Nou, dat mag ook wel. Ik was ZO gedesillusioneerd door de 787 zeg...
ZO veel systemen werken niet, synoptic pages die niet werken, simpele transponder knop werkt niet (en ATC maar klagen en mijn IFR plan cancellen). Ik moet flightlevels in honderden voeten zetten ipv switchen tussen 100 en 1000 voet per klik. Cabin altitude klimt tot 9000 voet ipv 6000 (ging al bijna een emergency decent doen). Volgens flightsim gaat de 787 tot 41000 voet ipv 43100 voet. Niks geen transition altitude op 3000 voet en dat elke SID tot FL60 gaat initieel zit er ook niet in, meteen doorknallen naar 10000 VOET. Oh ja, en dan niet naar de MCP hoogte luisteren maar er gewoon doorheen knallen in VNAV. Weerradar is aan de ene kant solid green en dan weer vuurrood, niks enkel vocht in de lucht laten zien.
En dan gaat mijn copiloot ook nog zeggen "ready for take-off". WTF... so not done. Te Amerikaans allemaal, zonde hoor.
Al die dingetjes en nog meer. Echt, nu al zo klaar er mee. Maarja, is mijn eigen naiviteit, denken dat een PC flight sim het echte ding kan nabootsen.
Wat wel gaaf is is dat hij zelf een flightplan maakt met waypoints van EHAM naar TNCC, alsof het niks is. Dat dan weer wel.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.