Om je daarbij te helpen is het belangrijk om te weten wat je kennis niveau is, waar je kennis ambitie ligt.. Ik haal de meeste lol uit meer leren over systemen, charts, approach procedures et cetera. Dus dan ga ik kaarten bestuderen tijdens het vliegen.Craftop schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:12:
Na de upgrade naar de RTX 3080 (die ik in oktober ontving!) was ik vastberaden om MSFS weer te gaan spelen, vooral omdat dit nogal een boost zou zijn t.o.v. de 1070 die ik daarvoor had. Echter is het er tot op heden niet van gekomen, vooral omdat ik de motivatie mis om het weer op te starten. Op de een of andere manier weet ik niet waar ik de uitdaging ga vinden, ik weet gewoon niet wat ik echt moet gaan doen in de sim. Ik heb een tijd Onair gebruikt, maar ook dat ligt nu te verstoffen..
Iemand die me weer op weg kan helpen? Wat moet ik zien (bijvoorbeeld vanwege updates die ik heb gemist), waar moet ik heen, wat kan ik doen?
Wat voor vluchten doe je normaal (bush flight, airliner, STOL flights, mountain flights..)? 80% van mijn vluchten zijn in airliners (props en jets), maar ik vind de voor geselecteerde bush flights in MSFS ook erg leuk (zijn er online ook veel meer te vinden).