geen probleem hierupclocker schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:46:
[...]
Hoe vlieg jij met die porter? Ik moet continue vol rudder naar rechts geven en zelfs dat is nog niet voldoende om hem gecoördineerd te houden. Daarnaast lijkt het alsof je op ijs taxiet.
gebruik jij pedalen ?
ik wel en dat werkt gewoon goed
maar haal de update die ik hier boven heb gegeven ... die fixed behoorlijk veel :-)
wel leuk dat zo veel mensen problemen met taildraggers hebben .. ik lees het overal ..
een taildragger moet je aanvoelen en weten wat je moet doen , is even wennen en weten
maar ik ben ook beginnen met FS veel met warplanes uit de WW2 gevlogen zijn ook de meeste Taildraggers
dan leer je wel hoe of wat
klein hint je een tail dragger moet je voorwezen , dus bij een normale plane vang je de klap of het naar rechts/ links trekken op
bij een taildragger .... heb je dat je dat vooraf moet doen ....... en niet heel onbelangrijk
HOUD je tail aan de grond ( stick naar je toetrekken ) pas rustig loslaten als je in flightmode / snelheid komt .. of als je na het remmen helemaal stilstaat
het is even aanvoelen hoe of wat
[ Voor 54% gewijzigd door ravw op 20-11-2021 19:15 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB