[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.379 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
En up!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Bitvavo weer leuke update gehad. Ze ondersteunen nu ook staking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:47
Benieuwd of we dan ook een stevige rode candle krijgen als blijkt dat het na enkele dagen toch weer slechter gaat :P Zou wel leuk zijn om eens een correlatie te bekijken tussen trump zijn tweets en de stock market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:25:
[...]

Ik waag me er niet meer aan. In totaal 5 of 6 trades ofzo op YFI / YFII gemaakt, slechts 1 winstgevend.
Hier geen idee, 1 trade, vergeten een sell te zetten en nu ruim 40% onder water. Is maar een klein bedrag maar toch jammer. Iets zegt me dat dit ook niet meer goed gaat komen maar we zien wel. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 21:34
RIP John McAfee. RIP alt season.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 23:36
Blijft vreemd.. waarom zakt een flamingo direct na lancering en stijgt een xvs? Beide troep toch?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:10
NVM... :/

[ Voor 98% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 06-10-2020 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
Gefarmde XVS met een marketorder de deur uit gedaan, winst is winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:20

spok9

Groen...

Pelox schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 07:42:
Blijft vreemd.. waarom zakt een flamingo direct na lancering en stijgt een xvs? Beide troep toch?
Iedereen kreeg gratis flm, zonder dat er al een vraag was. Vanaf nu heb je flm nodig om liquiditeit aan de pools toe te voegen, dus de vraag naar de token komt nu pas op gang. En je hebt nu meer flm per neo nodig om te staken dan je gratis kreeg tijdens de mint rush.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 16:07
Pelox schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 07:42:
Ja idd, deze keer heb ik snel naar verkocht op 3000, stijgt ie doodleuk door om te pieken op 9000...

Ach ja, winst is winst ;)

Nu weer wachten op de volgende shitcoinfarm van binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
Kent iemand de McAfee "Coin of the week" Shitshow uit 2017?
http://www.mcafeeweeklycoin.io/index.html

https://www.ad.nl/buitenl...stingontduiking~a1322310/
...Volgens de aanklagers heeft McAfee miljoenen dollars verdiend aan het promoten van cryptomunten...
Goh :')

In afwachting van "The Dickening"
http://dickening.com/

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 21:34
Ja helaas was ik altijd te laat om in te stappen. Wat een clown is die gast zeg..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

rainier15 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:07:
[...]

Ja idd, deze keer heb ik snel naar verkocht op 3000, stijgt ie doodleuk door om te pieken op 9000...

Ach ja, winst is winst ;)

Nu weer wachten op de volgende shitcoinfarm van binance.
Voorlopig blijf ik nog even farmen. Zolang de koers op dit niveau blijft is de yield enorm. zelfs met BUSD is de yield 60% op jaarbasis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:43:
[...]

Voorlopig blijf ik nog even farmen. Zolang de koers op dit niveau blijft is de yield enorm. zelfs met BUSD is de yield 60% op jaarbasis 8)7
Het rendament gaat snel afnemen. na vandaag nog maar 1/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

En dat komt omdat XVS dan nog maar een dollar is denk ik, want er wordt niet massaal meer gefarmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Los van de prijs. Het aantal XVS dat je krijgt gaat drastisch naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 22:44

flessuh

Set sail for fail!

Stokstaart schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:30:
[...]

Ja helaas was ik altijd te laat om in te stappen. Wat een clown is die gast zeg..
Clown is het zeker, maar ik ben best lekker gegaan op wat pumps die door hem zijn veroorzaakt. Bijvoorbeeld XVG. Heb er nu ook nog wat van staan wat net als het meeste niets meer waard is, maar toch mijn totale inleg 3x er uit gehaald met slechts 1 coin.
Nu wacht ik gewoon af of de markt ooit weer zo aanhaalt met de crypto die ik nog heb :+ Dan maar wat minder marge :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 16:07
Ik laat mn sxp ook gewoon staan in de farm.
Swipe heeft nu weer aangekondigd dat de rebates van netflix en spotify toch beschikbaar komen maar dan via de binance kaart oid.
Lekker shady, maar ik hou de minimale hoeveelheid sxp aan.

Gebruik namelijk netflix en spotify premium, dus kan snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah kak. Net wakker op mijn vrije dag, de XVS opening gemist. Ik zie dat ie naar 9 dollar is gestegen 8)7

PuMpAmEnTaLs

Maar eens even vasthouden en zien of ie de 5 dollar nog een keer wil raken, maar ik verwacht een slowbleed terug naar onder de dollar komende tijd. Zoals met al die shitcoins.

Op naar ALPHA! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Venus heeft helaas geen maan. Hopelijk snel Neptunus op launchpad dan ga ik all-in. Neptunus heeft 14 manen.

edit: Neptunus begint ook met het Nederlandse NEP. wat een goed idee eigenlijk. Misschien ga ik die maar launchen op launchpad. De eerste miljard muntjes voor de founder O-)

[ Voor 45% gewijzigd door knakworst op 06-10-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
25% XVS de deur uit gedaan, nog OCO orders ingesteld voor de rest. Toch gratis een paar 0,0x BTC aan overgehouden :)

Blijf nog BNB staken voor XVS, voor ALPHA inmiddels gestopt.

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 06-10-2020 12:11 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-10 21:49
https://www.fca.org.uk/ne...ivatives-retail-consumers

Zojuist bekend gemaakt. Kan moeilijk inschatten of dit nieuws met impact heeft. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
lucatoni schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:25:

Zojuist bekend gemaakt. Kan moeilijk inschatten of dit nieuws met impact heeft. Iemand een idee?
Gaat zo te zien alleen om afgeleide producten en niet crypto zelf. Voorbeelden zijn CFD's waar iemand hier eergisteren nog om vroeg.

Lijkt mij voor de cryptocurrency markt geen enkel probleem. Voor standaard aandelen exchanges die dergelijke producten erbij doen mogelijk wel.

Vaak mooie momenten om snel een short te openen, maar in dit geval verwacht ik weinig (re)actie, behalve misschien van traders die dergelijke producten hebben en ze snel de deur uit doen. Denk niet dat dat een enorme impact op de koers zal hebben.

Voordeel is natuurlijk wel dat men vanaf nu écht crypto moet kopen ipv afgeleide producten, dat kan wel positief uitpakken voor de koers.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 06-10-2020 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 07-10 22:46

Bever!

3

Lokale top is in.. key pivot nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Taro schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:40:
[...]

Gaat zo te zien alleen om afgeleide producten en niet crypto zelf. Voorbeelden zijn CFD's waar iemand hier eergisteren nog om vroeg.

Lijkt mij voor de cryptocurrency markt geen enkel probleem. Voor standaard aandelen exchanges die dergelijke producten erbij doen mogelijk wel.

Vaak mooie momenten om snel een short te openen, maar in dit geval verwacht ik weinig (re)actie, behalve misschien van traders die dergelijke producten hebben en ze snel de deur uit doen. Denk niet dat dat een enorme impact op de koers zal hebben.

Voordeel is natuurlijk wel dat men vanaf nu écht crypto moet kopen ipv afgeleide producten, dat kan wel positief uitpakken voor de koers.
Dit behelst cfd's maar ook binance futures/ bitmex...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 14:15
lucatoni schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:25:

Ik zie wel een wat 'grote' dump op Binance Futures in ETH en BTC (op lage timeframes), maar deze ban heeft alleen effect op bedrijven die opereren in de UK en voor bedrijven die deze producten aanbieden aan inwoners van de UK. De ban gaat ook pas in januari 2021 van start. Ik verwacht dat het over een paar uur alweer voor een deel is vergeten.

Natuurlijk zat het er al aan te komen, persoonlijk vind ik dat de meeste exchanges te makkelijk mensen toe laten tot deze producten. Als ik zag wat ik moest beantwoorden aan vragen voor bepaalde producten op De Giro dan schrik je al veel mensen af en bovendien kon je die vragen zonder een beetje research niet maken (voor Henk en Ingrid zal dit al teveel moeite zijn waarschijnlijk). Waarschijnlijk kom je als exchange al snel legitiemer over naar een overheid als je niet Jan en alleman toe laat tot producten die je serieus geld kunnen kosten zonder dat je er 'echt' iets voor terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 12:09:
voor ALPHA inmiddels gestopt.
Waarom APLHA gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Marttt schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Ik zie wel een wat 'grote' dump op Binance Futures in ETH en BTC (op lage timeframes), maar deze ban heeft alleen effect op bedrijven die opereren in de UK en voor bedrijven die deze producten aanbieden aan inwoners van de UK. De ban gaat ook pas in januari 2021 van start. Ik verwacht dat het over een paar uur alweer voor een deel is vergeten.

Natuurlijk zat het er al aan te komen, persoonlijk vind ik dat de meeste exchanges te makkelijk mensen toe laten tot deze producten. Als ik zag wat ik moest beantwoorden aan vragen voor bepaalde producten op De Giro dan schrik je al veel mensen af en bovendien kon je die vragen zonder een beetje research niet maken (voor Henk en Ingrid zal dit al teveel moeite zijn waarschijnlijk). Waarschijnlijk kom je als exchange al snel legitiemer over naar een overheid als je niet Jan en alleman toe laat tot producten die je serieus geld kunnen kosten zonder dat je er 'echt' iets voor terug krijgt.
Technisch was het toch al klaar dat we gingen zakken, dit net even het zetje zijn om die richting te geven naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Is het al iemand gelukt een Binance card aan te vragen? Ik kreeg zonet nog steeds die "unable to bind Swipe account" error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 14:15
Bever! schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:38:
[...]

Technisch was het toch al klaar dat we gingen zakken, dit net even het zetje zijn om die richting te geven naar beneden.
Welke technische aspecten bekijk jij dan op dit moment? Ik zie namelijk niets op dit moment anders dan weer even een top in het sideways gaan van de koers. Ik begrijp dat je kan stellen dat we dichtbij de 1D MA99 zitten en dat het al een paar keer is getest zonder hevige toename (en die toename ook kunnen vasthouden).

Dit is verder geen aanval hoor, ik hoor alleen graag je denk stappen! :)

Persoonlijk vind ik het moeilijk in te schatten wat de koers nou gaat doen met alle dingen die erop het moment gaande zijn, vooral kijkend naar nu en een paar maanden dan. Technisch vind ik het niet heel erg beroerd, maar wil niet stellen dat er een ATH aan zit te komen in aanzienlijke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 07:56
spok9 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:42:
Is het al iemand gelukt een Binance card aan te vragen? Ik kreeg zonet nog steeds die "unable to bind Swipe account" error...
Als je al een Swipe account hebt wordt jouw account automatisch gemigreerd naar Binance. Je krijgt dan alleen binnenkort een e-mail met de vraag of je je Binance ID wilt opsturen. Zie ook onderaan deze pagina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:19

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
spok9 schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:42:
Ik had dat ook. De oplossing voor die foutmelding is om naar https://www.binance.com/en/my/security te gaan en SMS authentication aan te zetten. Daarna werkt het vlekkeloos. Lijkt een bug te zijn op de aanvraagpagina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoe stuitert een bal wiskundig gezien tegenover de DOT chart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KWzSpLO1K2vJ5LFM--T8-toKCh8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2YYmfVbpmrB5FHp82BpIaHnW.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:48
ook maar weer muntjes kopen al is het alleen al dat ik niet word weg gesaneerd als ik een geintje maak bij andere topics :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

Azer schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:56:
[...]

Ik had dat ook. De oplossing voor die foutmelding is om naar https://www.binance.com/en/my/security te gaan en SMS authentication aan te zetten. Daarna werkt het vlekkeloos. Lijkt een bug te zijn op de aanvraagpagina.
Klopt, ik moest nog wel na het activeren van SMS een keer helemaal uitloggen en inloggen om er doorheen te komen.

Ben wel blij dat ik recent ben uitgestopt op SNX, TOMO en LEND, die gaan hard omlaag. Al lijkt LEND weer te stuiteren op best wel stevige support.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BNB alweer lager dan mijn verkoop moment enkele dagen geleden.

Ik strooi maar eens wat buy orders uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Venus direct verkocht voor BNB.
BNB weer toegevoegd aan de boerderij.

Leuk dit spelletje :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:32:

[Afbeelding]
Met één heel groot verschil: Een bal blijft op een gegeven moment stilliggen en DOT kan er nog doorheen zakken.

Altseason lijkt in ieder geval weer om te slaan in een gure winter. Benieuwd of Bitcoin ertegen bestand is of niet. Ik heb alleen nog 10% BNB in de pf, verder helemaal in fiat al voelt dit wel weer als een mooi koopmoment voor een aantal alts incl. ETH. ETH is namelijk aanbeland op de 1D MA99 en kan daar prima support gaan vinden, met als gevolg weer een verdere prijsstijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
$HATE ging lekker, maar nu even wat minder, HODL!
https://uniswap.info/toke...caf20fac7134ed55b8b47cc26

Met maar 1.997 stuks in omloop kan het wel weer flink omhoog. Unique selling point: De CEO noemt het de beste ponzi ever!

XYFI doet daar nu overigens 1 USD per stuk, maar even wachten op wat meer liquiditeit :)
https://uniswap.info/toke...4993736ebe1ffeb61c8b92596

[ Voor 58% gewijzigd door Taro op 06-10-2020 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Azer schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:56:
[...]

Gedaan maar krijg nu weer dat het mobiel nummer al aan een account is gelinked als ik de order opnieuw uitvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:35:
XYFI doet daar nu overigens 1 USD per stuk, maar even wachten op wat meer liquiditeit :)
https://uniswap.info/toke...4993736ebe1ffeb61c8b92596
Da's toch die coin waar je er 0.12 gratis van kon krijgen ? Dus 12 cent op dit moment voor die drop ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:24:
[...]

Da's toch die coin waar je er 0.12 gratis van kon krijgen ? Dus 12 cent op dit moment voor die drop ?
Weer geen lambo voor Jaapio dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:32:

[Afbeelding]
Perfect short.. target is 50%...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PilatuS schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:24:
[...]

Ja, met nog erg weinig liquiditeit en volume, dus geen realistische weergave.

Inmiddels een short op DOT lopen en twijfel om er opnieuw 1 op YFI/YFII te openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Marttt schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Welke technische aspecten bekijk jij dan op dit moment? Ik zie namelijk niets op dit moment anders dan weer even een top in het sideways gaan van de koers. Ik begrijp dat je kan stellen dat we dichtbij de 1D MA99 zitten en dat het al een paar keer is getest zonder hevige toename (en die toename ook kunnen vasthouden).

Dit is verder geen aanval hoor, ik hoor alleen graag je denk stappen! :)

Persoonlijk vind ik het moeilijk in te schatten wat de koers nou gaat doen met alle dingen die erop het moment gaande zijn, vooral kijkend naar nu en een paar maanden dan. Technisch vind ik het niet heel erg beroerd, maar wil niet stellen dat er een ATH aan zit te komen in aanzienlijke tijd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BOqycCSV0P5UDXCEqZf8Beg1Vkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S4JnuQJADLrN19l9BAvlfVXd.jpg?f=fotoalbum_large

Continuatie patroon voor verdere downmove imo, invert de chart maar eens dan denk je hmm bullish. Altijd een goede test

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 06-10-2020 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En alles weer omlaag, thanx Trump:
Stock Plunge After Trump Says He Is Ordering A Halt To Stimulus Talks Until After The Election

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Te groot aantal beschikbaar, ik verwacht <25 cent per stuk en ja, je krijgt er ook veel meer, maar ik denk dat de opbrengst per BNB of BUSD die je staked minder is. XVS is echt wel lucratief, maar mogelijk ALPHA in de praktijk straks ook, mijn gevoel kan er uiteraard helemaal naast zitten.

Ik heb er in ieder geval voldoende klaarstaan voor als ALPHA verhandelbaar wordt.

Edit: Bedankt Trump, altijd fijn als je een short hebt lopen :) Nu op +16%, stop loss in profit.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 06-10-2020 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Nu online
Iemand hier al zijn tradingbot aan het programmeren op basis van 0x api ? Of handelt via dydx ?
Of via hummingbot.io arbitrage of gewoon een reguliere trading algoritmes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
RaptorXS schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:59:

[...]
-O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:02:
[...]

Te groot aantal beschikbaar, ik verwacht <25 cent per stuk en ja, je krijgt er ook veel meer, maar ik denk dat de opbrengst per BNB of BUSD die je staked minder is. XVS is echt wel lucratief, maar mogelijk ALPHA in de praktijk straks ook, mijn gevoel kan er uiteraard helemaal naast zitten.

Ik heb er in ieder geval voldoende klaarstaan voor als ALPHA verhandelbaar wordt.

Edit: Bedankt Trump, altijd fijn als je een short hebt lopen :) Nu op +16%, stop loss in profit.
Ik zit voor 60%+ van m'n portfolio in BNB. Venus is dan heerlijk.

Ik heb niet eerder zo zwaar in BNB gezeten terwijl er ook een launchpad lottery gaande was. Ik neem aan dat ik binnenkort voor weinig ALPHA mag kopen. Ik vraag me af of er redenen zouden zijn dit niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:12:
[...]

Ik zit voor 60%+ van m'n portfolio in BNB. Venus is dan heerlijk.

Ik heb niet eerder zo zwaar in BNB gezeten terwijl er ook een launchpad lottery gaande was. Ik neem aan dat ik binnenkort voor weinig ALPHA mag kopen. Ik vraag me af of er redenen zouden zijn dit niet te doen
De enige reden om het niet te doen zou zijn dat dikke BNB behoorlijk kan dalen en je eventuele profits in farming kleiner zijn dan het verlies op je positie in dikke BNB.

ALPHA inkoop is daarnaast een lottery, dus met een grote positie dikke BNB is een grote kans op veel tickets niet vanzelfsprekend. Misschien krijg je 100 tickets, misschien maar 1 of zelfs niets.

En de 3th party risk natuurlijk die je standaard hebt op iedere exchange.

Voor de rest zou ik het niet weten.

[Edit:] je bedoelt natuurlijk of je ALPHA wel of niet moet kopen als je tickets ontvangt... Tja.

Tot nu toe gaan die launchpad tokens wel minimaal x3 of x4 na trading opening... Maar dat zal altijd een gokje blijven. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2020 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Even voor de duidelijkheid.. als je meer dan 1 bnb hebt dan maak je kans op een ticket. Koop je het ticket dan ben je 1 bnb kwijt maar weet je niet zeker of je ook Alpha zal winnen toch? Of heb je automatisch prijs als je een ticket kan kopen?? Ik snap het niet helemaal.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:10:
Even voor de duidelijkheid.. als je meer dan 1 bnb hebt dan maak je kans op een ticket. Koop je het ticket dan ben je 1 bnb kwijt maar weet je niet zeker of je ook Alpha zal winnen toch? Of heb je automatisch prijs als je een ticket kan kopen?? Ik snap het niet helemaal.
Lottery Timeline:

2020/09/30 0:00 AM (UTC) to 2020/10/08 0:00 AM (UTC): During this period, user BNB balances will be calculated in hourly snapshots for each day over a 8-day period. Your final average daily BNB balance over these 8 days will determine the number of tickets that you will be able to claim.

2020/10/08 6:00 AM (UTC): Ticket claim will open at this time for all eligible users for a 24 hour period (ticket allocation and BNB holding rules). Users must also sign the Token Purchase Agreement at the same time, prior to completing the ticket claim. Please note that users will only be able to claim tickets once.

2020/10/09 6:00 AM (UTC): Ticket claim closes and the lottery draw begins.

2020/10/09 8:00 AM (UTC): Winning tickets are announced and the respective BNB will be deducted from each winning users’ accounts. Please ensure you have sufficient BNB in your spot exchange account to be deducted within 24 hours if you have a winning ticket. Please note that BNB in open orders, margin accounts, lending products, sub-accounts, futures accounts, fiat accounts, Launchpool accounts, or card accounts will not be eligible to be deducted.
Voor iedere 50 dikke BNB die je hold maak je kans op 1 ticket. Dus stel je hebt 350 dikke BNB, dan maak je kans op 7 tickets. Dit wordt gedaan aan de hand van snapshots, dus je hoeft de dikke BNB niet full time te holden.

Uit de aantal verdeelde tickets houden ze een loterij, als 1 van jouw tickets erbij zit heb je een winning ticket.

Als je een winning ticket hebt mag je voor een x bedrag ALPHA kopen. (In dit geval 200 dollar aan ALPHA per winning ticket.)

Eigenlijk een loting om in te mogen kopen dus.

Ik denk dat ze op deze manier de grote jongens belonen die veel volume traden met een aantrekkelijk bonusje. Vandaar de constructie met BNB snapshots. Op het moment heb ik al 5 dagen geen BNB maar in die launchpad meuk kan ik zien dat er blijkbaar nog 8 staan die meegelden als ticket.

Stel je bent een whale en jaagt er 130 BNB per dag doorheen aan fee's dan krijg je op die manier alsnog mega veel tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:10:
Binance bekijkt je gemiddelde BNB balance over een bepaalde periode. In dit geval van 30 september tot 8 oktober.

Voor elke 50 BNB kan je 1 ticket claimen tot een max van 10 tickets. 8 oktober claim je je tickets. 9 oktober is de loterij. Een dag lager moet je zorgen dat je genoeg BNB in je spotwallet hebt staan, hiermee koop je dan automatisch ALPHA voor ik denk een zwaar gunstige prijs.

Tenmiste, dat hoop je dan maar. Ik maak aanspraak op 10 tickets, dus ik ga het wel zien. Eerst maar de loterij winnen...

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-10-2020 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
50 bnb.. niks voor mij dus.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Haha nice @Verwijderd Ik las nog wel dat er dus een max op zit van 10 tickets. Dat is nog wel redelijk dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:52:
Haha nice @Verwijderd Ik las nog wel dat er dus een max op zit van 10 tickets. Dat is nog wel redelijk dan :)
Ja idd, je hebt gelijk. Maar dan alsnog overduidelijk een constructie om de trouwe klanten te belonen ;)

Denk wel dat je goed zit hoor als je het tot een inkoop kunt schoppen. Ze zijn wel vaker x10 gegaan die launchpad tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:58:
[...]

Ja idd, je hebt gelijk. Maar dan alsnog overduidelijk een constructie om de trouwe klanten te belonen ;)

Denk wel dat je goed zit hoor als je het tot een inkoop kunt schoppen. Ze zijn wel vaker x10 gegaan die launchpad tokens.
Als ik win, dan koop het. Het is ook "maar" $200. En volgens mij zijn er nog geen slechte resultaten geweest inderdaad. Jij, en de rest trouwens ook succes met de loterij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:07:
[...]

Als ik win, dan koop het. Het is ook "maar" $200. En volgens mij zijn er nog geen slechte resultaten geweest inderdaad. Jij, en de rest trouwens ook succes met de loterij :Y)
50 BNB is zowat mijn complete PF. Ik sla hem ff over ;)

Maar jij zeker succes gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
De rewards voor Venus met SXP zijn huge. Maar ook met BNB heb ik geen klagen. Het is wat @Taro al aangaf. Je kan letterlijk elk uur Venus verkopen voor BNB en deze weer in de pool gooien.

Jammer dat dit feest na vandaag voorbij is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:14:
[...]

50 BNB is zowat mijn complete PF. Ik sla hem ff over ;)

Maar jij zeker succes gewenst!
Relatief gezien valt er voor jou wat dit betreft veel meer te winnen. Als je een winning ticket krijgt, zou je deze dan niet verzilveren? Het is wel ALPHA hè. Niet te onderschatten deze parel!

Geen idee wat voor shitcoin het is trouwens, als het maar pumpt toch :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:02:
[...]

Slimme move van John. Zo komt hij mooi onder the dickening uit;

http://dickening.com/

Basterd.
Maak je geen zorgen, die vreten ze in de gevangenis er wel af daar. :+

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Ripple schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:20:
[...]

Maak je geen zorgen, die vreten ze in de gevangenis er wel af daar. :+
Niet bukken voor het zeepje, John.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 22:44:
[...]

[...]

Voor iedere 50 dikke BNB die je hold maak je kans op 1 ticket. Dus stel je hebt 350 dikke BNB, dan maak je kans op 7 tickets. Dit wordt gedaan aan de hand van snapshots, dus je hoeft de dikke BNB niet full time te holden.

Uit de aantal verdeelde tickets houden ze een loterij, als 1 van jouw tickets erbij zit heb je een winning ticket.

Als je een winning ticket hebt mag je voor een x bedrag ALPHA kopen. (In dit geval 200 dollar aan ALPHA per winning ticket.)

Eigenlijk een loting om in te mogen kopen dus.

Ik denk dat ze op deze manier de grote jongens belonen die veel volume traden met een aantrekkelijk bonusje. Vandaar de constructie met BNB snapshots. Op het moment heb ik al 5 dagen geen BNB maar in die launchpad meuk kan ik zien dat er blijkbaar nog 8 staan die meegelden als ticket.

Stel je bent een whale en jaagt er 130 BNB per dag doorheen aan fee's dan krijg je op die manier alsnog mega veel tickets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j0LdjqCwYQ5i0NS7vDinNNCsqrY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2tojB4QwZgbIosE5mMbKMQPM.jpg?f=fotoalbum_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Laatst online: 06-10 21:49
Immutable schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:06:
Iemand hier al zijn tradingbot aan het programmeren op basis van 0x api ? Of handelt via dydx ?
Of via hummingbot.io arbitrage of gewoon een reguliere trading algoritmes ?
Heb nu een maand Deribot in gebruik. Rendement van ongeveer 30%. Heb in een eerdere post uitgelegd hoe de bot werkt en wat voor en nadelen zijn. Geen complexe algoritme, maar kleine winsten met longs en shorts.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/4hkoip.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://s8.gifyu.com/images/DonaldDraws.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

CRUSH IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 20:59:

[...]
Dat trump nu ook BTC beinvloed zegt al genoeg... media invloed op een koers. Edge is 0,000

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 07-10-2020 01:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
A87 schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 01:42:
[...]

Dat trump nu ook BTC beinvloed zegt al genoeg... media invloed op een koers. Edge is 0,000
Daar is niks mee toch, kunnen de experts weer nieuwe grafiekjes met behulp van de kleurpotloden plaatsen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 01:54:
[...]

Daar is niks mee toch, kunnen de experts weer nieuwe grafiekjes met behulp van de kleurpotloden plaatsen. ;)
Van die neverending fractal patterns

[YouTube: Mandelbrot Zoom 10^227 [1080x1920]]

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 07-10-2020 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De alts gaan echt zwaar door het putje zeg...

Je zou bijna denken dat er wel een bodem in zicht moet komen onderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Verwijderd schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 07:38:

Halving!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 07:38:

En een dipje van BTC onder de 10k, dan zijn we helemaal naar de getver.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mijn loopring gaat lekker...

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 07-10 17:41
Dat die DEFI-rommel zo hard zakt is natuurlijk niet gek. Onrealistische rendementen en koersstijgingen, dat houdt een keer op.

Een grote schoonmaak is niet verkeerd, stuurt wellicht weer wat liquiditeit richting BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 07:55:
[...]

En een dipje van BTC onder de 10k, dan zijn we helemaal naar de getver.
Ja idd. Ik zie dat Bitcoin inmiddels onder de 1D MA99 zit.

Geen idee wat dat gaat brengen maar echt rooskleurig ziet het er allemaal niet uit. Of juist wel natuurlijk als je een bossie rooie rozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 07-10 17:41

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

M.O.B.
Website ook volledig in slang, heerlijk.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:21:
[...]

Ja idd. Ik zie dat Bitcoin inmiddels onder de 1D MA99 zit.

Geen idee wat dat gaat brengen maar echt rooskleurig ziet het er allemaal niet uit. Of juist wel natuurlijk als je een bossie rooie rozen hebt.
En toch blijf ik maar over het algemeen positieve berichten lezen over BTC en Crypto in het algemeen.
Meer integratie, meer bekenheid, meer media aandacht, meer ontwikkeling, hele werelddelen die crypto als primair betaalmiddel zien (Afrika) etc..
Ok, in Rusland is het verboden... maar iedereen weet dat dat schijn is... op de achtergrond wordt daar nog steeds vet in crypto gehandeld.

Dus ik snap niet waarom die moon nog niet is ingezet.
Moet ik gvd weer mijn lambo bestelling cancellen :(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
FijneKerst schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:50:
[...]

En toch blijf ik maar over het algemeen positieve berichten lezen over BTC en Crypto in het algemeen.
Meer integratie, meer bekenheid, meer media aandacht, meer ontwikkeling, hele werelddelen die crypto als primair betaalmiddel zien (Afrika) etc..
Ok, in Rusland is het verboden... maar iedereen weet dat dat schijn is... op de achtergrond wordt daar nog steeds vet in crypto gehandeld.

Positieve berichten leiden niet tot koop.
De massa is met wat anders bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

lighting_ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:55:
[...]

Positieve berichten leiden niet tot koop.
De massa is met wat anders bezig
Ja, een in elkaar storend financieel systeem....
Dat zou dus OOK juist meer crypto enthousiasme moeten genereren imho.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:50:
[...]

FijneKerst schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:58:
[...]

Zolang de gedachte is om er meer fiat uit te slepen zal je dat houden ;) dus ook jij legt meer vertrouwen in het 'in elkaar stortende financiële systeem'.

Begrijp me niet verkeerd, ik ook, anders had ik mijn huis wel verkocht en de overwaarde in Bitcoin geknald, en was mijn vrouw niet chagrijnig als ik weer eens 100 euro naar Bitvavo stuur.

Denk dat de lange termijn wel mooie dingen gaat brengen voor Bitcoin. Voor crypto in het algemeen heb ik daar mijn twijfels over.

Maar niemand heeft 7000 altcoins nodig om het financiële systeem te redden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:32:
[...]

[...]

Zolang de gedachte is om er meer fiat uit te slepen zal je dat houden ;) dus ook jij legt meer vertrouwen in het 'in elkaar stortende financiële systeem'.
Oh ik heb er zeker geen vertrouwen in hoor, in fiat.
Maar het zal het toch nog wel een paar jaar volhouden... dus tot die tijd me zakken maar vullen door crypto te sparen.
Op het moment dat het dan omslaat en je ook met BTC, IOTA, XRP e.d. kan betalen.. dan zijn wij voorbereidt :P

P.s. op netflix is nu een serie waar ze alleen met crypto betalen (BTC,ETH,XRP e.d.)
"How to sell drugs online fast".
Ok.. misschien niet de meest positieve reclame die je zou willen, maar hé, reclame is reclame :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Denk meer in de zin van bedrijven vallen om, personeel wordt gewipt, loonsverhogingen worden uitgesteld etc. etc. Er is genoeg aan de hand op het moment wat veel mensen direct raakt. Dat het dus even wat minder met crypto gaat snap ik dan wel.

Ik vraag me in het algemeen wel af waar dit gaat eindigen en wanneer. Verstoppertje proberen te spelen voor een virus gaat bijna niet, een keer zul je er toch aan moeten dat het niet meer weg gaat. Ik zie het op de lange termijn een tikkeltje somber in. Des te langer dit duurt des te meer mensen reserves aan moeten gaan spreken en dat zal ongetwijfeld invloed op de crypto markt hebben.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
[...]

Op dit moment is het financieel systeem niet aan het instorten. Dat geloof ik ook niet.
Ik zie alleen btc de hoogte in gaan als de gewone consument via de normale banken kan opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Crypts schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:54:
[...]

Denk meer in de zin van bedrijven vallen om, personeel wordt gewipt, loonsverhogingen worden uitgesteld etc. etc. Er is genoeg aan de hand op het moment wat veel mensen direct raakt. Dat het dus even wat minder met crypto gaat snap ik dan wel.

Ik vraag me in het algemeen wel af waar dit gaat eindigen en wanneer. Verstoppertje proberen te spelen voor een virus gaat bijna niet, een keer zul je er toch aan moeten dat het niet meer weg gaat. Ik zie het op de lange termijn een tikkeltje somber in. Des te langer dit duurt des te meer mensen reserves aan moeten gaan spreken en dat zal ongetwijfeld invloed op de crypto markt hebben.
Ik vraag me toch af in hoeverre de mensen die last hebben van de crisis, ook dezelfde groep mensen is die heftig geinvesteerd heeft in crypto. Dan heb ik het niet over tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

lighting_ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Op dit moment is het financieel systeem niet aan het instorten. Dat geloof ik ook niet.
Ik zie alleen btc de hoogte in gaan als de gewone consument via de normale banken kan opslaan.
Nee het instorten ansich valt nog mee, maar de bubbel blijft maar groeien en groeien.
Het hele financiele systeem hangt nu vast aan "vertrouwen".
Maar hoe meer landen zelf in de problemen komen, des te minder vertrouwen er is des te groter de kans dat er iemand opeens met die speld komt en PANG!!... weg bubbel... en ;w huidige fiat systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
FijneKerst schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:42:
[...]

Nee het instorten ansich valt nog mee, maar de bubbel blijft maar groeien en groeien.
Het hele financiele systeem hangt nu vast aan "vertrouwen".
Maar hoe meer landen zelf in de problemen komen, des te minder vertrouwen er is des te groter de kans dat er iemand opeens met die speld komt en PANG!!... weg bubbel... en ;w huidige fiat systeem
Dat wordt echt al tig jaar gezegd.
Er zijn te grote belangen om dit te voorkomen.
Staar je niet blind op het instorten van het systeem. Wat zijn de opties? BTC? Niet zolang lightning bij de meeste winkels geïmplementeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
uNoTopia schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:36:
[...]

Ik vraag me toch af in hoeverre de mensen die last hebben van de crisis, ook dezelfde groep mensen is die heftig geinvesteerd heeft in crypto. Dan heb ik het niet over tientjes.
Maakt niet gek veel uit toch? Als er een hoop mensen met een paar tientjes zich terugtrekken heb je het nog steeds over een berg geld. Ik snap wel wat je bedoelt maar ik had het meer over het algemeen sentiment. Ik merk hier althans dat men zich toch wel langzaam een beetje zorgen begint te maken. Het duurt al even en echt uitzicht is er niet.

Nou weet ik niet hoe de situatie in Nederland is maar bovenstaande is wat ik hier zie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

lighting_ schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:46:
[...]

Dat wordt echt al tig jaar gezegd.
Er zijn te grote belangen om dit te voorkomen.
Staar je niet blind op het instorten van het systeem. Wat zijn de opties? BTC? Niet zolang lightning bij de meeste winkels geïmplementeerd is.
Blindstaren niet, maar je er me bezighouden wel.
Als je ook al ziet dat er hele werelddelen (Afrika voornamelijk nu) overschakelen naar Crypto ... dan is er toch wel degelijk al een "usecase" voor bepaalde doelgroepen, die aantrekkelijker is dan fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:49:
[...]
........ Het duurt al even en echt uitzicht is er niet.
Niet?, jawel joh. Trump is beter dus het is allemaal bijna over. En daarbij komt dat Rusland al 2 jaar een vaccin heeft en dat ze daar nergens last van hebben en zelfs in Wuhan lopen ze alweer vrolijk rond zonder enige zorgen.

Was gewoon een griepje.. niks aan de hand.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 14:56:
[...]

Niet?, jawel joh. Trump is beter dus het is allemaal bijna over. En daarbij komt dat Rusland al 2 jaar een vaccin heeft en dat ze daar nergens last van hebben en zelfs in Wuhan lopen ze alweer vrolijk rond zonder enige zorgen.

Was gewoon een griepje.. niks aan de hand.

8)7
Nou ja hier is de grens nog steeds dicht dus dat is wel wat lastig zeg maar. :P Nou is het geen klein eiland maar ik begin me ook wel een beetje 'opgesloten' te voelen. Heb nog wat zaken in Nederland te regelen maar geen idee wanneer ik weer terug kan. Veilig is het hier dan weer wel. :)

Pagina: 1 ... 64 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!