[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 102 Laatste
Acties:
  • 303.379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 01:54:
[...]

Gefeliciteerd en doe het ukske maar 1 btc kado. Daar gaat hij/zij in de toekomst een hoop plezier aan beleven.Wel hodlen for life. ;)
Dan kan je beter een klomp goud geven want over 20 jaar is de kans heel groot dat BTC minder tot niks meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Was toch een mooi BNB instapmomentje geweest. Maar ondertussen zijn BTC en ETH weer op hetzelfde punt aangekomen met een mooie rode candle.

Gewoon doorstaken met XVS en ALPHA, die gaan maandagochtend ook met een market sell de deur uit en daarna op naar het volgende avontuur.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:20

spok9

Groen...

toilet_paper schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 02:47:
[...]

Thanks!
Heb voor de eerste uk idd destijds al een pluk weggezet. De koers was toen (eind 2018) echter iets gunstiger... De 2e is nog maar enkele dagen oud, dus wacht nog ff op een mooie koersdip om er wat nieuwe euries tegenaan te gooien.
Want ja, die blagen van tegenwoordig...
Je wilt niet hebben dat ze later ruzie krijgen omdat papa voor de een 4500 euries heeft betaald voor 1 BTC en voor de ander 9000 voor 1 BTC....
"Waarom had die ouwe voor jou meer over dan voor mij???"
Dan is die eerste niet blij.
Terwijl je hen beiden toch gewoon 1 BTC geeft....
Maar als je dan in alle eerlijkheid in euries hetzelfde bedrag investeert, dus zeg €4500, dan heeft die 2e maar een halve BTC aan de huidige koers, terwijl die eerste al een hele BTC heeft...
Wat als BTC dan over 15 jaar op 250k staat... Dan is die eerste weer blij en nr. 2 niet....
Moeilijk moeilijk...
Damn kids...

Just kiddin' ;)
Gewoon bijkopen wat je wilt en het totaal aantal BTC gelijk splitsten over de twee kinders. Opgelost ;)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17:24
DAMAGE schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 03:40:
@Immutable Als je niet kunt zien dat dat gewoon een hele belangrijke plek is voor velen van ons dan, i don't know man.
Ik begrijp het heel goed. :) Tis alleen dat je wel moet snappen hoe het werkt. Weet niet of je bekend bent met hoe veel Forex brokers er zijn die allemaal op vage locaties zitten, enorme leverage bieden enz enz. Dat is exact hetzelfde. Je krijgt waar je voor betaald, een goede betrouwbare exchange op een goede westerse locatie die onder westerse reglementen valt moet je vaak voor betalen, en heb je vaak niet zulke hoge leverage. Als je op crypto exchanges gaat, die op vage locaties zitten e.d. met lage tarieven met hoge leverages.... als je dan al je geld verliest. Of je blijkt je winst niet uit te kunnen keren, omdat er in kleine letters staat dat je beschuldigd wordt van bepaalde zaken zoals scalping e.d. tsja. En je hebt geen grond om op te staan, omdat zulke exchanges vaak market makers zijn en op een vage locatie ergens zitten.
Of dat er ineens een "hack" is (ja in haakjes) waarbij ineens heel veel bitcoin weg is, terwijl dat gewoon een inside job is. Maar omdat de locatie van die exchange zodanig geplaatst is dat je nooit je coins meer krijgt...

Maar goed je gaat natuurlijk eerst in aandelen, dan in forex dan pas in crypto. (Van makkelijk low risk, maar moeilijk high risk)
Aandelen zijn relatief stabiel, en gaan vaker omhoog dan omlaag.
Forex heeft nog enige connectie met echte grote wereldmarkt(geldmarkt) en is relatief stabiel.
Crypto high risk exchanges/brokers niet te vertrouwen, extreem volatiel. In combi met leverage wordt je zelfs als ervaren trader gewoon schoongeveegd. Heel veel "patronen" van de aandelen markt en forex worden meegenomen in deze markt die gewoon totaal niet werken. Crypto beweegt anders.

Waarom mensen dan beginnen met crypto? dunno. GREED?
Je begint toch ook niet gelijk te voetbalen in de champions league als je net begint te voetballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb een off topic vraag. Is er iemand lid van basic fit met een premium abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:12:
Ik heb een off topic vraag. Is er iemand lid van basic fit met een premium abbo?
Zijn er echt mensen die naar een basic fit gaan ? ik vind het maar een trieste bende bij die sportscholen van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Slux schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Zijn er echt mensen die naar een basic fit gaan ? ik vind het maar een trieste bende bij die sportscholen van ze.
Ik heb laatst gewoon zelf dumb bells gekocht. Daarmee doe je betere oefeningen dan met die apparaten. En het kost minder geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 07-10 20:10
Ja echt focking irritant. Ik stond op het punt een gave promotievideo te spammen op gratis facebook kannalen / discord / twitter enz. Over wat Swipe is en dat je gratis Spotify krijgt en gratis geld met refferal bonus.

Ik dacht, ff die $10k. aan reffs binnenharken op de Steelcard trekken ze ineens de stekker eruit. Flikkers.

Alles omgezet naar BNB wat nu 10x meer utility heeft dan SXP. M'n Binance card is onderweg 8)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:13:
Gewoon doorstaken met XVS en ALPHA, die gaan maandagochtend ook met een market sell de deur uit en daarna op naar het volgende avontuur.
En dit inderdaad. Dagelijks WING, BEL, FML en straks ook XVS en ALPHA dumpen.

We doen ook nog mee voor ALPHA tickets. Heb jij hier ervaring mee? Wat ik heb gegrepen is dit ook gewoon free money's right? Koop jij maximaal voor je lottery tickets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:48:
[...]

En dit inderdaad. Dagelijks WING, BEL, FML en straks ook XVS en ALPHA dumpen.

We doen ook nog mee voor ALPHA tickets. Heb jij hier ervaring mee? Wat ik heb gegrepen is dit ook gewoon free money's right? Koop jij maximaal voor je lottery tickets?
Ik koop er niets van, alleen staken. Ik neem aan dat je voor het vergaren van ALPHA via tickets ook daadwerkelijk BNB moet inleveren.

Wil ook een Binance card aanvragen, maar er staat INVALID DATE bij de verloopdatum van mijn identificatie. Mijn vorige identificatie is dus verlopen, maar die kan je ook nergens vernieuwen. Ga het gewoon proberen.

Edit: Lukt niet, lekkere loophole dus. Kan je ergens je ID vernieuwen/updaten bij Binance? -> Inmiddels netjes geholpen via de chat.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 03-10-2020 12:15 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Ik krijg een “failed to bind swipe account” error bij aanvraag van een Binance card...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
spok9 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:05:
Ik krijg een “failed to bind swipe account” error bij aanvraag van een Binance card...
Ik probeerde het zojuist ook en krijg dezelfde error. Ik probeer het later nog wel een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:13:
Was toch een mooi BNB instapmomentje geweest. Maar ondertussen zijn BTC en ETH weer op hetzelfde punt aangekomen met een mooie rode candle.

Toch wat extra bnb kunnen scoren door de dip.
Hoeveel word ALPHA waard verwachten we?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
wehave schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:16:
[...]

hey sorry voor mn grapje drnet, is het een ico?
als het weer een swap ting is is het wie weet leuk om te kopen in het begin _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door djzz op 03-10-2020 14:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

BitMEX accepteerde meer dan $11 miljard aan Bitcoin-stortingen, maar registreerde zich niet bij de toezichthouder. Ook voldeed het niet aan de AML richtlijnen. De CFTC vertelt dat een aanzienlijk deel van de klanten van de exchange Amerikanen zijn.

De CFTC zal celstraffen en geldboetes eisen. Door het overtreden van de Bank Secrecy Act kan Arthur Hayes worden geconfronteerd met een maximale gevangenisstraf van vijf jaar.

Zoals opgemerkt door een advocaat genaamd Stephen Palley, ziet het er bijzonder slecht uit voor BitMEX nu het beschuldigd wordt van het witwassen van geld.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wehave schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:16:
[...]

De total supply is 1 miljard tokens, waarvan eerst in totaal een kleine 18% in omloop komt.

Public sale prijs is $0.02.

Dus realistisch gezien met een 500% Binance opening pump misschien een dollarcent of 10 :+

Eerst wordt Venus nog gelist, ik denk dat dit truukje steeds minder effect gaat hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:19
Even ter lering & vermaeck. Ik ben gestart met yield farming op het anyswap platform van Fusion. Werkt erg soepel en snel + lage fees. Dit zijn de rewards van gisteren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q3ozDIqInlzM2nzvrwStj2uwPPE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TcXMjHxbukO92XcVohO4fBNx.png?f=user_large

Ik moet wel zeggen dat ik Fusion toch long term hold, dus impermanent loss is dan een minder grote issue.

edit: oh en dit is zeker geen shill, want hoe groter de pool hoe kleiner mijn aandeel in de rewards.

edit 2: het zijn uiteraard APY's geen DPY's.

[ Voor 13% gewijzigd door Stokstaart op 03-10-2020 15:01 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:51:
Even ter lering & vermaeck. Ik ben gestart met yield farming op het anyswap platform van Fusion. Werkt erg soepel en snel + lage fees. Dit zijn de rewards van gisteren:

[Afbeelding]

Ik moet wel zeggen dat ik Fusion toch long term hold, dus impermanent loss is dan een minder grote issue.

edit: oh en dit is zeker geen shill, want hoe groter de pool hoe kleiner mijn aandeel in de rewards.

edit 2: het zijn uiteraard APY's geen DPY's.
Ah ik wou net zeggen, toch leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:30
BTC loopt weer mooi in 'n puntje...
Gaan zo weer paar honderd dollar omhoog of omlaag denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
toilet_paper schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:47:
BTC loopt weer mooi in 'n puntje...
Gaan zo weer paar honderd dollar omhoog of omlaag denk ik.
Horizontal triangle eindigt de 7e dus ik vermoed maandag. Maar inderdaad.. It's weekend 8)

Ik neig trouwens steeds meer naar een model dat de S2F links laat liggen. Er staat teveel focus op en vind m een beetje teveel opgeblazen met hopium..

[ Voor 20% gewijzigd door Stokstaart op 03-10-2020 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Laatst online: 11:30
Stokstaart schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:48:

Horizontal triangle eindigt de 7e dus ik vermoed maandag. Maar inderdaad.. It's weekend 8)
Die triangle ook, maar ik bedoel eigenlijk het puntje van de laatste ca. 40 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 03-10-2020 16:53 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carlos Matos; de onuitputtelijke meme bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Er wordt fors BNB ingeslagen, >16.000 stuks per keer. Veel alts dalen. Meestal een voorbode van een grote move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI zou nu een erg mooie optie kunnen zijn om te shorten. Een H&S op de 1D. Van 21k naar mogelijk 14k.

Edit: Ga een poging wagen. 5x short vanaf 21.xxx.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 03-10-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:49:
YFI zou nu een erg mooie optie kunnen zijn om te shorten. Een H&S op de 1D. Van 21k naar mogelijk 14k.
Ligt die er niet heel erg dik bovenop? Zou wel een schoolvoorbeeld zijn, of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:00:
[...]

Ligt die er niet heel erg dik bovenop? Zou wel een schoolvoorbeeld zijn, of niet?
En dus grote kans dat iemand een short squeeze gaat proberen met een enorme groene candle tot gevolg. We gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:04:
[...]

En dus grote kans dat iemand een short squeeze gaat proberen met een enorme groene candle tot gevolg. We gaan het zien :)
Ik heb zelf nog een heel klein plukje YFI die nu ongeveer 4% onder water staat...

Ondanks dat wens ik je succes :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:05:
[...]

Ik heb zelf nog een heel klein plukje YFI die nu ongeveer 4% onder water staat...
Als je die nu verkoopt hoef je dat niet nóg lager te verkopen en help je mijn short een beetje, klinkt als een win/win en wordt gewaardeerd.

Edit: Gaat mooi :) Stop loss in profit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k57Wf2wq207EfI2F3ev1bSqwLko=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hl886AssaERM9JxTMgL5MkS0.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 03-10-2020 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:49:

Edit: Ga een poging wagen. 5x short vanaf 21.xxx.
Ik heb sinds 30 sept een kleine short positie op YFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
uNoTopia schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:16:
[...]

Ik heb sinds 30 sept een kleine short positie op YFI
Die staat al mooi in de plus dan :)

Hier nu op +14%. Doel is de short rond 15.xxx te sluiten, mits de stop profit niet al eerder wordt geraakt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Is er iemand anders die wel eens via de launchpad -ticket lotteryncoins heeft gekocht? Is bijna altijd een goede deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:48
Met verlies uit SYS gestapt en vol in YFII. Doei winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:27:
[...]

Hier nu op +14%. Doel is de short rond 15.xxx te sluiten, mits de stop profit niet al eerder wordt geraakt uiteraard.
Hoe kan je zo 1-2-3 snel zien wat je +/- % is op trades? Ik vind het niet echt duidelijk. Binance neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
uNoTopia schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:53:
[...]

Hoe kan je zo 1-2-3 snel zien wat je +/- % is op trades? Ik vind het niet echt duidelijk. Binance neem ik aan?
Op Binance kan je dat hier zien: https://www.binance.com/en/my/wallet/account/margin/isolated.

Je moet helaas wel handmatig verversen, een actuele weergave is er volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:52:
Met verlies uit SYS gestapt en vol in YFII. Doei winst.
Ik heb inmiddels ook mijn verlies gepakt op YFI.

Gelukkig maakt BNB dat ruimschoots goed, maar ik kijk denk ik even de kat uit de boom komende dagen.

Slappe hap met de alts momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:54:
[...]

Op Binance kan je dat hier zien: https://www.binance.com/en/my/wallet/account/margin/isolated.

Je moet helaas wel handmatig verversen, een actuele weergave is er volgens mij niet.
Toch apart, op basis van de huidige prijs van YFI en de prijs ten tijde van short gaan, zou ik een aanzienlijk hoger % winst verwachten. Zit 8% tussen. En het is ook nog eens x5 leveraged. Als ik op 7D PNL details klik dan staat er 1% winst. Hé? Is de rest dan rente? Kan toch haast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
uNoTopia schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:04:
[...]

Toch apart, op basis van de huidige prijs van YFI en de prijs ten tijde van short gaan, zou ik een aanzienlijk hoger % winst verwachten. Zit 8% tussen. En het is ook nog eens x5 leveraged. Als ik op 7D PNL details klik dan staat er 1% winst. Hé? Is de rest dan rente? Kan toch haast niet.
Als de prijs een beetje beweegt klopt het sowieso al niet. De verschillen na een refresh kunnen enorm zijn. Verder kan het nog zo zijn dat ie het pas goed laat zien wanneer je de positie sluit. De rente is 11% procent per jaar, dus dat is het sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Verwijderd schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:39:
[...]

De total supply is 1 miljard tokens, waarvan eerst in totaal een kleine 18% in omloop komt.

Public sale prijs is $0.02.

Dus realistisch gezien met een 500% Binance opening pump misschien een dollarcent of 10 :+

Eerst wordt Venus nog gelist, ik denk dat dit truukje steeds minder effect gaat hebben.
heb je een linkje? ik zie 5 alpha's "D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
deze?https://www.coingecko.com/nl/coins/alpha-token

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ladonna schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:12:
Blijft grappig dat een club die zichzelf basic noemt een premium abbo aanbiedt. :P Verder geen ervaring mee. Vriendin gaf wel aan dat als je ergens niet voor betaald er geen motivatie is. Thuis trainen is dus weinig zinvol. Werkt een weekje (of wat) voor de meesten en dan komen de excuses. Ik zie het dagelijks met een volledig ingerichte kamer met apparatuur die niet gebruikt wordt want moe, geen zin, ongesteld, whatever. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ach, ik heb al >5 jaar alle fitness spullen op zolder staan, werkt prima. Netflix en Binance ieder op een eigen scherm open en gaan... Kwestie van discipline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
heeft er iemand een link van de alpha ico ik kan em neit vinden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
djzz schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:40:
heeft er iemand een link van de alpha ico ik kan em neit vinden :(
Bedoel je dit? https://launchpad.binance.com/en.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:36:
Ach, ik heb al >5 jaar alle fitness spullen op zolder staan, werkt prima. Netflix en Binance ieder op een eigen scherm open en gaan... Kwestie van discipline.
Ik zou het meer zelfkastijding noemen maar ik doe dan ook niet aan dat soort sporten. Fietsen, wandelen, zwemmen en rennen. Lekker buiten in de frisse lucht. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crypts schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:43:
[...]

Ik zou het meer zelfkastijding noemen maar ik doe dan ook niet aan dat soort sporten. Fietsen, wandelen, zwemmen en rennen. Lekker buiten in de frisse lucht. :)
:)

Het een sluit het andere overigens niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djzz schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:08:
[...]

heb je een linkje? ik zie 5 alpha's "D
Het is een launchpad token dus je moet ingeloot worden om te kopen.

Minimaal 50 BNB moet je hebben om 1 ticket uitgeloot te krijgen, en als je 1 ticket krijgt mag je voor maximaal x bedrag inkopen.

Edit: wat je ook kunt doen is BUSD, BAND of BNB staken om alpha muntjes te farmen in de launchpool.

Die vind je hier: https://launchpad.binance.com/en/tab3

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2020 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Verwijderd schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:57:
[...]

Het is een launchpad token dus je moet ingeloot worden om te kopen.

Minimaal 50 BNB moet je hebben om 1 ticket uitgeloot te krijgen, en als je 1 ticket krijgt mag je voor maximaal x bedrag inkopen.
thanks, ik kan niet meedoen zoveel geld heb ik atm niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djzz schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:16:
[...]

Zie edit vorige post. Als je op dit moment in een stable coin zit kun je BUSD pakken en dan muntjes staken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
djzz schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:16:
[...]

Iemand anders op dit moment wel :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wv8gpwWPIzzBiVqDHTFMtqPcwY0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3e64778cQNRVXA4w1v7UMmDI.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:21:
[...]

[Afbeelding]
Noice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[Afbeelding]
Heb het al weggehaald. Niet iedereen hoeft dit te weten he ;)

Zit weer in BUSD nu met 5 mil, heb al 120k alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
[...]

[Afbeelding]
5 miljard\?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
5 Miljoen, maar toen hij de order plaatste was het 6 Miljoen.

Inmiddels heeft hij zijn geld allemaal uitgegeven en +-550 Bitcoin in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Terug naar de basisschool jij :w

Geintje he..

[ Voor 4% gewijzigd door Stokstaart op 03-10-2020 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Stokstaart schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:36:
[...]

Terug naar de basisschool jij :w

Geintje he..
ah ja de good 4 puntjes achter de komma :) las het als dollars elk cijfer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ze gebruiken punten en komma's ook andersom dan wij, ook niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 22:46

Bever!

3

Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:36:
[...]

5 Miljoen, maar toen hij de order plaatste was het 6 Miljoen.

Inmiddels heeft hij zijn geld allemaal uitgegeven en +-550 Bitcoin in de pocket.
Extreem slecht moment om te kopen nu... Uitverkoop soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bever! schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:33:
[...]

Tenzij je over een jaartje terug kijkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:35:
[...]

Tenzij je over een jaartje terug kijkt :)
Misschien wel, misschien niet. We kunnen dan op 30k staan, 130k of op 3k.

Verder is die 550 BTC kopen misschien geen aankoop. Het kan ook het sluiten van een short zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:33:
[...]

Ik denk dat iemand die er even casual 6mil doorheen jaagt op een zaterdagavond op Binance zich daar niet zo druk om maakt :P dan is dat zakgeld voor je. Lijkt me stug dat zo'n persoon nu zwetend in bed ligt met alles op het spel.

Neemt niet weg dat het wellicht een slecht moment is, maar dat weet je nooit 100% zeker. Wie weet, misschien weet hij meer dan ons ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:44:
[...]

Ik denk dat iemand die er even casual 6mil doorheen jaagt op een zaterdagavond op Binance zich daar niet zo druk om maakt :P dan is dat zakgeld voor je. Lijkt me stug dat zo'n persoon nu zwetend in bed ligt met alles op het spel.

Neemt niet weg dat het wellicht een slecht moment is, maar dat weet je nooit 100% zeker. Wie weet, misschien weet hij meer dan ons ;) >:)
Even 550 BTC kopen en je vriendjes ook dik laten kopen. Dan langzaam een beetje verkopen tot op support, daar een dikke short openen en met z'n allen keihard 6000 BTC market dumpen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
PilatuS schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:41:
[...]

Misschien wel, misschien niet. We kunnen dan op 30k staan, 130k of op 3k.

Verder is die 550 BTC kopen misschien geen aankoop. Het kan ook het sluiten van een short zijn.
Alles is mogelijk, maar persoonlijk denk ik dat de daadwerkelijke waarde van bitcoin vlak onder ons ligt. 3k acht ik dan ook als zeer onwaarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:18:
[...]

Alles is mogelijk, maar persoonlijk denk ik dat de daadwerkelijke waarde van bitcoin vlak onder ons ligt. 3k acht ik dan ook als zeer onwaarschijnlijk.
Met een black swan event kan BTC heel lang en heel diep zakken, ver onder die 3k kan dan ook. Zelfs zonder dat is het prima mogelijk om bijvoorbeeld een jaar lang sideways te gaan of om 3 jaar lang te bloeden. BTC heeft een enorme bullrun gehad en iedereen hoopt op een nieuwe, maar dat hoeft niet zo te gaan.

Edit: Bij crypto vind ik persoonlijk dat niets zeer onwaarschijnlijk is. Waarschijnlijk of onwaarschijnlijk kan wel, maar daar zeer aan toevoegen bij zo'n gekke markt, zo zie ik het niet.

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 03-10-2020 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YFI is goed onderweg naar de 14/15k :)

Inmiddels ook een short op Bitcoin lopen.

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 04-10-2020 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:07:
YFI is goed onderweg naar de 14/15k :)

Inmiddels ook een short op Bitcoin lopen.
Blij dat ik mijn 5% verlies heb genomen...

BNB verkocht en deel BTC, nu in BUSD. Kijken of dat leuk uitpakt vannacht.

Welterusten gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 00:53:
[...]
Blij dat ik mijn 5% verlies heb genomen...
Reserveer maar een plaatsje onder de brug want je heb nogal geloof in de zelfbenoemde experts hier. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spok9

spok9

Groen...

Ik denk dat we met een beetje goede afspraken dit topic 24 uur per dag levendig kunnen houden :P

Zie vaak reacties tot een uur of 4 ‘s nachts en zelf kijk ik hier vaak tussen 6 en half 7 alweer of er nog iets boeiends is gebeurd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 03:34:
[...]

Reserveer maar een plaatsje onder de brug want je heb nogal geloof in de zelfbenoemde experts hier. ;)
Maak je om mij geen zorgen, dat is allemaal in kannen en kruiken. Mocht ik REKT gaan dan ben ik altijd welkom bij @Slux onder de brug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat precies zoals gepland, Bitcoin en BNB stijgen al prima door... :S

Ohja ik denk maandag een bloedbad op de markten:

https://www.nu.nl/buitenl...ende-48-uur-cruciaal.html

Denken jullie dat onze atletische POTUS dit virus zal verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:21:

Het wordt sowieso ergens voor misbruikt. Of de achterban Trump zo de aftocht laat blazen zonder gezichtsverlies of dat hij straks op de borst gaat slaan en zegt dat hij corona heeft verslagen.

Vanmorgen zag ik alweer een filmpje online staan dat ie in de oval office zat dus persoonlijk denk ik dat t maandag mee gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 09:44:
[...]

Het wordt sowieso ergens voor misbruikt. Of de achterban Trump zo de aftocht laat blazen zonder gezichtsverlies of dat hij straks op de borst gaat slaan en zegt dat hij corona heeft verslagen.

Vanmorgen zag ik alweer een filmpje online staan dat ie in de oval office zat dus persoonlijk denk ik dat t maandag mee gaat vallen.
Ja ik denk ook dat er momenteel heel wat plannetjes gesmeed worden daar... De achterliggende reden zal voor ons altijd wel een raadsel blijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:14:
[...]

Maak je om mij geen zorgen, dat is allemaal in kannen en kruiken. Mocht ik REKT gaan dan ben ik altijd welkom bij @Slux onder de brug.
Zekers iedereen is welkom, er is zelfs een plekje voor A87

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:03

Liberteh

All your base belong to me

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:07:
[...]

Zag hem gister ook al, hij is mooi _O-
Zlatan koopt geen bitcoin, bitcoin koopt Zlatan
:?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:53

raq

Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 08:21:

Nou, geen idee, hoop het wel voor de beste man. Ik heb niet het idee dat ik juist geïnformeerd wordt door het white house, al was het mooi om te zien dat de arts bij de persco weigerde te gaan jokken over de beademing. Niets is wat het lijkt op deze momenten.

Nu we toch allemaal in BUSD zitten zou het CZ sieren om de BTC richting de 8k te sturen, of laat hij ons straks weer in fomo-en?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:03

Liberteh

All your base belong to me

raq schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Nou, geen idee, hoop het wel voor de beste man. Ik heb niet het idee dat ik juist geïnformeerd wordt door het white house, al was het mooi om te zien dat de arts bij de persco weigerde te gaan jokken over de beademing. Niets is wat het lijkt op deze momenten.

Nu we toch allemaal in BUSD zitten zou het CZ sieren om de BTC richting de 8k te sturen, of laat hij ons straks weer in fomo-en?
Normaal wel het idee dat je juist geïnformeerd wordt dan? 8)7
Niet moeilijker maken dan het is: kijk gewoon naar de beste man zijn Twitter. Het is akelig stil. Het gaat niet goed.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Liberteh schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:08:
[...]

Niet moeilijker maken dan het is: kijk gewoon naar de beste man zijn Twitter. Het is akelig stil. Het gaat niet goed.
Afgezien van de video 10 uur geleden waarin hij gewoon in staat was om een betoog te houden vanuit het ziekenhuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

RaptorXS schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 03:34:
[...]

Wat zou het toch fijn zijn als jij weer een half jaar je bek houdt.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Liberteh schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 11:08:
[...]

Dus je bron is twitter ? :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 15:43
Slux schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:03:
[...]

Dus je bron is twitter ? :F
Trump twittert alles, het is zijn allerbelangrijkste communicatiekanaal. Dus in dit geval is het zeer terecht om Twitter als bron te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ja ja dus omdat ie een paar uur niet twittert gaat het niet goed met hem.

We moeten twitter boven alle andere bronnen en zelfs het wittehuis zelf plaatsen dus.
Wat een wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Slux schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:36:

We moeten twitter boven alle andere bronnen en zelfs het wittehuis zelf plaatsen dus.
Wat een wereld
Met deze president wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Toevallig iemand hier die ook gebruikt van cfd's om te handelen in crypto? En zoja, ik ben namelijk op zoek naar een beetje betrouwbaar platform/broker. Wat rondzoeken op het www levert tot dusver een hoop schimmigheid op (plus500, etoro etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 15:43
Slux schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:36:

Wat een wereld
De communicatie vanuit het witte huis is inderdaad nog onbetrouwbaarder dan het Twitter account van Trump. Yup. De wereld waar amerika in leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Heeft er ook nog iemand getwitterd dat 1 BTC dit jaar 100.000 dollar waard wordt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Ali Baba 1001 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:32:
Heeft er ook nog iemand getwitterd dat 1 BTC dit jaar 100.000 dollar waard wordt?
https://twitter.com/TheMoonCarl/status/1312713539644272642

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ali Baba 1001 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

‘And this is not even wild speculation’
:F
Hij heet niet voor niets 'The moon' he ;)
Short term heeft hij het wel vaak bij het juiste eind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ali Baba 1001 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

‘And this is not even wild speculation’
:F
Je kunt in dit wereldje naar buiten toe voor de grote massa beter super bullish zijn en ongelijk hebben dan bearish zijn en gelijk hebben. Dat publiek is vele malen groter. Als YouTuber zal je als bear bezwijken onder de mondige en enthousiaste moonboys die eigenlijk alleen maar willen horen dat ze gelijk hebben en de koers altijd maar zal blijven stijgen. Een bear kijkt vaker naar de huidige trend ipv de langere termijn en anticipeert daarop, een week later kan een bear bullish worden als de trend omslaat.

Enkele jaren geleden spraken YouTubers nog uit wat zij zelf verwachtten, tegenwoordig zie je ze vaak het bullish scenario en het bearish scenario uitlichten, om te voorkomen dat er enorme discussies volgen en er met modder naar ze wordt gesmeten.

The Moon komt sowieso erg schreeuwerig over en lijkt een vorm van borderline te hebben ontwikkeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Je kunt in dit wereldje naar buiten toe voor de grote massa beter super bullish zijn en ongelijk hebben dan bearish zijn en gelijk hebben. Dat publiek is vele malen groter. Als YouTuber zal je als bear bezwijken onder de mondige en enthousiaste moonboys die eigenlijk alleen maar willen horen dat ze gelijk hebben en de koers altijd maar zal blijven stijgen. Een bear kijkt vaker naar de huidige trend ipv de langere termijn en anticipeert daarop, een week later kan een bear bullish worden als de trend omslaat.

Enkele jaren geleden spraken YouTubers nog uit wat zij zelf verwachtten, tegenwoordig zie je ze vaak het bullish scenario en het bearish scenario uitlichten, om te voorkomen dat er enorme discussies volgen en er met modder naar ze wordt gesmeten.

The Moon komt sowieso erg schreeuwerig over en lijkt een vorm van borderline te hebben ontwikkeld.
Vergeet zijn steeds groter wordende zelfgeilerij niet. Ik neig zelf steeds meer naar deze verwachting. Niet bullish, niet bearish maar realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Taro schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

Ik vind het allemaal best, liever dat ze bullish zijn en heul veul mensen ernaar gaan handelen dan andersom, zeg ik vanuit een zeer selfish gedachte.

Ik was net nog bij Appie H en bedacht me dat crypto pas mainstream gaat worden zodra je ze heel simpel op je bonuskaart kunt zetten en je er met een scan zowel je korting krijgt als je boodschappen afrekent. Met crypto betalen leidt tot meer bonus en je krijgt er ook rente op zoals bij de koopzegels. De bonuskaart heeft een vingerafdrukscanner zodat alleen jij die kunt gebruiken en kwijtraken is geen ramp, want je bonuscrypto staat niet op de kaart maar elders. Of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:06:
[...]

Ik vind het allemaal best, liever dat ze bullish zijn en heul veul mensen ernaar gaan handelen dan andersom, zeg ik vanuit een zeer selfish gedachte.

Ik was net nog bij Appie H en bedacht me dat crypto pas mainstream gaat worden zodra je ze heel simpel op je bonuskaart kunt zetten en je er met een scan zowel je korting krijgt als je boodschappen afrekent. Met crypto betalen leidt tot meer bonus en je krijgt er ook rente op zoals bij de koopzegels. De bonuskaart heeft een vingerafdrukscanner zodat alleen jij die kunt gebruiken en kwijtraken is geen ramp, want je bonuscrypto staat niet op de kaart maar elders. Of zoiets...
AHT (Appie Heijn Token) niet te verwarren met de ATH van Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:08:
[...]

AHT (Appie Heijn Token) niet te verwarren met de ATH van Bitcoin.
Dankzij AHT naar ATH, niks mis mee toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Stokstaart Ik kende hem nog niet, maar hij bekijkt het wel op een manier waar ik mij persoonlijk in kan vinden. Kijken naar het verleden, rekening houden met iets anders dan een exacte 1-op-1 kopie uit het verleden, gebruik maken van herhalende patronen, etc. Iets in deze richting zou best wel realistisch kunnen blijken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-10 22:46

Bever!

3

Steinhemmer schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 12:56:
Toevallig iemand hier die ook gebruikt van cfd's om te handelen in crypto? En zoja, ik ben namelijk op zoek naar een beetje betrouwbaar platform/broker. Wat rondzoeken op het www levert tot dusver een hoop schimmigheid op (plus500, etoro etc).
IG is opzich goed, maar erg grote spread. Beter op gewone exchanges traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
Taro schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:27:
[...]

Dat was leuk wakker worden vanochtend.

Ben jij al uit je short? Ik zag dattie vannacht even de 1.6 BTC/YFI heeft aangetikt. Nu weer op 1.7
Pagina: 1 ... 62 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!