[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.378 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:18:
[...]

Nou ja hier is de grens nog steeds dicht dus dat is wel wat lastig zeg maar. :P Nou is het geen klein eiland maar ik begin me ook wel een beetje 'opgesloten' te voelen. Heb nog wat zaken in Nederland te regelen maar geen idee wanneer ik weer terug kan. Veilig is het hier dan weer wel. :)
Hier?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 01:10
New crypto land this is an island in the shape of a Bitcoin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLyxzVDDyMx0OgVSVVFloxmgc1g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ruYuCNiwatxlKhqrcTONK0Sl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

6 oktober 2020:
In other words, reports point to the fact that BitMEX had ample warnings to make corrections but chose not to heed them, resulting in the executives now facing severe charges. The Department of Justice’s indictment has each of the defendants facing up to 10 years in jail. Not only that, but according to Jefferies, the CFTC’s action could potentially result in the most expensive AML penalty ever paid out by a financial institution.

https://cointelegraph.com...-toward-crypto-regulation

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:34
UNI break out naar $ 3.12 incoming?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

EnderQ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:29:
[...]

New crypto land this is an island in the shape of a Bitcoin

[Afbeelding]
Zo... waar kan ik me inschrijven ? :P
Zo.. das ook niet vervelend :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:42:
[...]

Zo... waar kan ik me inschrijven ? :P

[...]

Zo.. das ook niet vervelend :D
Vervelend niet maar ik heb ook weinig keus. Grens is dicht, bootjes varen niet en zwemmen is een beetje ver. :P Wil ook niet klagen, weer is fantastisch met elke dag 30+ graden. 8)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:46

Bever!

3

Stokstaart schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 15:39:
UNI break out naar $ 3.12 incoming?
eerder het tegenovergestelde als ik die chart zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bever! schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:05:
[...]

eerder het tegenovergestelde als ik die chart zie?
Mja de symmetrical triangle op de 3m chart brak net uit naar boven maar nu weer naar beneden. Fake out much ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Stokstaart schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:07:
[...]

Mja de symmetrical triangle op de 3m chart brak net uit naar boven maar nu weer naar beneden. Fake out much ;w
Hoezo fake out? is gewoon continuatie van de impuls naar beneden, zoals je ook zou verwachten met zon patroon.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft?

Ik zag bij Binance onder 't kopje Finance Liquid Swap staan.
Nu beweren ze dat je daar op je stablecoins een 7 Day APY van 16% (!) kan realiseren.

Ik heb weinig kennis van het hele DeFi/Pools/Liquidity verhaal maar omdat een stablecoin weinig fluctueert zit hier toch bijna geen risico aan?
Het kan toch niet zo zijn als je bv. 10,000BUSD er in gooit dat je na 7 dagen +- 1500BUSD aan 'winst' krijgt.

Dat klinkt te mooi om waar te zijn.

Benieuwd of iemand hier wat uitleg over zou willen/kunnen geven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Timwap schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:11:
Nu beweren ze dat je daar op je stablecoins een 7 Day APY van 16% (!) kan realiseren.
Is dat niet gewoon op jaarbasis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Timwap schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:11:
Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft?

Ik zag bij Binance onder 't kopje Finance Liquid Swap staan.

Ik heb weinig kennis van het hele DeFi/Pools/Liquidity verhaal maar omdat een stablecoin weinig fluctueert zit hier toch bijna geen risico aan?
Het kan toch niet zo zijn als je bv. 10,000BUSD er in gooit dat je na 7 dagen +- 1500BUSD aan 'winst' krijgt.

Dat klinkt te mooi om waar te zijn.

Benieuwd of iemand hier wat uitleg over zou willen/kunnen geven :-)
APY = Annual Percentage Yield, 16% jaarlijks dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
PilatuS schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:13:
[...]

Is dat niet gewoon op jaarbasis ?
@PilatuS @croc

Aahaa, ja dat klinkt al een heel stuk logischer. Weer wat geleerd, bedankt :)
16% op jaarbasis is toch alsnog wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 21:49
Timwap schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:18:
[...]

@PilatuS @croc

Aahaa, ja dat klinkt al een heel stuk logischer. Weer wat geleerd, bedankt :)
16% op jaarbasis is toch alsnog wel erg mooi.
Volgens mij is het zelfs 21 procent op jaarbasis. Dat zijn inderdaad hele mooie percentages. Als je 10.000 euro inlegt is dat rond de 40 euro na 7 dagen. Toch lekker....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

knakworst

Get more sats!

Dit soort percentages zag ik ook altijd bij teakhoutplantages en scheepvaart CV's. Drie keer raden hoe het daarmee afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vraag mij ook af of het wel zo makkelijk is. Leen een ton bij de bank voor 5%. Wacht een jaar, betaal de lening af en 10k verdient ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Tuurlijk zijn er ook risico's. Ik zou dit nooit doen met geld wat je niet kan missen. 1 ton lenen van een bank is per definitie geld dat je niet kan missen. Als morgen Binance gehacked wordt ben je je inleg kwijt....of wanneer er iets misgaat met de desbetreffende stable coin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
In een wereld waarin mensen een vermogen van 160 miljard kunnen hebben terwijl andere mensen met een dollar per dag moeten rondkomen, kun je sowieso niet spreken van een geslaagd systeem. Of je dat nou moet toeschrijven aan het financiele systeem, aan kapitalisme, of de combinatie ervan, Idonnow.

Maar zolang wij ons salaris of uitkering in fiat uitbetaald krijgen, zal fiat blijven bestaan. Zo’n Binance of Coinbase zou eens moeten beginnen met het uitbetalen van hun personeel in crypto, indien dat nog niet het geval is. Als er een schaap over de dam is...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

knakworst

Get more sats!

Hoog rendement is hoog risico. Eén van mijn zorgen is, wat als het vertrouwen in Binance weg is en er een "bank run" ontstaat. Dan gaat het mis want Binance kan niet alles uitkeren. Maar ook waar verdient Binance aan? Om het winstgevend te maken moeten zij ergens meer aan verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

knakworst schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:47:
Hoog rendement is hoog risico. Eén van mijn zorgen is, wat als het vertrouwen in Binance weg is en er een "bank run" ontstaat. Dan gaat het mis want Binance kan niet alles uitkeren. Maar ook waar verdient Binance aan? Om het winstgevend te maken moeten zij ergens meer aan verdienen...
Heb je de apy op die margin trading weleens gezien van binance das ongeveer het dubbele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
knakworst schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:47:
Het is ook opmerkelijk dat er enkel percentages worden getoond. Maar wat nu de risico's zijn die de concument neemt is niet duidelijk. Denk dat Binance veel verdient aan tradingfees. Dus meer prodcuten, maar trading en daarom meer inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
En die APY is geen garantie voor wat je na 1 jaar hebt verdiend, kan prima instorten na een week/maand.
Of de coin is geen reet meer waard, en dan heb je 16% meer rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik denk dat het met de risico's wel los zal lopen. Wel moet je de fee's er nog van aftrekken. Je zal toch heen en weer moeten schuiven. Blijft wel dat het leuke rendementen zijn. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die niks mee heeft kunnen pakken in de DeFi hype of de UNI airdrop:

https://www.nu.nl/binnenl...ngespoeld-in-zeeland.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Geeft ETH een waarschuwing voor BTC?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als je 16% rendement al lekker vindt reken dan maar eens uit wat je kun pakken als je gaat zitten compounden en elke dag van het jaar slechts 1% aan winst kunt pakken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Stokstaart schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 18:55:
Geeft ETH een waarschuwing voor BTC?
Zolang YFI(I) geen waarschuwing geeft voor BTC is er nog weinig aan de hand :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Mijn handen jeuken om op korte termijn long te gaan op YFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
hier bij YFSWAP kun je 3 YFETH claimen als je 1 van deze tokens (minimaal aantal) in bezit hebt:
300 UNI, 300 BITTO, 0.5 YFI, 300 BAL, 300 LINK, 300 BNB, 300 HT, 300 OKB, 300 BAND en 300 NXM.

Ik mag hier helaas geen referral plaatsen.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
uNoTopia schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 19:33:
Mijn handen jeuken om op korte termijn long te gaan op YFI
Ivm een specifieke reden, of gewoon omdat er flink wat af is gegaan?

Ach, er is behoorlijk wat ruimte omlaag, maar ook veel omhoog. Ik stap voorzichtig aan ook weer in :)

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 07-10-2020 19:55 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Zhou schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 19:44:
hier bij YFSWAP kun je 3 YFETH claimen als je 1 van deze tokens (minimaal aantal) in bezit hebt:
300 UNI, 300 BITTO, 0.5 YFI, 300 BAL, 300 LINK, 300 BNB, 300 HT, 300 OKB, 300 BAND en 300 NXM.

Ik mag hier helaas geen referral plaatsen.
Wat is een YFETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij een andere benaming voor een verschrikkelijke sneeuwman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:18:
[...]

Volgens mij een andere benaming voor een verschrikkelijke sneeuwman.
Ik weet niet waarom, maat opeens moest ik aan Vlugge Japie denken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJQDT3e7YSZivLcv8fIrw7Zjo3I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OPD9gqj0aEABAyvr7g9cDTGL.jpg?f=user_large

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:30:
[...]

Ik weet niet waarom, maat opeens moest ik aan Vlugge Japie denken...

[Afbeelding]
Er zijn uihoeken op het interwebs waar ik als Vluggejapie bekend sta :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnderQ
Verwijderd schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:46:
[...]

Pr0nhub XD

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 20:46:
[...]

Bij je vrouw in de slaapkamer ?

Oh, wacht, da's geen website. Laat maar :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jongens lach er maar om, niet iedereen houdt het nu eenmaal 10 minuten vol.

Gelukkig heb ik ook andere kwaliteiten, zo kan ik bijvoorbeeld erg goed luisteren.

Dat vinden vrouwen veel belangrijker. Vooral als je luisterd naar bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dit ging ook vrij vlug :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-soqwh0DI_pHW63IgBs8Y9uQYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XR5G7M8YOZa5xWe8L0SYPZH4.png?f=fotoalbum_large

Vind het overigens wel positief dat Bitcoin dit niveau zo lang volhoudt. Blijft mooi boven de lijntjes hangen. Veel alts zakken in, maar Bitcoin (nog) niet.

@Slux Heb jij op tijd uit YFI & YFII kunnen stappen? Of de rit naar beneden meegepakt?

[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 07-10-2020 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
DAMAGE schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 18:57:
Als je 16% rendement al lekker vindt reken dan maar eens uit wat je kun pakken als je gaat zitten compounden en elke dag van het jaar slechts 1% aan winst kunt pakken.
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Traden en iedere dag proberen 1% te pakken. Genoeg coins bewegen 5% of meer per dag. Met een paar uurtjes per dag is het mogelijk om iedere dag 1% te pakken. Niet dat het simpel is en iedere dag makkelijk gaat waarbij er ook dagen met verlies zullen zijn, maar mogelijk is het wel. Dan heb je het over 100'en procenten per jaar, en als je wat je verdient ook weer gebruikt, dan gaat het nog harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 10:05
PilatuS schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:18:
[...]

Traden en iedere dag proberen 1% te pakken. Genoeg coins bewegen 5% of meer per dag. Met een paar uurtjes per dag is het mogelijk om iedere dag 1% te pakken. Niet dat het simpel is en iedere dag makkelijk gaat waarbij er ook dagen met verlies zullen zijn, maar mogelijk is het wel. Dan heb je het over 100'en procenten per jaar, en als je wat je verdient ook weer gebruikt, dan gaat het nog harder.
Maar hoe ga je elke dag die procent pakken. En hoeveel geld zet je dan elke keer in. Kan hard gaan, omhoog en omlaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Dat compounden veel meer oplevert. Moet je wel snappen hoe het spelletje werkt natuurlijk. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:20:
[...]

Maar hoe ga je elke dag die procent pakken. En hoeveel geld zet je dan elke keer in. Kan hard gaan, omhoog en omlaag.
Als je dit gaat doen moet je sowieso een hele set regels volgen en je daar ook echt aan houden. Dus niet x10 long gaan en hopen dat het goed gaat. Ik gebruik sowieso vrijwel nooit hefboom. Ga je dan traden dan maak je bij iedere trade een plan en hou je je daar aan. Dus niet kopen omdat je denkt dat het omhoog gaat en het wel zien. Nee, voor je een trade pakt weten waar de weerstand zit en wat je target is en ook weten waar je verlies pakt. Het is helemaal niet erg om 5x achter elkaar 1% verlies te pakken. Ergens instappen en niet dat verlies pakken en dan naar -10% gaan en nog laten lopen, dan ga je wel rekt ja. Iedere dag zijn de kansen er gewoon, maar dan moet je het wel op de goede manier doen. Verlies pakken is belangrijker dan winst pakken. Door het verlies te beperken kan je winstgevend worden. Doe je dat niet goed, dan blijf je geld verliezen. Maar goed, over traden kan je pagina's schrijven en dat ga ik ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Crypts schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:20:
[...]

Dat compounden veel meer oplevert. Moet je wel snappen hoe het spelletje werkt natuurlijk. :)
Ik weet wat compounden is. Maar heb nog nergens gezien dat je daarmaa 1 procent per dag kan pakken. Want dat is geloof ik wat je zegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
PilatuS schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 22:30:
[...]

Als je dit gaat doen moet je sowieso een hele set regels volgen en je daar ook echt aan houden. Dus niet x10 long gaan en hopen dat het goed gaat. Ik gebruik sowieso vrijwel nooit hefboom. Ga je dan traden dan maak je bij iedere trade een plan en hou je je daar aan. Dus niet kopen omdat je denkt dat het omhoog gaat en het wel zien. Nee, voor je een trade pakt weten waar de weerstand zit en wat je target is en ook weten waar je verlies pakt. Het is helemaal niet erg om 5x achter elkaar 1% verlies te pakken. Ergens instappen en niet dat verlies pakken en dan naar -10% gaan en nog laten lopen, dan ga je wel rekt ja. Iedere dag zijn de kansen er gewoon, maar dan moet je het wel op de goede manier doen. Verlies pakken is belangrijker dan winst pakken. Door het verlies te beperken kan je winstgevend worden. Doe je dat niet goed, dan blijf je geld verliezen. Maar goed, over traden kan je pagina's schrijven en dat ga ik ook niet doen.
Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen. Want in een eerdere post geef je aan dat je met traden elke dag 1 procent kan pakken, maar vervolgens zeg je dat je best wel eens verlies kan pakken. Dat laatste beaam ik, daarom moet je nooit op dagbasis 1 procent doelen gaan stellen, maar meer op langere termijn.acceoteer dat het wel eens een dag niet lukt, want anders ga je per definitie meer risico nemen. Daarnaast reageerde ik op iemand die niet aan het traden was, maar met compounden 1 procent per dag verdient. Dat is wel erg interessant.

[ Voor 4% gewijzigd door lucatoni op 07-10-2020 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lucatoni schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:09:
[...]

Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen. Want in een eerdere post geef je aan dat je met traden elke dag 1 procent kan pakken, maar vervolgens zeg je dat je best wel eens verlies kan pakken.
Want 6% op een dag pakken is onmogelijk ?

1% per dag gemiddeld is mogelijk. Dat je de ene dag 3% verlies en de volgende dag 4% pakt maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Daarnaast reageerde ik op iemand die niet aan het traden was, maar met compounden 1 procent per dag verdient. Dat is wel erg interessant.
En daarmee heeft hij het over traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
PilatuS schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:12:
[...]

1% per dag gemiddeld is mogelijk. Dat je de ene dag 3% verlies en de volgende dag 4% pakt maakt niet uit.
Dan zit je op 0.5%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lucatoni
[...]

Wanneer je met 100 euro begint en 1 procent elke dag pakt en vervolgens dat herinvesteert (dus na de 1e dag 101 euro). Dan eindig je na een jaar rond 18x je inleg. Lijkt mij sterk dat er hier mensen zijn die deze cijfers halen.

Dat haal je absoluut niet met regulier traden, waarbij je gemiddeld je dagen met 6 procent hebt en dan weer 3 procent verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Precies dit. En niet op 1 dag. Maar in dit geval over 2 dagen. Dan kom je op een heel ander jaarrendement dan wanneer je elke dag 1 procent kan pakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:14
Men zegt dat een airdrop is geweest/gaande is met fake nNEO's naar neo wallets/adressen.

Vanuit Flamingo wordt gezegd dat je het niet moet proberen te unwrappen of iets anders mee te doen omdat het mogelijk een scam poging is.

Dus gewoon laten liggen mocht je nNEO hebben ontvangen in je NEO wallet is de advies vanuit Flamingo terrwijl zij aan het 'uitzoeken' zijn wat het precies is.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ja, leuk, en 1% gemiddeld is nog steeds 1% gemiddeld, maar die zin sla je even over voor het gemak. Wil je nog verder een discussie voeren, of pak je liever 1 ding er uit en reageer je daar op en verder niet ?
lucatoni schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 23:51:
[...]

Wanneer je met 100 euro begint en 1 procent elke dag pakt en vervolgens dat herinvesteert (dus na de 1e dag 101 euro). Dan eindig je na een jaar rond 18x je inleg. Lijkt mij sterk dat er hier mensen zijn die deze cijfers halen.

Dat haal je absoluut niet met regulier traden, waarbij je gemiddeld je dagen met 6 procent hebt en dan weer 3 procent verlies.
Alles wat je verdient altijd weer vol inzetten is inderdaad niet iets wat je doet. Winst pakken en uit laten keren hoort er ook bij. Dat neemt niet weg dat gemiddeld 1% per dag mogelijk is. Niemand zegt dat het makkelijk is, alleen dat het mogelijk is. Als je dan een deel van wat je verdient blijft gebruiken tikt het verder aan, daar gaat het verhaal over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
PilatuS schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 00:01:
[...]

Ja, leuk, en 1% gemiddeld is nog steeds 1% gemiddeld, maar die zin sla je even over voor het gemak. Wil je nog verder een discussie voeren, of pak je liever 1 ding er uit en reageer je daar op en verder niet ?

[...]
verdere discussie hoeft niet hoor , jij gaf dit als voorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wehave schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 00:19:
[...]

verdere discussie hoeft niet hoor , jij gaf dit als voorbeeld.
Wat ik zeg lijkt mij aardig duidelijk. Dat je daar dan 1 zinnetje wat een voorbeeld is uit moet halen en de rest van het verhaal niet mee neemt is nogal nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
1% winst, dat is toch niet genoeg om je fee te betalen. Door hele tijd traden raak je ook geld kwijt aan fee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 00:33:
1% winst, dat is toch niet genoeg om je fee te betalen. Door hele tijd traden raak je ook geld kwijt aan fee
Ik weet niet waar jij trade, maar 1% op laten gaan aan fee's is extreem veel. Op Binance is het 0.15% totaal voor instappen en uitstappen. Dus 0.15% per trade.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@PilatuS top omschreven! Je zou wel leverage kunnen gebruiken maar dan moet je je positie wel calculeren. Dat moet je overigens altijd doen als je leverage gebruikt; dat terzijde. Anders ga je inderdaad vaker rekt dan niet. Gewoon een goede trade setup hebben en weten hoe je op de juiste manier een trade plaatst/entered en icm met het calculeren van je positie en goede stop loss instellen. Je kunt niet lukraak maar wat doen. Je moet om dit allemaal op te kunnen zetten weten hoe prijsactie werkt en hoe je dit kunt charten. Dan kun je interessante entries zoeken/vinden. Of de koers nu omhoog of naar beneden gaat; dat boeit niet. Daarom zijn er elke dag procenten te halen. Kun je die dag 10% maken? Prima go ahead. Maar het zijn in feite scalps die je voornamelijk doet. Je kunt ook een deel laten staan mocht je verwachten dat het een runner wordt. En zo speel je er een beetje mee.

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 08-10-2020 01:14 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EjtsSdmX0AAt0WA?format=jpg&name=large

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 08-10-2020 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mogelijke optie voor BNB op de 1D:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GYNYzBVcUbVE9Hs6PEPXNMVNDQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SLRF6xR1phYBzFBoHimd6SWq.png?f=user_large

Heb hier zoals je kunt zien op ingespeeld door buy orders te plaatsen tot vlak boven de onderkant van de triangle, ik anticipeer dus op een iets verdere daling tot +-25.5 en daarna weer een stijging tot de bovenste lijn met hopelijk daarna een uitbraak naar boven richting vorige highs. Hopelijk pakt het goed uit.

Inmiddels ook een aantal tickets voor Alpha geclaimed, ik weet niet of ik er vol in ga, maar misschien maar gewoon een keer maximaal meedoen. Mits ik word ingeloot uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 09:34:
[Afbeelding]

Heb hier zoals je kunt zien op ingespeeld door buy orders te plaatsen tot vlak boven de onderkant van de triangle, ik anticipeer dus op een iets verdere daling tot +-25.5 en daarna weer een stijging tot de bovenste lijn met hopelijk daarna een uitbraak naar boven richting vorige highs. Hopelijk pakt het goed uit.

Inmiddels ook een aantal tickets voor Alpha geclaimed, ik weet niet of ik er vol in ga, maar misschien maar gewoon een keer maximaal meedoen. Mits ik word ingeloot uiteraard.
Denk je niet dat BNB na die hele Alpha shitcoin catapult meuk juist weer wat terug zal vallen?

Denk dat ik rond 25.7 ook weer deels instap op BNB maar als dat hele farming gebeuren wat afzwakt dan zie ik hem ook wel weer 'stabiel' eindigen rond de 22 a 23 dollar.

Maar dan zal er wellicht snel een nieuw pareltje klaarstaan in de launchpool.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat betreft de 1% per dag discussie. Er zit natuurlijk een heel groot verschil tussen 1% per dag gemiddeld over het originele startbedrag of 1% per dag en door middel van compounding een veel hoger rendement bij elkaar pakken.

Voorbeeld bij een inleg van €1 en 1% gemiddeld over de periode van een jaar:
1. Als we uitgaan dat we over de periode van 1 jaar gemiddeld 1% per dag hebben verdiend, dan hebben we uiteindelijk een jaarrendement 365%.
2. Als we uitgaan van 1% per dag met compounding, dan berekenen we onze winst met de formule:
1*(1,01^365)
En komen we uit op een eindbedrag van €37,78. Een jaarrendement van ongeveer 3700%.

[ Voor 12% gewijzigd door Azer op 08-10-2020 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

[Afbeelding]

Invalidatie van het patroon ligt op 25.66 imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bever! schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 11:31:
[...]

Invalidatie van het patroon ligt op 25.66 imo :)
Ik hou altijd rekening met een wick die iets zou kunnen invalideren, maar waardoor je dus net wat extra marge moet nemen. Misschien heb jij dat al bij 25.66 ingecalculeerd, maar laten we zeggen dat ik rond/onder de 25.50 mijn verlies (deels) ga nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

1% per dag cummulatief over je hele PF is natuurlijk aantrekkelijk, maar die vlieger gaat dus niet op.

Wat de meeste mensen doen (en wat verstandiger is), is om met een klein deel van je PF te daytraden, zeker als je geen ervaren trader bent. De uiteindelijke winst (of verlies) pakt dus een stuk lager uit :)

Voor 1% daily winst op mijn BNB stack, ga ik geen moeite doen om te daytraden. Dan kan ik de boel beter vastzetten in stake of boer spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Mooody op 08-10-2020 12:14 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Een daytrader zal inderdaad nooit 100% van zijn hele PF inzetten op een enkele trade.

Als ik een trade maak zoals de YFI short, DOT short of YFI spot trade van de afgelopen dagen, dan is een rendement van tussen de 10-70% per trade in een paar uurtjes zeker mogelijk. En op de hele PF doet dat dan zeker >1% op die dag. Sterker nog, die zorgen ervoor dat je bijv. voor direct de komende week al aan je doelstelling van gemiddeld +1%/dag zit.

Het nadeel van het geheel zit er uiteraard in dat je aan goed risicomanagement moet doen om de verliesgevende trades qua aantal en impact te beperken EN dat er niet elke dag een kans is om een positieve trade mee te pakken.

Je kunt door een verkeerde trade ook zo weer xx% inleveren. Als je die qua aantal en % weet te beperken, dan moet gemiddeld 1% per dag over langere periodes zeker haalbaar zijn.

Wat erg goed kan werken is kritisch naar jezelf kijken wat betreft de rode balken die je op bijv. https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account ziet staan bij de daily PNL over de afgelopen 30 dagen. Als de groene pieken hoger zijn dan de rode dalen, dan doe je aan goed risicomanagement. En als je er dan van beide evenveel hebt, heb je gemiddeld al een positief rendement. Je mag dus bij meer dan 50% van je trades verkeerd gokken, mits je het verlies dan maar beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Wat denken we van YFI btw? Dat gaat wel erg hard maar vooral consequent naar beneden. Heb het zelf al redelijk afgeschreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Crypts schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 12:38:
Wat denken we van YFI btw? Dat gaat wel erg hard maar vooral consequent naar beneden. Heb het zelf al redelijk afgeschreven. :)
Heeft vanochtend een tijdelijke bodem op ~1.16 BTC gevonden. Koers wil nu de 99MA proberen te volgen, ff kijken hoe dat uitpakt.

Nu verlies nemen is zonde van je inleg imo. Ik heb ook nog wat en ga de rit wel rustig uitzitten.
Om nu te verkopen en straks op 3 BTC weer te moeten inkopen - omdat het ding weer m00nt - is ook zonde van je sats :P

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 08-10-2020 13:43 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Je kan deze shitcoin alleen kopen als je wordt ingeloot. Dus als je een beetje pech hebt, wordt je ingeloot (jippie!), koop je de shitcoin (JIPPIE!!) en crasht deze vlak na de uitgave met 50% :(

Toegegeven....Binance geeft er wel weer een leuke draai aan om mensen geld af te troggelen :D

Waar hoop je precies op? Of gewoon gokje wagen in het shitcoincasino?
Alleen om dit een keer mee te maken, zou ik mijn tickets ook verzilveren. Hm :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 08-10-2020 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:24

spok9

Groen...

Mooooody schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Toegegeven....Binance geeft er wel weer een leuke draai aan om mensen geld af te troggelen :D
Dat noemen ze lachende derde :*)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Mooooody schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 13:40:
[...]

Heeft vanochtend een tijdelijke bodem op ~1.16 BTC gevonden. Koers wil nu de 99MA proberen te volgen, ff kijken hoe dat uitpakt.

Nu verlies nemen is zonde van je inleg imo. Ik heb ook nog wat en ga de rit wel rustig uitzitten.
Om nu te verkopen en straks op 3 BTC weer te moeten inkopen - omdat het ding weer m00nt - is ook zonde van je sats :P
Ik blijf ook zitten, was op 35k ingestapt dus dat zou zonde zijn om nu verlies te pakken maar het verloop van de koers verbaasd me wel. Procentueel gaat er toch behoorlijk wat af per dag op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Mooooody Wat ik bedoel ís daytraden. Met leverage. Met een bedrag naar keuze zeer interessant. Uiteraard met hogere bedragen zie je meer returns. Maar er zijn ook mensen die die bedragen niet hebben. En dan kun je op deze manier met een minder groot bedrag toch zorgen dat je een leuke start maakt. Uiteindelijk boeit het niet met hoeveel euro je trade. Het gaat er om dat je het kunstje begrijpt. Zie uitleg @Azer. Als je zorgt dat je minimaal 1% per dag hebt over een jaar zit je lekker. Dat betekent dus niet dat je persee 1% per dag moet halen. Mag prima 10% zijn. Of als je een kans ziet voor een runner mag het ook 100% zijn op een dag. Boeiend. Zolang je maar over een heel jaar versmeerd minimaal 1% kunt pakken dan zit je er echt lekker bij. Met compounden dus. En gebruik een goed riskmanagement. Aller belangrijkste.

En uiteraard; daar gebruik je niet je hele Cryptoportemoneetje voor. Het meeste staat bij mij op een Ledger. Met een ander deel ben ik actief aan het traden. Bevalt mij prima. Geduld hebben. Af en toe een interessant boek er over lezen om je kennis te vergroten en blijven proberen. Trades bijhouden in een logboekje. Voor mij werkt dit beter dan mij bezig houden met allerlei shitcoins. Maar ieder zijn ding uiteraard. Er zijn meerdere wegen naar Rome.

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 08-10-2020 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Crypts schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 14:20:
[...]

Ik blijf ook zitten, was op 35k ingestapt dus dat zou zonde zijn om nu verlies te pakken maar het verloop van de koers verbaasd me wel. Procentueel gaat er toch behoorlijk wat af per dag op het moment.
Logisch dat projecten die support hebben opgebouwd in de loop der maanden/jaren, veel langzamer dalen dan al die nieuwe Defi projecten. YFI daarentegen was net gelanceerd en ging direct m00onen als een mall00t.

Kan ook zijn dat YFI nu zwaar underpriced is, daar gok ik wel een beetje op. Alle hypeboys hebben gillend het schip verlaten. Wellicht wordt het nu weer materiaal voor speculatieve alt traders.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 08-10-2020 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

als trump tweet is het een kwestie van omlaag of omhoog..... GOKKKKEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 08-10-2020 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
A87 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:06:
als trump tweet is het een kwestie van omlaag of omhoog..... GOKKKKEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Short term misschien. Long term macro bullish. Net weer een investeringspartij bekend gemaakt dat ze 50M in BTC hebben geïnvesteerd. Dit gaat gewoon de goede kant op, wat Trump ook doet.

edit: wordt het een retest van de top van de triangle of een breakout naar 12k? M'n laag ingekochte UNI's staan iig alweer lekker in de plus..

[ Voor 15% gewijzigd door Stokstaart op 08-10-2020 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
[...]

De percentages die er bij kwamen waren dan ook fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
croc schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:59:
[...]

De percentages die er bij kwamen waren dan ook fenomenaal.
Heb je ook wel een puntje maar toch.... Is al even geleden dat ik een dergelijke daling bij een muntje heb gezien tenzij het een scam betrof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
[...]

Gebruik jij geen enkele vorm van risico-inschatting/stop losses, om nu nog in YFI te zitten? Niet vervelend bedoeld maar stop losses zijn denk ik echt belangrijk voor dit soort projecten.

[ Voor 6% gewijzigd door uNoTopia op 08-10-2020 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Mooie goed nieuws pump, short maar geclosed :) kijken hoe ver hij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bever! schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:36:
12k JONGUH

edit: btw wat voor nieuws?

[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 08-10-2020 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
uNoTopia schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:32:
[...]

Gebruik jij geen enkele vorm van risico-inschatting/stop losses, om nu nog in YFI te zitten? Niet vervelend bedoeld maar stop losses zijn denk ik echt belangrijk voor dit soort projecten.
Moe en vergeten. Het gaat ook niet om een erg groot bedrag en ik had ook echt niet verwacht dat hij nog zo zou kelderen. Het was gewoon een stom idee om van mijn gebruikelijke handelsmuntjes af te stappen. Belangrijke les weer, als je een taktiek hebt die werkt stick to it. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc
Bever! schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 16:36:
Welk nieuws?

Edit : Deze?
https://www.coindesk.com/square-buys-50m-in-bitcoin

[ Voor 14% gewijzigd door croc op 08-10-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik denk t.. Geloof zelf niet dat het een nieuwspump is btw. Triangle liep gewoon tegen z'n eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MOOOOOOOOONNN!!!

Wat betreft YFI (Bericht van vanochtend):

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EjyYvAdU8AEK_sE?format=jpg&name=large

Grote kans dat die nu gewoon weer mooi verder stijgt omdat Bitcoin dat ook doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 08-10-2020 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:19

ScreamGT

joejoe

Weeeee!

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
@Verwijderd staat Vegeta al klaar? Voor het geval dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[...]

3% verlies en vervolgens 4% winst is niet 1% gemiddeld per dag, maar 0,44% gemiddeld per dag.

100 * 0,97 = 97
97 * 1,04 = 100,88

0,88/2 = 0,44%

En ook 0,44% is niet realistisch om structureel een jaar lang gemiddeld dagelijks te realiseren.
Kleine getallen lijken misschien makkelijker te realiseren, maar zijn nog steeds onderhevig aan dezelfde statistiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
Yobit heeft virtual mining geintroducerd echt mooi piramide ding ik heb een virtual miner gekocht. Yobit is Russische toko echt Wild West daar veel tokens vage projecten etc.
Toch zag ik het als een manier om inkomen te genereren van crypto.

Het model werkt als er genoeg miners gekocht worden stagneert dat kan de munt wel eens in waarde dalen. Riskant en zeker piramide structuur. Ik zie het wel bij zijwaardse btc als een leuke om maandelijks te verdienen.

Mocht btc omhoog gaan gaat de munt denk ik mee. Andere afweging is dat het geïnvesteerde bedrag in de miner meer oplevert als je het gewoon hodled als alt of btc. Maar voor mensen die nu maandelijks moeten afromen om de rekeningen te betalen wel een leuke. ik zie toch wel ernstige risico’s ik wil niet aanmoedigen. Zelf project onderzoeken en wees bewust van de risico’s.

Als mensen willen gaan klungelen met referrals stel ik voor om er een estafette van te maken. ik ga niet aanmoedigen hier vanwege het risico.

Ik moet nog wel uitzoeken hoe goedkoopste van MINEX naar eur op mijn bank conto misschien alles terugsluizen naar binance en daar met hun card alles betalen

Edit dyor
Ok waarschuwing! ik ben benieuwd of het de drie maanden gaat volhouden als punt return of investment tot de Minex munt bijna niks meer waard is omdat de miners te duur zijn geworden te veel munten worden geproduceerd en dus het terug kopen stagneert en er dus teveel verkoop druk ontstaat. Maar vreemdere dingen zijn gebeurt als er gewoon veel gehandeld wordt met Minex... je weet maar nooit.

[ Voor 23% gewijzigd door EnderQ op 09-10-2020 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hoeveel 1% per dag winst/verlies op een heel jaar kan doen, blijft altijd mooi om te zien hoeveel impact kleine verbeteringen of verslechteringen over een langere periode hebben:
Afbeeldingslocatie: https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-638a3fba0172caea1a32f0e2fe3396f2.webp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
EnderQ schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:50:
Yobit heeft virtual mining geintroducerd echt mooi piramide ding ik heb een virtual miner gekocht. Yobit is Russische toko echt Wild West daar veel tokens vage projecten etc.

Het model werkt als er genoeg miners gekocht worden stagneert dat kan de munt wel eens in waarde dalen. Riskant en zeker piramide structuur. Ik zie het wel bij zijwaardse btc als een leuke om maandelijks te verdienen.

Mocht btc omhoog gaan gaat de munt denk ik mee. Andere afweging is dat het geïnvesteerde bedrag in de miner meer oplevert als je het gewoon hodled als alt of btc. Maar voor mensen die nu maandelijks moeten afromen om de rekeningen te betalen wel een leuke.

Als mensen willen gaan klungelen met referrals stel ik voor om er een estafette van te maken. Ik moet nog wel uitzoeken hoe goedkoopste van MINEX naar eur op mijn bank conto misschien alles terugsluizen naar binance en daar met hun card alles betalen
Als ik dit lees dan word ik er al nerveus van. 8)7
Stap je hier echt willens en wetens in? Super risky, maar goed ik wens je veel succes natuurlijk ;)

Mensen die hierin stappen maar ook moeten afromen om de rekeningen te kunnen betalen, die moeten hun prioriteiten heroverwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
uNoTopia schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:55:
[...]
Mensen die hierin stappen maar ook moeten afromen om de rekeningen te kunnen betalen, die moeten hun prioriteiten heroverwegen.
Ik mag toch hopen dat alleen fulltime traders regelmatig afromen om de rekeningen te kunnen betalen, anders ben je inderdaad verkeerd bezig en is het een kwestie van tijd voordat je enorm in de problemen komt.

Heb ik overigens hier nog nooit over gelezen, op andere plekken wel. Iedereen kent natuurlijk wel de voorbeelden van de creditcards maximaal misbruiken om op de pof crypto te kopen, wijsheid komt met de jaren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dark Matter schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:43:
[...]
3% verlies en vervolgens 4% winst is niet 1% gemiddeld per dag, maar 0,44% gemiddeld per dag.
No shit, Sherlock.

Het is een voorbeeld van 2 dagen, niet iedere dag, niet het gemiddelde van iedere dag en ook niet het gemiddelde per dag van 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnderQ schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:50:

Mocht btc omhoog gaan gaat de munt denk ik mee. Andere afweging is dat het geïnvesteerde bedrag in de miner meer oplevert als je het gewoon hodled als alt of btc. Maar voor mensen die nu maandelijks moeten afromen om de rekeningen te betalen wel een leuke.

Als mensen willen gaan klungelen met referrals stel ik voor om er een estafette van te maken. Ik moet nog wel uitzoeken hoe goedkoopste van MINEX naar eur op mijn bank conto misschien alles terugsluizen naar binance en daar met hun card alles betalen
Ze hadden vroeger ook die dicegame. Daar heb ik flink wat crypto lopen vergokken.

Niet echt een exhange met een goede reputatie maar ik heb er verder nooit problemen ondervonden met withdrawals of wat dan ook.

Ze hadden destijds van die hele vage investment constructies met de meest gure Bitcoin forks etc.

Heeft echt veel mensen geld gekost, sommige van die coins gingen -80% in een paar uren om daarna nooit meer op te leven :P

Mooie tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
uNoTopia schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:55:
[...]

Als ik dit lees dan word ik er al nerveus van. 8)7
Stap je hier echt willens en wetens in? Super risky, maar goed ik wens je veel succes natuurlijk ;)

Wel indien je met een virtuele miner meer netto verdiend dan een partime job bij bijv call center en je vrije tijd in wetenschap en uitvinderij kan stoppen is het voor mij een makkelijke keuze. :+ 8) Prima prioriteiten lijkt me. Zodra de druk weg is van de maandelijkse lasten, Crypto is mijn muze :> . Ik ben binnen eigenwijs nest met kleine zelfstandigen opgegroeid en politiek binnen bedrijven nee dank je, als het moet dan moet het maar ik zit in het moonbootje binnen 2jaar, rekening houdende met zwaar weer en een hagelbui realiteit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het was een voorbeeld. Dat mathematisch misschien niet klopt maar daar ging het niet om. Het enige wat hij ermee aan wilde tonen is dat je niet exact elke dag 1% winst hoeft te maken maar dat je de ene dag winst kunt maken en de andere dag verlies moet nemen.

Edit: zit mobiel had niet gezien dat onze @PilatuS zelf al had gereageerd. Excuus voor de dubbel post.
Dark Matter schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 17:43:
[...]

100 * 0,97 = 97
97 * 1,04 = 100,88

0,88/2 = 0,44%

En ook 0,44% is niet realistisch om structureel een jaar lang gemiddeld dagelijks te realiseren.
Kleine getallen lijken misschien makkelijker te realiseren, maar zijn nog steeds onderhevig aan dezelfde statistiek.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 08-10-2020 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Taro schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:02:
[...]

Ik mag toch hopen dat alleen fulltime traders regelmatig afromen om de rekeningen te kunnen betalen, anders ben je inderdaad verkeerd bezig en is het een kwestie van tijd voordat je enorm in de problemen komt.

Heb ik overigens hier nog nooit over gelezen, op andere plekken wel. Iedereen kent natuurlijk wel de voorbeelden van de creditcards maximaal misbruiken om op de pof crypto te kopen, wijsheid komt met de jaren...
Jij ben toch geen fulltime trader maar ik vermoed dat je genoeg afroomt om je rekeningen te betalen. Ik heb niets raars op de pof gedaan alleen geïnvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik zie Bitcoin de 11.200 nog wel aantikken, daarna is de vraag of 11.400 en hoger ook haalbaar is, of dat hij terugzakt. Het wordt nu toch echt wel tijd om richting te bepalen.
EnderQ schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:45:
[...]

Jij ben toch geen fulltime trader maar ik vermoed dat je genoeg afroomt om je rekeningen te betalen. Ik heb niets raars op de pof gedaan alleen geïnvesteerd.
Nee, geen fulltime trader, het is een uit de hand gelopen hobby. Ik room niets af om mijn rekeningen mee te betalen, ik ben gezegend met een goede baan waarmee ik mijn gezin prima kan onderhouden.

Als ik afroom is dat puur om het risico te beperken waarmee ik aan cryptocurrency ben blootgesteld en om het in andere investeringen te steken. Zoals eerder aangegeven: Als ik de telefoon naast mijn bed ga leggen om 's nachts als ik wakker word ook te kijken, dan is het weer tijd om uit te betalen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 08-10-2020 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Taro schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 18:54:
[...]

Nee, geen fulltime trader, het is een uit de hand gelopen hobby. Ik room niets af om mijn rekeningen mee te betalen, ik ben gezegend met een goede baan waarmee ik mijn gezin prima kan onderhouden.

Als ik afroom is dat puur om het risico te beperken waarmee ik aan cryptocurrency ben blootgesteld en om het in andere investeringen te steken. Zoals eerder aangegeven: Als ik de telefoon naast mijn bed ga leggen om 's nachts als ik wakker word ook te kijken, dan is het weer tijd om uit te betalen :)
Dus meer zelf management, begrijp ik, maar het zou wel kunnen denk ik, ik bedoel in ieder geval kan je, dus ook in algemene zin iemand, een groeiend vermogen vergaren en toch maandelijks genoeg afromen om rond te komen, zonder day trader te zijn.
Pagina: 1 ... 65 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!