Al was die 100 euro .. met wat ik nu weet is dat het geld echt wel waard.
Ik heb zelf ook heel erg getwijfeld , maar toen ook nog even met korting gekocht .....
Maar geen 1 min spijt van gehad.
Het veranderd je MSFS op zo veel manieren.
En het is niet alleen de trucks en mensen die je ziet , ook de stemmen van de verschillende grondchefs.
In China klinken ze anders dan in Brasil en zo ook in Nederland.
Soms zijn ze echt niet te verstaan.
Maar die Pushback programma heeft vaak problemen met "payware" kisten , werken eigenlijk alleen goed met basis toestellen.
Ja daar vlieg ik dus niet mee , en Pushback prog is ook al van mijn harde schijf af op het moment dat ik GSX er op heb staan
Maar gewoon kopen die GSX ... je krijgt daar echt geen spijt van .... ja dat je hem niet eerder gekocht heb.
Alleen die echte FOODtrucks al en niet die omgebouwde bestel wagens.
Dit zijn foodtrucks
Met GSX word het een hele andere sim.
Oja 230 Pax inladen gaat je wel even duren, bij mij duurt het gemiddeld 20 min voor dat het vliegtuig gevuld is.
Dat word straks leuk met die A380 met 400 pax.
Ach genoeg tijd om je vlucht door te nemen en even je drinken en eten aan board te brengen.
Cargo/Koffers gaan gelijk met de pax .. als die afgehandelt is cargo/koffers dan kan je de foodtrucks oproepen.
De Pax loopt dan nog gewoon door.
En ook de handelingen worden real.
Ik had van de week dat die TOW niet weg wilde omdat mijn parking brakes nog aan stonden.
Nee die stonden niet aan ...... Dacht wat is hier aan de hand ... zoek zoek..... moest ik nog even die pions weg halen bij me wielen. Want ze halen ze echt niet zelf weg
Toen wilde die me wel een duw geven.
[
Voor 50% gewijzigd door
ravw op 31-05-2024 14:53
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB