456 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:57:
[...]
Ik ben 'blij' dat jullie er ook last van hebben. Vooral de CTD. Was bang dat ik de enige was. Al 3x hartgrondig zitten vloeken vandaag. En dat kan van een stukje ontspanning niet de bedoeling zijn (zeker niet bij OnAir).
Nu gaat t weer redelijk overigens. Geen pijl op te trekken. Hoop ook op die hotfixes idd. Denk wel dat ze een weekendje overwerken. Microsoft zal als publisher dit niet heel erg leuk vinden lijkt me.
Ik denk maar zo voordat de Xbox uit komt moeten ze het zaakje wel op oorde hebben , want met de PC kan je nog wel wat patchen of een mod instaleren dat zal met een Xbox wat moeilijker gaan .. dus denk zeker wel dat MS hier niet zo blij mee zal zijn ..
maar ze gaan ook al mensne aan nemen ( net zo als die personen die de airbus onder handen hebben genomen .)
dus als er dan steeds meer van die mensen er bij komen dna zal het patchen ook sneller gaan ... iemand als geprobeerd om Japan eens te uninstaleren en te kijken hoe het dan loopt .. zeker met die cam view
die blijft hangen en zo ..
en ook het er uit klappen , ik heb bijan alle mods die ik had er uit gehaald ,en paar problemen zijn opgelost ( knipperde dichtsbijzijnde airport lijst is weg) welke mod het is weet ik niet maar hij is nu wel weg ..
maar het is steeds weer iets anders ... maar het is wle jammer dat je daar nu ook even voor uit moet kijken , ik heb nu de mods alleen het hoogste nodige er in staan , zo als Rotterdam en ook de twee airports van BC
en voor de rest is alles er uit , alleen nog maar payware
het is leuk die gratis mods maar je weet nooit dan waar de problemen vandaan lk komen .. ik wil gewoon alles uitsluiten , dat ik niet op een patch van iets zit te wachten terwijl het aan iets anders ligt
dus ik houd mijn FS even zo schoon mogelijk ..
maar het er uitklappen heb ik na dat ik japan er in heb gezet en die patch gedraaid heb ..
Alle mooie dingen komen straks wle als FS stabiel is en goed draait zonder vage fouten
dan zijn de addons ok een beetje gefixed ... en dan zal het ook gelijk beter draaien
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB