Ik heb een vergelijkbaar systeem, alleen dan een Ryzen 3700X, alles op ultra, geen probleem. Gewoon doen.Timbox88 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:15:
Nou, mijn eerste ervaringen. Man man man, wat is dit vet zeg! Draai hem op mijn ntel Core i9-9880H, 32GB, NVIDIA GeForce RTX 2080 Super (8GB) moeiteloos en zonder stotteren. Alles op high-end, ultra nog niet geprobeerd maar heb het idee dat dat ook wel lukt. Installatie ging probleemloos en het laden in-game gaat heel snel. Binnen dertig seconden zat ik op Lelystad, maar ook op Schiphol.
Eén ding valt me wel heel erg op: het 'live weather' klopt voor geen meter. Als ik hier naar buiten kijk was het donkergrijs, maar in-game had ik een rode ondergaande zon en open luchten. Dat is wel erg gek. Andere mensen hier ook last van?
Wat betreft de live weather, die staat niet standaard aan, heb je die wel aangezet bij het plannen van je vlucht? Ik dacht dat ie standaard aanstond vanwege het mooie weer gisteren
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi