- "To enable landing-gear, buy the landing gear package for €3 / month or €34 / year!"Stoney3K schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 11:55:
[...]
Goed werkende autopilot:
"We're sorry, but this product is currently unavailable in your region."
- "You haven't flown enough hours the past year and so your GA license is revoked. Please activate the 'casual flyer'-package (€5/month) to access your bought planes and have a safe flying experience".
- "To disable the in-game advertising blimps please activate the 'no-ads' package"
- "Aircraft maintenance is important for safe flying. Currently you have no maintenance-package and you can experience unexpected failures during flight. Please activate the aircraft maintenance package for small, or large aviation, or both, to ensure safe flying!"
Overigens... met een game die blijkbaar zo op de graphics gefocussed is om de 'general public' te verleiden en de kosten eruit te halen denk ik dat het bijna onmogelijk gaat zijn deze game lang en winstgevend te onderhouden voor de 'niche' van mensen die niet alleen willen sight-seeen. Een aanzienlijk deel van de hype zal verminderen en een grote groep mensen zal af en toe even van Tenerife naar Las Palmas vliegen maar niet meer dan dat, of helemaal niet spelen. De aandachtsspanne van veel gamers is te beperkt.
De operationele kosten zullen best pittig zijn voor deze game en alle gave AI-dingen ten spijt, die lossen 95% van het grunt-werk op, maar die 5% gaat enorm opvallen en zal handwerk aan te pas moeten komen. En dat zijn dure uurtjes.
Oftewel, ik zie nog wel de kosten oplopen als je echt een full-fledged sim wil krijgen. Maar misschien ben ik te cynisch geworden.
[ Voor 50% gewijzigd door armageddon_2k1 op 23-08-2020 12:10 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.