Ik heb het gevoel dat ik eerder een debugsessie achter de rug heb vanavond, dan een goed game (mag ik dat zeggen?) sessie.
De Bush Trips doen het echt niet. Ook als ik een eerdere etappe herhaal, detecteert hij de landing niet. Sommigen rapporteren dat het wel werkt als je helemaal vanaf de eerste etappe opnieuw begint, maar dat kan ik nog niet accepteren.
Ik was wel vooral met die bush trips bezig, dus wat nu? Eerst een paar keer de Nice landing challenge gedaan. Knappe prestatie @
Predator, ik kom niet verder dan ergens rond de 11000e plek. De ground roll is vooral het probleem. Ik hou me op de been met de illusie dat ik het met pedalen - die ik dus niet heb - misschien wel veel beter zou kunnen.
Toen maar wat de toerist uitgehaald. De watervallen van Iguazu zijn in ieder geval geen highlight van MSFS 2020:
Dit is in MSFS: de waterval is gereduceerd tot een schuin aflopende rivier.
In het echt was hij spectaculairder:
Snapt iemand trouwens waarom het vliegtuigje op mijn navigatiescherm niet recht naar beneden vliegt, ondanks dat mijn koers 180 graden is? Heeft dat met de wind te maken?
Toen een stukje Toscane gedaan (Wie is de mol!). Ik wilde voor jullie een foto van Florence maken om te laten zien dat die beter geslaagd is, maar de active pause gaf me direct een overstressed plane, dus helaas geen foto's...
Uiteindelijk nog een klein debug-succesje: ik merkte opeens dat de C172 met G1000 niet meer in mijn menu stond. Nadat ik die weer via de Content Manager toegevoegd had, was de Balkans Bush Trip - die sinds gisteren verdwenen was uit mijn menu - ook weer terug. Rare jongens, die Fransen.