Magnussen, bedankt!
Heeft Italië toch nog iets te vieren. Verkeerde team, maar toch.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, dat is zuur. Maar Gasly die hem wint is ook super.Geronimous schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:03:
Grootste verliezer is dan toch max, puntloos waar de MERCs toch nog puntjes snoepen.
Fuck deze race zeg.
Mooi voor Gasly, hem zeker gegund.
Dat die PU van Max niet helemaal lekker was, was volgens vanaf de start al duidelijk

Op de baan gebeurde er niet gek veel zegt ieMikeyMan schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:04:
[...]
Nouja, op de baan gebeurde er niet gek veel. Maar idd leuk podium.
RIP Red Bull... Dat wel...

Toch echt niet meer te geloven hoe lauw hij is als rijder, zet dan gewoon Stroll in die auto, die rijdt tenminste maximaal.d0s schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:02:
Bottas. Bottas. Bottas toch.
Bottas is echt gewoon helemaal afgemaakt vandaag door Lewis.
How do you save a random generator ?
Maaaruh, hoe had Hamilton nu kunnen zien dat de pits dicht was? Want ondanks alle herhalingen is het mij nog steeds niet duidelijk?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Mooi om te zien hoe iedereen meteen naar hem toe komt om te feliciteren. Erg cool dit. Misschien Mercedes gewoon niet meer toe laten in de races
Flickr PSN ID= cheironnl
"Something's broken" zei hij nog!dreester schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:05:
Magnussen, bedankt!
Forza Ferrari Minardi 
Toffe race, geweldig podium, en Hamilton was ook lekker bezig hoor.
People as things, that’s where it starts.
Hamilton kan gewoon goed racen, dat zie je hier weer duidelijk. De andere die dat ook kan is Verstappen.De_Bastaard schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:05:
Wel jammer voor Max en rbr. Seizoen wordt nog wel lastig zo. Ik had gehoopt dat lewis geen punten ging scoren na die penalty om het nog spannend te houden maar helaas.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
tijd om nog wat jaren bij te tekenenExocet schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:05:
Wat zal Max boos zijn. Z'n geduld met Red Bull wordt zwaar op de proef gesteld

I served in a company of heroes.
Dit is die ene race, waar Hamilton veel punten verspeelt en je gewoon op het podium moet staan.
Erg slechte race voor RB.
Ik heb je wel eens serieus gevraagd of je genoot van de dominantie. Kreeg ik geen reactie op.London schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:05:
[...]
Wat moet ik dan zeggen? Zelfs als Mercedes niet wint zijn jullie nog zo zielig om erover te beginnen.
Gelukkig kunnen sommige mensen ook nog hun haat terzijde schuiven en daadwerkelijk van een mooie race genieten zonder steken uit te delen.
Zulke dominantie is voor geen enkele sport goed. Dat kan je toch wel beamen?
Als Arsenal 10x op rij kampioen wordt vind ik dat ook niet leuk
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 06-09-2020 17:07 ]
De lichtborden aan de buitenkant van de bocht, zijn linkerkant gaven een rood kruis aan. Dat is het signaal dat de pitlane dicht is. Daarnaast had zijn race engineer het ook moeten weten, komt op de schermen met berichten van race control.MeNTaL_TO schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:06:
Maaaruh, hoe had Hamilton nu kunnen zien dat de pits dicht was? Want ondanks alle herhalingen is het mij nog steeds niet duidelijk?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Die hebben net zoveel punten gehaald als wanneer ze er niet afgegaan waren.
Het komt gewoon nogal hautain over, op een manier als "zo, wees blij dat je een keer gewonnen hebt"London schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:05:
[...]
Wat moet ik dan zeggen? Zelfs als Mercedes niet wint zijn jullie nog zo zielig om erover te beginnen.
Gelukkig kunnen sommige mensen ook nog hun haat terzijde schuiven en daadwerkelijk van een mooie race genieten zonder steken uit te delen.
Terwijl het voor de rest een keer wél leuk is.
https://streamable.com/qaove9
Board radio Gasly na de race
[Streamable: Carlos Sainz radio reaction to 2nd place]https://streamable.com/m6ri06
Board radio Sainz na de race.
Edit:
En nog de laatste ronde:
https://streamable.com/n8cerp
[ Voor 21% gewijzigd door DoeEensGek op 06-09-2020 17:08 ]
Ja, maar je weet niet hoe het loopt. En wat doen ze nu beter bij AlphaTauri. Sainz stapt nu waarschijnlijk niet goed in bij Ferrari bijvoorbeeld.Exocet schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:05:
Wat zal Max boos zijn. Z'n geduld met Red Bull wordt zwaar op de proef gesteld
...
Ik wist eigenlijk niet dat ik het zo leuk zou vinden dat Gasly een keer zou winnen
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
RBR moet zich diep schamen na deze race. Wat een drama!
Het is Gasly en Sainz gegund! Alhoewel ik lever Sainz als winnaar gezien...
Het is Gasly en Sainz gegund! Alhoewel ik lever Sainz als winnaar gezien...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
P3 staat nog n Merc, wel van vorig jaarRoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:04:
Bizar om die top 3-auto's daar te zien. Zo gewend om daar Mercedes met een verdwaalde RB te zien.
Teams hebben geen idee wat ze moeten doen qua protocol
Waiting on the world to change
Max had pech na de 1e sc. Kwam slecht uit. En daarna pech met de pu. Inderdaad zonde maar shit happens sometimesStealthyPeanut schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:06:
Dit is die ene race, waar Hamilton veel punten verspeelt en je gewoon op het podium moet staan.
DUGG
Max heeft al met al een best k*tweekend gehad dus.
Hopen dat het eenmalig was en dat die aanpassing wb. engine modes hem niet zelf in z'n staart bijt.
Hopen dat het eenmalig was en dat die aanpassing wb. engine modes hem niet zelf in z'n staart bijt.
Rijders ook nietpinda powerrr schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:07:
De FIA vertelt het protocol ook alleen aan Mercedes en Max.pinda powerrr schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:07:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een verrassend podium, Martin Brundle baalt echt dat hij deze keer de interviews niet doet.
En daarom zit Bottas in die auto en niet Stroll. Ze willen helemaal niet iemand die maximaal rijdt naast Hamilton, maar gewoon iemand die de constructeurstitel helpt binnen haalt.enchion schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:05:
[...]
Toch echt niet meer te geloven hoe lauw hij is als rijder, zet dan gewoon Stroll in die auto, die rijdt tenminste maximaal.
Bottas is echt gewoon helemaal afgemaakt vandaag door Lewis.
Doe eens niet.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 06-09-2020 17:09 ]
Jawel, maar de auto was niet goed.. dat is best zorgwekkend, gezien de andere teams zo dichtbij zijn gekomen. Enkel Mercedes is sneller, daarna heb je een heleboel teams dicht bij elkaar qua pace.Mach schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:07:
[...]
Max had pech na de 1e sc. Kwam slecht uit. En daarna pech met de pu. Inderdaad zonde maar shit happens sometimes
...
Lol, iedereen is zo blij met met deze winnaars. Alle teams feliciteren elkaar, grappig dat er zo gereageerd word. Mooie race, jammer voor RB en Ferrari. Mercedes heeft het ook aan zichzelf te danken, dus echt een verdiende overwinning.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Wat zou Honda nu tegen rbr zeggen? De motor is het blijkbaar niet ...
Wow, Stroll heeft zijn stoeltje voorlopig veilig gesteld.
Olaf zal nu wel gaan draaien dat Stroll zo' n goede racer eigenlijk is...........
Mooi voor AT, die teambaas, waanzinnig nu!!!!
Olaf zal nu wel gaan draaien dat Stroll zo' n goede racer eigenlijk is...........
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hamilton is verdwaald toen ie naar het podium wilde wandelen.pinda powerrr schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:07:
#blessed?
Maar aan dit soort podiums kan ik ook wel wennen.
Nu nog Russell daar eens zien.
Mooi om te zien dat de andere coureurs dit podium ook aan hun gunnen.
Het is toch mooi dat Mercedes zo slecht was. Dan wordt F1 weer eens spannend.London schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:05:
[...]
...
Nou daar kan ik wel mee levenVos schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:06:
Als Arsenal 10x op rij kampioen wordt vind ik dat ook niet leuk
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Paul Stoddart zal trots zijn.RobinHood schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:06:
Forza Ferrari Minardi
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Zijn engineers konden het zien, er er was een groot rood kruis.MeNTaL_TO schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:06:
Wel ff HAM in de gaten houden, voor ie er weer met een beker die niet van hem is vandoor gaat.
Als ze nu slim zijn zetten ze volgende week Max in de AT, pakt hij in elk geval individuele punten :-P
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Links van de baan kwam hij sowieso langs 2 lichten.. die rood knipperde..Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:10:
[...]
Zijn engineers konden het zien, er er was een groot rood kruis.
...
Nu weten we het wel dat je olaV niet mag.wowly schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:09:
Sneu voor zo’n Sainz, dichter bij P1 dan dit gaat hij de komende jaren niet komen.
Bot loopt een paar puntjes in...daar ligt hij vast wakker vanNhz schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:10:
Zo wint Lewis alsnog. Hij loopt uit in de WK stand als ik me niet vergis.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Doe eens niet.
[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 06-09-2020 17:12 ]
Terug naar de RB15 dan maar 😏
Testing, one, two ...
Bottas die zal op de baan, Hamilton waarschijnlijk nooit meer in gaan halen. Misschien een pole, maar hij wordt enkel ingehaald door Hamilton.skreppiedoe schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:11:
[...]
Bot loopt een paar puntjes in...daar ligt hij vast wakker van
...
Sky heeft het wel even laten zien, Lewis heeft zelf 2 grote rode kruisen gemist, naast dat z'n engineers het misschien had moeten weten, had het zelf ook moeten zien. Heeft het aan zichzelf te danken.Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:10:
[...]
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Zo super gegund voor Gas na al die shit vorig jaar in de RB. Bij TR/AT rijdt hij weer super goed. Ik snap niet echt dat iemand het Sainz meer gunt dan Gasly. Super tof voor hem. Mooie oprechte blijdschap van hem.
Sowieso schrijf je zo!
Eerste Fransman sinds 1996 ?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En ondertussen draait Enzo Ferrari zo hard in zijn graf dat je er groene stroom mee kan opwekken
Ferrari is juist de smaakmaker van de race. Zonder hun acties was dit niet gebeurtDaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:04:
[...]
Ferrari is nog erger hoor. Thuisrace en twee DNF's.
Grazie ragazzi!
Gewoon die AT01 blauw verven.. Niemand die het merkt..hardware-lover schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:11:
Terug naar de RB15 dan maar 😏
-
behalve Ocon blijkbaar, die liep er straal voorbijHippocampus schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:09:
Mooi om te zien dat de andere coureurs dit podium ook aan hun gunnen.
Op sky lieten ze de replay van HAM's onboard zien en op het bord aan de linkerkant van de track zou het ook duidelijk te zien moeten zijn geweest.Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:10:
[...]
BOT loopt dan wel in, maar als je kijkt ten opzichte van de eerste achtervolger is het of een status quo of loopt HAM zelfs nog eentje uit.skreppiedoe schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:11:
[...]
Bot loopt een paar puntjes in...daar ligt hij vast wakker van
Maar Albon die zelfs na zoveel rondes zelfs geen Williams kan inhalen (ok, Russel kan echt wel goed rijden) dat is niet normaal. Als je auto kapot is dan nog... dit is categorie bezemwagen
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ja, ik ga straks nog terugkijken. Geen spoilers he.WhySoSerious schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:12:
[...]
Ferrari is juist de smaakmaker van de race. Zonder hun acties was dit niet gebeurt
Grazie ragazzi!
Yup.Illegal_Alien schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:12:
Eerste Fransman sinds 1996 ?
Snap best dat jij blij bent als Merc weer eens met n uur voorsprong wint, maar je moet toch gewoon toegeven dat het wel altijd doodsaai is als HAM weer achteruit rijdend de race kan winnen.London schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:11:
[...]
Wat jij leuk vindt moet jij weten. Zolang mijn teams winnen geniet ik. Ga ik verder ook geen verantwoording voor afleggen, dat is ieder voor zich.
Of het goed voor de sport is is een tweede, maar daar heb ik toch geen invloed op.
Zou die serieus geen spijt hebben van zijn overstap?eamelink schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:11:
Sneu voor zo’n Sainz, dichter bij P1 dan dit gaat hij de komende jaren niet komen.
Edit: mooie woorden van LAT en RUS.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 06-09-2020 17:14 ]
Ja, Leclerc had weinig spoilers meer overDaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:13:
[...]
Ja, ik ga straks nog terugkijken. Geen spoilers he.![]()
Nee, hoor. Toch het Italiaans volksliedDentist schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:55:
Een Italiaans volkslied voor de race.. en niet erna. Pijnlijk.
Ik zet zo F1TV Pro nog even op met het Sky commentaar.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:13:
[...]
Niet iedereen hier is Max fanboyZeZeQue schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:12:
[...]
Werk je bij Mercedes F1 ofzo, dat je zo dyhard fan bent?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Haalt hij ook eens iemand inP.O. Box schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:12:
[...]
behalve Ocon blijkbaar, die liep er straal voorbij
Je kan wel een mening hebben over iets. Dat is het enige wat ik vroeg.London schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:11:
[...]
Wat jij leuk vindt moet jij weten. Zolang mijn teams winnen geniet ik. Ga ik verder ook geen verantwoording voor afleggen, dat is ieder voor zich.
Of het goed voor de sport is is een tweede, maar daar heb ik toch geen invloed op.
Maar geniet verder lekker van de dominantie! Ik hoop vaker op races als deze.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 06-09-2020 17:15 ]
Verwijderd
Eigen schuld, hij had de snellere auto dan Gasly, Gasly lijkt een enorme stap gemaakt te hebben sinds vorig jaar, top!eamelink schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:11:
Russel + Latiffi dankt Williams Familie.
[ Voor 14% gewijzigd door Illegal_Alien op 06-09-2020 17:14 ]
HAM wint, BOT 2 en VER 3, niks bijzonders en podium as usual.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:13:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En dat zijn helden de boys van Williams.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mooi van de Williams rijders !
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ferrari heeft voor die jongens iets magisch. Na een paar jaar voelen ze zich zoals Sebastian Vettel.HollowGamer schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:13:
[...]
Zou die serieus geen spijt hebben van zijn overstap?
Ik ga ervan uit dat Ferrari er volgend jaar gewoon weer bij zit.
Stroll had natuurlijk alle geluk van de wereld door de gratis bandenwissel door de rode vlag.wowly schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:09:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Nu moeten ze snel de juiste vlaggen zien te vinden
Klopt, maar ondanks dat Max hier uitvalt kan ik toch gewoon toegeven dat dit veel interessanter is om naar te kijken dan de 'normale' races.
Pstttt, dat is eigenlijk die RB15 waar ik op doel 🤡Edd schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:12:
[...]
Gewoon die AT01 blauw verven.. Niemand die het merkt..
Testing, one, two ...
Dat was een zeer vermakelijke race. Eentje die niet snel vergeten zal worden in deze mercedes dominante tijd
Sainz nu wel echt op het podium
Waar is de tijd dat ze een vlag niet hadden of een volkslied te kort hadden.RobinHood schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:15:
Daarom zijn ze digitaal tegenwoordig, scheelt met zoeken.RobinHood schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:15:
Waar is @Grimmie187 eigenlijk? Die was er zo vaak...
...
Gasly heeft het nog niet helemaal door.
Als je dan bent van Mercedes, moet je er dan werken?ZeZeQue schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:12:
[...]
Werk je bij Mercedes F1 ofzo, dat je zo dyhard fan bent?
Als ik fan ben van James Bond, werk ik dan bij MI6 en niet bij de AIVD?
Als ik fan ben van Zeeman shirts, mag ik dan geen Italiaanse maatpakken kopen?
Anyhow, als F1-kijker ben ik onder de indruk van een complete teamprestatie. En dat is nu Mercedes. Punt. Klaar. Ieder kijkt toch met eigen interesse / inzicht naar een sport en een team?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nog steeds een beetje half.
I served in a company of heroes.
En cassettebandjeRobinHood schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:15:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Teams moesten snel schone petjes uit de doos halen, Jenson Button moest op een briefje lezen wie er voor hem stonden. Personeel nodig om die coureurs de weg te wijzen naar de juiste trap en dan nog die vlaggen ook....Best verfrissend!RobinHood schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:15:
Waiting on the world to change
Je eerste P1 in F1 is ook iets dat even tot je door moet dringen lijkt mij. Zijn waarde is weer flink gestegen.Illegal_Alien schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:16:
Gasly heeft het nog niet helemaal door.
Ze hebben even een Nederlandse vlag op z'n kant gelegdRobinHood schreef op zondag 6 september 2020 @ 17:15:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.