Lijkt me een goede samenvatting. Zelfs puur op argumenten is het vrij dramatisch...
Plas, glas, was zeg maar...

Zie ook weinig (regionale) aanscherping op hele korte termijn.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lijkt me een goede samenvatting. Zelfs puur op argumenten is het vrij dramatisch...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Het lastige te verkopen daarin is natuurlijk wel het sterfte cijfer van de Spaanse griep. Nota bene, ook toen waren er gemeenschappen die als 'verdediging' in lockdown-achtige situaties gegaan zijn. Lastig is natuurlijk in deze dat er weinig ervaring resteert uit eigen hand van die tijd.bvbal79 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:29:
[...]
voor de Spaanse griep was er ook geen vaccin en bleek bijna 2 jaar uitzitten idd de oplossing
De algemene bevolking krijgt hier weinig van mee. En de vraag is natuurlijk ook wat de kennis toevoegt. Maar kijkend naar de groep van IC survivors van de eerste corona golf in Nederland zitten daar naslepen tussen buiten de proporties van griep. Inmiddels september, zie ik nog patiënten langs komen die volop in revalidatie zitten van hun IC opname in maart en er nog zeker niet zien. En daarmee dus nog niet eens gezegd hebbende, corona is overleefd, ze komen er wel weer bovenop. Nee, een dusdanig beroerde performance status dat overlijden op korte termijn nog altijd niet ondenkbaar is bij de minste tegenslag.dennis_rsb schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:34:
En ook omdat je longschade etc kan krijgen na corona, dit geld volgens mij vooral voor mensen die op de ic gelegen hebben en er zwaar aan toe waren? Dit was overigens bij griep ook, bij de mensen die de pech hebben.
Het aantal vaccins bij een griepprik is wel iets lager dan dat je bij een vaccin voor het coronavirus zou willen zien, namelijk rond de 250 miljoen per productie wereldwijd. En daar gaat toch ook wel redelijk wat tijd overheen eer dat het rond is (grofweg 6 maanden voor de productie en distributie van 250 miljoen vaccins). Mocht het je interesseren, overzichtsartikel aangaande de ontwikkeling van het griepvaccin: https://www.ariez.nl/wp-content/uploads/2018/08/3-10-15.pdfultimateharry schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:39:
[...]
Het is een hele operatie, dat klopt.
Maar met de jaarlijkse griepprik flikken we een gelijksoortig kunstje in oktober en november.
Zie: https://www.rivm.nl/griep-griepprik/griepprik
Zie: https://www.rivm.nl/sites...n%20het%20kort%202018.pdf
Enige lastige gaat spelen met bijvoorbeeld Moderna mRNA: dat moet volgens mij op -80 graden gehouden worden.
Een vriendin van mij is net iets jonger dan mij (27 jaar), ze was extreem fit. Maar heeft COVID-19 gekregen helaas.psychodude schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:04:
[...]
De algemene bevolking krijgt hier weinig van mee. En de vraag is natuurlijk ook wat de kennis toevoegt. Maar kijkend naar de groep van IC survivors van de eerste corona golf in Nederland zitten daar naslepen tussen buiten de proporties van griep. Inmiddels september, zie ik nog patiënten langs komen die volop in revalidatie zitten van hun IC opname in maart en er nog zeker niet zien. En daarmee dus nog niet eens gezegd hebbende, corona is overleefd, ze komen er wel weer bovenop. Nee, een dusdanig beroerde performance status dat overlijden op korte termijn nog altijd niet ondenkbaar is bij de minste tegenslag.
En het enge daarin is, dat zijn niet zozeer oudjes van 80+ die oneerbiedig gezegd toch al meet één been in het graf stonden. Dat zijn mensen van rond een jaar of 50.
Ik had er ook niet veel van verwacht. Iedereen herhaald de bekende standpunten.MikeyMan schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 21:58:
Regionale maatregelen blijven mijn inziens zinloos. Je ziet nu al dat Amsterdammers zaaltjes boeken in Zaandam om de lokale regels te ontvluchten voor aantal mensen op een feest. Mensen gaan op pad en dat haalt dan het regionale beleid in keer onderuit. Hele strenge regionale maatregelen gaan niet werken en ik hoop dat ze dit ook inzien. Ze verspreiden het probleem eerder dan dat ze het oplossen hiermee.Zie ook weinig (regionale) aanscherping op hele korte termijn.
Het is zuur voor je vriendin, maar deze verhalen hoor je zelden omdat ze er weinig zijn. Voor mensen onder de 45 is de kans op een zeer ernstig ziekteverloop erg klein. De ernstigste gevolgen zijn vooral bij de 45+ groep en hoe verder daarboven hoe erger.Ryur schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:15:
En wat je zegt, helaas hoor je dit soort verhalen te weinig.
[ Voor 12% gewijzigd door dennis_rsb op 22-09-2020 22:27 ]
Dat geloof ik niet, weet je hoeveel mensen onder de 45 met bv overgewicht en of diabetes rondlopen? Die lopen extra risico’s.CMD-Snake schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:22:
[...]
Het is zuur voor je vriendin, maar deze verhalen hoor je zelden omdat ze er weinig zijn. Voor mensen onder de 45 is de kans op een zeer ernstig ziekteverloop erg klein. De ernstigste gevolgen zijn vooral bij de 45+ groep en hoe verder daarboven hoe erger.
Laat ik dan ook de kwalificatie toevoegen dat je niet in een risicogroep zit in die leeftijdscategorie. Dan is de kans op ernstige complicaties klein.dennis_rsb schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:29:
Dat geloof ik niet, weet je hoeveel mensen onder de 45 met bv overgewicht en of diabetes rondlopen? Die lopen extra risico’s.
Famke zit inderdaad bij Jinek vanavond, maar Eva zorgt er meestal wel voor dat er ook iemand is die de andere kant van het verhaal enigszins kan toelichten, in dit geval Diederik Gommers. Ik moet het overigens nog zien.D-e-n schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:59:
[...]
Ik zeg het nogmaals: ze krijgen gewoon teveel aandacht. Zul je zien: zitten ze vanavond weer bij Jinek. Dat moet je als serieus medium dus juist niet doen: een podium geven. Daarmee legitimeer je hun verkondiging van onjuistheden als gelijkwaardig aan andere meningen die er in zo'n programma worden geuit. Want morgen zit daar weer iemand die er we'l voor gestudeerd heeft.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Deze houding van media (both sides!) heeft sws alle debatten de afgelopen jaren verziekt als het gaat om klimaat, vaccinaties etc.ijdod schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:37:
Dat blijft gelijke waarde toekennen aan standpunten die niet gelijkwaardig zijn.
In de basis blijft hoor en wederhoor belangrijk in de journalistiek. Het alternatief is dat journalisten impliciet een standpunt innemen door een partij niet de kans geven te reageren.Basekid schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:38:
Deze houding van media (both sides!) heeft sws alle debatten de afgelopen jaren verziekt als het gaat om klimaat, vaccinaties etc.
Verwijderd
Kind mist echt verstand, volgens haar heeft de lockdown niet gezorgd voor minder besmettingenstylezzz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:39:
Mevr. Louise zit er inderdaad. Even de popcorn erbij zoeken.
Ja wat dacht je, anders was ze wel neuro-chirurg of astro-fysicus geworden ipv “influencer”Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:45:
[...]
Kind mist echt verstand, volgens haar heeft de lockdown niet gezorgd voor minder besmettingen
De oplossing voor dat soort figuren is natuurlijk gewoon simpel: niet meer boeken, geen aandacht aan schenken, want daar teren ze op en met de roem doen ze niks goed.Laguna schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:35:
[...]
Famke zit inderdaad bij Jinek vanavond, maar Eva zorgt er meestal wel voor dat er ook iemand is die de andere kant van het verhaal enigszins kan toelichten, in dit geval Diederik Gommers. Ik moet het overigens nog zien.
En ik blijf het erg apart vinden dat ze iets anders ter discussie willen stellen dan wat de hashtag aangeeft. Het punt dat ze willen maken staat zo'n beetje haaks op hoe ze het brengen. De discussie die ze willen is nog niet eens zo slecht, de manier waarop ze het doen is gewoon echt onzinnig.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:45:
[...]
Kind mist echt verstand, volgens haar heeft de lockdown niet gezorgd voor minder besmettingen
[removed]
Gommers probeerde dat haakje nog wel op te pakkenredwing schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:52:
[...]
En ik blijf het erg apart vinden dat ze iets anders ter discussie willen stellen dan wat de hashtag aangeeft. Het punt dat ze willen maken staat zo'n beetje haaks op hoe ze het brengen. De discussie die ze willen is nog niet eens zo slecht, de manier waarop ze het doen is gewoon echt onzinnig.
DUGG
Zijn stuk voor stuk opgenaaid door ome Willem. En kwamen pas tot die ontdekking toen het te laat was...redwing schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:52:
[...]
En ik blijf het erg apart vinden dat ze iets anders ter discussie willen stellen dan wat de hashtag aangeeft. Het punt dat ze willen maken staat zo'n beetje haaks op hoe ze het brengen. De discussie die ze willen is nog niet eens zo slecht, de manier waarop ze het doen is gewoon echt onzinnig.
Thomas Berge gaf ook al precies hetzelfde aan, ook hij wil nog steeds dat mensen zich wel aan de regels houden en dat het hem vooral om meer duidelijkheid gaat. Jammer dat ze niet doorhebben dat deze hashtag toch echt heel iets anders aangeeft.stylezzz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:09:
En nummer 2 die na tim douwsma al afstand neemt van de hashtag. Leuk bedacht van de viruswaanzingekkies, maar behalve discussie denk ik niet dat ze veel met deze truuk zijn opgeschoten.
[removed]
Niet om lullig te doen want ik dacht precies hetzelfde maar dit is dus wel precies waarom deze mensen toch steeds weer een platform krijgen om hun onzin te uiten, omdat het werkt om hoge kijkcijfers te realiseren. Helaasstylezzz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:39:
Mevr. Louise zit er inderdaad. Even de popcorn erbij zoeken.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nee want team Viruswaarheid heeft “waarheid” in de naamgeving, dan moet het wel waar zijn idd...saveljos schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:17:
Dat ze een 21 jarige meisje uitnodigen voor een talkshow laat wel duidelijk zien dat ze zwak staan.
Had daar gewoon het team van Viruswaarheid neergezet. Zoals Viruswaarheid dat zelf ook graag zou willen. Dan was morgen iedereen klaar met de maatregelen. Maar nee, dat durven ze niet.
saveljos schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:17:
Dat ze een 21 jarige meisje uitnodigen voor een talkshow laat wel duidelijk zien dat ze zwak staan.
Had daar gewoon het team van Viruswaarheid neergezet. Zoals Viruswaarheid dat zelf ook graag zou willen. Dan was morgen iedereen klaar met de maatregelen. Maar nee, dat durven ze niet.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat klopt niet helemaal. De ernstige complicaties blijven vaak weg maar van milde gevallen houdt naar schatting 20 procent langdurige klachten over. Dat komt bij ons amper in de media maar in het buitenland veel meer. Lees ook dit artikel maar eens (wel vaker gepost) https://www.theatlantic.c...t-groups-symptoms/615382/ . Ook hier op het forum lopen er een aantal rond met initieel milde klachten maar wel een langdurig beeld. Ik blijf het maar posten want op een of andere manier krijgt deze groep in Nederland maar weinig aandacht. De Ernst en duur van de klachten zijn wel sterk uiteen lopend.CMD-Snake schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:22:
[...]
Het is zuur voor je vriendin, maar deze verhalen hoor je zelden omdat ze er weinig zijn. Voor mensen onder de 45 is de kans op een zeer ernstig ziekteverloop erg klein. De ernstigste gevolgen zijn vooral bij de 45+ groep en hoe verder daarboven hoe erger.
[ Voor 3% gewijzigd door Mfpower op 22-09-2020 23:24 ]
Ze worden ongeveer 89 keer per dag uitgenodigd om in debat te gaan en op Facebook roepen ze geregeld dat ze dat willen maar 1 keer raden hoe vaak ze werkelijk in debat gaan met wie dan ook? Nul.saveljos schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:17:
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Waddap Young Engel, ik wist niet dat je Tweakers zatsaveljos schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:17:
Oh, leg eens uit. Welke argumenten hebben de mensen van viruswaarheid die jou zo overtuigen?saveljos schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:17:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En vertel mij nu eens wat we kunnen doen om die langdurige klachten te voorkomen? Ja, het is heel vervelend maar het enige wat je kan doen om die milde gevallen te voorkomen is heel krampachtig proberen om besmettingen te voorkomen. Dat betekent dus lang erg zware lockdown-maatregelen, en de psychologische schade daarvan is veel groter dan de groep die er langdurige klachten aan overhoudt.Mfpower schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:24:
[...]
Dat klopt niet helemaal. De ernstige complicaties blijven vaak weg maar van milde gevallen houdt naar schatting 20 procent langdurige klachten over. Dat komt bij ons amper in de media maar in het buitenland veel meer. Lees ook dit artikel maar eens (wel vaker gepost) https://www.theatlantic.c...t-groups-symptoms/615382/ . Ook hier op het forum lopen er een aantal rond met initieel milde klachten maar wel een langdurig beeld. Ik blijf het maar posten want op een of andere manier krijgt deze groep in Nederland maar weinig aandacht.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
De nieuwswaarde voor jinek was natuurlijk vooral dat enkele bn'ers zich voor dit hastag karretje hebben laten spannen. De discussie over corona en de maatregelen blijft toch eindeloos doorgaan, voor jinek was het interessant omdat famke louise flink bekend is en een bepaalde reputatie geniet. En dat is gunstig voor de kijkcijfers.... ik denk dat het na vandaag wel weer afgelopen is met dit grapje.gws24 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:18:
[...]
Niet om lullig te doen want ik dacht precies hetzelfde maar dit is dus wel precies waarom deze mensen toch steeds weer een platform krijgen om hun onzin te uiten, omdat het werkt om hoge kijkcijfers te realiseren. Helaas.
Tsja ben ik een viroloog? Het gaat mij er in eerste instantie om dat er zoveel mogelijk feitelijke informatie komt en niet alleen gewenste. Misschien helpt dat wel om mensen te motiveren zich aan de regels te houden. Ik vind het huidige omt te kortzichtig en teveel navelstaren en teveel politiek op zich nemen zodat Rutte zijn handjes schoon kan houden door te wijzen naar de experts. We zouden eens naar landen moeten kijken die het beter doen en wellicht meer eu regie. Aan het begin keihard zijn en daarna testen testen testen. Nu waren we te soft én kunnen we niet testen. Dit voortkabbelen leidt alleen maar tot meer schade en ik ben het met je eens dat een nieuwe lockdown ongewenst is, maar straks kan het bijna niet anders. En ook ik net als jij ben al de regels zat.Stoney3K schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:26:
[...]
En vertel mij nu eens wat we kunnen doen om die langdurige klachten te voorkomen? Ja, het is heel vervelend maar het enige wat je kan doen om die milde gevallen te voorkomen is heel krampachtig proberen om besmettingen te voorkomen. Dat betekent dus lang erg zware lockdown-maatregelen, en de psychologische schade daarvan is veel groter dan de groep die er langdurige klachten aan overhoudt.
[ Voor 6% gewijzigd door Mfpower op 22-09-2020 23:37 ]
Tuurlijk, Mental Theo, Paul Elstak, Thomas Berge echte harde rappers.Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:38:
Die "BN"ers zijn niet geheel toevallig ook allemaal van die debiele (ex) rappers die zich amper op een normale manier kunnen uitdrukken en vaak al niet de meest kansrijke jeugd aansprekenHier en daar een blonde NL ertussen die zich wel normaal kan uitdrukken om het een beetje breder te trekken (niet geheel ontoevallig nemen die nu ook als eerste afstand van die debielen)
Het is niet alsof die betreffende doelgroepen van die rappertjes zich al zo goed aan de regels hielden, dus je verliest er imho weinig op. Getuige de bakken en bakken met kritiek die ze krijgen zullen ze zelf ook wel geschrokken zijn dat het niet makkelijk en goedkoop scoren is geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door BarôZZa op 22-09-2020 23:50 ]
Meh dat proberen ze nu al bij te draaien, want ze zijn ohhh zo belangrijk want ze hebben het nu "geagendeerd" en kijk eens hoe we hier nu bij alle talkshows er over aan het lullen zijn.Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:38:
Die "BN"ers zijn niet geheel toevallig ook allemaal van die debiele (ex) rappers die zich amper op een normale manier kunnen uitdrukken en vaak al niet de meest kansrijke jeugd aansprekenHier en daar een blonde NL ertussen die zich wel normaal kan uitdrukken om het een beetje breder te trekken (niet geheel ontoevallig nemen die nu ook als eerste afstand van die debielen)
Het is niet alsof die betreffende doelgroepen van die rappertjes zich al zo goed aan de regels hielden, dus je verliest er imho weinig op. Getuige de bakken en bakken met kritiek die ze krijgen zullen ze zelf ook wel geschrokken zijn dat het niet makkelijk en goedkoop scoren is geweest.
Niks racistisch mee bedoeld. Maar de meeste van die lui zijn óf vergane glorie DJ's / rappers. Of hedendaagse dj's rappers met hier en daar een verdwaalde levenslied zanger. Allemaal geen lui waar publiek van hoog niveau naar luistert. Kijk maar eens in de zaal rond bij een optredenBarôZZa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:47:
[...]
Tuurlijk, Mental Theo, Paul Elstak, Thomas Berge echte harde rappers.
De blonde BN'ers zijn moraalburgers. De Gordons en de Barbies. Onze helden.
Ga er nou geen onderhuids racistisch toontje aan geven. Dit zijn allemaal Hollanders.
[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 22-09-2020 23:53 ]
Je vergeet de carnavallers als DJ Maurice van de Snollebollekes.Leon Zwiers schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:52:
[...]
Niks racistisch mee bedoeld. Maar de meeste van die lui zijn óf vergane glorie DJ's / rappers. Of hedendaagse dj's rappers met hier en daar een verdwaalde levenslied zanger. Allemaal geen lui waar publiek van hoog niveau naar luistert. Kijk maar eens in de zaal rond bij een optreden
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 22-09-2020 23:58 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Dan snap ik het punt volledig. Paupers zijn het allemaalLeon Zwiers schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:52:
[...]
Niks racistisch mee bedoeld. Maar de meeste van die lui zijn óf vergane glorie DJ's / rappers. Of hedendaagse dj's rappers met hier en daar een verdwaalde levenslied zanger. Allemaal geen lui waar publiek van hoog niveau naar luistert. Kijk maar eens in de zaal rond bij een optreden
Edit: zie nu dat ik het woordje zanger vergeten was na NL. Zal het nog even toevoegen ter verduidelijking
Mja, de stap van Bizzey en FamkeLouise naar Thomas Berge is toch exact datBarôZZa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:56:
[...]
Dan snap ik het punt volledig. Paupers zijn het allemaal. Maar de stap van rappertjes naar blonde NL is natuurlijk een wat ander beeld
[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 23-09-2020 00:02 ]
Ja, stond een beetje raar. Maar de gemiddelde NL volkszanger staat bij mij ook in het rijtje kansloos en amper uit de woorden kunnen komen. (Frans Duits, Hazes jr, Frans Bauer, Gordon, Thomas Berge etc) Die lui bedoelde ikBarôZZa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:56:
[...]
Dan snap ik het punt volledig. Paupers zijn het allemaal. Maar de stap van rappertjes naar blonde NL is natuurlijk een wat ander beeld
We kunnen ze afkraken en belachelijk maken, maar ik denk dat ze meer verdienen per maand dan ik verdien. Als ik zie welke auto ze rijden... die is gewoon niet weggelegd voor mij. Als ze zien hoeveel volgers ze hebben dan zijn ze gewoon influencers voor heel veel mensen. Zn half gare uitspraak doen en vervolgens bij radio 538 in de morgen al terug kruipen. Beseffen ze dan niet dat er altijd een groep is die deze uitspraken opvolgen.BarôZZa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:56:
[...]
Ik denk dat papa z'n tijd heel nuttig zou kunnen besteden door nog eens wat van de opvoeding van dochterlief overnieuw te doen.,,We hadden deze hashtag nodig om de aandacht te trekken. Anders had ik nu hier niet aan tafel gezeten", aldus Famke Louise. Zij is boos omdat haar vader, die piloot is, nu niet kan werken door de coronacrisis, vertelde zij ook.
Na zo'n actie mag je die mensen best verantwoording laten komen afleggen. Zij was blijkbaar 1 van de weinigen die dat aandurfde (of dat ze gewoon erg naïef is laat ik in het midden). Ze viel natuurlijk compleet door de mand tijdens het interview met Eva. Zij en die andere artiesten zien natuurlijk met de dag hun bankrekening slinken en dan ga je aan zo'n discutabele actie meedoen..BarôZZa schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:51:
[...]
De oplossing voor dat soort figuren is natuurlijk gewoon simpel: niet meer boeken, geen aandacht aan schenken, want daar teren ze op en met de roem doen ze niks goed.
Dat van die kijkcijfers is mooi meegenomen (al betwijfel ik of haar volgers überhaupt lineaire tv kijken), maar ik heb er wel van genoten hoe ze door Eva aangepakt werd.stylezzz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:29:
[...]
De nieuwswaarde voor jinek was natuurlijk vooral dat enkele bn'ers zich voor dit hastag karretje hebben laten spannen. De discussie over corona en de maatregelen blijft toch eindeloos doorgaan, voor jinek was het interessant omdat famke louise flink bekend is en een bepaalde reputatie geniet. En dat is gunstig voor de kijkcijfers.... ik denk dat het na vandaag wel weer afgelopen is met dit grapje.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik heb het niet gezien, en uit de verdere discussie kan ik niet goed opmaken hoe het balletje dan wel rolde. Zou je kort kunnen toelichten wat je met die eerste regel bedoelt?redwing schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:52:
[...]
Ze hebben de hashtag eruit gegooid, maar een dag later kropen ze alweer terug. Ze geven aan dat de hashtag niet zo bedoelt was en dat ze juist wel de maatregelen opvolgen. Ze willen een andere kant laten zien, maar willen juiste niet tegen de maatregelen in gaan.Yucon schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:26:
[...]
Ik heb het niet gezien, en uit de verdere discussie kan ik niet goed opmaken hoe het balletje dan wel rolde. Zou je kort kunnen toelichten wat je met die eerste regel bedoelt?
[ Voor 5% gewijzigd door ShininNL op 23-09-2020 07:32 ]
Ze weten ook wel dat er niet gebeurt wat zij lopen te roeptoeteren. Maar juist daarom zal hun ongelijk nooit aangetoond worden en zijn ze de helden bij een flink aantal kiezers.MikeyMan schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:32:
Kan iemand mij de strategie van Baudet en kornuiten uitleggen? Los van de politieke voorkeur moeten ze toch zien dat de ziekenhuizen weer voller raken en ze dus volgende week of hooguit de week erna voor lul staan?
alles kan off-topic
Die thuisblijvers lijken me niet automatisch reden tot maatregelen, maar wat bedoel je precies met die besmette leerlingen die rondlopen? Houden ze zich niet aan quarantainemaatregelen?ShininNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:30:
Ik ben bang dat ik moet klokkenluiden, waar doe ik dat? Ik werk op een school in een risicogebied, waar ik deze week al 5 leerlingen in de les heb aangetroffen die van de GGD 10 dagen thuis moesten blijven. Ook lopen er 2 positief besmette leerlingen rond. Het management doet geheimzinnig en verschuilt zich achter (verzonnen?) RIVM richtlijnen. In de lokalen zitten soms tot wel 25 leerlingen.
Zonder mondkapje en 1.5 meter afstand bewaren in een lokaal met 25 personen is in de praktijk bijna onmogelijk.Yucon schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:32:
[...]
Die thuisblijvers lijken me niet automatisch reden tot maatregelen, maar wat bedoel je precies met die besmette leerlingen die rondlopen? Houden ze zich niet aan quarantainemaatregelen?
Ehm, met positief besmet bedoel je dus dat ze corona hebben en gewoon op school zijn? Lekker schoolleiding als ze zich daar van bewust zijn.ShininNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:30:
Ik ben bang dat ik moet klokkenluiden, waar doe ik dat? Ik werk op een school in een risicogebied, waar ik deze week al 5 leerlingen in de les heb aangetroffen die van de GGD 10 dagen thuis moesten blijven. Ook lopen er 2 positief besmette leerlingen rond. Het management doet geheimzinnig en verschuilt zich achter (verzonnen?) RIVM richtlijnen. In de lokalen zitten soms tot wel 25 leerlingen.
edit: betreft leerlingen tussen de 16-30 jaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Dracula op 23-09-2020 08:23 ]
Zat sowieso nog te denken; hoe kom je als Nederlandstalige artiest aan 1 miljoen volgers? Ga er niet vanuit dat 1:17 Nederlanders fan is van Famke Louise.stylezzz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:34:
Zo... het afzeiken van groepen mensen voor hun muzieksmaak is ook niet van de lucht hier.Maar goed, elk van deze artiesten heeft natuurlijk een schare fans die de hashtag allemaal hebben gezien. En daar ging het viruswaanzin om natuurlijk, dat famke bij jinek aan tafel mocht zitten was een mooie kers op de taart. Viruswaanzin weet zelf ook wel dat niemand meer naar hun luistert, laat staan dat ze nog ergens voet aan de grond krijgen bij een talkshow.
Saillant detail: haar vader is 4 jaar geleden overleden. Oprecht heel erg, je gunt niemand zijn of haar vader op die leeftijd te verliezen en daar doet een domme opmerking niets aan af, maar voor de passagiers wel goed dat ‘ie nu geen vliegtuigen meer bestuurt.GAIAjohan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 00:22:
https://www.rtlnieuws.nl/...t-voor-corona-maar-mensen
"Ja, de entertainment industrie gaat kapot en papa mag niet vliegen. Iedereen moet z'n ding kunnen doen, maar ik heb wel rezzzpekt voor corona..."
Bots.MikeyMan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:48:
[...]
Zat sowieso nog te denken; hoe kom je als Nederlandstalige artiest aan 1 miljoen volgers? Ga er niet vanuit dat 1:17 Nederlanders fan is van Famke Louise.
Verwijderd
Vergeet ook niet dat Famke verbaal niet heel sterk is. En dat ze waarschijnlijk daarom is uitgenodigd boven de verbaal sterkere hashtag-genoten.stylezzz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:29:
[...]
De nieuwswaarde voor jinek was natuurlijk vooral dat enkele bn'ers zich voor dit hastag karretje hebben laten spannen. De discussie over corona en de maatregelen blijft toch eindeloos doorgaan, voor jinek was het interessant omdat famke louise flink bekend is en een bepaalde reputatie geniet. En dat is gunstig voor de kijkcijfers.... ik denk dat het na vandaag wel weer afgelopen is met dit grapje.
?? naar welke aflevering heb jij gekeken?Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:06:
[...]
Vergeet ook niet dat Famke verbaal niet heel sterk is. En dat ze waarschijnlijk daarom is uitgenodigd boven de verbaal sterkere hashtag-genoten.
Zo kon Jinek makkelijk scoren.
Of je het nu wel of niet met Famke eens bent, wanneer je haar tijdens een talkshow meer dan vijf keer om haar mening vraagt en vervolgens telkens na 3 woorden onderbreekt, dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
1) je wilt haar mening helemaal niet weten, vraag er dan ook niet na.
2) je wil vooral je eigen populariteit verhogen door het met drie/vier personen met een gedeeld standpunt tegen één persoon een monoloog te houden.
Niemand kan ontkennen dat hier daadwerkelijk spraken was van een discussie. Meer het verspreiden van het RTL-geachtengoed.
Wat jammer is, omdat ik graag had gezien hoe beide partijen in discussie gingen en er naar elkaar geluisterd werd.
Verwijderd
De had een hele lijst van standpunten bij zich, omdat ze zichtbaar zenuwachtig was en zelf ook weet dat ze niet verbaal sterk is.hjs schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:08:
Ze kreeg zat ruimte die Famke, kwam alleen niks zinnigs uit.
De namen wie er echt achter zaten zijn toch helemaal nog niet bekend?
Dat, en mensen die wel goed uit hun woorden komen laten zich niet voor dat karretje spannen. Dus je moet wat...Vorkie schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:08:
[...]
?? naar welke aflevering heb jij gekeken?
Zij viel iedereen! in de rede, Aboutaleb, Gommers, Jinek zelf en nu zeg jij dat hun haar in de rede vielen??
Verwijderd
Waarschijnlijk heb ik gewoon met een neutrale bril gekeken. En geloof me: ik ben geen fan van famke.Vorkie schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:08:
[...]
?? naar welke aflevering heb jij gekeken?
Zij viel iedereen! in de rede, Aboutaleb, Gommers, Jinek zelf en nu zeg jij dat hun haar in de rede vielen??
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:06:
[...]
Vergeet ook niet dat Famke verbaal niet heel sterk is. En dat ze waarschijnlijk daarom is uitgenodigd boven de verbaal sterkere hashtag-genoten.
Of je het nu wel of niet met Famke eens bent, wanneer je haar tijdens een talkshow meer dan vijf keer om haar mening vraagt en vervolgens telkens na 3 woorden onderbreekt, dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
2) je wil vooral je eigen populariteit verhogen door het met drie/vier personen met een gedeeld standpunt tegen één persoon een monoloog te houden.
Niemand kan ontkennen dat hier daadwerkelijk spraken was van een discussie. Meer het verspreiden van het RTL-geachtengoed.
Wat jammer is, omdat ik graag had gezien hoe beide partijen in discussie gingen en er naar elkaar geluisterd werd.
Dit ging niet om makkelijk scoren. Ja, Famke is niet de slimste, maar ze heeft wel precies gezegd waar het deze groep om gaat.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:06:
[...]
Dan heb jij toch iets anders gezien dan ik. Ze heeft prima haar punt gemaakt en Diederik/Aboutaleb hebben ook duidelijk gezegd dat ze verder met haar in discussie willen. Het is alleen jammer (en dat is ook waar de discussie vooral over gaat) dat de hashtag echt totaal niets te maken heeft met het punt dat ze willen maken. Ze willen vooral meer aandacht voor de economische gevolgen voor mensen, terwijl de hashtag aangeeft dat ze zich niet aan de maatregelen wil houden.Of je het nu wel of niet met Famke eens bent, wanneer je haar tijdens een talkshow meer dan vijf keer om haar mening vraagt en vervolgens telkens na 3 woorden onderbreekt, dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn:
[removed]
Het verheven schoppen tegen bepaalde groepen is een aantal posters van dit topic niet vreemd nee. Helaas moet er vaak even neerbuigend gedaan worden op groepen die minderwaardig worden geacht. Jammer. Alsof die vroeger niet op Paul Elstak hebben staan hakken in hun aussiestylezzz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:34:
Zo... het afzeiken van groepen mensen voor hun muzieksmaak is ook niet van de lucht hier.
De handhaving bellen of de politie. Of desnoods naar een krant. Want dit kan echt niet. Dit zorgt ervoor dat de uitbraak juist groter wordt. We moeten juist individueel nu offers brengen. En dan ook op het niveau van organisaties, etc etc.ShininNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:30:
Gommers heeft haar heel duidelijk aangegeven in gesprek te willen, dat hij zich wel zorgen maakte en vindt dat het OMT misschien wel gefaald heeft in de communicatie naar de jongeren. Ook Aboutaleb gaf dit duidelijk aan.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:12:
[...]
Waarschijnlijk heb ik gewoon met een neutrale bril gekeken. En geloof me: ik ben geen fan van famke.
Wat bedoel je precies? Ik ben oprecht anti-Famke. Maar ze heeft het over haar stiefvader die piloot is, dus graag mensen wel in hun waarde laten aub op persoonlijk vlak. Heel veel kinderen noemen hun stiefvader geen papa inderdaad, maar dat verklaard mogelijk de band die ze hebben en de emotie, wat ze inderdaad niet goed kan uitdrukken, op dat moment.ethereal81 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:50:
[...]
Saillant detail: haar vader is 4 jaar geleden overleden. Oprecht heel erg, je gunt niemand zijn of haar vader op die leeftijd te verliezen en daar doet een domme opmerking niets aan af, maar voor de passagiers wel goed dat ‘ie nu geen vliegtuigen meer bestuurt.
En dat heeft een miljoen volgers... Ik kan er met de pet niet bij.
[ Voor 12% gewijzigd door bvbal79 op 23-09-2020 08:29 ]
Kijk eens naar de groep waar het hier om gaat. Ten eerste zoeken die allemaal aandacht waardoor ze sneller een catchie hashtag zullen pakken dan een hashtag die aangeeft wat ze willen (dat is voor velen zelfs hun business-model). Daarnaast zijn het stuk voor stuk mensen die je wel wijs kunt maken dat die hashtag prima is voor wat ze willen bereiken. Je hoorde het Famke trouwens ook een paar keer zeggen, "had ik hier gezeten met een andere hashtag?".RodeStabilo schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:19:
[...]
Het verheven schoppen tegen bepaalde groepen is een aantal posters van dit topic niet vreemd nee. Helaas moet er vaak even neerbuigend gedaan worden op groepen die minderwaardig worden geacht. Jammer. Alsof die vroeger niet op Paul Elstak hebben staan hakken in hun aussie
Ontopic; Jammer dat de hashtag-groep nu snel de keutel intrekt. Je kiest niet zomaar die hashtag om het binnen een dag te ontkennen dat het je echt niet om het niet naleven van de regels ging.
[removed]
alles kan off-topic
Ze is volgens mij voornamelijk bekend geworden omdat ze in een relatie was met een of andere youtuber, toen is ze "model" geworden en daarna dus "rapper".Ankona schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:36:
Ik ken die hele Famke eigenlijk niet. Je ziet de naam vaak langskomen maar wat maakt die meid zo bekend? Heb haar een keer op tv gezien, toen probeerde ze een simpel liedje te zingen. Vals als een kraai, dat is het dus niet. Slim is ze ook niet. Wat is ze dan wel?
Famke is verbaal ook niet erg sterk. Ze is immers influencer en moet het vooral hebben van haar imago.... Zet haar flink onder druk en ze zal beginnen tieren, schelden en misschien zelfs een klap uitdelen her en der. Met alle respect, dat ze gisteravond bij jinek mocht zitten was vooral om de kijkcijfers wat te boosten. (want die zijn niet erg rooskleurig de laatste tijd) Of had je nu echt een inhoudelijk gesprek verwacht tussen publiekslieveling gommers, voetballegende gullit ,opperburgemeester aboutaleb en Famke Louise?Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:06:
[...]
Als ik even het stukje over stiefvader of vader apart zet, maar moeten we serieus medelijden hebben met een beroepsgroep die volgens google toch minimaal gemiddeld 7k per maand verdiend? Dat is een paar keer modaal, had het punt sterker gevonden als ze een beroepsgroep had gekozen die onder normale omstandigheden niet goed verdiend.bvbal79 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:26:
[...]
Wat bedoel je precies? Ik ben oprecht anti-Famke. Maar ze heeft het over haar stiefvader die piloot is, dus graag mensen wel in hun waarde laten aub op persoonlijk vlak. Heel veel kinderen noemen hun stiefvader geen papa inderdaad, maar dat verklaard mogelijk de band die ze hebben en de emotie, wat ze inderdaad niet goed kan uitdrukken, op dat moment.
Ze is zo iemand die bekend is om het bekend zijn. Geen idee hoe dat werkt, maar soms gebeurt dat met mensen die eigenlijk niets kunnen en daar dan toch bekend mee worden.Ankona schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:36:
Ik ken die hele Famke eigenlijk niet. Je ziet de naam vaak langskomen maar wat maakt die meid zo bekend? Heb haar een keer op tv gezien, toen probeerde ze een simpel liedje te zingen. Vals als een kraai, dat is het dus niet. Slim is ze ook niet. Wat is ze dan wel?
Punctuality is the politeness of kings
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Apart, want mijn reply ging over het verschil stiefvader, vader. Nogmaals het gaat me niet om de inhoud maar het belachelijk hier neerzetten van haar persoonlijke situatie.Pompi schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:40:
[...]
Als ik even het stukje over stiefvader of vader apart zet, maar moeten we serieus medelijden hebben met een beroepsgroep die volgens google toch minimaal gemiddeld 7k per maand verdiend? Dat is een paar keer modaal, had het punt sterker gevonden als ze een beroepsgroep had gekozen die onder normale omstandigheden niet goed verdiend.
Uit een paar commentaren tijdens de show kreeg ik het idee dat veel van de andere 'BN'ers' niet wilden komen. Ik zou er dus niet raar van op kijken als Famke simpelweg de enige was die ja heeft gezegd. En dan kun je Jinek dus niet kwalijk nemen dat er weinig discussie uit kan komen.stylezzz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:39:
[...]
Famke is verbaal ook niet erg sterk. Ze is immers influencer en moet het vooral hebben van haar imago.... Zet haar flink onder druk en ze zal beginnen tieren, schelden en misschien zelfs een klap uitdelen her en der. Met alle respect, dat ze gisteravond bij jinek mocht zitten was vooral om de kijkcijfers wat te boosten. (want die zijn niet erg rooskleurig de laatste tijd) Of had je nu echt een inhoudelijk gesprek verwacht tussen publiekslieveling gommers, voetballegende gullit ,opperburgemeester aboutaleb en Famke Louise?
[removed]
Tsja scholen zijn nou eenmaal downplayed. Het virus stopt magisch onder de leeftijd van 13 in Nederland (in het buitenland niet) en is alleen actief na 12 uur snachts als we het kabinet moeten geloven. Maar goed wat er nu aan de hand is is een combinatie van mensen die zich niet aan de regels houden (zoals bij jou op school) icm slecht beleid (niet genoeg testen beschikbaar) en slecht onderbouwd beleid (geen distancing op VO). Oh ja en de winter komt er aan. Maak je borst maar nat.ShininNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:30:
ze kan er voor kiezen om dan gewoon niemand van de hashtag community een podium te geven? dan is er ruimte om te kletsen met mensen die wel weten waar ze het over hebben en geef je iemand die van alles roept om aandacht te krijgen niet de kans om onzin te spuienredwing schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:53:
[...]
Ik zou er dus niet raar van op kijken als Famke simpelweg de enige was die ja heeft gezegd. En dan kun je Jinek dus niet kwalijk nemen dat er weinig discussie uit kan komen.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik denk dat Jinek meer kijkers trekt met Famke Louise aan tafel als Tim Douwsma.... Tim heeft een carriere als zanger en zal hier weinig meer van mee krijgen als hij slim is en z'n mond houd. Famke gaat het natuurlijk vooral om haar reputatie, en als ze het ene moment een filmpje opneemt van 'ik doe niet meer mee' en een paar uur later daar afstand van doet zullen haar volgers dat ook niet pikken.... Zij is immers de heldin!redwing schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:53:
[...]
Uit een paar commentaren tijdens de show kreeg ik het idee dat veel van de andere 'BN'ers' niet wilden komen. Ik zou er dus niet raar van op kijken als Famke simpelweg de enige was die ja heeft gezegd. En dan kun je Jinek dus niet kwalijk nemen dat er weinig discussie uit kan komen.
En laten we wel wezen, zeker Gommers heeft verschillende keren geprobeerd om een goede discussie te krijgen en ook aangegeven dat hij haar punt snapt, erkend en er iets mee wil doen.
Ik denk dat het grootste gedeelte van die lui niet alleen influencen, maar ook makkelijk be-influenced zijn... In dit geval dus door viruswaanzinnigen onder leiding van ome Willem.RodeStabilo schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:19:
[...]
Ontopic; Jammer dat de hashtag-groep nu snel de keutel intrekt. Je kiest niet zomaar die hashtag om het binnen een dag te ontkennen dat het je echt niet om het niet naleven van de regels ging.
[ Voor 42% gewijzigd door MikeyMan op 23-09-2020 09:08 ]
op -40. maar ook dat is een probleem. is erg instabielultimateharry schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:39:
[...]
Het is een hele operatie, dat klopt.
Maar met de jaarlijkse griepprik flikken we een gelijksoortig kunstje in oktober en november.
Zie: https://www.rivm.nl/griep-griepprik/griepprik
Zie: https://www.rivm.nl/sites...n%20het%20kort%202018.pdf
Enige lastige gaat spelen met bijvoorbeeld Moderna mRNA: dat moet volgens mij op -80 graden gehouden worden.
Tja, maar je wilt in een talkshow wel beide partijen hebben. Had Famke daar niet gezeten was er al helemaal geen sprake van een discussie. Ze heeft iig duidelijk kunnen maken wat haar dwars zit en het is ook duidelijk geworden dat de hashtag de lading niet echt dekt zullen we maar zeggensuperwashandje schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:57:
[...]
ze kan er voor kiezen om dan gewoon niemand van de hashtag community een podium te geven? dan is er ruimte om te kletsen met mensen die wel weten waar ze het over hebben en geef je iemand die van alles roept om aandacht te krijgen niet de kans om onzin te spuien
[removed]
Dat is dus vooral wat mij ook een beetje stoort: Er wordt door 'the powers that be' een hoop geroepen maar een duidelijke strategie is er niet, alleen een algemene richting waar ze op gaan en wij rennen er blindelings achteraan.tuinïnen schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:02:
Heeft Grapperhaus eigenlijk ook al aangegeven dat hij niet meer meedoet ?
Mensen missen gewoon visie en doelen van de maatregelen. Gokken we nu op een vaccin? Gaan we voor een bepaalde immuniteit? Zien we wel waar het schip strand? Gaan we voor een lockdown om het virus helemaal in te dammen? Hoe lang moet dit nog duren en wat mag het allemaal kosten?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Goh, totaal niet verwacht dit. Precies wat we wilden bereiken. Goed bezig.Sommige Amsterdamse ondernemers met een feestzaal hebben last van de nieuwe coronamaatregelen in hun stad, meldt NH Nieuws. Ze zien hun klanten wegtrekken naar feestzalen in Zaandam, waar geen vijftig, maar honderd mensen zijn toegestaan.
Ik denk dat de heren politici vooral geen beloftes willen maken die ze wellicht niet na kunnen komen. Zal ik de vragen voor je beantwoorden?tuinïnen schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:02:
Mensen missen gewoon visie en doelen van de maatregelen. Gokken we nu op een vaccin? Gaan we voor een bepaalde immuniteit? Zien we wel waar het schip strand? Gaan we voor een lockdown om het virus helemaal in te dammen? Hoe lang moet dit nog duren en wat mag het allemaal kosten?
1.Ja we gokken op een vaccin. Er zijn meerdere vaccins en allen Q1 2021.tuinïnen schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:02:
Let wel; de burgemeesters hebben zelf gevraagd om lokale maatregelen. Hebben die het niet verwacht? I dunno...ed1703 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:07:
[...]
Goh, totaal niet verwacht dit. Precies wat we wilden bereiken. Goed bezig.
[ Voor 5% gewijzigd door Standeman op 23-09-2020 09:17 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Een vaccin is groepsimmuniteit.Jovatov schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:10:
[...]
1.Ja we gokken op een vaccin. Er zijn meerdere vaccins en allen Q1 2021.
2. Groepsimmuniteit is off the table (aldus van Dissel afgelopen dinsdag nog)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Als alternatief heb je die maatregelen niet, of trek je ze door naar het hele land. In dat laatste geval tref je gebieden met weinig besmettingen onevenredig hard.ed1703 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:07:
[...]
Goh, totaal niet verwacht dit. Precies wat we wilden bereiken. Goed bezig.
Men is zoekende naar de passende maatregelen. Als je dit regionaal aanpakt gaat deze werkwijze nooit werken natuurlijk. Haal 1 v/d 3 bruggen over de amstel weg en je hebt 2 drukkere bruggen.MikeyMan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:11:
[...]
Let wel; de burgemeesters hebben zelf gevraagd om lokale maatregelen. Hebben die het niet verwacht? I dunno...
Zeg dat even tegen Henk en Ingrid die met hun hele aanhang vanuit Amsterdam in Weesp gaan feestvieren.
vickypollard schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:18:
[...]
Als alternatief heb je die maatregelen niet, of trek je ze door naar het hele land. In dat laatste geval tref je gebieden met weinig besmettingen onevenredig hard.
[ Voor 28% gewijzigd door ed1703 op 23-09-2020 09:21 ]
Ik heb geen idee om m'n hoofd daar moe van te maken. Ik ben echt te oud om die shit te begrijpen.MikeyMan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:00:
Nu is het dit, maar je gaat je afvragen wat voor industrie en gedachtengoed er achter die hele influencing tak zit. Ik zou haast de rol aluminiumfolie erbij pakken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq