PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
“How much is the fish?”wontcachme schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:00:
Okay. Bedankt Ziggo, nu heb ik voor de rest van de dag Scooter in mijn hoofd
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Gaan ze dat nou blijven doen totdat racisme de wereld uit is?demonic schreef op zondag 6 september 2020 @ 14:55:
[Afbeelding]
Seb en lewis waren de weg kwijt denk ik...![]()
Want je kunt er niet meer zomaar mee ophouden. Das nog veel lulliger.. want dan zeg je dus eigenlijk dat je eerst tegen was maar dat nu het niet meer boeit

Fijne race allemaal.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Ik hoop dat er nog iets gaat gebeuren waardoor het spannend gaat worden, maar vrees dat er niet veel valt te lachen straks...
Maar bier staat koud, chips op tafel en zo meteen gaan we los
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Verder iedereen veel plezier en hou het gezellig.
"When you grow up your heart dies"
.... Mike?Breezers schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:03:
Fijne race gewenst allemaal !![]()
![]()
Ik hoop dat er nog iets gaat gebeuren waardoor het spannend gaat worden, maar vrees dat er niet veel valt te lachen straks...
Maar bier staat koud, chips op tafel en zo meteen gaan we los
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Misschien omdat alle negatieve berichten weggecensureerd worden hierThe_Butler schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:01:
... ik moet toch even opmerken dat het sinds GOT begonnen is met het aanmaken van individuele race topics het nog nooit zo rustig is geweest voor de start... ik vraag me af hoe dat op andere fora is?
Fijne race iedereen

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-09-2020 15:07 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens de Duitsers wordt Max in de voorspellingen van de presentatoren nergens derde ...

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Niemand verplicht je hier te reageren. Als je ook niks positiefs wil bijdragen, reageer dan niet. Laatste keer dat ik het duidelijk ga proberen te maken. Je bent het hier actief voor anderen aan het verpesten, stop ermee.Alfa90_Buttje schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:07:
[...]
Misschien omdat alle negatieve berichten weggecensureerd worden hier
Fijne race iedereen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het voordeel is dat de race na krap een uurtje al weer klaar is dus vergeet niet het korte programma te startenloekf2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:07:
Lekker middagdutje allemaal. Ik ga zo de was doen.
Okay: have fun!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Fijne race allemaal!
PSN: xMaurice93
mooi op tijd klaar voor het slot van het fietsen.vhal schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:09:
[...]
Het voordeel is dat de race na krap een uurtje al weer klaar is dus vergeet niet het korte programma te starten
Maar no jokes, eerst een fijne race!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
per aspera ad astra
Is echt minstens de 2de keer dit jaar. Zo wel bijzonder irritant.
Je vaste aansluiting of de zender?
Thank you very much, you've been a great audience
Tot over 2 weken
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
...
Bron van de ddos aanvallen?DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:13:
[modbreak] Er zijn kennelijk weer DDoS aanvallen op providers, ja ik ook, hier graag verder.
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?[/]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Geen idee want ik kan al uren veel sites niet eens bereiken en bij mij klapt F1TV er natuurlijk een paar minuten geleden ook helemaal uit.

PSN: xMaurice93
- tweakduke
Sainz goede start.
Bottas zakt verder weg, daar is iets kapot aan de auto denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Nee, RIC was gewoon erg goed weg inclusief off-road racing.Mach schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:14:
Slechte start max
Meer bij rbr... ManmanmanQuad schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:15:
Problemen bij Bot.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Waiting on the world to change
Jep, nét op tijd een andere stream weten te vinden.

het is monza, wat hadden we verwacht lol het slechtste circuit van het jaar voor RBR
Die wagen wil met low downforce niet... Dat is al een paar keer door hem gezegd dit weekend.wowly schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:16:
Weet niet wat het met max is, maar wpordt volledig weggereden
Honda te safe afgesteld?wowly schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:16:
Weet niet wat het met max is, maar wpordt volledig weggereden
- tweakduke
Los dat Hamilton nu vrij baan heeft om weg te rijden, zit de rest dicht bij elkaarRoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:16:
Wow, het is al een tijdje geleden dat we zoiets gezien hebben. RB kan het qua pace gewoon niet bijbenen.
Max in ieder geval langs Stroll, nog een paar te gaan.
In welke ronde zit jij? Alles zit nog redelijk dicht bij elkaar hoorDe_Bastaard schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:16:
Haha dit gaat nu al nergens meer over. Max heeft t nakijken hoor. Lewis zet m straks op +1

Waiting on the world to change
Max ging Stroll net wel op een mooie manier voorbij. Het lijkt erop dat hij het ritme nu te pakken krijgt.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:18:
Ik zie dus helemaal niks, maar het klinkt alsof RBR te veel neerwaartse druk heeft moeten zetten omdat die auto echt heel slecht word als die met te weinig vleugel rijdt. Tja dan moet je naar Monza gaan.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.