Rhinovirussen zijn veel sterker dan Coronavirussen, in die zin dat ze langer op oppervlakten overleven, en je ze niet even met wat zeep van je handen wast. Daarnaast zijn ze ook nog eens kleiner dan Coronavirussen en vliegen ze nóg makkelijker door mondkapjes heen.
Je houdt een gewone verkoudheid nauwelijks tegen. Tel daarbij op dat de scholen alweer wat weekjes open zijn en kinderen t/m 4 jaar oud gewoon met verkoudheid naar school mogen (ergens vermoed ik ook dat mijn verkoudheid gewoon via mijn kind gegaan is, as usual... ik ben elk jaar wel een aantal keer aan de beurt sinds ik vader ben... vorig jaar ook behoorlijk ziek geweest, week lang bijna geen stem gehad, dat soort shit had ik vroeger zo goed als nooit).
We hebben ergens "geluk" dat je Corona zou kunnen beheersen, als we echt allemaal ons best zouden doen. Dat doen we verder niet, omdat het tegen onze menselijke natuur ingaat. Dus uiteindelijk gaat het toch gewoon gebeuren dat dit virus door Nederland raast.
Anyways... de Corona afspraak lijn deed het daarnet helemaal niet meer. Geen lijnen beschikbaar, kunnen mij niet te woord staan, bla bla. Doe dit toch al niet voor mijn lol, het is niet alsof ik heel graag die XXL wattenstaaf naar binnen krijg geduwd
Ik voel me vandaag alweer wat beter dan gisteren. Als die stijgende lijn aanhoudt, schrijf ik het af als een gewone verkoudheid. Ik zal wel thuisblijven totdat ik beter ben, zodat ik geen andere mensen besmet.
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.