cbr600f4i schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:04:
[...]
[...]
Waldorf en Stadtler
Mensen, maak jullie nou niet zo druk. Ik snap de frustratie van sommigen, mijzelf included. Maar ik vraag me af of je gezien vanuit een developer / architect / tester / 3rd party developer / architect / tester etc je wel kunt inleven wat voor immense en complexe klus men hier heeft.
Als ik zie wat andere softwarehuizen en gamedevelopers opleveren dan kan ik niet anders constateren en concluderen dan dat FS op de goede weg is. Misschien, gezien de frustratie van sommigen, tijd om eens een algemeen artikel te maken op basis van de prestatie's van gamedevelopers. Leg dat maar eens naast mekaar.
Ik wil wel eens een vergelijk zien tussen een team van Euro Truck Simulator en FS2020 en waar men dan op uitkomt.
Hoe interessant is dat wel niet, hoeveel vliegtuigen heeft FS standaard en hoeveel Trucks ETS. 30 vliegtuigen vs 1 type truck. En dat noemt zich een Truck Simulator
Hoeveel groot is de wereld van ETS/ATS vs FS?
Zo kan ik nog wel honderd requirements verzinnen waarop we kunnen vergelijken en een oordeel vellen. Mijn conclusie is, en ook na vele teleurstellingen binnen FS, dat FS op de goede weg is en de standaard wordt voor toekomstige games.
Ik heb hier zeker 30 jaar op gewacht sinds mijn eerste ervaringen met FS en ik denk dat het nog eens 10+ jaar gaat duren voordat datgene waar ik nu al zolang op zit te wachten enigszins werkelijkheid wordt.
Of het nu gata om 1 of 2 trucks of 30 vliegtuigen daar gaat het niet om maar als je als maker het voor elkaar weet te krijgen om een Payware toestel onbruikbaar te maken en dit dan bijna al een maand dan ben je bij mij aan het verkeerde adress , en ook dit hadden ze makkelijk kunnen voor komen door de beta veel beter te doen , en ook het produkt niet op deze manier uit te geven , ze moeten nu egwon gaan naar 1 keer in 3 maanden een update , zo dat ze de tijd krijgen om alles eens goed te tesen , en niet 2 a 3 dingen goed te doen per 2 weken maar er dan 4 a 5 te slopen .
houd er wel rekeing mee dat er mensne zijn die hier al veel geld aan uit geven hebeben , van een produkt van 30 euro kan je update of foutjes verwachten , maar van een top software wat MS flightsim altijd al geweest is op de hoge systeem eisen weg te denken was het altidj en produkt wat goed afgelevert was met weinig problemen , de meeste konden gewoon goed vliegen zonder problemen , maar het lijkt hoe langer het duurt hoe meer problemen er in komen
Zet de flightsim terug van voor japan en ga dan weer eens opnieuw beginnen met wat daar na allemaal komt
natuurlijk kan je wat foutjes hebben het is een groot project , maar we zijn nu 2 jaar verder ( begin alpha )
en het lijkt nu nog slechter te zijn dan hij ooit in Alpha geweest is ..
Ik denk ook wel dat het goed gaat komt en dat het over een paar maanden een top produkt is ..
Maar ik wacht even hoe het verder gaat want ik wil wel plezier hebben, en niet bij elke handeling bang moet zijn dat ik een desktop te zien krijgen ..... maar de lol is er bij mij even er af ,
maar we gaan het wel zien hoe het gaat .. verlopig houd ik het wel bij andere games en we zien wel wat er gaat komen , hoop snel op die USA update en dat de Mooney weer goed gaat werken
Dan kan ik ook mijn airports gaan komen die ik op mijn wens lijst heb staan bij een online shop dan zal het plezier wel weer terug komen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB