Craftop schreef op woensdag 2 september 2020 @ 23:27:
[...]
Ik snap nog steeds niet dat jullie zulke lange vluchten maken echt leuk vinden. Voor mij gaat het hele gevoel er vanaf als ik uren "vlieg" terwijl ik eigenlijk andere dingen aan het doen ben. Je krijgt niets mee van de hele sim/vliegervaring, en er is zo weinig te beleven onderweg.. Of ben ik dan te kortzichtig? Haha..
Ik heb vroeger veel lange vluchten gedaan met FS en nu de laatste 20 jaar toch echt wat meer GA , maar zo als je ook ziet met mijn vluchten .. ik draai me hand er niet voor om met een GA toestel net zo ver te gaan vliegen als met een Lijntoestel
wel met tussen stopt . het is maar wta je wil .. 4 uur in de C172 of 3 uurtjes in een C152 is meer dna normaal hier , even je wielen op de grond en hem zijn brandstof weer te geven en vervolgens nog zo'n vlucht er tegen aan te gooien ..
laatst met EHRD naar Alicante was ik ook van 8;00 tot 17:54 allen maar aan het vliegen , even een kleine stop om je vol te gooien en weer gaan ....
dit zit ik dan ook echt uit achter de pc
want het is altijd maar weer de vraag wat krijg ik te zien of wat voor weer gaat het worden .. daar moet je dan toch ook weer meerekening mehouden
maar ik vind het wel lekker om juist lange vluchten te maken , wacht ook nog op een B737 dan ga ik denk ik ook mijn afstandjes weer vliegen .. en wat sneller ..want met een c152 van LOWI naar EGGL kan je verzekeren dat is echt vermoeiend en heel langdradig
maar als je dan toch op EGGL geland ben is dat wel een lekker voeldaan gevoel , maar dit zou leuker zijn omdat ook eens met en B737 te doen .. liefs nog een B737 200 maar dat is dan vooral de tijdwinst die je er van heb
Maar of je nu 8 uur in een B787 zit of 8 uur in een C152 , het blijft het zelfde alleen de afstand die je aflegt zal minder zijn , maar dat is ook alles
[
Voor 5% gewijzigd door
ravw op 03-09-2020 00:06
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB