De kogel is hier door de kerk

.
Ik heb voor Partij A gekozen.
Hij komt binnenkort op locatie langs om alle details nog even rustig door te nemen en de plek te bekijken etc.
In ieder geval zijn we overeengekomen:
Ten minste 5x4x1.50 meter HDPE bad lichtgrijs met hoogwaterlijn.
Een vaste bank voor de Solar anti-alg lamellen.
Een losse smalle trap aan de overzijde van de bank.
2 inspuiters en 1 lange smalle skimmer van 80cm met overloop.
2 RGB LED lampen.
30m3/h frequentie gestuurde pomp.
18kW full inverter warmtepomp.
Glasvezel filter.
Grondput.
Stofzuiger aansluiting.
Zwembadrand betegeld opgenomen.
Stabilisatiezand rondom het bad ook inbegrepen.
Automatische regeling PH - Redox en Chloor.
Automatische vulsysteem dmv sensor in de skimmer.
Inclusief betonnen fundatieplaat.
Inclusief boor werkzaamheden garagevloer en dakdoorvoer.
Onderhoudset (bodemzuiger, 10m slang, zijborstels, schepnet etc.).
Eerste 30 kuub zwemwater middels tankwagen.
De LED lampen zijn op dezelfde afstandsbediening als het Solardek maar ook nog met een losse afstandsbediening op WiFi bedienbaar. Afstandsbediening voor het Solar dek komt in de overkapping naast het zwembad.
Alles komt met regelbare kleppen en afsluiters waar mogelijk.
Zelf moet ik verzorgen:
De graafwerkzaamheden, aansturing doet hij maar wel via een eigen partij. (prijs ontvang ik begin volgende week).
De vaste water aansluiting en afvoer
2x16A groepen.
Alle aansluitingen zijn er al in mijn garage alleen het water en de afvoer moeten naar de andere kant gebracht worden.
Voorlopige datum staat voor 3e week januari gepland.
PS. Partij B was not amused ondanks dat ik het hele traject volledig transparant ben geweest.
Wat voor mij de doorslag gaf om voor Partij A te kiezen was dat hij de betonnen fundatieplaat in eigen beheer kon verzorgen en ook de supervisie over de grondwerkers op zich nam en hij was onder aan de streep ook iets goedkoper al was dat verschil minimaal. Tevens heb ik nu een hoogwaterlijn bad en verzonken inspuiters en skimmers. Partij B wilde ook het vullen van het zwembad middels mijn eigen aansluiting verzorgen ipv een tankwagen. Alles bij elkaar gaf dus Partij A de voorkeur.
[
Voor 17% gewijzigd door
GeeMoney op 04-01-2023 14:13
]