"When you grow up your heart dies"
Kunnen ze alsnog Spain_Flag.gif kwijtrakenTransportman schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:16:
[...]
Daarom zijn ze digitaal tegenwoordig, scheelt met zoeken.
People as things, that’s where it starts.
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 06-09-2020 17:18 ]
Heerlijke race, vlammen, harde klapper, sc, herstart, totaal onverwacht podium, echt genoten.
Verwijderd
Dat en had ook deze race moeten winnen.hansvk schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:15:
[...]
Stroll had natuurlijk alle geluk van de wereld door de gratis bandenwissel door de rode vlag.
Ze spelen wel 3x zoveel coupletten van dat Italiaanse vergeleken met de rest volgens mij.sjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:18:
En dit maakt het Italiaanse volkslied zo gaaf. Het meezingen van de monteurs etc.
Pipidepapidepupi
Flickr PSN ID= cheironnl
om over het franse volkslied nog maar te zwijgen.PalingDrone schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:18:
Wie had er vandaag nog eens het Italiaanse volkslied verwacht bij het podium.
Heerlijke race, vlammen, harde klapper, sc, herstart, totaal onverwacht podium, echt genoten.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 06-09-2020 17:19 ]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 06-09-2020 17:20 ]
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Dat is waar, kan natuurlijk dat ze om ruimte te besparen (of ruimte te maken voor Heineken_Rotating.gif) die hadden weggegooid omdat ze hem nooit nodig hadden.RobinHood schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:18:
[...]
Kunnen ze alsnog Spain_Flag.gif kwijtraken
Ja ik wil die ook wel zien, er is genoeg gebeurdcheiron schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:19:
Wordt in ieder geval een mooie samenvatting dit.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De rest van de volksliederen zijn dan ook een stuk saaier. Het is net of je op een begrafenis bent. Het Wilhelmus... Pff... En dan in dat lied het ook nog over Spanje en Duitsland hebben...mark-k schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:18:
[...]
Ze spelen wel 3x zoveel coupletten van dat Italiaanse vergeleken met de rest volgens mij.
Pipidepapidepupi
Omdat dit volgens het topic zelf niet is toegestaanHollowGamer schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:18:
[mbr]Niet gaan zitten doordrammen.[/]
Dit gaat niet enkel om een mening over mercedus geven, maar het veelvoudig en oneindig afzijken van verschillende situaties wat de kwaliteit van dit topic niet ten goede komt.Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Dezelfde modbreaks hebben we in het verleden veel gehad om abitaboul en renault. Dit seizoen voornamelijk de merc situatie die negativiteit omhoog brengt hier.
Geen reden om een mod zijn gedrag af te kraken omdat hij de vooraf gedefinieerde regels enforced.
Je zou haast zeggen dat Alpha een andere benadering heeft qua ontwerp.De_Bastaard schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:09:
Wat zou Honda nu tegen rbr zeggen? De motor is het blijkbaar niet ...
...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Nu staat ie er begrijpelijk toch een beetje beteuterd bij.
"Arme" Carlos....
Prachtig beeld was dat idd, goed gevangen door de cameraman. Het is hem gegund.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Maar zo'n Honda motor is weinig mis mee, die zijn inmiddels best competitief.Plenkske schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:20:
Vette race !
Red Bull heeft wel (naast wat pech) flink de plank mis geslagen dit weekend.
Ik vrees dat dit onbegonnen werk is. Ik kan een admin vragen om Max te bannen, maar dat is het ook wel.sjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:21:
@DaniëlWW2 Kun je Max straks bij Ziggo ook even modereren?![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ze zullen het wel achterwegen laten, anders aankomende race.Bensimpel schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:21:
Nou wanneer mag Albon weer van stoeltje wisselen?
...
Ieder weekend een andere sport om te beslissen wie in welke auto staptBensimpel schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:21:
Nou wanneer mag Albon weer van stoeltje wisselen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Sorry man, welke klas moet je opnieuw doen?
Waiting on the world to change
Tesla M3LR '21
Ook wel een positief punt voor RBR.PalingDrone schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:21:
[...]
Maar zo'n Honda motor is weinig mis mee, die zijn inmiddels best competitief.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
De tweakers reactie klasmark-k schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:22:
[...]
Sorry man, welke klas moet je opnieuw doen?
Ze waren dit weekend bij Ferrari.nachtnet schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:22:
@netflix mag ik vast deze aflevering drive2survive kijken please?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Leggen wij hier wel wat geld bij elkaarhoevenpe schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:22:
Ga maar alvast museumkaartjes reserveren voor volgende week zondag, dat is in ieder geval voor jullie leuk...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Niet starten was beter geweest.nachtnet schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:22:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vettel heeft de hard drive met beelden meegenomen op de fietsnachtnet schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:22:
Gasly zeer gegund, Alpha Tauri ook. Je moet je kansen grijpen als ze langskomen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Museumkaart.
Nog het hele F1 seizoen geldig...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:25
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ah vandaar dat hij tijdens de race naar huis gingRobinHood schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:23:
[...]
Vettel heeft de hard drive met beelden meegenomen op de fiets
Maar alle gekheid op een stokje, dat moet toch een keer tot uiting komen in het team. Op Monza, zo dramatisch afgaan dat kan nooit zonder gevolgen blijven.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
DoeEensGek schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:23:
Jongens deze race gaat nog veel meer verassingen geven.

Zouden ze nu volgend jaar de Red Bull nog wel willen kopierenLuxicon schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:21:
[...]
Je zou haast zeggen dat Alpha een andere benadering heeft qua ontwerp.
Tijd dat ze een special maken over Mercedes in de formule 1jip_86 schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:24:
Heeft Netflix een handje in dit drama soms? Vorig jaar ook al bij Mercedes
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2020 17:26 ]
Bij deze afgesproken dan dat we je hier niet meer zien tijdens races?hoevenpe schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:24:
[...]
Museumkaart.
Nog het hele F1 seizoen geldig...
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Volgende week de 1000ste race.tweakduke schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:25:
[...]
Ah vandaar dat hij tijdens de race naar huis ging![]()
Maar alle gekheid op een stokje, dat moet toch een keer tot uiting komen in het team. Op Monza, zo dramatisch afgaan dat kan nooit zonder gevolgen blijven.
Op Mugello.
Een powercircuit.
Mein Gott, muss das sein?
Beste kans misschien wel op het winnen van een race de komende jaren, en dan op een halve seconde het niet redden, dat zal best wel pijn doen.Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:21:
Als je gisteren tegen Sainz had gezegd dat ie P2 zou eindigen, was ie dolblij geweest.
Nu staat ie er begrijpelijk toch een beetje beteuterd bij.
"Arme" Carlos....
Ik dacht op de step van Hamilton.RobinHood schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:23:
[...]
Vettel heeft de hard drive met beelden meegenomen op de fiets
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik dacht dat ze misschien een low rake benadering hebben toegepast om te kijken hoe de Honda het dan doet.Krankenhausen schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:25:
[...]
Zouden ze nu volgend jaar de Red Bull nog wel willen kopieren
...
Hij is DotD!gambieter schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:25:
Ook de meest positieve bijdrage van Magnussen en Haas die ik me herinner
Engineer: Rustig aan joh, wees geduldig, we hebben nog 20 rondjes om de race te winnen.
Sainz: Komt 1 rondje te kort voor de winst.

Het mooiste beeld van dit race weekend! Gasly laat het even op hem inwerken.
Er was genoeg te doen deze race.

https://www.youtube.com/watch?v=7WNq7dIdCO4
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-09-2020 17:27 ]
Als ik de lotto kon voorspellen ook. Dit verzint niemandDutchCrownNL schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:27:
Je zou maar geld hebben ingezet op deze top 3 finish.. Dan had je een aardig extra spaarcentje gehad
Kan Sainz alvast wennen aan de strategische beslissingen volgend seizoen.Divak schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:26:
Sainz: Kom op, kom op, ik wil langs Räikkönen om de race te winnen!!
Engineer: Rustig aan joh, wees geduldig, we hebben nog 20 rondjes om de race te winnen.
Sainz: Komt 1 rondje te kort voor de winst.
[Afbeelding]
Precies.. als je dit voorspelt ben je waarschijnlijk zo dom dat je het geld nooit uit laat betalen.Vos schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:28:
[...]
Als ik de lotto kon voorspellen ook. Dit verzint niemand
I served in a company of heroes.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik hoorde Plan A al langskomen aan het begin. Daar begint het al!dreester schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:28:
[...]
Kan Sainz alvast wennen aan de strategische beslissingen volgend seizoen.
Je mag nu de herhaling bekijken
Volgend weekend ook weg?
Inderdaad, voor het eerst in 600 races geen Mercedes op het podium en dan zak je zo door het ijs.wowly schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:29:
Oyoyoy wat zal RBR achter de oren krabben nu
Dat verbaasde mij. Ziggo die woorden weg piept...Edd schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:31:
Een interview met Max..
*piep* *piep* *piep* *piep* *piep* *piep*
Beste voorbereiding ooit!sjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:32:
Max is blij dat de race voorbij is dit weekend was toch klote. Volgens hem was de 2019 Red Bull niet zo verkeerd.
Of toch niet...
PSN: xMaurice93
Sinds wanneer is Ziggo gaan censureren...? Hoop dat het een grapje is, zou belachelijk zijn als ze dat nu serieus gaan doen voortaan.Edd schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:31:
Een interview met Max..
*piep* *piep* *piep* *piep* *piep* *piep*
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
a: de auto's waren hier gewoon niet competitief.DoubleDutch schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:31:
Ben benieuwd wat voor een smoes Marko nu heeft om Albon te beschermen.
b: hij had wat schade opgelopen in de eerste bocht.
c: hij had wind tegen en de zon in z'n ogen.
d: <insert random kwats>
Ik heb het vermoeden dat dit een geintje van de crew van Ziggo was. Een beetje een sneer naar het censureren van Sky.WhatsappHack schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:33:
[...]
Sinds wanneer is Ziggo gaan censureren...? Hoop dat het een grapje is, zou belachelijk zijn als ze dat nu serieus gaan doen voortaan.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 06-09-2020 17:35 ]
LEW had anders zijn penalty niet gehad
Laat maar was natuurlijk geeel MAG
[ Voor 20% gewijzigd door TrekDr0p op 06-09-2020 17:37 ]
Hij is boven Max geëindigdDoubleDutch schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:31:
Ben benieuwd wat voor een smoes Marko nu heeft om Albon te beschermen.
Leuke race, had een saaie race verwacht.
Zou ook express kunnen zijn om het te benadrukken.sjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:32:
[...]
Dat verbaasde mij. Ziggo die woorden weg piept...
Williams familie wordt bedankt door de FOM.
It’s a joke guys
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 5% gewijzigd door nick93192 op 06-09-2020 17:37 ]
Wel mooi om te zien hoe Sainz reageert, je ziet echt de teleurstelling dat hij niet eerste is kunnen geworden.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 06-09-2020 17:38 ]
Nou, wat dan? Rode vlag, veld door elkaar, en toen?Krukar schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:05:
[...]
Op de baan gebeurde er niet gek veel zegt ie
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.