aiGPC1Bz33pU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mEPjYSHEqia7chmpa1VYSM4l.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:13:

10k ALPHA voor $200. Wat zal de prijs zijn morgen? Een x4 op m'n inleg zou toch leuk zijn :)
0 winning tickets hier, dat is toch best wel knap. Hopelijk mis ik er niets aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ali Baba had al een tijdje niet naar koersen gekeken, maar net de app maar weer eens geopend. Er is een bloedbadje geweest, maar dus ook weer een herstel. Alleen XMR en CEL zijn wel lekker gegaan zeg :)

Afgelopen maanden niks gekocht of verkocht, dat laatste gaat sowieso niet gebeuren, maar denk dat ik wel nog wat BTC en LTC ga inslaan. Vooral LTc, of niet @Slux als die naar ATH gaat zitten we op iets van 6x huidige prijs, wat willen we nog meer he 🙂
Weet niet of het hier al eens voorbij is gekomen, maar ik zie deze voor het eerst, wel leuk gemaakt
https://www.coingecko.com/en/coins/ath

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:39:
Ali Baba had al een tijdje niet naar koersen gekeken, maar net de app maar weer eens geopend. Er is een bloedbadje geweest, maar dus ook weer een herstel. Alleen XMR en CEL zijn wel lekker gegaan zeg :)

Afgelopen maanden niks gekocht of verkocht, dat laatste gaat sowieso niet gebeuren, maar denk dat ik wel nog wat BTC en LTC ga inslaan. Vooral LTc, of niet @Slux als die naar ATH gaat zitten we op iets van 6x huidige prijs, wat willen we nog meer he 🙂
Weet niet of het hier al eens voorbij is gekomen, maar ik zie deze voor het eerst, wel leuk gemaakt
https://www.coingecko.com/en/coins/ath
Denk niet dat het de markt ervoor is op het moment, litecoin is leuk voor korte ritjes, ik heb hem niet als hold coin en zit alleen in YFI en YFII op het moment.

De rest zit o.a. in Alfen en de top AEX fondsen, dat gaat mij toch wat beter af dan crypto de laatste tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:13:

Pff dan zijn die bij elkaar gefarmde Alpha’s van mij echt drie keer niks waard ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:14
Ik wil niet het zinloos 'discussie' aanwakkeren die begon vanwege het niet willen/kunnen begrijpen van de essentie van (theoretisch) 'gemiddeld' om vervolgens de Correctheid van theorie te proberen ondermijnen met wat wij vinden wat realistisch is. Gelukkig heeft theorie geen last van wat wij vinden dat realistisch is of niet.

Maar ik heb op vandaag mijn werk geduldig gewacht tot ik thuis achter mijn laptop kon zitten voor schermafdrukken om dit te posten.
[...]

We snappen dat het een voorbeeld is, maar geven enkel aan dat de gemiddelde rendement van 1 procent (met compound) per dag zwaar onrealistisch is. De suggestie werd gewekt dat dat best mogelijk is.
[...]
<knip>
----------------------

[...]

<knip>
Waarom zou je settelen voor die magere 365%, als je kunt compounden tot 3700%?
Als het toch zo makkelijk is.
Onrealistisch /= onmogelijk

Challange excepted, en natuurlijk had al ik veel eerder een push bericht gehad van mijn glazen bol en was al begonnen en hieronder het resultaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mtclNiKtKNyNcYVlUrcOwGmFOuk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qBDnQP0MMg3moO9X6QZlOVPn.png?f=fotoalbum_large

Afgerond aankoop van wat SDS voor 1,20 sdusd, dat is iets meer dan 1 euro, ik hoop dat het me vergeven wordt dat het niet precies 1 euro is.

En hieronder paar verkoop orders van ongeveer de helft van dat aankoop maar dan niet naar sdusd maar naar neo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D00ShHPNMXtmQV3vpSIJSPO4M5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MdfaPWo04WG1UbyGzHvkvS07.png?f=fotoalbum_large

Dus totaal resultaat is 7,5 NEO, met de dag waarde van neo van 17,40usd is dat ongeveer 113,48 euro.

Van 1,04 euro naar 113,48 euro in ongeveer half jaar is
((113,48 - 1,04)/1,04)*100 = ca 10811% winst

En dan te bedenken dat ik hooguit matig ben in traden, ik heb wel geluk gehad, maar hey je /jullie zeiden niet dat er geen gebruik gemaakt mocht worden van geluk. En als iets met geluk kan is het dus nog steeds niet onmogelijk.

Het was echt makkelijk hoor, zelfs jij kan het: Order invoeren, paar weken en/of maanden wachten en herhalen en wel de goede kiezen hè (geluk factor).
Resultaat is een dikke vette moon lambo percentage, ik ga echt paar lambo op schaal modellen kunnen gaan kopen met de winst als het zo doorgaat :*) vingers still crossed.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gondor schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:20:
om vervolgens de Correctheid van theorie te proberen ondermijnen met wat wij vinden wat realistisch is. Gelukkig heeft theorie geen last van wat wij vinden dat realistisch is of niet.
Realistisch of niet hangt ook weer af van hoe je er naar kijkt. Jaarlijkse percentages met volledige compound. Of met een paar uur per dag 1% per dag pakken in een markt waarbij vrijwel iedere munt iedere dag met meerdere procenten beweegt. 1% per dag is helemaal niet onrealistich met 500 kansen om 1% te pakken met een trade. Daar hoort echter wel bij, zoals ik al eerder zei, dat je niet alles wat je hebt iedere keer volledig inzet en dan ook nog volledig gaat compounden zonder ooit winst uit te laten keren. Daar komt dan nog bij dat hoe minder het geld boeit hoe makkelijker het is. 100 euro iedere keer inzetten en gaan compounden, of 100k euro. Flinke ballen of veel te veel geld hebben als je dat laatste doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alle BNB's overgezet naar Alpha. Ik hoop nog steeds op een mooie uitbraak:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJ7-ElWQb0rgBfJVP7JlWsnhnnM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dxkf1LYcVY6eIFa9QDQuouvx.png?f=fotoalbum_large

De Bitcoin short staat op -3%, stop loss op 11.105, de koers is vandaag 3x tot rond de 11.10x gekomen, waarvan 1x tot 11.104,64 :D Zie wel even hoe dat gaat, zit er met een te overzien bedrag in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
PilatuS schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:48:
[...]

Realistisch of niet hangt ook weer af van hoe je er naar kijkt. Jaarlijkse percentages met volledige compound. Of met een paar uur per dag 1% per dag pakken in een markt waarbij vrijwel iedere munt iedere dag met meerdere procenten beweegt. 1% per dag is helemaal niet onrealistich met 500 kansen om 1% te pakken met een trade. Daar hoort echter wel bij, zoals ik al eerder zei, dat je niet alles wat je hebt iedere keer volledig inzet en dan ook nog volledig gaat compounden zonder ooit winst uit te laten keren. Daar komt dan nog bij dat hoe minder het geld boeit hoe makkelijker het is. 100 euro iedere keer inzetten en gaan compounden, of 100k euro. Flinke ballen of veel te veel geld hebbe als je dat laatste doet.
Als je maar naar paar coins kijkt en ziet dat deze soms weken nauwelijks bewegen kan het inderdaad onmogelijk/onrealistisch lijken terwijl er inderdaad genoeg andere coins zijn die in hetzelfde periode flink bewegen en meerdere percentages per dag (al dan niet gemiddeld) mogelijk maken.

Alles is moeilijk tot je weet hoe het moet (en het ook kunt doen).
"Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results."
Het is meer een leer proces waar je tijd in moet stoppen in het begin wat intenser misschien tenzij je talent hebt.

Eerlijk is eerlijk, ik vind het niet makkelijk om dat te doen, te veel gestres voor mij met grote kans dat ik geen lange adem en tijd heb om het te 'begrijpen' en te dag traden met gemiddeld winst per een periode.
Daarom doe ik ook geen day trade. Maar onrealistisch of onmogelijk is het absoluut niet in mijn ogen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:37:
[...]

0 winning tickets hier, dat is toch best wel knap. Hopelijk mis ik er niets aan :)
Fijn dat je mij wel succes wenst! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gondor schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:27:
[...]

Als je maar naar paar coins kijkt en ziet dat deze soms weken nauwelijks bewegen kan het inderdaad onmogelijk/onrealistisch lijken terwijl er inderdaad genoeg andere coins zijn die in hetzelfde periode flink bewegen en meerdere percentages per dag (al dan niet gemiddeld) mogelijk maken.

Alles is moeilijk tot je weet hoe het moet (en het ook kunt doen).
"Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results."
Het is meer een leer proces waar je tijd in moet stoppen in het begin wat intenser misschien tenzij je talent hebt.

Eerlijk is eerlijk, ik vind het niet makkelijk om dat te doen, te veel gestres voor mij met grote kans dat ik geen lange adem en tijd heb om het te 'begrijpen' en te dag traden met gemiddeld winst per een periode.
Daarom doe ik ook geen day trade. Maar onrealistisch of onmogelijk is het absoluut niet in mijn ogen.
Niet alle coins komen ook in aanmerking om te traden. Alles onder de paar miljoen volume per dag schiet sowieso niet op. Er zijn natuurlijk ook tijden dat de bewegingen heel klein zijn, bijvoorbeeld toen BTC nog niet gezakt was van 6k naar 3k, maar daar tegenover staan de tijden met extreme bewegingen. Het is ook overstappen van de ene set coins naar de andere set coins. Zodra het volume van een bepaalde coin blijft afnemen en de swings kleiner worden moet je naar een andere coin.

Er is ook niemand die zegt dat traden makkelijk is. Je begint met geld verliezen. Na flink wat tijd kom je uit op quite spelen. Nog veel later ga je geld verdienen. Niemand die begint en na tig uur of 100'en uren geld aan het verdienen is over langere tijd gezien.

Wat betreft stress was dat voor mij juist swings maken. Slapen met posities open en alerts, daar kon ik echt niet tegen. Niet boeiend als je een swing van maanden of langer maakt, maar wel van uren of dagen. Daarom bevalt scalpen mij heel goed. Voor het slapen wordt vrijwel iedere positie gesloten op soms een enkele na met een stop loss zonder een alert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:39:
[...]

Fijn dat je mij wel succes wenst! :P
In gun je de wereld, maar vooral omdat ik de Alpha die ik via staken heb vergaard dan voor een hoger bedrag kan verkopen. Of doe ik nu weer hetzelfde :D

Nee, veel succes, dat je er mooie gains aan over mag houden d:)b *O* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:41:
[...]

In gun je de wereld, maar vooral omdat ik de Alpha die ik via staken heb vergaard dan voor een hoger bedrag kan verkopen. Of doe ik nu weer hetzelfde :D

Nee, veel succes, dat je er mooie gains aan over mag houden d:)b *O* _/-\o_
Komt vast goed haha.

Normaal gesproken zou ik direct market-sell dumpen die handel. Zo ook met Bella, Wing, Flamingo en Venus gedaan.

Bij Venus is me wel opgevallen dat de prijs nog zeker een dag relatief hoog bleef. Die heb ik te goedkoop weggedaan vroeg in de morgen... Misschien maar gewoon een sellorder maken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 23:45:
[...]
Bij Venus is me wel opgevallen dat de prijs nog zeker een dag relatief hoog bleef. Die heb ik te goedkoop weggedaan vroeg in de morgen... Misschien maar gewoon een sellorder maken ofzo
Bij Venus zit er geen minimaal bedrag van >10 USD op een sellorder, dus ik dump ze iedere x keer direct via een limit order vlak boven de huidige prijs. Die gaat net als UNI een mooie rode toekomst tegemoet.

Voor Alpha gebeurt waarschijnlijk hetzelfde, direct na het ontvangen verkopen. Je kunt ze altijd weer terugkopen als er wél een positieve koersontwikkeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Waar blijft de BNB uitbraak @Taro ? Ik zie nu alleen maar lower-highs. Het moet na het launchpad feestje nog wel leuk blijven BNB te hodlen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:39
Wat vinden jullie van UNI op dit moment?
Heb zelf positie geopend op 4 usd en op 2,9 positie verdubbeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Gondor schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:20:
Ik wil niet het zinloos 'discussie' aanwakkeren die begon vanwege het niet willen/kunnen begrijpen van de essentie van (theoretisch) 'gemiddeld' om vervolgens de Correctheid van theorie te proberen ondermijnen met wat wij vinden wat realistisch is. Gelukkig heeft theorie geen last van wat wij vinden dat realistisch is of niet.

Maar ik heb op vandaag mijn werk geduldig gewacht tot ik thuis achter mijn laptop kon zitten voor schermafdrukken om dit te posten.

[...]

[...]

[...]

Onrealistisch /= onmogelijk

Challange excepted, en natuurlijk had al ik veel eerder een push bericht gehad van mijn glazen bol en was al begonnen en hieronder het resultaat.

[Afbeelding]

Afgerond aankoop van wat SDS voor 1,20 sdusd, dat is iets meer dan 1 euro, ik hoop dat het me vergeven wordt dat het niet precies 1 euro is.

En hieronder paar verkoop orders van ongeveer de helft van dat aankoop maar dan niet naar sdusd maar naar neo:

[Afbeelding]

Dus totaal resultaat is 7,5 NEO, met de dag waarde van neo van 17,40usd is dat ongeveer 113,48 euro.

Van 1,04 euro naar 113,48 euro in ongeveer half jaar is
((113,48 - 1,04)/1,04)*100 = ca 10811% winst

En dan te bedenken dat ik hooguit matig ben in traden, ik heb wel geluk gehad, maar hey je /jullie zeiden niet dat er geen gebruik gemaakt mocht worden van geluk. En als iets met geluk kan is het dus nog steeds niet onmogelijk.

Het was echt makkelijk hoor, zelfs jij kan het: Order invoeren, paar weken en/of maanden wachten en herhalen en wel de goede kiezen hè (geluk factor).
Resultaat is een dikke vette moon lambo percentage, ik ga echt paar lambo op schaal modellen kunnen gaan kopen met de winst als het zo doorgaat :*) vingers still crossed.
Dit is een buy and hold van 6 maanden die goed uitpakt. Dat is iets anders dan dagelijks traden om een procent per dag te pakken.

Mijn portefeuille staat op x60 sinds 2013. En ik heb ook af en toe getrade, maar dat maakt mij nog geen daytrader met een dagelijks rendement van....

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Matter op 10-10-2020 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Alcides schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:17:
UNI is samen met BTC omhoog gegaan. Met sideways BTC kan ie nog wel verder stijgen vermoed ik, maar mocht BTC dumpen gaat ie nog harder mee omlaag. Er is verder wel wat support en resistance in de vorm van oude levels en MA's, maar ik denk dat BTC het gaat bepalen voor de komende dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
Geen buy of sell voor mij zolang 'ie tussen 28,000 en 34,400 sats blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
Dark Matter schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:26:
[...]

Dit is een buy and hold van 6 maanden die goed uitpakt. Dat is iets anders dan dagelijks traden om een procent per dag te pakken.
Is geen hold, al helemaal niet 6 maanden gezien ik in dat 6 maanden meerdere verkoop en zelf een extra koop order heb gehad van dat coin pair. Ook heb ik paar trades in een ander pair van dit coin gehad in dezelfde periode, deze heb ik niet meegenomen in mijn berekening omdat dit al ruim over de 'onmogelijke' percentage ging.

Ik heb direct sell orders geplaatst, en elke keer dat een order wordt uitgevoerd heb ik een nieuwe geplaatst aan de andere kant.

Gemiddeld per dag is het een percentage, ik heb ook echt niet elke seconden getrade maar je mag van mij ook de gemiddelde per seconde uitrekenen of gemiddelde per week, maand, het resultaat is hetzelfde, behalen van een bepaalde winst percentage binnen een bepaalde tijd range wat volgens jou onmogelijk/onrealistisch is.

Edit: Als ik die 50k coins niet had verkocht maar had gehold dan was het nu met de dag waarde van de coin 2 euro waard geweest en niet 7,5 NEO t.w.v. 113 euro.

Edit2: correctie, niet 2 euro, ze hebben market sell waarde waarde van ca. 28 euro op dit moment.

[ Voor 11% gewijzigd door Gondor op 10-10-2020 01:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gondor schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:54:
[...]

Is geen hold, al helemaal niet 6 maanden gezien ik in dat 6 maanden meerdere verkoop en zelf een extra koop order heb gehad van dat coin pair.
Swings maken die langer duren is natuurlijk wel iets anders dan iedere dag traden. 3 trades per half jaar, of wat het dan ook is, da's anders dan meerdere uren per dag meerdere trades maken en op die manier gemiddeld 1% per dag pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
PilatuS schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 01:27:
[...]

Swings maken die langer duren is natuurlijk wel iets anders dan iedere dag traden. 3 trades per half jaar, of wat het dan ook is, da's anders dan meerdere uren per dag meerdere trades maken en op die manier gemiddeld 1% per dag pakken.
Ja zeker is dat iets heel anders, ik blijf (nog eventjes) mijn redelijk uitzonderlijke voorbeeld vast houden om aan te geven dat je zelfs zonder maar 1 keer echt 1% op een dag te pakken ook gemiddeld 1% per dag kan doen over een langere periode dan 1 dag.

Dat is wat gemiddeld betekend, zegt niets over of het berekende gemiddelde ook echt is voorgekomen in het betreffende periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Om nom nom, MOON! *O* 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dat was ongeveer 250% winst met een Launchpad ticket. Oftewel 17 BNB voor nop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

De return op Alpha valt echt tegen, ik ben maar weer geswitcht naar Venus.

Ondertussen gaan eth en btc lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooie groene Bitcoin kaars, dwars door mijn short stop loss heen. Eén voordeel, op 11.105 heeft de stop loss weer Bitcoin teruggekocht en die is meegelift tot de huidige koers, dus vandaag op +1,39%. Maar gisteren zo'n 16% mee verloren.
Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:06:
Waar blijft de BNB uitbraak @Taro ? Ik zie nu alleen maar lower-highs. Het moet na het launchpad feestje nog wel leuk blijven BNB te hodlen :9
Het is nog geen enorme levens veranderende uitbraak, maar daar is ie :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/esTIosuxfbudSTlXbz8JX9b-DAg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ez8nfNk1Y57ZyYkEC1hC5Lss.png?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk zijn niet alle buy orders in de lage 25.x regionen gehit, maar toch een leuk rendement. En gefeliciteerd met je Alpha rendement!

Echt klote dat ik niet ben uitgeloot, volgende keer beter. Heb de Alpha die ik via BNB heb gestaked nu ook richting BNB verkocht en die stop ik weer direct in het staken. Is toch wel erg lucratief als zowel BNB stijgt en de betreffende coin een leuk bedrag oplevert. En XVS zakt nu ook zwaar terug, dus alles in Alpha.

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 10-10-2020 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toch mooi een x3 op je Alpha @Gelukszoekr

Lekker hoor, snel verdiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:46

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:29:
Mooie groene Bitcoin kaars, dwars door mijn short stop loss heen. Eén voordeel, op 11.105 heeft de stop loss weer Bitcoin teruggekocht en die is meegelift tot de huidige koers, dus vandaag op +1,39%. Maar gisteren zo'n 16% mee verloren.

[...]

Het is nog geen enorme levens veranderende uitbraak, maar daar is ie :)
[Afbeelding]

Uiteindelijk zijn niet alle buy orders in de lage 25.x regionen gehit, maar toch een leuk rendement.
Ik zit er ook in, bedankt voor de call. target 1: 31,76 target 2 39,17 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Moon?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nice, de CEO van $HATE heeft volgens mij de stekker uit de ponzi getrokken, -100% vandaag. RIP 0,5 ETH.
https://info.uniswap.org/...caf20fac7134ed55b8b47cc26

XYFI gaat wel steady omhoog: https://info.uniswap.org/...4993736ebe1ffeb61c8b92596.

;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2s47pjoWs_LX3f5TywP6GKW3Mcw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ua08sd8fxRIPiAQpUHJEn3Qb.png?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 10-10-2020 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch blij dat ik gister aan mijn plan heb gehouden om op 11k weer in te stappen.

Verlies beperkt!

Nu 100% Bitcoin, ik wacht wel even tot die is uitgeraasd en weer een tijdje sideways gaat.

Tot die tijd heeft het weinig zin om met bijvoorbeeld BNB sats te harken, die heeft zelfs wat ingeleverd op het BTC pair sinds gisteren.

Koop BNB pas terug tussen de 18 tot 22k sats waar hij denk ik wel weer terecht zal komen na al die farm bende hype.

Of Binance heeft er 200% schijt aan om de markt oneindig te overspoelen met gure farming shitcoins, dan worden ze in mijn optiek zo ongeloofwaardig dat ik BNB niet eens meer hoef.

Maar ze zullen vast nog wel een ander truukje uit de mouw schudden om BNB te kunnen blijven pumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:12:
Toch blij dat ik gister aan mijn plan heb gehouden om op 11k weer in te stappen.

Verlies beperkt!

Nu 100% Bitcoin, ik wacht wel even tot die is uitgeraasd en weer een tijdje sideways gaat.

Tot die tijd heeft het weinig zin om met bijvoorbeeld BNB sats te harken, die heeft zelfs wat ingeleverd op het BTC pair sinds gisteren.

Koop BNB pas terug tussen de 18 tot 22k sats waar hij denk ik wel weer terecht zal komen na al die farm bende hype.

Of Binance heeft er 200% schijt aan om de markt oneindig te overspoelen met gure farming shitcoins, dan worden ze in mijn optiek zo ongeloofwaardig dat ik BNB niet eens meer hoef.

Maar ze zullen vast nog wel een ander truukje uit de mouw schudden om BNB te kunnen blijven pumpen.
Ik ben blij dat ik ben blijven HODLen :P
Was ff geneigd om mijn verlies te nemen 2 weken geleden...
blij dat ik het niet gedaan heb :D

MOOOOON

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Maar geen volume en liquiditeit, dus zegt nog niks. Volgens mij voegt Xyfi zelf vandaag iig pas de liquiditeit toe, lijkt me dat we vanaf dan pas iets zinnigs kunnen zeggen :)

Edit: Liquidity op uniswap is uitgesteld door de verlengd fase 2 van de crowdfunding. 20 oktober pas.

[ Voor 11% gewijzigd door spok9 op 10-10-2020 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Ik ben blij dat ik ben blijven HODLen :P
Was ff geneigd om mijn verlies te nemen 2 weken geleden...
blij dat ik het niet gedaan heb :D

MOOOOON
Haha laten we eerst maar eens kijken of het geen bartje gaat worden. Een legup naar 11,8 ~12,2k zou lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Op de weg omhoog de helft verkocht en daarna weer ingeladderd op de weg naar beneden met laagste kooporder op $2.6. Zolang BTC blijft stijgen blijf ik lekker zitten, mooie volatiliteit op deze munt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Hmm volgens mij is mijn Metamask een beetje van slag..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8HabVMSkMz4M-fwfJOI9a_CrzWo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O1vHyMAOb2rAA0wg2wOQOJZe.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:42
Taro schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:04:
Nice, de CEO van $HATE heeft volgens mij de stekker uit de ponzi getrokken, -100% vandaag. RIP 0,5 ETH.
https://info.uniswap.org/...caf20fac7134ed55b8b47cc26

XYFI gaat wel steady omhoog: https://info.uniswap.org/...4993736ebe1ffeb61c8b92596.

;)
[Afbeelding]
$HATE v2 is gelaunched met een ander contract adres. De ponzi is nog steeds up :) je hebt als het goed is een airdrop van v2 HATE ontvangen

[ Voor 11% gewijzigd door keepitfrosty op 10-10-2020 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
keepitfrosty schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:37:
[...]

$HATE v2 is gelaunched met een ander contract adres. De ponzi is nog steeds up :) je hebt als het goed is een airdrop van v2 HATE ontvangen
Ik zie verschillende nieuwe contracten, op 1 ervan heb ik inderdaad het oude saldo.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:19

ScreamGT

joejoe

Poah! Lekkere uitbraak.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 08:29

Liberteh

All your base belong to me

Hmm dit komt me bekend voor. Ik ga nu Bullflag roepen en dan zegt iemand anders dat dit het ook goed niet kan zijn en dan storten we weer in... net als de vorige keer. Wedden? Het is een bearflag (kijken of dat helpt..) :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Pagina: 1 ... 66 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!