Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
I served in a company of heroes.
Of de rest te agressief en straks stuk, tijd zal het leren, in de hoop dat ik er wat van kan gaan zien nog.mr thee schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:18:
Honda is te zuinig geweest kwa motorsetting
Max had ook niet echt een wereldstart. ALB was sneller wat dat betreft, maar die probeerde drie dik door de chicane... dat werkt niet.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:18:
Ik zie dus helemaal niks, maar het klinkt alsof RBR te veel neerwaartse druk heeft moeten zetten omdat die auto echt heel slecht word als die met te weinig vleugel rijdt. Tja dan moet je naar Monza gaan.
Ben benieuwd of VER nog wat kan.
Verwijderd
Ligt niet alleen aan Honda, de auto is gewoon slecht.CF230 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:19:
Pfff Honda... wat een treurnis. Kunnen er maar beter uitstappen, wordt helemaal niks meer...
Alle actie is al geweestVuvuzela schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:19:
krijgen we 10 minuten replays nu!?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
"When you grow up your heart dies"
Wat kan Honda aan het slechte chassis van de RB16 doen?CF230 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:19:
Pfff Honda... wat een treurnis. Kunnen er maar beter uitstappen, wordt helemaal niks meer...
ftfyVerwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:20:
[...]
Ligt niet alleen aan Honda, de auto is gewoon slecht op dit circuit.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het is Monza, stel je niet aan.CF230 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:19:
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Verwijderd
Alleen NOR en RIC nog beterExocet schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:17:
Max leek in eerste instantie goed weg
Vettel stopt er al mee.computerjunky schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:20:
Gvd bij de out lap crashed de hele rambam en krijg het nig niet werkend. Wat een faal service.
Waiting on the world to change
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Heel treurig dit.RoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:21:
Iets met VET, iets met gifbeker, en iets met leeg....
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Set your goals high, and don't stop till you get there.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Beton zou wat minder fijn zijng0tanks schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:22:
Nooit geweten dat die blokken van piepschuim zijn.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik denk dat de actie van VET wel liet zien waarom ze van piepschuim zijn en niet van betong0tanks schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:22:
ShortcutsQuad schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:21:
Wut Vettel?
Vraag me nu wel af wat je moet doen als je bocht1 mist, de slalom wordt nu een obstakelparcours.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dacht je dat het beton was?g0tanks schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:22:
Nee van afstand lijkt het iig altijd al op piepschuim
[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 06-09-2020 15:24 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Exploded zeiden ze zelfs.mr thee schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:22:
Remleiding verbrand
Lijkt me vreselijk als je daar met 200km/h geen aanspraak kan doen op je remmen.
⏩ PVOutput☀️
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Bedankt JomandaDoeEensGek schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:23:
Jongens deze race gaat nog veel meer verassingen geven.
Tesla M3LR '21
Helaas nog wel genoeg snelheid om Max achter zich te houden...Exocet schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
Bottas heeft ook niet echt de snelheid
Piepschuim blokken remt alleen voor geen meter af en geeft een klerenzooi. Leuk voor je inlaten. Hadden ze geen tonnen water kunnen nemen ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Er ploft er vast nog wel een, waarschijnlijk die van SAI of RIC.aDutchCow schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
Zouden de Renaults en de McLarens dit tempo vol kunnen houden?
Water is op die snelheden zeker zo hard als betonloekf2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
[...]
Piepschuim blokken remt alleen voor geen meter af en geeft een klerenzooi. Leuk voor je inlaten. Hadden ze geen tonnen water kunnen nemen ?
DUGG
Olaf ook nietRoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
Euh, waarom krijgt ALB nou een straf? Ik begrijp niets van die melding.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wil je doden op het circuit? Chicanes worden vaker gemist, lekker dan om op een ton met water te knallen.loekf2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Klonk alsof zijn auto te smal isRoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
DUGG
latere ronde, akkefietje met GRORoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij die snelheid is een ton water even erg als een blok beton! 😱loekf2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
[...]
Afremmen is de bedoeling helemaal niet. Het is een omweg voor wanneer je de bocht mist om geen voordeel te halen. Moet je slalommen.loekf2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
[...]
Misschien zijn plekje niet teruggegeven?RoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
Ook hamilton heeft niet de snelheid die we gewend zijn. Wellicht dat de wijzigingen in het motorregelement toch meer helpen dan verwacht. Geen snelle modus om de eerste laps weg te rijden.Exocet schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
Bottas heeft ook niet echt de snelheid
Voor bottas extra pijnlijk gezien de wagen geen fantastische volger in dirty air is, en hij zelf natuurlijk ook iets minder inhaalspirit heeft tov van enkele andere coureurs
Als het de baan weer op gaan op een onveilige manier is, lekker BS, hebben het over de 1e ronde hier. Goed bezig de stewards.RoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:24:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
5s op 8 rondjes. Snel genoeg zou ik zeggen.Temujin schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:26:
[...]
Ook hamilton heeft niet de snelheid die we gewend zijn. Wellicht dat de wijzigingen in het motorregelement toch meer helpen dan verwacht. Geen snelle modus om de eerste laps weg te rijden.
Voor bottas extra pijnlijk gezien de wagen geen fantastische volger in dirty air is, en hij zelf natuurlijk ook iets minder inhaalspirit heeft tov van enkele andere coureurs
Google eens op Vinales en brake fail.Quad schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:23:
[...]
Exploded zeiden ze zelfs.
Lijkt me vreselijk als je daar met 200km/h geen aanspraak kan doen op je remmen.
...
Voor HAM is het niet nodig om weg te rijden. Hij is gewoon aan managen. Komt SAI te dichtbij dan geeft hij gewoon wat gas bij.Temujin schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:26:
[...]
Ook hamilton heeft niet de snelheid die we gewend zijn. Wellicht dat de wijzigingen in het motorregelement toch meer helpen dan verwacht. Geen snelle modus om de eerste laps weg te rijden.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En ALB verliest een stukje vloer... ook niet best.RoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:27:
Ah, de herhaling laat wel zien waarom ALB een straf krijgtTerecht wat mij betreft.
ALB is afgeschreven voor deze race.
Waiting on the world to change

People as things, that’s where it starts.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.