Volgens mij lees ik nergens iets anders en is iedereen het daar wel over eens. Volgens mij gaat de discussie er vooral over of iets wel / niet duidelijk te zien is voor een coureur en of Hamilton nou wel of niet tijdens het stil leggen van de race langs de stewards had moeten gaan.
Ik snap overigens heel goed dat men deze fout heeft kunnen maken, zowel het team als coureur mag dan schuldig zijn... hij was ook wel makkelijk te maken deze.
Dat Hamilton ze "mist" snap ik ook nog wel enigszins, komt door Parrabolica heen, zit misschien net eventjes wat op zijn stuur te rommelen, zal misschien te horen hebben gekregen dat er rechts van hem wat te verwachten valt qua kapotte auto die er staat dus heeft daar misschien wat focus op, ziet wat door zijn blikveld heen komen maar "was dat nou geel? rood? kruis? Ah pitstraat laten we maar eens nieuwe banden halen zodat ik de rest weer op een minuut achterstand kan gaan rijden".
En voor de FIA ook meteen weer een mooie voor in de ideeénbus, plaats ook een lamp bij de pit entry zoals bij de pit exit staat welke aangeeft of hij open / gesloten is. Kost misschien weer een paar tientjes maar dat zal het probleem niet hoeven te wezen bij de F1

Lewis vond het allemaal wel prima denk ik, die wist ook dat Max langs de kant stond, had de snelste ronde in de pocket, Bottas lag vlak voor hem dus die loopt ook amper in en de rest wat voor hem reed gaat waarschijnlijk de rest van het jaar nog niet zoveel punten bij elkaar rijden als Lewis nu heeft.
Daarnaast Albon die waarschijnlijk vind dat ie nog wel wat te bewijzen heeft ten opzichte van Lewis, ik zou het als Lewis zijnde dikke prima vinden. Aan het eind van de race even excuses maken voor de situatie inrijden pitstraat, tas inpakken en door naar de volgende race.
Albon daarentegen weer eens aangetoond niet beter te zijn dan Dr Marko en Horner ons willen doen geloven, hij was niet snel genoeg, zit weer in de hoek waar auto's elkaar van de baan af rijden e.d.
[sarcastische_modus]Misschien moeten ze Lance Stroll eens bellen mocht Vettel hem vervangen bij Racing Point... Stroll was gewoon weer volwassen aan het rijden, foutloos en deed wat ie moest doen, zichzelf niet op laten naaien, hok naar huis rijden en podium pakken! :+[/sarcastische_modus]
[Voor 30% gewijzigd door R2D2 op 07-09-2020 17:33]