Ik heb gisteren in een iets enthousiaste bui via de marketplace de FlyTampa Copenhagen (Kastrup) addon gekocht, ziet er van buiten schitterend uit, maar vind m van binnen erg tegenvallen. Had heel oppervlakkig gezocht naar reviews, en op
https://fsnews.eu/flytampa-releases-copenhagen-for-msfs/ benoemden ze bijvoorbeeld ook dat de terminals er netjes in zouden zitten. 1 van de 3 terminals is heeel erg basic uitgewerkt, maar ze maken zich er erg makkelijk vanaf. Had er veel meer van verwacht voor een payware airport.
Ze hadden oorspronkelijk ook de Oresond brug er keurig in zitten, met de correcte bewegwijzering enzovoort. Die hebben ze dan vervolgens voor WU5 (nordic wu) er maar gewoon uitgehaald omdat ze niet overweg konden met de conflicterende brug uit de WU. Die van asobo heeft veel minder detail, dus ik had eigenlijk gehoopt dat ze bij flytampa hun versie daarvoor in de plaats konden zetten.
Ook geen enkele melding van het feit dat het ding vol zit met allerlei static aircraft, waarbij FlyTampa op haar eigen forum dan eerst aangaf te overwegen een patch uit te brengen om die static meuk te verwijderen, en daarna na een paar maanden stilte toch gewoon te zeggen: joh, je doet het er maar mee, geen plannen om ze te verwijderen. Op Flightsim.to gelukkig al wel een "remove static aircraft" mod voor deze specifieke flytampa release gevonden, vanavond maar eens kijken of die het correct doet.
Zijn er nog ergens betere addon review sites die ik moet raadplegen om dit soort (kleine) teleurstellingen te voorkomen? Het exterieur van de airport is behoorlijk goed uitgewerkt, maar als ik dan kijk naar wat sommige freeware devs al voor elkaar krijgen op bijvoorbeeld oslo, bergen en gatwick.. dan vind ik dit toch eigenlijk wat tegenvallen
[
Voor 17% gewijzigd door
djbarney op 17-10-2022 12:21
]