Nee, in het geheel niet maar de basis mag toch wel in orde zijn...? Een vliegtuig level houden op de AP en niet constant op en neer hobbelen, een geprogrammeerd vluchtplan op de GPS volgen, een ILS vliegen op de baan af en niet ernaast, dat zijn toch basisdingen waarvoor je geen PMDG addon voor nodig zou moeten hebben. En wat dacht je van een planner waarop je VFR vluchten gedetailleerd kan plannen, het wisselen van een vliegtuig als je bij de gate staat is ook wel eens handig, ATC die vectors geeft als ze dat beloofd hebben, ja, hier wordt ik wat veeleisender maar alsnog... ook dat mag je toch wel verlangen van de basis? Bug vrij verwacht ik helemaal niet, dat kan je ook niet verwachten, maar er zijn dingen die je toch wel minstens goed moet hebben bij release.
Ik weet dat ik de laatste dagen wat negatief ben, hoor,

komt allemaal vast weer goed. Maar al met al is MSFS toch een stuk meer 'buggy' dan ik had verwach/gehoopt. Ik zie diverse bugs terug in de press release video's her en der en dat zou je 3 weken voor de release toch niet echt meer verwachten. Uiteindelijk heeft MS/Asobo zelf de lat hoog gelegd, de verwachting hoog gespannen, en ja, als het dan toch minder wordt...
Maar goed, misschien zijn jullie allemaal helemaal happy met de eerste versie.

ravw schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 19:48:
[...]
ach we hebben altijd moeten leren maar 14K ft is wel max voor dat ding dus hij zit wle op zijn hoogste punt maar is verder ver van real zeker zo'n klein stukje ...
maar ach heb zelf vroeger ook met B747 op vliegdekschepen proberen te landen of onder bruggen door gaan .. hahaha soms wil gewoon even lekker gekke dingen doen ..
het is leuk dat de drempel laag is voor de beginnende mensen alleen nu moeten ze het niet echt real maken voor de echte simmers
Het punt is dat ATC hem allang een flight level had moeten toewijzen: in die regio had 'ie nu op FL140 moeten vliegen, niet 14000 ft. Maar MSFS denkt dat de hele wereld 18000 ft als trans alt heeft. Zelfs Aerofly FS 2 doet dit beter (als in: perfect) dus dat mag je toch ook van MSFS verwachten. Net zoals QNH: MSFS werkt alleen met inches of mercury, wederom, alsof de US de hele wereld veroverd heeft. Dit soort basic dingen... kom op, zeg. Dit heeft niets te maken met de drempel laag houden.
[
Voor 30% gewijzigd door
tup61 op 30-07-2020 21:53
]