Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zit er serieus aan te denken om alles nog een maandje naar BTC over te gaan zetten
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Sowieso niet verkeerd om voor het grootste deel in BTC te zitten. Als BTC stijgt, dalen de alts. Als BTC daalt, dalen de alts.ScreamGT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:44:
[...]
Zit er serieus aan te denken om alles nog een maandje naar BTC over te gaan zetten
Maar serieus nog voor een deel in XRP? Mag hoor, maar wat is je reden?
Dat ding wordt alleen nog maar gedragen door fanboys en Ripple zelf. Dat is de reden waarom het nog bestaat. Functie heeft het niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 01-10-2020 20:48 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Geen. Vroeg ingestapt, leuke rit naar boven mee gepakt. Ritje naar beneden ook wat meegepakt, en nu nog een "klein" tasje over. In maart dit jaar een groot deel van XRP en eigen euro's in BTC gestopt.Mooooody schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:46:
[...]
Sowieso niet verkeerd om voor het grootste deel in BTC te zitten. Als BTC stijgt, dalen de alts. Als BTC daalt, dalen de alts.
Maar serieus nog voor een deel in XRP? Mag hoor, maar wat is je reden?
Dat ding wordt alleen nog maar gedragen door fanboys en Ripple zelf. Dat is de reden waarom het nog bestaat. Functie heeft het niet.
Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Wijs man ben je.ScreamGT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:50:
[...]
Geen. Vroeg ingestapt, leuke rit naar boven mee gepakt. Ritje naar beneden ook wat meegepakt, en nu nog een "klein" tasje over. In maart dit jaar een groot deel van XRP en eigen euro's in BTC gestopt.
Maar BTC verkopen aan het begin van een nieuwe cycle is riskant. Als de geschiedenis zich herhaalt, is je huis misschien af, maar had je achteraf ook het huis van de buren erbij kunnen kopen
Had... had. Ik heb tijdens MT.Gox aardig wat euro's zien verbranden. Ik heb ondertussen geleerd tevreden te zijn met wat je op dit moment hebt. Ik had vandaag ook de loterij kunnen winnen.Mooooody schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:54:
[...]
Wijs man ben je.
Maar BTC verkopen aan het begin van een nieuwe cycle is riskant. Als de geschiedenis zich herhaalt, is je huis misschien af, maar had je achteraf ook het huis van de buren erbij kunnen kopen
Shit, ik wordt oud. Eindelijk eens verstandige keuzes!
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ik wacht nog even, te vaak vanuit een fomo gevoel op dit soort punten weer te vroeg ingestapt.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Naast ETH en LINK is REN een van de weinige alts die ik niet ga verkopen de komende tijd.
[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 01-10-2020 21:45 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zoals het hoort, snel een statement uitbrengen. Nu maar hopen dat ze de waarheid spreken!

Laten we het hopen.ScreamGT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:18:
Meh fuck it. Ik stond op het punt mijn hele PF te verkopen, maar wacht even af tot volgende week. Ik verwacht geen MT.Gox, want zoiets mag en kan imo niet meer gebeuren. Die prijs gaat wel weer moonings zodra men inziet dat het "opzich" allemaal wel mee valt.
de moon voorspeld een mega dumpRaptorXS schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:41:
Gaap, wat een dump vandaag? en gaat verder slapen.. who cares
https://nationalpostcom.f...ality=100&strip=all&w=642
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 02-10-2020 01:47 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Edit: ja een mini dump. KOOP DAN!
[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 02-10-2020 03:36 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Waarom is het de place to be? Lage kosten?DAMAGE schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 03:35:
Yo niemand bang hier voor zijn Bitmex moneys? Weer een lawsuit. Het is wat allemaal. Ik hoop dat ze er wel uit komen van Bitmex is wel the place to. Zal allemaal wel los lopen.
Edit: ja een mini dump. KOOP DAN!
Of is het hun transparante werkwijze, en hoe ze alles achter de schermen heel goed opgebouwd hebben? Omdat ze een goede trackrecord hebben? Omdat ze een super veilig systeem hebben? Omdat ze heel erg te vertrouwen zijn? Omdat hun hoofdkantoor in een goed Westers land staat met goede reguleringen zodat je niet gauw bedonderd zult worden?
Waarom is het de place to be?
Mijn oude buurman, Rinus pakt zijn eerste indycar pole

O ja.. en het was donderdag.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 02-10-2020 07:33 ]
Zero.
Dat is vrij logisch. Reqt.jvdploeg schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 07:57:
Iemand een idee waarom REQ wel wil stijgen? Niet dat het erg is natuurlijk, maar kan nou niet zeggen dat er nieuws is wat de wereld doet veranderen...
Zero.
Ja, want de beurzen..
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Gebruiksgemak, opties, bruikbaarheid, bereikbaarheid, ouderdom en natuurlijk de kansen.Immutable schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 06:53:
[...]
Waarom is het de place to be? Lage kosten?
Of is het hun transparante werkwijze, en hoe ze alles achter de schermen heel goed opgebouwd hebben? Omdat ze een goede trackrecord hebben? Omdat ze een super veilig systeem hebben? Omdat ze heel erg te vertrouwen zijn? Omdat hun hoofdkantoor in een goed Westers land staat met goede reguleringen zodat je niet gauw bedonderd zult worden?
Waarom is het de place to be?
Ik heb inmiddels heel wat andere leveraged trading platforms geprobeerd maar ik zou het liefste bij Bitmex blijven als dat een optie is. (dit staat allemaal los van mijn mening over de onderneming HDR Global Trading)
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Straks als de $,$$ zakt...dan...alt-coins will

Wacht maar wat er gebeurd als Biden president wordt.
XRP = trash
Idd....Mr_Ripple schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:48:
[...]
https://cointelegraph.com...ould-be-bad-news-for-defi
https://bitcoinmagazine.n...ken-john-bitcoin-btc-225/
[ Voor 11% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-10-2020 10:36 ]
De kans dat die kayne west dan president wordt is groter, gaat wel een dingetje worden in de VS de komende tijd, de extreme worden alleen maar extremer, beetje zoals hier in nl de linkse gekkies zijn nu net zo extreem als die rechste gekkies, al ware die linkse gekkies misschien al wat gekker in hun doen.Mr_Ripple schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:48:
[...]
BRUSSEL (ANP/BLOOMBERG) - Een bitcoin-achtige digitale euro. De Europese Centrale Bank (ECB) onderzoekt de mogelijkheid van het introduceren van een digitale munt. De digitale euro moet contant geld aanvullen, niet vervangen.
Een digitale euro is volgens de bank nodig wanneer mensen niet meer met cash willen betalen, maar ook in extremere tijden als gewone betaalsystemen niet meer functioneren. Dat laatste zou kunnen voorkomen bij rampen of een pandemie.
Hele artikel: Ofwel de bron: de Televaag.
De ECB hun officiële twitter ook. Al heel wat uren geleden gezien... "Het nieuws" loopt altijd achter sinds we dat zelf kunnen volgen.RaptorXS schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:35:
ECB overweegt digitale euro op de markt te brengen.
BRUSSEL (ANP/BLOOMBERG) - Een bitcoin-achtige digitale euro. De Europese Centrale Bank (ECB) onderzoekt de mogelijkheid van het introduceren van een digitale munt. De digitale euro moet contant geld aanvullen, niet vervangen.
Een digitale euro is volgens de bank nodig wanneer mensen niet meer met cash willen betalen, maar ook in extremere tijden als gewone betaalsystemen niet meer functioneren. Dat laatste zou kunnen voorkomen bij rampen of een pandemie.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
https://medium.com/swipe/...eward-to-sxp-aa2c366faff6
Als ik het goed begrijp verdwijnen de swipe kaarten en komt de binance creditcard er voor de in plek. Dit zal de sxp prijs wel door het putje duwen ben ik bang.
Ik heb al jaren enkel maar digitale euro's... wat is hier nieuw aan?RaptorXS schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:35:
ECB overweegt digitale euro op de markt te brengen.
Zero.
Thnx voor de heads up. Had een kooporder staan (laag) voor een toekomstige dump maar die heb ik nu maar gecancelled. Ging me puur om de gratis spotify & netflix maar perks verdwijnen dus blijkbaar..rainier15 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:50:
Iemand dit al gelezen:
Als ik het goed begrijp verdwijnen de swipe kaarten en komt de binance creditcard er voor de in plek. Dit zal de sxp prijs wel door het putje duwen ben ik bang.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik ga redelijk het schip in met sxp helaas.Stokstaart schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:53:
[...]
Thnx voor de heads up. Had een kooporder staan (laag) voor een toekomstige dump maar die heb ik nu maar gecancelled. Ging me puur om de gratis spotify & netflix maar perks verdwijnen dus blijkbaar..
Was mijn plan om ook de kaart te halen voor netflix / spotify, maar gaat helaas niet door.
Wss toch opgekocht door CZ ter faveure van zijn eigen BNB / Binance card..
Hoe zit het nou eigenlijk met die gratis netflix en spotify coins ? al een paar keer gevraagd hier maar nooit echt antwoord op gehad.Stokstaart schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:53:
[...]
Thnx voor de heads up. Had een kooporder staan (laag) voor een toekomstige dump maar die heb ik nu maar gecancelled. Ging me puur om de gratis spotify & netflix maar perks verdwijnen dus blijkbaar..
lijkt mij wel wat dat gratis netflix en spotify
Fuck.. Gister ingekocht na de drop zonder stopp loss.. Zit er nu al ff naar te kijken en hopen dat hij wel weer up ging komen..rainier15 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:50:
Iemand dit al gelezen:
Ik zit me sinds ik het aanbod voor een gratis Binance Visa card kreeg al af te vragen hoe Swipe in dat verhaal past. Niet dus. CZ heeft het geassimileerd.rainier15 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:50:
Iemand dit al gelezen:
De sxp token is nu dus stervende?
Iemand al een Binance card aangevraagd eigenlijk?
[ Voor 7% gewijzigd door spok9 op 02-10-2020 13:07 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Wat is je vraag precies geweest?Slux schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:59:
[...]
Hoe zit het nou eigenlijk met die gratis netflix en spotify coins ? al een paar keer gevraagd hier maar nooit echt antwoord op gehad.
V-Strom 650
Je doelt op de crypto.com card? Daar krijg je afhankelijk van de card tier je Spotify en Netflix abbogeld terug in cro: crypto.com/en/cards.htmlSlux schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:59:
[...]
Hoe zit het nou eigenlijk met die gratis netflix en spotify coins ? al een paar keer gevraagd hier maar nooit echt antwoord op gehad.
Jammer, had ik winst met SXP voor de eerste ronde....daarna op de hoogte punt nog wat bijgekocht...resultaat 0% winst.

V-Strom 650
Geeft niet veel vertrouwen..
ok dus als ik daar 100,000 CRO van stake en voor minimaal 6 maanden vast zet dan krijg je gratis netflix en spotify ?spok9 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:11:
[...]
Je doelt op de crypto.com card? Daar krijg je afhankelijk van de card tier je Spotify en Netflix abbogeld terug in cro: crypto.com/en/cards.html
snap niet zo goed waar hun verdien model zit, wat kost het mij of is het echt op die maar muntjes in stake verder helemaal gratis ?
En kan ik die Netflix hd dan nog upgraden naar de 4k als ik dat verschil dan zelf bijbetaal ?
Ja je betaalt gewoon het abo dat je kiest maar krijgt een max bedrag terug (volgens mij iets van $ 12.99).Slux schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:13:
[...]
ok dus als ik daar 100,000 CRO van stake en voor minimaal 6 maanden vast zet dan krijg je gratis netflix en spotify ?
snap niet zo goed waar hun verdien model zit, wat kost het mij of is het echt op die maar muntjes in stake verder helemaal gratis ?
En kan ik die Netflix hd dan nog upgraden naar de 4k als ik dat verschil dan zelf bijbetaal ?
Je andere vraag: https://www.quora.com/How...hen-staking-7-000-000-USD
Voor Netflix en Spotify heb je trouwens 'maar' 10.000 CRO nodig om te staken.
[ Voor 15% gewijzigd door Stokstaart op 02-10-2020 14:16 ]
Ah kijk dat geeft vertrouwen.Stokstaart schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:15:
[...]
Ja je betaalt gewoon het abo dat je kiest maar krijgt een max bedrag terug (volgens mij iets van $ 12.99).
Je andere vraag: https://www.quora.com/How...hen-staking-7-000-000-USD
CRO is designed to milk out your BTC and ETH.
It is virtually impossible to cash in (any significant amount) CRO. It is just so worthless. So they try to motivate people to buy more CRO for alternative coins with more liquidity and then to sit on the top of that worthless pile for a prolonged time.
In a nutshell, it is a scamming of the scammers.
Zo account om te kunnen staken moet ik dan op crypto.com aanmaken ?
De app zou ik gebruiken. Als je een referral wil hebben mag je die van mij hebbenSlux schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:17:
[...]
Ah kijk dat geeft vertrouwen.
It is virtually impossible to cash in (any significant amount) CRO. It is just so worthless. So they try to motivate people to buy more CRO for alternative coins with more liquidity and then to sit on the top of that worthless pile for a prolonged time.
Wat ik trouwens heb gedaan: de app ook bij mijn vriendin geinstalleerd, 1.000 CRO gestaked en de initiële referral bonus + die van haar + die van mij er weer uit gehaald. Dan heb je gewoon 1.000 CRO tokens gratis en een extra gratis Spotify optie.
[ Voor 15% gewijzigd door Stokstaart op 02-10-2020 14:21 ]
Er is een exchange en een app. Om in aanmerking te komen voor een kaart dan moet je account hebben op de app.Slux schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:17:
[...]
Ah kijk dat geeft vertrouwen.
V-Strom 650
Als goedmakertje wel 33% rente gekregen. (1k SXP gratis). Maar die dat is minder waard als toen ik voor 3k SXP een Steel card nam.
Wel mag ik zo te zien deze kaart tot eind November blijven gebruiken. Dan maar eens flink die 4% cashback gebruiken. Als iemand een nieuwe auto gaat kopen? Laat ff weten, schiet ik het voor...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Klopt, plus in de disclaimer staat dat de actie voor Spotify,netflix etc vanuit hun komt en de voorwaarden gewijzigd kunnen worden.Slux schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:42:
Duidelijk, wat ik zo zie moet ik dus 1250 euro 6 maanden staken om in aanmerking te komen voor ''gratis'' netflix ? Coin staat nu bijna op ATH als die onderuit gaat dan is die 1250 niks meer waard of zie ik dat verkeerd ?
Daarnaast krijg je "gratis"netflix in CRO uitbetaald. Die kun je dan weer wisselen voor BTC/ ETH.
V-Strom 650
Verwijderd
Ik ga wel godspeed rekt.
Gisteren natuurlijk alles in de drop verkocht, en zodra het eerste pumpje kwam weer ingekocht.
Beetje BNB, beetje YFI...
Mijn god wat een rekteroni.
Ark 50 cent een tijdje en nuweer 27 cent .. wtf
https://coinmarketcap.com/currencies/ark/
Crypto is een scam.. niets meer niets minder.. een SCAM
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 02-10-2020 14:51 ]
De meeste van dit soort 'oude' projecten doen het überhaupt niet al te best.A87 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:49:
Defok is dit
Ark 50 cent een tijdje en nuweer 27 cent .. wtf
https://coinmarketcap.com/currencies/ark/
Crypto is een scam.. niets meer niets minder.. een SCAM
Volgens mij zie je dat goed, dat is het risico van gelocked staken. Ik denk wel dat met het 'wegvallen' van SXP meer mensen naar CRO zullen komen, maar garantie heb je nooit.Slux schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:42:
Duidelijk, wat ik zo zie moet ik dus 1250 euro 6 maanden staken om in aanmerking te komen voor ''gratis'' netflix ? Coin staat nu bijna op ATH als die onderuit gaat dan is die 1250 niks meer waard of zie ik dat verkeerd ?
the way it used to be is not anymore.. no no noHeisenbug schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:52:
[...]
De meeste van dit soort 'oude' projecten doen het überhaupt niet al te best.
Er zijn uitzonderingen.. Toch maar eens verdiepen in value investing, welke projecten hebben nu al 'real world value' bijvoorbeeld.Heisenbug schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:52:
[...]
De meeste van dit soort 'oude' projecten doen het überhaupt niet al te best.
Klopt, maar voor het staken van 1000 cro krijg je al gratis Spotify. Je krijgt overigens gewoon een bepaald bedrag in usd (betaald in cro) als je spotify en Netflix met de kaart betaald, dus je kan ook een duurder abbo nemen.Slux schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:42:
En zoals met al het staken moet je wel denken dat cro stabiel blijft of stijgt...
[ Voor 7% gewijzigd door spok9 op 02-10-2020 15:04 ]
Zero.
Futures staan wel ong 2% lager. Denk wel dat het een rode beursdag wordt, maar echt een crash verwacht ik niet.Stokstaart schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:11:
Wat denken we dat de S&P gaat doen zometeen? Lijkt me dat een griepje voor Trump niet de markt in laat storten?
Zou me trouwens niet verbazen als Trump met een tweet straks de boel weer omhoog praat, toch meestal wel zijn tacktiek.
Als je een groot vermogen in crypto hebt en daar ook van leeft kan ik het me voorstellen, met die cashbacks kan ik met wel voorstellen dat mensen het dan gebruiken en dan is het een makkelijke snelle route naar fiat. Ik zie het vooral als een get-out-of-crypto/binance-instantly-cardPelox schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:11:
Wat moet je eigenlijk met zo'n kaart? Ik kreeg ook melding dat ik gratis een binance card kan krijgen.. maar waarom zou ik? Ik ben serieus he..
Oh en het kan ook een pull-all-funds-from-Binance-instantly-card zijn, mocht dat een keer nodig zijn
[ Voor 11% gewijzigd door spok9 op 02-10-2020 15:17 ]
Verloop van mijn aanvraag.SmartCazeX schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:08:
Heeft iemand al de Ruby Steel Card van Crypto.com ontvangen? Zo ja, hoe lang duurt het voordat je deze ontvangt? Mijn aanvraag dateert al van 21 augustus en staat nog steeds op Issued.
21-06: aangevraagd
07-07: uitgesteld vanwege problemen met EU regelgeving
22-07: Kaart is verstuurd
07-08: Kaart per post ontvangen.
Verder zijn ze van de issuer geswitched. Het kan zijn dan het wat langer gaat duren, zie hieronder:
Dear Valued Customer,
We would like to inform you that Payrnet Limited will be the new issuer of the MCO Visa Card UK & EU card program, replacing Wirecard Card Solutions Limited.
The switchover will be completed by 17 Nov 2020. Your MCO Visa Card will remain fully operational during the switchover. There’s no action required.
V-Strom 650
Kritiek punt is geloof ik 10 dagen na besmetting. Dan kan het ineens helemaal de foute kant op gaan. Als blijkt dat hij dan wordt opgenomen ga ik wel van een crash uit.Stokstaart schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:11:
Wat denken we dat de S&P gaat doen zometeen? Lijkt me dat een griepje voor Trump niet de markt in laat storten?
Promotion C: Trade JST to win from Lucky Draw for $100 USD in JST Tokens!
All users with a total trading volume (including both buys and sells) of 20,000 JST or more during the competition period will qualify for lucky draw, where 600 lucky winners will be randomly drawn to each win 100 USD in JST tokens.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ES2Vqk8WUQD0zV4itJUy8UGk.jpg?f=user_large)
Imiddels verkocht voor 80 dollar. Was vannacht bij het uitgeven nog 100 dollar, dus maar gelijk dumpen. Die chart ziet er sowieso niet geweldig uit. Wat ik aan BNB heb gekregen voor UNI traden is zo goed als niets, dus wel leuk om eens wat meer te krijgen.
De mijne staat sinds 7 september op issued. Toevallig net een uur geleden de vraag bij hun support neergelegd, nog geen reactie. Binnen 14 werkdagen zou de status van issued naar shipped moeten gaan.SmartCazeX schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:08:
Heeft iemand al de Ruby Steel Card van Crypto.com ontvangen? Zo ja, hoe lang duurt het voordat je deze ontvangt? Mijn aanvraag dateert al van 21 augustus en staat nog steeds op Issued.
Nietszeggende reactie gekregen. "Het is druk, en als de status naar shipped gaat krijg je een melding, daarna duurt het max 14 werkdagen". Dat is geen antwoord op mijn vraag, lieve support.
[ Voor 16% gewijzigd door AlterMann op 02-10-2020 17:54 ]

Moet Trump wel eerst even Malta binnenvallen.WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:46:
Deze kwam net voorbij op Twitter 🙄
[Afbeelding]
Klinkt als high risk high reward. Moet je ook niet zeuren als er bij zo'n exchange iets gebeurd toch?Liberteh schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:28:
[...]
Gebruiksgemak, opties, bruikbaarheid, bereikbaarheid, ouderdom en natuurlijk de kansen.
Ik heb inmiddels heel wat andere leveraged trading platforms geprobeerd maar ik zou het liefste bij Bitmex blijven als dat een optie is. (dit staat allemaal los van mijn mening over de onderneming HDR Global Trading)
Wie zeurt er dan?Immutable schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:17:
[...]
Klinkt als high risk high reward. Moet je ook niet zeuren als er bij zo'n exchange iets gebeurd toch?
Life After Google- The Fall of Big Data and the Rise of the Blockchain Economy
Pm maar als iemand m ook wil lezen (hij staat ook gewoon op binsearch).
Donald Duck Nr. 26-2019Stokstaart schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:11:
Heeft er trouwens nog iemand tips voor crypto leesvoer? Ik ben bezig in de laatste van George Gilder - de man die onder andere de smartphone heeft voorspeld ooit.
Life After Google- The Fall of Big Data and the Rise of the Blockchain Economy
Pm maar als iemand m ook wil lezen (hij staat ook gewoon op binsearch).
- Taro
- Niet online

- Taro
- Niet online
Horror: NBS die 48% doet nadat je ze hebt verkocht, of heb je die fork nooit teruggekocht?
Verwijderd
Ik heb de muntjes van die fork gekregen en instant gedumpt na trading opening, op 190 sats.Taro schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:12:
[...]
Horror: NBS die 48% doet nadat je ze hebt verkocht, of heb je die fork nooit teruggekocht?
Daarna is hij gezakt naar een low van 44 sats, nu 94...
Lijkt heel wat maar stelt weinig voor dus

Edit:
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2020 @ 12:04:
NBS gedumpt op 190 sats. Ook geen vetpot dus![]()
Maarja toch weer een plukje Bitcoin erbij.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2020 22:30 ]
https://www.rtlnieuws.nl/...dnb-naar-haarlem-begonnen
Verwijderd
Whale alert maar dan andersLiberteh schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:33:
Dit gaat met bitcoin toch een stuk gemakkelijk zonder defensie e.d.... verhuizen![]()
https://www.rtlnieuws.nl/...dnb-naar-haarlem-begonnen

Als ik hier op straat een baartje vind zal ik m heel braaf in btc stoppen. Vooruit, met market buy..
1 of andere breaking news app op m'n telefoon pusht nu een melding dat hij onderweg is naar een medical centre....Heisenbug schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:18:
[...]
Kritiek punt is geloof ik 10 dagen na besmetting. Dan kan het ineens helemaal de foute kant op gaan. Als blijkt dat hij dan wordt opgenomen ga ik wel van een crash uit.
Of moon! Kan toch altijd 2 kanten op?A87 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:24:
Trump gaat naar Ziekenhuisje.. dan de koers naar 0,0
Verwijderd
Trump = SatoshiA87 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:24:
Trump gaat naar Ziekenhuisje.. dan de koers naar 0,0
- Taro
- Niet online
Zolang de 4 uur 7MA samen met de weekly 7MA van BTC weerstand is ziet het er niet heel goed uit voor de wat langere termijn.Taro schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:58:
Weer wat BNB inslaan met deze koers? Lastig hoor op zo'n vrijdagavond met allemaal FUD eromheen. Normaal gesproken zou ik nu zeker all-in zijn gegaan, verdeeld over BTC/ETH/BNB.
Read between the linesLiberteh schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 19:48:
Waarom allemaal zo negatief? Door de FUD heen missen jullie het belangrijkste...
“Digital assets hold great promise for our derivatives markets and for our economy,” said Chairman Heath P. Tarbert. “For the United States to be a global leader in this space, it is imperative that we root out illegal activity like that alleged in this case. New and innovative financial products can flourish only if there is market integrity. We can’t allow bad actors that break the law to gain an advantage over exchanges that are doing the right thing by complying with our rules.”
En met een beetje geluk krijgt A87 z'n 70 euro terug:
" ... An order requiring Defendants to make full restitution by making whole each andevery customer or investor whose funds were received or utilized by them in violation of the provisions of the Act as described herein, including pre-judgment interest; " uit de aanklacht
Is het opeens niet meer zo dat banken crypto opslag moesten gaan ondersteunen (wallets beschikbaar stellen voor opslag zeg maar) in de VS per decreet?
Stokstaart schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:32:
Er broeit iets... Too much fud going around.
[ Voor 5% gewijzigd door Liberteh op 03-10-2020 00:51 ]
Ik zie die foto's... Ik ben onlangs weer papa geworden, toen mijn prachtige deern aan de monitor lag die de frequentie en de intensiteit van de weeën weergaf - waar je dan als kerel dan een beetje dom bij zit te kijken- , betrapte ik mijzelf er meerdere keren op dat ik dacht: 'Kopen... Verkopen... Kopen... Verkopen..."
Zoiets ziet dat eruit:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yoK7FB1mMaMo2UMN4p6dd60X.jpg?f=user_large)
Prachtige range was dat
Uiteindelijke resultaat kost me echter een ton i.p.v. dat het me een ton oplevert...
Edit:
Hup BTC! Zet es ff een nieuwe ATH neer van euh... zeg een ton ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door toilet_paper op 03-10-2020 01:36 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd! Ik zat destijds gewoon een broodje hamburger te kanen, wat een drukte zo'n bevalling.toilet_paper schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 01:33:
[...]
Ik zie die foto's... Ik ben onlangs weer papa geworden, toen mijn prachtige deern aan de monitor lag die de frequentie en de intensiteit van de weeën weergaf - waar je dan als kerel dan een beetje dom bij zit te kijken- , betrapte ik mijzelf er meerdere keren op dat ik dacht: 'Kopen... Verkopen... Kopen... Verkopen..."
Zoiets ziet dat eruit:
[Afbeelding]
Prachtige range was dat![]()
Uiteindelijke resultaat kost me echter een ton i.p.v. dat het me een ton oplevert...
Edit:
Ik kan het niemand aanraden.
Haha, thanks!Verwijderd schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 01:38:
[...]
Gefeliciteerd! Ik zat destijds gewoon een broodje hamburger te kanen, wat een drukte zo'n bevalling.
Ik kan het niemand aanraden.
Tja, je hoeft ook niet perse bij de Burger King te bevallen he, kan ook thuis of in een ziekenhuis
Gefeliciteerd en doe het ukske maar 1 btc kado. Daar gaat hij/zij in de toekomst een hoop plezier aan beleven.Wel hodlen for life.toilet_paper schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 01:33:
[...]
Zoiets ziet dat eruit:
[Afbeelding]
Prachtige range was dat![]()
Edit:
Verwijderd
toilet_paper schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 01:50:
[...]
Haha, thanks!
Tja, je hoeft ook niet perse bij de Burger King te bevallen he, kan ook thuis of in een ziekenhuis

Dat is precies wat anderen die daar zaten te eten ook zeiden.
Thanks!RaptorXS schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 01:54:
[...]
Gefeliciteerd en doe het ukske maar 1 btc kado. Daar gaat hij/zij in de toekomst een hoop plezier aan beleven.Wel hodlen for life.
Heb voor de eerste uk idd destijds al een pluk weggezet. De koers was toen (eind 2018) echter iets gunstiger... De 2e is nog maar enkele dagen oud, dus wacht nog ff op een mooie koersdip om er wat nieuwe euries tegenaan te gooien.
Want ja, die blagen van tegenwoordig...
Je wilt niet hebben dat ze later ruzie krijgen omdat papa voor de een 4500 euries heeft betaald voor 1 BTC en voor de ander 9000 voor 1 BTC....
"Waarom had die ouwe voor jou meer over dan voor mij???"
Dan is die eerste niet blij.
Terwijl je hen beiden toch gewoon 1 BTC geeft....
Maar als je dan in alle eerlijkheid in euries hetzelfde bedrag investeert, dus zeg €4500, dan heeft die 2e maar een halve BTC aan de huidige koers, terwijl die eerste al een hele BTC heeft...
Wat als BTC dan over 15 jaar op 250k staat... Dan is die eerste weer blij en nr. 2 niet....
Moeilijk moeilijk...
Damn kids...
Just kiddin'
Ik wacht voor nu op een drop en sla dan wat BTC in waarmee ik verder ga handelen. Not sure of dat op Bitmex is op dit punt, maar we zien wel. Mijn funds zijn iig safe. Hopelijk voor een ieder die op Bitmex handelt dat dat hetzelfde is
[ Voor 56% gewijzigd door DAMAGE op 03-10-2020 03:42 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!