DoubleYouPee schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:28:
[...]
Daarnaast vind ik een basis game met 10000 mods ook geen fijne ervaring.
Zowel met FSX als bij Skyrim ben je op een gegeven moment meer bezig met tunen/prutsen/conflicts/fouten oplossen etc. dan daadwerkelijk het spel zelf.
breek me de bek niet open LOL
wat een tijd was dat ...
Rfactor ... veel mods
Skyrim .. veel mods
FSX ..... veel mods
XP11 komt uit daar gaan we weer
veel mods
net dat je alles goed en wel goed installeert heb , gebeurd er vaak wel weer iets waardoor alles weer om zeep geholpen word of dat je weer opnieuw kan beginnen of er komt een nieuwe game
daarom heb ik bij MSFS gewoon besloten omdat niet meer op zo.n manier te doen want je blijft bezig
dus dacht nu geef ik maar wat meer geld uit maar dan loopt het goed en zit niet elke keer weer zoeken naar de mods of er al een update uit is
dus van dat probleem ben je dan ook af
net zo als je addons los installeren + alle codes invoeren
Nu druk je Install FS ... wachten ..... Install CM all en voor 95% ben je klaar even je Com map terug zetten en je buiten FS MP om je addons installeren en dan kunnen we spelen
Had 2 weken geleden alles vers installeert en de wat overtollig livery's weg gedaan ...
eindelijk weer spelen ..............
update 5 .. en ja hoor , je kan heel je Com map weer verwijderen
en de helft werkt niet meer ..
en dan ook nog eens een grafische terug val
je kunt ook diverse vliegtuigen niet meer vliegen en er worden zelf uit MP gehaald en mag je weer een externe installer gaan dl om het weer buiten MP om te doen ..........
dus nu kan ik voordat ik de game kan starten ,
PMDG starten ... updated .. oke
FBW starten .. updated .. oke
ORBX starten .. updated .. oke
Mooi ik kan FS opstarten
geen internet connectie
wacht ..... 20 min later ik kan spelen .. 7 min later Menu MSFS
maakt een vlucht pak een vliegtuig en druk op FLY
wacht 20 sec .....
vliegtuig opstarten
toestemming vragen
naar de baan rijden ....... we mogen

na 30 min
bam Desktop
en dan mensen nog zeggen dat we niet mogen klagen
Wees blij dat het niet gebeurd als je een 10 uur vlucht achter de rug heb ....
en dan vinden mensen het nog raar dan je dan moord neigingen krijgt richting Asobo

Maar we blijven positief
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB