ik baal er ook van dat een 30 euro payware vliegtuig niet meer werkt, maar als je alles zo leest dan ligt dit toch echt wel aan carenado zelf. Alle andere payware vliegtuigen plus alle standaard planes werken namelijk wel. Die mooney heeft sowieso rare inputs, bijvoorbeeld altitude verhogen is in de mooney ineens draaien tegen de klok in, terwijl in alle andere vliegtuigen dit met de klok mee is. Zelfde geldt voor de VS speed, ook omgekeerd.ravw schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:22:
[...]
Of het nu gata om 1 of 2 trucks of 30 vliegtuigen daar gaat het niet om maar als je als maker het voor elkaar weet te krijgen om een Payware toestel onbruikbaar te maken en dit dan bijna al een maand dan ben je bij mij aan het verkeerde adress , en ook dit hadden ze makkelijk kunnen voor komen door de beta veel beter te doen , en ook het produkt niet op deze manier uit te geven , ze moeten nu egwon gaan naar 1 keer in 3 maanden een update , zo dat ze de tijd krijgen om alles eens goed te tesen , en niet 2 a 3 dingen goed te doen per 2 weken maar er dan 4 a 5 te slopen .
Carenado geeft de schuld aan microsoft, microsoft zegt dat het gefixed is (wat ook het geval is bij de andere payware vliegtuigen). Daarna laat carenado niets meer van zich horen op de officiele kanalen. Dat zegt toch wel genoeg voor de toekomst lijkt me.
Er zullen vast wel wat problemen zitten in MFS2020, maar kom op mensen, op wereldwijde schaal kunnen vliegen is een megaprestatie. Ikzelf heb nauwelijks problemen op de mooney na. Dat je onder bepaalde bruggen niet kan doorvliegen, ja dat is vervelend, maar hoe erg is dat nou echt als je al die andere uren gewoon kunt vliegen.
Hier valt het geklaag overigens nog wel mee, maar als je de facebook pagina's doorleest dan lijkt wel of de wereld vergaat zo slecht is de mfs2020 release volgens sommigen en had nooit in deze staat uitgebracht mogen worden volgens hen. Ik denk dan, ga gewoon dan nu een jaar verder spelen in XPlane en probeer het volgend jaar opnieuw, dan ben je al je ergernis kwijt en de mensen die er wel plezier aan beleven die kunnen gewoon dit jaar al genieten van alles wat je onderweg tegenkomt.
Sinds de laatste update ben ik meer en meer verbaasd over de kwaliteit en hoe goed het nu op dit moment is. De graphics zijn enorm verbeterd (geen pixelated clouds meer sinds de laatste update met die nieuwe aliasing en sharpening algoritmes, geen grainy reflecties meer en vooral het landschap ziet er nu vele malen natuurlijker uit dan voorheen). De vliegtuigen (altans de GA vliegtuigen die ik gebruik) werken allemaal foutloos hier voor zover ik dat kan beoordelen, ik heb geen problemen met de autopilot, nose dives, CTD's en noem maar op. Alleen dat gekochte vliegtuig van carenado is onbruikbaar. Nou ja, voor mij een leermomentje hoe goed de support van hun is (zeker nu er radiostilte is vanuit hun kant).
/f/image/YNUr1fgnWcLuEBPV0CtLLOyl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G46SjBNS2Xc3x5uigxLbrKjU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Shz0kPMLWWl1OqqQ9uNWP8ih.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UzNldWkVxA26AD97I7eNvGRe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZLfv59rit6F6giIXBKAtaYXk.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/llq7ctbjs2rFJn4uNbH99k8v.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gbUC7ajhL7W2nT9tPYEJ4W3a.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6P869dzedFMMT5xGv2yMu0iL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LjSdsIKyren8Dynql8UCSlKd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6jIh3C9a0dWUyJRqC0tob6QE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cGtFCYYtBinO6xiqYStVeZhE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/z5S21QzVH6hQJQBJEbGybRmj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CXDwDcIwPo8wURXhOHPQy72L.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3NKBN252fCbJyiMtSrQLYkge.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5Krgt14SNSpgUBCFN2RiMgGI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7ecs31UDqeb7bwCrkfXHlYXQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/vp8CF7nqCxDtapHIjnovbfPF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/iwTgbRPniTMcfTIp7NfUbx59.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Jtfo0GUCoxio6wbekIzgIRiD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GcBtpnoRqHISeKmoVMQCSg9H.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Fcwg17ZA4utIe3gMKCCVxIJ7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/861gJxkWUQnwwpVVTDvEhrE1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LzAW6un3uAtouatsCGQDdDFN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8XVnEwIKC0BxIYtEA4vVzKdm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RBBH22TxdM0AykEGMEtVN8Bx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jZfzmiGLpgSnfHp2FKfFUXKP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BAftiEjqhMqOMIvFDExy89JO.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gfWjdrQ75LHM7bToc7zF2eeE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6eStS8xxctMcqHkdQi8kLXti.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/Z8sLqac1s83Nu9tbAErk1UcT.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/VdOQIDVRjqXlmhjQh2Uo9Aa9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yjYMNf4Gp9o8agfnkx6P51VK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y9MZ7AmC51H824NrZGq6uLP5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jHm7VUo9x7eSqmnxBfqbZanf.jpg?f=fotoalbum_large)