Gameaddict schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 14:14:
[...]
Handig is het natuurlijk niet .Kan me het nog voorstellen als het geen "partner" is, maar in dit geval is het wel een "partner". Snap ook niet zo goed wat dat nou eigenlijk inhoud, behalve dat je je add-ons mag verkopen via de marketplace (en een stukje van het aankoopbedrag af mag dragen aan Microsoft) waardoor je het voordeel hebt dat XBox gebruikers het later ook aan kunnen schaffen. Had gedacht er een beperkt aantal "partners" zouden zijn waarmee goed gecommuniceerd zou worden.
Blijkbaar weet Microsoft zelf ook niet wat voor data ze over een half jaar aangeleverd krijgen. Schijnbaar hebben ze goede data van London kunnen krijgen.
Vraag me af of ze de add-on nog gewoon in de marketplace blijven verkopen. Kan natuurlijk ook nog zijn dat de add-on uiteindelijk toch nog meerwaarde heeft natuurlijk.
ja het blijft vreemd , ja vaak hebben de addons wel meer waarde , neem de handcrafted LOWI en de dan Addon LOWI .. dat is toch echt al een wereld van verschil
Handcrafted van Asobo is mooi maar dna moet je niet de extrene addon al kennen van LOWI .. wantd an valt hij erg tegen , mede daarom heb ik de Addon ook gekocht
Wel met korting
Maar waar mij het meer om gaat ze gaan bouwen op een stuk waar door middel van en Addon als gebouwd is , is de kans dan niet groot dat ze de addons die er al te koop zijn zoals
London city airport , London city , Wycombe , Londen zuid airport dat zit dus al aardig volgebouwd en ze moeten dus zich daar aanpassen ...
maar Asobo kennende , werken egwoon op hun eigen manier en zullen dus denken als een adon niet werk dan moeten de adoon uitgevers dara zelf een fix voor uit gaan brengen
maar dit vind ik zelf geen manier van doen , wantd an kan ej were maandne op een FIX gaan wachten omdat Asobo dus rustig aan doet met updates en fixed dingen ...
dit kan natuurlijk ook de prijs weer gaan opdrijven omdat de addon makers dit ook weten en zullen dus denken van .. we moeten straks de addon nog 4 keer fixen dus dan heb ik ook onkosten , dus zullen de prijzen straks wel op normale norm gaan liggen van zo als we gewent zijn 30 euro voor een airpoortje
vind zo als het nu is best aantrekkelijk , soms nog te duur maar dan wacht je op korting maar 15 euro gemiddelt voor een airportje , daar had je toen niet eens een hangar voor staan
Ik kijk al uit naarde A2A en PMDG produkten ................ gewiddel 80 a 100 euro per vliegtuig
Ik zie de klagers al komen op het MSFS forum van waarom vragen jullie voor dat soort planes zulke hoge kosten
Dan weten ze nog niet dat je straks bij PMDG voor elke uitvoering van een vliegtuig een behoorlijk bedrag moet gaan neer leggen
maar goed
Wij kenners weten dat de produkten van zo wel A2A en PMDG het wel waard is om daar straks een spaarvarken voor in stukken te slaan
[
Voor 13% gewijzigd door
ravw op 22-01-2021 14:30
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB