Al het leidingwerk zit erin en verlijmd. Inclusief mijn nieuwe loze leiding richting de overkapping.
De bak is gefixeerd en het eerste laagje water zit erin. Vannacht komt er nog flink wat bij als ik de weer berichten moet geloven maar morgen staat in ieder een tankwagen vroeg op de stoep om het bad af te vullen en gelijk het zand-cement rondom af te vullen.
Roldek zit er ook zo goed als in alleen nog 2 lamellen die er nu nog buiten hangen op de foto maar inmiddels zitten die ook verstopt onder de bank.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Langzaamaan worden de zandbergen dus weer minder en kunnen we een beetje beginnen met puinruimen.
Morgen gaan ze dus het bad vullen en rondom zand-cement en daarna aan de technische installatie werken in de garage en vrijdag wordt de bron bemaling weer verwijderd en gaan alle rijplaten weer van de oprit.
Als ik trouwens zie wat een werk het nog allemaal is, ben ik blij dat ik het toch niet zelf op mij genomen heb. Dan maar 8k meer kwijt maar man man, wat een werk en geregel.
Dag 1: 2 man een volle dag
Dag 2: 3 man een volle dag
Dag 3: 2 man een volle dag
Dag 4: 4 man van 10 tot 16:00 uur.
Dag 5: 3 man , lange dag van 7 tot 16:00
Dag 6: 2 man een volle dag
Dag 7: 2 man gepland waarvan 1 tegelzetter een volle dag
Dag 8: 1 man gepland, laatste in bedrijfs stelling en controle
En dan doen zij dus niets anders dan deze baden plaatsen. Bovenstaande is dus al 120 manuren en dan komen de geplande dagen nog en dat is excl. de uren van de voorbereidingen, planning, bak samenstellen en voorbereiden.
Inclusief dus een strakke planning met de grondwerkers en bron bemaling komt dit uiteindelijk neer op ruim 15 werkdagen met gemiddeld 2 man per dag.
Dan is er natuurlijk nog 5x transport geweest (zwembad, roldek, beton, zand-cement en water), 7 grond containers, 2,5 dag graven, bron bemaling, joekel van een kraan, diamantboor.
Edit: post bijgewerkt met daadwerkelijke uren.
[
Voor 52% gewijzigd door
GeeMoney op 17-01-2023 21:32
]