Avalaxy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 17:14:
Wat vinden jullie leuk aan zulke lange vluchten? Wat doe je tijdens de cruise fase?
Soms is het wel leuk

Zeker als je dan aan gekomen ben geeft je toch een gevoel van ... YES we zijn er ....
Vaak zit ik die hele vluchten gewoon uit.
Tussen door wel een beetje tv kijken , eten en drinken.
Maar ik blijf wel de vliegtuig in de gaten houden.

Het gebeurd vaak dat dat je denkt van .. ben het zat .... dan duurt het gewoon te lang , maar dan gewoon even door bijten.
Als je weer op de final zit dan ben je weer alle zorgen en dingen weer vergeten.
Vliegen is voor mij ook ontspanning dus om me hoofd een beetje tot rust te krijgen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 21:23
ravw schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 17:30:
[...]

Het gebeurd vaak dat dat je denkt van .. ben het zat .... dan duurt het gewoon te lang , maar dan gewoon even door bijten.
Haha, oke. Ik zou er zelf het geduld niet voor op kunnen brengen, maar ik ben blij dat het voor jou als een soort yoga werkt :D

Verwijderd

Avalaxy schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 17:14:
Wat vinden jullie leuk aan zulke lange vluchten? Wat doe je tijdens de cruise fase?
Wat @ravw al zei geldt voor mij ook.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Ben BeyondATC aan het testen. Ik vind het echt wel wat toevoegen t.o.v. de ingame ATC.
Het gemis aan AI traffic is nog wel te overzien nu en ik heb momenteel geen microfoon, dus moet het met de knopjes doen in de UI.

Enige minpuntje tot nu toe, taxi instructies zijn matig (of compleet incorrect) in de 3 pogingen tot nu toe (en het taxi ribbon werkt natuurlijk niet). Dit zorgt er wel voor dat ik beter leer hoe alles moet / werkt e.d. in plaats van dat ik gewoon de hulplijntjes volg :+

Ik vind de standaard voices echt heel overtuigend tot nu toe en het werkt allemaal lekker en soepeltjes. Zeker zijn geld waard imho, kan niet wachten tot de hele traffic injection erin zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-05-2024 20:20 ]

My iRacing profile | Strava

De prijs is nu ook bekent van de A340

Once it is available on the in-sim Marketplace, you can expect to buy it for $29.49 USD for both PC and Xbox (local pricing may vary).

https://fselite.net/conte...Pg1mLnPiB2W51Q3aEFXCqQT3g

[ Voor 57% gewijzigd door ravw op 09-05-2024 21:16 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

A340 300 is binnen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LIOPtetCS7hshrJ9949T0MAQOKs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wDxdZG9RHC9crxxFBfEN7a4J.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_LCFxpWdhSydY6DVTtoOgEH_Ll0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPihOSSliNfC0XB3o9pfT88w.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yMmbIIWZMB-V1C745PZTIHJpXqQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MLlgyyCHZVi0ZDXpWuwf7atJ.jpg?f=fotoalbum_tile

eerste indruk :P
Erg log ding maar wel gaaf

[ Voor 68% gewijzigd door ravw op 10-05-2024 01:57 ]

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

ravw schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 01:34:
A340 300 is binnen
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Is dit een 'study level' kwaliteit a la Fenix?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

456 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 11:22:
[...]

Is dit een 'study level' kwaliteit a la Fenix?
Nee zeker niet

Hij is van LVFR , die maken geen study level kwaliteit.
Maar ja wat is Study level tegenwoordig.
PMDG 737 800 vlieg ik ook zo mee weg zonder checklist
:9
Het zelfde met de Fenix ;)

Hier een review van het toestel

YouTube: LatinVFR A340 RELEASED for MSFS! | Full Review Flight & First Impres...

[ Voor 62% gewijzigd door ravw op 10-05-2024 11:36 ]

Vanavond de Duke bekijken/uitproberen. Heb de piston versie aangeschaft. Lijkt me wel een gaaf ding om te ontdekken

• Nils74
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 18-05-2024
Goedemiddag allen
Sinds laatste Windows10 update heb ik problemen met inloggen in Xbox app, waardoor starten van sim vaak een gedoe is, maar uiteindelijk lukte het altijd wel om in te loggen, zo ook gisteren. Bij het opstarten vanochtend viel op dat er eerst een update van de sim doorgevoerd moest worden en waarna alle instellingen opnieuw ingevoerd moest worden. Erg frustrerend!
Telkens wanneer ik opnieuw opstart kom ik weer in de scherm waar alle basis instellingen ingevoerd moeten worden en daarna alle voorkeursinstellingen weer ingesteld. Alle eerder gedane aanpassingen zijn dan kwijt.
Hebben jullie soortgelijke ervaringen gehad, en wat zou een oplossing kunnen zijn?

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:20
Nils74 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:55:
Goedemiddag allen
Sinds laatste Windows10 update heb ik problemen met inloggen in Xbox app, waardoor starten van sim vaak een gedoe is, maar uiteindelijk lukte het altijd wel om in te loggen, zo ook gisteren. Bij het opstarten vanochtend viel op dat er eerst een update van de sim doorgevoerd moest worden en waarna alle instellingen opnieuw ingevoerd moest worden. Erg frustrerend!
Telkens wanneer ik opnieuw opstart kom ik weer in de scherm waar alle basis instellingen ingevoerd moeten worden en daarna alle voorkeursinstellingen weer ingesteld. Alle eerder gedane aanpassingen zijn dan kwijt.
Hebben jullie soortgelijke ervaringen gehad, en wat zou een oplossing kunnen zijn?
uitloggen bij xbox app... herstarten en opnieuw inloggen.

• Nils74
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 18-05-2024
Dirtyrockers schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:57:
[...]

uitloggen bij xbox app... herstarten en opnieuw inloggen.
Dankjewel voor snelle reactie, maar dat had ik al geprobeerd.
Sim start wel op, maar het lijkt telkens op dat eerst alle instellingen ingevoerd moeten worden, voordat ik verder kan?

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:13
Nils74 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:12:
[...]
Sim start wel op, maar het lijkt telkens op dat eerst alle instellingen ingevoerd moeten worden, voordat ik verder kan?
Evt. kan je voor de zekerheid ook nog uitloggen uit de MS store app dus:
uitloggen in Xbox app, daarna uitloggen in MS store app, dan Windows herstarten en daarna in beide apps weer inloggen.

Als je daarna weer de accessibility settings krijgt ben je screwed en moet je waarschijnlijk alle instellingen opnieuw doen. Met een beetje geluk zijn de controllersettings nog wel blijven hangen.
Je hebt ook kans dat de save states en instellingen van addon vliegtuigen ook zijn gewist.Zo moest ik bijv. mijn PMS50 GNS opnieuw activeren.

De volgende keer dat de sim met de Accessibility settings komt, gelijk MSFS afsluiten en het ritueel van uitloggen/herstarten en inloggen in de Xbox app weer doen. Op die manier blijven bij mij de settings gehandhaaft.

Het zou mooi zijn als Asobo met een tooltje kwam om het cloud profiel te kunnen backuppen/terugzetten.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:00
Ligt het aan mij of beginnen die prijzen voor add-ons de spuigaten uit te lopen ?
(Nog maar te zwijgen over de "extras" die tussen verkopers nog eens op de prijs doen)

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-11 17:50
dierkx36 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 21:29:
Ligt het aan mij of beginnen die prijzen voor add-ons de spuigaten uit te lopen ?
(Nog maar te zwijgen over de "extras" die tussen verkopers nog eens op de prijs doen)
Kan je paar voorbeelden geven ? Er is ook gewoon enorm veel brol op die market.

• dierkx36
KBE91 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 21:32:
[...]

Kan je paar voorbeelden geven ? Er is ook gewoon enorm veel brol op die market.
Het high-end spul, inibuilds, miltech, azurpoly justflight, pmdg etc
40+ euro voor een 2 engine GA of 60 euro voor een 2 engine transport (Transall)
Begin nog al door te slaan.
Zeker als je het vergelijkt met toestellen van DCS die kwa systemen verder zijn ontworpen dan wat msfs aan kan op eigen engine.
(En ja, de prijzen van DCS spul krap ik ook achter me oren)

dierkx36 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 21:29:
Klopt toen MSFS 2020 begon was het leuk geprijsd
Airports van 10 a 15 euro was normaal , ik was al bij dat er geen Xplane prijzen gevraagd werd.
Maar je ziet nu ook gewoon airports voorbij komen die gewoon 25 euro en hoger zijn.
Dat is in mijn ogen ook gewoon veel te hoog.
Voor sommige daar kan je wel van zeggen die zijn echt wel waard om die prijs te vragen.
Maar over het algemeen vind ik het nu ook gewoon te hoog, daarom gewoon wachten op sale

• dierkx36
ravw schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:04:
[...]

Klopt toen MSFS 2020 begon was het leuk geprijsd
Airports van 10 a 15 euro was normaal , ik was al bij dat er geen Xplane prijzen gevraagd werd.
Maar je ziet nu ook gewoon airports voorbij komen die gewoon 25 euro en hoger zijn.
Dat is in mijn ogen ook gewoon veel te hoog.
Voor sommige daar kan je wel van zeggen die zijn echt wel waard om die prijs te vragen.
Maar over het algemeen vind ik het nu ook gewoon te hoog, daarom gewoon wachten op sale
Correct :
Sale lijst maken en dan shoppen.

Buiten de Bronco, heli's en airports in Washington state is er amper iets wat ik bij release koop.

dierkx36 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:10:
[...]

Correct :
Sale lijst maken en dan shoppen.

Buiten de Bronco, heli's en airports in Washington state is er amper iets wat ik bij release koop.
Ach airport heb ik al veel , heb toevallig nu net Luton gekocht van inibuilds maar die valt nog wle mee met prijs
En dan die A340 maar daar wacht ik al zo lang op
Maar de B777 als die komt in MP is het ook gelijk aankopen
IK heb nu zo iets van rond de 15 euro voor een mooie airport wil ik er nog wel aan uitgeven.
De rest gaat gewoon in de wenslijst
een in de zo veel tijd loop ik die ook wel eens na

EN ja Washington state en Alaska is hier ook bijna wel gelijk kopen 8)

Toch wel leuk dat SimFX
Vertrokken vanaf Luton
Een aurora borealis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aYkw6skteZtE8tBfzZC-cwAlrCI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BhZ0Z5PXdndGBCuesKjV7AI3.jpg?f=fotoalbum_large

• KBE91
Het was trouwens te zien in de Benelux dat poollicht, maar enige dat ik zie is oranje meuk van de straatlampen.

En van die hoge prijzen, lijkt me algemeen dingetje wel.
Inflatie zeker, ook veel games die uitkomen met hogere prijzen dezer dagen.

Bij mij staat gelukkig die Cirrus Vision jet nog altijd aan 25 euro, is de enige vlieger dat ik nog ga kopen.
Airports ga ik niet mee beginnen, liefst wacht ik nog wat af wat de nieuwe MFS gaat doen. Hoe vlot alles van addons gaat overvloeien.
KBE91 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 23:34:
Het was trouwens te zien in de Benelux dat poollicht, maar enige dat ik zie is oranje meuk van de straatlampen.
Als het goed is deze nacht kan je het zien hier in heel Nederland
https://www.nu.nl/binnenl...kans-op-noorderlicht.html

• KBE91
ravw schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 23:37:
[...]

Als het goed is deze nacht kan je het zien hier in heel Nederland
https://www.nu.nl/binnenl...kans-op-noorderlicht.html
In Belgie al helemaal te zien nu, maar toch niet bij mij.
Vol van de lichtvervuiling, zal het poollicht maar opzoeken in mijn dromen.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Laatste off-topic van mij dan, was hier goed te zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRGBBrbTqLdlsw3OmG528TFiD5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I2HtZdTvSbF76umNGhqIYL7z.jpg?f=fotoalbum_large
Vanavond weer kans op een Aurora borealis , dus voor die het gemist hebben.
Dat word dus vanavond weer een vluchtje doen :)

[ Voor 26% gewijzigd door ravw op 11-05-2024 11:15 ]

• dierkx36
KBE91 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 23:34:

En van die hoge prijzen, lijkt me algemeen dingetje wel.
Inflatie zeker, ook veel games die uitkomen met hogere prijzen dezer dagen.

Bij mij staat gelukkig die Cirrus Vision jet nog altijd aan 25 euro, is de enige vlieger dat ik nog ga kopen.
Airports ga ik niet mee beginnen, liefst wacht ik nog wat af wat de nieuwe MFS gaat doen. Hoe vlot alles van addons gaat overvloeien.
Begreep dat het de bedoeling was dat airports en vliegtuigen uit 2020 meegenomen kunnen worden naar 2024.

Als ze dit veranderen ga ik heel erg not amused zijn }:|

• KBE91
dierkx36 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 15:48:
[...]

Begreep dat het de bedoeling was dat airports en vliegtuigen uit 2020 meegenomen kunnen worden naar 2024.

Als ze dit veranderen ga ik heel erg not amused zijn }:|
Dat zou bevestigd zijn dat ze meegenomen worden, maar gaat me over hoe vlot de overstap gaat zijn.
Ik wacht al meer als een jaar op mijn TBM 900 van xp11 naar 12.
Is de hoofdreden dat ik nu wacht met kopen van addons voor MFS.
KBE91 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:18:
[...]

Die TBM 900 is een externe aangelegenheid
En zal niet van uit de makers van Xplane belooft zijn.

Asobo / Microsoft heeft al te kennen gegeven dat de addons gewoon zullen draaien die in MP gekocht zijn.

• KBE91
ravw schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:32:
[...]

Die TBM 900 is een externe aangelegenheid
En zal niet van uit de makers van Xplane belooft zijn.

Asobo / Microsoft heeft al te kennen gegeven dat de addons gewoon zullen draaien die in MP gekocht zijn.
De reden dat het bij mijn TMB 900 zo lastig loopt, is omdat ze opnieuw moeten beginnen.
Physics zijn anders, en dat is mijn schrik bij de nieuwe MFS ook.

Hoeveel anders zal het vliegen zijn, gaan die vliegers het zelfde voelen of moeten ze ook terug weer een hoop programmeren.

Ben zelf niet thuis in het modden van vliegers, airports zijn statisch. Dus dat is niet zo moeilijk voor in de game te krijgen en over te zetten.
Daar ligt mijn schrik een beetje eigenlijk van die addons.

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:15

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

KBE91 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:18:
[...]

Dat zou bevestigd zijn dat ze meegenomen worden, maar gaat me over hoe vlot de overstap gaat zijn.
Is de hoofdreden dat ik nu wacht met kopen van addons voor MFS.
Niet alles, bijna alles.
With very few exceptions, virtually all add-ons that work in Microsoft Flight Simulator (2020) today will function in Microsoft Flight Simulator 2024. Add-ons that were purchased from the in-simulator Marketplace will not need to be re-purchased in Microsoft Flight Simulator 2024.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

KBE91 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 16:37:
[...]

De reden dat het bij mijn TMB 900 zo lastig loopt, is omdat ze opnieuw moeten beginnen.
Physics zijn anders, en dat is mijn schrik bij de nieuwe MFS ook.

Hoeveel anders zal het vliegen zijn, gaan die vliegers het zelfde voelen of moeten ze ook terug weer een hoop programmeren.
Het zal voor Microsoft best mogelijk zijn een extra Flight Model te introduceren (zoals je er nu al 2 hebt) om zo de zaken die nog niet geupdate zijn te blijven ondersteunen op een 'Legacy 2020' model.

Getuige alle berichtgeving denk ik dat het allemaal zo'n vaart niet loopt, alles zou moeten werken in 2024 zeggen ze. De grootste changes/vooruitgang zit hem denk ik in de kwaliteit van de standaard vliegtuigen en de scenery generation (veel meer detail hopelijk).

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-05-2024 18:36 ]

My iRacing profile | Strava

• dierkx36
Las een tijd geleden wel dat ze flight dynamics voor 2024 willen aanpakken.

Zo ie zo heli's en prop turbine vliegtuigen.
Wist dus niet dat 2020 geen flight dynamics/ flight behaviour had voor prop turbine vliegtuigen, deze draaien schijnbaar op de standaard piston dynamics.

[ Voor 3% gewijzigd door dierkx36 op 11-05-2024 19:23 ]

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 12:00
Al nieuws over technische vooruitgang? Sneller laden, features zoals ray tracing, betere gui enz?

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-10 17:25
Mocht je dit nog niet gezien hebben:

Hier hebben ze het over enkele verbeteringen die ze hebben doorgevoerd ten opzichte van 2020.

Op 9 juni is de Xbox Games Showcase waar ze ongetwijfeld meer zullen laten zien van MSFS 2024 :)

:)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vIq6yLSpkmuXy2_GLby5CAfvfrQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2AL7aiffKcYHJKbBSl0vaTde.png?f=fotoalbum_large

Mijn tweede Wereldreis gevlogen met een Airbus A330NEO op de Xbox Series X met muis en controller in 4K en HDR. Het was genieten van de vluchten die je ziet op het plaatje.

Mijn eerste Wereldreis was in X-Plane 12 op mijn PC in een Airbus A340. Dat was niet zo mooi als op de Series X, maar was ook genieten.

Met mijn Xbox Series X heb ik geen gaming PC meer nodig voor Flight Simming en andere spellen. Ik kan dan ook niet wachten op MSFS 2024 op de Xbox Series X en over een paar jaar de nieuwere generatie Xbox.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:02
@ravw Ben je genegen jouw Streamdeck XL profile te delen? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• dierkx36
lapino schreef op zondag 12 mei 2024 @ 07:11:
Al nieuws over technische vooruitgang? Sneller laden, features zoals ray tracing, betere gui enz?
Ik spring eerlijk gezegd al in de lucht als 2024 multicore goed gaat ondersteunen.
Als ze dat doen/lukt, word andere features toepassen peanuts (bij wijze van spreken)

Rivanov schreef op zondag 12 mei 2024 @ 13:51:
@ravw Ben je genegen jouw Streamdeck XL profile te delen? :)
Ik heb nog gene Streamdeck XL
Maar die komt er wel snel

Maar ik haal ze van de bekende download sites af , of gewoon betaalde

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 12-05-2024 16:35 ]

NEt op Facebook geplaast bij BravoAirspace ......
meer info nog niet bekent

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3gdbYZ98403P5yhN7XmJrn1qjHw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ShYzRn9GbQDIMrxeSTG1MlwD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 12-05-2024 17:20 ]

Is er nu al eens bekent wanneer de nieuwe SU uit komt ?

Verwijderd

ravw schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:04:
Is er nu al eens bekent wanneer de nieuwe SU uit komt ?
Ik heb gelezen dat het deze week komt.
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:06:
[...]

Ik heb gelezen dat het deze week komt.
Ik heb de beta er opstaan maar daar zit die van inibuild Neo v2 in maar ik krijg hem niet op gestart
PC klapt er gewoon helemaal uit ( en dan bedoel ik ook echt , helemaal uit ( maar dit heb ik met de fenix soms ook maar dan tijdens het vliegen.)
Dus hoop dat ze nu snel eens met die SU komen zo dat ik er wel kan vliegen

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 15-05-2024 09:10 ]

• UrbanWoodz
Het is absoluut niet normaal als je PC uitvalt door Flight Simulator. Ik denk ook niet dat SU15 dat zal verhelpen.

Het zou wel eens een hardwarematig probleem kunnen zijn. CPU oververhit? Voeding defect?

UrbanWoodz schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:57:
Het is absoluut niet normaal als je PC uitvalt door Flight Simulator. Ik denk ook niet dat SU15 dat zal verhelpen.

Het zou wel eens een hardwarematig probleem kunnen zijn. CPU oververhit? Voeding defect?
Het gaat hier om een nieuwe pc , nog geen jaar oud , en het gebeurd alleen bij MSFS
Andere games totaal geen last van .....
Ik denk dat het geheugen beheer vanuit MSFS en in eens hoge uitschieters is van temp.
Ik draai hier temperatuur meters mee , maar die zijn gewoon goed ... op het moment dat hij er uitklapt , zie je wel dat hij vaak ineens van 73 graden ( deze is stabiel) naar 95 graden schiet. binnen nog geen sec.
Fenix is wel het vliegtuig waarbij het vaak gebeurd ..
ook verdenk ik die AI pak er van FSLTL
Met PMDG nooit gehad.

Nu al 2 uur in flight

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WBMM7wkNjhqbvFyDDj9YlrrJ_jY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LMaH1KaUTBoHzI66DYPX5TGs.jpg?f=fotoalbum_large

Maar er is geen touw aan vast te knopen , soms gebeurd het al bij het inladen als je FLIGHT indrukt ....

Het enige wat ik dan moet doen is even de stroom er helemaal eraf gooien en weer aanzetten dan doet hij het.
Druk ik de PC gelijk weer aan blijft die uit

PS: temp liggen nu hoger omdat het in deze ruimte nu ook 25/27 graden is :X

[ Voor 31% gewijzigd door ravw op 15-05-2024 17:25 ]

• UrbanWoodz
ravw schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 17:10:
Ik draai hier temperatuur meters mee , maar die zijn gewoon goed ... op het moment dat hij er uitklapt , zie je wel dat hij vaak ineens van 73 graden ( deze is stabiel) naar 95 graden schiet. binnen nog geen sec.
De maximale temperatuur voor de 7800X3D is 89 graden. Daarna zou die moeten downclocken. Het zou kunnen dat hij bij 95 graden gewoon uitvalt. Koelingsprobleem misschien?

UrbanWoodz schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 18:00:
[...]

De maximale temperatuur voor de 7800X3D is 89 graden. Daarna zou die moeten downclocken. Het zou kunnen dat hij bij 95 graden gewoon uitvalt. Koelingsprobleem misschien?
daar denk ik niet aan dan zou hij al veel sneller uitvallen en niet stabiel op 75 graden lopen in MSFS
De temps vind ik zelf ook mooi voor dit systeem.
Maar het blijft raar.
Dit systeem heeft het al vanaf het begin zo gedaan .. dus ik denk dat het gewoon iets van beveiliging is . en door die onverwachtse warmte uitschieters in eens uitvalt.

• dierkx36
ravw schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 18:05:
[...]

daar denk ik niet aan dan zou hij al veel sneller uitvallen en niet stabiel op 75 graden lopen in MSFS
Maar het blijft raar.
Dit systeem heeft het al vanaf het begin zo gedaan .. dus ik denk dat het gewoon iets van beveiliging is . en door die onverwachtse warmte uitschieters in eens uitvalt.
Welk merk en type voeding gebruik je ?

dierkx36 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 18:46:
[...]

Welk merk en type voeding gebruik je ?
Be quiet Pure Power 12M 850W

• KBE91
ravw schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 18:05:
[...]

Maar het blijft raar.
Je cpu al eens proberen undervolten en zien dat het zou opgelost zijn ?
KBE91 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:07:
[...]

Je cpu al eens proberen undervolten en zien dat het zou opgelost zijn ?
Hij staat gewoon als stock , er is niets mee gedaan.
Dus geen tweaks mee uitgevoerd .
Maar het is vreemd dat ik dit soort dingen alleen bij MSFS heb en bij veel andere games dus niet .

• Arroz
  • Niet online
ravw schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:11:
[...]

Maar het is vreemd dat ik dit soort dingen alleen bij MSFS heb en bij veel andere games dus niet .
Heb je je BIOS wel eens geupdate naar de laatste versie?

• dierkx36
ravw schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:11:
[...]

Kijk eens of je met hwinfo een log kan maken met de volgende info :
- cpu temp
- gpu temp
- voltages van de voeding, als dat te zien (corsair hx en rm i series gaat het, met be qiuet weet ik niet)

En als je pc crashed/onderuit gaat kijk wat er windows log staat.

[ Voor 6% gewijzigd door dierkx36 op 15-05-2024 19:28 ]

Arroz schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:18:
[...]

Heb je je BIOS wel eens geupdate naar de laatste versie?
dat was toen wel gedaan .. maar dat is ook al een jaar geleden
maar zal eens kijken

Als het goed is heb ik de laatste
dit moet volgens de site de laatste zijn ..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4russO3R3fEiXD7LZKNsuncn8tc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/g6du2sOLdCbPSFuKbbxUZaCy.png?f=user_large

En ik heb dit in mijn bios staan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XNqY3H4FHTwnYYXjDdnUROMlGSo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZdwMmpSuCNORBKInbp6GDaYq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door ravw op 15-05-2024 20:29 ]

• Arroz
  • Niet online
ravw schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:57:
[...]

dat was toen wel gedaan .. maar dat is ook al een jaar geleden
maar zal eens kijken

Als het goed is heb ik de laatste
dit moet volgens de site de laatste zijn ..
[Afbeelding]

En ik heb dit in mijn bios staan
[Afbeelding]
Kijk ik op deze link dan zie ik een nieuwere versie staan: https://www.asus.com/nl/m...ame=TUF-GAMING-X670E-PLUS

Wel graag even dubbel checken of het je moederbord is. Update is van 17 april 2024.
Arroz schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:45:
[...]

Kijk ik op deze link dan zie ik een nieuwere versie staan: https://www.asus.com/nl/m...ame=TUF-GAMING-X670E-PLUS

Wel graag even dubbel checken of het je moederbord is. Update is van 17 april 2024.
Hij staat er op , gaf eerst Not Valid Bios file aan...... :( :o
Maar ik moest de WIFI versie hebben
En toen deed die het wel ....
Ben benieuwd

Maar thx ;)
Nu eens kijken of FS sneller opstart

een Soc Spanning is verholpen kan het hier mee te maken hebben ?

[ Voor 25% gewijzigd door ravw op 15-05-2024 21:55 ]

• mvbo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:41
Zag zojuist dit in de Navigraph nieuwsbrief, interessant :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/t4rWYnW/image.png
Voor die het willen weten en misschien alvast willen kopen de TFDi Design MD-11 is nu in de voorverkoop

(80 USD)

https://tfdidesign.com/md11.php

Nieuw filmpje er over op youtube

YouTube: TFDi Design MD-11: May 2024 Development Update | Feature Complete

[ Voor 36% gewijzigd door ravw op 16-05-2024 19:11 ]

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 14:11

Stoney3K

Flatsehats!

ravw schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 01:34:
A340 300 is binnen
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Mooie kist die A340, maar hoe lang doe je er met die 4 bladblazers over om op FL350 te komen? :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Stoney3K schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:31:
[...]

Mooie kist die A340, maar hoe lang doe je er met die 4 bladblazers over om op FL350 te komen? :+
Ja dat is wel een puntje
hij is niet echt powerfull
Moest gisteren naar FL400 maar dat heeft wel een tijdje geduurd .
Vertrokken vanaf Curaçao naar Miami , maar pas bij Dominicaanse Republiek zat ik een beetje op die hoogte

Maar het blijft een gave kist en stabiel..
Gisteren een update uitgekomen er van dus vanmiddag weer even een vlucht maken.
Maar wacht eigenlijk op de SLM kleuren , maar die is in de maak.
Krijg bericht als die klaar is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrpT0_nFUZd5po3-Of2rWolK2c0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0G8NEf3KexBHqWsUuyyWwlvn.png?f=fotoalbum_large

Zijn trouwens al hele mooie livery's voor uit.

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11 16:24
Als je de twee reviews ziet van 320simpilot en 330driver (echte piloten dus betrouwbaar mijn inziens) dan wacht ik nog even. Hoeft van mij niet gelijk leveltje Fenix te zijn maar er schort nog teveel aan.
Hammie schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:17:
Als je de twee reviews ziet van 320simpilot en 330driver (echte piloten dus betrouwbaar mijn inziens) dan wacht ik nog even. Hoeft van mij niet gelijk leveltje Fenix te zijn maar er schort nog teveel aan.
ja klopt het is geen Fenix kwaliteit.
En er zitten nog wel wat foutjes in , maar als ik kijk naar de eerste airbus van LVFR die ze uitbrangen, dan was het echt bijna freeware waardig.
Maar de hele airbus serie word ook steeds beter.
Het is niet zo dat ze zoals sommige een addon op de markt brengen , en daar nooit meer wat mee doen.
Nee ze luisteren ook naar de gebruikers wat die wensen en word dat echt wel opgelost.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-11 14:56
Hebben jullie de update gekregen met AIRAC 2405 (ik bedoel dan de standaard NavData, geen Navigraph)?
Er!k schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 14:56:
Hebben jullie de update gekregen met AIRAC 2405 (ik bedoel dan de standaard NavData, geen Navigraph)?
Nee ... hier nog niet binnen.

• Er!k
ravw schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 15:31:
[...]

Nee ... hier nog niet binnen.
Inmiddels reactie van het MSFS team... Blijkt dat deze toch alleen voor de Sim Update 15 beta gebruikers is (zo stond het niet in de wekelijkse update). Hij komt hopelijk volgende week met Su15.
Er!k schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 16:31:
[...]

Inmiddels reactie van het MSFS team... Blijkt dat deze toch alleen voor de Sim Update 15 beta gebruikers is (zo stond het niet in de wekelijkse update). Hij komt hopelijk volgende week met Su15.
Ik ben een van die Beta gebruikers ... :9
Dan zou ik hem wel binnen gehad moeten hebben
Maar goed , geeft niet maar we wachten op de SU15 full

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:56
ravw schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:29:
[...]

ja klopt het is geen Fenix kwaliteit.
En er zitten nog wel wat foutjes in , maar als ik kijk naar de eerste airbus van LVFR die ze uitbrangen, dan was het echt bijna freeware waardig.
Maar de hele airbus serie word ook steeds beter.
Het is niet zo dat ze zoals sommige een addon op de markt brengen , en daar nooit meer wat mee doen.
Nee ze luisteren ook naar de gebruikers wat die wensen en word dat echt wel opgelost.
Eens. Ik vlieg ze heel vaak. Maar heb wel de A340 voor nu even overgeslagen. Ik wacht op de 787-8 van BravoAirspace, zou niet heel lang meer moeten duren.

En trouwens nog steeds aan het wachten op de Transavia A321N.
DutchOwnage schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 16:45:
[...]

Eens. Ik vlieg ze heel vaak. Maar heb wel de A340 voor nu even overgeslagen. Ik wacht op de 787-8 van BravoAirspace, zou niet heel lang meer moeten duren.

Ach heb nu bijna alle Bussen alleen de a300 nog niet .
Maar die komt er wel , ja die van BravoAirspace ben ik ook wel benieuwd naar .

Maar die A340 is echt wel een gaaf vliegtuig , zeker nu die geupdate is.
Nu ook met de A340 van OMAA naar VABB aan het gaan
:9

• dierkx36
Weet iemand toevallig of de Black Square Duke Turbine ook naar marketplace (of Orbx of Aerosoft) komt ?

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 14:11

Stoney3K

Flatsehats!

[...]

Gebruikt BravoAirspace de systemen van die van Asobo (dus de default 787-10) net zoals de Kuro? Of is het een compleet op zichzelf staande kist? Ik ben dan heel benieuwd of ze qua systemen en realism in de buurt komen van de oude QualityWings.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Stoney3K schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 19:07:
[...]

Gebruikt BravoAirspace de systemen van die van Asobo (dus de default 787-10) net zoals de Kuro? Of is het een compleet op zichzelf staande kist? Ik ben dan heel benieuwd of ze qua systemen en realism in de buurt komen van de oude QualityWings.
Het word een beetje half / half.
Ze gebruiken het wel maar hebben het wel verbeterd op vele punten..
Functies inbegrepen in dit pakket:

Aangepaste interieur passagierscabine
GE en RR Motortypes gerelateerd aan Aircraft Livery
Draagbaar EFB met Simbrief-integratie en Navigraph
Aangepaste geluiden en verlichting
Cockpit-aanpassingen die de variantwijzigingen weerspiegelen
Vluchtmodel op maat
https://fsnews.eu/bravoai...es-boeing-787-8-for-msfs/

Nieuwste screenshot van hun FB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kz5XGFR_v-3fJKne0w2MSRhfrHg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r0FBPak50Zu7UTk5iZFqwHyr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door ravw op 17-05-2024 19:19 ]

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:31
ravw schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 19:07:
Voor die het willen weten en misschien alvast willen kopen de TFDi Design MD-11 is nu in de voorverkoop

(80 USD)

https://tfdidesign.com/md11.php

Nieuw filmpje er over op youtube

YouTube: TFDi Design MD-11: May 2024 Development Update | Feature Complete
Paar treden onder de ini A300 qua diepgang, aldus een vriend van me die in de beta zit, de ini is ook beter in staat een volle vlucht succesvol te volbrengen

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-11 21:25

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Ik ken TFDi Designs niet. Op hun site staat een aardige Boeing 717 met een leuke feature list, voor 27 dollar. De MD-11 is als pre-release al 80 dollar? Dan verwacht ik wel heel wat. En dan ‘a la carte-pricing’. Klinkt sjiek, maar betekent gewoon nog meer betalen voor de dingen die voor jou ‘onmisbaar’ zijn.
If you are expecting an immediate download or a finished, perfect product on day one, do not purchase yet.
Ze zijn tenminste wel eerlijk. :P

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

@Uitvreter die Boeing 717 is geen MSFS helaas
Anders had ik hem wel gehad

• Er!k
[...]
Als je de LVFR A321neo hebt is hij er al hoor:
https://flightsim.to/file...21neo-transavia-ph-yhy-8k (PH-YHY)
https://flightsim.to/file/64587/latinvfr-a321neo-transavia (PH-YHZ)
Ja ik heb ze al maar dat gaat niet op een Xbox ...
Daar zijn de mensen afhankelijk van de makers of ze livery's uit brengen of via een externe livery maker

Omdat een paar dagen geleden we het hadden over lange vluchten.
Gisteren een van mijn langste vlucht gedaan... in MSFS de langste
Van Paramaribo naar Amsterdam met de Airbus A340 SLM

Helemaal uitgezeten 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1snRv2xDl2Dirz0eqYj2tI1jLvU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gTRM16EIRJjBJokRXJytZb91.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7Sjr_RowN-FuyX9sUjHvp8_OS8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/afyIQSXn38lautApHHwDItt9.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/80mCW4cNFAOcjliJGBS8o35lxHQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f6Asi5qXNi92lyHaeSdDubtZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P2g02eTkvkifkX6XeLYmZHaNwT0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NwrGzXIth8Jlnzqwk1Fxtzjw.jpg?f=fotoalbum_tile

Voor meer screenshots van deze vlucht.
ravw in "[Flightsim] Screenshots collage"

• dierkx36
Uitvreter schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 08:35:
Ik ken TFDi Designs niet. Op hun site staat een aardige Boeing 717 met een leuke feature list, voor 27 dollar. De MD-11 is als pre-release al 80 dollar? Dan verwacht ik wel heel wat. En dan ‘a la carte-pricing’. Klinkt sjiek, maar betekent gewoon nog meer betalen voor de dingen die voor jou ‘onmisbaar’ zijn.

[...]

Ze zijn tenminste wel eerlijk. :P
TFDi was een developer voor X-Plane, dacht dat ze wel goede reviews hadden met hun toestellen daar.

• Hammie
Leuk artikel over de 777 van Pmdg welke eraan zit te komen. Een slimkees heeft wat info gevonden op de site van Pmdg;

https://www.thresholdx.net/news/p777ma

Dat linkje op de bovengenoemde site naar de manual, heerlijke humor _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Hammie op 20-05-2024 08:43 ]

Hammie schreef op maandag 20 mei 2024 @ 08:41:
Leuk artikel over de 777 van Pmdg welke eraan zit te komen. Een slimkees heeft wat info gevonden op de site van Pmdg;

https://www.thresholdx.net/news/p777ma

Dat linkje op de bovengenoemde site naar de manual, heerlijke humor _/-\o_
Zou helemaal mooie humor wezen als ze dat ding nu eens uitbrengen.
Wil wel even van Amsterdam naar Kuala lumpur met de B777 Malaysia airlines :+
Denk dat het ook me eerste vlucht gaat worden , gelijk even kijken hoe die werkt en doet

PS weet er al iemand al wat de nieuwe World update gaat zijn ?
Want die komt nu toch ook weer er aan.

[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 20-05-2024 12:35 ]

• UrbanWoodz
ravw schreef op maandag 20 mei 2024 @ 11:17:
PS weet er al iemand al wat de nieuwe World update gaat zijn ?
Want die komt nu toch ook weer er aan.
De volgende World Update komt volgens de laatste development update op 22 juli. Het is nog niet bekend om welke regio/landen het gaat.

Er komen eerst nog twee City Updates. Eentje op 28 mei (European Cities II) en eentje op 22 juni (TBA)

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-11 21:25

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

UrbanWoodz schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:09:
Het is nog niet bekend om welke regio/landen het gaat.
Er gaan geruchten: Fryslân en Grunnen.
:+

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Zou niet verkeerd zijn. High res stakka in msfs :p
Werd een keer tijd maar de SU is nu wel aan het binnen komen inc Content manager
De inibus moet je nog wel even downloaden vanuit marked de enhanced version.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IgyuCZ1-_xtOcc5nVfVfCQqSHDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZBTrs1jnRyw7o4ZxlisBIaDN.jpg?f=fotoalbum_large
:P

Vergeet niet de livery's in de Inibuilds manager te downloaden voor die V2

[ Voor 46% gewijzigd door ravw op 23-05-2024 17:57 ]

in flight van Faro naar Ams met de Wizz air A320 Neo (V2) :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mLSy_BJVDrmzbAR9sc5_4sA5KWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/brXfvNAGUYItDYXnPLwgNapx.jpg?f=fotoalbum_large

Toch wel een mooi busje
Alleen jammer dat de grondradar niet werkt.. maar daarin tegen doet de weer rader het wel weer :+

[ Voor 246% gewijzigd door ravw op 24-05-2024 02:19 ]

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-11 15:26
En wat vinden jullie van de 15e update?

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Verwijderd

appie35 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 15:16:
Net een vlucht met de nieuwe updates gedaan op de Xbox Series X. Het liep prima. Het was een vlucht in Amerika van Kansas naar Boston in een Airbus A380.

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:50

djbarney

XBL: DeejayBarney

appie35 schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 15:16:
Gisteravond met de Fenix a320 een vluchtje van flytampa Schiphol naar flytampa kastrup gedaan, performance lijkt een heel stuk beter, heb eigenlijk na het inladen van de Schiphol addon, geen enkele hik meer gezien, en dat is heel lang niet meer zo geweest. En dat met fstl aan, veel ander traffic gezien op de airports en onderweg. Als dit zo blijft dan ben ik heel tevreden
Nog meer mensen die problemen hebben met die ILS van de Inibuild NEO V2.

Hij lockt hem wel maar ik die niet die diamanten die hem naar beneden moet begeleiden.
En er gebeurd verder niets , hij houd hem alleen op de center aan.
Die wel de melding van CAT 1, ,3 maar dan verder niets

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 24-05-2024 19:31 ]

Wel erg gaaf die neo V2 met GSX
Instappen op Stansted
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWXWlqG5DJ_VwShN1tGMEi01CVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/98CCHB717gOs15WyQ6gITKZY.jpg?f=fotoalbum_large

Uitstappen op RotterdamAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NfO-nJ2w2oLypW_pTLwS6ObO_EI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0HARYC93GvNGH62GkSvosxhs.jpg?f=fotoalbum_large

• Hammie
ravw schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 19:30:

Hij lockt hem wel maar ik die niet die diamanten die hem naar beneden moet begeleiden.
Approuch in de MCDU en op de FCU wel gearmed?
Hammie schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 21:10:
[...]
Approuch in de MCDU en op de FCU wel gearmed?
Ja bij Fenix en FBW en de andere bussen gaat het wel gewoon goed.

Mooie aanbieding nu op MP
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93vvkR8P2SaHkVhgWmCYQngbVL0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xupqWfHWjDJotppYtA2Xy35k.png?f=fotoalbum_large

Ik had hem voor 16 euro omdat ik er al 2 had
Volgens mij is die nu 24 totaal

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 24-05-2024 21:38 ]

En de B787 800 van Bravoairspace is nu te koop op MP
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4X5dmHn3JVNvfoVuksSHNnlZF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EqBrtec5GjJf1qsidaJ7kKsA.png?f=fotoalbum_large

• UrbanWoodz
ravw schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 19:30:

ILS frequentie en koers correct ingevoerd? De iniBuilds 320neo deed dit namelijk niet goed toen ik er recent mee vloog.

UrbanWoodz schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 21:55:
[...]

ILS frequentie en koers correct ingevoerd? De iniBuilds 320neo deed dit namelijk niet goed toen ik er recent mee vloog.
Waar moet je dat instellen bij de bus :o
Die moet hij toch automatisch pakken
Dat ging bij de andere bussen die ik vloog altijd wel zo
Fenix en FBW heb ik dat nooit hoeven doen.
Die pakte gewoon gelijk de ILS goed

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 24-05-2024 22:04 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11 21:23
ravw schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 19:33:
Wel erg gaaf die neo V2 met GSX
Instappen op Stansted
[Afbeelding]

Uitstappen op Rotterdam[Afbeelding]
Leuke mod :) Welke is dat? Zie je ze ook zitten in hun stoel tijdens de vlucht?
Avalaxy schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 22:35:
[...]

Leuke mod :) Welke is dat? Zie je ze ook zitten in hun stoel tijdens de vlucht?
Het instappen en zo is GSX
Vind persoonlijk de beste mod voor MSFS die er gemaakt is.

https://www.fsdreamteam.com/products_gsxpro.html

Dat ze in de toestellen zitten , is bij Sommige standaard ...
Bij Latin VFR heb je dat ze er wel in zitten alleen bij de laatste twee de A330 en de A340 niet helaas

• Hammie
ravw schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 22:03:
[...]

Waar moet je dat instellen bij de bus :o
Die moet hij toch automatisch pakken
Dat ging bij de andere bussen die ik vloog altijd wel zo
Fenix en FBW heb ik dat nooit hoeven doen.
Die pakte gewoon gelijk de ILS goed
In de mcdu bij rad nav

Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fuser-images.githubusercontent.com%2F70971118%2F101644862-fef3cb80-3a35-11eb-9380-7c6c91b22811.JPG&f=1&nofb=1&ipt=223c130ba5adb39e6c58dbbbdb7706fe0a5d22a8e12614d3a19413cd97b96c74&ipo=images

[ Voor 27% gewijzigd door Hammie op 25-05-2024 09:22 ]

Pagina: 1 ... 330 ... 342 Laatste

Let op:
Cockpit build topic: Flightsimulator: Home cockpit Vragen en Show

Zero Tolerance: Screenshot dumps (definitie: foto's voor het showen zelf, dus zonder discussiewaarde) moeten in het specifieke topic hiervoor: [Flightsim] Screenshots collage

Voor discussie over real-life luchtvaart: Vliegen, Techniek en achtergrond

Hier graag focussen op FS2020! Algemeen Flight Simulator Topic: Flight Simulator - Deel 85

Wil je leren vliegen of navigeren? Kom naar (Flight Sim) Vraag & Uitleg over vlieg & navigatie principes voor al je vragen!

FS2020 Tweakers Aviation Discord: https://discord.gg/vVzp3nc