Grappig... Ik ben zo gewend aan het vliegen binnen bepaalde regio's (FTX) dat ik er vaak niet aan denk erbuiten te gaan vliegen. Noorwegen is sowieso mijn favoriete land (FTX Norway met Airports of Norway) maar ook in MSFS is het een favoriet omdat het in MSFS nog tig keer mooier is dan het ooit was in FSX/P3D. Maar nog steeds merk ik dat ik haast automatisch niet over de grens naar Zweden ga...
Maar nu dus wel. Van het ene random vliegveld naar het andere, enkel en alleen m.b.v. VOR, geen GPS of wat dan ook en het vliegveld heeft ook geen VOR dichtbij dus... spannend! Maar goed, ook in Zweden ziet het er op een random plek schitterend uit... Alsof ik speciaal hiervoor een addon heb gekocht, zo voelt het!
Jaaaaaaa, genieten dit!
Random screenshot van een random plekje.
Het real time weer is trouwens ook gaaf omdat je dan echt verschillen ziet tijdens een vlucht. Zonet scheen de zon nog redelijk boven Zweden maar nu wordt het grijs... Vanochtend boven Schotland gevlogen: begin was lang zwaar bewolkt maar tijdens de landing langs de kust was het scattered. Prachtig!!!
EDIT
M'n bestemming komt dichterbij. De VORs wijzen me prima de weg.

Die wind indicator is ook wel handig: ik kan dus niet straight in landen maar moet verder vliegen en omdraaien.
Ah, bestemming al in zicht!

(Dat licht en de reflectie op de neus...

De reflectie van die 'schroeven'...!
Tot zo, random airport! Moet nog ff rechtdoor en omdraaien voor de landing!
Here I come!
Gewoon random default, dus, hè, in the middle of nowhere...!
[
Voor 58% gewijzigd door
tup61 op 28-08-2020 14:32
]