456 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:52:
Heb overigens wel al paar maanden een FlightSim dip... Hou het allemaal wel bij, maar heb weinig puf of zin om het weer op te starten.
Nu heb ik deze week mn rig geupdate naar Intels nieuwste i7 processor, dus probeer weer wat nieuwe energie te vinden voor de komende weken. Daar helpt de update zeker ook aan vanavond denk ik!
Denk ook dat ik een nieuw begin maak met mijn OnAir omgeving. En wat langer op VFR blijf hangen met de Cessna. In plaats van dat ik nu met een A320FBW minstens 2uur in de lucht moet hangen om geld te verdienen.
Iemand een idee waar ik mijn home base neer zou kunnen zetten? Lees: Welke omgeving is aan te raden om VFR vluchtjes van plm 30-60 minuten te doen, bij voorkeur met VORS in de nabijheid?
Als je niet zo'n zin erin hebt, zou ik zeker niet iets met een vaste basis gaan doen... Dan vlieg je elke keer in dezelfde regio en wordt je het snel (opnieuw) zat. Vind ik, tenminste. Ik ga juist van hot naar her om te voorkomen dat ik iets zat wordt.

En vliegen in de A320 moet je ook niet doen om virtueel geld te verdienen maar omdat je het leuk vindt! En als je het niet meer leuk vindt, pak je een ander soort vliegtuig!
Ik ben momenteel helemaal enthousiast over de A320 maar dat komt voor een groot gedeelte ook doordat ik alles nog aan het uitvinden ben. Ik ben een soort van to do list aan het maken en kan daar uren aan besteden maar zodra die klaar is, heb ik 'm waarschijnlijk niet meer nodig, haha! Ik ben ook constant aan het switchen tussen wel en niet Simbrief gebruiken, wel en niet Navigraph gebruiken, wel en niet ATC gebruiken... en ik weet nu al dat zodra ik weet welke combi voor mij het beste werkt, ik het wel weer zat zal zijn, haha!
Maar da's geen probleem want dan ga ik weer lekker vliegen met de classic C172 met alleen VORs. Of wat dan ook. Het gevarieerd houden is de sleutel én altijd dingen blijven leren en ontdekken. Dus voor mij geen OnAir of zoiets waarbij je dingen 'moet' doen die eigenlijk nergens op slaan. Ik doe gewoon waar ik op dat moment zin in heb anders wordt je het snel zat, dan wordt het net werk.