Waarom perse via CFD's ? Een grote exchange waar je daadwerkelijk BTC of andere cryptos trade kan toch net zo goed ? Minder fee's, minder spread en hefboom kan ook gewoon.Steinhemmer schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:56:
Toevallig iemand hier die ook gebruikt van cfd's om te handelen in crypto? En zoja, ik ben namelijk op zoek naar een beetje betrouwbaar platform/broker. Wat rondzoeken op het www levert tot dusver een hoop schimmigheid op (plus500, etoro etc).
Precies, ook 'macro-psychologisch' past het beter in mijn verwachting. Een langzame groei naar een houdbare 'bodem' op de oude ATH, waarna de fomo weer groeit en de echte run omhoog begint.Taro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:27:
@Stokstaart Ik kende hem nog niet, maar hij bekijkt het wel op een manier waar ik mij persoonlijk in kan vinden. Kijken naar het verleden, rekening houden met iets anders dan een exacte 1-op-1 kopie uit het verleden, gebruik maken van herhalende patronen, etc. Iets in deze richting zou best wel realistisch kunnen blijken te zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Tx voor de reactie. Ben eigenlijk niet eens uit op handelen met de hefboom. Maar meer op een mogelijkheid om ook short te gaan m.b.v. good till cancel orders. Kan dat ook op Binance?PilatuS schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:01:
[...]
Waarom perse via CFD's ? Een grote exchange waar je daadwerkelijk BTC of andere cryptos trade kan toch net zo goed ? Minder fee's, minder spread en hefboom kan ook gewoon.
Als je goede trading omgeving zoekt is binance futures primaSteinhemmer schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:16:
[...]
Tx voor de reactie. Ben eigenlijk niet eens uit op handelen met de hefboom. Maar meer op een mogelijkheid om ook short te gaan m.b.v. good till cancel orders. Kan dat ook op Binance?
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ja idduNoTopia schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:53:
[...]
Dat was leuk wakker worden vanochtend.
Ben jij al uit je short? Ik zag dattie vannacht even de 1.6 BTC/YFI heeft aangetikt. Nu weer op 1.7
Nee, zit er nog in, short staat nu op +34%.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat kan ook op Binance. Qua order mogelijkheden hebben ze nu eigenlijk alles wel. Sowieso stop limit orders, maar ook bijvoorbeeld de OCO order voor zowel een stop loss als take profit.Steinhemmer schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:16:
[...]
Tx voor de reactie. Ben eigenlijk niet eens uit op handelen met de hefboom. Maar meer op een mogelijkheid om ook short te gaan m.b.v. good till cancel orders. Kan dat ook op Binance?
Officieel 100% BTC, voor het eerst sinds jaren
De dood of de gladiolen!
niet echt natuurlijk maar elk extraatje vanaf nu is meer dan welkom
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik weiger uit YFII te stappen. Als ik uitstap schiet ie omhoog. Dit gebeurd mij altijd. Alsof de hele cryptocurrency wereld reageert op wat ik doe
Verwijderd
Omdat ik gister mijn BNB verkocht heb omdat ik dacht dat het ging zakken.
Gok er nog steeds op dat ie flink terugzakt na de listing van Venus.
Als dat niet zo is jammer dan, dan fomo ik van de week wel weer in.
Dus tijd om XRP en VET te kopenScreamGT schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:31:
Officieel 100% BTC, voor het eerst sinds jarenDe dood of de gladiolen!
Er staat slechts 5% van tot totale BNB supply op dit moment Venus te farmen. Ik denk niet dat Venus invloed zal hebben op de BNB prijsVerwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:39:
[...]
Omdat ik gister mijn BNB verkocht heb omdat ik dacht dat het ging zakken.
Gok er nog steeds op dat ie flink terugzakt na de listing van Venus.
Als dat niet zo is jammer dan, dan fomo ik van de week wel weer in.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Ik denk van wel in combinatie met de algehele staat van de rest van de markt. Ik vind het er allemaal niet heel erg overtuigend uitzien, de alts.Gelukszoekr schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:49:
[...]
Er staat slechts 5% van tot totale BNB supply op dit moment Venus te farmen. Ik denk niet dat Venus invloed zal hebben op de BNB prijs
Even kijken hoe het ontwikkeld met Trumpie ook. Ik gok erop dat oom Donald wat bleekmiddel injecteerd en de markten morgen in het rood trekt, waarna crypto volgt.
Maar zal wel een fomo koopje worden als BTC door de 11k ramt
Overigens is het maar een deel waarmee ik in BUSD zit, 60% van het totaal bedrag staat in Bitcoin.
Maargoed, soms moet je een gokje wagen toch. Ik doe ook maar wat
Allemaal naar BTC getrade
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Kreeg 'm vandaag ook nog, support keek er naar en reageerde daarna niet meerAzer schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:08:
[...]
Ik probeerde het zojuist ook en krijg dezelfde error. Ik probeer het later nog wel een keer...

De tijd leert of het tij keert
- Taro
- Niet online
Ik vermoed dat YFI nog wel lager gaat, maar ik weet niet wat Bitcoin gaat doen en of die roet in het eten gaat gooien. Ik sluit de YFI short op +70% 
:fill(white):strip_exif()/f/image/CKZOKIxhkKQmc4ELDALFY8pF.png?f=user_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Thanks voor je uitgebreide antwoord. Begrijp niet zo goed hoe je dit bij mijn post betrekt (wellicht bedoel je het meer als algemene waarschuwing bedenk ik mij nu), maar ben het wel met je eens! Op zulke platformen handelen is voor de meesten niet weggelegd. Integenstelling tot wat velen denken moet je wel degelijk weten wat je moet doen. Anders is de kans groot dat je daar met minder geld vertrekt enorm groot. Heb hier ook wel eens hele epistels aan gewijd op dit forum dus kan mij zeker in jouw woorden vinden 
@Taro Ik verbaas mij eigenlijk van de weinige impact van Bitmex verhaal op de BTC koers. Zou dat nog moeten komen? Je zou zeggen dat er een boel mensen hun posities zullen sluiten en hun centen elders naar toe verhuizen. Ik heb dat iig wel gedaan. Het is niet de eerste keer dat Bitmex met dergelijke verhalen te maken heeft, dus dit zullen ze ook wel weer gaan overleven. Maar toch. Dan kies je toch eieren voor je geld. Not your keys not your coins zeg maar. Maar tot op heden doet het nog bar weinig met de BTC koers.
@Taro Ik verbaas mij eigenlijk van de weinige impact van Bitmex verhaal op de BTC koers. Zou dat nog moeten komen? Je zou zeggen dat er een boel mensen hun posities zullen sluiten en hun centen elders naar toe verhuizen. Ik heb dat iig wel gedaan. Het is niet de eerste keer dat Bitmex met dergelijke verhalen te maken heeft, dus dit zullen ze ook wel weer gaan overleven. Maar toch. Dan kies je toch eieren voor je geld. Not your keys not your coins zeg maar. Maar tot op heden doet het nog bar weinig met de BTC koers.
Immutable schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:05:
[...]
Ik begrijp het heel goed.Tis alleen dat je wel moet snappen hoe het werkt. Weet niet of je bekend bent met hoe veel Forex brokers er zijn die allemaal op vage locaties zitten, enorme leverage bieden enz enz. Dat is exact hetzelfde. Je krijgt waar je voor betaald, een goede betrouwbare exchange op een goede westerse locatie die onder westerse reglementen valt moet je vaak voor betalen, en heb je vaak niet zulke hoge leverage. Als je op crypto exchanges gaat, die op vage locaties zitten e.d. met lage tarieven met hoge leverages.... als je dan al je geld verliest. Of je blijkt je winst niet uit te kunnen keren, omdat er in kleine letters staat dat je beschuldigd wordt van bepaalde zaken zoals scalping e.d. tsja. En je hebt geen grond om op te staan, omdat zulke exchanges vaak market makers zijn en op een vage locatie ergens zitten.
Of dat er ineens een "hack" is (ja in haakjes) waarbij ineens heel veel bitcoin weg is, terwijl dat gewoon een inside job is. Maar omdat de locatie van die exchange zodanig geplaatst is dat je nooit je coins meer krijgt...
Maar goed je gaat natuurlijk eerst in aandelen, dan in forex dan pas in crypto. (Van makkelijk low risk, maar moeilijk high risk)
Aandelen zijn relatief stabiel, en gaan vaker omhoog dan omlaag.
Forex heeft nog enige connectie met echte grote wereldmarkt(geldmarkt) en is relatief stabiel.
Crypto high risk exchanges/brokers niet te vertrouwen, extreem volatiel. In combi met leverage wordt je zelfs als ervaren trader gewoon schoongeveegd. Heel veel "patronen" van de aandelen markt en forex worden meegenomen in deze markt die gewoon totaal niet werken. Crypto beweegt anders.
Waarom mensen dan beginnen met crypto? dunno. GREED?
Je begint toch ook niet gelijk te voetbalen in de champions league als je net begint te voetballen?
[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 04-10-2020 18:29 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Mooi man ! Ik sta -30% met YFI, minder.. Hoop dat hij nog wat bijtrekt komende tijd..Taro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:06:
Ik vermoed dat YFI nog wel lager gaat, maar ik weet niet wat Bitcoin gaat doen en of die roet in het eten gaat gooien. Ik sluit de YFI short op +70%
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
Je zag diezelfde dag natuurlijk wel een paniekreactie, maar aangezien ze dezelfde avond al withdrawals doorvoerden is de lokale problematiek waarschijnlijk nihil.DAMAGE schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:25:
Dan is de vraag wat het voor andere soortgelijke partijen en exchanges gaat doen. Binance zit o.a. op Malta en niet in de US (los van Binance US), dus die zullen niet door dezelfde partij worden aangeklaagd. Verder lijkt uit meerdere documenten dat BitMEX mogelijk al wat meer had kunnen doen om dit te voorkomen.
Ik vermoed dat Bitcoin voornamelijk gevoelig is voor korte termijn paniekreacties op dit soort zaken. Want een hack of iets dergelijks kent zakelijk gezien voor anderen alleen maar voordelen: Minder Bitcoin in omloop. Tenzij het natuurlijk iets is waardoor wereldwijd regulering zal plaatsvinden, dan kan je echt wel een grote dreun verwachten. Maar volgens mij staan veel overheden er niet zo in dat ze actie gaan ondernemen.
Met andere woorden, mijn vermoeden: De dreun is geïncasseerd, en door....
YFI is sinds het sluiten van de short >1.000 USD gestegen, dus wie weetvortexnl1982 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:41:
[...]
Ik sta -30% met YFI, minder.. Hoop dat hij nog wat bijtrekt komende tijd..
Edit: YFI gaat maar door, stop loss regelmatig naar boven bijstellen. Dacht dat hij al aangetikt was, maar bleek niet zo te zijn. Dit is het punt dat ik de short heb verkocht en dus eigenlijk weer 1x long ben gegaan:
:fill(white):strip_exif()/f/image/73snIzA8zy3PlLoKHn21aPkF.png?f=user_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 04-10-2020 19:31 ]
- Taro
- Niet online
Als je nu de balans opmaakt voor bijv. DOT, UNI, LINK, NEO, etc. dan zou dit een prima inkoopmoment kunnen zijn. Sommige ivm bepaalde MA's, maar in het algemeen gewoon omdat ze flink zijn gedaald sinds hun piekmoment van de afgelopen weken/maanden en nu hier en daar op support of bepaalde niveaus zijn aanbeland die stand zouden kunnen houden.
DOT is op de 1D op support aangekomen, LINK heeft een bounce laten zien en zit nu op support, UNI heeft nog wat ruimte naar beneden, NEO heeft ook wat ruimte naar beneden.
Ik heb mijn Bitcoin short nog openstaan, maar dat gaat om peanuts vs de YFI short, dus kijk wel even hoe dat eindigt. Maar denk dat ik de komende uren toch misschien hier en daar weer een positie ga innemen in bovenstaande alts met stop loss erop.
YFI -> Verkoopknop ingedrukt op 18.579 na koop op 16.772, maar even aankijken waar dit pareltje heen gaat.
DOT is op de 1D op support aangekomen, LINK heeft een bounce laten zien en zit nu op support, UNI heeft nog wat ruimte naar beneden, NEO heeft ook wat ruimte naar beneden.
Ik heb mijn Bitcoin short nog openstaan, maar dat gaat om peanuts vs de YFI short, dus kijk wel even hoe dat eindigt. Maar denk dat ik de komende uren toch misschien hier en daar weer een positie ga innemen in bovenstaande alts met stop loss erop.
YFI -> Verkoopknop ingedrukt op 18.579 na koop op 16.772, maar even aankijken waar dit pareltje heen gaat.
Ik zat eeeeeven niet op te letten, ding is ineens weer +0.3 omhoog geschoten.............Taro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:06:
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
Ja, gaat erg hard met YFI. Achteraf op een prima moment de short gesloten, daarna dus automatisch weer een 1x long ingenomen en die zo te zien te vroeg gesloten. 3.200 USD gestegen in 2 uur tijduNoTopia schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:07:
[...]
Ik zat eeeeeven niet op te letten, ding is ineens weer +0.3 omhoog geschoten.............
Edit: Inmiddels all-in gegaan: BTC, ETH, DOT, UNI, LINK, BNB & NEO. Uiteraard stop losses erop, want ik vertrouw het niet volledig.
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 04-10-2020 21:17 ]
Zo mijn YFI en YFIII koop ordertjes zijn erdoorheen, eens kijken of het geluk mij nog gegund is de komende dagen, plan is om ze holden voor meerdere dagen.
- Taro
- Niet online
@Slux Hoe bepaal jij je in- en uitstapmomenten? Nu bij YFI(I), maar eerder bij LTC?
Ik log op laptop altijd in op Binance met combinatie telefoonnummer en password. Nu wil ik gebruik maken van het testnet (futures), en kan inloggen met de combinatie e-mail en password. Ik krijg dan steeds een foutmelding die zegt dat ofwel e-mailadres of wachtwoord niet klopt. Wat gaat hier mis? Moet ik een separaat account aanmaken voor het testnet? Ik gebruik exact hetzelfde password als dat ik gebruik voor mijn normale account...
- Taro
- Niet online
Zo hard kan het gaan, lekker kort to-the-point bericht waarvan ik de feiten niet heb gecontroleerd:
Uniswap's monthly trade volume exceeded Coinbase's in September -> https://www.theblockcrypt...-monthly-volume-september.
Uniswap's monthly trade volume exceeded Coinbase's in September -> https://www.theblockcrypt...-monthly-volume-september.
- Taro
- Niet online
Vanavond een stuk gelopen hier in de buurt, is er verderop een baby geboren met een mooi naambordje in de tuin: DEX
Ik zal vanuit privacy oogpunt geen foto's plaatsen. Iemand van jullie de gelukkige vader/moeder? "Defi" is toch net wat recenter en had persoonlijk mijn voorkeur gehad, maar kan mij uiteraard voorstellen dat je 6 maanden geleden al een besluit over de naam hebt genomen toen Defi nog wat minder bekend was.
Defi klinkt wel een beetje tokkie.. (als je het op z'n nederlands uitspreekt)Taro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:22:
Vanavond een stuk gelopen hier in de buurt, is er verderop een baby geboren met een mooi naambordje in de tuin: DEXIk zal vanuit privacy oogpunt geen foto's plaatsen. Iemand van jullie de gelukkige vader/moeder? "Defi" is toch net wat recenter en had persoonlijk mijn voorkeur gehad, maar kan mij uiteraard voorstellen dat je 6 maanden geleden al een besluit over de naam hebt genomen toen Defi nog wat minder bekend was.
[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 04-10-2020 21:23 ]
Had gekund, maar Ali Baba was 9 maanden geleden niet hierTaro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:22:
Vanavond een stuk gelopen hier in de buurt, is er verderop een baby geboren met een mooi naambordje in de tuin: DEXIk zal vanuit privacy oogpunt geen foto's plaatsen. Iemand van jullie de gelukkige vader/moeder? "Defi" is toch net wat recenter en had persoonlijk mijn voorkeur gehad, maar kan mij uiteraard voorstellen dat je 6 maanden geleden al een besluit over de naam hebt genomen toen Defi nog wat minder bekend was.
Dexter was wel een geniale serie.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Haha wel kleine gekregen hiero maar die heeft een ietwat andere naam. Je zou dan ook allerlei spandoeken en ooievaars moeten hebben gezien, dat is hier in de regio traditie.Taro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:22:
- Taro
- Niet online
Pas op @Slux, geen idee wie het is, maar wel een YFI insider volgens mij. Schijnt een klein percentage van de (of zijn) YFI reserves te hebben verkocht.
[Twitter: https://twitter.com/bluekirbyfi/status/1312779340304781314]
[Twitter: https://twitter.com/bluekirbyfi/status/1312779340304781314]
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 04-10-2020 21:36 ]
Nu nog even een nieuwe stimulus packagePelox schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:37:
Trump morgen naar huis.. Of te wel. Moon.
Nog leuke buys die jullie willen delen?
Yfii is helemaal leeggelopen zie ik..
Echter geen support te vinden..
Dus ik durf nog niet echt.
Dus ik durf nog niet echt.
Hm ik voel meer voor een crash van stocks met een tijdelijke dip van BTC en daarna de decoupling. Dan kunnen we gewoon los, wat de reguliere markt ook doet.
Maar de Bitcoin S&P 500 correlatie heeft de afgelopen maanden een nieuwe ATH bereikt. Dat zou een decoupling dan toch juist tegenspreken?Stokstaart schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:43:
[...]
Hm ik voel meer voor een crash van stocks met een tijdelijke dip van BTC en daarna de decoupling. Dan kunnen we gewoon los, wat de reguliere markt ook doet.
Wel een bounce op support als S/R, maar lager zit de echte support.rainier15 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:42:
:strip_exif()/f/image/65qIanhpkXGQ4FA2uLwK4jUS.jpg?f=fotoalbum_medium)
Edit Nevermind, niet YFI maar YFII.
- Taro
- Niet online
@PilatuS @rainier15 Heeft het over YFII ipv YFI. Ah, al gespot 
YFI -> Inmiddels alweer de 20k aangetikt, mooie recovery.
YFII -> Op Binance geen enkel perspectief, dat is een grote gok op basis van een enorm ravijn. Dus kan prima naar een nieuwe ATH
YFI -> Inmiddels alweer de 20k aangetikt, mooie recovery.
YFII -> Op Binance geen enkel perspectief, dat is een grote gok op basis van een enorm ravijn. Dus kan prima naar een nieuwe ATH
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 04-10-2020 22:22 ]
Ik snap je vraag niet helemaal?Heisenbug schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:58:
[...]
Maar de Bitcoin S&P 500 correlatie heeft de afgelopen maanden een nieuwe ATH bereikt. Dat zou een decoupling dan toch juist tegenspreken?
- Taro
- Niet online
Daar is het volgende pareltje!
Een eerlijke CEO (het is gewoon een ponzi, helder), supply van 1.997 stuks, etc. Het hele plaatje staat op https://etherscan.io/toke...cAf20Fac7134eD55b8B47cc26 (dat is denk ik ook hun website?). Moet wel een succes worden. Heb 0,2 stuks HATE aangeschaft want ik had nog wat ETH op Metamask staan. Kan ik waarschijnlijk net als XYFI direct afschrijven.
Een eerlijke CEO (het is gewoon een ponzi, helder), supply van 1.997 stuks, etc. Het hele plaatje staat op https://etherscan.io/toke...cAf20Fac7134eD55b8B47cc26 (dat is denk ik ook hun website?). Moet wel een succes worden. Heb 0,2 stuks HATE aangeschaft want ik had nog wat ETH op Metamask staan. Kan ik waarschijnlijk net als XYFI direct afschrijven.
$HATE round 1 airdrop worth over 32 ETH. Just let that sink in.
— jerry (@ThinkingLSD) 4 oktober 2020
Proof of Gate contract deployment will start adding permanent liquidity to the Uniswap pair with 2.5% of every transaction tacked and locked. This is going to be one of the greatest ponzis of the decade.
- Taro
- Niet online
Huh, ik heb 6 dagen geleden 5 XYFI ontvangen voor mijn 0,25 ETH, toch geen scam?

OkeeeeeTaro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:47:
Daar is het volgende pareltje!
https://medium.com/@heave...eavensgatefi-ae941c7ba3bc
Ach wat, ik gooi er ook een flufje tegenaan.
Puur op gevoel ik kijk een beetje wat de markt doet, ik sta met beide in de plus en laat ze ook nog even staan, pas met 15% verlies stap ik uit, dus ik heb nog wel even te gaan.Taro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:44:
@Slux Hoe bepaal jij je in- en uitstapmomenten? Nu bij YFI(I), maar eerder bij LTC?
Dat is de helft van de winst die ik de laatste weken erop had verdiend vandaar de gok, zoals het er nu uit ziet niet zo slim maar echt pijn doet het ook niet, YOLO denk ik maar
Aangezien crypto mij nog niet naar de maan heeft gelanceerd, en ik mij ook nog eens enorm verveelde in deze coronatijd, heb ik besloten weer aan het werk te gaan na anderhalf jaar. Vandaag mijn eerste werkdag en het is lekker rustig in de trein naar Maastricht...wish me luck boys and gurls...
Succes! Ik ben nu net 2 weken werkloos, hopelijk duurt het vinden van een nieuwe baan geen 1.5 jaar, maar je wet het nooit..Ali Baba 1001 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:34:
Aangezien crypto mij nog niet naar de maan heeft gelanceerd, en ik mij ook nog eens enorm verveelde in deze coronatijd, heb ik besloten weer aan het werk te gaan na anderhalf jaar. Vandaag mijn eerste werkdag en het is lekker rustig in de trein naar Maastricht...wish me luck boys and gurls...
Zero.
Das balen, succes ook met de zoektocht naar iets nieuws!Pelox schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:36:
[...]
Succes! Ik ben nu net 2 weken werkloos, hopelijk duurt het vinden van een nieuwe baan geen 1.5 jaar, maar je wet het nooit..
Bedankt! Komt wel goed hoor, ik zie het als een kans om eens echt iets anders te gaan doenAli Baba 1001 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:39:
[...]
Das balen, succes ook met de zoektocht naar iets nieuws!
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 05-10-2020 08:44 ]
Zero.
Spelen met cijfers. Wanneer je dezelfde grafiek maakt en ipv high, toon je de Low ten opzichte van vandaag dan staat alles vol groen.
Kut voor je, jij zat toch in de zorg ?Pelox schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:36:
[...]
Succes! Ik ben nu net 2 weken werkloos, hopelijk duurt het vinden van een nieuwe baan geen 1.5 jaar, maar je wet het nooit..
Ja dat, maar ondertussen was ik voor er sprake was van corona van baan geswitch.. precies tijdens de eerste golf gestart bij de nieuwe werkgever.. en dat is dus niet al te best gelopen. Had beter kunnen blijven, maar ja ik heb geen glazenbol.. nog steeds niet.
Zero.
Iemand toevallig al in CORE gestapt?
Hier bijna hetzelfde verhaal. Mijn baan vanwege persoonlijke redenen opgezegd om een korte sabbatical van een paar maanden te nemen. Beetje verkeerde timing vanwege corona. Wat een paar maanden gepland werkeloos had moeten zijn is nu al een werkloze periode van 5 maanden. In het begin vond ik het prima om even niks te hebben, maar inmiddels komen de muren toch wel op me af.Pelox schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:28:
[...]
Ja dat, maar ondertussen was ik voor er sprake was van corona van baan geswitch.. precies tijdens de eerste golf gestart bij de nieuwe werkgever.. en dat is dus niet al te best gelopen. Had beter kunnen blijven, maar ja ik heb geen glazenbol.. nog steeds niet.
Inmiddels heb ik gelukkig wel weer wat sollicitaties lopen en zelfs een aanbod gekregen. Deze week nog twee "tweede gesprekken" bij andere werkgevers waar ik ook nog even rond wil kijken. Als alles voorspoedig loopt ben ik uiterlijk per 1 november weer aan de bak.
15 oktober worden 140.000 Btc van MtGox uitbetaald.
Wat zijn jullie verwachtingen tav de koers?
Er zullen zeker mensen zijn die gaan cashen. Je zal in 2014 wat bitcoins hebben gekocht en die ongewenst hebben gehodled.Ballie2210 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:58:
Verwijderd
Eerst maar eens kijken of de deadline niet wederom wordt verplaatst.Ballie2210 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:58:
Daarnaast acht ik het onwaarschijnlijk dat ze de 140k Bitcoins in één keer zullen uitkeren aan de gedupeerden. De kans is groter dat het een gefaseerd traject gaat worden. Maar dat is pure speculatie...
Ik denk zeker dat er verkoop druk gaat ontstaan wanneer de Bitcoins uiteindelijk verspreid zullen worden, destijds was de prijs plusminus 400 dollar, nu 10k...
Stel je zat er destijds in en je krijgt ineens 10 Bitcoins terug, dan is het aannemelijk dat er minimaal een deel verkocht wordt met de huidige koers.
Bronvermelding ?Ballie2210 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:58:
https://twitter.com/CryptoWhale/status/1312896921623769089
En:
https://www.want.nl/bitcoin-koersstijging-impact-mt-gox/
En:
https://www.want.nl/bitcoin-koersstijging-impact-mt-gox/
[ Voor 35% gewijzigd door RaptorXS op 05-10-2020 12:53 ]
Durven we alweer in te stappen?
Ik zit nog even in fiat en een klein beetje btc.
Jemig wat een clickbait titel. All caps, geen specifics, nog net geen:
YouTube: BREAKING: WARNING: YOU WON'T BELIEVE THE HOW BIG THE DUMP AT THIS SPECIFIC DATE IS...!!! CLICK NOW! LIKE AND SUBSCRIBE FOR 5 ETH GIVEAWAY.
Ik heb het gelezen. Er worden op 15 oktober dus helemaal geen BTC uitgekeerd. 15 oktober is de deadline voor een of ander rehabilitation plan. FUD, die gast zal wel op een short zitten ofzo.
[ Voor 4% gewijzigd door uNoTopia op 05-10-2020 13:03 ]
Ik heb dus ook lopen zoeken wat nu de daadwerkelijke bron is. En het enige wat je kan vinden is een Post op 30 Juni waarin ergens een deadline wordt benoemd. Niks geen concrete acties inderdaaduNoTopia schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:02:
[...]
Ik heb het gelezen. Er worden op 15 oktober dus helemaal geen BTC uitgekeerd. 15 oktober is de deadline voor een of ander rehabilitation plan. FUD, die gast zal wel op een short zitten ofzo.
Volgens mij is een cup n handle geen reversal pattern maar een bullish extension pattern. Ik zou dus zeggen van niet.rainier15 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:43:
Ontstaat hier nou een cup and handle op yfii?
Ik ben nog erg nieuw/noob in TA maar dit lijkt er wel waardig op toch?
[Afbeelding]
Mogguh...
Ik ben nog lekker mijn coins aan het consolideren... minder en minder alts in mijn pf.
(De witte zijn uit mijn pf)
Ik verwacht de komende tijd toch echt de start van die bullrun voor BTC en ETH.
Ik ben nog lekker mijn coins aan het consolideren... minder en minder alts in mijn pf.
(De witte zijn uit mijn pf)
Ik verwacht de komende tijd toch echt de start van die bullrun voor BTC en ETH.
:fill(white):strip_exif()/f/image/4ntfVZBKoi0fqY8AyvUX4gU8.png?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Heeft iemand tips voor het volgende?
Ik wil wel eens wat van mijn Binance wallet gebruiken om wat leuke gadgets te kopen, maar het is nu zo omslachting: Binance USDT --> Binance BTC --> Local Wallet --> Bitonic --> Bank --> PayPal.
Dit moet toch makkelijker kunnen? Iemand tips?
Ik wil wel eens wat van mijn Binance wallet gebruiken om wat leuke gadgets te kopen, maar het is nu zo omslachting: Binance USDT --> Binance BTC --> Local Wallet --> Bitonic --> Bank --> PayPal.
Hebben ze geen VISA card van Binance tegenwoordig?Danielson schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:14:
Een mooie zwarte.
https://www.binance.com/en/cards
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Als MtGox crediter heb ik daar nog niets van gehoord? En het zou me ook verbazen trouwens...Ballie2210 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:58:
Edit: onzin, het plan voor uitbetaling moet dan af zijn, het is niet gezegd dat de uitbetaling dan ook start. Bovendien is die deadline al eens uitgesteld.
[ Voor 21% gewijzigd door spok9 op 05-10-2020 14:25 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Kan je USDT niet direct naar Bitonic overmaken? Of andere exchange?Danielson schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:14:
Overigens wel grappig, één van de argumenten van Crypto coins is dat we af willen van banken die voor ons bepalen wat we moeten doen. Als ik dan zie wat je moet doen om Bitcoins uit te laten betalen en welke partijen hier allemaal bij betrokken zijn dan dan is dat alleen maar complexer geworden.
Verwijderd
Ik ben in ieder geval blij dat ik gister niet terug ben gefomo'd in BNB. Zit 60% BTC, en de rest in BUSD.rainier15 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:55:
Durven we alweer in te stappen?
Eens kijken wat BNB deze week gaat doen, Over 16,5 uur start Venus trading, ik gok op een dipje tot ong. $25 a $26 voor BNB. Daarna weer een langzame opbouw door staking voor ALPHA en denk ook dat ze spoedig wel weer een nieuw bedachte shitcoin zullen toevoegen.
Geen onderbouwing, gewoon puur gokken, en zal er wel dik naast zitten.
@rainier15 Als je nieuw bent in TA zou ik eerder zorgen om prijsactie te gaan begrijpen ipv waarde hechten aan zulke patronen. Die hoeven namelijk helemaal niet altijd uit te spelen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Wordt idd niet verwacht... ook al is de speculaas hoogspok9 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:23:
[...]
Als MtGox crediter heb ik daar nog niets van gehoord? En het zou me ook verbazen trouwens...
Edit: onzin, het plan voor uitbetaling moet dan af zijn, het is niet gezegd dat de uitbetaling dan ook start. Bovendien is die deadline al eens uitgesteld.
https://cointelegraph.com...a-correction-anytime-soon
Ook wel leuk... een mogelijk scenario voor BTC (en goud en silver etc..) als Joe Biden the US verkiezing wint.
#2 Contested election
#2 Load up on panics
#3 Ride bull-market as it resumes post-elections
– Precious metals take off again
– Silver boosted by solar panel demand
– Base metals take off, copper in particular
– Crude oil suffers
– Bitcoin moons
Base case elections scenario
#1 Biden win#2 Contested election
Playbook
#1 Reduced risk exposure until elections#2 Load up on panics
#3 Ride bull-market as it resumes post-elections
Multi-asset views on a Democratic clean sweep
– Weak dollar– Precious metals take off again
– Silver boosted by solar panel demand
– Base metals take off, copper in particular
– Crude oil suffers
– Bitcoin moons

Lees op dat televaag dat er een kwart miljard aan bitcoins is gestolen en bitmex betroken is in een witwas schandaal ?
Edit
Edit
[ Voor 24% gewijzigd door Slux op 05-10-2020 15:00 ]
Kucoin paar dagen geleden... 281.000Slux schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:58:
Lees op dat televaag dat er een kwart miljard aan bitcoins is gestolen bij bitmex ?
Of Bitmex nu ook?
edit: oh nee, Kucoin waren gewoon allemaal altcoins.
[ Voor 10% gewijzigd door FijneKerst op 05-10-2020 15:01 ]
Ik lees de kop en denkSlux schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:58:
Lees op dat televaag dat er een kwart miljard aan bitcoins is gestolen en bitmex betroken is in een witwas schandaal ?
Edit

Wat een onzin.
Het weghalen van de tegoeden bij Bitmex heeft alles te maken met de aanklacht van de CFTC.
De hack bij Kucoin was inderdaad substantieel maar heeft juist GEEN schokgolf door cryptoland gestuurd. Allemaal FUD.
[ Voor 26% gewijzigd door Stokstaart op 05-10-2020 15:03 ]
Binance --> Kraken --> BankDanielson schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:14:
Ja telegraaf is daar heer en meester in, ik snap zo ie zo niet dat zo krant nog bestaansrecht heeft, ze zijn nog erger dan geenstijl.Stokstaart schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:02:
[...]
Ik lees de kop en denk![]()
Wat een onzin.
Het weghalen van de tegoeden bij Bitmex heeft alles te maken met de aanklacht van de CFTC.
De hack bij Kucoin was inderdaad substantieel maar heeft juist GEEN schokgolf door cryptoland gestuurd. Allemaal FUD.
Het laat dan ook zien wat de deze alts hebben gedaan na de laatste altcoin van de laatste maanden tot nu. Swing high tot huidige low is wat het laat zien.lucatoni schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:53:
[...]
Spelen met cijfers. Wanneer je dezelfde grafiek maakt en ipv high, toon je de Low ten opzichte van vandaag dan staat alles vol groen.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 05-10-2020 15:23 ]
A87 Straight outta Trollbox!
Zolang Henk & Ingrid bestaan, blijft die krant ook.Slux schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:06:
[...]
Ja telegraaf is daar heer en meester in, ik snap zo ie zo niet dat zo krant nog bestaansrecht heeft, ze zijn nog erger dan geenstijl.

XRP = trash
Wat eerder genoemd is, de Binance kaart.Danielson schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:14:
De fysieke kaart duurt nog een paar weken. Maar wanneer je kaart "approved" is kan je deze al wel linken aan Curve. Je kan dan met je mobiel rechtstreeks met crypto afrekenen op plaatsen waar VISA geaccepteerd word.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Henk en Ingrid kopen wel als televaag gaat melden dat BTC door de 20k is gegaan.Stokstaart schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:02:
[...]
Ik lees de kop en denk![]()
Wat een onzin.
- Taro
- Niet online
Binance funds omzetten naar EURO (Op Binance zelf dus) -> Terugstorten op rekening via de withdraw functie.Danielson schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:14:
Ik zie niet gek veel beweging? Hoop van wel want YFI is het 'duurste' foutje wat ik ooit gemaakt heb.Animal schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 18:18:
Is YFI en YFII weer aan het vertrekken?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
XYFI, de grappenmakerij van een paar weken geleden, zou dan ergens in oktober wat gaan doen. Is dit inmiddels al opgedoekt, heb dat even niet meegekregen.
Top!Gelukszoekr schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:30:
[...]
Wat eerder genoemd is, de Binance kaart.
De fysieke kaart duurt nog een paar weken. Maar wanneer je kaart "approved" is kan je deze al wel linken aan Curve. Je kan dan met je mobiel rechtstreeks met crypto afrekenen op plaatsen waar VISA geaccepteerd word.
- Taro
- Niet online
2e investeringsronde loopt nog. En ik heb inmiddels 5 XYFI ontvangen, dus benieuwd of er nog iets te gebeuren staat.Boefs schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:16:
XYFI, de grappenmakerij van een paar weken geleden, zou dan ergens in oktober wat gaan doen. Is dit inmiddels al opgedoekt, heb dat even niet meegekregen.
Zo, dat is een behoorlijk aantal NEO...
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 3,700,000 #NEO (65,950,538 USD) transferred from unknown wallet to unknown wallet
— Whale Alert (@whale_alert) 5 oktober 2020
Tx: https://t.co/9wKvgaCNyq
Verwijderd
Ik waag me er niet meer aan. In totaal 5 of 6 trades ofzo op YFI / YFII gemaakt, slechts 1 winstgevend.Crypts schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:01:
[...]
Ik zie niet gek veel beweging? Hoop van wel want YFI is het 'duurste' foutje wat ik ooit gemaakt heb.
Is Uniswap dood? Ziet er aardig kansloos uit momenteel.
Na een paar weken zijn coins al oud nieuws, apart hoor.
Na een paar weken zijn coins al oud nieuws, apart hoor.
- Taro
- Niet online
Ik zat ook al naar UNI te kijken, wilde een half uurtje geleden inslaan, maar blij dat ik heb gewacht. Ga nu denk ik dca'en richting de 2.5 USD.
Televaag heeft ook het Bitmex en KuCoin nieuws opgepikt
Miljoenendiefstal bitcoins jaagt schokgolf door cryptowereld
Miljoenendiefstal bitcoins jaagt schokgolf door cryptowereld
Zie nog niks op etherscan. Dat zijn de coins waarvoor je ETH had gestuurd?Taro schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:22:
[...]
2e investeringsronde loopt nog. En ik heb inmiddels 5 XYFI ontvangen, dus benieuwd of er nog iets te gebeuren staat.
Zo, dat is een behoorlijk aantal NEO...
[Twitter]
- Taro
- Niet online
Ja, heb nog niet die ?? x 0,12 ontvangen, dus nu echt alleen waarvoor ik ETH heb gestuurd.DJ-Promo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 20:09:
[...]
Zie nog niks op etherscan. Dat zijn de coins waarvoor je ETH had gestuurd?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!