killerbee1958 schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 12:36:
Wensen zijn inderdaad niet zo relevant.
Inderdaad zullen er altijd mensen zijn die verwachtingen hebben vanuit hun eigen perspectief maar als die niet behoren tot de product specificaties van het product dan is dat niet relevant
MAAR, het is wel goed om te beseffen dat MS zelf een hoge verwachting heeft gecreëerd met betrekking tot de werking van haar product. En daar mogen klanten MS dan dus wel aan houden.
Vreemd dus dat jij vindt dat we geen verwachtingen mogen hebben. (Je nee in je eerste zin).
Zulke klanten wil ik ook wel :-) maar is je volste recht overigens.
We hoeven niet allemaal even kritisch te zijn.
Maar ik kan me de reactie van de meer kritische mensen zoals verdano ook wel goed voorstellen.
Ieder zijn ding en ik ben blij dat jij en rdluca en vele anderen de spits willen afbijten. Ik hoop en gun jullie vooral alle fun van de wereld en ik hoop ook echt dat MSFS 2020 een groot succes wordt want de filmpjes zie er prachtig uit.
Je toont, zoals ook door een ander al opgemerkt, heel veel enthousiasme, en dat gun ik je.
Maar ik wou toch even de feiten benoemd hebben en dat is dat MSFS 2020 als volwaardig commercieel product (zonder beperkingen) per 18/8 door MS geannonceerd is.
En dat creëert verwachtingen.
Waarbij aangetekend kan en mag worden dat sommige verwachtingen inderdaad wensen zijn en niet onderbouwd worden door de product specificaties, dus dat mag rechtgezet.
Het was vooral niet bedoeld als persoonlijke aanval dus. Sorry als je dat zo opgevat hebt.
Wat hier wel telt is de verwachting die MS zelf heeft gecreëerd door haar product announcering en eerdere communicatie over MSFS 2020
geen probleem , het is al goed
Maar ik denk dat MS de lat in het begin eigenlijk veel te hoog heb gelegt en dit te snel naar buiten heb gebracht .. maar andere andere kant wel goed voor ons
want ze kunnen nu niet falen en zullen er alles aan doen om de beloftes waar te maken
geld is niet het probleem maar het moet ook kunnen , en ik vidn dat MS daar heel goed mee bezig is .. tot op heden zijn verwachtingen erg hoog van de mensen, je ziet ook de niet flightsimmers zelf nu in eens komen en volverbazing het spel gaan volgen ,, sorry Sim
ik kan me niet herinneren dat Gamer.nl in 1 dag twee stukjes plaatsen over een Flightsim
haha als ze het daar al eens bespreken
dus je ziet dat deze sim bij heel veel mensen opgevallen is
dat is mede door de hype maar ook door de manier waarop ze alles zo real brengen wat betreft het grafische gedeelte..
als ik jou had gezegt 2 jaar geleden dat we over 2 jaar in een flightsim terecht zouden komen als dit , dan had je me S5 gegeven of zelf gevraagt of ik me medicatie had in genomen
Daar ligt denk ik nu ook de grootste hype en de schrik van de mensen
NIEMAND had deze beelden kunnen verwachten in een korte tijd
om even de hele wereld zo op de kaart te zetten op deze manier
Ik heb nu bijna alle filmpje en fotos wel gezien van FS2020
maar elke dag blijf ik me nog steeds verbazen
maar nog maar 11 dagen mensen
Maar ik wou toch even de feiten benoemd hebben en dat is dat MSFS 2020 als volwaardig commercieel product (zonder beperkingen) per 18/8 door MS geannonceerd is.
Waar ontken ik dat dan
ik ben niets anders dan lof er over
[
Voor 3% gewijzigd door
ravw op 07-08-2020 12:57
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB