Ocon heeft slechte relaties met iedereen behalve Stroll.gambieter schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:25:
[...]
Dat is gewoon mooi, je zag dat ook in de omhelzing bij het uitstappen. Ik geloof dat alleen Ocon slechte relaties heeft met andere Franse rijders, of in ieder geval met Gasly.

Ooit waren Gasly en Ocon kennelijk hele goede vrienden, totdat Ocon kennelijk Gasly van de baan ging beuken om maar te winnen. Gasly was kennelijk meestal ook iets beter. Verder schijnt Ocon een hekel te hebben aan coureurs die beter presteerde dan hij omdat ze meer geld hadden. Ja, de ironie met Stroll ontgaat me niet, idem voor Ocon in 2014 in Prema.

RobertMe schreef op zondag 6 september 2020 @ 22:15:
Zit even onboards van bij ingaan SC terug te kijken. Bij Giovinazzi is wel heel slecht. Ingaan tweede chicane (tussen Curva Grande en Lesmo 1) krijgt hij te horen dat er SC is, en bij exit Ascari (laatste chicane dus) vertellen ze hem om te pitten. Ze hebben dus zeker halve ronde nodig om de call voor pit te maken, en het valt hen niet op dat letterlijk iedereen (op Hamilton na) buiten blijft?
Edit:
LOL, die van Kimi:
Safety Car, Safety Car => What a fucking surprise
Is that for the Haas or what? op zo'n manier van "daarvoor een SC?"
Vervolgens komt call om niet te pitten op strategie ("obviously lots will be pitting, we are staying out")
So what is X? You're not allowed to go through pitlane, or we have to go through pitlane? => ... Standy... ... Yeah, the pit entry is closed, it will be closed for Antonio => How is it closed, because he is out the ... already? In the pits, all of them => I'll get back to you... Okay the Kimi, the pitlane was closed, pitlane was closed. => But the other cars, did they go through the pitlane? => No, only Antonio.

Maar ik vraag me af of Max al klaar is met ventileren op het team en dan bedoel ik ook echt iedereen. Hij begint langzaam weer gefrustreerd te raken, dat is duidelijk, maar nu is de woede niet meer gericht op Renault maar op het team. Terecht omdat de RB16 op haar beste dag, ongeveer net zo snel lijkt te zijn als de RB15, maar de RB15 was stabieler. Ik heb ook de indruk dat de mappings van Honda erg gevoelig zijn en in de war lijken te raken als de auto niet voorspelbaar is. Maar vandaag lijkt het probleem eerder de hitte te zijn geweest. Dat of er is iets in de sidepods gevlogen, maar het zouden ook meerdere problemen kunnen zijn. Immers lijkt het erop dat de ERS er al uitlag voordat Max de pitsstraat verliet voor de herstart. Toen kreeg hij al te horen om van recharge af te blijven.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.