klopt, een paar weken geleden begaven de servers het zelfs door de enorme hoeveelheid aanmeldingen en moesten ze snel hun capaciteit vergroten (wat simpel te doen is overigens omdat ze op azure draaien), daar heeft iedereen een week kado voor gekregen.456 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:42:[...]
Ik merk wel dat ze aan t bijschakelen zijn qua functionaliteit, ik denk dat MSFS een boost heeft gegeven aan het gebruik bij OnAir.
nice, wist ik niet.456 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 13:42:[...]
Heb ook een feature request gelezen (https://my.onair.help/hc/...00797260-Feature-Requests) voor een markt voor nieuwe vliegtuigen. Nu zijn ze allemaal 2e hands idd.
zelf vind ik die 2e hands markt wel leuk, je kunt zo een beetje shoppen en beslissingen nemen welk 2e hands vliegtuig voor jou de beste prijs / kwaliteit verhouding heeft.
Zo heb ik na veel zoeken een bonanza g36 kunnen vinden op het eiland Elba (hoe afgelegen kun je zitten) voor een spot prijs omdat de engine onderhoud nodig had. Dus die heb ik gekocht en toen voor 20.000 dollar de engine laten reviseren. Dan moet je 1 dag wachten voordat je het vliegtuig kan gebruiken want zo lang zijn ze met die reparaties bezig, maar dan alsnog had ik een bonanza g36 voor een behoorlijk lage prijs en die heb ik met mijn missies al lang terugverdient nu
Dat vind ik toch wel wat hebben om zo wereldwijd die 2e hands markt af te struinen op zoek naar top deals. Maar soms zitten er ook wel vliegtuigen tussen die zo extreem veel vlieguren hebben of vlak voor het 100 uur inspectie moment dat je weet dat de ellende in aantocht is als je die zou kopen. Dus die sla ik dan over.