flugelisoke schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 09:27:
Is er animo voor een nieuw topic over MSFS waarin we elkaar ophypen met mooie locaties? De wereld is zo vol moois en gezien de nieuwe flight sim de hele wereld tot in detail bevat kun je best wat inspiratie halen uit zo'n topic.
Mijn idee is om tot aan de release elke dag een ander land van de wereld eruit te pikken en "in het zonnetje te zetten". Mijn voorstel is dan ook om te beginnen met Nederland en dan is het aan de gene die interesse hebben, om wat mooie locaties in Nederland te vermelden, eventueel met een luchtfoto.
Wie weet komen mensen met locaties waarvan je nog nooit hebt gehoord, dat maakt het des te leuker om straks eroverheen te vliegen op de 18e.
Mocht er interesse zijn, dan maak ik graag dat topic aan.
JA zeker wel dat had ik al voorgesteld , alleen maar praten over mooie locaties en routes ..
en of vluchtjes verslagen ...
Wel verplicht screenshots / movies
maar dit had ik zelf ook al voorgesteld om mensen die mooie locaties hebben om dat door te geven ,
Was zelf al vanplan om een soort blog bij te gaan houden van me FS2020 ervaring , met vluchten en screenshots
wat ook mooi is ... dat iederren een eigen stukje pakt , Ik vlieg graagt rond canada / Alaska, BC , en de Caribische gebied ...
dus als ik die dna voor mijn rekeining neemt , en andere weer ee andere gedeelte dan kunnen dat gewoon bij houden anders kom je in elkaar waarwater en krijg je de zelfde gebieden
Maar wacht even hier mee , ik heb zelf al wat in de planning staan hier over , dus dat komt goed
Vorlgt later meer hier over .
ik wil een soort van ketting brief gaan maken ..a vliegt van A naar B , persoon b Vliegt dan van B naar C
en zo elke keer een stukje verder ..
, en dan permaand alle screenshots en flmpjes op voloorde van de vluchten in een filmpje bewerken zo dat je een soort van rijsverslag krijgt
[
Voor 8% gewijzigd door
ravw op 05-08-2020 09:53
]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB